loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 585 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

چاقی صورت با انواع ماسک خاک رس

درمان دهها روش مختلف برای چاقی صورت و زیبار شدن چهره بعد از تغذیه و ورزش قسمتی اختصاص به ماسک مناسب برای چاق شدن صورت لاغر داریم. ماسک خاک رس ، ماکس که افراد با پوست های جنس متفاوت ترکیبات متفاوت آن را باید استفاده کنند.

خاک رس باعث تحریک گردش خون، پاک کردن سموم پوستی و تصفیه کردن بافت های پوست می شود. خاک رس به از بین بردن لکه های پوستی نیز کمک می کند. نوع خاک رس باید با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد؛ چرا که هر نوع از خاک رسی دارای خواص مختلفی است که سبب ایجاد واکنش های متفاوتی در پوست می شود.

ماسک چاقی صورت پوست های معمولی

پوست معمولی با ماسک خاک رس می تواند به صورت عمقی پاک سازی شود. خاک رس سفید به عنوان خاک چینی و خاک رس رز نیز شناخته می شود (خاک چینی صورتی رنگ است و به طور طبیعی دارای اکسید آهن است). خاک رس سفید گزینه بسیار خوبی برای تهیه ماسک مناسب برای پوست های معمولی است. این خاک سرشار از کلسیم، منیزیم، سیلیکا و روی است. خاک رس، کثیفی و روغن اضافی را از پوست را جذب می کند و سیستم لنفاوی را تحریک می کند.

یکی دیگر از انواع خاک رس که برای پوست های معمولی مفید است، خاک رس فولر است؛ این خاک برای تصفیه آب و پاک کردن پارچه نیز استفاده می شود. خاک فولر برای از بین بردن ناخالصی های روی پوست بسیار مفید است.

ماسک برای چاقی صورت ، ماسک برای چاقی صورت ، ماسک چاق کننده صورت

ماسک خاک رس وماسک برای چاقی صورت

ماسک خاک رس چاقی صورت برای پوست های حساس

کسانی که پوست حساس دارند می توانند از ماسک خاک رس قرمز استفاده کنند، خاک رس قرمز ملایم تر است و برای این پوست ها مناسب تر است؛ چرا که از سوزش پوست جلوگیری می کند. در مقایسه با انواع خاک رس، خاک رس قرمز دارای مواد معدنی بالا تر بوده و پر از سیلیکا، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است. ماسک خاک رس قرمز با پاکسازی و از بین بردن سموم و سلول های مرده پوست، پوست شما را تازه می کند. این خاک، انتخاب خوبی برای پوست های حساس است.

خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد .کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند دارای پوستی نرم بوده و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند. اصولا کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.

 

چاقی و زیبایی صورت با یک نسخه

1- ماسک گل رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست شان استفاده می کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می کنند؛ نسخه هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد.

 ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می آید. ماسک کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی ها و شل شدگی های پوست و ماهیچه های صورت می شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می کند.

 برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوست تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

 2- باید با خواص معجزه بخش سیب زمینی بیشتر آشنا شوید زیرا سیب زمینی پخته شده و یا آپ پز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد در حالیکه در چاق شدن اندام تاثیرش نسبت به مواد غذایی دیگری که حاوی نشاسته می باشند بسیار کم تر می باشد.

3- همچنین در طول روز حتما مایعات زیادی بنوشید از جمله نوشیدن زیاد آب و سایر آب میوه که شاید بهترین و کم هزینه ترین راه هم برای لطافت بخشیدن به پوست و چاقی صورت می باشد.

 4- 4 قلم خوراکی که نباید از خوردن آن ها غافل شوید شامل: گوجه فرنگی، کلم، کاهو، خیار.

 ماسک خاک رس ، ماسک چاق کننده صورت ، ماسك چاق كردن صورت

ماسک خاک رس بهترین روش چاقی صورت

بنتونیت خاک رس ماده باور نکردنی برای ماسک زیبایی است که پر از ماده معدنی مفیدی است.پوست را بطور طبیعی سم زدایی کرده و ناخالصی ها را از پوست بیرون می کشد. این ماده منافذ عمیق پوست را تمیز میکند، پوست را نرم نگه می دارد.با توجه به کیفیت آن، خاک رس روغن اضافی پوست را می گیرد. بنابراین، بنتونیت که نوعی خاک رس است ماسک زیبایی بسیار عالی برای پوست چرب مستعد آکنه است. در این بخش 2 ماسک را آموزش میدهیم که مختص صورتهایی است که آکنه دارند:

ماسک خانگی چاقی صورت ماسک خاک رس و بلغور

ماسک خاک رس و چای سبزماسک خاک رس و بلغور جو دوسر که روغن درخت چای هم اضافه می شود با باکتری های آکنه زا مبارزه میکند. بلغور جو دوسر هم خواص تسکین دهنده و ضد التهاب پوست دارد شامل ساپونین است که سلولهای مرده پوست را از بین می برد.بنتونیت خاک رس و ماسک چای سبز نیز برای درمان آکنه استفاده می شود. شامل چای سبز و ژل آلوئه ورا است. چای سبز حاوی تانن دارای آنتی اکسیدان قوی برای درخشان و جوان سازی پوست استژل آلوئه ورا یک عنصر موثر برای تسکین پوست و کاهش التهاب است. آکنه ، لکه های پوست را از بین برده و رنگ پوست را روشن میکند
دستور درست کردن ماسک خاک رس و بلغور جو دوسر

مو اد لازم:
بنتونیت خاک رس
بلغور جو دوسر
اب
اسانس درخت چای
یک قاشق غیر فلزی و یا کفگیر
قاشق اندازه گیری غیر فلزی
کاسه مخلوط کردن غیر فلزی

طرز تهیه ماسک خاک رس برای چاقی صورت

1٫ 1 قاشق بنتونیت خاک رس را در یک کاسه قرار دهید
2٫ 1 قاشق غذا خوری از بلغور جو دوسر را اضافه کنید

3٫ چند قاشق چای خوری آب بریزید.
4٫ 2 تا 4 قطره از اسانس درخت چای را بریزید.5٫ مخلوط کرده و آب بریزید ، تا خمیر صاف و یکدستی شود

شما هم اکنون می توانید با این ماسک خانگی از شر آکنه خلاص شوید

 ماسک خاک رس ، ماسك چاق كردن صورت ، ماسک خانگی برای چاقی صورت

ماسک خاک رس روش طبیعی چاقی صورت

مواد لازم:بنتونیت خاک رس
چای سبز
ژل آلوئه ورا
یک قاشق غیر فلزی و یا کفگیر
قاشق اندازه گیری غیر فلزی
کاسه مخلوط کردن غیر فلزی

1٫ 2 قاشق غذا خوری از بنتونیت خاک رس را در یک کاسه قرار دهید.2٫ چند قاشق غذاخوری چای سبز تازه دم اضافه کنید.
3٫ ½ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا اضافه کنید.
4٫ خمیر باید صاف باشد اگر خمیر خیلی سفت بود کمی روغن درخت چای بیفزایید
چگونه از ماسک بنتونیت خاک رس استفاده کنیم؟صورت خود را بشویید.
ماسک را بر روی صورت و گردن بزنید.
20 دقیقه یا تا زمانی که کامل خشک شود بماند سپس با آب ولرم بشوئید.یکی دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید

راهنمایی

استفاده از بنتونیت خاک رس همانطوریکه در تصاویر بالا می بینیدبه دلیل محتوای آهن بالای آن قهوه ای است.
از ظروف غیر فلزی استفاده کنید چون ظروف فلزی تاثیرش را کم میکند. مثلا لز ظروفی مثل پلاستیک، شیشه، چوب و سرامیک.
بلغور جو دوسر را در یک مخلوط کن، یا آسیاب پودر کنید
چای سبز را در یک فنجان آب گرم به مدت 5 دقیقه بماند
یکی دیگر از شیوه درست کردن ماسک خاک رس بنتونیت مخلوط کردن آب کافی با 1 قاشق غذا خوری از بنتونیت خاک رس و کمی گلاب است

ماسک چاقی صورت ،کدام پوست چه ماسکی؟ - نمناک

namnak.com/27739-ماسک-چاقی-صورت-.html
چاقی صورت و بهترین روش چاقی صورت و ماسک چاقی صورت با خاک رس و سریعترین روش چاقی صورت و پر شدن صورت لاغر روش طبیعی و روش جدید تپل شدن صورت در ...
۱۳ ساعت پیش - چاقی صورت به نوعی بخشی از زیبایی چهره و پوست است. به یاد داشته باشید که سالمترین راه می تواند بهترین روش پر و چاق شدن صورت لاغر باشد.

ماسک چاقی صورت ،کدام پوست چه ماسکی؟

telegram85.rozblog.com/.../ماسک-چاقی-صورت-کدام-پوست-چه-ماسکی.ht...
۱۲ ساعت پیش - راه جادویی چاقی صورت لاغر شدن صورت, پوست صورت ,چاق‌تر شدن صورت ... ماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های ...

بهترین روش چاقی صورت با ماسک خاک رس / جدید!

ebay94.rozblog.com/post/788/ماسک-چاقی-صورت.html
۳ ساعت پیش - ماسک چاقی صورت ،کدام پوست چه ماسکی؟ چاقی صورت به نوعی بخشی از زیبایی چهره و پوست است. به یاد داشته باشید که سالمترین راه می تواند ...

راه جادویی چاقی صورت - بیتوته

www.beytoote.com/attire/cuticle/obesity3-magical-way.html
راه جادویی چاقی صورت لاغر شدن صورت, پوست صورت ,چاق‌تر شدن صورت ... ماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و ...
شما از این صفحه در 2/18/16 بازدید کردید.

ماسک گیاهی صورت ماسکهای گیاهی صورت - بیتوته

www.beytoote.com/attire/cuticle/masks-various-plant.html
ماسک گیاهی ماسک صورت ماسک پوست ماسک گیاهی صورت,ماسک جوش,ماسک برای پوست,ماسک برای جوش,انواع ماسک,ماسک روشن کننده,ماسک لک ... آرایش و زیباییسلامت پوستماسک گیاهی صورت ماسکهای گیاهی صورت .... لاغری شکم و پهلو در زمانی کوتاه.
چاقی صورت با معجون شگفت آور خیار و گلابی - نوشیدن آب ... ماسکهای چاق کننده صورت. بسیاری ... تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار ...
ماسک خانگی برای پوست صورت - نحوه درست کردن بهترین ماسک های خانگی برای ... نموده و بعد از گذشت2،3 ساعتی، از آن به عنوان ماسکی برای صورت خود استفاده نمایید. ... ماسک های پوست صورت | ماسک هایی برای چاق شدن صورت | بهترین ماسک های چاق ...

ماسک چاقی صورت ،کدام پوست چه ماسکی؟ | News File

newsfile.ir/news/ماسک+چاقی+صورت+،کدام+پوست+چه+ماسکی؟
چاقی صورت به نوعی بخشی از زیبایی چهره و پوست است. به یاد داشته باشید که سالمترین راه می تواند بهترین روش پر و چاق شدن صورت لاغر باشد.

ماسک برای چاقی صورت - پزشکین

pezeshkin.ir/ماسک-برای-چاقی-صورت/
يكي از قديمي‌ترين ماسك‌هاي طبيعي است كه مردم سرزمين‌هاي مختلف در هند، مصر و چين از ... تقويت عضلات و از بين رفتن افتادگي‌ها و شل‌شدگي‌هاي پوست و ماهيچه‌هاي صورت ...

ماسک های پوست صورت

masks14.blogfa.com/
ماسک های پوست صورت - ماسک روشن کننده پوست,ماسک روشن کننده,ماسک ضد چروک ... معرفی ماسک خوب برای صورت | بهترین ماسک برای صورت | چه ماسکی برای نرم شدن پوست ... صورت | روش درست کردن ماسک های خانگی | ماسک برای چاق شدن پوست صورت.

چاقی صورت فقط با نسخه طبیعی - وب ها

www.webha.ir › آرایش و زیبایی
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای رفع لاغری موضعی صورت و چاقی صورت و جوانسازی پوست‌ می توانید از ماسک گل‌رس که از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است استفاده کنید.

ماسک خانگی سفت کننده پوست - پارسه گرد

www.parsegard.com/greenliving/ماسک-خانگی-سفت-کننده-پوست.html
ماسک صورت با خاک مراکشی Rhassoul و روغن گیاهی: حاوی خاک Rhassoul، اسطو خدوس آرامش ... ماسک خاک رس تمیز کننده عمیق پوست: حاوی خاک کائولین انگلیسی، زوفا، .... بعداز لاغری صورتم افتاده و شل شده لطفا راحنمایی کنید میخوام سفت و جم شه از چه ...

روش های چاق کردن صورت - اولی ها

avaliha.ir › مد و زیبایی
۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش های چاق کردن صورت راه هایی ساده برای چاقی صورت به همراه رژیم غذایی ... های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت ...

ماسک صورت - آکاایران

www.akairan.com/health/tag/ماسک%20صورت/
آکاایران: انواع ماسک صورت جهت انواع پوست آکاایران انواع ماسکهای زیبایی برای پوست صورت به گزارش آکاایران آموزش انواع ماسک برای انواع پوست صورت ماسک صورت ...

روش های طبیعی و چگونگی چاق و تپل کردن صورت و برجسته ...

www.mod20.ir/.../روش-های-طبیعی-و-چگونگی-چاق-و-تپل-کردن-صورت-...
با انجام این ورزشها در واقع هیچ چربی یا پوست اضافه ای در صورت تولید نمی شود، اما انجام .... این ماسک های طبیعی و خانگی می توانند بسیار موثر باشند اگر علاوه بر عسل ...

۵ ماسک خانگی برای سفید کردن پوست صورت+ طرز تهیه - ...

www.salamaneh.com › سرویس سلامت و زیبایی
۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۵ ماسک خانگی برای سفید کردن پوست صورت+ طرز تهیه ... به گزارش پایگاه خبری سلامانه، Natural news این بار به سراغ ماسک‌های ..... سلامانه : به نظر می‌رسد که تحقیق جدید، با این گفته که اگر افراد چاق از نظر جسمانی آماده باشند.
ماسک‌های صورت، یکی ازمحبوب‌ترین محصولات مراقبتی پوست برای من هستند. استفاده از آنها .... روشی برای کاهش سایز بالا و پایین تنه و لاغری موضعی با نخ کت گوت ...

چاق شدن صورت به روش طبیعی | تک فال

takfal.net › اجتماعی و خانواده
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چاق شدن صورت به روش طبیعی ، چاق كردن صورت لاغر ، چاق كردن صورت با ... استفاده از ماسک‌های صورت مثل: جو و عسل، ماسک جوانهٔ گندم و پوست خیار به ...

بهترین روش ها برای سفت شدن پوست صورت | بانوی زیبا

www.banoyeziba.ir/بهترین-روش-ها-برای-سفت-شدن-پوست-صورت/
۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از روش ها ی زیر را برای سفت شدن پوست صورت خود انتخاب کنید: ۱-هفته ای سه ... ۴- ماسکی هست برای سفتی صورت ….البته هر چی که ماسک یا کرم استفاده میکنید به گردن و دست هاتونم بزنید …… زنهای ژاپنی گردن و دست رو ... سلام من صورتم خیلی لاغره راه حلی وجود داره که صورتم چاق بشه….. پاسخ دادن. mahnaz.
۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از ماسک‌های پوست خود را کمی روشن‌تر ... جوانسازی باور نکردنی پوست ، از بین بردن معجزه آسای چاقی.

ماسک های گیاهی

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=166143
6 سوال رایج درباره ماسک‌ صورت; خیلی‌ ها برای سالم و زیبا نگه داشتن پوست صورت ... از ماسک‌ها درست استفاده کنید; ماسک ‌ها موادی هستند که به طور کلی جهت پاک سازی و ...
ماسک های خانگی برای روشن سازی پوست و رفع تیرگی دور چشم و کبودی و سیاهی ... نظیرتون واقعا عالیه اگ ممکنه راه کار هایی هم برای چاقی صورت بذارین ممنون میشم :rose: ... خوبتون این ماسکها برای رفع تیرگی ارنج وزیر بغل هم موثر یا فقط برای صورت ...
در این مطلب به بعضی خواص آن به عنوان ماسک صورت اشاره می شود. کاهش دهنده چربی ... برای خشکی پوست؛از ماسک ماست و گوجه فرنگی استفاده کنید. ماست باعث نرمی ... اگر صورت چاق و تپل دست دارید کلیک کنید (بهترین روش جایگزین بوتاکس و ژل).

دستور ساخت 25 ماسک برای پوست صورت | مجله تخصصي ...

lifemag.ir › پوست › ماسک های زیبایی صورت
ماسک مخصوص چین و چروک و ناصافی پوست. یک عدد گوجه فرنگی رسیده را آب بگیرید و با یک قطعه پنبه تمیز به صورت بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه آنرا با آب نیم گرم ...

روش ها ی موثر گیاهی برای چاق کردن صورت | جدید ترین های ...

hitit.ir/tag/روش-ها-ی-موثر-گیاهی-برای-چاق-کردن-صورت/
۲۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بایگانی برچسب: روش ها ی موثر گیاهی برای چاق کردن صورت ... گیاهان دارویی برای سفت شدن پوست صورت بهترین ماسک برای پوست شما + ماسک سفت ... چیزی که می تواند برای انواع پوستها به عنوان ماسکی کامل ارائه شود آب دریاست .

ماسک برای سفتی پوست و جلوگیری از افتادگی – جديدترين ...

www.momtaznews.com/ماسک-برای-سفتی-پوست-و-جلوگیری-از-افتادگ/
فرق نمیکند در اکثر خانمها و آقایان و البته بسته به چاقی و لاغری صورت و سفتی و نوع پوست از سن ۳۵ تا ۴۰ سالگی به بالا ممکن است شل شدن و افتادگی غبغب به ...

ماسک صورت-ابروشن - کاشت مو

iranbeautyclinic.com › زیبایی پوست و صورت
ماسکها موادی هستند که به طور کلی جهت پاکسازی و رساندن رطوبت به پوست به ... در دسته بندی دیگر، انواع ماسک های صورت که برای پوست به کار می روند، از قرار زیرند:.

گلیسرین و طرز تهیه ماسک صورت در منزل - حکيم تهراني

hakimtehrani.com/.../گلیسرین-و-طرز-تهیه-ماسک-صورت-در-منزل.html
منتشر شده توسط :حکيم تهراني 21 تیر 1392 درماسک صورت 24 نظرها · چاپ · ارسال ... ماسک شماره 1 : مرطوب کننده و شاداب کننده برای پوست های خشک .... 1- من خیلی معجون برای چاقی خوردم ولی به محض ترک خوردن یا اتمام معجون دوباره لاغری بر می گرده . ... سلام میخواستم بدونم ماسکی هس که بتونه افتادگی پوست صورت(دور لب ها) رو درمان کنه؟
۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. ... ماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، ...
این ماسک به ویژه در کسانی که منافذ پوستی آنها مثلاً در پوست بینی، باز و زشت منظره شده مؤثر است ... یک یا دو خیار را رنده کنید و به صورت ماسک بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بیست ..... نورخورشید، سیگار و چاقی مهمترین عوامل محیطی پیری پ(۱)
ماسکی برای از بین بردن لکه های صورت و روشن کننده پوست ... البته شاید پیش از این نام ماسک زردآلو را شنیده و یا از ماسکهای آماده ی آن استفاده کرده باشید، خواص ... اگر صورت چاق و تپل دست دارید کلیک کنید (بهترین روش جایگزین بوتاکس و ژل).

مهمترین ماسکهای روشن کننده ویژه‌ی پوستهای کدر! - سیمرغ

seemorgh.com › سبک زندگی › تناسب و زیبایی › آرایش و زیبایی
۶ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ماسک سوم :نشاسته نیز به دلیل چسبندگی خاصیت تمیز کردن پوست را دارد و تمام جرم ... بیشتری بر روی پوست داشته باشد و هم از به وجود آمدن چین وچروک های صورت جلو گیری کند. .... رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند.
1x1.trans راه های از بین بردن غبغب و چاقی گردن ... در ادامه شما را با تهیه ماسک پاک کننده صورت و گردن با اب پنیر و همینطور ماسکی برای ناخن ها آشنا میکنیم. ادامه مطلب ...

بهترین ماسکهای صورت

avayemelal.ir/بهترین+ماسکهای+صورت
... پوست صورتماسک های پوست صورت - ماسک چاق کننده صورت (بهترین ماسکهای صورت) ... ماسک پوست, ماسک برای صورت, ماسکهای گیاهی صورت بهترین ماسکهای ...

مریم س , برای*** از بین بردن منافذ پوست*** چکار باید کرد؟ - ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › سبک زندگی › آرایش و زیبائی
۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏3 نویسنده
استفاده از ماسک گلیسیرین می تواند شما را از شر پوست های مرده و کدر خلاص کند و .... پودر جوانه گندم +ماست برای چاق شدن صورت و شفاف شدنش معجزه میکنه ..... 5) ماسک نشاسته: ماسکی کششی برای افراد مسن جهت از بین بردن چروک های ...

ماسک عروس و ماسک روشن کننده پوست - ماني وب

maniweb.ir/ماسک-عروس-و-ماسک-روشن-کننده-پوست/
این ماسک تأثیر زیادی در روشن کردن رنگ پوست و لطیف کردن آن دارد. منبع : سایت ... خوردن گوجه و خیار به چاقی صورت کمک زیادی میکنه:peacesign::winking: پاسخ دادن ...

دلایل لک صورت و راهکارهای برطرف کردن با ماسک‌های گیاهی

www.tasnimnews.com/.../دلایل-لک-صورت-و-راهکارهای-برطرف-کردن-با-...
۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماسک کتیرا نیز برای رفع لک صورت مفید است. ... بهتر است که افراد از ماسک‌های گیاهی ابتدا مدت زمان کوتاهی بر پوست باشد و به‌تدریج زمان ماندن ماسک بر پوست را اضافه کنند. برخی از ... چاقی و لاغری از منظر مزاج‌ها در طب سنتی.

ماسک شیر معجزه گر برای پوست صورت - مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/.../126192-ماسک-شیر-معجزه-گر-برای-پوست-صورت
۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - احتمالا این محصول شگفت‌انگیز مراقبت از پوست هم‌اکنون در یخچال شماست. همه ما با خواص بی‌نظیر شیر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی موردنیاز ...

ماسک چاق کننده ی صورت | نایت ملودی

www.nightmelody.com/tag/ماسک-چاق-کننده-ی-صورت
معجون مورد نظر را روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی مفید است. ماسک ها موادی هستند که ...

چه ماسکی بزنیم صورتمون چاق بشه

www.payamsalam.ir/tag/چه-ماسکی-بزنیم-صورتمون-چاق-بشه/
۱- گوجه: حداقل روی ۵ عدد گوجه را تمیز شسته و با پوست به صورت خام بخورید. ... ۳-ماسک گل رس یکی از قدیمی ترین ماسک های طبیعی است که مردم سرزمین های مختلف در ...

درمان چین و چروک های صورت به سبك بوعلي‌سينا - پارسینه

www.parsine.com/fa/.../درمان-چین-و-چروک-های-صورت-به-سبك-بوعلي‌س...
۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - داشتن پوستی سالم و با نشاط تنها در گرو استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها و ماسک‌های گرانقیمت، خارجی و رنگارنگ نیست.در طبیعت گیاهان دارویی، دانه‌های ...
۱۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیلی از افراد دنبال راههایی برای چاقی صورت و گونه ها هستند. ... سلامت پوست مفید می باشد، پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می نماید.

ماسک چاقی صورت ،کدام پوست چه ماسکی؟ - تلگرام دانلود

telegramdownload.ir/2016/.../ماسک-چاقی-صورت-،کدام-پوست-چه-ماسکی؟...
۷ ساعت پیش - چاقی صورت به نوعی بخشی از زیبایی چهره و پوست است. به یاد داشته باشید که سالمترین راه می تواند بهترین روش پر و چاق شدن صورت لاغر باشد.
یکی از بهترین ماسک‌های زیبایی را می‌توانید از هلو تهیه کنید. کافی است سه یا چهار هلوی تازه را بشویید و هسته آنها را خارج کنید. (لازم نیست پوست هلوها را بکنید.) ...

چاق شدن صورت لاغر با ماسک گل رس - مجله اینترنتی تاپ ناز

www.topnaz.com/چاق-شدن-صورت-لاغر-با-ماسک-گل-رس/
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صوزت چاق,از بین بردن لاغری چهره,چاق کردن صورت,ماسک گل رس برای چاقی ... و چین برای جوان سازی پوست صورت استفاده می‌کردند، ماسک گل رس بود.
سفید کننده ها ماسکهای سفید کننده پوست بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان ... ترمیم جوشهای صورت نیز موثر است به تنهایی بسیار برای پوست مفید است ،پس ...

ماسک روشن و سفت کننده صورت - مجله بانوان باغ دارو

baghdaroo.com/ماسک-روشن-و-سفت-کننده-صورت/
سپس با انگشتانتان یا یک برس کوچک این مخلوط را روی تمام قسمت های صورت به جز اطراف چشم ها بزنید. ... ماسک را با آب گرم و حوله نرم به آرامی از روی پوست پاک کنید.

کدام ماسک صورت مناسب پوست شماست؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/news/details/.../کدام-ماسک-صورت-مناسب-پوست-شماست...
از طرفی می‌توانید از ماسک‌های لایه‌بردار استفاده کنید که خشکی پوست و سلو‌ل‌های مرده‌ی ... 1485 | 1394/10/21 | موضوعات روبرو را هم دنبال کنید : ماسک صورت مناسب health پوست مختلط پوست حساس شادابی ... افراد چاق اشیاء را دورتر از آنچه هست می‌بینند ...

راه های چاقی صورت و درمان لاغری صورت - سرزمین تیک تاک

wiki.tiktak.info/586/2015/05/.../راه-های-چاقی-صورت-و-درمان-لاغری-صورت...
  1. داروی چاقی صورت و بدن‏

    تبلیغwww.iranamir.com/product/view/525
فوق العاده قوی وموثر02177318553 درکمتراز1ماه به خواسته خودتان برسید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,300
  • بازدید ماه : 4,300
  • بازدید سال : 102,710
  • بازدید کلی : 457,068
  • کدهای اختصاصی