loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 250 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم

آن طور که گفته می شود اکران «من سالوادور نیستم» به عنوان یکی از فیلم های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می شود. 

رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم هستند و حضور ریوالدو بازیکن مشهور فوتبال برزیل و مرد سال فوتبال جهان در سال 1999 در این فیلم سینمایی از نکات قابل توجه آن است. 

رضا عطاران در من سالوادور نیستم ، اینستاگرام هنرمندان ، اینستاگرام رضا عطاران

رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم

در خلاصه داستان من سالوادور نیستم:

ناصر (عطاران) و خانواده اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند که آنجا دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه می گیرد. 

یکتا ناصر، رضا عطاران و بازیگر زن خارجی ، اینستاگرام رضا عطاران ، نامزد جدید رضا عطاران

یکتا ناصر و رضا عطاران در کنار بازیگر خارجی فیلم

 

رضا عطاران در کنار ریوالدو ، نامزد جدید رضا عطاران ، نامزد رضا عطاران

رضا عطاران در کنار ریوالدو بازیکن اسبق تیم ملی برزیل

رضا عطاران ، عکس رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم

 

 

 

 

رضا عطاران | عکس “رضا عطاران” در فیلم من سالوادور نیستم

namnak.com/27327-نامزد-رضا-عطاران.html
۱۱ ساعت پیش - رضا عطاران و رضا عطاران در من سالوادور نیستم و عکس جالب رضا عطاران و بازیگران من سالوادور ... ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا عطاران” + عکس ...

نامزد برزیلی رضا عطاران / عکس - خبرآنلاین

khabaronline.ir/detail/512482/multimedia/picture
۲ ساعت پیش - نامزد برزیلی رضا عطاران / عکس. چند رسانه‌ای > عکس - باشگاه خبرنگاران نوشت:از آنونس و پوسترهای فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر ...
۱۹ ساعت پیش - آفتاب : آن‌طور که گفته می شود اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می‌شود. رضا عطاران، ...

ماجرای جالب نامزد برزیلی رضا عطاران/عکس

newsof.rozblog.com/.../ماجرای-جالب-نامزد-برزیلی-رضا-عطارانعکس.html
۴ ساعت پیش - تصاویر برای ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا عطاران” + عکسگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا عطاران” + عکس

ماجرای جالب نامزد برزیلی “رضا عطاران” + عکس | عکس های داغ جدید

kosmodisk.ir/ماجرای-جالب-نامزد-برزیلی-رضا-عطاران/
ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا عطاران” + عکس. فوریه 21, 2016. عکس های مد جدید. فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و بازی “رضا عطاران” ، یکتا ناصر ...
۱۱ ساعت پیش - رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم آن طور که گفته می شود اکران «من سالوادور نیستم» به عنوان یکی از فیلم های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در ...

ماجرای نامزد برزیلی رضا عطاران | سایت خبری تفریحی به روز ...

beroznews.com/tag/ماجرای-نامزد-برزیلی-رضا-عطاران/
عکس های رضا عطاران و آنجل نامزد برزیلی اش! رضا عطاران به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز عکس های از فیلم من سالوادور نیستم منتشر شده که در آن بازیگر زن ...

ماجرای جالب نامزد برزیلی “رضا عطاران” | نوروز 95

www.newphoto95.ir/2016/02/21/ماجرای-جالب-نامزد-برزیلی-رضا-عطاران/
۱۱ ساعت پیش - ۵۰ دقیقه پیش – رضا عطاران و رضا عطاران در من سالوادور نیستم و عکس جالب رضا عطاران و بازیگران من سالوادور … ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا ...

نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/picnews/1456048620532401
۲۰ ساعت پیش - به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آن‌طور که گفته می شود اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 ...

عکس جدید نامزد برزیلی رضا عطاران | سایت تفریحی دز فان ...

dezfun.com › عکس
۲۰ ساعت پیش - عکس جدید نامزد برزیلی رضا عطاران در فیلم سینمایی من سالوادور هستم که از آنونس و پوسترهای فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی ...

نامزد برزیلی رضا عطاران عکس-خبرآنلاین|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=نامزد-برزیلی-رضا-عطاران-عکس...
نامزد برزیلی رضا عطاران عکس-خبرآنلاین|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... خبر تازه از ازدواج پر ماجرای آزاده نامداری + عکس · درخواست عجیب حمید درخشان از ...

رضا عطاران و نامزد برزیلی اش!+ عکس

fun.nahane.ir/2016/02/21/رضا-عطاران-و-نامزد-برزیلی-اش-عکس/
۹ ساعت پیش - + عکس ۲ اسفند ۱۳۹۴. 0. رضا عطاران و نامزد برزیلی اش!+ عکس. از آنونس و پوسترهای فیلم “من سالوادور نیستم” به کارگردانی منوچهر هادی رونمایی شد.
۱۰ ساعت پیش - نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آن‌طور که گفته می شود اکران.
فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی و بازی “رضا عطاران” ، یکتا ناصر ، مهدی محرابی ، ژیلا صادقی و سوگل محرابی رونمایی شد.

نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس | زد ایکس ان

www.zxn.ir/نامزد-برزیلی-رضا-عطاران-عکس.html
۱۰ ساعت پیش - 55 دقیقه پیش – رضا عطاران و رضا عطاران در من سالوادور نیستم و عکس جالب رضا عطاران و بازیگران من سالوادور … ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا ...
۱۵ ساعت پیش - در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر (عطاران) و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند که آنجا دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود ...

رضا عطاران در کنار نامزد برزیلی اش + عکس - مجله ستاره ها

3tareha.ir/رضا-عطاران-در-کنار-نامزد-برزیلی-اش-عکس/
۱۴ ساعت پیش - فیلم ماجرای ناصر ( رضا عطاران ) را روایت می کند که به همراه خانواده اش به سفری تفریحی می رود و در آنجا یک دختر ناصر را با نامزد سابقش اشتباه می ...
۱۵ ساعت پیش - نامزد برزیلیِ «رضا عطاران» +عکس. از آنونس و پوسترهای فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی رونمایی شد. رضا عطاران نامزد برزیلیِ ...

ماجرای نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس - بهترینها - نصربلاگ

behtarinha.nasrblog.com/3223/ماجرای-نامزد-برزیلی-رضا-عطاران-+-عکس
۱۰ ساعت پیش - 2 hours ago - رضا عطاران و رضا عطاران در من سالوادور نیستم و عکس جالب رضا عطاران و بازیگران من سالوادور ... ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا عطاران” ...

نامزد برزیلی رضا عطاران +عکس - سراج24

seraj24.ir/fa/news-details/124538/نامزد-برزیلی-رضا-عطاران-+عکس-/
۱۵ ساعت پیش - به گزارش سراج24،اینطور که گفته می شود اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می‌شود.
۱۸ ساعت پیش - نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس ..... ماجرای ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی +تصاویر · آزاده ‌نامداری: من و همسرم بعد از 7 سال ‌به هم ‌رسیدیم! / ماجرای ...

پایگاه اطلاع رسانی مثلث | نامزد برزیلی رضا عطاران / عکس

mosalas.ir/fa/home/details/.../نامزد_برزیلی_رضا_عطاران_عکس
۸ ساعت پیش - عکس های دیدنی شهرام عبدلی و فرزندش! ... «ویلا» مرضیه برومند به دیگری سپرده شد ماجرای نیامدن «شجاعت حسین‌خان» به جشنواره .... نامزد برزیلی رضا عطاران / عکس ... در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر (عطاران) و خانواده‌اش به سفری ...
28 mins ago - رضا عطاران و رضا عطاران در من سالوادور نیستم و عکس جالب رضا عطاران و بازیگران من سالوادور ... ماجرای جالب نامزد برزیلیرضا عطاران” + عکس .

نامزد برزیلی رضا عطاران + عکس - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=نامزد+برزیلی+رضا+عطاران+%2B+عکس
نامزد برزيلي رضا عطاران آن‌طور که گفته می شود اکران "من سالوادور نیستم" به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی از چهارشنبه 5 اسفند در تهران و مشهد آغاز می‌شود. رضا عطاران ...
۱۸ ساعت پیش - نامزد برزیلی رضا عطاران ... عکس‌ های رضا عطاران با خانم های خارجی در فیلم من سالوادور نیستم ... ماجرای ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی +تصاویر.

نامزد برزیلی رضا عطاران (عکس) - خانواده ایرانی

khanevadeirani.ir/fa/news/45917/نامزد-برزیلی-رضا-عطاران-عکس
۱۸ ساعت پیش - در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ناصر (عطاران) و خانواده‌اش به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند که آنجا ... نامزد برزیلی رضا عطاران +عکس.

ایران خبر - عکس/ رضا عطاران و نامزد برزیلی اش

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/54995/عکس-رضا-عطاران-نامزد-برزیلی
۲۰ ساعت پیش - رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی و سوگل محرابی، کارول ویدوتی و بری فیوکا بازیگران اصلی این فیلم هستند و حضور ریوالدو ...
۱۵ ساعت پیش - نامزد برزیلی رضا عطاران +عکس. از آنونس و پوسترهای فیلم "من سالوادور نیستم" به کارگردانی منوچهر هادی رونمایی شد. باشگاه خبرنگاران: اینطور که ...

پایتخت - نامزد برزیلی رضا عطاران/عکس

www.paytakhtpress.ir/fa/doc/gallery/.../نامزد-برزیلی-رضا-عطاران-عکس
۲۰ ساعت پیش - کلمات کليدی: "من سالوادور نیستم" ، رضا عطاران ،بازیگر،نامزد برزیلی ،اخبار فرهنگی،پایتخت ... واقعیت ماجرای خودسوزی جوان ۳۰ ساله/عکس.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,274
  • بازدید ماه : 4,274
  • بازدید سال : 102,684
  • بازدید کلی : 457,042
  • کدهای اختصاصی