loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 314 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

رازهای خوشبو کردن خانه

شاید شما نیز تجربه کرده باشید که هنگام ورود به برخی خانه ها، بوی بسیار مطبوع و خوبی به مشام شما می رسد و شما نمی توانید منبع آن را پیدا کنید. در اینجا ما 3 راز خوشبو کردن خانه و خوشبو نگه داشتن آن را فاش می کنیم.

بسیاری از افراد برای تمیز و خوشبو نگه داشتن خانه از شوینده های شیمیایی و بسیار گران استفاده می کنند. در حالی که استفاده مداوم از آن برای همه افراد ممکن نیست و همچنین همه افراد توانایی پرداخت هزینه های آن را ندارند. علاوه بر این، این مواد شوینده حاوی مواد شیمیایی هستند که استنشاق آن ها می تواند برای سلامتی افراد مضر باشد.
 
روشهای خوشبو کردن خانه ، روش خوشبو کردن خانه ، خوشبو کردن خانه با مواد غیرشیمیایی
 
1 : می توان به کمک پارچه ها و مواد طبیعی و خوشبو کننده و در عین حال تازه کننده هوا این مشکل را برطرف کرد. می توانید در یک دقیقه این شوینده طبیعی را آماده کنید. علاوه بر تمیز کردن خانه، می توانید در تمیز کردن وسایل نقلیه نیز از آن استفاده کنید. برای تهیه آن به 1 یک پارچه نرم، جوش شیرین و آب گرم نیاز دارید.
برای این کار جوش شیرین را با آب گرم ترکیب کنید و دستمال پارچه ای نرم را به آن آغشته کنید و وسایل داخل خانه تان را با آن تمیز کنید. خواهید دید خانه تان خوش بو می شود و هوای داخل آن تازه می شود.

2 : یک راه سریع دیگر برای عطرآگین کردن محیط خانه، استفاده از گرماست. شما می توانید یک یا 2قطره از اسپری یا عطر مورد علاقه تان را روی حباب لامپ چراغ اتاق درحالی که خاموش است اسپری کنید. سپس چراغ را روشن کنید. گرمای چراغ بوی عطر را در محیط اتاق پراکنده می کند.

3 : مقدار کمی وانیل در کاسه حاوی آب بریزید و روی شعله اجاق گاز قرار دهید تا بجوشد. با جوشیدن وانیل، محیط عطرآگین می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز - نمناک

namnak.com/28346-روش-خوشبو-کردن-خانه.html
خوشبو کردن خانه و خوشبو کردن منزل و روش های خوشبو كردن خانه و خوشبو كردن خانه با مواد طبیعی و خوشبو نگه داشتن خانه را در نمناک مشاهده کنید.
۵ ساعت پیش - خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ترفندهای مهم خانه داری است که هر خانم کدبانویی باید بداند.به خصوص در ...
خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ترفندهای مهم خانه داری است که هر خانم کدبانویی باید بداند.به خصوص در زما.

روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز

www.khabarnewss.ir/.../روش-طبیعی-برای-خوشبو-کردن-خانه-در-ایام-عید...
۲ دقیقه پیش - روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ترفندهای…,روش ...

روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز - یاس ...

yascamp.ir/روش-طبیعی-برای-خوشبو-کردن-خانه-در-ایام-ع.html
خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ترفندهای مهم خانه داری است که هر خانم کدبانویی باید بداند.به خصوص در زمان دید و بازدید که ...

روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز - خبر ...

khabarontime.ir/.../روش-طبیعی-برای-خوشبو-کردن-خانه-در-ایام-عید-نور...
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-sf-Images-sabk-20zendegi-Khanedari-9412-10.jpg- ...
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوشبو کردن خانه,روش های خوشبو کردن منزل,معطر کردن فضای منزل,خوشبو کردن منزل,برای خوشبو کردن خانه,خوشبو کردن خانه با مواد طبیعی,رایحه خوش در منزل,خوشبو کردن فضای خانه,راه های خوشبو کردن منزل. ... یا اصلا در ایام عید فقط باید با آجی... ادامه · خانه تکانی نوروز : وسایل آشپزخانه تان را برق بیاندازید!! آکاایران: ...

پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی در تمام ساعات شبانه روز در ایام ...

newsfile.ir/.../پاسخگویی+وزارت+راه+و+شهرسازی+در+تمام+ساعات+شبانه+...
خبرپو - 31 دقیقه پیش; روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ترفندهای مهم ...

نکات خانه تکانی عید - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=نکات+خانه+تکانی+عید+
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - الهی آخرین خونه تکونی مجردیت باشه اس ام اس خانه تکاني عيد نوروز دلت را ... اس ام اس خانه تکاني عيد نوروز آيا ميدانيد ذکر ایام خانه تکاني به صورت زمزمه .... آکایران : خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های ... ۱۰ راه طبیعی و کم هزینه برای پاکسازی خانه ی خود از بوهای نامساعد بنا ... بهترین روش، جداسازی.
... تبدیل شده است؟ احتمالا این روزها دغدغه خرید انواع آجیل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی به سراغ‌تان. ... یا اصلا در ایام عید فقط باید با آجیل‌های سنتی از مهمانان‌مان پذیرایی کنید؟ .... روش های طبیعی خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع. اسفند ۱۲ ...

6 - سرگرمی

downloadfun7.ir/category/9?page=6
۴ ساعت پیش - هومن حاجی عبداللهی با گریمی جدید و خاص در یکی از سریال های نوروزی حضور خواهد داشت. .... روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز.
تازه های مهارتهای زندگی. . روش خرید شب عید, تکنیک های خرید شب عید ... مالی در زندگی · گرم کردن خانه در زمستان,گرم کردن خانه بدون بخاری ... راه‌های طبیعی برای دفع مورچه ها از آشپزخانه ..... با ليمو خوشبو شويد ... توصيه‌هاي هنگام ترك منزل در ايام نوروز ...

راه های جالب خوشبو کردن فرش - نیک صالحی

www.niksalehi.com/khanedari/archives/022388.php
تزئین کیف های ساده با پربرای عیدنوروز+تصاویر ... از آن مانند جوش‌شیرین بوده و اغلب به عنوان ماده‌ای غیرسمی برای تمیز کردن خانه از فروشگاه‌ها قابل تهیه است.

نکات خانه داری مفید آموزش خانه - تنکیو

tenq.ir/p/5145683ff14e246e2c53ee061b1d828404
پاک کننده ای طبیعی و معجزه آسا برای نظافت منزل میکروبی ترین نقاط خانه روش پاک ... با این روشها خانه ای خوشبو خواهید داشت اصول تمیز کردن لپ تاپ آشنایی با ...... میهمانی توصیه‌های هنگام ترک منزل در ایام نوروز پیاز گل سنبل برای عید در گلدان راه ...

خانه تان را با شوینده های دست ساز خانگی برق بیاندازید! - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه تکانی یکی از مهم ترین کارهای قبل از عید و سال نو است که یکی از سنت ... طرز تهیه ۸ شوینده خانگی برای خانه تکانی نوروز ... دستورالعمل برای تهیه براق کننده طبیعی سطوح ... از این اسپری برای خوشبو کردن روکش مبلمان و صندلی ها و همچنین بالش ها ... ایام نوروز در راه است و همه ما در تدارک خانه تکانی دور ریختن …
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مواد غذایی ممنوعه در ایام عید نوروز! ... جایگزین طبیعی برای شامپو ... فوت و فن خانه داری؛ ... ازبین بردن بوی فرش راه های جالب خوشبو کردن فرش.

نکات خانه داري - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=156
در خانه تکانی با دیوارها مهربان باشید; با نزدیک شدن نوروز و فصل بهار، ماجرای خانه تکانی در ... خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه ... خانه‌داری آسان مخصوص خانم‌ها و آقایون; مردم برای نگهداری مواد غذایی روشهای کمابیش ... برای تمیز کردن خانه و وسایل آن باید برخی نکات خانه داری را بدانید تا به ...

در کمترین زمان دندان های زرد خود را سفید کنید در خانه - پزشکین

pezeshkin.ir/در-کمترین-زمان-دندان-های-زرد-خود-را-سفید/
شما هم دندان هایتان لکه دارد و می خواهید در کمترین زمان در خانه آن را سفید کنید در جا بیان می ... از آنجایی که ما طرفدار روش های طبیعی و بی دردسر هستیم، چند روش کاملا ساده و کم ... اگر می خواهید تا عید دندان هایتان را سفیدتر کنید، می توانید برای مسواک زدن از این ماده ... این ماده طبیعی همچنین برای کاهش جرم دندان و خوشبو کردن دهان کاربرد دارد.

آموزش درست کردن باسلوق زعفرانی گرجستانی | مجله ...

www.yeknet.ir/node/.../آموزش-درست-کردن-باسلوق-زعفرانی-گرجستانی
۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک نت آموزش درست کردن باسلوق زعفرانی گرجستانی. ... صفحه مخصوص عید نوروز سال 1395 (حتما ببینید) ... کمی فرق داره ، مردم گرجستان معمولا واسه ایام عید و جشنهاشون این نوع دسر رو درست ... با مواد طبیعی خانه تان را خوشبو کنید.

4 روش طبیعی برای سفید کردن دندان ها - تالاب

www.talab.ir/health/ladies/4-natural-way-whiten-teeth.html
مصاحبه خواندنی با سیما تیرانداز در خانه فوق العاده زیبایش ... در ادامه با 4 روش طبیعی برای سفید کردن دندان هایتان آشنا می شوید. توت‌فرنگی‌ ... اس ام اس های تبریک عید نوروز · اس ام اس های خنده دار مخصوص ایام نوروز ... آموزش درست کردن خوشبو کننده کمد.

ترفندهای خوشبو و معطر کردن فضای خانه در تابستان

www.samatak.com/.../fragrant-and-aromatic-tricks-space-in-summer.htm...
راهنمای عمومی خرید لباس و مایحتاج عید نوروز اگر می خواهید که برای فصل بهار سال آینده بهترین لباس ها را .... آموزش غذایی راحت برای ایام خانه تکانی (فلافل خوزستان) ... اما سماتک در اینجا ترفندهای خوشبو و معطر کردن فضای خانه در فصل تابستان را برای شما بازدید ... در اینجا چند روش ساده و طبیعی آورده شده است تا خانه‌ی خود را معطر کنید.

خانه داری - نیوتیش

nivtish.com/سبک-زندگی/خانه-داری.html
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوشبو کردن منزل با مواد طبیعی ... این روزها در دیدو بازدیدهای ایام عید همه ما به بدنبال نظافت منزل هستیم.خوشبو کردن ... آموزش سبزه عدس برای نوروز.
10 راهکار برای خوشبو کردن منزل ... با نزدیک شدن به بهار طبیعت و سال جدید همه در پی این هستند که این روز های آغاز سال را ... سبزه نماد سرسبزی و طروات و زندگی در ایام عید است در این مطلب به آموزش ... تمیز کردن مرحله به مرحله آشپزخانه در خانه تکانی ۹۵ می خواهید در زمان کم خانه ... مدل های جدید عروسک عمو فیروز با خمیر چینی ویژه نوروز 95.
۴ ساعت پیش - نوروز برای ما ایرانی‌ها ایام عزیز و مهمی است. ... “تزیین تخم مرغ” عید 95 با ایده های دقیقه 90 ... روش طبیعی برای خوشبو کردن خانه در ایام عید نوروز.
خوشبوکردن خانه نحوه خوشبو کردن خانه پاکسازی خانه,نکاتی برای خوشبو کردن خانه ... راه های طبیعی برای پاکسازی خانه‌ی خود از بوهای نامساعد; طریقه خانه تکانی شب عید ... نگاهی به آداب و رسوم مردم ترکمنستان در ایام نوروز + تصاویر · عید نوروزه و حاجی ...
عید نوروز را می‌توان از قدیمی‌ترین عید ایرانیان نام برد که این جشن وجشن مهرگان( که با آغاز ... ماه یعنی نوروز بود که روز بس بزرگ است که به علت زنده شدن طبیعت گویند. .... اصطلاح خانه تکانی را بیشتر در مورد شستن، تمیز کردن، نو خریدن، تعمیر کردن .... آب و هوا ی کشور که در ایام نوروز از آب و هوای معتدل برخوردار است، سفر میکنند.
نکات خانه داری,خانه داری,آموزش بافتنی,هنر در خانه,نکات خانه داری,لوستر,آموزش خانه داری ... آموزش خوشبو کردن خانه با عطرهای طبیعی ... خرید عید برای خانم های خانه دار.

جشن آشپزی - ghalbak.ir

ghalbak.ir/p/0a2f162aef35fbba21bb8e0ae65a320208
جشن | آشپزی خانه تماس با ما آشپزی موضوعات خورش دسر و مربا سوپ و سالاد عمومی غذاها ... و ملایر, بدون استفاده از اسپری های خوشبو, برنامه ریزی در ایام عید نوروز, برنج زعفرانی, ... خوشبو کردن خانه با رایحه های طبیعی, خوشبو کننده بدن با رایحه های معروف و, ... ساده ترین روش برای خوشبو کردن, سال دینی یهود از عید سال نو تا, سراسر نوروز ...

روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا ...

seemorgh.com › سبک زندگی › خانه و دکوراسیون › تکنیک های خانه داری
۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دونا اسمالین نویسنده کتاب خانه تکانی با راحت ترین روش ها می گوید : روزی ... دستور زیر یک محلول پاک کننده ی طبیعی درست کرده و به کمک آن سطوح مبل را بشورید. ... قبل از آنکه شروع به تمیز کردن اتاق ها کنید ابتدا باید درهم و برهمی و بی .... خانه تکانی نوروز : ترفندهای ساده و جالب لکه بری برای خانه تکانی شب عید.

عید نوروز - فرهنگی اجتماعی مذهبی

ghaderiramazan.persianblog.ir/post/113/
... تطیب باطیب طیبک» ؛ «تمیزترین لباست را بپوش و با بهترین عطرت خود را خوشبوی ساز» ... سبز کردن گندم، عدس، تره تیزک، ده پانزده روز به عید مانده در خانه های شیراز صورت می گیرد. .... در ایام نوروز مسابقات مختلفی در ترکمنستان برگزار می‌شود که می‌توان به مسابقات ..... بزرگ کردن لب و گونه گـذاری با روش طبیعی بدون عوارض.

نوروز ، نماد نو شدن جهان و انسان - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/.../نوروز-نماد-نو-شدن-جهان-و-انسان
نوآوری و نهاد آموزش ... جشن نوروز ، یعنی جشن زنده شدن طبیعت و جماد و نبات . ... خود را بپوش و با بهترین عطرهایت خود را خوشبو نما و در این روز ، روزه دار باش»4 . ... پاکیزه یا نو کردن خانه و جامه و وسایل زندگی در آستانه نوروز ، به دیدار قبور مردگان رفتن در پنج شنبه پایان سال ، دید و بازدید ایام عید و عیدی دادن به کودکان و مهربانی کردن با ...

مجله اینترنتی آبانک

upciran.ir/web/aHR0cDovL3d3dy5hYmFuYWsuaXIv
... راهکاری برای ترمیم ظروف چدنی سوخته · طرز درست کردن شیرینی مغزدار شکلاتی عید 95 · 10 راهکار برای خوشبو کردن منزل ... بردن بوهای بد خانه به روش های مختلف همراه ما باشید با ۱۰ راهکار برای خوشبو کردن منزل . ... طرز تهیه ژله شکل شیرینی زبان ... کاربرانی که می خواهید در ایام نوروز دسرهای مختلف برای مهمانی های خود درست کنید در ...

خوابیدن با رایحه های خوشبو - جدید 2016-2017جدید 2016-2017

photos-2016.modenew.com/خوابیدن-با-رایحه-های-خوشبو.html
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوشبو کننده طبیعی بدن | hub davernews – پسر – داورنیوز ... بیتوتهخوشبو کننده های خانه رایحه های خوشبو کننده نکات رایحه درمانی خوشبو کردن سرویس بهداشتی نکات جالب رایحه درمانی دفع آفات با چند روش ساده و طبیعی خانه‌ی خود را .... اس ام اس دوستانه برای تبریک عید نوروز 1395 · اس ام اس های دوستانه تبریک عید ...
۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مراسم عید نوروز در استان مرکزی نیز مانند تمام نقاط ایران با خانه تکانی و ... گذاشتن گل‌هاي خوشبو در فضاي خانه، زيارت اهل قبور و شهدا در آخرين پنجشنبه و شب جمعه سال، دادن خيرات و روشن کردن شمع و چراغ ار آيين‌هاي تاريخي اين منطقه است. ... فروردين مردم استان ماندن در خانه را بد مي‌دانند و با رفتن به دل طبيعت و انجام ...

روشهای طبیعی خوشبو کردن موها - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../روشهای-طبیعی-خوشبو-کردن-موها
۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... بودن آن آسان نیست. برای اینکه مو خوش بو شود لازم است علت بدبو بودن آن را بفهمید. ... راه‌های طبیعی برای خوشبو کردن مو بی‌ضرر و همیشه موثر است. پس باید از این چند .... شهریور 1392 14:42. تصویر پاکسازی پوست در خانه ... سبزی پلوی شب عید مخصوص گیاهخوارها. 408 ... 6 موزه در ایام نوروز رایگان هستند · بیشتر ...

تميز كردن ظروف لعابي - زنان | flowers24.ir

flowers24.ir/tag/تميز-كردن-ظروف-لعابي-2670
راه های طبیعی برای پاکسازی خانه‌ی خود از بوهای نامساعد. خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ... گیره‌ای بر بینی خود گذاشته و این ۱۰ روش را برای از بین بردن بوهای نامطبوع از گوشه و کنار خانه‌ی خود امتحان کنید. ... خانه تکانی یکی از رسوم بسیار قدیمی برای عید نوروز است و هر چند که آپارتمان های ...

روشهای ساده ضد آلرژی کردن محیط داخل خانه | سال 94 | ماه محرم 94 ...

norouz94.ir/16016/روشهای-ضد-آلرژی-کردن-محیط-داخل-خانه
از بین بردن قارچ های حمام یک روش موثر برای ضد حساسیت کردن خانه است؛ برای این منظور ... برای پیشگیری از آلرژی از مواد خوشبو کننده در خانه استفاده نکنید. ... در یک جا نباشد و استفاده از مواد پاک کننده طبیعی به جای شیمیایی برای تمیز کردن خانه از دیگر راهکارها برای ضد آلرژی کردن خانه است. ... حراج ویژه نوروز ۱۳۹۵ را از دست ندهید ...

گزارش مکتوب .. آداب و رسوم عید نوروز در آذربایجان غربی ...

urmia.irib.ir/-/گزارش-مکتوب-اداب-و-رسوم-عید-نوروز-در-اذربایجان-غربی
تمامی آداب و رسوم ایرانی به خصوص عید باستانی نوروز در دل این تعاملات فرهنگی ... عطر های خوش خود را خوشبو گردان و در آن روز روزه بدار چون از نماز پیشین و پسین و ... آتش بودند که با طبیعت کشاورزی منطقه آذربایجان غربی نیز سنخیت دارند و مردم نیز ... شستن فرشها، گردگیری، رنگ کردن خانه و تزیین اتاق میهمان ( قوناق اتاقی ) از جمله ...

نحوه انداختن و آموزش درست کردن سبزه عروسکی نوروز ۹۵

www.axmusicdl.ir/.../نحوه-انداختن-و-آموزش-درست-کردن-سبزه-عروسکی-...
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معرفی برنامه های ايام نوروز ۹۴ · آموزش سبزه انداختن برای عید · طرز تهیه ژله به . ... نحوه درست کردن آویز خوشبو با طرح جغد,طرز ساخت آویزهای خوشبو بچه گانه . .... طرز تهیه و نحوه آموزش ساخت بدلیجات مجموعه: خــانه و خــانه داری و تزیین ساخت و .... توصیف معمو لا برای انسان ها، اشیا، طبیعت و عناصر آن چون درخت و سبزه و گل، ...

زن صيغه اي در مشهد

www.divi.ir/زنان-صيغه-اي-مشهد/
به همین مناسبت دسری ژلاتینی با پرتقال و توت فرنگی را به شما آموزش می دهیم. ... این پلیس بازی‌ها در ایام فوق العاده پیش از نوروز به اوج خودش می‌رسد و همه مان نقش کارگاه‌هایی برای ... راه های طبیعی برای پاکسازی خانه‌ی خود از بوهای نامساعد. خوشبو کردن خانه و از بین بردن بوی نامطبوع در قسمت های مختلف خانه یکی از ترفندهای مهم خانه داری ...

گل عید، سنبل - لیدیز

www.ladieez.com › کاشانه › گل و گیاه
گل معروف روزهای عید و سفره هفت سین، گل سنبل است. ... آخرین روزهای سال، ایام خوبی برای باغبانان و کسانی است که عاشق گل و گیاه اند. ... گل‌های سنبل خوش‌بو و جنبهٔ زینتی دارند. ... برای کاشت در آب، ظرف مناسب برای این روش را از گل فروشی که پیاز مخصوص را خریداری می .... الان باید پیاز رو بکارید توخاک و در دمای اتاق نگه دارید.
۴ ساعت پیش - کبد چرب و ایام نوروز .... در شهرستان سمنان ، عموما یک ماه مانده به شروع سال جدید و عید نوروز، نوجوانانى ... جشن نوروز با آداب و رسوم خاص خود برپا می‌شود که از آن جمله می‌توان به خانه ... و جلوگیری از سفید شدن موها استفاده از روش‌های طبیعی و خانگی است. ... آن را در کاسه‌ای بریزید و برای خوشبو کردن آن، چند قطره روغن یا اسانس ...
۷ ساعت پیش - فعالیت ۱۸ هزار جهادگر بسیجی در ایام نوروز/ ارائه خدمات رایگان ... در اینجا ما راز خوشبو کردن خانه و خوشبو نگه داشتن آن را فاش می‌کنیم. ... می‌توانید در یک دقیقه این شوینده طبیعی را آماده کنید. .... عجیب‌ترین روش برای جوان ماندن مغز.
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه تکانی، خرید لباس نو، تهیه سفره هفت سین، دید و بازدید عید از آداب ... آداب و رسوم نیکو نیز در ایام نوروز در میان مردم ایران زمین، دیده می شود، در ادامه به ... «تمیزترین لباست را بپوش و با بهترین عطرت خود را خوشبوی ساز». ○ خرید لباس نو و سبز کردن گندم. سبز کردن گندم و خرید لباس از دیگر آداب و رسوم عید است.
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - استفاده از مواد شیمیایی برای تمیز کردن خانه می تواند سبب بروز آسم و حساسیت ... محققان آمریکایی این دانشکده برخی از پاک کننده های طبیعی برای نظافت ... یک روش دیگر برای تمیز کردن لوله انتقال پساب به چاه، استفاده از ... استفاده از این مواد طبیعی علاوه بر خوشبو و ضدعفونی کردن محیط، خاصیت آرامبخشی دارند.

انجمن راسخون - شستشو و نظافت و خانه تکانی

rasekhoon.net › ... › خانه و خانواده › آشپزی، نکات خانه داری و دکوراسیون
۱۳ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 15پست - ‏1 نویسنده
اینكه هر كسی برای تمیز كردن منزل راهكار خود را دارد و به روش خود خانه را تمیز می كند، درست. .... این خمیر یک تمیزکننده ی طبیعی است آن را با اسنفج روی دیواره‌های داخل فر .... خانه تكانی از رسوم بسیار قدیمی آماده شدن برای عید نوروز است و هرچند كه ..... برای خوش‌بو کردن هوا از اسپری های خوش‌بوکننده که حاوی مواد شیمیایی ...
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از عصر هامون، خانه تکانی، سفره ... بلوچ ها نیز همچون سایر اقوام ایرانی بهار طبیعت و شکوفایی غنچه های بهاری را با ... مخصوص عید نوروز و جشن بهار در منطقه سرحد چیدن پشم گوسفندان و رنگ کردن ... چراگاه دام هریک از طوایف مشخص شده (برای اینکه در ایام نوروز و بهار نیز دام های هر ...

نحوه پرورش گل سنبل برای ایام عید نوروز ،عکس - ایران مطلب

iranmatlab.ir/fa/news/.../نحوه-پرورش-گل-سنبل-برای-ایام-عید-نوروز-ع...
آموزش آماده کردن خاک مناسب برای گیاهان آپارتمانی ... نحوه پرورش گل سنبل برای ایام عید نوروز ،عکس ... گیاهانی که به خانه شما زیبایی می​دهند ... پرورش گل سنبل،تکثیر گل سنبل ،روش کاشت گل سنبل،گل سنبل ، ... یکی بیرون نمی آید خیلی کوچک و تنک ولی معطر و خوشبو است ، رنگ گلهایش سفید و زودتر از سنبل هلندی باز می شود .
۶ روز پیش - نوروز گستره عظیمی دارد و در هر منطقه‌ای سال نو با یک پیش ‌درآمد طبیعی آغاز ... سفید و نقاشی کردن در و دیوار خانه، «خانه تکانی» یا غبارروبی از خانه و اسباب خانه، .... موقع باران در ايام عيد به ويژه روز قبل و سه روز نخست، خانم‌ها و دختر ..... انجام و مواد خوشبويي به نام "سوچكي" براي تميز و خوشبو كردن خانه در آتشدانها دود شود.
۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه تکانی نوروز ۹۴ در هفت مرحله آسان - هفت سین |رنگ سال 94 .... طریقه رنگ کردن تخم مرغ با مواد طبیعی; نمونه های جدید رنگ آمیزی تخم مرغ سال ۹۴ ... ویژه تبریک عید نوروز ۹۴ به عزیزان · روش تمیز کردن و نظافت هود آشپزخانه . ... خانه تکانی عید نوروز سال ۹۴,با فرا رسیدن ایام عید اغلب افراد به فکر خانه تکانی، .... ماشین ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 371
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 882
  • بازدید ماه : 6,619
  • بازدید سال : 105,029
  • بازدید کلی : 459,387
  • کدهای اختصاصی