loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 260 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

میگرن مقعدی چیست؟

دردهای مزمن مقعدی گاهی علت و نشانه مشکلی جدید هستند . مشکلی که شاید نامش کمی عجیب به نظر برسد ولی می توان ان را میگرن مقعدی نامید.یکی از مشکلات مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که به دلایل نزدیک با میگرن باید آن را میگرن مقعد نامید.این درد دائمی نیست و بر خلاف بیماریهای کلاسیک انتهای روده و مقعد هیچگونه سابقه ای از تصادفات، آسیب و یا اثری از هموروئید، عفونت، جراحت، فیستو ل و تغییرات سا ختاری دربافت و یا اطراف آن نشا ن نمی دهد.

علائم و نشانه های درد های مقعد با عنوان میگرن مقعدی

یکی از مشکلات مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که به دلایل نزدیک با میگرن باید آن را میگرن مقعد نامید.چرا که این درد هم دائمی نیست و بر خلاف بیماریهای کلاسیک انتهای روده و مقعد هیچگونه سابقه ای از تصادفات، آسیب و یا اثری از هموروئید، عفونت، جراحت، فیستو ل و تغییراتساختاری دربافت و یا اطراف آن نشان نمی دهد.

مشکلات دستگاه دفع مدفوع ، بیماری مقعدی در زنان ، دردهای مقعدی

مشکلات دستگاه دفع مدفوع و دردهای میگرن مقعدی

 

در این مورد بیمار از درد غیر عضوی آزاردهنده در 180 درجه در یک طرف مقعد (یعنی مقارن صفحه سا عت 12 تا 18 ویا 06 تا 12 نیمه راست یا چپ مقعد) شکایت می کند .

 این درد در فواصل مختلفی بروز می کند

مجدداً بعد از چند ساعت یا چند روز بدون آنکه هیچگونه تغییرات یا ا ثری از آن باقی بماند آرام میشود. این دردهای حمله ای مقعد اکثراً در خانمها مشاهده می شود و مانند میگرن شکمی به هیچ درمان موضعی و یا سیستمیک جواب نمی دهد.

 اگر از بدشانسی بیمار در معاینات تصادفا تغییراتی مانند هموروئید و یا زخمی مشاهده شود و تحت عمل جراحی قرار گیرد، حتی اگرعارضه تشدید نگردد اثر مثبتی هم روی دردهای تکراری ندارد. این نوع دردها مانند سردرد میگرنی فقط با پیشگیری از عوامل محرک و به روش نورال تراپی خوب جواب می دهند.

 از دردهای همجوار مقعد باید درد دنبالچه را در نظر داشت که بعد از زمین خوردن با پشت روی یخ یا در اثر افتادن از روی صندلی که دنبالچه آسیب تاندونی یا استخوانی می بیند ایجاد می شود.

 درد دنبالچه همیشگی نیست ولی با تحریکات اعضاء مجاور اعم از مثانه ، روده و اعضای تناسلی، بدون مقدمه آزار دهنده ای بروز میکند و هر گونه عمل جراحی میتواند اثر تشدید کننده ای بر آن داشته با شد و کاملآ جدا از درد های ذکر شده مقعد است.

میگرن مقعدی ، علائم و نشانه میگرن مقعدی و تفاوت آن با هموروئید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میگرن مقعدی | علائم و نشانه “میگرن مقعدی” و تفاوت آن با ...

namnak.com/28056-میگرن-مقعدی-.html
در بسیاری موراد دردهای ناحیه مقعد بدون داشت شرایط بیماری بروز می کنند . بیمار روده ی سالمی دارد اما دچار دردهای مزمن است ، دردهایی که “میگرن مقعدی” نامیده می شوند.

نمناک

namnak.com/
کدام درد نشانهمیگرن مقعدیاست؟ در بسیاری موراد دردهای ناحیه مقعد بدون داشت شرایط بیماری بروز می کنند . بیمار روده ی سالمی دارد اما دچار دردهای مزمن است ، دردهایی که ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/3/16
مشکلی که شاید نامش کمی عجیب به نظر برسد ولی می توان ان را میگرن مقعدی نامید.یکی از مشکلات مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که به ...

میگرن مقعدی

https://www.webgardha.com/tag/میگرن-مقعدی
نتایج جستجوی عبارت میگرن مقعدی در سایت وبگردها. ... قاسم قارون: یکی از مشکلات مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که به دلایل نزدیک با میگرن باید آن را میگرن مقعد نامید. ... خون در مدفوع یا خونریزی مقعدی نشانه چیست؟
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلامت نیوز-* دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا ...

برطرف کردن میگرن مقعدی - مجله پزشکی - irancloob

hidoctor.irancloob.net/برطرف-کردن-میگرن-مقعدی/
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلات مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا میگرن مقعد ...

پاسخ به سوال های پزشکی شما

pasokhepezashki.persianblog.ir/
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از علایم و نشانه های ویروس HIV تا AIDSایدز .... ميگرن بيشتر از يک سردرد می باشد و سردرد در ميگرن لزوما اصلی ترين مشکل ... درد يک راه طبيعی است که به شما می گويد که چيزی اشتباه است. ..... روشهای عمده كه در آن انتقال HIV اتفاق می افتد، رابطه جنسی محافظت نشده مقعدی یا مهبلی است همانند رابطه جنسی بدون كاندوم.
تفاوت دیگر سر درد عروقی با سر درد میگرن در این است که جرقه های نورانی aura در ... تفاوتی که بین این دو نوع سر درد مشاهده می شود در علت آن و بعضی از نشانه های آن است. ...... خون در مدفوع (غیرقابل رویت) و ترشحات مخاطی از مقعد به وجود پولیپ شک کرد.

ایا الکسیس مشکل درد مقعد ندارد - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=ایا+الکسیس+مشکل+درد+مقعد+ندارد
... در دور مقعد، درد در ناحیه مقعد و خونریزی از مقعد از نشانه های ابتلا به بواسیر است. ... میگرن هم میتواند در مقعد رخ دهد برخی افراد از عارضه میگرن مقعدی رنج می برند می ...
بواسیر یا هموروئید خارجی برآمدگی نرمی در کناره های دهانه مقعد است. ... گردند اما به خودی خود می توانند دوباره به جای اولشان برگردند و نشانه آن خونریزی با درد است. ... به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا میگرن مقعد نامید.

آبسه بیماری مقعد آبسه مقعد - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=آبسه+بیماری+مقعد+آبسه+مقعد
... در دور مقعد، درد در ناحیه مقعد و خونریزی از مقعد از نشانه های ابتلا به بواسیر است. ... نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا میگرن مقعد نامید.

دردهای لگنی در زنان نشانه ی چیست؟ | News File

newsfile.ir/news/دردهای+لگنی+در+زنان+نشانه+ی+چیست؟
سلامت نیوز-* دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا میگرن مقعد نامید.

www.sarem-hospital.ir | مراقبتهای دوران بارداری

www.sarem-hospital.ir/Fa_pages_details.aspx?pageid=168
نکته جالب توجه این است که خانم‌هایی که تهوع و استفراغ خفیف دارند احتمال سقط و مرگ جنین داخل رحم در ... 4) خانم‌هایی که میگرن همراه با تهوع دارند. .... اگر درد پشت و لگن زیاد باشد می تواند نشانه پوکی استخوان ناشی از بارداری باشد. ... احتمال بروز هموروئید در طی بارداری بالا می‌باشد و علت آن فشار رحم حامله روی وریدهای اطراف مقعد می‌باشد.

پزشكي - سلامت

iranteb.blogfa.com/cat-1.aspx
سرماخوردگي، بيماري کوچکی است كه بين ۴۸ تا ۷۲ ساعت اندک اندک نشانه های آن از بين ميرود و .... كاهش وزن بدون علت درد مقعد كم خوني از دست رفتن كنترل مدفوع (گاهي ). ادامه مطلب ..... اغلب اوقات سردرد ميگرن با علائم پيش درآمد (اخطار يا Aura) همراه است كه از ...

میگرن مقعدی چیست؟

khabar.icanoon.com › مراقبت › بیماری
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلامت نیوز-* دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا ...
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شایعترین علت درد در کف پاشنه، فاسئیت پلانتار است. .... بهداشت تشکیل می‌شود · ژن هایی که سلامتی را نشانه گرفته اند · میگرن مقعدی چیست؟
درد شکم ناگهاني و شديد است . خونريزي مقعد يا کاهش ... درد معده نشانه چيست ؟ اگر خوردن يک غذاي تند معده تان را به درد آورده است ، تعجب نکنيد . .... میگرن مقعدی چیست؟

علت و درمان استفراغ - دکتر فوق تخصص و متخصص گوارش

www.drrezadoost.ir/علت-و-درمان-استفراغ/
۳۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ممکن است به سمت ایجاد درد شکمی، اسهال خونی شدید و استفراغ خونی پیشرفت .... ۲۶- سردرد میگرن: علائم و نشانه ها شامل: تهوع و استفراغ هشداردهنده، ...
۴ دقیقه پیش - کدام درد نشانهمیگرن مقعدیاست؟ ... در رابطه ی زناشویی چه چیزهایی مهم است ؟ همه آنچه در برنامه نود اتفاق افتاد/ روزبه چشمی ، خواننده پرتغالی و مرد سال ...
سردرد بيماري نيست بلكه يك نشانه يا علامت است. ... ولي آنچه مسلم است ميگرن در اثر تورم عروق خوني و تحريك گيرنده‌هاي درد اعصاب اطراف عروق حس درد به وجود مي‌آيد. ...... سپس در حالی که به یک پهلو خوابیده اید با انگشت خود شیاف را داخل مقعد کنید.

خارش مقعد نشانه چیست؟ - پرشین وی

www.persianv.com/pezeshki/244034.php
۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خارش مقعد ممکن است ناشی از عفونت قارچی نیز باشد که در مبتلایان به بیماری قند شایع و گاهی یکی از اولین علائم این بیماری است. .... خانم های باردار درد پا و ران در بارداری را جدی بگیرید! ..... اگر میگرن دارید این خوراکی ها را نخورید !
نشانه ها و عوارض بيماري يبوست و بواسير - اختلال شایع دستگاه گوارشی چیست ؟ راه های درمان ... این بیماری یک واریس است و غالباً از التهاب درون سیاهرگ‌ها یا خارج از راست روده به وجود می‌آید. در بواسیر ... بیمار نمی‌تواند به علت داشتن خارش، ناراحتی و درد در ناحیه مقعدی به راحتی بنشیند. دلایل بروز .... سردرد و میگرن چیست ؟ علت به وجود ...

رابطه سر درد و ناراحتی معده - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/سردرد-861/رابطه-سر-درد-و-ناراحتی-معده-13191/
۲۰ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ولی نوعی میگرن شکمی داریم که با درد شدید شکم همراه است ... 4-همراه با یبوست و نفخ شکم است که گاهی موجب خونریزی مقعدی نیز میگردد 5-حداقل هفته ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلامت نیوز-* دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا ...

رابطه جنسی دردناک (مقاربت دردناک) راههای کاهش درد مقاربت

www.irmind.com › ... › آموزش روابط عاطفی عاشقانه و روابط جنسی
بیوفیدبک:سردرد (میگرن و سردرد تنشی)،درد مزمن،اضطراب،بی اختیاری ادراری ... 2) درد در هنگام رابطه جنسی نیزممکن است ناشی از مشکلات با پاسخ های جنسی مانند فقدان میل به رابطه جنسی و ... ،تخمدان ،مجرای خروجی مثانه ،میاندوراه، لب کوچک ،چوچوله،هشتی ،مهبل ،مقعد می باشد. ... نشانه های آن ، ترشحات و خارش و سوزش در واژن و فرج می باشد.

میگرن - ! به سلامت

besalamat.blogfa.com/cat-38.aspx
سر درد میگرن بیشتر به گونه تپش‌دار (ضربان دار) بوده اغلب با تهوع و اختلالات بینایی همراه است. گر چه بیشتر موارد میگرن می‌تواند شدید باشد ولی گاه سردرد میگرن خفیف است. میگرن چیست؟ همه علایم ... علائم و نشانه های میگرن. علائم میگرن .... شقاق مقعد · شیر · شیر مادر · شیزوفرنی · صافی کف پا · صرع · طاعون · فارنژیت · فاویسم.

علل خونریزی از مقعد چیست؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=271785
۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خونریزی مقعدی به هرگونه خونی که از مقعد خارج می شود اطلاق می گردد، البته خونریزی مقعدی ... بواسیر علاوه بر خارش یا درد، ممکن است خونریزی هم داشته باشد. .... مدفوع خونی نشانه چیست؟ ..... شیاف و پماد آنتی هموروئید (ضد خونریزی مقعد) · بارداری یبوست می‌آورد · اسهال و درمان آن · میگرن و درمان آن · توصیه های سلامتی در ماه ...

درد سینه ها نشانه چیست؟ - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/46455/درد-سینه-ها-نشانه-چیست
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زنانی که یائسه شده اند نیز ممکن است دچار درد سینه شوند البته این ... اینکه درد سینه به تنهایی، نشان دهنده سرطان سینه باشد اتفاق نادری است و تنها در 2 تا 7 درصد از زنان درد سینه ممکن است نشانه سرطان باشد. .... میگرن مقعدی چیست؟

آریوبرزن - پزشکی

ariobarzan.blogfa.com/cat-1.aspx
۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در روش جراحی، رشته‌های عصبی که درد چهره را منتقل می‌کنند با کمک روش‌هایی مانند لیزر می‌سوزانند. ... این گونه سردرد معمولا با دیگر نشانه های مغزی- عصبی مانند اختلا های ... در اینجا شایسته است یادآوری شود که در نوع ویژه‌ای از سردرد میگرنی، ...... بواسیر ممکن است در درون مقعد (بواسیر داخلی که شامل 4 درجه میباشد) یا ...
۱۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از آنجاییکه کولیت روده بیماری مزمنی است، علایم و شدت آن در گذر زمان بدتر می شود. ... خونریزی دستگاه گوارش; درد و تورم مفصل; زخم دهان (زخم); تهوع و استفراغ; توده های ... سایر آزمایش های مورد استفاده برای تشخیص این بیماری شامل معاینه مقعدی، معاینه کامل شکم، معاینه .... علایم، دلایل، پیشگیری و درمان کم خونی میگرن ...
۲ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - معمولاً درجه حرارت دهاني بالاي 37/5 درجه سانتيگراد و مقعدي بالاي 38 درجه سانتيگراد و يا زيربغلي بالاي 37 درجه سانتيگراد را ... نشانه شايع آن درد و سختي حركت در موضع درگير است. ... سردردهاي ميگرني خود به سه دسته تقسيم مي‌شوند:.

علت ابتلا به میگرن مقعدی و راه درمان آن - مریض خونهمریض خونه

marizkhone.com/2016/02/29/علت-ابتلا-به-میگرن-مقعدی-و-راه-درمان-آن/
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کمتر کسی به آن توجه میکند دردهای مقعدی است و این بیماری به علت دلایل نزدیک به میگرن ، میگرن مقعدی ...

دندان دردهایی که به دندان مربوط نیستند - بیتوته

www.beytoote.com/health/prevention/toothaches2-related-teeth.html
... درد‌ها، عامل دیگری است؛ مثلا دردهای ناشی از نورالژی عصب ۳ قلو، زونا، میگرن و سینوزیت گاهی با دردهای دندانی اشتباه گرفته می‌شوند. از دیگر دلایل مهم درد دندان، سکته قلبی است که درد ناشی از آن، خود را به صورت درد دندان و ... زخم شدن لبه داخلی مقعد نشانه.
۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... گیاهی (۱) · معده و شکم و روده (٩٥) · مغز و اعصاب و روان (٧۱) · مفاصل (٢٢) · مقعد (۱٠) ... میگرن یک سردرد تپش‌دار است که می‌تواند در یکسو یا هر دو سوی سر ایجاد ... میگرن در مردان نشانه از : ... مرزنجوش یا مرزنگوش ( گرم و خشک ) : چکاندن روغن مرزنجوش در بن بینی برای رفع سر دردهای میگرنی ، سینوزیت ، سرگیجه و سردردهای ...

شکم درد - آکاایران

www.akairan.com/health/bimari-behdasht/20121090443.html
این درد حمله قلبی است یا سوزش سر دل؟ ... خوددرمانی در شکم درد کودک خطرناک است .... گاهی خونریزی گوارشی خود را با سیاه رنگ شدن مدفوع نشان می دهد و برخی اوقات در فرد دچار دردشکم، خون روشن به همراه مدفوع یا بدون آن از مقعد دفع می شود. ... اگر با تهوع و تنگی نفس یا تعریق همراه باشد، ممکن است نشانه درد قلبی باشد. ..... سردرد و میگرن.

زالو درمانی - زالو

zaloodarmani.blogfa.com/tag/زالو
دردهای میگرنی معمولا انقدر شدید هستند که فرد به سختی میتواند کارهای روزانه خود را ... هموروئید عبارت است از تورم ٬ التهاب و یا بیرون زدگی وریدهای اطراف مقعد و .... نشانه های حساسیت بستگی به نوع ماده حساسیت زا و عضو درگیر در فرایند آلرژی دارد .

برچسب ها - درد شکم - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/درد%20شکم
کودکان مبتلا به میگرن امکان پذیر است برای کودکان سردرد... الگوهای خواب ... جلوگیری از بروز درد در مقعد تمایل به گشودن روده. ... علائم ،نشانه ها و راهکار های پیشگیری.
۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اگر بیماری قند و دیابت شمارا زیاد شده است. اگر تخلیه ... اگر در ناحیه مقعد احساس درد ، سوزش یا ئچار خو نریزی شده اید. ... اگر از میگرن رنج می برید.

اخبارجهانی | میگرن مقعدی چیست؟

www.newsglobal.ir › مراقبت › بیماری
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلامت نیوز-* دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این دردهای حمله ای مقعد اکثراً در خانمها مشاهده می شود و مانند میگرن شکمی به هیچ درمان موضعی و یا سیستمیک جواب نمی‌دهد. ... تشدید کننده ای بر آن داشته با شد و کاملآ جدا از درد های ذکر شده مقعد است. ... ژن هایی که سلامتی را نشانه گرفته اند.

پولیپ و سرطان روده بزرگ و مقعد (کولورکتال) | شفاجو

shafajoo.com/content/.../پولیپ-و-سرطان-روده-بزرگ-و-مقعد-کولورکتا...
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ممکن است این سرطان در آخرین بخش روده بزرگ که به آن مقعد (رکتوم) گفته می شود به وجود بیاید. ... هیپرپلاستیک و پولیپ های التهابی: معمولا این گونه از پولیپ ها نشانه ... تغییرات مداوم در اجابت مزاج (مانند یبوست و اسهال); وجود خون بر و یا در مدفوع; شکم درد ... درمان میگرن و سردرد با چند تکنیک ساده ی ریلکسیشن.
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوزش سر نشانه از چه بیماری هایی است سوزش در سربسیاری از چیزهایی که می تواند سبب احساس سوزن سوزن ... سر درد های میگرن معمولاً قبل از حمله هشدارهایی به بیمار می‌دهد . .... اگر در ناحیه مقعد احساس درد ، سوزش یا ئچار خو نریزی شده اید.

حتمآ بخوانید هموروئید چیست؟ - تالاب

www.talab.ir/health/malady-remedy/what-is-hemorrhoids-you-read.html
مشخص گردیده است که در افراد مبتلا به هموروئید داخلی فشار داخلی ناحیه مقعد در حال ... درد از نشانه های اصلی و ثابت بیماری بوده، تقریبا در ۴۰ % بیماران، بخصوص در ...
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن کمردرد .... نشانه ها و علایم اختلالات اسکلتي ، عضلاني ..... معمولا درد در ناحیه استخوان دنبالچه متمرکز است و به جایی انتشار نمی یابد ... از علل مهم دیگر اسپاسم عضله بالا برنده مقعد است .
۲۷ مرداد ۱۳۸۵ ه‍.ش. - آتنولول‌ ممكن‌ است‌ درد قفسه‌ سينه‌ را كاهش‌ دهد يا از آن‌ جلوگيري‌ كند و در نتيجه‌ باعث‌ .... كنيد، به‌ يك‌ پهلو دراز كشيده‌، شياف‌ را با كمك‌ انگشتتان‌ داخل‌ مقعد فرو كنيد. ..... داروهای ضد تهوع و سرگیجه: این داروها برای پیشگیری از نشانه های نامطلوب ... سومین گروه از این داروها برای تسکین درد میگرن و دردهای عصبی بکار می‌روند.

میگرن مقعدی چیست؟

life.shafaqna.com/FA/0316483
میگرن مقعدی چیست؟ ... ژن هایی که سلامتی را نشانه گرفته اند .... که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا میگرن مقعد نامید.

گودنیوز - میگرن مقعدی چیست؟

goodnews.ir › مراقبت › بیماری
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلامت نیوز-* دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا ...
زخم طولی در نیمه تحتانی کانال مقعد یا همان ترک خوردگی انتهای روده است ،این مورد در ... علائم و نشانه های شقاق مقعدی علامت شاخص شقاق مقعد، درد شدید و خونریزی، موقع ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلامت نیوز-* دکتر قاسم قارون:یکی از مشکلا ت مزمن و مقاوم به درمان که کسی به آن فکر نمی کند دردهای مقعد است که بدلائل نزدیک با میگرن باید آنرا ...

میگرن مقعدی چیست؟ - دهان دندان

dahandandan.ir › سلامت و پزشکی
۷ روز پیش - این دردهای حمله ای مقعد اکثراً در خانمها مشاهده می شود و مانند میگرن شکمی به هیچ درمان ... اثر تشدید کننده ای بر آن داشته با شد و کاملآ جدا از درد های ذکر شده مقعد است. .... ژن هایی که سلامتی را نشانه گرفته اند کاهش علائم افسردگی بعد از حمله ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,345
  • بازدید ماه : 4,345
  • بازدید سال : 102,755
  • بازدید کلی : 457,113
  • کدهای اختصاصی