loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 317 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

مسواک را چند ماه یکبار عوض کنیم

یادتان می آید چند ماه پیش بود که یک مسواک جدید خریداری کردید؟ آیا از اهمیت کیفیت مسواک اطلاع دارید؟ یک مسواک هرچه قدر هم گران قیمت می تواند از بروز بدترین بیماری های دهان و دندان تا حد قابل توجهی جلوگیری کند به همین علت برای تعویض مسواک و خرید یک مسواک استاندارد نو هرگز دیر نکنید. معمولا خرید یک مسواک جدید به این شکل اتفاق می افتد: همینطور که در بخش لوازم بهداشتی فروشگاه مشغول خرید مرطوب کننده و کرم چشم هستید ناگهان چشمتان به یک مسواک می افتد و با خود فکر می کنید بهتر است یک مسواک جدید و یک بوگیر دهان هم بردارید، چون اصلا یادتان نمی آید آخرین باری که مسواک خریدید کی بود، یک سال پیش؟ آن هم به سفارش دندانپزشک؟ اصلا خودم خریدم؟ و در مواقع خیلی شدید به این نتیجه می رسید که اصلا مسواک ندارید!!!

باید نگران احیا کردن مجدد باکتری های قدیمی در دهان بود و اینکه آنچه قبلا از دهان خارج کردید دوباره روی دندان ها بازگردانید. یعنی تمام این مدت خودمان به دست خود داشتیم دندان های سفیدمان را زرد می کردیم؟

خرید مسواک ، نکات مهم مسواک زدن ، خرید مسواک

زمان مناسب برای خرید مسواک جدید

بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد: بیماری پریودنتال و از دست دادن دندان، به دلیل تجمع عمده پلاک. به مرور زمان بر اثر ماندن پلاک ها روی سطح دندان استحکامشان از دست می رود و ساییده و ضعیف می شوند. پلاک ها تنها باعث حفره نمی شوند، وقتی درست از اطراف لثه ها پاک نشوند باعث بروز مشکلاتی از جمله تورم لثه ها، التهاب، تحریک و بیماری های لثه ای شود. اگر ورم لثه درمان نشود، می تواند تبدیل به بیماری پریودنتال و شاید هم از دست دادن دندان شود.

چه اتفاقی ممکن است بیفتد: مسواک به مرور ساییده می شود و مانند اوایل نمی تواند پلاک ها را از روی سطح دندان پاک کند بنابراین هر بار مقداری از آنها باقی می مانند. یک مسواک خوب مسواکی است که سیم هایش به خوبی خم شوند، وقتی مسواکتان قدیمی می شود به راحتی می توانید متوجه کاهش عملکردش شوید.

یکی از مشکلات رایج استفاده بیش از حد مردم از مسواکی است که فرسوده شده این کار باعث تحریک دندان و لثه می شود و همچنین شکاف های V شکلی را نزدیک خط لثه ها به وجود می آورد.

البته این را هم باید گفت که اگر بعد از یک بیماری همان مسواک را استفاده کنید احتمال دوباره مریض شدن بسیار ضعیف است.

با اینکه باکتری ها و ویروس ها می توانند تا سه روز روی مسواک دوام بیاورند، اما بدن شما نیز آنتی بادی ساخته و می تواند جلوی دوباره بیمار شدن را به راحتی بگیرد. برای اینکه از مسواک استفاده ای مفید بکنید و کار به جایی نرسد که به دندان ها و لثه ها آسیب برسد هر 3 تا 4 ماه مسواکی جدید را جایگزین کنید.

ساده ترین راه این است که هر فصل یک مسواک جدید برای خود خریداری کنید به این شکل دیگر فراموش هم نخواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چند ماه یکبار مسواکم رو عوض کنم - نمناک

namnak.com/27984-مسواکم-رو-عوض-کنم.html
مسواک را چند ماه یکبار عوض کنیم. یادتان می آید چند ماه پیش بود که یک مسواک جدید خریداری کردید؟ آیا از اهمیت کیفیت مسواک اطلاع دارید؟ یک مسواک هرچه قدر هم گران ...

نمناک

namnak.com/
چند ماه یکبار مسواکم رو عوض کنم ؟ مسواک به مرور زمان و با استفاده مرتب ساییده می شود و به همین دلیل نمی تواند مثل روزهای اول عمرش دندان ها و لثه را تمیز کند، همین ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/4/16

چرا باید مسواکم رو هر چند ماه یکبار عوض کنم

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=370235
۱۲ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - چرا باید مسواکم رو هر چند ماه یکبار عوض کنم. توسط : fn_400. مسواك‌های كهنه نه تنها تاثیر مثبت بر سلامت‌دهان و دندان ندارند بلكه ممكن است حامل ...

دهـــان و دنــــدان [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › پرسش و پاسخ پزشكي
۱۵ فروردین ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 100+پست - ‏99 نویسنده
مشکلات و بیماری دهان و دندان رو در این تاپیک پیگیری کنید. ... روشی که برای سفید کردن دندانهایتان به کار می گرید، ممکن است هر 6 ماه یکبار بعد از یک تا ..... چند بار مسواک و خمیردندونمو عوض کردم ولی درست نشد ... اره مسواکت خوبه.

Uncategorized | KHERS | صفحهٔ 11 - WordPress.com

https://khers69.wordpress.com/category/uncategorized/page/11/
قرارم این بود که فعلن جایم را عوض نکنم، به چند دلیل. ... بگیرم و همه چیز را تمام کنم اما باز هم هر چند ماه یک بار (گاهی هر چند هفته) که بدنم الزام خیلی جدی جفت‌گیری داشت ...
۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من 26 سال دارم و هر شب از مسواک و نخ دندان استفاده می کنم ولی وقتی یک شب از نخ .... و مراجعه هر 6 ماه يكبار و عكسبرداري و كنترل وضعيت اين مشكل برطرف خواهد شد. ... سال درد عجیبی میگیره به اب سرد و گرم حساس شده بنظر شما روکش و عوض کنم یا. ... سلام چند وقته که دندانهایم هرچیزی که بخورم تیر میکشند ضمنا خراب هم ...
۲۶ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دندانهای خود را با خمیر مسواک کنید و اجازه دهید حداقل تا ۲ دقیقه روی دندانهایتان باقی بماند. ... بابا از سال ۹۰تا۹۴دارید رو این موضوع مانور میدید ببینم رکورد میزنید چند سال ... البته من حداقل روزی یک بار مسواک میزنم و هر ۲ ماه یکبار خمیر دندونم رو عوض میکنم. ... درستش هم همینه چون من فقط توستم دندونای جلوم رو سفید کنم.

ترمیم دندان با کامپوزیت و آمالگام و نکات دانستنی - دکتر آرش ...

www.drmontazeri.ir › ... › دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما خودت باشی حاضری دندون جلوت رو با آمالگام پر کنی ؟ ..... نهایتش اینه که بخواهید چند سال یکبار ترمیم رو عوض کنید که اصولیش هم همین هست.

نسخه قابل چاپ

newsofts1.blogsky.com/print/post-5408
مسواکم رو توی پذیرایی نگه میدارم چون استفاده از سیفون باعث میشه ذرات ریز مدفوع ... می شویم و سعی می کنم که هر چند وقت یکبار اینکار را برای مسواکم هم تکرار کنم. .... 10 فوریه 2015 با فرض اینکه شما هر شش ماه یک بار مسواکتان را عوض می‌کنید و ...
قهوه، چای و برخی نوشابه ها و سودا همه موجب ایجاد لکه روی دندان ها و تیره شدن آنها می شوند. ... به گفته متخصصان، تعویض مسواک یا تعویض سر مسواک (در صورتی که از مسواک برقی استفاده می کنید) به طور متوسط هر ۳ ماه یکبار صورت گیرد. .... کی مسواکم را عوض کنم؟ .... در شبانه روز چند بار مسواک بزنیم و نحوه صحیح مسواک زدن چگونه است؟
گاهی احساس خارش شدید دارم دلم میخواد دندان رو خالی کنم و یک میله ای بندازم و بخارونمش. ... دهانم بو بگیرد البته تهنا یک بار هنگام نخ کشیدن خون ریزی کرد الان خون ریزی ندارد ... 2- آیا مسواکم را باید زودتر از حد موعد عوض کنم (با توجه به مشکلات ریوی چند ... و دندون پنج شیری را که اسیب دیده بود پر کردیم الان بعد از یک ماه که خیلی دندون ...

اردیبهشت ۱۳۹۳ - نیکولا

nikolaa.blogfa.com/1393/02
یکی که با همه خستگیت زود لباساتو عوض کنی و غذا رو گرم کنی براش. .... لابد که گاهی هر چند ماه یک بار و گاهی ماهی چند بار سراغم می آید و تا چند روز دست از سرم بر ... ام زیاد است که نه تنها خراب شدن ایمیلم، خیس شدن در مسواکم، تمام شدن ریملم، شلوغ بودن ...

چگونه کودکم را بزرگ می کنم؟

www.bidgolian.blogfa.com/8610.aspx
بعضی وقتها هم مامان ریحانه می گفت: "بابا من که دختر خوبیم می رم مسواکم رو بزنم" هنوز ... استفاده از مسواک و لـیوان عروسکی و تعویض هر چند وقت یکبار اونها برای جذابیت کار. ... بود خیلی زود اونو با یه پاک کن عروسکی که توی خونه از اون زیاد داشت عوض کرد. .... اکنون نیز که چهار سال و چهار ماه دارد هم به هر بهانه ای با او صحبت می کنم بویژه ...

سايه روشن - بلاگفا

saye-roshan70.blogfa.com/author-saye-roshan70.aspx?p=3
به جوهر پخش شده روی کاغذ از نگه داشتن چند ثانیه ای خودنویسم ، نگاه می کنم و وقتی خیلی آن دایره ی سیاه بزرگ می شود ، باز می ترسم . ... گاهی توی رنگ ها گم می شوم و تا پیدا شدن دوباره ام هزار رنگ عوض می کنم ، رنگ خورش .... پنج دی ماه سالروز زلزله ی بم بود. ..... راستش من فقط يك بار در حد چند جمله نوشتم و باقی اوقات فقط خواننده بودم.
تازه چند تا دوست پیدا کرده بودی که تا صبح از خواب پا میشدی میگفتی مامان بریم ... این ماه دوره دوم بینایی سنجیت رو هم انجام دادم بهتره هر شش ماه یکبار انجام بشه ولی ...... عوض شد ولی هنوز فرصت نکردم درست کنم و بدم برای چاپ که بزنیم روی در یخچال ...... مسواک برات میزنم تا مرواریدات خراب و سیاه نشن این مسواکت رو خیلی دوست داری ...

مرکز ملی پیشگیری از ایدز - نتایج جستجو

aids.ir/OLD/search.php?query=زگیل%20تناسلی
... و در صورت آلوده بودن ویروس به من منتقل بشه البته من زیاد از مسواکم استفاده نمیکنم و ... ولی تو آرایشگاه ,آرایشگر برای زدن صورتم تیغ رو عوض میکنه و صورتم رو میزنه. .... بعد از چند روز از رابطه جنسی میتوان آزمایش ایدز داد تا کاملا جواب آن درست باشد؟ ... من اواخر مرداد ماه رابطه داشتم با يك خانم صيغه ام شد يكبار رابطه برقرار كردم ان هم ...

راسخون - یار همیشه همراه : پزشکی

rasekhoon.net › پرسش و پاسخ › پزشکی
چند سالی هست که 2 دندان جلویی فک بالا را روکش کردم. ... فکر میکنم از نوع مسواکم بوده که عوض کردم البته سریعا نوع مسواک رو عوض کردم اما نمیدونم ... به من گفته اند که باید هر سه ماه یکبار برای چک کردن کیست یا عفونت در اطراف این دندانها باید به ...

از میان رویاها

8507.blogfa.com/8710.aspx
حالا ماهی یک‌بار جلوی آینه لخت می‌شوم، نیم‌رخ می‌ایستم و دست می‌کشم به پوست شکمم. ... در ماه، همیشه چند شبی را دراز می‌کشم و دست می‌گذارم روی شکمم و با دست وجب‌اش ..... پاورچین پاورچین از ترس بیدار شدن‌ات، بروم مسواکم را بزنم، لباسم را عوض کنم و آرام ...

مَــنــگـــُـل أستم..!

mangol1342.blogfa.com/1391/06
خیلی شاد و خرم دل مسواک زدم و بعـدشم مسواکم رو بـرداشتم بردم تـو اتاقـم! آقاااا چشمتــون ... بود رو بگیـرم! خب الـانم خوشحالتـون کنم که بالـاخره پس از چنـد ماه موفق شدم بـرم بـراش دکمه بخـرم و بـدوزم!! :)) ..... و روز مهمیه چون اگه به دنیا نمیومد مسیر رفاقت های ما خیلی عوض میشد... خدایا شکرت .... یک بار کامل نوشتم اومدم تایید کنم کلا" پاک شد.

به دنبال خمیر دندان خوب | BlackMice

blackmice.com › ... › کامپیولوژی › علوم و فنون › پزشک خانواده
۱۲ اسفند ۱۳۸۵ ه‍.ش. - تا این که از خمیر دندان کرست اکسترا وایتینگ استفاده کردم و تا چند ... امسال خمیر دندان را آکوافرش را انتخاب کردم چون شنیده ام خمیر دندان را باید بعد از مدتی عوض کرد(چقدر وقت یک .... این خمیر دندون ها دارای برخی مواد ساینده هستند که سطح مینای دندون رو ... مسواک زدن مرتب و مراجعه به دندانپزشک حد اقل هر 6 ماه یک بار .

دی 1389 - مسواک تریزا

trisa.blogfa.com/8910.aspx
کی مسواکم را عوض کنم؟ هر 3 ماه یک‌بار مسواکتان را عوض کنید 1- مسواک‌ کهنه با الیاف کج و بدشکل، می‌تواند به لثه‌ و دندان‌های شما آسیب برساند 2- باکتری‌ها و میکروب‌ها ...

باید و نبایدهای حجامت را بدانید - سیمرغ

seemorgh.com › سلامت › پیشگیری و بیماریها › تازه های پیشگیری
۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حجامت به لحاظ ماه شمسی: تقویم سُریانی یا رومی از چند هزار سال قبل .... نقره در اطفال بالای چهار ماه به فاصله هر ماه یکبار توصیه نموده اند و آثار فراوانی برای آن ذکر نموده اند. .... آیا باید پس از بهبود بیماری های ویروسی مسواکم را عوض کنم؟

بادلم همراه باش - سایه های زندگی من

sayehaye-zendegi-man.persianblog.ir/tag/بادلم_همراه_باش
چقدر زود زود از روی بهمن های تقویم من گذر می کنی! ... خواهرانم پس از چند روز خاطراتم را در ویترین طلافروشی ها فراموش میکنند! .... برای اینکه زنده بمانی باید حواست به قلبت باشد،هرچند وقت یکبار قلبت را به فرشته ها ... مُتِوَلدِ ماهِ بَهمَن یعنی:ساده ولی شیک. ... و به روی خودت نیاورده‌ای، برای آن‌ها که عوض کارهاشان گله کنی بدهکار می‌شوی…
فکر می کنی این زندگی هر ثانیه اش چند میلیارد دلار بیارزد . .... یکبار نوشتم وهم هایتان را به کسی نگویید می شکند و الان می خواهم بنویسم که وهم هایتان .... می ترسم عوض جای مهر روی پیشانی ، جای فرش روی برجستگی دماغم ماندگار شود . ..... به پرهام می گویم مسواکم را نگه دارد و من دو دستی خمیر دندان را مچاله می کنم و روی مسواک فشار می دهم .
۲۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گالری "ایست" در روزهای یکشنبه و دوشنبه (9 و 10 تیر ماه) میزبان بازدید .... جمهوری اسلامی هم سرجایش هست و در عوض به جای آقای هاشمی رفسنجانی مثلا ... هر چند سال یک بار هم آرزو می کنند بلکه جنگی بشود و از این وضعیت نجات پیدا کنند. ... با خودم می گفتم خب لابد کسی خواسته اونجا رو مرتب کنه و مسواکم رو جابجا کرده.

ایران رمان - حس پایدار | ف - کوئینی

forum.iranroman.com/archive/index.php?thread-88295-70.html
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر چندوقت یک بار، بابا و مامان بهش سر می زدن. ... سعی می کردم سر خودم رو شلوغ کنم تا احساس تنهایی که چند ماه توی ... با دیدن ساعت که پنج و ربع رو نشون می داد، لباس هام رو عوض کردم و با کیف و گوشیم، از هتل بیرون زدم. .... خوب که حالم جا اومد، خم شدم و مسواکم رو از جامسواکی برداشتم و زیر دوش، شروع به مسواک زدن کردم.

جك جك جك جك جك جك بيا تا بميري ازهمه سری ها - بازی آنلاین

www.flashkhor.com › ... › گفتگوی آزاد › مطالب طنز و خنده دار
۲۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چند ماه دیگه دوباره میان می پرسن چی میدی میخورن یارو می ترسه میگه: چلوكباب، چلومرغ، و ... اینبار ... لطفاً مودم رو یکبار خاموش و روشن کن آنتنم رفته ... رفتم دندون پزشکی میگه مشکل از مسواکته باید هر ماه یه بار مسواکت رو عوض کنی

ســـــحـــــــرگـــــــاه - خنده بازار آخر هفته _ استاتوس های جدید _ ...

sahargah1.blogfa.com/.../خنده-بازار-آخر-هفته-_-استاتوس-های-جدید-_-قاب...
یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم،ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله ... نیازی نیست هر ۶ ماه یک بار یادآوریش کنین.

کودک دوست داشتنی من

azizemamanobaba.blogfa.com/
من هم تند تند وسایل رو جمع کردم چون حدس زدم خسته شدی و گفتم الان میریم. ... نزدیک 5:30 رسیدیم قبل از اون یه جا ایستادیم و لباس هامون رو عوض کردیم. ... من و تو ستایش هم رفتیم و به اونها ملحق شدیم چند تایی عکس گرفتیم . .... شرایطی مسواک میزنی من زود تر از تو و بابایی میخوابم و گاهی میگی مامان تو بخواب امشب مسواکم با بابایی یه.

شوهرم سرد مزاج است - نوعروس

www.noarous.com/fa/content/903
راستی این رو هم بگم که من دوبار هم سعی کردم بی تفاوت باشم ولی یکبار 5 ماه طول ...... هست ولی در عوض برای خانومای دیگه بسیار پر حرارت و گرم بنظر میام هر چند به جز س ک ...... داره تا میاد سراغم بهداشت شخصیشم رعایت نمیکنه سیگاریه مسواکم نمیزنه.
رسيدم خونه ، برادر شوهر خواب بود و پسري پاي كامپيوتر چند دقيقه بعد شوهري و دختري هم ... لباسم رو عوض كردم و نماز خوندم و رفتم تو آشپزخونه به كارم برسم شوهري نهارش رو كه ..... منم کرم آبرسان و مسواکم رو زدم و شوهری بساط خواب رو آماده کرد و خوابیدیم . ..... واسش رو كامپيوتر نشون دادم و ديده كه اين ماه تقريبا اكثر روزاش نيم ساعت تاخير ...

13 توصیه آسان برای رفع بوی بد دهان - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/news/.../13-توصیه-آسان-برای-رفع-بوی-بد-دها...
۱۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 12- می‌ توانید چند عدد قرص نعناع روی زبان یا مسواک ‌تان بگذارید و دهان‌ ...... سلام من ۱۷سال دارم ودهانم خیلی بوی بدی میده مسواکم میزنم ولی یک ساعت بعد بومیگیره نمیدونم چیکار کنم ... من 18سالمه چند ماه پیش عفونت معده داشتم ب دکترمراجعه کردم عفونت .... الان با یک بار کشیدن مسواک دندان، آن بو کاملا برطرف شده و خیلی ...
هر 4-3 ماه مسواك فرزندتان را عوض كنيد؛ اگر پرز‌هاي مسواك تغيير شكل دادند اين مدت زمان بايد ... به محض اين‌كه 2 دندان كودك‌تان درآمدند و قابل لمس شدند روزي يك بار لاي آن‌ها را نخ دندان بكشيد. ... مسواکت جا ک ملی پروات نی دیه مسواک بگیری! ... در این مطلب سعی می کنم چند نکته را برای افزایش آگاهی شما نسبت به این موضوع متذکر شوم.
bahram: چند سال قبل که داداشم کلاس اول بوده خانم معلمشون یه برگه به همه بچه ها میده و میگه امضا ... من اومدم خير سرم موضوع رو روبراه كنم كه با دولا شدنم پولها از جيب جلو پيش سينه .... عوض کردن اثاثیه خونه ساده نبود اما به خاطر همسر کم توقعم عوضش کردم. ... گفت :”مسواکم افتاد تو اون سوراخه! ..... نیازی نیست هر شش ماه یک بار یادآوری کنین!

دختری مستقر در ماه - روز نوشته

dokhtare-sooraty.blogfa.com/cat-1.aspx
اگر گوش هایم را تیز کنم مطالب جالبی هم میشونم که من را به بقیه نشانی میدهند . ... چند وقت پیش با یکی از دوستان که صحبت میکردیم ، با شوخی میپرسید راستش را .... مامان اینا میگویند یک بار هم که من و دختر داییم را -که یک سال از من بزرگ تر است- ... ی عوض کردن ِ هیدر ِ قالب های پیش فرض بلاگفا رو براتون به صورت آموزش بذارم .
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باورت نمیشه حتی یکی از پروژه هاش رو خودش تاحالا تایپ نکرده . ... تا اینکه چند ماه پیش واقعا کم آوردم و از هم پاشیدم طوری که همه ی فامیل متوجه شدن حتی ... بابا راست میگن من خیلی عوض شدم؛ یه چند بار دعواهی شدیدی بینمون شد اما تفاوتش به ... یعنی اگر از هر 15 باری که این پیشنهادو میدم، شاید یکبار باهاش مخالفت کنه.
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لذا يك معني خطورات را در اينجا بيان كنم كه اولياء خدا بر روي اين خيلي تأكيد داشتند. .... و شب‌ها مدام گريه مي‌كردند كه چرا يك بار فكر گناه به ذهن من گذشته است. ... من در ماه مبارك رمضان در جايي داشتم چند دعا را تفسير مي‌كردم، در مورد اين «اللّهمّ فكّ كلّ .... بيان كردم: شب‌ها قبل از خواب هم، وقتي به تعبير عاميانه ديگر مسواكت را هم ...
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اول و دوم: منم خودم اول برکلی رو انتخاب کردم ولی اون رشته من نبود. .... خب منتظر جان وقتی شما یک ماه اونجا بمونید همونطور که shibaak هم گفتند این ... من خودم واسه خونه های متاهلی دانشگاه (Michener Park) اقدام کردم (از چند نفر که پرسیدم .... سال بعد از شروع درس خوندنت هم میتونی واسه اقامت اقدام کنی (اگه قانون رو عوض نکنن).
از دندان های ارتودنسی شده چگونه مراقبت کنیم؟ با یک سیم‌ کشی روی دندان‌های تان به خانه بر گشته ‌اید و با خودتان می ‌گویید تا چند ماه دیگر از ... با دندان ضرب دیده چه کنیم؟ ..... دندان ها چند وقت یکبار نیاز به جرمگیری دارند؟ ..... هر چند وقت مسواکم را عوض کنم؟ .... وارد کنید و روی دکمه ثبت کلیک کنید. ایمیل آدرس خود را وارد کنید. ثبت کن.

بزرگ مرد کوچک

www.parsa-azimi.blogfa.com/9111.aspx
هرروز کتاب "یادگیری شاد" رو میاره و بهم میگه که کاردستی درست کنیم با علاقه ازم میخواد که باهاش همکاری کنم و ... اینم با یک بشقاب یک بار مصرف به عنوان صورت و یک چوب بستنی برای پایه عروسک و روبان برای موهاش ... این نقاشیها رو چند ماه پیش کشیده اینجا هشت پا کشیده ... پارسا: (در حالی که میخنده دوان دوان میاد) تو مسواکت رو زدی؟

بهمن ۱۳۹۲ - تیک تاک عاشقی ما

daysoflove28.blogfa.com/1392/11
منم حتی یه لحظه هم فکر نکردم و مث یه ادم ساده لوح همه اونا رو باور کردم. ... بعد یادم افتاد که چند ماه حسابی مشغول خوردنم. ... مسواکم نمیزنم تا روز بعدش که بیام خونه. ... ولی دیروز که ویندوز عوض کردم پرید و الان دوز بوک فیسم اومده پایین. ..... وقتی بسته مسکن و میذاری کنارت با یه لیوان اب به امید این که هر 6 ساعت یک بار دردت و اروم کنه.

ماه من بر من بتاب - RSSing.com

nonmetric3.rssing.com/chan-3336028/all_p5.html
این آخری رو تعارف کرد فکر کنم یعنی هی به من میگه خوشگل بعد من میرم جلوی ... اصلا نمیدونم قضیه چیه بیشتر استاد ها فقط چند ترم توی دانشگاه ما میمونن و .... نشد یکبار من مثل آدم وارد دانشگاه بشم با ابهت راه برم همش مثل کله پوکا دارم میدوئم! ... استادم میگفت درسته خیلی درگیر هستی و خیلی وقت آزاد نداری اما در عوض خیلی جلو میفتی.

۱۳٩٠/٢/۳ - چرنديات سيما

simakhalily.persianblog.ir/1390/2/3/
۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چهارم : هر فرد ایرانی تعهد کند که هر ماه یک کتاب تازه بخواند … ... فکرو نگاهمان عوض می شود و بدون رو در بایستی بگویم : آدم می شویم! ... من اگر چند برابر این نیز بپردازم ، چیزی از دارائی من کم نمیشود . .... مختلف میاره، در عین حال از مایکرویو هم برای گرم کردن غذا نمیتونم استفاده کنم چون گلدونی که با آب یکبار گرم شده ...

گنج غزل

nimous.persianblog.ir/
۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تا نپوسیده ام از غم بغلم کن بگذار / مثل ققنوس در آتش بدنی تازه کنم. ... بشه قانونُ عوض کرد ، تا به دریا چشم ندوزی. میدونم فرض محاله ، که ... یک روز دور از او را یک ماه می شمارد ... بعد از چند تا بوق آزاد خانمی گوشی رو برداشت . ... مسواکم رو زدم و رفتم توی تخت خوابم دراز کشیدم . ... نگو تنها همین یک بار نزدیک تو بنشینم.
۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چند روز پشت هم خاله بازی میکردیم و یا ما خونه ی یکی از خواهرا بودیم یا اونا خونه ی ما ... دفعه ی پیش رو نمیدونم یادتون میاد یا نه و نمیدونم اصن اینجا نوشتم یا نه ! ... یه شنا دیگه هم از یه طرف ارگان برادرم میرم و هفته ای یکبار هست یه بار ... اولش حدس زدم از باتری باشه اما با باتری خواهرم عوض کردم و درست نشد ! .... پروفایل ماه
یادمه چند سال پیش ، ماه رمضون افتاده بود تو تابستون . ... بعد من رفتم بالا و کمی وقت گذرونی کردم و شب در حالیکه رو تختم دراز کشیده بودم و کتاب میخوندم خوابم برد . .... هنوز که هنوزه هم هر سال ماه رمضون ، یک بار که فامیل برای افطار دور هم جمع میشن ، حتما ..... داداشم که امکان نداره هیچوقت حرفش رو عوض کنه با همون لحن قبلی گفت : بده !
از دو سال پیش عوض شد. .... کردن غذا نمیتونم استفاده کنم چون گلدونی که با آب یکبار گرم شده در مایکروویو آب داده ... مسواکم رو توی پذیرایی نگه میدارم چون استفاده از سیفون باعث میشه ذرات ریز ..... اینقدر این جمله را تو این چند ماه اخیر شنیدم که حد نداره.

گوزل - mozhganfilm

mozhganfilm6.persianblog.ir/tag/گوزل
اوزان هم با زینب هست که شوهر این زن یکبار به اوزان شلیک کرده بود و اوزان باز هم با زینب هست ... دلارا: دارم میرم بیرون تا خوب گوزل نقل ومکان کنه بیاد اینجا ... گوزل داره برای امینه خانم طرز درست کردن سوپ مرغ رو یاد میده که راحمی میشنوه و به ..... بچه اش آمد استانبول و چند ماه بعد سکته کرد قلبش را به زنی پیوند زدند که بین پسر آن زن و ...

تیر 1392 - یه دختر باحال - Blogfa

www.javo0npatogh.blogfa.com/1392/04
توو ماه رمضون، گشت ارشاد دهن تركه رو بو ميكنه ميگه: دهنت بو الكل ميده، مشروب خوردي؟! تركه ميگه: ... سه تا خونه عوض كردم اما هنوز بو گهت مياد؟ .... میگن چند سی سی خون میدی؟ .... گفت مسواکم افتاد توو اون سوووووووراخه ... جون خودت یکبار گردنتو تکون بده

۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - میشه کمک کنید ، واقعا می خواهم من هم یکبار که شده یه مانتو بپوشم که زیبا باشه ... نه اینکه مجبور باشم به خاطر اینکه پاهام توش جابشه چند سایز بزرگتر بخرم و بعد ... تا شنیدم اگه نان و برنج رو دو ماه بگذارم کنار ، 20 کیلو وزن کم می کنم .... نه نشاط دختر خوبی باش و یک راه رو برو ، اگر مدام مسیرت رو عوض کنی ، هیچگاه ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,040
  • بازدید ماه : 4,040
  • بازدید سال : 102,450
  • بازدید کلی : 456,808
  • کدهای اختصاصی