loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 1726 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

بهترین ها در برنامه سه ستاره احسان علیخانی

احسان علیخانی با برنامه سه ستاره در شب های پایانی سال 94  بهترین های سیما را رصد میکند.

«سه ستاره» در شب های پایانی سال 94 باز هم بهانه ای برای رصد ده ها برنامه در سیما را رقم زده است. در این برنامه از مجریان موفق تا بازیگران، خوانندگان و برنامه های تلویزیونی توسط رای و نظر مخاطبان و هیئت انتخاب قضاوت می شوند.
 
هیئت انتخاب «سه ستاره» داورانی از عرصه های گوناگون هنر چون مدیران شبکه، خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و ... را شامل می شود.
 
ابتدا بعد از احوال پرسی احسان علیخانی با مخاطبان، کلیپی از «سه ستاره» سال 92 پخش شد. بعد از کلیپ، آرش ظلی پور که همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری حضور دارد، در خصوص روند این برنامه صحبت هایی داشت.
 
 
احسان علیخانی ، علی ضیا
 
در ادامه نمایش نامزدهای گزارشگری پخش شد که عترت افشار گزارشکر برنامه «پلاک یک»، محسن حاجیلو گزارشگر «من یک ایرانی ام»، شاهین صمدپور گزارشگر مستند «شوک»، محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود»، حامد میرزاپور گزارشگر «صبحی دیگر» در بین کاندیداها بودند.
 
بعد از بخش کاندیداهای گزارشگری، احسان علیخانی یادی از محمدرضا حسینیان کرد. چراکه دو سال گذشته وی اجرای این برنامه را به عهده داشت. از طرفی علیخانی در خصوص رویکرد این برنامه گفت: شاید در سال 94 اشکالاتی را شاهد بودیم؛ چراکه خاصیت رسانه همین است و هدف این برنامه این است صدای مخاطبان شنیده شود.
 
در ادامه این بخش محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود» حضور پیدا کرد و در خصوص اتفاقات جالب کاری خود گفت: «شب قبل از کنکور درگیر بازی یونان و فرانسه بودم. بیدار ماندم تا یونان حذف شود، اما یونان قهرمان شد. به خاطر همین کنکورم را خراب کردم؛ اما مهمترین اتفاق زندگی ام رقم خورد. من قرار بود مکانیک بخوانم، اما با یک اشتباه عددی ریاضی کاربردی در کرمانشاه خواندم. از طرفی همون سال که دانشگاه صدا و سیما کرمانشاه تست می گرفتند، منم بعد قبولی در تست در گروه اجتماعی زاگرس کارم را شروع کردم.
 
میثاقی با اشاره به خوش شانسی خود گفت: «در تاریخ تیمی از غرب کشور در لیگ برتر حضور نداشته، اما از شانس من برای شیرین فراز کرمانشاه این اتفاق افتاد.
 
علیخانی در میان صحبت های میثاقی اظهار داشت: «من به این نتیجه رسیدم محمد حسین میثاقی از عادل فردوسی پورم تندتر حرف میزند».
 
میثاقی ادامه داد: بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه کرمانشاه برای تست به شبکه سه سیما رفتم. من را به عادل معرفی کردند. آقا عادل من را می شناخت، چون هم گزارشگری می کردم و هم گزارش برای برنامه «نود» ارسال می کردم. گفت پیگیرت بودم. می دانم که فوتبال داخلی ات خوبه. خارجی چطوری؟ گفتم خوبم. گفت 8 تا از بازیکنای «اورتون» را بگو. این تست مشهور عادل فردوسی پور است! چون خود مربی اورتونم نمی تواند جواب بده. من جواب دادم و کارم را شروع کردم تا به امروز که در خدمت شما هستم.
در ادامه برنامه فیلم هایی که خود نامزدهای گزارشگری ازخود گرفته بودند. پخش شد.

شاهین صمدپور گزارشگر برنامه «شوک» عنوان کرد: برای من افتخاری است که در بین کاندیداها حضور دارم. اگر به من رای دهید، انرژی بیشتری می گیرم و با نشاط تر کارم را انجام می دهم. اگر رای ندهید، سلیقه شما بوده و مهم نیست. چراکه من شاهین صمدپور قبل از اینکه گزارشگر تلویزیون باشم، یک ایرانی ام وعاشق کشورم هستم و مطمئن باشید، محکم مسیر را ادامه می دهم.

حامد میرزاپور گزارشگر برنامه «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: از هیئت داوران، احسان علیخانی و مردم تشکر می کنم که قبلا با مهر و لطف خود رای هاتون را به من داده بودید. سال خوب و خوشی را برای شما آرزو می کنم.

عترت افشار گزارشگر «پلاک یک» بیان کرد: در گزارش هایمان همیشه شما را سوژه قرار می دادیم و شما را انتخاب می کردیم، اما حالا در برنامه «سه ستاره» نوبت شماست گزارشگر برتر را انتخاب کنید.
 
در ادامه برنامه گزارش هایی از برنامه «خندوانه» با گزارشگری محمود کریمی پخش شد. میثاقی در پایان صحبت های خود در این بخش گفت: خیلی تشکر می کنم که بخش گزارشگری دیده شد چراکه کار سختی است. امیدوارم مردم در این نظرسنجی رای بدهند.
 
بعد از پایان بخش گزارشگری نوبت بخش مجریان سیما رسید. رامبد جوان برای برنامه «خندوانه»، محمد جعفر خسروی برنامه «زنده باد زندگی»، میلاد دخانچی برنامه «جیوگی»، نجم الدین شریعتی برای برنامه «سمت خدا»، سید علی ضیا برای برنامه «امشب»، عادل فردوسی پور برای برنامه «نود»، داریوش فرضیایی برای برنامه «گل و بلبل» و ندا ملکی برای برنامه «آفتاب شرقی» نامزدهای این بخش بودند.
در بخش دیگر برنامه که مربوط بود به مجریان سیما، علی ضیا و نجم الدین شریعتی حضور پیدا کردند.
 
شریعتی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این رویداد از لطف مردم نیز تشکر کرد.
 
علی ضیا در ادامه صحبت ها طی خاطره ای از طرفداران پر و پا قرص شریعتی تعریف کرد و سپس علی ضیا، بعد از سلام واحوالپرسی، در بخشی از صحبت هایش با اشاره به نبود اسم علیخانی بین مجریان عنوان کرد: «جای نام تو این بین واقعا خالی است و این اتفاق نیز بزگواری تو را نشان می دهد، چرا که اگر بودی، قطعا رای می آوردی.
علی ضیا ، اریوش فرضیایی
 
علیخانی در پاسخ با خنده ای عنوان کرد: دوستان به جای ما و بعد هم از سختی کار و حذف نام خود و ماه عسل از لیست کاندیداها برای عادلانه ترشدن آرا گفت.
 
در بخش دیگری ضیا در خصوص سال 94 عنوان کرد: این سال برای من پر از اتفاقات عجیب و غریب و سختی هایی از انواع گوناگون بود، اما با تمام این ها به جهت اینکه امسال نیز اینجا هستم، از لطف مردم و هیئت داوران سپاسگزارم.
 
بعد از این علیخانی که ریتم برنامه را کند دیده بود، برای رونق دادن به آن با لبخند شیطنت آمیزی گفت: علی ضیا امسال واقعا چالش های بزرگی را پشت سر گذاشت و البته به نظرم توانست آن ها را خوب اداره کند.
 
ضیا هم پاسخ داد: با راهنمایی ها و لطف دوستان همه این مسائل و ناراحتی هایی که مطرح شده بودند، برطرف شد.
 
نجم الدین نیز در ادامه علی ضیا را از سرمایه های تلویزیون و مجریان توانمند و کاربلد رسانه خواند .
 
علی ضیا همچنین عذرخواهی و حل رویداد پیش آمده بابت دربی 94 را یادآور شد و اضافه کرد :جا دارد نوید این را بدهم که در برنامه نوروزی «یک یک» اولین مهمان ما پرویز مظلومی است.
 
اما پس از این گفتگو علیخانی که گویا مایل به خاتمه این موضوع نبود، اینطور ادامه داد: با همه این حرف ها، کاش استقلالی ها بیشتر صبوری می کردند و این پسر دوست داشتنی را دعوا نمی کردند!
 
وی بعد خطاب به ضیا افزود: ولی تو هنوز پرسپولیسی هستی؟! پس مواظب باش!
 
ضیا نیز اظهار کرد: من قلبأ همیشه استقلالی ها را دوست داشته و دارم.
 
وی پس از خاتمه این بحث در پایان حرف ها با اشاره به برنامه نوروزی اش خاطرنشان کرد: مژده دیگری که برای مردم داریم، شکستن سکوت علیرضا عصار و خواندن وی برای برنامه «یک یک» است که امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرند.
 
احسان علیخانی و داریوش فرضیایی ، اریوش فرضیایی ، ندا ملکی
 
پس از این با رفت و آمدی که به خاطر اخبار ساعت 22 رخ داد، داریوش فرضیایی در برنامه حاضر شد.
 
فرضیایی بعد از احوالپرسی و ذکر خاطره جالب زمان گزارشگری خود در رادیو عنوان کرد: از سال 72 که وارد سازمان شدم، کار صدابرداری، گزارشگری، بازی نمایشی در رادی را انجام دادم. بعد در سال 77 با توجه به اینکه بیشتر کار تیپ سازی کودک انجام می دادم، در حوزه کودک کارم را ادامه دادم. من در سازمان خیلی سختی کشیدم تا خودم را اثبات کنم، اما در شخصیت «عمو پورنگ» بیشتر شناخته شدم و کشف مسلم آقاجانزاده هستم.
 
در ادامه فیلم رامبد پخش شد. جوان در ویدئوی گفت: مردم عزیز ایران سلام عرض می کنم. آرزو می کنم، همیشه سالم باشید. اتفاق خوبی را شاهد هستیم. قرار است با بررسی هئیت انتخاب و رای شما مردم، بهترین ها انتخاب شوند. برای من خیلی فرق نمی کند که اول شوم. مهم برای من کیفیت کار است.
 
اما رامبد جوان برای جلب رای از هیچ کاری دریغ نکرد و با نمایش قرص هایی در فیلمش تا مرز خودکشی پیش رفت و خواستار رای مردم شد و گفت «دروغ می گم رای برای مهم است».
 
عادل فردوسی پور نیز در بخش دیگری طی آیتمی با مردم صحبت کرد و گفت: اگر بخواهم دلیلی برای استقبال مردم از اجرای خودم بگویم، شاید صداقتی است که در اجرای بنده دیدند. چرا که من سعی کردم، خودم باشم و مردم نسبت به این حس مثبت واکنش نشان دادند و اگر خودشیفتگی داشته باشم، این حس مثبت را از بین می برم.
 
ندا ملکی نیز در بخش دیگری از برنامه در ویدئوی خود عنوان کرد: من خیلی اهل مسابقه نیستم. اما «آفتاب شرقی» در حال مسابقه است؛ چرا که این برنامه در تلاش برای تبلیغ سه مولفه قرآن کریم یعنی «پیشتاز بودن در جلب مغفرت الهی»، «ورود به بهشت» و «انجام کار خیر» است.
 
ندا ملکی ، ندا ملکی ، بهترین های سه ستاره
 
میلاد دخانچی در ویدئوی معرفی خود اینگونه گفت: به من رای ندهید. به نظرم زمانی که عادل فردوسی پور، رامبد جوان، عمو پورنگ هستند، ما باید به پیشکسوتان احترام بگذاریم. برای من همین که در دومین حضورم در تلویزیون، در بین نامزدها حضور دارم باعث افتخار است.
 
احسان علیخانی در صحبت های خود در خصوص مخاطبان تلویزیون گفت: قطعا تلویزیونی که مخاطب نداشته باشد، هیچ معنای خاصی ندارد. نظرات شما به عنوان مخاطب خیلی مهم است. خروجی این برنامه این است که نظرات شما را داشته باشیم.
 
علیخانی در پایان برنامه به جای خالی مرحوم محمدعلی اینانلو گزارشگر، روزنامه نگار و محقق محیط زیست و همچنین مهران دوستی اشاره کرد.
 
در پایان علیخانی ضمن تشکر از بینندگانی که وقت گذاشتند و در اولین شب برنامه «سه ستاره» همراه او بودند، خاطرنشان کرد: رای گیری برنامه ها تا 25 اسفند ادامه دارد و می توانید نظرات را مشاهده کنید و در زمان سال تحویل برندگان معرفی می شود.

از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در ...

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
۶ ساعت پیش - از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره ... حامد میرزاپور گزارشگر برنامه «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: ... در برنامه «سه ستاره» نوبت شماست گزارشگر برتر را انتخاب کنید. ... فضای مجازی · فرهنگی هنری · علمی پزشکی · فیلم و صوت · عکس · استان ها · شهروند خبرنگار · وب‌گردی.

«سه‌ستاره» علیخانی، امشب میزبان رامبد جوان و بهنوش ...

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
۲ ساعت پیش - امشب بهروز افخمی و رامبدجوان میهمان سه ستاره و احسان علیخانی خواهند شد. ... «سه‌ستاره» امشب علیخانی، میزبان رامبد جوان و بهنوش بختیاری است ... همچنین از هیراد حاتمی مجری جوان و موفق برنامه «روزآمد» نیز دعوت به عمل آمده است که به همراه ... از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره».
۶ ساعت پیش - حامد میرزاپور گزارشگر برنامه «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: از هیئت .... درخشش ستارگان تلویزیون در «سه ستاره» علیخانی/ از رامبد جوان و ...


از حرف های کنایه آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان ...

www.tahapakhsh.ir/.../حرف-کنایه-آمیز-علیخانی-ضیا-خودکشی-رامبد-جوا...
۶ ساعت پیش - برگزیدگان سیما، برنامه تلویزیونی، سه ستاره، احسان علیخانی برگزیدگان سیما winners tv برنامه تلویزیونی telecast ... عکس خودکشی جوان 26 ساله از روی پل در رشت ... از حرف های کنایه آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه ستاره» ... در ادامه برنامه فیلم هایی که خود نامزدهای گزارشگری ازخود گرفته بودند.
وقتی ستاره های زن کلاغ های قیطریه را به خاطر کودکان کار بسیج می کنند! ... + فیلم. با مصنوعی ترین آدم های دنیا آشنا شوید! مضحک‌ترین و خنده دارترین قوانین دنیا در .... احسان علیخانی بزرگ ترین آرزوی مشهورترین دختر این روزهای ایران را برآورده کرد ... مهراوه شریفی نیا: انتشار آن عکس جنجالی تقصیر خودم بود/اکیمیا دردسر ساخت، پس ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/4/16
۴ ساعت پیش - در این برنامه از مجریان موفق تا بازیگران، خوانندگان و برنامه های ... هیئت انتخاب «سه ستاره» داورانی از عرصه های گوناگون هنر چون مدیران شبکه، خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و . ... از حرف های کنایه آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه ستاره» .... اکثر جشنواره های ما حکم گردهمایی دارد/ رهایی از فیلم های آپارتمانی ...
۵ روز پیش - ویژه‌ برنامه تحویل سال احسان علیخانی که با عنوان «سه ستاره» شناخته می‌شود، امسال ... «سه ستاره» بخش جنبی دارد که در آن قرار است بهترین فیلم اکران شده و همچنین بهترین ... علیخانی و رامبد جوان پشت به پشت / عکس · فرزاد فرزین و احسان علیخانی دو دوست خوب / .... خودکشی دختر تهرانی پس از خواندن کتاب فلسفی.
خندوانه و درآمد خندوانه و برنامه خندوانه رامبد جوان و خنداننده برتر چقدر سود می گیرد و عایدی خندوانه از ... بر اساس اعلام رامبد جوان، در سه روز اول اعلام ثبت سفارش برای این مسابقه، بیشتر از 20 هزار جلد از هر دو .... حضور عادل “فردوسی پور” در برنامه خندوانه + فیلم و عکس · رامبد جوان ... جزئیات برنامه سه ستاره احسان علیخانی برای سال تحویل 95

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
خودکشی عجیب و همزمان سه خواهر در تهران ... دست و پای شکسته سحر قریشی در فیلم جدیدش +عکس ... ناگفته های محمد جواد ظریف در برنامه دید درشب / از دست دادن با اوباما تا پرت کردن .... شمارش معکوس رامبد جوان برای شروع خندوانه +عکس ... آغاز برنامه جدید احسان علیخانی از امشب .... ستاره ها در شبکه اجتماعی در هفته ای که گذشت +عکس(14) ...

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/
شمارش معکوس شروع خندوانه در اینستاگرام رامبد جوان +عکس ... باز هم یک ستاره از همسرش جدا شده! ... سه روز عزای عمومی در خراسان رضوی اعلام شد ... محمدجواد ظریف در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور (1) + آنونس و تصاویر .... برنامه دید درشب / از دست دادن با اوباما تا پرت کردن خودکار جان کری به سمت عراقچی (2) + تصاویر و فیلم کامل.
از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» ... برنامه «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: از هیئت داوران، احسان علیخانی و ... را انتخاب می‌کردیم، اما حالا در برنامه «سه ستاره» نوبت شماست گزارشگر برتر را انتخاب کنید. .... ورزشی - پیروزی لستر با سوپر محرز (عکس) · ورزشی - کهکشانی‌ها در آسمان هفتم با ...

احسان علیخانی با برنامه «سه ستاره» در نوروز 93 | شبکه ...

www.inter4.ir › فرهنگ › تلویزیون و رادیو
احسان علیخانی با ویژه برنامه «سه ستاره» در شبکه سه سال نو را تحویل می‌کند. «سه ستاره» ... تاکنون شبکه تهران رامبد جوان را به عنوان سازنده‌ برنامه تحویل سال 93 معرفی کرده است. برای اولین‌بار ... فیلم / دانلود استند آپ کمدی (امین حیایی در خندوانه) · دعوت احمدی .... تصاویر و جزئیات خودکشی مرد جوان در یخسازی رشت + عکس · جزئیات ...

توصیه‌های دوستانه رامبد جوان به احسان علیخانی! - muaythai18

muaythai18.rozblog.com/.../-توصیههای-دوستانه-رامبد-جوان-به-احسان-عل...
۲۱ ساعت پیش - رامبد جوان به احسان علیخانی گفت: ما برای مردم داریم كار…, توصیه‌های دوستانه رامبد جوان به ... اجاره دختران جوان برای بازی در فیلم های جنسی + عکس.
کره شمالی جوان ۲۱ آمریکایی را به گریه و التماس انداخت (+عکس) · دیدگاه تان را .... خودکشی کارمند زن شهرداری منطقه ۱۳ تهران · دیدگاه تان را ... واکنش جالب کودکانه به پوستر فیلم های نامزد اسکار + عکس · دیدگاه تان را .... احسان علیخانی با برنامه «سه ستاره» آمد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ... شمارش معکوس شروع خندوانه رامبد جوان +عکس. ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ...

همسر احسان علیخانی | ساتین

saten.ir/tag/همسر-احسان-علیخانی/
خبر این بود؛ احسان علیخانی هم روبروی ستاره های دنیا بازی می کنید. ... احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل که ما همیشه او را با لباس رسمی در ذهن داریم در یک ... از رمضان سال ۸۶ برنامه‌ای گفتگو محور با نام «ماه عسل» به روی آنتن شبکه سه ... همسر احسان علیخانی مهمانان ماه عسل عکس خودکشی سایت ماه عسل بیوگرافی احسان علیخانی برنامه ماه.

از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در ...

khabarche.ir/.../از-حرف-های-کنایه-آمیز-علیخانی-به-ضیا-تا-خودکشی-رام...
۶ ساعت پیش - ستاره جوان صبح یکشنبه شانزدهم اسفند ماه 1394 خبر از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» ... ادارات است · انتشار نام جانشین آیت الله واعظ طبسی از طریق یک منبع آگاه · عکس/ حواشی تشییع پیکر مرحوم علی اکبر دارستانی ... 18 ساعت پیش آغاز برنامه «سه ستاره» علیخانی از امشب.

آغاز برنامه سه ستاره علیخانی از امشب-تسنیم|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=آغاز-برنامه-سه-ستاره-علیخانی-از-امشب...
۱ روز پیش - فیلم/ پودر شدن عناصر داعش · جدیدترین ... نشانه‌های کم‌خونی! +عکس · جزییات حادثه خودکشی کارمند زن شهرداری · تعرض وحشیانه به دختر ... در قسمت اول برنامه «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی کاندیداهای بخش مجری و گزارشگری از رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور تا علی ضیا و محمدحسین میثاقی معرفی می‌شوند. به گزارش ...

اخبار سینما - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
متن معنادار آنا نعمتی + عکس چشم هایش · حضور محمدجواد ظریف در برنامه دید در شب رضا رشیدپور · دختر هادی ... فیلم جدیدی که گلشیفته فراهانی بازیگر آن است +عکس ... عصبانیت شدید رامبد جوان از جنجال رابطه خصوصیش +عکس ... احسان علیخانی متعجب از حرفهای پسر سه ساله +عکس .... عکس هایی دیدنی از ستاره های زن آینده ‌هالیوود.

گودنیوز - خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره»

goodnews.ir/259307/خودکشی-رامبد-جوان-در-سه-ستاره
۳ ساعت پیش - «سه‌ستاره» در شب‌های پایانی سال 94 باز هم بهانه‌ای برای رصد ده‌ها برنامه در ... بعد از کلیپ، آرش ظلی‌پور که همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری ...
۶ ساعت پیش - از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» ... گزارشگر نرم افزار «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: از هیئت داوران، احسان علیخانی ... قرار می‌دادیم و شما را انتخاب می‌کردیم، اما حالا در نرم افزار «سه ستاره» نوبت شماست گزارشگر برتر را انتخاب کنید. .... عکس/ اهرام ثلاثه از نمایی دیگر ...

از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در ...

mededu13.ir/از-حرف‌های-کنایه‌آمیز-علیخانی-به-ضیا.html
۳ ساعت پیش - (+عکس) بار; نجیب‌زادگان حیات وحش (+تصاویر) بار ... از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» ... حامد میرزاپور گزارشگر برنامه «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: از هیئت داوران، احسان علیخانی و مردم ... اما حالا در برنامه «سه ستاره» نوبت شماست گزارشگر برتر را انتخاب کنید.

رفتار زشت احسان علیخانی در برنامه تحویل سال شبکه سه ...

www.dustaan.com/رفتار-زشت-احسان-علیخانی-در-برنامه-تحوی/
۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ناپدری معتاد دختر بچه ۳ ساله را کشت +تصاویر · خودکشی همزمان ۳ خواهر مجرد در ... مجله انلاین دوستان : ویژه برنامهسه ستاره” با اجرای احسان علیخانی به ... +عکس · منتظر رقابت مهران مدیری و رامبد جوان در شبکه نسیم باشید! ... قسمت آخر ماه عسل امسال جشن عقد برگشت گفت میخواد ما فیلم برداری عروسیتون رو کنیم

احسان علیخانی با برنامه «سه ستاره» آمد · پاتوق-90،آهنگ جدید ...

patogh-90.ir/1394/12/احسان-علیخانی-با-برنامه-سه-ستاره-آمد/
۱۱ ساعت پیش - برنامه «سه ستاره» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از روز شنبه پانزدهم اسفند روی آنتن شبکه سه می‌رود. علیخانی که پیش از این «سه ستاره» را ... خودکشی بابک رفعتی ،روایت داور ایرانی از بی‌رحمی فوتبال آلمان ... عکس جدید سولماز حصاری در فیلم سینمایی سایبان ... شمارش معکوس شروع خندوانه رامبد جوان +عکس ...

خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» | News File

newsfile.ir/news/خودکشی+رامبد+جوان+در+«سه‌ستاره»
«سه‌ستاره» در شب‌های پایانی سال 94 باز هم بهانه‌ای برای رصد ده‌ها برنامه در سیما را رقم زده است. ... فیلم:قسمت 110 دکتر سلام صدو دهمین قسمت از مجموعه طنز سیاسی دکتر سلام با .... کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» «سه‌ستاره» در ... محمدحسین میثاقی گزارشگر جوان و پر انرژی سیما با حضور در برنامه سه ستاره ...
عکس: ستاره‌ ها با خانواده‌ هایشان آمدند. ... الناز شاکردوست در این برنامه به تجربه کردن مرگ در سکانس خودکشی در فیلم سینمایی «تابو» اشاره کرد و گفت: هیچ سال نویی ...
۱۷ ساعت پیش - علیخانی نامزدهای اجرا و گزارشگری را معرفی می‌کند/ از رامبد جوان و عادل ... به گزارش مجمل ؛ برنامه «سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان ... دیوارنویسی سه خواهر مجرد تهرانی قبل از خودکشی . ماجرای گم شدن مرموز پیرزن پولدار . تکذیب خبر اسیدپاشی در مازندران . کالبدشکافی مسأله“بی‌شوهری”دریک فیلم+عکس.

خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» - راه فردا

www.rahefarda.com › اخبار فرهنگ و هنر
۳ ساعت پیش - «سه‌ستاره» در شب‌های پایانی سال 94 باز هم بهانه‌ای برای رصد ده‌ها برنامه در ... بعد از کلیپ، آرش ظلی‌پور که همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری ...

جدیدترین ع احسان علیخانی دربرنامه سه ستاره 94 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=جدیدترین+ع+احسان+علیخانی+دربرنامه+سه+ستاره...
... و ظاهر او می دهد. عکس تیپ جدید احسان علیخانی در اینستاگرامش احسان علیخانی ، جديدترين عکس احسان علیخانی ... احسان علیخانی با برنامه «سه ستاره» با تدارک ویژه‌ای به پیشواز نوروز می‌رود. ... احسان علیخانی ، فیلم گفت و گوی جنجالی با احسان علیخانی ..... از حرف های کنایه آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه ستاره».

سلطان قلبها

ma-soltan.persianblog.ir/
شاه‌حسینی نه قتل و نه خودکشی را محتمل نمی‌داند و می‌گوید: «او انسان معتقدی بود؛ اما ... وی ادامه داد: من از سال ۹۲ با او دوست شدم و او تیتراژهای برنامه ی سه ستاره و ماه عسل را خواند ... وی گفت: من در فضای مجازی فیلم ها و عکس های از لحظه های آخر مرتضی دیدم تو رو ..... کرده و افزود: نفر بعدی آقای رامبد جوان برنامه خندوانه را دارد که حرف خوبی می‌‌زند.
۲ ساعت پیش - برنامه تلویزیونی سه ستاره ۱۳۹۴ با اجرای احسان علیخانی ... کاندیداهای بخش مجریان تلویزیونی به شرح زیراست: رامبد جوان، محمدجعفر خسروی، میلاد دخانچی، ... (دوستانی که پخش آنلاین آنها با مرورگر فایرفاکس مشکل دارد با مرورگر گوگل کروم می توانند به راحتی فیلم را ببینند). فوری: خودکشی الناز شاکردوست / عکس.

از حاشیه تا متن برنامه "سه ستاره" احسان علیخانی - SPI News

spinews.ir/social/74069-از-حاشیه-تا-متن-برنامه-سه-ستاره-احسان.html
۳ ساعت پیش - عکس/ ژست عجیب حسین فریدون در یک برنامه رسمی ... بعد از کلیپ، آرش ظلی‌پور که همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری ... حامد میرزاپور گزارشگر برنامه «صبحی دیگر» در فیلم خود عنوان کرد: از ... نمایش قرص‌هایی در فیلمش تا مرز خودکشی پیش رفت و خواستار رای مردم .... رقابت عادل فردوسی‌پور و رامبد جوان آغاز شد.

خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» | خبرخوان ساعت صفر

saatsefr.com/fa/news/828737/خودکشی-رامبد-جوان-در-سه‌ستاره/
۲ ساعت پیش - «سه‌ستاره» در شب‌های پایانی سال 94 باز هم بهانه‌ای برای رصد ده‌ها برنامه در ... بعد از کلیپ، آرش ظلی‌پور که همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری ...

مجسمه رامبد جوان/عکس | نیکا نیوز

www.nikanews.ir/4075/مجسمه-رامبد-جوانعکس.html
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نیکانیوز: رامبد جوان، بازیگر کارگردان و مجری کشورمان تصویری از مجسمه ... + تصاویر · افشاگری دیگر در برنامه استیج ؛ این بار “امین” ، رپرِ این برنامه+ فیلم · با این ... خودکشی یکی از کارمندان خانم شهرداری، در مقابل چشم همکارانش+ جوابیه ... +عکس · احسان علیخانی را با “سه ستاره” ببینید · عکس/ برخورد خونین دو ...

هنرمندان ایرانی و خارجی

www.nazweb.ir/news_cats_21.html
خودکشی 3 خواهر مجرد تهرانی با گاز شهری ! ... ستاره های معروفی که درباره سنشان دروغ گفتند + عکس ... عکس، تصادف، بازداشت و رفتن احسان علیخانی از ایران ... ازدواج بی سر و صدای رامبد جوان با سحر دولتشاهی (عکس) ... حذف جنجالی بهنوش طباطبایی از فیلم بادیگارد! چرا؟ ... تصاویر عاشقانه احسان و سولماز قبل از تصادف (برنامه ماه عسل).

برچسب های دز فان | سایت تفریحی دز فان,عکس,دانلود آهنگ

dezfun.com/tag/
... رامبد جوان به جرم حمل مواد مخدر سریال سه شو زمان دقیق شروع سریال طنز سه شو جواد ..... دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس 400 روسیه عکس احسان علیخانی آذر 94 ...

رقابت رامبد جوان و فردوسی‌پور برای عنوان برترین مجری ...

news.shomalgardi.com/.../رقابت-رامبد-جوان-و-فردوسی‌پور-برای-عنوان-...
۲۱ ساعت پیش - به گزارش ایسنا، کاندیداهای بخش مجری و گزارش از رامبد جوان و عادل ... این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده ... در برنامه امشب «سه ستاره» کاندیدای دو بخش برترین مجریان و ... تهرانی به خاطر شباهت به بازیگر سریال پایتخت به دام افتاد (+عکس) · دیوارنویسی سه خواهر قبل از خودکشی.

"پایتخت۴" بهترین سریال و "خندوانه" بهترین برنامه ...

www.mizanonline.ir/.../پایتخت۴-بهترین-سریال-و-خندوانه-بهترین-بر...
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید/ انتخاب بهترین های تلویزیون در 8 شب ... بهترین مجریان این نظرسنجی هم احسان علیخانی، رامبد جوان و علی درستکار انتخاب شدند. لازم به ذکر است که ستاره ماه رمضان سال 94 هم به ترتیب به برنامه "خندوانه"، رامبد جوان و احسان ... جدیدترین گریم "اکبر عبدی" در نقش "مشدی عباد" + عکس.

خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره» | ایراتو

irato.ir/fa/news/2392688/خودکشی-رامبد-جوان-در-سه‌ستاره/
۲ ساعت پیش - «سه‌ستاره» در شب‌های پایانی سال 94 باز هم بهانه‌ای برای رصد ده‌ها برنامه در ... بعد از کلیپ، آرش ظلی‌پور که همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری ...

مجریان ویژه برنامه های نوروز مشخص شدند / عکس - جدید 94 -گهر

gahar.ir/مجریان-ویژه-برنامه-های-نوروز-مشخص-شدند/
۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عکس های بازیگران زن در اختتامیه جشنواره فیلم فجر عکس های بازیگران زن در ... فرزاد حسنی و احسان علیخانی و رامبد جوان: سه مجری نوروز ۹۳. علیخانی ...

کافه سینما - یک گفتگوی مفصل با رامبد جوان درباره "خندوانه ...

www.caffecinema.com/.../10535-یک-گفتگوی-مفصل-با-رامبد-جوان-در...
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رامبد جوان درباره اینکه آیا تصور چنین استقبالی را از برگزاری مسابقه استندآپ ... اگر هر کدام از این سه گروه پشت «خندوانه» را خالی کند، برنامه آسیب جدی خواهد دید. ... با آدم‌هایی روبه‌رو شدم که دست به خودکشی زده بودند، نجاتشان داده بودند و دوباره ..... بهترین‌های تلویزیون در "سه ستاره": برنامه تازه احسان علیخانی، از شنبه.

رقابت احسان علیخانی ، فردوسی پور، مرتضی حیدری و رامبد ...

www.rikhtopash.com/.../رقابت-احسان-علیخانی-،-فردوسی-پور،-مرتض/
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس بهنوش بختیاری و رامبد جوان در کنار یکدیگر ... عروس زشت باعث شد داماد خودکشی کند ... احسان علیخانی برای اجرای برنامه «ماه عسل»، عادل فردوسی‌پور برای اجرای برنامه ... احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید · اظهارنظر فردوسی ‌پور درباره ... نوا: میشه لطفا لینک دانلود این فیلم بزارید ممنون میشم... saba: افرین امین ...

ویژه برنامه شب یلدا علی ضیا با مهمان های خاص - مجله اینترنتی ...

shaparakmag.ir/1394/09/ویژه-برنامه-شب-یلدا-علی-ضیا-با-مهمان-های/
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لعیا زنگنه و بازیگران فیلم محمد رسول الله امشب مهمان علی ضیا. ۵۹ دقیقه قبل … ... پخش برنامه خندوانه رامبد جوان در شب یلدا | دانلود سریال ۹۴ .... در این برنامه علیخانی از دو مجری محبوب شبکه سوم سیما یعنی “علی ضیا” مجری … علی ضیا در ... پیام فیس بوکی سید علی ضیاء+ عکس های جدید + عکس های برنامه سه ستاره
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این برنامه به مناسبت بیستمین سالگرد شبکه سه سیما. ... در ابتدا قرار بوده «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی به روی آنتن برود ... از جواد خیابانی لبخند زدند و تعجب کردند که چقدر جوان و لاغر بوده است! ... عکسهایی باورنکردنی از فیلمهای نامزد اسکار 2014 ... منتظر رقابت مهران مدیری و رامبد جوان در شبکه نسیم باشید!

توصیه‌های دوستانه رامبد جوان به احسان علیخانی!! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رامبد جوان به احسان علیخانی گفت: ما برای مردم داریم كار میكنیم ، كارت ... که رامبد جوان مجری برنامه “خندوانه” هم وارد گود شده و از علیخانی حمایت می کند.
مردی جوان هنگام استراحت در خانه‌اش به طرز فجیعی کشته شد. ... یکی از کارمندان شهرداری در مقابل چشم سایر همکارانش دست به خودکشی زد. ... بیژن بنفشه خواه عکسی از گریم خود در فیلم "سه شو" را منتشر کرد. ... عکس نگار جواهریان میان رامبد جوان و علی مسعودی عکس سلفی زیبا و دیدنی از نگار جواهریان میان رامبد جوان و علی مسعودی معروف به ...

دیدار ديويد بورک هالتر رئیس جمهور سوئیس با هاشمی ...

persiannice.com/2016/02/28/دیوید-بورک-هالتر-رئیس-جمهور-سوئیس/
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیدار ديويد بورک هالتر رئیس جمهور سوئیس با هاشمی رفسنجانی +عکس ... باز هم خود کشی عجیب در الماس شرق مشهد + عکس · طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی و ازدواج مجدد با نگار جواهریان ... احسان علیخانی مجری برنامه سه ستاره شد ... بهارک صالح نیا در فیلم پرواز فاخته GEM TV ترکیه – کشف حجاب بهارک صالح نیا.

برنامه سه ستاره احسان علیخانی در نیمه اسفند94 - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=برنامه+سه+ستاره+احسان+علیخانی+در+نیمه...
۱۶ ساعت پیش - احسان عليخاني با اجراي برنامه «سه ستاره» به تلويزيون مي‌آيد ! + عکس .... ایسنا، کاندیداهای بخش مجری و گزارش از رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور تا علی .... گلشیفته فراهانی در فیلم مصیبت سوخته .... صدای دختر کرمانی ک خودکشی کرد.

رامبد جوان: دوست داریم ببینیم لبخند ظریف و شریعتمداری چند ...

www.mashreghnews.ir/.../رامبد-جوان-دوست-داریم-ببینیم-لبخند-ظریف-...
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رامبد جوان گفت: تأکید می‌کنم ما سیاسی نیستم و نخواهیم شد. ... احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید ... برخی از تغییر نگاه برنامه حرف می‌زنند و اینکه «خندوانه» با دعوت از برخی ... می‌کرد یک‌بار خودکشی کرده اما نجاتش دادند و دوباره قصد داشته خودکشی کند تا ... الان کف دستم می‌خارد برای دکوپاژکردن فیلم و فیلم‌سازی.

عکس احسان علیخانی و علی اوجی در جام ستاره ها - ساحل94

sahel94.ir/عکس-احسان-عليخاني-و-علي-اوجي-در-جام-ستار/
تلویزیون معمولا برای پر کردن برنامه های گفت وگو محور خود از ستاره ها استفاده … ... همان برنامه ای اوج … 16 . جدیدترین عکس احسان علیخانی در سه ستاره – احسان علیخانی,هواداران … .... تو ادامه مطلب گزارش کامل از جام ستارگان به اضافه عکس ها و فیلم هستش که تیزر .... دوئل علی ضیاء و احسان علیخانی و رامبد جوان – پورتال خبری فانیگما
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,089
  • بازدید ماه : 4,089
  • بازدید سال : 102,499
  • بازدید کلی : 456,857
  • کدهای اختصاصی