loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 358 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

شرکت خودروسازی فراری

بدون تردید فراری بزرگترین سوپر اسپرت ساز کل تاریخ صنعت اتومبیل است. شرکتی که به آن اسب سرکش می گویند.مجموعه عظیم کارخانه فراری در مارانلو در شمال ایتالیا به شکل حرف L ساخته شده و شامل کارگاه نقاشی، خط مونتاژ و البته رستوران کارخانه است. در صبح روز یکشنبه که هوا هم کاملا آفتابی است، کارگران مثل ساعت مشغول کارند و از نقطه ای به نقطه دیگر می روند. لوگوی کارخانه فراری در جای جای کارخانه دیده می شود.

کارخانه فراری آنقدر تمیز و با دقت ساخته شده که به نظر می رسد جای جای آن را با خط کش اندازه گیری کرده اند. راستش را بخواهید، برخی از بهترین معماران جهان در این کارخانه مشغول به کار بوده اند.

شرکت خودروسازی فراری ، فراری ، خودرو فراری
فراری از سال 2012، سرویس سفارشی سازی جدیدی را راه اندازی کرد


«تونل باد» توسط «رنزو پیانو،» معمار برج شارد لندن، طراحی شده است. استانداردهای زیبایی شناختی کارخانه فراری کارکردی دوگانه دارند. این استانداردها علاوه بر کارآمدی در تولید خودرو، در واقع محل طراحی و ساخت یکایک خودروهای لوکس فراری است. اما در کنار این مسئله، حضور مشتری ها در محل کارخانه برای سفارش خودروی مورد نظرشان نیز ماهیت خاصی به استانداردهای زیبایی شناختی آن داده است.

به کارخانه لوکس فراری خوش آمدید. در اوایل ماه جاری میلادی بود که یکی از خودروهای مدل 1957 فراری به ارزش 36 میلیون دلار در یک حراجی فروخته شد. فراری به واقع بر تخیل «ماشین بازها» احاطه دارد و به آن جهت می دهد.

شرکت خودروسازی فراری ، خودرو فراری ، ماشین فراری
طراحی فراری مانند لوگوی آن منحصر به فرد است



صرفا داشتن یک "فراری" برایتان کافی نیست؟!
در یکی از ساختمان های این کارخانه اتاقی قرار دارد که هیچ شباهتی به تم کلی فراری ندارد. این اتاق پنجره ندارد، اما نورپردازی آن کاملا زیبا و مدرن است و با چوب و فولاد ضد لکه تزئین شده اند. حتی پرده های داخل این اتاق هم از اعلی ترین جنس ممکن ساخته شده بودند و مبلمان آن نیز تمام چرم بودند.

اگر صرفا داشتن یک فراری برایتان کافی نیست، باید به آنجا بروید. از سال 2010، فراری طرح شخصی سازی فراری را پیاده کرد تا هر شخص بنا به سلیقه خود، خودروی مورد نظرش را تحویل گیرد.

تقریباً 70 سالی از عمر فراری می گذرد. برندی به جای مانده از «انزو فراری» بزرگ؛ همان مهندس خبره ای که در دنیای رانندگی مسابقات سرعت فوق العاده بود. او سال ها در کنار برند «آلفا رومئو» تجربیات خوبی کسب کرد و در سال 1947 توانست برند مستقل فراری (Ferrari) را به نام خودش ثبت کند. طی این سال ها گویی رقابت، جدال و رویایی با رقبا بخش جدایی ناپذیر بدنه فراری بوده است. به طوری که حتی در سال 2008 وقتی فیات ایتالیا 85 درصد سهام فراری را خرید، تضمین داده شد که خللی در بخش ریسینگ کمپانی فراری ایجاد نشود.

فراری سفارشی چه ویژگی هایی دارید؟
آندرا باسی، رئیس بخش شخصی سازی فراری می گوید: «ما می توانیم جنس و رنگ اتومبیل و لوازمش را بنا به درخواست مشتری تولید کنیم. ما حتی قادریم بدنه خودرو را متناسب با نیاز مشتری وفق دهیم؛ البته این کار یک شرط دارد و آن این است که استانداردهای شرکت فراری زیر سوال نرود.»

شرکت خودروسازی فراری ، ماشین فراری ، شرکت فراری
یکی از کارکنان بخش کنترل نهایی شرکت فراری


برای نمونه یکی از مشتری ها خواسته بود تا طراحی خودرو دلخواهش مانند قایقی که دارد باشد. شخص دیگری نیز یک خودروی ضدگلوله سفارش داده بود و نفر دیگری نیز طرح ورزش چوگان را برای خودروی مورد نظرش انتخاب کرده بود.

البته تنها یک درصد از مشتری های فراری سالانه از این خدمات استفاده می کنند. میانگین سفارش هر مشتری حدود 30 درصد قیمت نهایی خودرو تمام می شود و تاکنون موردی نبوده که قیمت شخصی سازی معادل قیمت کلی خودرو تمام شود.

باسی می گوید که کار کردن با مشتری کار ساده ای نیست. زیرا طرح اصلی فراری کاملا شکیل بوده و ایجاد تغییرات در آن باید در جهت ارتقای آن باشد.

شرکت خودروسازی فراری ، شرکت فراری ، شرکت خودروسازی فراری
اسب سرکش: لوگوی فراری

 

شرکت خودروسازی فراری ، شرکت خودروسازی فراری ، فراری


شرکت خودروسازی فراری ، شرکت خودروسازی فراری ، فراری

تمام کارهای طراحی داخلی به صورت دستی انجام می شود


باسی در ادامه می گوید: «اینکه یک شخص می خواهد خودرویی را بخرد، برند آن خودرو نیست، بلکه تجربه رانندگی با آن است. کسانی که به اینجا می آیند می خواهند عضوی از خانواده فراری باشند. آن ها می خواهند به اینجا بیایند تا در کنار خانواده فراری بمانند و خودروی دلخواهشان را تحویل بگیرند.»

7 ماه طول می کشد!
از روزی که مشتری تصمیم خودش را می گیرد، تا روزی که خودرو وارد خط تولید می شود، مجموعا 7 ماه طول می کشد. تیمی متشکل از 40 نفر در یک سوی خط ایستاده و تمام کارهای طراحی داخلی را با دست انجام می دهند.

در دنیای مصرف کنندگان، دو چیز معنا دارد: مفاهیم تجربی و ارزش افزوده و مجلل بودن جایگاهش متفاوت است. از قدیم گفته اند که یک ساندویچ فروش سوسیس نمی فروشد، بلکه صدای سرخ شدن آن است که مشتری را جذب می کند.

اینجا، یعنی در آتلیه آندرا باسی، ما در میان پارچه هایی از پوست جانوران و دنیای لوکس فراری هستیم. در همین اتاق است که مشتری برای ورود به دنیای فراری خود را آماده می کند: نوعی غسل تعمید از جنس فراری.

 

 

 

 

 

 

 

رازهای شرکت خودروسازی فراری + تصاویر - جوونی

www.javuni.ir/news/45152
۲ ساعت پیش - حراج فراری به گران ترین قیمت در تاریخ خودرو یکی از اقدامات جدید شرکت خودروسازی فراری می باشد که اسکار کوئین به آنجا رفته تا پاسخ این سوال ...
Ferrari, انزو فراری, صنعت خودروسازی, عکس کارخانه فراری, کارخانه فراری. ... “فراری” چه می‌گذرد؟ + تصاویر. در آخرین اخبار, راز ثروتمندان ۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰ 0 بازدید ...

رازهای شرکت خودروسازی فراری تصاویر - روتوس - مجله ای خبری

www.rotos.ir/90146/رازهای-شرکت-خودروسازی-فراری-تصاویر/
۲ ساعت پیش - حراج فراری به گران ترین قیمت در تاریخ خودرو یکی از اقدامات جدید شرکت خودروسازی فراری می باشد که اسکار کوئین به آنجا رفته تا پاسخ این سوال ...

نمناک

namnak.com/
بی جنبه ترین ستاره های مشهور دنیا + تصاویر · بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 172 + تصاویر ... رازهای شرکت خودروسازی فراری + تصاویر ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 2/27/16
مومیایی 200ساله ای که زنده است! + تصاویر. مومیایی ، مومیایی 200 ساله .... شرکت خودروسازی فراری رازهای شرکت خودروسازی فراری + تصاویر حراج فراری به گران ترین ...

یک روز در کارخانه فراری+تصاویر - بیتوته

www.beytoote.com/scientific/chera/day2-ferrari1-factory.html
خودرو فراری تصاویر کارخانه فراری ماشین فراری اتومبیل فراری,Ferrari,قیمت ماشین فراری,کارخانه فراری,موسس شرکت فراری,خط تولید فراری,آرم فراری,قیمت اتومبیل فراری,کارخانه های خودرو سازی ... عدد 40,اسرار نهفته در عدد 40, رازهای نهفته در عدد چهل ... و نشانه خودروهای خود در مسابقات استفاده کند که علامت اسب لوگوی فراری در واقع همان ...

«آرم» خودروهای معروف نشانه چیست؟ - بیتوته

www.beytoote.com/scientific/midanid/logos3-famous2-cars.html
آرم شرکت های خودرو سازی,آرم خودروهای معروف,آرم اتومبیل های جهان,لوگو شرکت های ... و نشانه‌ها ممکن است حرف، عدد، تصویر، طرح گرافیکی یا ترکیبی از آنها باشند. .... برخی می‌گویند، لوگوی فراری علامت مربوط به شهر «اشتوتگارت» است و عده‌ای .... دانستنیهای جنسی · بارداری و زایمان · رازهای موفقیت · کوچه پس کوچه های تفاهم · دوران سالمندی.
۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش راز روز زیردریایی شیک شرکت فراری +تصاویر - راز روز ... شرکت خودروسازی فراری اعلام کرده است که این خودرو به واسطه چراغ های زیر‌ آبی ...

تاریخچه جنجالی فراری های ۴ سرنشین+تصاویر - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/.../تاریخچه-جنجالی-فراری-های-۴-سرنشینتصاویر
۱ روز پیش - این خودروها شاید در بین زیباترین خودروهای ساخته شده در تاریخ فراری نباشند ... گروه خواندنی های نامه نیوز - معروف است که خود انزو فراری هم مدل‌های ۴ ...

در کارخانه فراری چه می گذرد؟ تصاویر | News File

newsfile.ir/news/در+کارخانه+فراری+چه+می+گذرد؟+تصاویر
رازهای شرکت خودروسازی فراری تصاویر حراج فراری به گران ترین قیمت در تاریخ خودرو یکی از اقدامات جدید شرکت خودروسازی فراری می باشد که اسکار کوئین به آنجا ...
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با ما همراه باشید تا راز و رمز لوگوی شرکت های خودروسازی بزرگ را برای شما بگوییم. ... در سمت راست، یک انسان به تصویر کشیده شده که از دهان یک مار بزرگ بیرون ... اسب ایستاده که در تمام لوگوهای فراری دیده می‌شود، اولین بار بر روی ...

تاریخچه مدل های مختلف خودروی فراری (+عکس) - تالاب

www.talab.ir/scientific/car/history-of-model-car-ferrari-photo.html
شرکت خودروسازی فراری از معتبرترین شرکت های خودروساز دنیا میباشد طراحی منحصربفرد و قدرت در طراحی وباعث شده فراری از برندهای بی نظیر دنیا باشد.

برچسب ها - شرکت فراری

www.yjc.ir/fa/tag/1/شرکت%20فراری
کد خبر: ۵۱۹۶۵۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۲/۲۰. زیردریایی شیک شرکت فراری به شکل خودرو سواری + تصاویر. در طرحی نوآورانه شرکت خودروسازی فراری یک زیردریایی در قالب. .... خبر: ۴۰۴۴۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۵/۱۲. راز موفقيت كمانداران كره اي چيست؟
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخورد خودرو فراری انزو با تیر چراغ برق + تصاویر ..... آکاایران: خودروهای بسیار شیک که هوا را آلوده می کنند! ... آکاایران: رازهای هکرهای وایرلس را بشناسید آکاایران: رازهایی که هکرهای ... آکاایران: تصاویر دیدنی از مرسدس بنز لوکس 1 میلیون دلاری آکاایران: گزارش تصویری از خودروی غیرمتعارفی که شرکت بنز برای ...

تصاویری از کارخانه خودرو سازی فراری - VuJud

www.vujud.com/a-13982-تصاویری-از-کارخانه-خودرو-سازی/
تصاویری از کارخانه خودرو سازی فراری بیوگرافی بازیگران تصاویری از ... همکاری شرکت های اتومبیل سازی آمریکا و آلمان برای ساخت سیستم شارژ سریع خودرو در ۱۵ ...
ادامه مطلب تصاوير خودرو ... سریعترین خودروی فراری ... باگذشت سال ها از عملکرد سیستم تولید تویوتا، هنوز آنچه درون شرکت اتفاق می افتد به ... برای روشن شدن مطلب به عملکرد اپراتورها در یک کارخانه خودکار خودروسازی در آمریکا نگاهی می اندازیم:

تصاویر/ طرح‌هایی برای فراری در سال 2040 - فرادید

faradeed.ir/fa/news/7170/تصاویر-طرح‌هایی-برای-فراری-در-سال-2040
تصاویر/ طرح‌هایی برای فراری در سال 2040. کد خبر: 7170. تاریخ انتشار: 24 آذر 1394 - 13:50. "همین امروز به فکر فردا باش" این شعاری است که شرکت خودروسازی فراری بر اساس آن طراحان جوان را واداشته تا ... تصاویر/ راز زشت‌ترین ببر جهان بر ملا شد!

فراری F80، سریع‌ترین خودروی جهان +عکس - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار علم و فناوری
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وب‌سایت زوم تک - دانیال حجاری: فراری،شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در سال ۱۹۲۹ توسط انزو فراری و ... محصول آینده فراری ، سریع‌ترین خودروی اسپرت جهان با سرعت۵۰۰ کیلومتربرساعت ... ارتباط عطسه با رازهای شخصیت افراد.
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرکت‌های معدودی در صنعت خودروسازی وجود دارند که نامشان همانند پورشه با ... به فراری، این شرکت از تصویر اسب به نشان خوش‌یمنی استفاده می‌کند.

دانستنی های جالب از تاریخچه شرکت «پورشه» - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/wedlock/دانستنی-جالب-تاریخچه-شرکت-پورشه.html
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پورشه، موفقیت شرکت های معدودی در صنعت خودروسازی وجود دارند که نامشان همانند پورشه با کارایی مترادف باشد. پورشه porsche ... 1394-11-25 رضا رازهای موفقیت ... تصویر اسب بکار رفته در نماد پورشه مشابه نماد فراری است پورشه, ...

زیردریایی شیک شرکت فراری +تصاویر | وب سایت خبری ...

asreabadan.ir/زیردریایی-شیک-شرکت-فراری-تصاویر/
۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرکت خودروسازی فراری یک زیردریایی در قالب شکل یک خودروی ... فیلم سیاه شیطان تهران/راز جسد مثله شده دختر جوان در پایتخت برملا شد+تصاویر ...
۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه اقتصادی: شرکت خودروسازی ایتالیایی فراری از محصول جدید و متفاوتی با ... راز مرگبار این فِراری/تصاویر ... خودروی جدید و زرد رنگ فراری با چندین خط آبی که روی آن کشیده شده، تصویر جذابی از این ماشین را به نمایش می گذارد.

اتومبیل ایرانی و خارجی - که

www.irannaz.com/news_cats_36.html
تصاویر گران قیمت ترین خودروهای پلیس دنیا · تبدیل ماشین به یک ... و دور از تصویر (عکس) · سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان (عکس) · عکس های دیدنی ماشین فراری 212 کوپه ... 5 راز طبیعی طب چینی زیبایی پوست · اهمیت دادن به عادات خوب.
۵۳ دقیقه پیش - مطالب پيشنهادي. رازهای شرکت خودروسازی فراری + تصاویر ... آغاز اکران «دربست» در گروه سینمایی هنر و تجربه + تصاویر · مسابقه عجیب از رقص ...

خودروسازی

jamejamonline.ir/Online/Search/keyword/1?q=خودروسازی%20
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصویر پژویان: خودروسازی ها باید تعطیل شوند ... خبرهای مربوط به رسوایی بزرگ در شرکت خودروسازی فولکس واگن به عنوان ... تصویر نام‌های پررمز و راز ... شرکت خودروسازی فراری برخلاف معرفی پر سروصدای فراری 488 GTB، نسخه ...

اخبار جدید از خودروهای DS: راز و رمز سیتروئن! | پدال، مجله ...

www.pedal.ir/سیتروئن/اخبار-جدید-از-خودروهای-ds-راز-و-رمز-سیترو/
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آلفارومئو · فراری · فیات · لامبورگینی ... اخبار جدید از خودروهای DS: راز و رمز سیتروئن! ... البته سیتروئن با دقت بسیار بالایی تاکنون مانع شده تا تصاویر دقیقی از نسل نوین .... آشنایی با موتورهای سری TU از گروه پژو سیتروئن.

راز لوگوی خودروهای معروف جهان + تصاویر - Like

pajvak.com/main/article/view/.../راز-لوگوی-خودروهای-معروف-جهان-تصاوی...
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راز لوگوی خودروهای معروف جهان + تصاویر. ... معاون بانک مرکزی: تعادل بازارهای مالی کشور برقرار خواهد ماند - معاون شرکت راه اهن: ... راز لوگوی خودرو های مشهور ... انزو فراری، مؤسس این کمپانی خودروهای لوکس، پس از دیدار با پدر و مادر داغدیده ...
۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راز موفقیت بهترین خودروسازان دنیا در چیست؟ ... فوتبال ایران خواهد شد + عکس · پوشش گسترده اخبار انتخابات ایران در رسانه‌های جهان + تصاویر.

فراری - کانون فرهنگی آموزش

www.kanoon.ir/main/فراری
سريعترين مدل فراري جهان / تصاوير · غذاي فراري (عکس) · باستان‌شناس مصری راز نفرین فراعنه را فاش کرد ... راه‌های مبارزه با خواب آلودگی بهار. X ... شرکت خودروسازی فراری اتومبیل فرمول یک جدید خود برای حضور در مسابقات فصل جدید را رونمایی کرد.

ابر خودرو فوق العاده فراری در راه است + عکس – جديدترين ...

www.momtaznews.com/ابر-خودرو-فوق-العاده-فراری-در-راه-است-ع/
شرکت خودرو سازی فراری این روزها سخت مشغول ساخت خودروهایی با مصرف کمتر و ... تصاویر تازه از جانشین فراری انزو این خبر در تاریخ ۲۵م آذر ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر ...

تاریخچه خودرو فراری و آشنایی با موسس آن انزو فراری - ستاره

setare.com/fa/.../تاریخچه-خودرو-فراری-و-آشنایی-با-موسس-آن-انزو-فراری
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فراری (Ferrari) کارخانه خودروسازی ایتالیایی است و خودروهای اسپرت و سوپر‌خودرو عرضه می‌کند. با خورو ... شرکت فراری از سال 1947 بصورت قانونی فعالیت خود را تحت نظر فردی به نام انزو فراری (Enzo .... خودروی جدید جگوار ایکس ای مدل 2016 + فیلم ... دستور پخت آبگوشت سنتی یا دیزی + راز خوشمزه‌تر شدن آن (۴ نظر).

فراری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/فراری
رفتن به ۴ لوگوی شرکت - لوگوی شرکت فراری یک اسب سیاه در جلوی یک سپر زرد است، که ... در جریان این ملاقات مادر باراکا، از انزو درخواست کرد، همچون فرانچسکو باراکا که تصویر ... خودروهای مسابقه‌ای خود، استفاده نماید، تا برایش شانس بیاورد!

طراحان فراری، تراکتور ساختند +عکس - ساعت24

www.saat24.com/news/108845/طراحان-فراری-تراکتور-ساختند-عکس
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این شرکت در کنار فراری، کادیلاک، آلفا رومئو یا خودروهای مختلف دیگری را طراحی کرده است. یکی از سخنگوهای شرکت ... می‌توانید در ادامه تصاویری از تراکتور Zetor را ببینید. طراحان فراری، .... راز لاغر بودن كسانی كه رژیم نمی‌گیرند ...

اتومبیل های دیدنی - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_15.html
افشای راز زنهای برهنه و فمینیست اوکراینی (18+) · زنان دیوانه که با .... معرفی و تصاویر خودرو فراری F80 ... نفس های آخر شرکت خودروسازی هندی اسپایکر + عکس.

(تصاویر) رونمایی از خودروی جدید جنرال موتورز - فرارو

fararu.com/fa/news/.../تصاویر-رونمایی-از-خودروی-جدید-جنرال-موتورز
مارک رئوس، معاون اجرایی شرکت جنرال موتورز، در جریان کنفرانسی مطبوعاتی در دیترویت راز خودروی جدید کامارو 2016 این شرکت رونمایی کرد. ... (تصاویر) درون کارخانه لوکس "فراری" چه می‌گذرد؟ ..... ایران خودرو ساز نداره/ خودروهای رده خارج 40 سال پیش کشورهای دیگر را با قطعات چینی و هندی به قیمت چند برابر قالب میکنند و به فکر ...

10 فِراری كه هرگز از عهده‌ی خرید آن برنخواهید آمد - ایران لوکس

www.iranluxe.com/.../خودروهای.../252-10-فِراری-كه-هرگز-از-عهده‌ی-خرید...
این شركت در ابتدا به نام شركت و گاراژ اسكودریا فراری نامیده می‌شد كه البته شاید ... در پیست مخصوص شركت فراری، عضویت در كلوپ دارندگان خودروهای فراری، سرویس ... است چرا كه دارای رازهای مهندسی خاص خود است كه شركت فراری اجازه‌ی درز اطلاعات آن را ...
کمپانی ماشین فراری تحت مالکیت کمپانی فیات میباشد، خودروهای این کمپانی به ... شخصی بنام انزو فراری پایه گذاری شد و در مسابقات اتومبیل رانی شرکت می نمود ...
گران‌ترین خودروهای قدیمی فراری +تصاویر. از سال 1947 تا کنون شرکت ایتالیایی فراری در حال تولید برخی از زیباترین، خاص‌ترین و گران‌ترین خودروهای موجود در ...

برملا شدن راز و رمز خودروهای اپل +تصاویر - تی نیوز

tnews.ir/news/E66543579918.html
برملا شدن راز و رمز خودروهای اپل +تصاویر.

پایتخت - طرح مفهومی فضاپیمای فراری/تصاویر

www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../طرح-مفهومی-فضاپیمای-فراری-تصاویر
مردی که در پس طراحی خودروهایی همچون فراری FXX K و لافراری قرار داشته است با نگاهی به آینده طرح مفهومی جدید خود را در زمینه ای ... این طرح مفهومی می تواند نگاهی اجمالی به مسیر پیش روی شرکت فراری در آینده باشد. ... راز خواب زمستانی خرس‌ها کشف شد.

عصر ايران

www.asriran.com/
انیمیشن انتخاباتی "بهترین نامزد" (فیلم) ... شایعه ای که با توجه به عدم امضای قرارداد نهایی میان فدراسیون فوتبال و شرکت ال اشپورت صحیح به نظر می ...... اعدام سرباز افغان توسط داعش (+عکس) فولکس آپ Faceliftسال 2016 (+عکس) خودروهای تاریخ ساز! ... 7 راز مهم خواب و تاثیر آن برروی راندمان کاری ... ماشین فراری GTC4 Lusso (عکس).
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تولیت آستان قدس بعد از شرکت در انتخابات به کما رفت +عکس ... اخبار جدید از خودروهای DS: راز و رمز سیتروئن + تصاویر ..... زیباترین خودروی الکتریکی +تصاویر · ماشین های عجیب غریب فراری + تصاویر · ماشین های عجیب غریب+ ...

معرفی شهید ادواردو آنیلی وارث کارخانه فراری در برنامه راز - ...

www.aparat.com/.../معرفی_شهید_ادواردو_آنیلی_وارث_کارخانه_فراری_د...
آنها مالک کارخانه یکی از بهترین خودروهای دنیا یعنی فراری هستند! ... ایران هم من اطلاع دقیقی ندارم اما درآمد اینها با شرکت فیات وکارخانه های تابعش وباشگاه یوونتوس.

ارم شركت هاي خودروسازي جهان

khodroha.com/arm-khodro-jahan.htm
اولين نشانه‌اي كه در صنعت خودروسازي ايران مطرح شد آرم حك شده بر روي پيكان بود. .... والدينش شركت فراري را ترغيب كردند تا نشان پسرشان را روي خودروهاي مسابقه‌اي خود ...

۱۷۰ شرکت دانش بنیان در حوزه نفت و گاز فعال هستند

khabarontime.ir/.../۱۷۰-شرکت-دانش-بنیان-در-حوزه-نفت-و-گاز-فعال-هس...
... معاونت-علمی-و-فناوری-ریاست-جمهوری-گفت-از-۲۵۰۰-شرکت-دانش-بنیان،-۱۷۰-شرکت-در-حوزه-نفت-و-گاز-فعالیت-می-کنند. ... رازهای شرکت خودروسازی فراری + تصاویر ...
پس از لو رفتن تعدادی تصویر، کمپانی فراری نهایتا به صورت رسمی از 458 Speciale A رونمایی کرد؛ حرف A به منزله رو باز بودن این .... شرکت خودروسازی فراری سرانجام هیولای پر سر و صدای خود را تولید کرد. .... راز نشان F150 بر روی فرمان LaFerrari.

خودروی فراری خلاقانه 2015 (عکس) - ایران مطلب

iranmatlab.ir/fa/news/63360/خودروی-فراری-خلاقانه-2015-عکس

عکس های ماشین ؛ خودروی فراری خلاقانه 2015 (عکس) : شرکت خودروسازی "فراری" از تازه ترین محصول خلاقانه اش به مناسبت شصتمین سالگرد همکاری با طراح مخصوص ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,179
  • بازدید ماه : 4,179
  • بازدید سال : 102,589
  • بازدید کلی : 456,947
  • کدهای اختصاصی