loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 356 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

دکتر هاشمی وزیر بهداشت مهمان برنامه یک یک علی ضیا

علی ضیا که همانند سال گذشته اجرای برنامه تحویل سال را به عهده دارد با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش مهمان ویژه خودش را معرفی کرد.

علی ضیاء مجری برنامه های ماه عسل و ویتامین سه این روزها گویا در تدارک آماده سازی ویژه برنامه نوروز است سلفی خودش را با یکی از میهمانان برنامه منتشر کرده است.

مجری ویتامین سه نوشت: با وزیر دوست داشتنی دولت دکتر سید حسن هاشمی.

علی ضیا و دکتر هاشمی ، ویژه برنامه تحویل سال ، دکتر هاشمی

علی ضیا و دکتر هاشمی وزیر بهداشت

ضیاء یکِ یک را ویژه تحویل سال شبکه یک در مدت زمان بیش از 12 ساعت اجرا می کند. کارگردانی این برنامه برعهده افشین حسین خانی و علی ضیا است. پیش از این برنامه های موفقی چون ویتامین سه، نبش جنت آباد و بعضیا با ترکیب این دو نفر شکل گرفته بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا - نمناک

namnak.com/27351-علی-ضیا-مجری-برنامه-یکٍِ-یک.html
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می ... مجری «یکِ یک» همچنین اعلام کرد: از مردم می خواهیم همراه با مادرانشان برای برنامه ما عکس سلفی بگیرند. ... ویژه برنامه شب یلدا علی ضیا با مهمان های خاص · علی ضیا ...

جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/.../جزییات-ویژه-برنامه-سال-تحویل-95-با-اجرا...
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه .... عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ضیا در ... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال بانام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی …

جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا - دانلود ...

new4news.rozblog.com/جزییات-ویژه-برنامه-سال-تحویل-95-با-اجرای-عل...
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ضیا در جشنواره 34 فیلم ... ضیا ... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی . .... برنامه های تلویزیون برای سال تحویل 95 | اولین ها.
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 2/24/16
سیدعلی ضیاء مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک با نام «یکِ یک» در سخنانی گفت: مردم تا 20 ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، ... ما این عکس ها را چاپ و آن ها را در دکور برنامه نصب می کنیم. .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی .
۳ روز پیش - سید علی ضیا مجری برنامه یک یک ویژه تحویل سال ۹۵ شبکه یک سیما شد. ... سال ۱۳۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، ... کرد: از مردم می خواهیم همراه با مادرانشان برای برنامه ما عکس سلفی بگیرند.

ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا | مدل جدید 95 ...

modelmanto95.ir/2016/.../ویژه-برنامه-سال-تحویل-95-با-اجرای-علی-ضیا...
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ما این عکس ها را چاپ و آن ها را در دکور برنامه نصب می کنیم. .... بازگشت علی ضیا با برنامه سال تحویل تلویزیون | اولین ها ... این بار سید علی ضیا با اجرای ویژه برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک باز هم مهمان خانه‌های مردم می‌شود.
علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با عنوان یک یک را برای شبکه ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی . ... ضیا مجریبرنامه سال تحویل 95 تلوزیون شد + عکس و جزئیات خبر.

عکس های احسان علیخانی در اولین برنامه ماه عسل 95 – راستین ...

fa.rastindata.com/1649/عکس-های-احسان-علیخانی-در-اولین-برنامه-م.php/
۳ روز پیش - اجرای احسان علیخانی با تصاویر مهمانان · احسان علیخانی در کمپین با اولین قسمت ماه عسل رو که ... برای نوروز · کلینیک ایرانیان با اولین عکس علی ضیا بعد از رفع ممنوع ... ۹۵ احسان علیخانی ۹۵ برناماه عسل سال ۹۵ ماه عسل ماه عسل۹۵عکس های قبل از .... شناخته‌شده برای مجری برنامهٔ برناماه عسل و ویژه برنامه تحویل سال نو .
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با عنوان یک ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، ... ما این عکس ها را چاپ و آن ها را در دکور برنامه نصب می کنیم. .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی .
وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی . ... عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ضیا در جشنواره 34 ...
علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با عنوان یک یک را برای شبکه ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، ... ما این عکس ها را چاپ و آن ها را در دکور برنامه نصب می کنیم. .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی .

برنامه سه ستاره احسان علیخانی برای سال تحویل 95 | دانلود ...

model2016-photo.ir/2016/.../برنامه-سه-ستاره-احسان-علیخانی-برای-سال/
۲ روز پیش - جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا | نوروز 95 ... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال بانام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی … و «مثلث … ..... عکس های احسان علیخانی در اولین برنامه ماه عسل 95 – راستین …
۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را .... Feb 7, 2016 – عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی …

علی ضیا مجری برنامه سال تحویل 95 | زد ایکس ان

www.zxn.ir/علی-ضیا-مجری-برنامه-سال-تحویل-95.html
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه .... عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ضیا در ...

عکسهای برنامه سال تحویل 94 شبکه یک «اینجا آینده» با ...

www.ariapix.net/1394/01/برنامه-سال-تحویل-94-اینحا-آینده.html
عکسهای برنامه سال تحویل 94 شبکه یک, برنامه اینجا آینده, مهمانان برنامه اینجا ... برنامه سال تحویل عید نوروز ۹۴ شبکه یک/ با اجرای علی ضیا و پژمان جمشیدی ... معرفی سریالهای نوروز 95 ... مراسم اولین سالگرد در گذشت مرحوم انوشیروان ارجمند (عکس ها).

بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل 95 - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل 95 ... سال ۹۴ آغاز می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک را اجرا می کند. ... کره شمالی جوان 21 آمریکایی را در دادگاه به گریه و التماس انداخت (+عکس).

بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل 95 +عکس

ariyagame.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل ۹۵ +عکس ... این برنامه از ساعت ۱۰ آخرین شب سال ۹۴ آغاز می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... عکسهای بازیگران در اولین روز جشنواره فیلم فجر ۳۴.
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ضیا در جشنواره ... سال 95 ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد.
بازگشت سید علی ضیا به تلویزیون با ویژه برنامه شبکه یک برای سال تحویل همراه خواهد بود. ... می شود و تا 10 صبح سال 95 ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... بازگشت 10ملوانان دستگیر شده آمریکایی به کشورشان+عکس

جشن تحویل سال نو با علی ضیا در شبکه یک/ عموهای فیتیله ...

https://www.yjc.ir/.../جشن-تحویل-سال-نو-با-علی-ضیا-در-شبکه-یک-عمو...
۴ روز پیش - اجرای برنامه سال تحویل به عهده علی ضیاء است که از شب 29 اسفند تا 10 ... شاید بعد از چندین سال جای چنین برنامه‌ای در شبکه خالی بود و برای اولین بار ... شریعت پناهی درخصوص تغییرات شبکه اول در سال 95 اظهار داشت: در سال 95 ... ادامه تصویربرداری سریال جدید سهیلی‌زاده + اولین عکس‌های پشت صحنه سریال «پریا».

علی ضیا با برنامه تحویل سال 95 - چیدنی

www.chidani.com › سینما و تلویزیون
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این بار سید علی ضیا با اجرای ویژه برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک ... در این برنامه هنرمندان زیادی به عنوان مهمان دعوت خواهند شد و با هم به گفت‌وگو خواهند پراخت. ... سپس در ادامه افزود: “برای اولین بار در ایران این اتفاق می‌افتد که ... علی ضیاء همچنین اعلام کرد: “از بینندگان می‌خواهیم تا یک عکس سلفی به همراه ...
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک را ... این برنامه از ساعت ۱۰ آخرین شب سال ۹۴ آغاز می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... عکس های جدید بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان (95) .... اولین رقصنده با حجاب در دنیا در رشته باله!

مجری برنامه سال تحویل 95 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=مجری+برنامه+سال+تحویل+95
برنامه سال تحويل 95 با اجرای علی ضیا وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ ... ۹۴ آغاز می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... مجری «به خانه برمی‌گردیم» به آنفلوانزا مبتلا شد (+عکس).
۵ روز پیش - تیتراژ برنامه تحویل سال 95 شبکه یک با اجرای «علی ضیاء» را شما بخوانید! موسیقی ما - «علی ضیاء» که امسال در لحظات تحویل سال 1395 از طریق آنتن شبکه اول سیما مهمان منازل مخاطبان خواهد بود برای برنامه خود ..... بيمارستان گرفته تا قطعه هنرمندان بارها و سال‌ها با اسم او، رسم و عكس خود را به قاب تصوير كشيدند كه.
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با عنوان یک ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، ... ما این عکس ها را چاپ و آن ها را در دکور برنامه نصب می کنیم. .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی .
۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه .... عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ضیا در ... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی .
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می ... اعلام کرد: از مردم می خواهیم همراه با مادرانشان برای برنامه ما عکس سلفی بگیرند. .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی .

جزییات ویژه برنامه سال تحویل ۹۵ با اجرای علی ضیا | سایت ...

clickjavan.ir/جزییات-ویژه-برنامه-سال-تحویل-۹۵-با-اجرا/
علی ضیا که اجرای برنامه سال تحویل ۹۴ را به عهده داشت امسال نیز با برنامه یک یک به ... علی ضیا ، برنامه یکٍ یک ، سال تحویل 95. برنامه سال تحویل ۹۵ با اجرای علی ضیا. وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می ... اعلام کرد: از مردم می خواهیم همراه با مادرانشان برای برنامه ما عکس سلفی بگیرند.

برنامه های تلویزیون برای سال تحویل 95 - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی
۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه های تلویزیون برای سال تحویل 95 ویژه برنامه تحویل سال. ... مدیران شبکه یک طبق انتظار یا «علی ضیا» کار را بسته اند و با نام هوشمندانه «یک یک» روی آنتن می آیند. مهمان ویژه ای هم می خواهند هماهنگ ... امسال علیخانی رقیب کم ندارد و مهمان دزدی هم پدیده مرسوم این اوقات سال است! .... اولین هتل ساحلی خارجی در ایران +عکس.
بازیگران «محمد رسول الله» مهمان شب یلدا علی ضیا می‌شوندبازیگران «محمد رسول .... جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا | اولین ها ... Feb 7, 2016 - عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 علی ضیا در جشنواره 34 فیلم .

حسن ضیاء آذری - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=حسن+ضیاء+آذری
رونمایی علی ضیاء از اولین میهمان نوروزی + عکس. 11 ساعت پیش اخبار ... سیدعلی ضياء مجری تلویزیون برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک را اجرا می کند. خبرگزاری مهر: ... بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل 95. 3 هفته پیش اخبار ...

ویژه برنامه تحویل سال «علی ضیاء» به روایت تصویر

jamejamonline.ir/.../ویژه-برنامه-تحویل-سال-علی-ضیاء-به-روایت-تصو...
۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه تحویل سال شبکه یک سیما، جمعه شب 29 اسفند ساعت 20:15 پخش خود را آغاز کرد و تا ... محمدرضا هاشمی فراش مدرسه‌ای که اکنون معاون اجرایی مدرسه است اولین مهمان برنامه بود و .... سید علی ضیاء عکس سلفی با کودکان کار را تکذیب کرد‎ .... تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز می‌شود.

جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا - سایت ...

01.pop-music.biz/2016/.../جزییات-ویژه-برنامه-سال-تحویل-95-با-اجرای-...
۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی … ... عکس جدید علی ضیا علی ضیا مجری برنامه تحویل سال ۹۵ علی ضیا در جشنواره ... اولین هواپیمای ATR آبان 95 به هما تحویل می‌شود/مذاکره آسمان برای خرید ...

تالار خبر | علی ضیا مجری برنامه تحویل سال 95 شد

talarekhabar.com/علی-ضیا-مجری-برنامه-تحویل-سال-95-شد/
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک را اجرا می کند. ... می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... کمال کامیابی نیا صاحب اولین فرزند خود شد+عکس.
۵ روز پیش - علی ضیاء که امسال در لحظات تحویل سال 1395 از طریق آنتن شبکه اول سیما ... تیتراژ برنامه تحویل سال ۹۵ با اجرای «علی ضیاء» را شما بخوانید! ... ریتم نو: علی ضیاء که امسال در لحظات تحویل سال ۱۳۹۵ از طریق آنتن شبکه اول سیما مهمان منازل مخاطبان خواهد ... اولین آلبوم امیرعلی بهادری خواننده ماه عسل | مدل جدید 95 | عکس ...

پایتخت - رفیق مظلومی، مجری برنامه سال تحویل!

www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../رفیق-مظلومی-مجری-برنامه-سال-تحویل
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک را اجرا می کند. ... ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل 95 ... حمایت مدیرعامل لیگ برتری از علی ضیا/عکس ... نظر مهران رجبی درباره اولین سریال انتخاباتی.

دمادم | بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل 95

damadam.ir/ندای-ایرانیان...علی-ضیاء-به...سال-تحویل-95/.../1702668
۲ روز پیش - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک را اجرا می کند. ... و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... ۱۳ جزئیات حمله به منزل کاندیدای شبستر در تهران (+عکس) · ۱۴ خودنمایی ... ۲۶ اولین های تبریز در تاریخ ایران · ۲۷ فهرست آهنگهای برتر جهان ...

مجریان برنامه تحویل سال 95 تلویزیون - صبحانه آنلاین ...

sobhanehonline.com/fa/news/.../مجریان-برنامه-تحویل-سال-95-تلویزیو...
۴ روز پیش - برنامه تحویل سال 95 با انتخاب مجریان رقابت داغی را در شبکه‌های سیما به ... علی ضیاء که اجرای برنامه سال تحویل 94 را به عهده داشت امسال هم نیز با ویژه ... احسان علیخانی امسال هم نیز متفاوت از سالهای گذشته با شگفتانه‌ای جدید در آغاز بهار 95 مهمان خانه‌های مردم ایران زمین می‌شود. ... عکس/ اولین لندکروز با بدنه مات در ایران.

بازگشت علی ضیاء به تلویزیون در سال تحویل 95 - روتوس

www.rotos.ir/39206/بازگشت-علی-ضیاء-به-تلویزیون-در-سال-تحوی/
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازگشت علی ضیا با برنامه سال تحویل تلویزیون | اولین ها ... می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی … ..... را در فرزاد حسنی در نوروز 95 تک عکس در نوروز 95 تحویل سال 95 علی ضیا علی ضیا در سال
۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا - نمناک ... و مادرش,عکس علی ضیا و مادرش,عکس سید علی ضیا و مادرش,مادر علی ضیا,عکس مادر علی ضیاء. ... بازیگران «محمد رسول الله» مهمان شب یلدا علی ضیا می‌شوند بازیگران «محمد رسول الله» مهمان شب .... جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا | اولین ها

اخبار علی ضیاء - تی نیوز

tnews.ir/tags/علی-ضیاء
تیتراژ برنامه تحویل سال 95 شبکه یک با اجرای «علی ضیاء» را شما بخوانید ! ... مجری تلویزیون را برای اولین بار از اینجا بخوانید تیتراژ برنامه تحویل سال 95 شبکه ... علی ضیاء: ستاره امسال سال تحویل مردم هستند/ با مادرتان عکس سلفی بگیرید علی ..... بازدید روزانه 25 هزار نفر از نمایشگاههای بهاره · مهمان نوازی دانشگاه های ایران برای ...
۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دکتر ظریف مهمان رضا رشیدپور شد! ... سيد حسين ضيا پدر علی متولد سال 1333در كاشان و شغل آزاد دارد و شهره احديت متولد ... *سید علی ضیا : امسال اولين پاييزيست كه با سر ميشود غم و شادي با توست ... پیشنهادی ویژه برای دختر پسرها در نوروز 95 + عکس ..... + عکس · خصوصیات برنامه تحویل سال احسان علیخانی + عکس ...
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می خوانند، ...
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی ضیا که اجرای برنامه سال تحویل 94 را به عهده داشت امسال نیز با ... وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ پربیننده ترین برنامه سال را می ... اعلام کرد: از مردم می خواهیم همراه با مادرانشان برای برنامه ما عکس سلفی بگیرند. .... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی .

مجری ویژه برنامه تحویل سال 95 - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=مجری+ویژه+برنامه+تحویل+سال+95
توضیحات علی ضیاء درمورد برنامه شب عید: مردم استندآپ کمدی بفرستند! ... ويژه برنامه یکِ یک برای تحويل سال نوسیدعلی ضیاء مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه یک .... پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما +عکس ... احسان علیخانی مجري برنامه ماه عسل با ويژه برنامه سه ستاره در سال تحويل 95 مهمان خانه های مردم میشود.

دانلود رایگان برنامه سه ستاره احسان علیخانی سال تحویل 95 ...

pixmodel.ir/دانلود-رایگان-برنامه-سه-ستاره-احسان-عل/
۲ روز پیش - جزییات ویژه برنامه سال تحویل ۹۵ با اجرای علی ضیا | نوروز ۹۵ ... مردم، در ویژه برنامه تحویل سال بانام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی … ….. دانلود رایگان ویژه ... عکس های احسان علیخانی در اولین برنامه ماه عسل ۹۵ – راستین …

علی ضیاء مجری لحظه سال تحویل 95 - تابناک یزد

www.tabnakyazd.ir/fa/news/.../علی-ضیاء-مجری-لحظه-سال-تحویل-95
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون برنامه ۱۲ ساعته تحویل سال ۹۵ در شبکه یک را اجرا می ... این برنامه از ساعت ۱۰ آخرین شب سال ۹۴ آغاز می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز، اولين باردريزد ... زُل زدن حدادعادل و ُرفقا به عکس یک خانم در تلگرام.

مجریان برنامه تحویل سال 95 - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=مجریان+برنامه+تحویل+سال+95
علی ضیا و اجرای برنامه تحويل سال ۹۵ علی ضیا یکی از مجريان جوان و توانای تلویزیون است که ... ۹۴ آغاز می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. ... مجریان معروف تلویزیون در یک قاب + عکس ... برنامه سال تحويل 95 با اجرای علی ضیا وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم تیتراژ ...
۲ روز پیش - X دانلودبرنامه سال تحویل1395-95 با اجرای علی ضیا . ... علی ضیا مجری تلویزیون که قرار است ویژه برنامه تحویل سال 95 با عنوان یک یک ... ما نهایت تلاشمان را برای تعاملی شدن برنامه گذاشته ایم و این اتفاق برای اولین بار رخ می دهد که مردم .... زمان وتاریخ دقیق پخش برنامه سال تحویل1395 95+مهمانان 95 96 94 97 1395 ...

تیتراژ برنامه تحویل سال 95 شبکه یک را شما بخوانید

timnews.in/search/?q=تیتراژ+برنامه+تحویل+سال+95+شبکه...

۵ روز پیش - برنامه سال تحويل 95 با اجرای علی ضیا وی افزود: این برای اولین بار است که خود مردم ... می شود و تا ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد و در آن از هنرمندان و مهمانان مختلفی بهره گرفته خواهد شد. .... خصوصیات برنامه تحویل سال احسان علیخانی + عکس.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,054
  • بازدید ماه : 4,054
  • بازدید سال : 102,464
  • بازدید کلی : 456,822
  • کدهای اختصاصی