loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 1088 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

آموزش سوره به کودکان

بعد از آموزش زبان و توانایی صحبت کردن کودکان می توانند آیات قرآنی را بیاموزند. والدین باید به بهترین روش این امر مهم را انجام دهند. در بین تمام سوره های کوچک و بزرگ قرآن کریم سوره ای به صورت ویژه سفارش شده است که اموزش ان به کودک فضایل بسیاری دارد.

شیوه های آموزش قرآن به کودکان

رسول خدا (صلی الله علیه و آله) می فرماید: "هیچ مردی فرزند خود را قرآن نیاموزد مگر این که خداوند پدر و مادر کودک را در روز قیامت تاج پادشاهی عطا کند و دو لباس بهشتی به آنان بپوشاند که هرگز مردم مانند آن را ندیده باشند". (وسائل الشیعه، ج 4، ص 825)

در روایتی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) است که می فرماید: "فرزندانتان را بر سه ویژگی تربیت کنید: محبت پیامبرتان، محبت اهل بیت علیهم السلام و قرآن".(کنز العمال، ج 16، ص 456)

ائمه معصومین (علیهم السلام) پدران و مادران را برای انجام این مهم، فراوان تشویق کرده و اجر و پاداش معنوی خداوند را در قبال این عمل یادآور شده اند .امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمودند: خدواند به پدر و مادر پاداش فراوانی را عنایت می کند. آنان با شگفتی سؤال می کنند: پروردگارا ! این همه تفضل درباره ما در قبال چیست؟ اعمال ما شایسته چنین پاداشی نبوده است. در جواب آنها گفته می شود: هذه بتعلیم کما ولد کما القرآن و تبصیر کما ایه بدین الاسلام. این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست که به فرزند خود کتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام بصیر و بینا تربیت کردید. (جمعی از استادان ،1382 ص 182)


سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
در مورد اهمیت تعلیم قرآن، از امام صادق (علیه السلام) روایت شده: «سوره ی یس را به فرزندان خود بیاموزید؛ «فانها ریحانة القرآن؛ زیرا که آن گل خوشبوی قرآن است» (کتاب شریفه ی «فضائل القرآن و العترة»، تألیف مرحوم آیة اللّه حاج میرزا ابوالفضل نجفی قدسی اصفهانی(ره))

سوره یس یکی از زیباترین سوره های قرآن کریم است که برکات و مزایای بسیاری در مورد این سوره در روایات ذکر شده است.

همچنین بزرگان و علما هم توصیه بسیار برای تلاوت این سوره به ما داشته اند. از جمله ایشان آیة الله وحید خراسانی است که سیره عملی خودشان اینست که هر صبح این سوره تلاوت می کنند و توصیه کرده اند که هر صبح است سوره تلاوت شود و به صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا علیهماالسلام هدیه شود.

سوره یس ، آموزش سوره های قرآن به کودکان ، بهترین آموزش سوره به کودکان

اهمیت آموزش سوره یس به کودکان

عنایاتی خاص در قبال آموزش قرآن به فرزندان
از پیامبر بزرگوار و اهل بیت عصمت - علیهم السّلام - روایات زیادی وارد شده که خداوند در برابر آموزش قرآن به فرزندان عنایت خاصی در روز قیامت به پدران و مادران دارد.

الف - تاج گذاری پدران و مادران از طرف خداوند
معاذ گوید از رسول خدا (صلی الله و علیه و آله ) شنیدم می فرمود: هیچ مردی فرزند خود را قرآن نیاموزد مگر اینکه خداوند پدر و مادر کودک را در روز قیامت تاج پادشاهی عطا کند و دو لباس بهشتی به آنان بپوشاند که هرگز مردم مانند آن را ندیده باشند. (وسائل الشیعه ، ج 4، ص 825)

ب - لباس بهشتی جایزه تعلیم قرآن:
امام صادق (علیه السلام ) فرمود: هر کس به فرزند خود قرآن یاد دهد روز قیامت پدر و مادرش را فراخوانند و دو لباس ٍ بهشتی به آنان بپوشانند که از نور آن چهره بهشتیان روشن و پر فروغ گردد. ( عده الداعی ، ص 79؛ وسائل الشیعه ، ج 15، ص 194)

ج - پاداش شگفت انگیز:
عایشه از رسول خدا (صلی الله و علیه و آله ) نقل کند که فرمود: هر که فرزند خود را قرآن بیاموزد خداوند روز قیامت حلقه افتخاری به گردن او آویزد که باعث حیرت اوّلین و آخرین شود. (کتاب العیال ، ج 1، ص 478)


د - سیمای اخروی آموزش قرآن:

امام صادق (علیه السلام ) فرمود:
قرآن را بیاموزید زیرا روز قیامت قرآن به صورت جوانی زیبا و سفید روی به سوی صاحبش آمده به او می گوید: من همان قرآنی هستم که شبهایت را به بیداری کشانده و در وسط روز تشنه ات گذاشته و آب دهانت را خشک کرده و اشک چشمت را جاری ساخته بودم. پس (امروز) شاد و مسرور باش، سپس تاجی بیاورند و بر سر او بگذارند و برات رهایی از آتش جهنم را به دست راست او و جاودانگی در بهشت را به دست چپش بدهند، و دو لباس بهشتی به او بپوشانند و به او گفته شود بخوان و بالا برو، و او به هر آیه ای که بخواند درجه ای بالاتر رود، سپس اگر پدر و مادرش مومن بوده اند دو لباس بهشتی بر آنان بپوشانند و به آنان گفته شود این پاداش برای آن است که به فرزندتان قرآن یاد دادید. (کافی ، ج 2، ص 441)

ه - سنگینی نامه عمل و تذکره عبور از صراط
رسول خدا (صلی الله علیه و آله ) فرمود: هر کس به فرزند خود قرآن تعلیم دهد... (همان قرآن) نامه عملش را (در روز قیامت) سنگین کند و او را از پل صراط همانند برق جهنده عبور دهد و هیچ گاه از او جدا نگردد تا از طرف خداوند بهترین چیزی که آرزو می کرد بر او نازل شود. (مستدرک الوسائل ، ج 1، ص 290)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=312860
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از راه های سپاسگزاری و شکرگزاری از خداوند برای این نعمت های با صفا تربیت درست ایشان است. ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.
۵ ساعت پیش - در بین تمام سوره های کوچک و بزرگ قرآن کریم سوره ای به صورت ویژه سفارش شده است که اموزش ان به کودک فضایل بسیاری دارد. شیوه های آموزش قرآن به ...

آموزش این سوره به کودک سفارش شده است | News File

newsfile.ir/news/آموزش+این+سوره+به+کودک+سفارش+شده+است
آموزش قرآن به کودکان از وظایف مهم والدین در دین مبین اسلام است. آشنایی بچه ها با آیات و سوره های قرآنی رهنمونی برای رسیدن به آینده ای روشن است. امام صادق(ع) آموزش یک ...

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید | یکی از راه های سپاسگزاری

www.ghatreh.com/news/nn30751701/این-سوره-فرزندانتان-آموزش-دهید
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از مواردی که در مورد فرزندان به ما توصیه شده است آموزش قرآن کریم به ... از استادان ،1382 ص 182) سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است در ...

فضیلت و خواص سوره توحید - بیتوته

www.beytoote.com/religious/daru-manavi/resplendency-sureh.html
هم چنین از ایشان نقل شده است: هر كس سوره توحید را قرائت نماید با خواندن آیه اول، خداوند هزار ... مواردی که به امنیت جویی از سوره توحید سفارش شده است از این قرار است:.

انجمن راسخون - این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید

rasekhoon.net › ... › کودک › آموزش،پرورش و تربیت کودکان
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 11پست - ‏11 نویسنده
این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

این سوره را به فرزندانتان بیاموزید - سایت خبری تحلیلی ...

www.khoobankhabar.ir/این-سوره-را-به-فرزندانتان-آموزش-دهید/
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این تعلیم قرآن می تواند توسط خود پدر به طور مستقیم صورت گیرد و یا اینکه برای فرزندش معلم قرآن ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

سوره ای که باید به فرزندان آموزش داد / آموزش قرآن به ... - irancloob

blogfa342.irancloob.net/سوره-ای-که-باید-به-فرزندان-آموزش-داد-آم/
۱۱ ساعت پیش - این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست که به فرزند خود کتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است در مورد اهمیت تعلیم قرآن، از امام صادق (علیه السلام) روایت شده: «سوره ی یس را به فرزندان خود بیاموزید؛ «فانها ریحانه القرآن؛ ...
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست که به فرزند خود کتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

رضوی - این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - صفحه نخست

www.farhangrazavi.com/fa/doc/news/.../این-سوره-فرزندانتان-آموزش-دهی...
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این تعلیم قرآن می تواند توسط خود پدر به طور مستقیم صورت گیرد و یا اینکه برای فرزندش معلم قرآن ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به این داستان بنگرید تا ببینید نخستین معلم «محمد حسین طباطبایی» پدیده قرنی عصر حاضر ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید | payamesaba

www.payamesaba.com/این-سوره-را-به-فرزندانتان-آموزش-دهید/
۱ روز پیش - این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است

راههای آموزش خداشناسی به کودکان - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Article/View/.../راههای-آموزش-خداشناسی-به-کودکان
برای آموزش خداشناسی به کودکان روش های متعددی وجود دارد که می توان از آنها در راه معرفی ... همچنین می توان از داستان برای انتقال بهتر مفاهیم بهره گرفت؛ شیوه ای که عملاً در قرآن توصیه شده است. در معرفی خدا به کودکان نیز زمینه استفاده از این روش بسیار مهیاست. سوره های مختلف قرآن، سیره و روش زندگی پیشوایان دینی، روش بزرگان و ...

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - دولت بهار

www.dolatebahar.com/view/.../این-سوره-را-به-فرزندانتان-آموزش-دهید-
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این تعلیم قرآن می تواند توسط خود پدر به طور مستقیم صورت گیرد و یا اینکه برای فرزندش معلم قرآن ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از مواردی که در مورد فرزندان به ما توصیه شده است آموزش قرآن کریم به آنها است. ... خواندن قرآن علاقه مند می شوند و این خود یکی از راه های تعلیم قرآن به فرزندان است، زیرا کودک و نوجوان به ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - iranbanou.com

www.iranbanou.com/.../205635-این-سوره-را-به-فرزندانتان-آموزش-دهید
این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام بصیر و بینا تربیت ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - بام جهان بین

www.bamjahanbin.ir/این-سوره-را-به-فرزندانتان-آموزش-دهید/
۲ روز پیش - این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
پیامبر اعظم(ص) در این باره می فرمایند:«کسی که پیش از بلوغ قرآن بخواند، به ... در برخی از روایات، حتی نسبت به آموزش سوره های خاصی به کودکان سفارش شده است.
۱ روز پیش - حال برای شروع این سوره زیبا را به کودکان خود آموزش دهید. سوره ای زیبا از ... یکی از مواردی که در مورد فرزندان به ما توصیه شده است آموزش قرآن کریم به آنها است. تلاوت قرآن در ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است در مورد اهمیت ...

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - انجمن تهران پاتوق

www.forums.tehranpatogh021.ir/Thread-این-سوره-را-به-فرزندانتان-آمو...
۸ ساعت پیش - این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در مورد اهمیت تعلیم قرآن، از امام صادق (علیه السلام) روایت شده: «سوره ی یس را به فرزندان خود بیاموزید؛ ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

آموزش این سوره به کودک سفارش شده است - باتوته

batoote.ir/آموزش-این-سوره-به-کودک-سفارش-شده-است/
آموزش قرآن به کودکان از وظایف مهم والدین در دین مبین اسلام است. آشنایی بچه ها با آیات و سوره های قرآنی رهنمونی برای رسیدن به آینده ای روشن است. امام صادق(ع) آموزش یک ...
این تعلیم قرآن می تواند توسط خود پدر به طور مستقیم صورت گیرد و یا اینکه برای ... شیوه های آموزش قرآن به کودکان ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

توصیه های قرآن برای تربیت کودکان - کودک-شاپ

koodak-shop.ir/توصیه-های-قرآن-برای-تربیت-کودکان/
نویسنده در این مطلب بر آن است تا نگرش قرآن را به این دوره تشریح کرده و حقوق کودکان ... خود، بسیار سفارش شده و از انتخاب همسر زیبایی که در خانواده ناسالم رشد کرده و به ... خداوند در آیه ۵ سوره حج، دوران کودکی را مقدمه‌ای برای رشد و بلوغ وی معرفی می‌کند و در ... بازی‌ها به انواع مختلف جسمی، تقلیدی، نمایشی، نمادی، تخیلی و آموزشی دسته ...

قرآن و عترت

etrateqorani.blogfa.com/
به هر حال روایات بسیاری در اهمیت این سوره وارد شده است و قرائت آن ثواب بسیار زیادی دارد. درباره ی ..... برچسب‌ها: داستان های قرآنی, آموزش قرآن به کودکان, عترت و قرآن.
نویسنده دراین مطلب برآن است تا نگرش قرآن را به این دوره تشریح کرده و حقوق کودکان ... همسر شایسته و مادری خوب برای کودکان خود، بسیار سفارش شده و از انتخاب همسر ... دوران شیرخوارگی چنان مهم است که خداوند در آیات پیش گفته و همچنین آیه ۶ سوره ... بازی ها به انواع مختلف جسمی، تقلیدی، نمایشی، نمادی، تخیلی و آموزشی دسته بندی شده ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - به گزارش مشرق،کودکان زمینه تربیتی بالایی دارند و هر آنچه به ... یکی از مواردی که در مورد فرزندان به ما توصیه شده است آموزش قرآن کریم به آنها است. ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - پایگاه فرهنگی سیاسی ...

saghafat.shblog.ir/111/این_سوره_را_به_فرزندانتان_آموزش_دهید/
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این تعلیم قرآن می تواند توسط خود پدر به طور مستقیم صورت گیرد و یا اینکه برای فرزندش معلم قرآن ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید - پروتال جامع نیاز شما

www.niazshoma.com/matlab/.../این-سوره-را-به-فرزندانتان-آموزش-دهید-
این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام بصیر و بینا تربیت ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است

حقوق فرزند در اسلام - مركز تعليمات اسلامي واشنگتن

ketaab.iec-md.org/.../maqaam_pedar_maadar_islam_ahmadi_06.html
از جمله حقوق فرزند بر پدر، این است که نام نیکو و زیبا برای او انتخاب کند و او را با ... این است که مادرش را خشنود گرداند، و نامش را نیکو نهد، و سوره نور را به او تعلیم دهد. ... اهمّیت نامگذاری کودکان تا این اندازه است که سفارش ائمه معصومین علیهم السلام به این ... از حقوق فرزندان، در آیین اسلام است و روایات بسیاری در این باره وارده شده است.

هفت خوان01

www.emamkhomeini-uast.ac.ir/Sites/1/101/7Khan01.html
امور آموزشی و پژوهشی ... در فضیلت این سوره از رسول خدا (ص) روایت شده است: هر کس سوره‌ی جمعه را قرائت کند، خداوند ده ... در امان خواهد بود و هر که آن را نوشته و بر کودکی بیاویزد از شر جن و آزار دهنده ها مصون است. ... این سوره از ارزشمندترین سوره‌های قرآن است که به قرائت و ارتباط با آن بسیار سفارش شده است و آثار و فواید بیشماری دارد.
نماز آن گونه است که، پیامبران الهی نیز به آن سفارش شده اند و از سفارش کنندگان به آن ... این مسئله به سادگی قابل درک است که نماز تنها نماز نیست بلکه رفتاری آموزشی ... طبق قرآن در سوره مومنون به رستگاری و سعادت می رسند امّا این افراد در همین دنیا هم ...
در دین اسلام براي كودكان چگونه تربیتی سفارش شده است؟ ... چند روز بعد را به آموزش ” الرحمان الرحیم” اختصاص دهید و همین طور متن سوره های کوچک را. ... 2 زمان رسمی: این زمانی است که کودک وارد 5 سالگی و بالاتر شده و می تواند در کلاس ویژه حفظ کودکان ...

پارسی نیوز: این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید

parsinews.ir/news/page/8dfe13d25e06eb4459c3c4d6ea7592fe
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این تعلیم قرآن می تواند توسط خود پدر به طور مستقیم صورت گیرد و یا اینکه برای فرزندش معلم قرآن ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است.
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از مواردی که در مورد فرزندان به ما توصیه شده است آموزش قرآن کریم به ... مند می شوند و این خود یکی از راه های تعلیم قرآن به فرزندان است، زیرا کودک و ... (جمعی از استادان،۱۳۸۲ ص ۱۸۲) سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است در ...
در نشست رسانه‌ای سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» عنوان شد برای اولین ... روان‌شناس آماده و دو نسخه تعزیه ویژه کودکان هم به سفارش جشنواره نوشته شده‌ است. ... در این نشست خبری حسن دولت‌آبادی، دبیر هنری جشنواره و حجت‌الله ناظری، دبیر ... با آموزش و پرورش هماهنگی‌هایی انجام شده تا دانش‌آموزان بتوانند به دیدن این آثار بنشینند.
این تعلیم قرآن می تواند توسط خود پدر به طور مستقیم صورت گیرد و یا اینکه برای فرزندش معلم قرآن بگیرد که در این ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
امسال سال كتاب كودك و نوجوان است و سورة مهر برای توليد و نشرِ بيش از 500 عنوان كتابِ .... نويسندة كودك می تواند مفاهيم آموزشی را با زيبايی كودكانه بيان كند. ... است. آنچه از اين موارد تا به حال شناخته و بيان شده و اغلب صاحب نظران تعليم و تربيت ..... اثر برای اين مجموعه سفارش داده شده است و نزديك به نيمی از آن ها در انتشارات سورة مهر آمادة.

آموزش علمی و اسلامی کودکان - پگاه فارس

www.pegah-fars.com/Childern_Show/Child_elmi.aspx
این دوران که به نام دوران غیبت صغری مشهور است ٦۹ سال طول کشید در این مدت مردم امام خود را نمی ... در سوره مریم، آیه 29 و آیات دیگر اشاره شده که حضرت عیسی علیه السلام از همان ایام ... زیارت امام حسین در کربلا در روز اربعین خیلی سفارش شده برای همینه که ...

سوره ای زیبا از قرآن برای آموزش به فرزندان - تالاب

www.talab.ir/religion/religious.../سوره-ای-زیبا-قرآن-آموزش-فرزند.html
این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست كه به فرزند خود كتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام بصیر و بینا تربیت ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
آیهء 233 سوره مبارکه بقره : و الوالداتِ یُرضِعنَ اَلادَهُنَّ حولَینِ کامِلَین ارادَ اَن یُتِّمَ الرَّضاعَةِ ... کودکانی که زودتر از شیر گرفته شده اند کمتر متکی به خود بوده و استقلال ... دقت لازم در ایام شیر گیری در تغذیه کودک از سفارشات ائمه هدی علیهم السلام می باشد. ... چقدر مناسب است که به هنگام نا راحتی های کودک در این مدت مادر به یادِ کودک شش ماهه امام ...

بخش دوم: حقوق فرزند در اسلام

najafabadnews.ir/book/.../maqaam_pedar_maadar_islam_ahmadi_06.ht...
از جمله حقوق فرزند بر پدر، این است که نام نیکو و زیبا برای او انتخاب کند و او را با ادب و آراسته تربیت کند. ... دختر باشد، این است که مادرش را خشنود گرداند، و نامش را نیکو نهد، و سوره نور را به او تعلیم دهد. از امام رضا علیه السلام روایت شده است: ... اهمّیت نامگذاری کودکان تا این اندازه است که سفارش ائمه معصومین علیهم السلام به این است ...

فضيلت، آثار و فوايد تلاوت قرآن كريم

www.maarefquran.com/maarefLibrary/templates/farsi/.../Books/.../4.htm
سفارش پيامبر و امامان معصوم(ع) به خواندن برخى سوره‌ها در اوقات خاص، مسلّماً ... ممكن است نسبت به يك سوره توجه خاصى شده باشد كه اين مطلب با بررسى اهداف و مقاصد آن سوره .... قاره‌پيما را نيز آموزش دهد، زيرا قرآن، كتابِ آموزش هواپيماسازى يا موشك‌سازى و يا.

این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید

moonnaz.com/این-سوره-را-به-فرزندانتان-آموزش-دهید/
این سوره را به فرزندانتان آموزش دهید یکی از حقوق فرزندان، تعلیم قرآن به آنهاست یکی از نعمت های خدای سبحان فرزندان ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
آموزش تصويري جزء 30 قرآن کريم براي کودکان با کيفيت خوب ... نرم افزار شکوفه باران|آموزش قران کودکان ... اين بخش از برنامه به صورت ٢٠ درس ارائه شده است. ۳. .... تشکیل شده است. در بخش حفظ قرآن، آموزش حفظ 20 سوره کوتاه ... قرآن به . ... سفارش این محصول به فروشگاه اینترنتی به روز www.broozshop.ir مراجعه کرده واز آیکون غرفه ...

پرسش کودکان درباره خدا - ویکی پرسش

wikiporsesh.ir/پرسش_کودکان_درباره_خدا
۲.۲ - آموزش قرآن ... در اسلام به تربیت دینی و اسلامی کودکان بسیار اهمیت داده شده است. ... پیشوایان دینی ما سفارش کرده اند که به کودکان خود قرآن را یاد بدهید. ... (علیه السلام) فرمود:«به فرزندان خود سوره یس را یاد دهید؛ زیرا این سوره ریحانه قرآن است».

اصول و مبانى آموزش مسائل دینى به کودکان و نوجوانان | هیئت ...

zainabiun.ir/اصول-و-مبانى-آموزش-مسائل-دینى-به-کودکان/
در این مقاله، سعى شده است اصول و مبانى آموزش نماز در کودکان و نوجوانان از دیدگاه دینى .... اگر آن ها به سفارش ها و سیره ائمّه اطهار(علیهم السلام) و بزرگان دین عمل کنند، قطعاً ..... معاذ بن جبل که در یکى از مساجد مدینه پیش نماز بود، روزى در نماز جماعت سوره ...
۱ روز پیش - این همه عنایت و نعمت، پاداش شماست که به فرزند خود کتاب خدا، قرآن را آموختید و او را در آیین اسلام ... سوره ای که آموزش آن به کودک سفارش شده است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 564
  • باردید دیروز : 824
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,045
  • بازدید ماه : 2,045
  • بازدید سال : 100,455
  • بازدید کلی : 454,813
  • کدهای اختصاصی