loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 684 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (1)

بهترین بازیکن سال 94 فوتبال ایران

برنامه نود این هفته ساعت 22:40 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در آغاز برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بررسی و خلاصه دیدارهای آن ها پخش شد. 

سوال پیامکی

نظرسنجی برنامه نود ، بهترین بازیکن فوتبال ایران ، مهدی طارمی

 

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب مرد سال فوتبال ایران در سال 94 اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، مهدی رحمتی و مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران را انتخاب می کردند.

نتیجه نظرسنجی برنامه نود ، مهدی طارمی ، روزبه چشمی

در نهایت نیز مهدی طارمی با 51.8 درصد آرا بازیکن سال فوتبال ایران لقب گرفت.

 روزبه چشمی: ابتدای فصل پیشنهاداتی بود اما به استقلال آمدم

 در ادامه برنامه روزبه چشمی مهمان برنامه بود. او در ابتدای صحبت هایش اظهار کرد: فوتبالم را از پیکان شروع کردم الان هم ساکن کرج هستم. در تیم پیکان در رده سنی نونهالان فوتبال 7 نفره بازی می کردیم، تا رده نوجوانان در پیکان بودم. سال آخر نوجوانان و در ادامه هم در رده سنی جوانان در پرسپولیس بازی کردم. بعدا برای گذراندن دوران سربازی به مقاومت تهران رفتم.

 او در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که دایی سرمربی پرسپولیس بود می خواست از تو تست بگیرد؟ گفت: نمی خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. بعداز پایان سربازی شرایط به گونه ای شد که به صبا رفتم.

 او اضافه کرد: در مقطعی به تیم ملی دعوت شدم اما بازی نکردم البته تلاش می کنم دوباره دعوت شوم. باید بگویم قبل از این درگیر اردو های تیم ملی امید بودم.

 چشمی در پاسخ به سوالی درباره پست تخصصی اش هم گفت: کلا دو سال اول که در پیکان بودم در پست هافبک دفاعی بازی می کردم. بعدها یکی دو سال در پست دفاع وسط بازی کردم. در کل در هر دو پست می توانم بازی کنم.

 وی در پاسخ به این سوال که در نظرسنجی برنامه نود به چه کسی رای می دهد گفت: همه کسانی که در نظرسنجی هستند فوتبالیست های خوبی هستند اما من قطعا به مهدی رحمتی رای می دهم.

 بازیکن تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره شرایط تیمش هم گفت: امسال کادرفنی تیم را جوان کرده است. خیلی از بازیکنان تیم ما عضو تیم ملی امید هستند. هدف ما امسال کسب بهترین نتیجه است.

 وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ابتدای فصل از پرسپولیس پیسنهاد داشت گفت: پیشنهاداتی اول فصل بود اما علاقه ندارم به آن بپردازم. استقلال را دوست داشتم و به این تیم آمدم.

 کارشناس داوری 

هدایت ممبینی به عنوان کارشناس به برنامه آمده بود و درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار کرد: سینا عشوری قبل از اینکه تراکتورسازی صاحب ضربه ایستگاهی شود، روی رامین رضاییان مرتکب خطا شد. البته محسن بنگر هم به خاطر خطایی که انجام داد باید اخراج می شد.

 آنالیز پرسپولیس و تراکتورسازی

 پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم با دقت پاس 79درصدی عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشتند. اما شاگردان برانکو نتوانستند مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبشان را تکرار کنند و دقت پاس آن ها در این دیدار به 72 درصد رسید. این درحالی بود سینا عشوری و مهدی کیانی همکاری خوبی در خط هافبک تراکتور داشتند و اجازه ندادند پرسپولیسی ها صاحب فرصت گلزنی شوند. البته رامین رضاییان در این دیدار هم بارها در حملات تیمش شرکت داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل، اجازه نداد شاگردان امیر قلعه نویی در دقایق پایانی صاحب گل شوند.

 انصاری فرد: سال قبل شرایط سختی داشتم

 در بخشی از برنامه این هفته تصاویری از کریم انصاری فرد پخش شد. او در این مصاحبه ویدئویی اظهار کرد: سال قبل شرایط برایم سخت بود اما رو به جلو فکر کردم و با صحبت هایی که با بزرگان فوتبال ایران انجام دادم، یونان را انتخاب کردم.

 البته در بخشی از این ویدئو سرمربی کریم انصاری فرد صحبت کرد و گفت: امیدوارم وضعیت کریم روز به روز بهتر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب بهترین بازیکن مرد سال 94 فوتبال ایران در نظرسنجی ...

namnak.com/28051-بهترین-بازیکن-سال-94.html
۱ ساعت پیش - بهترین بازیکن سال 94 و بهترین بازیکن فوتبال ایران و نظرسنجی برنامه 90 و انتخاب بهترین بازیکن مرد سال ایران را در نمناک بخوانید.
۲ ساعت پیش - در ابتدا نظرسنجی برنامه این هفته درخصوص انتخاب مرد سال فوتبال ایران با ... این هفته، بازیکن سال فوتبال ایران در سال 94 آنچه در برنامه 90 گذشت.
برنامه نود در حالی خالی مردسال فوتبال ایران این انتخاب را به عهده گرفته است. ... دوشنبه شب 4 گزینه را برای بهترین انتخاب بهترین بازیکن سال 94 به رای گذاشت . ... نظرسنجی برنامه نود اختصاص به انتخاب مرد سال ایران در سال 94 خواهد داشت و عادل ...
۸ ساعت پیش - در نظر سنجی نود مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد(+عکس) ... برنامه نود دوشنبه شب سوالش را به انتخاب بهترین بازیکن سال 94 اختصاص داده بود.

مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد | طرفداری

www.tarafdari.com/خبر/452237/مهدی-طارمی-مرد-سال-فوتبال-ایران-شد
۷ ساعت پیش - مهاجم جوان تیم پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد. ... انتخاب بهترین بازیکن فوتبال ایران در سال 94 که مهدی طارمی مهاجم جوان و ملی پوش تیم .... وقتی از نوازی درباره نظرسنجي می پرسن میگه استقلالیا90تحریم کردن ...

انتخاب بهترین بازیکن مرد سال 94 فوتبال ایران در نظرسنجی ...

kosmodisk.ir/انتخاب-بهترین-بازیکن-مرد-سال-94-فوتبال-ا/
۶ ساعت پیش - بهترین بازیکن سال 94 فوتبال ایران در نظرسنجی شب گذشته برنامه 90 از میان چهارگزینه علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، مهدی رحمتی و مهدی طارمی ...
به گزارش نامه نیوز، نظرسنجی برنامه این هفته 90 به انتخاب مرد سال فوتبال ... اختصاص داشت به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال ایران در سال 94 که مهدی طارمی مهاجم جوان ...

انتخاب بهترین بازیکن مرد سال 94 فوتبال ایران در نظرسنجی ...

yascamp.ir/انتخاب-بهترین-بازیکن-مرد-سال-94-فوتبال-ا.html
بهترین بازیکن سال ۹۴ فوتبال ایران در نظرسنجی شب گذشته برنامه ۹۰ از میان چهارگزینه علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، مهدی رحمتی و مهدی طارمی انتخاب شد.

در نظر سنجی نود مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد(+ ... - قم پرس

www.qumpress.ir/18535/سنجی-مهدی-طارمی-فوتبال-ایران-شد-عکس.html
۸ ساعت پیش - در نظر سنجی نود مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد(+عکس) - مهدی طارمی با کسب ... برنامه نود دوشنبه شب سوالش را به انتخاب بهترین بازیکن سال 94 ...
نظرسنجی برنامه نود ، بهترین بازیکن فوتبال ایران ، مهدی طارمی. سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب مرد سال فوتبال ایران در سال 94 اختصاص داشت. بینندگان ...
۷ ساعت پیش - مهاجم جوان تیم پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد. طرفداری- نظرسنجی برنامه این هفته نود اختصاص داشت به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال ایران در سال 94 که مهدی طارمی مهاجم جوان و ملی ... مهدی طارمی در این نظرسنجی 51.8% از آرای بینندگان برنامه نود را به خود ... برنامه 90- ترین های هفته 22 (94/12/17).

بهترین بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد | News File

newsfile.ir/news/بهترین+بازیکن+سال+فوتبال+ایران+انتخاب+شد
سوال نظرسنجی برنامه نود مربوط به انتخاب بازیکن سال فوتبال ایران بود که از بین ... پیش; انتخاب بهترین بازیکن مرد سال 94 فوتبال ایران در نظرسنجی 90 بهترین ...

یوز - آخرین اخبار ورزشی طارمی مرد سال فوتبال ایران

www.yooz.ir/sport/?...طارمی%20مرد%20سال%20فوتبال%20ایران
نمودار رشد پدیده طارمی مرد سال فوتبال ایران در گذر زمان ... به گزارش طوفان زرد نظر سنجی امشب برنامه نود به انتخاب مرد سال فوتبال ایران اختصاص دارد. ... در برنامه دوشنبه شب نود بینندگان بازیکن سال 94 فوتبال ایران را انتخاب کردند. افکار نیوز امروز 1 ساعت پیش ورزش · انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن سال و مورد جالب کی‌روش.

نتیجه مسابقه نظرسنجی برنامه نود در دوشنبه 17 اسفند 94 ...

news.jbums.ir/2016/03/نتیجه-مسابقه-نظرسنجی-برنامه-نود-در-دوش-2/
۸ ساعت پیش - مهدی طارمی بهترین بازیکن سال فوتبال ایران شد. نظرسنجی برنامه این هفته درخصوص انتخاب مرد سال فوتبال ایران در سال 94 بود که نتیجه این ...

نظرسنجی مربی منتخب هم شاید در برنامه 90 برگزار شود/چه ...

khabaronline.ir/(X(1)S(jxpv5kegfte1me0nvzcmcna5))/.../premiere-leagu...
۵ روز پیش - شب 26 شهریورماه سال 94، نظرسنجی برای انتخاب بهترین ها آغاز شد. ... فوتبال که البته هرکدام شان می گویند جای بازیکنانی خالی است. ... او در جام ملت های 2007 هم با ایران سوم شد و توانست در سال 2005 تیم ملی ایران را با قدرت به جام جهانی ببرد. ... اما در طرف دیگر کارلوس کروش قرار دارد، مردی که به ناگهان محبوبیت فوق ...
سال 94 اختصاص داشت بینندگان نود باید از میان علیرضا. ... مهدی طارمی توسط مخاطبان برنامه 90 مرد سال فوتبال ایران. ... کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا که بازیکن الاهلی دوبی است. .... است در نظرسنجی برای انتخاب مرد سال فوتبال خراسان در.

انتخاب مرد سال ایران در برنامه 90 - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=+%09%09انتخاب+مرد+سال+ایران+در+برنامه+90+%09
۵ روز پیش - سؤال پیامکی سؤال نظرسنجی برنامه این هفته به خاطره‌انگیزترین تصویر از علی دایی، اختصاص داشت. بینندگان نود باید از میان گزینه‌های انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا در ... بهترین بازیکن جوان فوتبال ایران انتخاب شد + تصاویر ... بود، قرار است منتخبان تمامی شبکه‌های تلویزیونی در سال 94 را معرفی کند.
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طارمی جدال مرد سال ایران را از رحمتی برد/ گزارش کامل برنامه نود ... شد و عنوان مرد سال ایران در سال 94 را در رقابت با مهدی رحمتی پیروز شد. ... سرمربی یوونتوس موفق شد برای دومین بار به عنوان بهترین مربی فصل ... در شب انتخاب مهدی طارمی به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران، برنامه نود .... میهمان احتمالی امشب برنامه 90!
۴۰ دقیقه پیش - ... نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب مرد سال فوتبال ایران در سال 94 ... انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن سال و مورد جالب کی‌روش ... مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد/واکنش چشمی به درخواست دایی برای ... واکنش تند فردوسی پور به حرکت بازیکن استقلال در برنامه 90 .... جلد ایران ورزشی/سه شنبه 18 اسفند 94.
مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد/واکنش چشمی به درخواست دایی برای تست دادن در پرسپولیس ... 12 دقيقه قبل ... ورزش لیگ برتر - مجری 90 گویا با حضور رایگان هواداران در ورزشگاه موافق است . ... در نظر سنجی نود مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد(+عکس) ... برنامه نود دوشنبه شب سوالش را به انتخاب بهترین بازیکن سال 94 اختصاص .

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
نگاهی دیگر به انتخابات اسفند 94؛ آقای تدبیرهای بزرگتر/ مهاجرانی: ندیده های ندیده های ما ... در بازارهای جهانی طلا با 10 دلار و 90 سنت افزایش نسبت به روز گذشته، هر اونس به قیمت ..... مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. ... هفته نود با نظرسنجی انتخاب بازیکن سال فوتبال ایران آغاز شد و چهار گزینه علیرضا ...

مرد سرخ پوش مرد سال فوتبال ایران شد - تبریز

www.tabnakazarsharghi.ir/fa/.../مرد-سرخ-پوش-مرد-سال-فوتبال-ایران-شد
۳۹ دقیقه پیش - در برنامه نود شب گذشته مرد سال فوتبال ایران شناخته شد و مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن ایران در سال جاری شناخته شد. ... در ابتدا نظرسنجی برنامه این هفته درخصوص انتخاب مرد سال فوتبال ایران با ... حاجی صفی با ۹،۳ و ۳،۹ درصد آرا در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.90 ... متمم و اصلاحیه بودجه سال 94 تصویب شد.

دیلی خبر ایران

dailykhabariran.ir/
مجری 90 این بار نگذاشت بازیکن استقلال در برنامه اش تبلیغ کند. ... در نظر سنجی نود مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد(+عکس) ... مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد/واکنش چشمی به درخواست دایی برای تست دادن در ... برترین های هفته بیست و دوم لیگ برتر / فیلم ... ناراحتی بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس از محقق نشدن وعده‌ها.
۳ ساعت پیش - ... علاوه بر انتخاب مهدی طارمی به عنوان مرد سال فوتبال ایران در سال 94، اتفاقات ... دانا ؛ برنامه این هفته نود با نظرسنجی انتخاب بازیکن سال فوتبال ایران آغاز شد و ..... مهدی طارمی با کسب 51 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد .
پس از نظرسنجی برنامه نود درباره بهترین بازیکن جوان، روزنامه همشهری ورزشی دو گفت و ... اما این رای مردم بود که باعث شد من به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شوم. ... امیدوارم او یک روز بتواند مرد سال فوتبال آسیا هم شود و برای فوتبال ایران افتخار کسب کند. ... فرصت شغلی برادران-مورخه 94/11/04 · فرصت شغلی خواهران مورخ 94/11/04 ...

قاسم حدادی‌فر مرد سال فوتبال ایران شد/ فرکی بهترین مربی و ...

www.ilna.ir/.../292702-قاسم-حدادی-فر-مرد-سال-فوتبال-ایران-شد-فرکی...
۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویژه‌نامه تولد ۲۴ سالگی قانون کار · ویژه نامه روز کارگر 94 .... در این مراسم قاسم حدادی فر به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد ضمن ... از میان آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی و قاسم حدادی‌فر، عنوان بهترین بازیکن خط میانی چهاردهمین دوره لیگ برتر به ... واکنش فرشاد پیوس به انتخاب علی دایی در نظرسنجی برنامه 90 ...

اعتراض تند فردوسی پور به بازیکن استقلال طارمی نظرسنجی ...

ag1.ir/.../اعتراض+تند+فردوسی+پور+به+بازیکن+استقلال+طارمی+نظر...
برنامه این هفته نود با نظرسنجي انتخاب بازيکن سال فوتبال ایران آغاز شد و چهار .... نود اختصاص داشت به انتخاب بهترین بازيکن فوتبال ایران در سال 94 که مهدی طارمي ..... به گزارش نامه نیوز، نظرسنجي برنامه این هفته 90 به انتخاب مرد سال فوتبال ایران ...
در ابتدا نظرسنجی برنامه این هفته درخصوص انتخاب مرد سال فوتبال ایران با چهار ... پیامکی این هفته، بازیکن سال فوتبال ایران در سال 94 آنچه در برنامه 90 گذشت.

نیوزلاگ | مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد

newslog.ir/item/401400/مهدی-طارمی-مرد-سال-فوتبال-ایران-شد
۷ ساعت پیش - طرفداری- نظرسنجی برنامه این هفته نود اختصاص داشت به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال ایران در سال 94 که مهدی طارمی مهاجم جوان و ملی پوش تیم ...
چنین رفتارهایی در شأن بازیکنان پرسپولیس نیست ... قلعه‌نویی: برانکو به فوتبال ایران خدمت می‌کند ... روز وداع همایون بهزادی با فوتبال در سال 1345 ..... +عکس. نظرسنجی. آیا با استعفای کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی ایران موافقید؟ ..... بهترین مهاجم ایران بعد از انقلاب انتخاب شد/ گفتگوی چالشی فردوسی پور با کفاشیان.

مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد | ایراتو

irato.ir/fa/news/2403741/مهدی-طارمی-مرد-سال-فوتبال-ایران-شد/
۷ ساعت پیش - مهاجم جوان تیم پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد. طرفداری- نظرسنجی برنامه این هفته نود اختصاص داشت به انتخاب بهترین بازیکن فوتبال ایران در سال 94 که مهدی طارمی ... مهدی طارمی در این نظرسنجی 51.8% از آرای بینندگان برنامه نود را به خود اختصاص داده و ... برنامه 90- ترین های هفته 22 (94/12/17).

طارمی بهترین بازیکن سال فوتبال ایران+گزارش تصویری

www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۱۱ ساعت پیش - برنامه 90 ساعت 22:40 دقیقه با موضوع رقابت های هفته 22 لیگ برتر و لیگ قهرمانان ... در ابتدا نظرسنجی برنامه این هفته درخصوص انتخاب مرد سال فوتبال ایران با ... سوال مسابقه پیامکی این هفته، بازیکن سال فوتبال ایران در سال 94.
۱۰ ساعت پیش - انتخاب مرد سال ایران، ناگفته های تیم ملی امید و سورپرایز برای کی‌‍روش ... است با کمک مخاطبان خود مرد سال فوتبال ایران در سال 94 را انتخاب کند. ... نظرسنجی برنامه نود اختصاص به انتخاب مرد سال ایران در سال 94 خواهد ... جایزه بهترین مربی سری A برای آلگری(عکس) ... خوان کوادرادو بهترین بازیکن ماه فوریه یوونتوس.

90tv.ir :: شما انتخاب کنید/ رقابت نزدیک عادل و تیم نود با ...

90tv.ir/.../شما-انتخاب-کنید-رقابت-نزدیک-عادل-و-تیم-نود-با-برنامه-ساز...
۲۲ ساعت پیش - رای گیری و انتخاب بهترین های تلویزیون در سال 94، از شنبه شب گذشته در ... زن و مرد گزینه هایی معرفی شده اند که انختاب بهترین کاندیدا در هر بخش با رای مردم مشخص می شود. ... با دایی در نظرسنجی 90/ علی بهتر بود، او باید بهترین مهاجم شود نه من .... ۲۳:۲۶ گفتگوی دیدنی؛ فردوسی پور به نود رای می دهد یا فوتبال 120؟
۲ بار کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا شد فرهاد مجیدی پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ... مرد سال ۸۹ فوتبال ایران : وی همچنین در نظرسنجی دیگر برنامه نود با رأی ... برترين‌هاي فوتبال ايران در سال 90 بار ديگر به عنوان بهترين مهاجم سال ايران انتخاب شد. ... تبلیغات در اینترنت عکس های فرهاد مجیدی 90 سال 94 صفحه اصلی تبلیغات ...
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1- ویدیو ورزش 3 | بهترین بازیکن لیگ برتر سیزدهم ... سوشا مکانی با گل به خودی که زد سال بعد پدیده لیگ میشه! ... 7- برنامه 90- برترین های هفته 8 لیگ برتر (94/7/27) | طرفداری ... مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل 93، 94 در سالن همایش برج . ... 14- بهترین بازیکن لیگ برتر سیزدهم - weblog man.

در نظر سنجی نود مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد(+عکس ...

elim.ir/.../در-نظر-سنجی-نود-مهدی-طارمی-مرد-سال-فوتبال-ایران-شد-عکس-...
۷ ساعت پیش - مهدی طارمی با کسب 51 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد . او با این درصد ... در نظر سنجی نود مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد(+عکس) ... برنامه نود دوشنبه شب سوالش را به انتخاب بهترین بازیکن سال 94 اختصاص داده بود.
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افتخارات گزینه های امشب نظرسنجی برنامه مرور شد. ... آقای افتخاری نامه زده بود که سه بار بهترین بازیکن فوتسال آسیا شده ام در حالی که ۶ بار این .... ۲۳ آذر تولد ناصر حجازی، ۲۱ آذر تولد حشمت مهاجرانی، سه بار انتخاب بازیکنان ایرانی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا با درخشش علی .... گودرزی: سال 94 در ورزش موفق بوده‌ایم ...
چقدر گفتند و نوشتیم حالا که کنفدراسیون فوتبال آسیا دنبال بهانه است، مراقب باشیم در جریان بازی پرتماشاگر ..... بهترین‌های سال فوتبال ایران چطور انتخاب شدند؟
12:55 94/06/28, #1 ... ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻏﺮﺏ ﺁﺳﯿﺎ ۲۰۰۰ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﻣﺎﻩ (ﮊﻭﺋﻦ) ﺁﺳﯿﺎ ۲۰۰۰ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﻣﺎﻩ (ﺍﮐﺘﺒﺮ) ﺁﺳﯿﺎ ... ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﻟﯿﮓ ﺩﻫﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ:ﺩﺭ ﻧﻈﺮﺳﻨﺠﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ۹۰ ﮐﻪ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻟﯿﮓ ﺩﻫﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﺠﯿﺪﯼ ﺑﺎ ﺭﺍﯼ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﻣﺨﺎﻃﺒﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﻟﯿﮓ ﺩﻫﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺷﺪ. ﻣﺮﺩ ﺳﺎﻝ ۸۹ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ:ﻭﯼ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﻧﻈﺮﺳﻨﺠﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﺩ ﺑﺎ ﺭﺃﯼ ﺑﯿﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺮﺩ ﺳﺎﻝ ۸۹ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش برنامه نود؛ مهدوی کیا بهترین هافبک راست شد/ طعنه اسپانیایی به نقض قانون ... حالی آغاز شد که نظرسنجی آن به انتخاب بهترین هافبک راست فوتبال ایران بعد ... بخشی از برنامه این هفته به گفتگوی ویژه بهترین بازیکن فوتسال سال ۲۰۱۵ آسیا مربوط بود. ... ویژه برنامه مرد وفادار فوتبال با رکورد دست نیافتنی
مرد سال ۸۹ فوتبال ایران : وی همچنین در نظرسنجی دیگر برنامه نود با رأی ... برترین گلزن تاریخ لیگ آسیا در جمع بازیکنان ایرانی : فرهاد مجیدی با به ثمر رساند ۲۳ گل در ... و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

بهترین بازیکن فوتبال 2015 - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=بهترین+بازیکن+فوتبال+2015
فدارسیون فوتبال ایتالیا چند روز پیش اسامی پنج بازيکن را برای انتخاب "مرد سال ... به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، تا انتخاب بهترين بازيکن فوتبال جهان در سال ... برنامه بهترين بازيکن جوان فوتبال ایران را در نظرسنجی پیامکی انتخاب کردند. ... مراسم انتخاب بهترين بازيکن آسیا در 29 نوامبر 2015(8 آذرماه 94) برگزار می شود.
۷ ساعت پیش - در شب انتخاب مهدی طارمی به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران، برنامه نود ... برنامه این هفته نود با نظرسنجی انتخاب بازیکن سال فوتبال ایران آغاز شد و ...

آرشیو وبلاگهای ایرانی - بهترین بازیکن سال 93 فوتبال ... - ...

aryaiichat.s2a.ir/.../بهترین+بازیکن+سال+93+فوتبال+خوزستان+را+انت...
مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم /قاسم حدادی فر مرد سال فوتبال ایران شد ... انتخاب برترین دروازه‌بان، برترین مدافع، برترین بازيکن خط میانی،‌برترین مهاجم، بازيکن اخلاق، پدیده فصل (زیر ۲۳ سال)، ..... نساجی قائم‌شهر در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود .... خوزستان تا پایان خردادماه سال 94 براساس داده‌های ثبتی.

انتخاب مرد سال ایران، ناگفته های تیم - SPI News

spinews.ir/sport/155690-انتخاب-مرد-سال-ایران-ناگفته-های-تیم.html
۱۱ ساعت پیش - انتخاب مرد سال ایران، ناگفته های تیم ملی امید و سورپرایز برای کی‌‍روش ... است با کمک مخاطبان خود مرد سال فوتبال ایران در سال 94 را انتخاب کند. ... نظرسنجی برنامه نود اختصاص به انتخاب مرد سال ایران در سال 94 خواهد ... جایزه بهترین مربی سری A برای آلگری(عکس) ... خوان کوادرادو بهترین بازیکن ماه فوریه یوونتوس.

نتيجه نظر سنجي 12

icepack94.rozblog.com/post/914
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه نظرسنجی: در پایان نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن از بین ناصرمحمدخانی، خداداد عزیزی، . ... آنچه در برنامه نود این ... 2 . نتیجه نظرسنجی برنامه 90 نود 12 بهمن 94 – دانلود برنامه 90 نود | 90tv3.ir ... اسبدوانی ایران - نظرسنجی اسبهای برتر هفته ... 1- انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا – سال 1999 – 11 درصد.

تصاویربهترین بازیکن زن فوتسال آسیا | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2015/.../تصاویربهترین-بازیکن-زن-فوتسال-آسیا...
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس/ بهترین بازیکن زن فوتسال آسیا | تیم فوتسال ایران روز .... واکنش همسر حجازی به اول شدن عابدزاده در نظرسنجی 90. ... Net – مراسم انتخاب بهترين بازيكنان مرد و زن فوتبال سال آسيا در سال جاري ميلادي در شانگهاي چين و ...
... شده در تاریخ. خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ ... شب 26 شهریورماه سال 94، نظرسنجی برای انتخاب بهترین‌ها آغاز ... برای مردی كه حالا ديگر مشهور نيست، محبوب است | علی دایی‌؛ از نظر فنی 20، از نظر اخلاقی هم 20 .... فیلم |تمرین مهارت گلزنی بازیکنان رئال .... بازیکن حاشیه ساز امشب در برنامه 90 از ناگفته ها می گوید ...
ورزش 11، پایگاه تخصصی فوتبال ایران و جهان، شما سروران فوتبال دوست می توانید آخرین اخبار و اطلاعات ... زیدانگارسیا: رئال، یک سال دیگر به زیدان فرصت خواهد داد.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehrane در تاریخ 1394/12/18 و 9:28 دقیقه ارسال شده است


سلام دوست عزیزم
واقعا وبلاگ قشنگی داری
اما تو گوگل سخت پیدا میشه و فکر کنم بازدیدش هم کمه
من پیشنهاد میدم سایتت را توی سایتهای لینکدونی ثبت کن تا هم رتبه ات و هم بازدیدت زیاد بشه
بهترینشونم هم لینکدونی نارنجیه
http://link-dooni.ir
اینجوری تو گوگل راحت پیدا میشی بقیه هم میتونن از مطالب خوب و قشنگت استفاده کنند
ثبت وبلاگ تو این سایت خیلی راحته


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,282
  • بازدید ماه : 4,282
  • بازدید سال : 102,692
  • بازدید کلی : 457,050
  • کدهای اختصاصی