loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 332 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

بهترین رستورانهای دنیا

نگرش جدید، مبتکرانه و قانون شکنی که ارتباط به آشپزی دارد، انقلابی در جهان خوراکی ها و رستورانها ایجاد کرده است.برخی از رستورانهای به قدری در جهان مشور شده اند که به مناطق گردشگری آن منطقه تبدیل شده اند.

اغلب توریست ها تمایل دارند در کنار گشت و گذارشان در اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری یک کشور با فرهنگ آن کشور نیز از طریق چشیدن طعم های متنوع غذاهای آن آشنا شوند. بر همین اساس، مجله بریتانیایی «رستوران» فهرستی را از 50 رستوران برتر جهان در نظرسنجی از آشپزها، صاحبان رستوران، کارشناسان و منتقدان بین المللی تهیه کرده و درواقع «آکادمی 50 رستوران برتر جهان» که متشکل از یک گروه 27 نفره است، برای ساختن چنین رنکینگی برگزیده شده اند که در این مطلب به پنج رستوران اول از 50 رستوران برگزیده این آکادمی اشاره می کنیم.

ال سلر دِ کن روکا، اسپانیا

شوق آشپزی در برادران روکا در ابتدا در کن روکا آغاز شد؛ رستورانی که پدر و مادرشان در تایالا، محله ای در حومه جیرونا، اداره می کردند. آنها در این رستوران و در هیاهوی غذاها، ظروف آشپزی و مشتری ها بزرگ شدند و این مکان برای آنها به محلی برای بازی کردن، انجام تکالیف و تماشای تلویزیون تبدیل شد. برادران روکا (جوردی، جوزپ، جون) رستوارن «ال سلر دِ کن روکا» را در سال 1986 و در جیرونای کاتالونیا افتتاح کردند.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران های دنیا ، بهترین رستورانهای جهان

رستوران برادران روکا به گرمی از سوی منتقدان استقبال شد و در سال 2013 و همچنین 2015 توسط مجله رستوران (Restaurant) به عنوان بهترین رستوران جهان شناخته شد. غذاهایی که توسط این رستوران تهیه می شود، غذاهای سنتی کاتالان است، اما خلاقیت یکی از معیارهای آنها برای سرو غذا محسوب می شود. وقتی کلمه ال مون (El Mon) به معنای جهان را به عنوان غذا در منوی این رستوران می بینید، با خودتان می اندیشید که قرار است با غذای فوق العاده ای مواجه شوید.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستورانهای جهان ، بهترین رستوران ها در سال 2016

حالا چگونه قرار است جهان را در یک بشقاب قرار دهید؟ گارسون فانوس کاغذی سیاه و سفید را پیش روی تان باز می کند که در آن پنج تکه از غذاهای پنج کشور مختلف چین، مکزیک، موراکو، ترکیه و کره جنوبی وجود دارد. از دیگر غذاهای معروف این رستوران می توان به کباب بز به همراه شیر بز و نعناع اشاره کرد.


اُستریا فرانچسکانا، ایتالیا

اُستریا فرانچسکانا، رستورانی است که توسط سرآشپز آن ماسیمو بوتورا اداره می شود و در مدنای ایتالیا قرار دارد. ماسیمو بوتورا یک چهره سرشناس در میان نسل جدید آشپزهای ایتالیای است. این رستوران با منویی خلاق یک قدم بالاتر از سایرین قرار دارد و با ارائه غذاهای متنوع سنتی که خلاقیت یکی از ویژگی های آنهاست، مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. از زمانی که بوتورا این رستوران را در سال 1995 افتتاح کرده، با تحسین منتقدان بیگانه نبوده است.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران ها در سال 2016 ، برترین رستورانها

این رستوران در سال 2015 در بین 50 رستوران برتر جهان توسط مجله رستوران در رتبه دوم قرار گرفت، در حالی که در سال های 2013 و 2014 در جایگاه سوم قرار داشت. اگر به ایتالیا سفر کردید و به دنبال رستورانی با غذای خوب، محیطی عالی و سرویسی فوق العاده بودید، اُستریا فرانچسکانا مکانی ایده آل است. خلاقیت نهفته در هر غذایی که سرو می کنند، خود بیانگر تفاوت این رستوران است.

کباب دنده با سس بالزامیک یکی از غذاهای لذیذ این رستوران است، کبابی نرم و آبدار و بسیار غنی که بسیار زیبا تزیین شده است. یکی دیگر از غذاهای فوق العاده این رستوران پاستاست؛ پاستایی که با کلاماری، صدف و روغن زیتون پخته می شود که طعم بی نظیری پیدا می کند و با خاویار و عصاره لیمو به زیبایی تزیین می شود.

ایلون مدیسون پارک، امریکا

رستوران ایلون مدیسون پارک که مقابل میدان مدیسون در نیویورک قرار دارد، در سال 2015 در جایگاه پنجم بهترین رستوران های جهان قرار گرفت. این رستوران که در سال 1998 افتتاح شد، در سال 2011 توسط دنیل هام سرآشپز و ویل گیدرا خریداری شد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، برترین رستورانها ، رستوران های مشهور

رستوران ایلون مدیسون پارک یک منوی فصلی به مشتریانش ارائه می دهد که در آن بیشتر از محصولات کشاورزی و آشپزی سنتی نیویورک بهره گرفته اند. همچنین این رستوران اتاق هایی را برای مهمانی ها در نظر گرفته که به زیبایی تزیین شده اند و چشم انداز آنها به سوی میدان مدیسون است و تا 110 مهمان را پذیرایی می کند.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، رستوران های مشهور ، رستوران های مشهور دنیا

کارکنان این رستوران می توانند ترکیبات همه غذاهای موجود در منو را برای مشتریان توضیح دهند. یکی از غذاهای محبوب این رستوران بشقاب غذای فوندو است که با کدوی کباب شده، سالاد و سبزیجات تهیه می شود. همچنین برای مشتریانی که شکلات دوست دارند، دسر شکلاتی این رستوران انتخاب مناسبی است.

دسری با شکلات تلخ به همراه گیاه اسطوخودوس که همراه با آبمیوه خنک سرو می شود. تزیین بسیار زیبای این دسر مکمل طعم آن برای شکلات دوستان است.


سنترال، پرو

سنترال گل سرسبد رستوران های پرو است که غذاهای پرویی معروفی دارد. این رستوران در سال 2012، به عنوان بهترین رستوران پرو معرفی شد و در سال 2013 با عنوان پنجاهمی وارد فهرست 50 رستوران برتر جهان شد و در سال 2014، عنوان پانزدهمی را به دست آورد و در نهایت، در سال 2015 موفق شد در این فهرست در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، رستوران های مشهور دنیا ، رستوران های سرشناس

موسس و آشپز این رستوران ویرگیلیو مارتینز ولیز تلاش کرده تا غذاهای پرویی را با ترکیبات کمتر شناخته شده از مناطق ساحلی پرو و ارتفاعات آن تهیه کند. غذاهایی که آشپزش معتقد است ظاهر آنها و احساسی که برای تهیه شان به کار برده، برایش اهمیت زیادی دارد. او می گوید که غذاهایش بسیار به طبیعت نزدیک هستند اما در عین حال روش هنرمندانه اش را نیز حفظ کرده است.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، رستوران های سرشناس ، بهترین رستوران

بره از غذاهای لذیذی است که در رستوران سنترال سرو می شود. گوشت بره ای که به خوبی پخته شده و روی آن سسی بسیار قوی ریخته اند. این بشقاب غذا خوش نمک، چسبناک و ترد است. تزیین فوق العاده زیبای این غذا ولع خوردنش را دوچندان می کند.

چیریمویا از دسرهای خوشمزه این رستوران است که به عنوان غذای اصلی سروی می شود، میوه ای شبیه به آناناس با طعم میوه سورسوپ (میوه ای همیشه سبز که در مناطق گرمسیر رشد می کند) که به سادگی با شکلات یا کاکائوی جامد سرو می شود.

بهترین رستوران جهان :نوما، دانمارک

نوما رستورانی است که توسط آشپز آن رنه ردزپی در کپنهاک اداره می شود. این رستوران در سال 2003 افتتاح شد و بیشتر به دلیل غذاهای اروپای شمالی اش شهرت دارد. در سال های 2012، 2011، 2012 و 2014 مجله رستوران، نوما را به عنوان بهترین رستوران جهان معرفی کرد و در سال 2015 مکان سوم را به آن اختصاص داد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران ، بهترین رستوران های دنیا

این رستوران دانمارکی غذاهای اروپای شمالی و اسکاندیناوی را برای مشتریانش سرو می کند. درواقع آشپز آن سعی کرده که این غذاها را به نوعی دوباره تعریف کند. با اینکه مکان این رستوران در یک انبار بندرگاهی است، توانسته تجربه بهترین بودن در جهان را به دست آورد. در منوی نوما غذاهای خوشمزه اسکاندیناوی یکی از غذاهای معروف این رستوران «مرغ و تخم مرغ» است که از کره، تخم مرغ، برگ های اسفناج و سس مخصوص تهیه می شود و تزیین بسیار زیبایی دارد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران ، بهترین رستوران های دنیا

از دیگر غذاهای رستوران دانمارکی نوما سیب زمینی سرخ شده و جگر اردک است که با پودر قارچ سیاه تزیین می شود. همچنین باقلای پخته با دوغ و گیاهانی که از سال تهیه شده اند که علاوه بر اینکه غذای سالمی است، تجربه طعمی فوق العاده از غذای گیاهی را برای تان به همراه می آورد. تزیین ساده این غذا و رنگ سبز ترکیبات آن جلوه ای خاص تر به زیبایی آن افزوده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین رستورانهای جهان در سال 2016 + تصاویر

berooz1391.rozblog.com/post/3879
۶ دقیقه پیش - بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستورانهای جهان ، بهترین رستوران ها در سال 2016. حالا چگونه قرار است جهان را در یک بشقاب قرار دهید؟
۱۰ ساعت پیش - مجله رستوران که هرساله بهترین رستورانهای دنیا را انتخاب می کند در سال 2016 نیز برترین رستوران ها که توریست های بسیاری را جذب کرده و از ...

بهترین رستورانهای جهان در سال 2016 + تصاویر - یاس کمپ ...

yascamp.ir/بهترین-رستورانهای-جهان-در-سال-2016-تصاویر.html
مجله رستوران که هرساله بهترین رستورانهای دنیا را انتخاب می کند در سال ۲۰۱۶ نیز برترین رستوران ها که توریست های بسیاری را جذب کرده و از کیفیت بالایی ...

بهترین رستورانهای جهان در سال 2016 تصاویر | News File

newsfile.ir/news/بهترین+رستورانهای+جهان+در+سال+2016+++تصاویر
مجله رستوران که هرساله بهترین رستورانهای دنیا را انتخاب می کند در سال 2016 نیز برترین رستوران ها که توریست های بسیاری را جذب کرده و از کیفیت بالایی ...

(تصاویر) بهترین رستوران جهان - iranbanou.com

www.iranbanou.com/magazin/190410-(تصاویر)-بهترین-رستوران-جهان
اما به نظر می‌رسد که « سلار د کن روکه » توانسته است یک بار دیگر ثابت کند که در عرصه آشپزی جهان بی‌رقیب است. بهترین رستورانهای سال 2016 از سوی بیش از 900 ...
مجله انگلیسی «رستوران» كه هر سال فهرستی از 50 رستوران. ... یورو نیوز نوشت: رستوران «ال سلر د كان روكا» در كاتالونیای اسپانیا به مقام بهترین رستوران جهان دست ... معرفی هوندا سیویک هاچ بک 2017 در نمایشگاه ژنو 2016 +تصاویر · شعر خنده دار عید ...

ربودن زن جوان در مقابل چشمان شوهرش - فرادید

faradeed.ir/fa/news/12442/ربودن-زن-جوان-در-مقابل-چشمان-شوهرش
۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این مرد زمانی که در مقابل سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت، درباره ... تصاویر/ نادرترین بیماری‌های شناخته شده جهان .... قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان در سال 2016 ... ۷ شیوه برای حفظ بهترین کارمندان‌تان ...
بهترین مینی ون های 2016 ... بهترین رستوران جهان سال 2015 +عکس .... در این بخش از سایت آکاایران تصاویری از بهترین و برترین خودروهای سال 2015 را برای شما آماده ...

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/
گران ترین های تهران را بشناسید و امتحان نکنید + تصاویر · گران ترین های تهران ... ازدواج بازیگر معروف مرد با مدلی 4 سال بزرگتر از خودش!؟ + تصاویر · ازدواج بازیگر معروف ... اطلاعات کامل رستوران ها با امکان نقد و بررسی ! .... بهترین دوست‌تان شما را لو می‌دهد! ... جدیدترین و شیکترین کفش اسپرت و مجلسی دختر بچه ها 2016 +تصاویر ...
زیباترین و خوش اندام ترین زن 66 ساله جهان +عکس · جریمه هنگفت و ... انتخاب جذاب ترین دختر بچه 6 ساله در سال 1391 ... عکسهای 2016 بازیگران و ستاره های هالیوودی ... بهترین غذاها برای کم کردن چربی شکم ! .... رستورانی عجیب با گارسون های میمون!
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 2/17/16
اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید گرانقیمت ترین رستوران های دنیا کدام رستوران ها هستند؛ ... او در سال ۱۹۸۰ به کانادا رفت و طی سال ها هشت رستوران سوشی راه اندازی کرد که جدیدترین و گران ترین آنها ..... اولین عکس فیلم بتمن جدید در سال 2016.

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
گران ترین های تهران را بشناسید و امتحان نکنید + تصاویر .... رستوران های برتر 2016 جهان+تصاویر ..... تصاویری از اولین کنسرت ادل پس از 4 سال +تصاویر ...

چندش آور ترین رستوران جهان + تصاویر - شبکه خبری پچ پچ

pechpech.net/news/39084/چندش-آور-ترین-رستوران-جهان-+-تصاویر
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر: خودروهایی که در نمایشگاه شیکاگو2016 خوش درخشیدند ..... همچنین این رستوران برای زمان‌های خاص سال سفارش‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد، ... رستوران را دیده‌اید، اصلا اینطور نیست و باید نگاهی به لیست دسرهای آن داشته باشید!
با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که ... سال سابقه در مرکز نیمه ی جنوبی این شهر بزرگ واقع شده و هنوز هم یکی از بهترین ...

رستوران های مجلل زیر آب (+تصاویر) - بیتوته

www.beytoote.com/iran/wonders/underwater3-upscale2-restaurants.html
رستوران زیرآب تصاویر رستوران های زیرآب رستوران بهترین رستوران های زیرآب,رستوران های مجلل زیر آب,زیباترین رستوران های ... رستوران ایتها در حقیقت اولین و تنها رستوران تمام شیشه‌ای زیر آبی جهان است ..... ستاره های تلویزیون در سال 2016 ...

بازار خبر

www.bazarkhabar.ir/
+تصاویر. بنتلی مولسان 2017 معرفی شد؛ تعریف واژه‌ Luxury. بنتلی مولسان (Mulsanne) ... تغییرات قیمتی انس جهانی و روند قیمتی طلا و سکه در بازار تهران طی هفته ای که ... روسیه میزان صادرات نفت را در سال 2016 ثابت نگه می‌دارد/برای ایران راه‌حل جداگانه‌ ... دعوای تتلو با مجری من و تو+تصاویر · عکس/ افتتاح رستوران با حضور انبوه ...
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین رستورانهای سال 2015 از سوی بیش از 900 خبرنگار، رستوران دار و انجمن رستوران داران انتخاب شدند. معیار اصلی انتخاب این رستورانها، ...

عکس/ بهترین رستوران جهان - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/426129/عکس-بهترین-رستوران-جهان
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جایزه بهترین رستوران جهان امسال به رستوران اسپانیایی «سلار د کن روکه» اعطا شد؛ این رستوران در سال 2013 نیز عنوان برترین رستوران جهان را از آن خود کرده بود و بعد از دو سال بار دیگر به جایگاه اول ... عکس/ مولتی میلیاردهای 2016.

بهترین رستوران جهان در سال ۲۰۱۲ +عکس – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/بهترین-رستوران-جهان-در-سال-۲۰۱۲-عکس/
امروز: جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | 04 مارس 2016 .... با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که این رستوران به مقصد .... بهترین فیلم سال ۲۰۱۲ اعلام شد این خبر در تاریخ ۱۷م آذر ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال ...
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۳ اسفند ساعت: 6:45 صبح, 3/3/2016 ... وب سایت بهترین و معروف ترین رستوران‌های ایران ... رستوران و کترینگ نارنجستان طبیعت ... انتقال تجربه جهانی به بانکداران ایران بهترین تلویزیون‌های 4K سال ۲۰۱۶ معرفی شدند عضو هیأت‌مدیره ...
bolet گران ترین های تهران را بشناسید و امتحان نکنید ... آرشیو. آشپزی. CUISINE. بهترین باقلواها برای پذیرایی در عید ... bolet مدِ دکوراسیون در سال 2016 .... dot مشخصات و تصویر جدید از هواوی پی 9. dot .... رستورانی برای دوستداران آدرنالین! +عکس.

بهترین رستوران های سال 2014 جهان | فایندز

www.finds.ir/iran-news/Restaurants/The-world-best-restaurants.../4338
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین رستوران های سال 2014 جهان ,Restaurants ,رستوران های تهران, رستوران ته ... تصاویر و مشخصات فنی خودروی لوکس نیسان ماکسیما جدید 2016.

بهترین و مجلل ترین رستوران های زیر آب +تصاویر - جذاب

www.jazzaab.ir/the-best-and-most-luxurious-restaurants-underwater.html
بهترین و مجلل ترین رستوران های زیر آب ,رستوران زیرآب, بهترین رستوران های زیرآب, رستوران های مجلل زیر آب,رستوران ... رستوران ایتها در حقیقت اولین و تنها رستوران تمام شیشه‌ای زیر آبی جهان است ..... دکوراسیون خانه به رنگ صورتی رنگ سال 2016.

زمان

www.zamannews.ir/
اخبار ایران،جهان،مذاکرات هسته ای،تغذیه،سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،اخبار ... پشت پرده رستوران های بالاشهر چه خبره؟ ... استقبال رسمی از داوود اغلو +تصاویر · ایران پس از برجام میزبان کدام روسای جمهور بود؟ ... یکی از موضوعاتی که امروزه و با گذشت 5 سال از بحران سوریه به آن بسیار پرداخته می‌شود، .... لندکروزر 2016، سلطان آفرود (عکس).

قدرتمندترین زن و مرد جهان در سال 2016 - پورتال سما تک

www.samatak.com/akhbar/khabar/most-powerful-men-and-women.html
قدرتمندترین زن و مرد جهان در سال 2016 انتخاب شدند ولادیمر پوتین رییس جمهور روسیه به عنوان قدرتمندترین مرد دنیا و آنگلا مرکل صدر ... بهترین رستوران خیابان ولیعصر تهران پلمپ شد ... مردم مشهد کنسولگری عربستان در این شهر را آتش زدند + تصاویر.

بدون نظر - سئوی چت روم | طراحی چت روم | گلد طرح | طلا طرح ...

www.goldtarh.ir/2016/.../بهترین-رستورانهای-جهان-در-سال-2016-تصاوی...
۹ ساعت پیش - بهترین رستورانهای جهان در سال ۲۰۱۶ + تصاویر ... رستوران که هرساله بهترین رستورانهای دنیا را انتخاب می کند در سال 2016 نیز برترین رستوران ها ...

بهترین رستوران های دنیا در سال 2014+ تصاویر - مازند اصناف

mazandasnaf.ir/.../بهترین-رستوران-های-دنیا-در-سال-2014+-تصاویر.ht...
۱۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهترین رستوران های دنیا در سال 2014+ تصاویر. ... افزایش روز افزون تعداد رستوران ها در دنیا نیز خود دلیل بر تنوع طلبی و علاقه افراد در جای .... ون های 2016 1394-10-20 16:39:01; بهترین موتورسیکلت های جهان در سال 2015 + تصاویر ...
۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فهرست بهترین مقاصد سفر در سال ۲۰۱۶ میلادی - کجارو. ... جمهوری بوتسوانا، زیباترین مناظر حیات وحش جهان را در مقابل دیدگان شما به تصویر می‌کشد؛ از فیل و بزکوهی گرفته تا گربه‌های بزرگ و سگ‌های .... ۲۵ هتل جالب دنیا (قسمت دوم).

عکس

www.nazweb.ir/news_cats_9.html
رنگ سال 2016 در هفته مد انتخاب شد (عکس) · شیک ترین مدل انگشترهای ... جنجال تجاوز به دختر شطرنج باز روسی در تهران (عکس) · واکنش این ... دعوت به رستوران ایتالیایی ستاره والیبال ایران (عکس) .... (+عکس) · بهترین راه حل برای بزرگ کردن سینه ها.

بهترین رستورانهای جهان در سال ۲۰۱۶ + تصاویر | چابهار چت ...

chabaharchat.in/2016/03/05/بهترین-رستورانهای-جهان-در-سال-۲۰۱۶-تصا/
بهترین رستورانهای جهان در سال ۲۰۱۶ + تصاویر. اسفند ۱۵, ۱۳۹۴ نمناک. مجله رستوران که هرساله بهترین رستورانهای دنیا را انتخاب می کند در سال 2016 نیز برترین ...

آشنایی با یک رستوران خارق العاده در لندن + تصاویر - تالاب

www.talab.ir/tourism/world/meet-a-fantastic-restaurant-in-london.html
آشنایی با یک رستوران خارق العاده در لندن هنرمند بریتانیایی David Shrigley فضای داخلی رستورانی در لندن را عمدتا در رنگ صورتی و نقاشی های ... معرفی 10 جزیره رمانتیک برای سفر در سال 2016 + تصاویر ... بهترین مناطق برای گردشگری در جهان.

عکس بهترين دختر ايران - ايراني 2016-95

www.faryah.info/2015/12/28/عکس-بهترين-دختر-ايران/
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زندگینامه فرشته کریمی بهترین فوتسالیست زن آسیا+عکس17 نوامبر 2016 ... از عکس در جهانی‌ها عکس‌های زیباترین دختر ایران در سال 2016 را میبینید .... که پدیده تنیس در جهان شد + عکس بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا + عکس ...

بهترین شهرهای جهان برای زندگی در سال 2015 کدامند - ...

filter.ariakerio.asia/t53207_بهترین-شهرهای-جهان-برای-زندگی-در-سال-20...
عوامل زیادی در رده بندی گرانترین شهرهای جهان نقش هتل سال 2015 های زندگی در سال. .... مورد از بهترین بازی هایی که در سال بالاخره در سال 2016 و برای در جهان تصاویر.

تصاویر بهترین رستوران جهان - اخبار ورزشی

varzeshonline.acff.ir/تصاویر-بهترین-رستوران-جهان.html
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که این ... ... چهار دعای برتر لحظه تحویل سال / اول دعا برای ظهور آن بی مثال دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال .... انتشار : 2016/2/11 | موضوع : varzeshonline ...

دمادم | معرفی و تصاویر بهترین رستوران های سراسر ایران

damadam.ir/تالار-خبر...تصاویر-بهترین-رستوران-های.../1070815
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این رستوران که به شکلی کاملا سنتی اداره می شود از ۷ سال پیش توسط خاور خانم شروع ... با برترین و بهترین رستوران های ایران آشنا شوید + تصاویر.

60 سالگی مک‌دونالد، ثروتمندترین رستوران جهان / تصاویر

www.iranjib.ir/.../60-سالگی-مک‌دونالد،-ثروتمندترین-رستوران-جهان---ت...
۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - March 4, 2016 ... 60 سالگی مک‌دونالد، ثروتمندترین رستوران جهان / تصاویر ... ریچارد و موریس مک‌دونالد در سال 1940 در واقع اولین رستوران مک‌دونالد را با نام "مک‌دونالد بار – بی – کیو" .... وجود حلزون تو غذا بهترين طعم رو به غذاشون ميده.
۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین رستوران های دنیا در سال 2015‏ ... تصاویر · نوروز 95 در جزیره و هتل کورال در نزدیکی پوکت + تصاویر · تندر جدید سال آینده وارد بازار ایران می‌ شود .... Martin Bersategui که خود آشپز نامی این رستوران می باشد، جایزه های مختلفی از ..... تور نمایشگاه گوانجو 2016 · تور آنتالیا 26و27 و 8 فروردین 95 · تور آنتالیا ...
۱ روز پیش - لیست ثروتمندترین افراد دنیا در سال 2016 جناب خان 002 - لیست ... <-BlogAbout->, عکس و تصاویر متحرک همه جورهموبایل مخصوص افراد ... 5 رستوران برتر جهان 5 رستوران برتر جهان,رستوران های برتر جهان,جهان گردی,رستوران گردی,,5 ...

بهترین رستورانهای سنتی تهران - گالری عکس,عکسهای جدید

picture.modenew.com › عکس مکان های گردشگری
بهترین رستوران های سنتی تهران +عکس زمان17 نوامبر 2016 با ما که سعی کرده ایم ... شود از ۷ سال پیش توسط خاور خانم رستوران ارکیده چالوس،سنندج،تهران،کرج،شهریار.

۱۰ برتر | خاص ترین رستوران های سال ۲۰۱۵ از نظر ... - کارناوال

karnaval.ir/10-برتر-خاص-ترین-رستوران-های-سال-2015-از-نظر-ط/
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسابقه ی انتخاب بهترین رستوران سال از نظر طراحی و دیزان ... تصاویری از رستوران هایی که سال های گذشته موفق به دریافت این جایزه شده اند ملاحظه .... از محبوب ترین رستوران های ترکیه و در رتبه ی هفتم جهان قرار بگیرد . .... http://karnaval.ir/wp-content/uploads/2016/02/Sina-Sarlak-Koochehaye-Asheghi-128.mp3.

سال جدید 2016 در سراسر جهان + عکس

9sobh.ir/fa/news/41869/سال-جدید-2016-در-سراسر-جهان-عکس
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال جدید 2016 در سراسر جهان + عکس. ... چه کسی پشت پرده لیست سیاه مجلس خبرگان بود (۲ نظر) · ناراحتی حدادعادل از شکست در انتخابات/عکس (۱ ...

25 هتل برتر جهان در سال 2016 (قسمت سوم) | وب سایت تریپ ...

www.ghatreh.com/news/nn30036171/هتل-برتر-جهان-سال-قسمت-سوم
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه با کجارو همراه باشید تا با سایر هتل های بی نظیر این لیست آشنا شوید. - وب سایت تریپ ادوایزر 25 هتل برتر جهان در سال 2016 را معرفی کرده ...
اطلاعات هتل عباسی اصفهان همراه با امکان رزرو و استفاده از تخفیف های ویژه ... کاروانسرای مادر شاه( هتل مهمانسرای عباسی) یکی از بناهای دوره صفویه است که در سال 1339-1346 .... و میدان نقش جهان و سی وسه پل ، در بهترین و نزدیکترین حالت قرار گرفته است . ..... تصویر زیبای روز جایش را به شب داد، ولی نه تاریک؛ پر از نور و رنگ و هیاهو.

PressTV-مرگ مشکوک بهترین سرآشپز دنیا

www.presstv.ir/DetailFa/2016/02/.../World-best-chef-Benoit-Violier-dead
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیکر بی‌جان بهترین سرآشپز دنیا در خانه‌اش در سوئیس پیدا شد. بنوآ ویولیه 44 ساله، سرآشپز و مدیر رستوران هتل دو ویل در شهر کرسیر در نزدیکی لوزان سوئیس بود. این رستوران ... وی از سال 1996 در این رستوران کار می‌کرد در سال 2012 با همسرش رستوران هتل دو ویل را خریدند. ویولیه که ... حق نشر 2016 پرس تی وی.

شیکترین میکاپ و شنیون ع وس سال

nazaninha.ir/search/?q=شیکترین+میکاپ+و+شنیون+ع+وس+سال
هر سال بهترین رستوران های دنیا توسط داوران بنام دنیا دکوراسیون و رستوران داری .... تصاویر زیباترین مدل شینیون 2016 با تور عروس در ادامه این مطلب از ایران ناز ...
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه / تصویری / بهترین تصویر خبری سال ۲۰۱۶ ... سیم‌های خاردار در مرز مجارستان-صربستان در حال گذر است، جایزه ورلد پرس فوتو (عکس خبری) سال 2016 را به دست آورد. ... epa05167682 A handout image provided by the World Press Photo (WPP) organization on 18 ... کافه رستورانی به سبک رنسانس در بوداپست.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 +تصاویر - صنعت ما

sanatema.ir/fa/news/.../مقرون‌به‌صرفه‌ترین-خودروهای-سال-2016-تصاویر

۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خودروهای ژاپنی در حالی غالب لیست را تشکیل داده‌اند که 6 خودروی آمریکایی، 2 خودروی اروپایی و درنهایت یک ... مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 +تصاویر .... تاثیر تنش تهران – ریاض بر رستوران ایرانی در عربستان+ تصاوير ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,168
  • بازدید ماه : 4,168
  • بازدید سال : 102,578
  • بازدید کلی : 456,936
  • کدهای اختصاصی