loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 263 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)
کمیته تنظیم بازار با موضوع تعیین مباشر، قیمت و زمان توزیع با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، نمایندگان دستگاههای اجرایی، اتحادیه ها و سازمان های مربوطه، عصر روز یک شنبه تشکیل جلسه داد.

در این نشست 305 جایگاه برای عرضه میوه مشخص شد که بر اساس اطاعات به دست آمده 160 آن در شهرستان های استان تهران و 155 آن در شهر تهران فعال خواهند بود.

در شهر تهران 5 میدان عمده توزیع کننده میوه برای سایر میادین میوه و 40 جایگاه بزرگ و 110 جایگاه کوچک برای عرضه میوه مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال مشخص شد.

بنا بر این گزارش از نکات مهم عرضه میوه در سال جاری افزایش تعداد میوه شب عید است به طوری که در سال گذشته حدود 38جایگاه برای عرضه میوه مورد نیاز مردم در شهر تهران در نظر گرفته شده و فعال بود که در سال جاری تعداد آنها افزایش قابل قبولی داشته است.

با وجود اینکه حجم و قیمت دقیق میوه شب عید نیز در جلسه کارگروه تنظیم بازار مشخص شده است اما این کارگروه قصد اعلام آن را به دلیل مسائل تنظیم بازاری تا زمان عرضه ندارد. لازم به ذکر است که قیمت میوه های عرضه شده در این طرح کمتر از نرخ بازار بوده و دولت برای تامین و عرضه آنها یارانه پرداخت می کند.
 
بازار میوه ، شب عید ، میوه شب عید 95
 

بازار میوه شب عید

 
در این نشست منصوری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، روند ذخیره سازی را مطابق و مناسب با برنامه پیش بینی شده دانست و اظهار کرد: تا به امروز در 7 سردخانه میوه مورد نیاز استان تهران ذخیره سازی شده و 305 جایگاه در سطح استان تهران برای توزیع متناسب با پراکنش جمعیت مناطق مختلف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از روز 20اسفند توزیع سیب و پرتقال به تدریج در جایگاهها آغاز می شود و این روند تا روزهای آخر سال با میزان بیشتر ادامه می یابد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: سهمیه و سردخانه توزیع برای هر شهرستان مشخص و به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها اطلاع داده می شود.

وی در پایان گفت: درروز 19 اسفند تابلوها و بنرهای جایگاهها نصب و ترتیبی اتخاذ می شود تا همگی در این روز آماده توزیع باشند.

جزئیات و زمان توزیع میوه شب عید در استان تهران - نمناک

namnak.com/27874-میوه-شب-عید.html
۲۵ دقیقه پیش - میوه شب عید و زمان توزیع میوه شب عید و میوه شب عید 95 و جایگاه عرضه میوه را در نمناک بخوانید.
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزئیات قیمت، زمان توزیع و نوع میوه شب عید ... رییس جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه پرتقال و سیب شب عید در 300 نقطه تهران شامل میادین میوه و ...
۹ دقیقه پیش - میوه شب عید امسال استان تهران از 20 اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه، در 305 مکان توزیع می شود.

جزئیات نوع و زمان توزیع میوه شب عید - Bourse24.ir - بورس 24 -

bourse24.ir › اخبار › اقتصادی و بورسی
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هم اکنون بسته میوه شب عید شامل پرتقال، سیب، کیوی و نارنگی تامین است و در حال حمل این میوه ها به سردخانه های استان تهران ...
۱ ساعت پیش - کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از 20 اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه، در 305 مکان توزیع شود که 155 ...
۳۵ دقیقه پیش - زمان توزیع میوه شب عید استان تهران. ... دولت بهار: کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان ... جزئیات خودکشی غمبار سه خواهر .
۵۱ دقیقه پیش - زمان توزیع میوه شب عید در استان تهران. ... کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از ۲۰ اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه، در ۳۰۵ مکان توزیع شود که ۱۵۵ جایگاه در ... جزئیات خودکشی دسته‌جمعی سه خواهر.
به گزارش مشرق، کمیته تنظیم بازار با موضوع تعیین مباشر، قیمت و زمان توزیع با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، نمایندگان دستگاههای اجرایی، اتحادیه ...
کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از ۲۰ اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه، در ۳۰۵ مکان توزیع شود که ۱۵۵ جایگاه در شهر تهران و ...
سازمان میادین میوه و تره بار تندیس دیموند را دریافت کرد تاریخ به روز رسانی اخبار: ... رئیس سازمان صنعت استان تهران از آخرین جزئیات توزیع میوه شب عید خبر داد.

جزئیات و زمان توزیع میوه شب عید در استان تهران - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../جزئیات-و-زمان-توزیع-میوه-شب-عید-در-استان-تهران
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-aup-9412-376.jpg- ...

فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/
جزئیاتی از تشییع پیکر مربی نفت تهران ... عضو شورای اسلامی شهر تهران از توزیع 4 هزار تن میوه قاچاق در شهر تهران خبر داد. ... زمان توزیع میوه شب عید استان تهران.
۶ ساعت پیش - کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از ۲۰ اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه، در ۳۰۵ مکان توزیع شود که ۱۵۵ ...
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد توزیع میوه شب عید در میادین میوه و تره‌بار، ... جزئیات نوع و زمان توزیع میوه شب عید کد خبر: LU1UQXhPVGcw.
«احمد داود اوغلو» نخست‌وزیر ترکیه روز آخر هفته جاری برای ملاقات با مقامات ارشد ایران، ... جزییات خودکشی هم‌ زمان سه خواهر ... کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از ۲۰ اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه، در ۳۰۵ مکان توزیع شود که ۱۵۵ جایگاه در شهر تهران و ۱۶۰ جایگاه در شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

کافه خبر - کافی نتیار

www.cafenetyar.com/news/Default.aspx
زمان توزیع میوه شب عید اعلام شد. 1394/12/13. کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از ۲۰ اسفند ماه با ... جزئیات طرح افزایش حق مسکن.

امسال برای تامین میوه شب عید غافلگیر نخواهیم شد - ایانا

www.iana.ir/fa/.../امسال-برای-تامین-میوه-شب-عید-غافلگیر-نخواهیم-شد
۵ روز پیش - امسال برای تامین میوه شب عید غافلگیر نخواهیم شد ... توزیع، در سال جاری ذخیره سازی میوه شب عید در استان های مسافر پذیر و در بازارهای هدف در سراسر ...

جزئیات نوع و زمان توزیع میوه شب عید عصر شنبه 9 اسفند 93 ...

khabarche.ir/خبر/1774871/جزئیات-نوع-و-زمان-توزیع-میوه-شب-عید
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تهران عصر شنبه نهم اسفند ماه 1393 خبر جزئیات نوع و زمان توزیع میوه شب ... استان قزوین با اشاره به اینکه در شب عید امسال یک‌هزار و 200 تن میوه در ...

جزئیات تازه از توزیع میوه شب عید » 19دی آنلاین

www.19dey.com/52446-جزئیات-تازه-از-توزیع-میوه-شب-عید.html
۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رئیس سازمان صنعت استان تهران از آخرین جزئیات توزیع میوه شب عید خبر داد. یدالله صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص قیمت میوه ...

۵۰۰۰ تن میوه شب عید در خراسان رضوی توزیع می شود ...

www.mehrnews.com/.../۵۰۰۰-تن-میوه-شب-عید-در-خراسان-رضوی-توزیع...
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غروب خورشید تهران: 17:59; اذان مغرب به افق تهران: 18:17; نیمه شب ... وی یاد آورشد: زمان عرضه میوه شب عید در مشهد از سوم اسفند ماه تا ۱۵ ... ۹ هزار تن گوشت مرغ موجود در سردخانه های استان به بازار عرضه می شود. .... آگهی مهر - جزئیات خبر.
یک روز در بهشت زهرا ... سخنرانی من در روز دوم تجاوز هوایی عربستان به یمن با ارزش‌ترین چیزی بود که در طول عمرم آن را به دست آوردم و این جهاد است زیرا در .... جزئیات سود و اقساط وام 160 میلیون تومانی خرید مسکن ... زمان توزیع میوه شب عید در استان تهران.
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هم اکنون بسته میوه شب عید شامل پرتقال، سیب، کیوی و نارنگی تامین است و در حال حمل این میوه ها به سردخانه های استان تهران ...

زمان توزیع میوه شب عید اعلام شد | News File

newsfile.ir/news/زمان+توزیع+میوه+شب+عید+اعلام+شد
کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از ۲۰ اسفند ماه با ... جهان - 1 ساعت پیش; توزیع میوه شب عید استان تهران از 20 اسفند در 305 جایگاه .... قسط دوم هفته اول اردیبهشت دریافت و آن زمان جزئیات سفر به زائران اعلام می‌شود.

جنوب نیوز

jonoubnews.ir/
آیت الله حسینی بوشهری منتخب مردم استان بوشهر در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای از حضور حماسی مردم ... گزارش فارین پالیسی از جزییات بازداشت ملوانان آمریکایی .... زمان توزیع میوه شب عید استان تهران :: افکار نیوز 2 دقیقه پیش.

زمان توزیع میوه شب عید استان تهران - لینک های داغ

addit.ir/u/زمان-توزیع-میوه-شب-عید-استان-تهران
زمان توزیع میوه شب عید استان تهران. ... عید زمان توزیع میوه شب عید که امسال از توزیع میوههای شب عید در قالب بسته وارد تهران جزئیات قیمت زمان توزیع و نوع میوه شب ...

توزیع میوه شب عید از امروز - شبکه خبر

irinn.ir/news/46298/توزیع-میوه-شب-عید-از-امروز
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از توزیع میوه شب عید از امروز تا ۱۵ فروردین خبر داد و گفت: قیمت هر ... زمان انتشار خبر: یک شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ ...
... پیغمبر(ص) نبود؟ مسیحیان و بومیان زیادی هر ساله در روز عاشورا با شنیدن صدای همان بلندگوی دستی، شیعه می‌شوند. .... نمایندگان تهران بعد از نمایندگی چه می کنند؟ نادران: در راه .... جزییات آیفون SE لو رفت +عکس ... زمان توزیع میوه شب عید استان تهران.

جهان نيوز - نارضایتی مردم از کیفیت میوه شب عید

jahannews.com/fa/doc/news/.../نارضایتی-مردم-کیفیت-میوه-شب-عید
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخلاف وعده‌های داده شده در مورد توزیع گسترده میوه شب عید در تهران ... گفتنی است که محمد موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران روز یک شنبه در مراسم افتتاحیه توزیع میوه شب عید از ایجاد ... آخرین نوسانات بازار میوه +جزئیات.
۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رئیس سازمان صنعت استان تهران از آخرین جزئیات توزیع میوه شب عید خبر داد. ... صادقی در خصوص شبکه توزیع سیب و پرتقال گفت: در حال طراحی این شبکه هستیم، ... زمان پرداخت افزایش حقوق مستمری‌ بگیران [بيش از 3 سال قبل].

جزئیات خودکشی کارمند زن شهرداری 13 تهران + جوابیه شهرداری ...

www.titr24.com/...==/جزئیات-خودکشی-کارمند-زن-شهرداری-13-تهران-+-ج...
۵ دقیقه پیش - خودکشی کارمند شهرداری منطقه 13 تهران در مقابل چشم سایر همکاران رخ داد. .... جزئیات و زمان توزیع میوه شب عید در استان تهرانجزئیات خودکشی کارمند ...

نسیم آنلاین | جایگاه‌های عرضه میوه شب عید مشخص شد

www.nasimonline.ir/Content/.../جایگاه-های-عرضه-میوه-شب-عید-مشخص-ش...
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاد تنظیم بازار استان تهران با دستور کار «ارائه پیشنهادات کمیته ... در خصوص تامین، ذخیره و توزیع میوه شب عید» در استانداری تشکیل جلسه داد. ... جزئیات پرداخت عوارض طرح ترافیک ۹۵ تشریح شد ... زمان شروع: ۳ اسفند ۱۳۹۴.
۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز رسمی توزیع میوه شب عید در ۴۰ ... تهران در ۴۰ جایگاه اصلی تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار از روز ...

زمان توزیع میوه شب عید در استان تهران - kodoom.com - ...

news.kodoom.com/iran.../زمان-توزیع-میوه-شب-عید-در-استان/.../559926...
کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از ۲۰ اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه، در ۳۰۵ مکان توزیع شود که ۱۵۵ جایگاه در شهر تهران و ...

جزئیات برپایی نمایشگاه‌های بهاره از 7 اسفند - اقتصاد ایرانی

www.ireconomy.ir/.../جزئیات+برپایی+نمایشگاه‌های+بهاره+از+7+اسفند....
۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صادقی درباره ی زمان شروع نمایشگاه های بهاره در استان تهران گفت: نمایشگاه ... وی در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید ...
۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صادقی درباره‌ی زمان شروع نمایشگاه‌های بهاره در استان تهران گفت: ... سوال ایسنا، مبنی بر توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید گفت: میوه شب عید برای ...
جهان خبر اخبار زمان توزیع میوه شب عید استان تهران. ... در سفر الهام علی‌اف به تهران چه گذشت؟ + تصاویر آخرین اخبار سیاسی درباره جرییات سفر الهام علی‌اف رئیس‌جمهور ...
جزئیات برگزاري آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی. ... زمان توزیع میوه شب عید استان تهران. - مشرق ... در سفر الهام علی‌اف به تهران چه گذشت؟

ضررهایی که انگور شیلی و پرتقال مصری دارد | میوه های قاچاق

www.ghatreh.com/news/.../ضررهایی-انگور-شیلی-پرتقال-مصری-دارد
۱۰ ساعت پیش - زمان توزیع میوه شب عید استان تهران ... به گزارش دولت بهار، عید نوروز در ایران رسومات دیرین خود را دارد، اجرای .... جزئیات خودکشی غمبار سه خواهر .

زمان آغاز توزیع میوه شب عید - ناطقان

nateghan.ir/fa/news/17210/زمان-آغاز-توزیع-میوه-شب-عید
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حسین صفایی از آغاز توزیع میوه شب عید از روز شنبه آینده (۲۳ اسفندماه ۹۳) در سراسر کشور خبر داد و گفت: میوه ... چند نفر در استان تهران رای دادند؟

کرج رسا – دو هزار و 900 تن میوه شب عید در استان البرز ذخیره شد

karajrasa.ir/دو-هزار-و-900-تن-میوه-شب-عید-در-استان-البرز-ذ/
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات تکان‌ دهنده قتل یک زن در تهران · زمان پرداخت اقساط حج تمتع ۹۵ اعلام شد ... دو هزار و ۹۰۰ تن میوه شب عید در استان البرز ذخیره شد ... مسائل فنی از جمله؛ توزیع بهینه میوه، قیمت فروش و زمان عرضه به صورت کارشناسی بررسی شود.

میوه شب عید تامین شد / قیمت ها افزایش ندارد - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/.../میوه-شب-عید-تامین-شد-قیمت-ها-افزایش-ندارد
وی افزود: برای تامین به موقع میوه شب عید دیگر زمان را از دست نمی دهیم و از همان ذخایر محل ... و در مراکزی که برای توزیع در نظر گرفته است بر قیمت و کیفیت کالاها و میوه ها نظارت کافی .... جزئیات جدید از دستگیری عامل شکنجه و آزار و اذیت یک سگ در گلستان (۱۳ نظر) ... آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران + فیلم ...
جزئیات واگذاری سبد کالا به 7.5میلیون نفر - 10 قلم کالا در لیست مرحله اول ... مدیرعامل اتحادیه تعاونی مصرف محلی استان تهران با اشاره به توزیع میوه شب عید در ۳۰ ... در دومین روز توزیع سبد کالای حمایتی همچنان صف‌های عریض و طویل در مقابل مراکز ...
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته هر سال زمان توزیع اسکناس های نو شب عید توسط بانک مرکزی به بانک ها .... اسامی شعب توزیع کننده اسکناس نو در استان تهران - پرشین وی ... جزئیات نشست جدید تعیین مزد ۹۵- استخراج هزینه جدید معیشت . ... در سبد کالای نوروزی شهروندان است، گفت: در صورت وجود متقاضی امکان توزیع میوه در ایام نوروز وجود دارد.
۲ روز پیش - خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تهران از توزیع 4 هزار تن میوه قاچاق در شهر .... به جزئیات کشف 1000 تن میوه قاچاق برای توزیع در تهران خبر داد. .... Feb 15, 2016 - محدودیتی برای توزیع میوه شب عید در سه شهرستان قائم شهر، ...
دستور شب عیدی نعمت‌زاده به‌جای حجتی/ جزئیات قیمتی۸۴ قلم کالا ... وزیر کشاورزی از توزیع میوه شب عید از روز ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: دو محصول اصلی سیب و پرتقال به میزان کافی خریداری شده و در حال حمل به مراکز استان ها از جمله تهران است.

توزیع میوه دولتی (سیب و پرتقال) از 23 اسفند + قیمت

wiki.tiktak.info/259/.../توزیع-میوه-دولتی-سیب-و-پرتقال-از-23-اسفند/
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۶ ساعت پیش – توزیع میوه و مرکبات شب عید با قیمت و کیفیت مناسب‌ از 22 الی 23 اسفند ماه آغاز خواهد شد. .... ایرانی مخدر مصرف می‌کنند؟ / جزئیات تأیید نشده از … ... اسامی مراکز عرضه میوه شب عید در استان تهران – اخبار پولی مالی.

روایتی جدید از بی تدبیری درباره میوه شب عید استان | بویر ...

boyernews.com/148322/روایتی-جدید-از-بی-تدبیری-درباره-میوه-شب/
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زیرایی افزود: در ابتدا ۲۰ شبکه و عامل توزیع میوه های شب عید امسال در استان شناسایی ... و افزایش خیره کننده قیمت مرغ کشتار روز در استان تا حدود زیادی شکسته شد. ... اسامی نهایی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان تهران/ مورد حمایت اصلاح طلبان و اعتدالگرایان ... جزئیات دلایل رد صلاحیت ها از زبان آیت الله جنتی.

اقتصاد ایران آنلاین

www.eghtesadeiranonline.com/
زمان واریز یارانه نقدی اسفند 94. سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام ... ميوه ها و سبزيجات ... طرح توقف عرضه کارتی بنزین در آستانه نوروز ... وزیر اقتصاد عنوان کرد:مردی در بازار تهران و در کنار وزارت اقتصاد با داشتن یک زیرپله کوچک یک خانه ویلایی . ... قیمت مصوب ۵ قلم شیرینی شب عیدی اعلام شد ... جزئیات طرح افزایش حق مسکن کارگران.
گروه صنعتی محمدزاده هم زمان با تولید محصولات متنوع فرآورده های لبنی، فعالیت های تحقیقاتی ..... رئیس اتاق بازرگانی تهران خطاب به دولتمردان تاکید کرد: باید در سال 95 دولت به .... انبار کالاهای اساسی پُر است/ میوه شب عید تهیه شد ..... نظام توزیع، در سال جاری ذخیره سازی میوه شب عید در استان های مسافر پذیر و در بازارهای هدف در سر.
انبار کالاهای اساسی پُر است/ میوه شب عید تهیه شد .... در اولین روز دهه فجر ، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان فارس و روسای محترم اتحادیه های صنفی ..... تابناک فارس به نقل از تسنیم:محمدمهدی قاسمی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در آخرین هفته اسفند ماه در استان فارس آغاز می‌شود، اظهار .... زلزله 3.1 ریشتری تهران را لرزاند +‌جزئیات.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 810
  • باردید دیروز : 888
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,685
  • بازدید ماه : 9,000
  • بازدید سال : 44,324
  • بازدید کلی : 398,682
  • کدهای اختصاصی