loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 311 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

 لاغر نشدن حتی با رژیم و و ورزش

اگر مدتی است عادات غذایی و برنامه ورزشی خود را تغییر داده اید اما هنوز هیچ تغییری در اندام تان حس نکرده اید، شاید وقتش باشد به موارد مشکوکی که مانع موفقیت شما می شود، نگاهی بیندازید. از اشتباه در رژیم غذایی گرفته تا وجود عوامل فیزیکی مختلف، همگی می توانند دلایل محکمی برای لاغر نشدن باشد.

مدتی بود که متخصصان فکر می کردند دلیل اپیدمیک شدن چاقی ساده باشد: دریافت مقدار زیادی کالری + سبک زندگی بی تحرک و یکجا نشینی = اضافه وزن و چاقی. اما به تازگی مشخص شده دلایلی پشت اضافه شدن وزن شامل مواردی بیش از اینها است.

از هیچکس پنهان نیست که چاقی یکی از مشکلات اصلی این روزها است و در طی دهه های اخیر روندی رو به رشد داشته است. مسلم است که مقدار غذا و ورزش هر دو نقشی اساسی در این زمینه ایفا می کنند. اما بر اساس گفته های جنیفر کوک سرپرست تحقیقات اخیر دانشگاه یورک در تورنتو، وزن اضافی در واقع چیزی پیچیده تر از وارد کردن انرژی در برابر خارج کردن انرژی از بدن است. سبک زندگی و عوامل محیطی نیز می توانند نقشی کلیدی در اینکه چرا تثبیت وزن مناسب در این روزها چالش برانگیز شده داشته باشند.
 
لاغر نشدن با ورزش ، علت لاغر نشدن ، دلایل لاغر نشدن
 
 
در این تحقیق کوک و همکارانش می خواستند مشخص کنند که رابطه چاقی و سه عامل سلامت،کالری دریافتی، مقدار فعالیت فیزیکی و مقدار پروتئین و کربوهیدرات دریافتی  در طی دهه های اخیر چه مقدار تغییر کرده است.
 
برای انجام این کار آنها اطلاعات تغذیه ای سالهای 1971 تا 2008 را بررسی کردند، همچنین اطلاعات ورزشی 14.419 نفر بین سال های 1998 تا 2006. مشخص شده که یک فرد در سال 2006 به همان اندازه ای که یک فرد در سال 1998 پروتئین، کربوهیدرات و کالری دریافت می کرده و به همان اندازه نیز درگیر فعالیت های فیزیکی بوده است. اما مورد سال 1998 لاغر تر است.
 
کوک و گروهش به این نتیجه رسیدند که عوامل به غیر از برنامه غذایی و فعالیت فیزیکی به مرور زمان روی این افزایش BMI تاثیر گذاشته اند.
 

عوامل تاثیر گذار در لاغر نشدن افراد چاق

1- قرار گرفتن در معرض سموم محیطی

هر روز در معرض صدها ماده شیمیایی قرار می گیریم. موارد شایعی مانند شامپو، غذا، بسته بندی های غذایی ، پلاستیک، لوازم ساختمان و پاک کننده های خانگی. در میان این مواد مواردی هستند که با چاقی و اختلال در غدد درون ریز مرتبط هستند از جمله بیسفنول A، و فتالات که مخصوصا در پلاستیک ها و محصولات مراقبت شخصی یافت می شوند.
 
با اینکه این مواد شیمیایی در دنیای مدرن ما شایع هستند، اما کارهایی هست که با انجامشان می توانید کمتر در معرض این مواد قرار بگیرید، از جمله استفاده ظروف استیل و شیشه ای به جای پلاستیکی و به کار بردن محصولات زیبایی طبیعی.
 
2- استرس مزمن و کورتیزول
 
استرس ضربه سختی به سلامت می زند و باعث رفتارهای ناسالمی از جمله پرخوری می شود. استرس مخصوصا در میان افراد چاق و دارای اضافه وزن بسیار دیده می شود.
 
ارتباط بین استرس و چاقی به صورت عمده در هورمون ها نهفته است، مخصوصا در هورمون استرس کورتیزول. وقتی سطح هورمون ها بالا می ماند، که کورتیزول را هم شامل می شود، در نتیجه اشتها افزایش پیدا می کند. وقتی فرد دچار استرس، اضطراب و افسردگی می شود رو به غذا خوردن های احساسی می کند تا خود را التیام دهد در نتیجه وزن فرد افزایش می یابد.
 
3- استفاده از داروهای ضد افسردگی
 
استفاده از داروهای ضد افسردگی از سال 1988 تا به این سمت رشد وحشتناک 400 درصدی داشته. امروزه حتی افراد 12 ساله نیز درگیر استفاده از چنین داروهایی هستند.
 
اضافه شدن وزن در کنار دیگر موارد از عوارض جانبی استفاده از این داروها است. حداقل یک چهارم افرادی که داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند دچار اضافه شدن وزن می شوند.
 
4- کمبود خواب
 
تحقیقات نشان داده رابطه ای واضح بین کمبود خواب و چاقی وجود دارد. در یک تحقیق که روی 13.742 نفر انجام گرفت مدت خواب و وزن این افراد در نظر گرفته شد. محققان متوجه شدند BMI افرادی که هر شب 7 تا 9 ساعت می خوابند از کسانی که 6 ساعت یا کمتر می خوابند کمتر است و افراد کم خواب معمولا دارای اضافه وزن و چاق هستند. متاسفانه مقدار خواب مردم در این سالها بسیار پایین آمده و در مقایسه با سال های پیش کاهش محسوسی داشته. 
 
5- تغییر در میکروبیوم
 
یکی دیگر از این عوامل تغییر در میکروبیونم است. جمعیت باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم ها که در بدن و روی آن زندگی می کنند – که می تواند در رشد چاقی موثر باشد. این تغییرات می تواند مربوط به رشد استفاده از شیرین کننده های مصنوعی و غذاهای فرآوری شده باشد، که هر دو می توانند تاثیری منفی روی باکتری های داخل روده داشته باشند.
 
در واقع محققان متوجه رابطه ای نزدیک بین میکروبیوم روده، چاقی، و مقاومت به انسولین، شده اند و امیدوارند در آینده بتوانند با استفاده از این رابطه جلوی اپیدمیک شدن چاقی را بگیرند. برای اینکه به باکتری های روده خود کمک کنید از غذاهای حاوی پروبیوتیک و مکمل های پروبیوتیک استفاده کنید.
 
6- متابولیزم پایین
 
مبارزه علیه چاقی برای بسیاری از افراد چاق که به شدت کالری دریافتی خود را محدود می کنند ممکن است تبدیل به چرخه ای معیوب شود و سپس حالت یو یو شکلی را تجربه می کنند: یعنی برای مدتی وزن خود را پایین می آورند و سپس دوباره وزنشان بالا می رود، درست مانند حرکت یویو این چرخه بارها و بارها تکرار می شود.
 
چرخه کاهش و افزایش وزن ممکن است منجر به کاهش سرعت سوخت و ساز شود. هر بار که وزن کم می کنید و سپس اضافه می کنید، تغییراتی در مقدار بافت عضلانی و بافت چربی ایجاد می شود. این تغییر در بافت چربی افزایشی و در بافت عضلانی کاهشی است. از آنجا که بافت چربی از بافت عضلانی کالری کمتری می سوزاند پس هر بار که این چرخه معیوب را تکرار می کنید سرعت سوخت و ساز بدن نیز رو به کاهش می رود.
 
برای رسیدن به وزن هدفمان چه کاری می توانیم انجام دهیم:
 
یکی از کارهای کلیدی این است که برنامه غذایی متعادلی داشته باشیم و فعالیت بدنی را بالا ببریم، که این را همه می دانیم. اما کارهای دیگری نیز هست که به پیشرفتمان در رسیدن به هدف دخیل هستند:
 
اجتناب از سموم محیطی تا جای ممکن با استفاده از محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک ( شوینده ها و لوازم آرایشی و غیره).
 
استفاده نکردن از افترشیو و دیگر محصولات معطر.
 
انتخاب غذاهای ارگانیک در هر زمان ممکن، از جمله میوه و سبزیجات ارگانیک و بدون سموم، و گوشت های بدون هورمون.
 
استفاده از محفظه های شیشه ای و استیل به جای پلاستیکی برای نگهداری غذاها.
 
خرید محصولات در بسته بندی های پلاستیک بدون BPA، قوطی و کنسرو.
 
داشتن 7 تا 8 ساعت خواب شبانه.
 
تمرین روزانه کنترل استرس، از جمله مدیتیشن، آرامش گرفتن، نفس عمیق، یوگا، تای چی، و یا تمرین تجسم.
 
حمایت میکروبیوم خود با اجتناب از استفاده ی شیرین کننده های مصنوعی و غذاهای فرآوری شده و همچنین خوردن غذاهایی سرشار از پروبیوتیک برای تقویت باکتری های روده.
 
اگر از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنید با پزشک خود صحبت کنید تا جایگزین هایی معرفی کند که باعث بروز مشکل در بدن و اضافه وزنتان نشوند.
 
برای تثبیت وزن مناسب راه حل ساده ای وجود ندارد و مسئله فقط درست غذا خوردن و ورزش کردن نیست.
 
تناسب اندام و سلامت به معنای 9 درصد چربی بدنی و داشتن شکمی شش تکه نیست، اگر می خواهید واقعا سالم باشید باید سبک زندگی خود را تغییر دهید. یک فرد برای سالم بودن باید از نظر ذهنی، فیزیکی، هورمونی، جنسی و سیستم گوارش در بدن خود هارمونی داشته باشد، این چیزی است که همه استحقاق بدست آوردنش را داریم و می توانیم آن را به دست بیاوریم.

دلیل مهم برای لاغر نشدن شما - نمناک

namnak.com/27882-دلیل-لاغر-نشدن.html
با رشد معضل چاقی در تمام دنیا، به نظر می رسد همه دوست دارند وزن کم کرده و اندامی ایده آل داشته باشند.اما لاغر نشدن با انواع رژیم ها و ورزشهای سخت مهمترین مشکل این گونه ...
۱ ساعت پیش - از اشتباه در رژیم غذایی گرفته تا وجود عوامل فیزیکی مختلف، همگی می توانند دلایل محکمی برای لاغر نشدن باشد. مدتی بود که متخصصان فکر می ...

6 دلیل مهم برای لاغر نشدن شما | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/16030362089/6-دلیل-مهم-برای-لاغر-نشدن-شما/
۳ روز پیش - 6 دلیل مهم برای لاغر نشدن شما با رشد معضل چاقی در تمام دنیا، به نظر می رسد همه دوست دارند وزن کم کرده و اندامی ایده آل داشته باشند.اما لاغر نشدن با انواع ...

12 علت مهم برای لاغر نشدن شما - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
12 علت در اینجا آمده است که ممکن است برنامه‌های لاغر شدن شما را به هم بریزد. ... عملکرد تیروئید برای سوخت و ساز مهم است و کارشناسان معتقدند مشکلات تیروئید یکی از مسائل بی علامت است که میتواند بر سر راه کاهش وزن قرار گیرد. 6 - شما استرس دارید
۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 12 علت در اینجا آمده است که ممکن است برنامه‌های لاغر شدن شما را به هم بریزد: ... عملکرد تیروئید برای سوخت و ساز مهم است و کارشناسان معتقدند مشکلات تیروئید یکی از مسائل بی علامت است که میتواند بر سر راه ... 6 - شما استرس دارید

چگونه بدون رژیم لاغر شویم؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/articles/details/9503/چگونه-بدون-رژیم-لاغر-شویم؟
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باوری وجود دارد که سالادها برای کاهش وزن مفیدند و باعث لاغر شدن می‌شوند. ... ویژه‌ای در یک رژیم غذایی سالم دارند اما نباید فراموش کرد که سس سالاد هم در رژیم مهم است. ... علاوه بر اینکه چربی موجود در آن به دلیل عدم کنترل اشتها باعث افزایش غذای دریافتی در شما خواهد شد و خیلی از اوقات ما بیش از یک .... 6 دلیل برای لاغر نشدن.

رژیم و تغذیه - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_18.html
رژیم و تغذیه,رژیم لاغری,کوچک کردن شکم,چگونه لاغر شویم,ورزش شکم,چگونه چاق شویم,غذاهای رژیمی,لاغری سریع,رژیم درمانی ... روش راحت سوزاندن کالری و لاغر شدن در خواب ... نکات مهم فواید نوشیدن آب در حال ناشتا ... گاهی چاقی تقصیر شما نیست ... فقط در عرض 6 هفته بدون رژیم خوش اندام شوید ... دلایل ناموفق بودن در کاهش چربی های بدن.

چاقی و رژیم های کاهش وزن

www.tebyan.net/index.aspx?pid=234
لیپوماتیک یکی از روش های لاغری است که اخیراً از آن بسیار استفاده می شود و در .... محققان دانشگاه بریگامیانگ اطلاعات جدیدی برای علت تمایل شما، دوستانتان، ... 6 مکمل لاغری صد در صد طبیعی; لاغری و تناسب اندام هدف و آرزوی بسیاری از افراد است. ... و شکست می خورید یا اینکه بعد از تمام شدن دوره ی رژیم تان به همان وزن قبلی بر می ...
۱۷ روش موثر برای لاغر شدن ... همین به تنهایی کلسترول شما را 10 تا 20 درصد پایین خواهد آورد. ... مهم نیست که چه ورزشی می خواهید انجام دهید، بهتر است قبل از شروع ابتدا بدنتان را گرم کنید ... نکته 6 – چرا با بالا رفتن سن کاهش وزن دشوارتر می شود؟ ... اما، دلیل دیگر این سوزاندن کمتر کالری، این است که میزان فعالیت ما نیز کاهش می یابد.
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب شما را با 6 دلیل مهمی که این وعده ی غذایی به لاغری و تناسب ... (ADA) صبحانه نه تنها برای افراد بزرگسال مهم است بلکه برای کودکان در حال ...

6 دلیلی که صبحانه شما را لاغر و سالم نگه می دارد - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../6-دلیلی-که-صبحانه-شما-را-لاغر-و-سالم-نگه-می-دارد
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب شما را با 6 دلیل مهمی که این وعده غذایی به لاغری و تناسب اندام کمک می ... Association» صبحانه نه تنها برای افراد بزرگسال مهم است بلکه برای کودکان در حال ... تصویر چرا سریع غذا خوردن می تواند باعث اضافه شدن وزنمان شود؟

راه حلي براي چاق شدن

www.chaghi33.blogfa.com/
راه حلي براي چاق شدن - موثرترين راههاي چاقي و افزایش وزن. ... اولين سؤالي که يک فرد لاغر بايد از خود بپرسد اينست: دليل لاغري من چيست؟ لاغري يك بيماري مزمن است و مثل هر ... امگا 6 در روغن هاي گياهي مانند، روغن سويا، آفتاب گردان و روغن ذرت يافت مي شود. .... اگر برنامه ورزشى تازه اى شروع كرده ايد، مهم ترين نياز شما آب است. كم آبى بدن ...

ده علامت مهم که باید به پزشک مراجعه کنید - بیتوته

www.beytoote.com/health/malady-remedy/signs-should1-doctor.html
علائمی از قبیل درد قفسه سینه، شکم یا خونریزی بدون دلیل. ... وجود دارند که مطالعه آنهابرای شما ارزشمند است چراکه آگاهی از آنها می تواند تغییراتی مهم ... کاهش وزن غیر عمدی می‌تواند 5 درصد از وزن فرد را در ماه و 10 درصد از وزن را در 6 تا 12 ... کرخ شدگی و بی‌حسی یا سوزن سوزن شدن، اشکال در صحبت کردن، ایجاد حساسیت یا ... کلینیک لاغری.

من این طوری لاغر می شم - بلاگفا

www.lagharsho.blogfa.com/author-lagharsho.aspx
شام ساعت 6 غروب: 100 گرم گوشت کم چرب یا مرغ یا ماهی+ یک بشقاب سبزیجات از رنگهای ... شما از ماهی یا مرغ و یا گوشت و انواع سبزیحات نامبرده می توانید هرروز غذاهای متنوع و ... یکی از مسائلی که تو بین افرادی که لاغر شدن خیلی مرسوم و گاهی دلیل اصلی کاهش وزن ... برای کاهش وزن نکته ی مهم و اساسی تصمیم گیری, انگیزه و اراده است!

رژیم لاغری - آکاایران

www.akairan.com/health/rijim-laghari-chaghi/
کم کردن کالری دریافتی برای لاغر شدن با 15 راه ساده و خوشمزه! .... چربی سوزی سریع با خوردن 6 گروه مواد غذایی خوشمزه ... شما به این 4 دلیل پرخوری می کنید، پرخوری، عوامل پرخوری، درمان پرخوری، علل پرخوری، ...... مراقبت های پوستی مهم هنگام خانه تکانی!

صبحانه ای مفید برای تناسب اندام و لاغر شدن - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=صبحانه+ای+مفید+برای+تناسب...لاغر+شدن++
آکاايران صبحانه اي مفيد براي تناسب اندام و لاغر شدن اگر شما یا اطرافیان تان دچار ... در صورتی که اين وعده از همه جهت براي بدن انسان مهم است از جمله در بحث لاغر شدن. ... در اين مطلب شما را با 6 دلیل مهمی که اين وعده غذايی به لاغری و تناسب اندام کمک می کند ...

6 دليلي که صبحانه شما را لاغر نگه مي دارد | News File

newsfile.ir/news/6+دليلي+که+صبحانه+شما+را+لاغر+نگه+مي+دارد
خبرپو - Today; علت چاق نشدن افراد لاغر چیست؟ ... و لاغری میشود بسیاری از افراد نسبت به خوردن صبحانه تمایلی ندارند و این وعده غذایی مهم را حذف می ... ممتاز - 3 days ago; 6 دلیلی که صبحانه شما را لاغر نگه می‌دارد همه افرادی که نگران سلامتی ما هستند از ...
در مورد دفاع مقدس هم وضعیت این‌چنین است، شما خودتان حدیث مفصل از این فاجعه را بخوانید. ... 6 دلیل مهم برای لاغر نشدن شما ... دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات.
۳ ساعت پیش - دلایلی که چرا شما همیشه سردتان است! ... اگر علاوه بر سرمایی بودن احساس خستگی می کنید و بی دلیل وزنتان اضافه .... 6 دلیل مهم برای لاغر نشدن شما.

میخوای چاق بشی یا لاغر؟

fitbodypowerdiet.blogsky.com/
این قرص به طور موثری باعث چاقی و افزایش وزن شما به صورت یکنواخت در تمام بدن ..... البته افزایش وزن برام مهم نیست، یعنی هدفم چاق شدن نیست، چون خودم دوست دارم ترکه ای .... گام اول برای چاق شدن، دلیل لاغری را بفهمید برلیانت بزرگمهر، مشاور تغذیه و .... مصرف استفاده روش طرز تاثیرات موثر بهترین جدیدترین قوی جدید اصل اصلی 6
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۰ دلیل مهم از دست دادن اشتها در کودکان ... رژیم لاغری؛ ... لاغری چطور بدون شل شدن پوست لاغر شویم؟ ... در ادامه راه هایی را به شما می آموزیم که بتوانید در مسیر رسیدن به هدف کاهش وزن خود پوستتان را نیز محکم و پایدار ... 6- سیگار نکشید
نقش کاهش وزن در بهبود کمبود ویتامین Dکاهش وزن بدون بروز یبوست6 گیاه دارویی مفید برای لاغریغذاهای پرکالری برای افراد لاغربهترین .... باورهای غلط برای لاغر شدنبالا بردن وزن بدون افزایش چربیچقدر کالری می سوزانید؟ .... ورزش های مناسب برای دختران نوجوانچرا طرز ایستادن و نشستن مهم است؟ .... کمبود خواب با شما چه می کند؟

علت چاق نشدن افراد لاغر

https://www.webgardha.com/tag/علت-چاق-نشدن-افراد-لاغر
نتایج جستجوی عبارت علت چاق نشدن افراد لاغر در سایت وبگردها. ... 6 علتی که اجازه نمی دهند شما پولدار شوید! ... با 6 دلیل پولدار نشدن آشنا شوید. ... مهم نبود چقدر شکلات و پروتئین را به زور می بلعیدم، مهم نبود با چه زجری بین وعده ها ساندویچ کره بادام ...
ده نوشیدنی که شما را لاغر می‌کند ... 7/6/94. رژیم کم‌چربی برای کاهش وزن 'موثرتر' از رژیم کم‌کربوهیدرات است ... از جمله مواد غذایی هستند که می‌توانند برای شما آرامش را به ارمغان آورند. ... عصر مدرنیته با فواید بسیاری از جمله تسهیل شدن فعالیت‌ها و زندگی همراه بوده است اما زندگی جدید با بیماری‌های جدیدی .... شش دلیل مهم برای خوردن شکلات
بسیاری از کتب لاغری، بدون توجه به اصول علمی، رژیم های غذایی را در اختیار شما می ... پر تحرك همراه با رفتارهای غذایی سالم، از مهم ترین دلایل چاق نشدن افراد لاغر است. ... 6- مصرف چربی را کم کنید، ولی آن را از رژیم غذایی خود حذف نکنید، زیرا چربی برای ...

6 عاملی که باعث کاهش وزن میشود - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/4601_6-عاملی-که-باعث-کاهش-وزن-میشود.html/
۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در هر برنامه یا رژیم غذایی برای لاغر شدن باید 6 اصل مهم را بخاطر داشته ... باید معاینه بالینی نیز برای شما انجام شود و دلایل افزایش وزن بررسی شود ...

مقاوم شدن بدن در مقابل رژیم لاغری

www.drdaer.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=140&pageid=3284
باورهای غلط برای لاغر شدنبالا بردن وزن بدون افزایش چربیچقدر کالری می سوزانید؟ ..... رژیم غذایی که شما را نصف می کند! ..... توصیه های مهم بعد از یک وعده پرخوری ...

6 دلیل مهم برای خوردن شکلات تلخ - لیدیز

www.ladieez.com › تندرستی › تغذیه سالم
اکنون به چند نکته مهم در مورد شکلات تلخ در ادامه می پردازیم. ... این مواد باعث آزاد شدن اکسید نیتریت می‌شود که رگ‌های خونی را گشاد می‌کند و برای همین ... البته این بدین معنی نیست که شما با خوردن شکلات تلخ، از کرم ضد آفتاب بی نیاز می شوید. 6. .... مصرف می کنند افرادی لاغر تر از افرادی هستند که میزان کمتری شکلات مصرف می نمایند.
ازسوی دیگر اعتیاد واژه ای است که امروزه به دلیل کاستی های آن از اصطلاح، ... ۴- مختل شدن فعالیت های اجتماعی ، شغلی و تفریحی .... فقرات ، دل درد و دل پیچه ، بی اشتهایی ، استفراغ مکرر ، لاغری و کاهش وزن نمودار می گردد. ... 6- علائم ترک اعتیاد چه میباشند؟ .... اما بطور کلی 4 موضوع نقش مهم و نافذی در ارتقاء سلامتی شما دارند که هرگز نباید ...
۷ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اما چیزهایی که باعث لاغر شدن من شدن. ... 2- سرساعت خوردن و مرتب خوردن من 6 تا وعده می خوردم تا 9 شب هر 3 ساعت به 3 ساعت که ..... دلیل اش هم کوهنوردی بود . ... مربی هم در جواب گفت :: اشتها زیاد میشه و مهم این است که شما اشتهاتون رو کنترل ...
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واقعیت مهم لاغری که نمی خواهید بشنوید! ... که با سایت شما آشنا شدم. ... و عادت کردم با دلیل و مدرک کاری را انجام بدم وقتی کم بخوری پس چاق ... از ورزش کردن هم بیزارم نمیتوانم به چیزی غیر از لاغر شدن فکر کنم. .... تعداد کل پست ها : 6
رژیم غذایی, رژیم لاغری, چاقی, برنامه رژیم لاغری آنلاین و رایگان, مفالات تغذیه و رژیم غذایی در سایت رژیم سلامتی. ... 6 رژیم غذایی که باعث التهاب می شود ... نقش مهم در سلامت بدن و مغز شما دارد با این حال، شما ممکن است حتی با یک رژیم غذایی سالم ... به همین دلیل، تغییرات رژیم غذایی خاص ممکن است به مدیریت در علائم شما کمک کند در واقع ...

اخبار سایت الودکتر | شهرخبر

www.shahrekhabar.com/الودکتر
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: از رایگان شدن جراحی ترمیمی سوختگی در کشور ... چرا باید برای کودکتان کتاب بخوانید-قسمت دومیکی از نکات مهم درباره بلند ... 6 ساعت پيش ... مشاوره برای ازدواج درصد خطا در ازدواج را پایین می‌آوردمشاور ازدواج می‌تواند به شما ... به علت ازدواج های فامیلی اختلالات مادرزادی در ایران دو برابر میانگین جهانی ...

6 دلیل مهم برای خوردن شکلات تلخ - سیمرغ

seemorgh.com › سلامت › تغذیه › خواص مواد
۲۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 6 دلیل مهم برای خوردن شکلات تلخ ... البته این تنها خاصیت شکلات نیست و شش دلیل مهم وجود دارد که ما شکلات را در سبد تغذیه خود بگنجانیم : ... شکلات بخورید و لاغر بمانید ... اگر یکی از والدین شما واریس دارد شانس شما برای ابتلا به آن 33 درصد است. ... شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه خودرو MG3 امتحان کنید.
۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏13 نویسنده
راز لاغر شدن من بعد از زایمان. ... 6 دلیل رایج برای شب‌ادراری کودکان ... از اونجایی که من تو حاملگی همش به فکر لاغر شدنم بعد از زایمان بودم تصمیم گرفتم تجرمو به شما هم بگم شاید کمکتون کنه .... به نظر من لاغری مهم نیست تناسب اندام مهمه تو هر وزنی یک زن باید خوش هیکل باشه ... تا 6-7 ماهگي دخترم فقط 2-3 كيلو كم شد.

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان - 5 دلیل ...

strongportal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=140&pageid=5295
باورهای غلط برای لاغر شدنبالا بردن وزن بدون افزایش چربیچقدر کالری می سوزانید؟ ..... کمبود خواب با شما چه می کند؟ ..... توصیه های مهم بعد از یک وعده پرخوری ...

راههای درمان و رفع لاغری صورت - مرکز مشاوره تخصصی پوست ...

dorsaclinic.com/راههای-درمان-و-رفع-لاغری-صورت/
از بین رفتن چربی مهم ترین دلیل لاغر شدن صورت است اما عوامل دیگری نیز در این ... متخصصین کلینیک درسا ابتدا صورت شما را به دقت ارزیابی می کنند و بهترین روش ... ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی ، انتهای خیابان 36، ساختمان ولیعصر 2، طبقه 6، ...

8 سوال مهم مادران درباره حرکات جنین (6) - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/54107/8-سوال-مهم-مادران-درباره-حرکات-جنین-6
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 8 سوال مهم مادران درباره حرکات جنین (6) بسته های نی نی بان،بسته های ... آمادگی برای زایمان · لاغری بعد از زایمان · رابطه جنسی بعد از زایمان .... دکتر کلر می گوید: اولین حرکاتی که جنین انجام می دهد شامل خم شدن و باز ... سکسکه های جنین معمولا از یازده هفتگی آغاز می شود که به دلیل توسعه سیستم عصبی جنین است اما شما ...
۲۹ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - رژیم لاغری : در اين رژيم شما هر هفته بین 0/5 تا 1/5 کيلوگرم بسته به وزن و سن و ... روزانه حداقل 6 – 8 لیوان آب بنوشید .... یه سوال داشتم من در دوران شیردهی هستم و پسرم یکساله هس وبه همین دلیل همسرم اجازه نمیده رژیم بگیرم،نظر شما چیه؟ .... با رژیم هم میتونی وزن کم کنی ، مهم ترین نکته شاد بودن و انرژی داشتنه ، با دکتر ...
برای کاهش وزن به این صد نکته مهم و تاثیرگذار توجه کنید! ... آيا در دوران بارداري براي جلوگيري از چاق شدن بايد از مصرف چربي‌ها خودداري كرد؟ ... چربي‌ها مواد ضروري براي ساختن سلول‌ها و سيستم‌ عصبي جنين شما هستند اما آيا ... هرگز طي دوران بارداري نبايد رژيم لاغري بگيريد. ..... 6 دلیل عدم کاهش وزن که ربطی به ورزش و رژیم غذایی ندارد ...
مجله اینترنتی آلامتو,سایتی برای سرگرم شدن همراه با مطالب علمی و خبری روز دنیا,پورتال آلامتو ... Tafrihat-468 · رژیم لاغری ... فال روزانه 13 اسفند امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟ ... برخی افراد به دلیل خواندن . ... 6 روش برای درمان گردن درد ... شده است از دیرباز رسم عید نوروز برای ما ایرانی‌ها رسمی بسیار مهم، دوست داشتنی و عزیز قلمداد شود.

پزشکی

www.nazweb.ir/news_cats_11.html
پزشکی،لاغری ،سلامتی،رژیم،ورزش،رژیم غذایی،لاغرشدن،چاقی،اضافه وزن،تغذیه،غذای کم کالری،بیماری،درمان،راه های ... 6 هشدار جدی که سکسکه به شما می دهد · هرگز با موهای ... 4 حرکت جادویی برای کوچک شدن سریع شکم ... مهم ترین دلیل سکته مغزی چیست؟

لاغر شدن سریع با ۶ وعده غذایی در روز | دانلود رایگان آهنگ جدید ...

music18next262-rzb.fetros.ir/page-169745.html
به دلیل از بین رفتن دیتابیس ، مطالب سایت از بین رفته اند. لطفا روی لینک زیر کلیک ... برای لاغر شدن در روز 6 وعده غذا بخورید - رژیم لاغری،رژیم ... www.jarahzadeh.com/. .... شما روزانه باید ۶ وعده غذایی کوچک داشته باشید و در هر وعده ، مواد غذایی سبک و ... سریع لاغر شدن, ... وعده های مهم غذایی در شبانه روز برای بدنسازان | سایت …
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اضافه وزن و چاقی در این زمانه بسیار مهم شده است به غیر از ظاهر برای سلامت ... در این مطلب شما را با 6 دلیل مهمی که این وعده غذایی به لاغری و تناسب اندام ...

لاغری در کودکان نوپا - دانشنامه فرزند

farzand.net › نوپا › تغذیه › مشکلات تغذیه
کودک نوپای شما در دومین سالگرد تولدش برنامه متفاوت تری نسبت به گذشته دارد. ... بیماری هایی مثل سرماخوردگی، اسهال و عفونت ها موجب کم شدن اشتها و در نتیجه کمبود وزن می شوند، همچنین ... کودکان نوپا به دلیل تحرک زیاد و تغذیه کم، اغلب لاغر به نظر می رسند. ..... 6 دلیل داشتن نوزاد بزرگ تر از حد متوسط .... 10 خاصیت مهم در مورد تربچه.

آموزش جامع لاغر شدن(تضمینی) در کافه‌بازار برای اندروید · ...

https://cafebazaar.ir/app/ir.barname.ghazaee.baraye.kahesh.vazn/?l=fa
۴۰۰۰ تومان. آموزش جامع لاغر شدن(تضمینی) screenshot ... 6 ماده غذایی مهم در تناسب اندام معرفی 8 ... دلیل چاقی و چاق شدن‌های نامعلوم این غذاهای ... شما هم شکم صاف می خواهید؟
در این مطلب شما را با 6 دلیل مهمی که این وعده غذایی به لاغری و تناسب اندام کمک می‌کند ... Dietetic Association» صبحانه نه تنها برای افراد بزرگسال مهم است بلکه برای کودکان در حال رشد ... خوردن پیتزا ، راز لاغر شدن 45 کیلویی سرآشپز چاق + تصاویر
دليل اصلي چاق شدن ران، شكم و هر جاي ديگر بدن، نحوه غذا خوردن ما است. ... دراين برنامه ي رژيم لاغري، امكان كاهش 6 تا 7 كيلو از وزن بدن در مدت 18 روز نويد داده شده ... بايد توجه شما را به اين موضوع مهم جلب كنم كه رژيم غذايي مناسب براي كاهش وزن رژيمي است كه به ...
مهم ترین عناوین روزنامه های کشور | 12 اسفند 1394 ... چشمان شما نشانگر این بیماری ها هستند!! نحوه ی درست کردن سالاد سرخپوستی با لوبیا سفید و کرفس · علت چرب شدن مو چیست + روش از بین بردن چربی مو .... یدالله جهانبازی با لاغر شدنش در تست داوری قبول شد! .... تصاویر مراسم تشییع پیکر 6 شهید مدافع حرم در قم · تصاویر مراسم ...
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب بررسی می کنیم علت بزرگ شدن شکم افراد لاغر چیست و چه دلیلی باعث آن می شود. ... شما می‌توانید با وزن بالا سالم باشید و حتی با کمی چربی اضافه دور شکم در رنج ... ‌‌این افراد گرچه به ظاهر لاغر می‌شوند اما اطلاعی از‌‌ این نکته مهم ندارند که بدن آن‌ها هنوز هم ... 6 غذای سالم که در رژیم غذایی روزانه به آن ها نیاز دارید ۶ ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,075
  • بازدید ماه : 4,075
  • بازدید سال : 102,485
  • بازدید کلی : 456,843
  • کدهای اختصاصی