loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 305 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

خرس داخل شکم مار

مارهای پیتون در بسیاری از مواقع طعمه های عجیبی برای شکار انتخاب می کنند که به سرانجامی تلخ و پر دردسر دچار میشوند بعد از شکار جوجه تیغی و تمساح که هر دو منجر به مرگ مار پیتون شدند این بار شکار یک عروسک خرسی باعث دردسر افتادن مار پیتون شد،مار پیتون که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود برای خارج کردن آن از شکمش مورد عمل جراحی قرار  گرفت.
 

شکم مار ، جراحی شکم مار ، بریدن شکم مار

شکم مار ، بریدن شکم مار ، خرس داخل شکم مار

جراحی مار پیتون

شکم مار ، خرس داخل شکم مار ، خرس

جراحی مار پیتون

شکم مار ، خرس ، جراحی

خروج خرس عروسکی با جراحی مار پیتون
شکم مار ، جراحی ، مار

شکم مار ، مار ، شکم مار

شکم مار ، شکم مار ، جراحی شکم مار

مار پیتون پس از جراحی



شکم مار ، شکم مار ، جراحی شکم مار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خارج کردن خرس از شکم مار پیتون! + تصاویر - نمناک

namnak.com/27881-شکم-مار.html
۱ ساعت پیش - جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود،شکل و رنگ این خرس عروسکی بعد از بلعیده شدن توسط مار پیتون کاملا ...
۲۰ ساعت پیش - خارج‌کردن خرس از شکم مار ، جراحی ، مار ، خرس عروسکی ، مار پیتون ، عکس مار پیتون ... تصاویر عجیب مرگ مار پیتون به وسیله جوجه تیغی + تصاویر.
۲۰ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود ... تصاویر/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... مار پیتون پس از جراحی.

تصاویری از جراحی خارج کردن خرس از شکم مار | نیکا نیوز

www.nikanews.ir/.../تصاویری-از-جراحی-خارج-کردن-خرس-از-شکم-ما.html
۲۲ ساعت پیش - نیکانیوز: تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون ...
۱۲ ساعت پیش - عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار. تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده ... مار پیتون پس از جراحی.
۲ ساعت پیش - جراحی شکم مار برای خارج‌کردن خرس +تصاویر هشــدار نیــوز- تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را ... شکار مار پیتون.

عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار - اندیمشک جوان

andimeshkjavan.ir/عکس-جراحی-خارج‌کردن-خرس-از-شکم-مار/
۶ ساعت پیش - اندیمشک جوان ؛ تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک ... عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار مار پیتون پس از جراحی شکل و رنگ ...

بلاغ مازندران - عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار

www.bloghnews.com/fa/doc/news/.../عکس-جراحی-خارج-کردن-خرس-شکم-...
۲۰ ساعت پیش - به گزارش بلاغ،تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک ... عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... مار پیتون پس از جراحی.

جراحی شکم مار برای خارج‌کردن خرس عروسکی +تصاویر

www.mizanonline.ir/.../جراحی-شکم-مار-برای-خارج‌کردن-خرس-عروسکی-ت...
تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. ... جراحی شکم مار برای خارج‌کردن خرس عروسکی +تصاویر · خبرگزاری میزان- تصاویری از جراحی روی مار ... کف زنی کفتار از مار پیتون +تصاویر. ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۸.

جراحی عجیب خارج ‌کردن خرس از شکم مار! + تصاویر | مجله ...

tozibae.ir/2016/03/جراحی-عجیب-خارج-‌کردن-خرس-از-شکم-مار/
۱۶ ساعت پیش - جراحی مار پیتون. جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار. جراحی مار پیتون.
۱۶ ساعت پیش - خانه » آخرین عناوین » عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار. Print This Post. عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار. تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. ... مار پیتون پس از جراحی.

خارج کردن خرس از شکم مار پیتون! + تصاویر - تک عکس

www.picone.ir/1394/.../خارج-کردن-خرس-از-شکم-مار-پیتون--تصاویر.ht...
شکم مار , جراحی شکم مار, بریدن شکم مار, خرس داخل شکم مار , خرس , جراحی , مار,خارج کردن خرس از شکم مار پیتون! + تصاویر,تک عکس.

عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار - مشرق

mashreghnews.ir/fa/news/.../عکس-جراحی-خارج‌کردن-خرس-از-شکم-مار
۱۵ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود ... عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... مار پیتون پس از جراحی.

پایتخت - جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار /عکس

www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../1/جراحی-خارج-کردن-خرس-شکم-مار-عکس
۲۲ ساعت پیش - جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار /عکس ... مار پیتون پس از جراحی. شکل و رنگ ... کلمات کليدی: جراحی ، مار پیتون، عروسک خرسی ،اخبار جامعه،پایتخت.
تصاویری از جراحی و خارج کردن خرس از شکم مار پیتون دو پزشک جراح حیوانات از داخل شکم یک مار پیتون یک خرس قطبی را خارج کردند عکس های این پدیده جالب.
تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار مار پیتون پس از جراحی شکل و رنگ عروسک ...

دمادم | جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار/عکس

damadam.ir/خبر-ایرانی.../title/...خارج‌کردن-خرس-از-شکم-مار.../1900597
۱۳ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار مار پیتون پس از جراحی ...
۲۰ ساعت پیش - تاریخ نشر : چهارشنبه 12 اسفند 1394\n مشاهده : 14\n سایر اخبار اخبارگوناگون\n RSS\n \n\n \n جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار \n \n جراحی مار پیتون ...
تلکس دولت بهار: عكس/ جراحي خارج‌كردن خرس از شكم مار چهارشنبه، 12 اسفند 1394 - 23:47 کد خبر: 227549. دولت بهار: تصاويري از جراحي روي مار پيتوني كه به اشتباه يك عروسك خرسي را طعمه خود كرده بود. ... بعد از خروج از شكم مار. مار پيتون پس از جراحي.

جراحی خارج‌ کردن خرس از شکم مار - استان نیوز

ostannews.com/showpage.aspx?id...title...خارج‌-کردن-خرس-از-شکم-مار
تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس از جراحی. شکل و رنگ ...

خارج کردن خرس از شکم مار پیتون! + تصاویر | بروز باش

berozbash.ir/1394/12/13/خارج-کردن-خرس-از-شکم-مار-پیتون-تصاویر/
۴۰ دقیقه پیش - خرس داخل شکم مار. مارهای پیتون در بسیاری از مواقع طعمه های عجیبی برای شکار انتخاب می کنند که به سرانجامی تلخ و پر دردسر دچار میشوند بعد از ...
تصاویری از جراحی و خارج کردن خرس از شکم مار پیتون دو پزشک جراح حیوانات از داخل شکم یک مار پیتون یک خرس قطبی را خارج کردند. عکس های این پدیده جالب را در ادامه ...

سایتهای خبری - جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار/عکس

news.asrenaft.com/.../جراحی_خارج‌کردن_خرس_از_شکم_مار_عکس_1
۱۹ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس از جراحی.

خارج کردن خرس از شکم مار پیتون! تصاویر

01.pop-music.biz/2016/03/.../خارج-کردن-خرس-از-شکم-مار-پیتون-تصاو...
۱ ساعت پیش - جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود،شکل و رنگ این خرس عروسکی بعد از بلعیده شدن توسط مار پیتون کاملا ...

عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار

hodana.ir/fa/news/403876/عکس-جراحی-خارج‌کردن-خرس-از-شکم-مار
۲۰ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود ... عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... مار پیتون پس از جراحی.

جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار + عكس - مجله اینترنتی کمونه

kamooneh.com/fa/news/90446/جراحی-خارج‌کردن-خرس-از-شکم-مار-عكس
۷ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس از جراحی.

جراحی عجیب خارج ‌کردن خرس از شکم مار! + تصاویر | سایت ...

miad-rodsar.ir/جراحی-عجیب-خارج-‌کردن-خرس-از-شکم-مار-تص/
۱۹ ساعت پیش - جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار. شکل و رنگ عروسک خرس قبل از بلعیده شدن توسط مار. مشرق. اخبار مرتبط: وقتی طوطی خانگی خوراک مار پیتون شد!
۱۵ ساعت پیش - جراحی مار پیتون. جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار. جراحی مار پیتون.

تصاویر/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار! | خط برتر

www.khatebartar.com/news/.../تصاویر-جراحی-خارج-کردن-خرس-از-شکم-م...
۱۱ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس از جراحی.

جراحی و خارج کردن عروسک خرس از شکم مار - تالار گفتگوی هم ...

forum.hammihan.com › ... › مطالب جالب و خواندنی › خواندنی ها و رویدادها
9پست - ‏3 نویسنده
جراحی و خارج کردن عروسک خرس از شکم مار عکس/ شکل و رنگ عروسک خرس قبل از بلعیده شدن توس. ... تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. جراحی و خارج کردن عروسک ... از شکم مار مار پیتون پس از جراحی

عکس جراحی شکم مار برای خارج‌کردن خرس - SPI News

spinews.ir/video/20495-عکس-جراحی-شکم-مار-برای-خارج-کردن-خرس.html
۲ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس از جراحی.
۳۰ دقیقه پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. جراحی شکم مار عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار!

تصاویری از جراحی و خارج کردن خرس از شکم مار پیتون

www.lavashak.net/.../تصاویری+از+جراحی+و+خارج+کردن+خرس+از+شکم+...
تصاویری از جراحی و خارج کردن خرس از شکم مار پیتون. دو پزشک جراح حیوانات از داخل شکم یک مار پیتون یک خرس قطبی را خارج کردند. عکس های این پدیده جالب را در ...

تصاویری از جراحی و خارج کردن خرس از شکم مار پیتون | گیگر

giger.ir/تصاویری-از-جراحی-و-خارج-کردن-خرس-از-شکم.html
۷ ساعت پیش - تصاویری از جراحی و خارج کردن خرس از شکم مار پیتون دو پزشک جراح حیوانات از داخل شکم یک مار پیتون یک خرس قطبی را خارج کردند. عکس های این ...

عکس- جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار - تیتر24

www.titr24.com/News...==/--عکس--جراحی-خارج‌کردن-خرس-از-شکم-مار
۱۴ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را ... عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... عکس/ دزدی کفتار از مار پیتون.
۲۲ ساعت پیش - ساعت 24-تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را ... عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... مار پیتون پس از جراحی.
۳۰ دقیقه پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود.
۱۸ ساعت پیش - تصاویر/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار. تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۸. تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک ...

عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار - مشهدسر

mashhadsar.ir/p-61727--عکس--جراحی-خارج‌کردن-خرس-از-شکم-مار-.html
۱۲ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود ... عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... مار پیتون پس از جراحی.

عکس جراحی خارج کردن خرس از شکم مار-ساعت 24|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=عکس-جراحی-خارج-کردن-خرس-از-شکم-مار...
۲۲ ساعت پیش - ساعت 24-تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس ...
تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار مار پیتون پس از جراحی شکل و رنگ عروسک ...
۲۱ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس از جراحی.

عکس/ جراحی خارج کردن خرس از شکم مار - ساعت ۲۴ - پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?pid...خارج+کردن+خرس+از+شکم+مار...
۲۲ ساعت پیش - عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار مار پیتون پس از جراحی شکل و رنگ عروسک خرس قبل از بلعیده شدن توسط مار.

جراحی شکم مار برای خارج‌کردن خرس عروسکی +تصاویر - Like

pajvak.com/.../جراحی-شکم-مار-برای-خارج-کردن-خرس-عروسکی-تصاویر
۸ ساعت پیش - جراحی شکم مار برای خارج‌کردن خرس عروسکی +تصاویر. ... کف زنی کفتار از مار پیتون +تصاویر. ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۸. خانواده عجیب و غریب آمریکایی!
به شکار مار پیتون بروید/ تصاویر · خودکشی مار با خوردن جوجه‌تیغی · تولد نادر یک مار دو سر در ... ارسال اين مطلب به دوستان. (( جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار/عکس )) ...
۲۳ ساعت پیش - تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود ... عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار ... مار پیتون پس از جراحی.

خبر خوان ساتور - عکس/ جراحی خارج‌کردن خرس از شکم مار

www.satoor.ir/.../2809908-عکس-جراحی-خارج-کردن-خرس-از-شکم-مار.html

۲۱ ساعت پیش - ساعت 24-تصاویری از جراحی روی مار پیتونی که به اشتباه یک عروسک خرسی را طعمه خود کرده بود. عروسک خرس بعد از خروج از شکم مار. مار پیتون پس ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,216
  • بازدید ماه : 4,216
  • بازدید سال : 102,626
  • بازدید کلی : 456,984
  • کدهای اختصاصی