loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 805 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

گفتگوی جذاب با مهراوه شریفی نیا

در این مطلب با مهراوه شریفی نیا بازیگر پر انتقاد سریال کیمیا گفتگویی انجام داده ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.
با مهراوه شریفی نیا گپ زده ایم. در آخرین روزهای یک اسفند ماه ملتهب. درباره سریال پر سروصدایش و روزهای خلوتش درباره انتقاد و محبوبیت. تلویزیون و انتخابات و فضای مجازی. مهراوه شریفی نیا همه سوال های مان را به همان آسودگی جواب می دهد که دراو سراغ داریم. هر چند که بعدش که می رود و مصاحبه را می خواند یادش می افتد که بعضی حرف ها برای چاپ شدن خوب نیست. که بعضی جمله ها را باید خط زد. حرف های معمولی که درباره عقاید و تصمیماتش زده بود. چیز هایی که حتی شاید در تعریف از دیگران گفته بود و می توانست سوءتفاهم ایجادکند. باشد. بگذارید به حساب اینکه نمی خواهد دلی را بشکند. بگذارید به حساب شکنندگی اش. این مصاحبه با او، عکس گرفتن با او به ما خوش گذشته است، کاش به شما هم خوش بگذرد.

مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا ، ‌ بازیگر ، عکس

به نظر خودت سریال کیمیا پرطرفدار بود؟

- بله بود. من خیلی به عدد و رقم کار ندارم ولی تا پیش از کیمیا اطرافیان خودم که طرفدار سریال های ترکیه ای بودند کارهایم را نمی دیدند... چون جم، یاسمین یا چنین چیزی پخش می کرد. همزمان با کیمیا هم سریال لطیفه و دو سریال دیگر از جم پخش می شد ولی آنها را ضبط می کردند و بعدا می دیدند تا بتوانند کیمیا را ببینند.

از طرفی هم کلا در کشور ما برای همه اتفاقات جوک می سازند. کیمیا هم کهاز شبکه دو پخش می شد. راستش ... ما وقتی فهمیدیم از شبکه دو پخش می شود خوشحال نشدیم، چون فکر می کردیم سریال های شبکه سه همیشه موفق تر هستند اما آخرش همان شد که از اول می گفتند؛ یعنی سریال از شبکه دو پخش شد و به شدت دیده شد... وقتی این همه سوژه از سریال درمی آورند یعنی دیده شده و هر سریالی را با چنین دقت و حساسیتی ببینند، از کارهای خودمن تا کارهای اطرافیان، حتما یک چیزی از آنها درمی آید. این دقتی که مردم در دیدن کیمیا داشتند برای من عجیب بود. مثلا یک خودکار گوشه تصویر بود، می گفتند این خودکار سال 72 ماه فلان ساخته شده یا قابلمه های شما فلان است. یا ما در خانه ای فیلمبرداری می کردیم که 50 سال قدمت داشت، روی در آن صندوق پستی بود و به آن ایراد گرفته بودند.

آقای افشار (کارگردان سریال) عکس خودش را که مربوط به سال 46 در خانه پدربزرگش بود، آورد که روی در خانه عین همین صندوق پستی بود. البته یک چیزهایی هم از دست ما در رفت و باعث شد مردم دیگر ول نکنند. اشکال این بود که همان ابتدای کار یک برچسب «همراه اول» از دست ما در رفت که این شروع قضایا بود.

البته من خیلی خوشحال بودم که مردم اینقدر سریال را با دق5ت می بینند. یعنی همیشه مردم سریال ها را رادویی می دیدند ولی سریال ما را مثل سینما می دیدند و زوم می کردند که ایراددربیاورند. به نظر من این برای تلویزیونی که همه می گویند با آن قهرند، یک پیروزی است چون اغلب بیننده ها حتی نگاه انتقادی هم به برنامه های تلویزیون ندارند؛ اصلا نمی بینند که بخواهند انتقاد کنند. به نظر من این اتفاق خوبی است ولی ایرادهای خودش را هم دارد. من خودم اگر می دانستم اینقدر این سریال دیده می شود شاید سر یکسری مسائلی پافشاری بیشتری می کردم و کوتاه نمی آمدم. آقای افشار و شفیعی هم کوتاه نمی آمدند.

مهراوه شریفی نیا  ، عکس ، آزیتا حاجیان


البته شاید با حضور این همه ستاره، پربیننده شدن آن قابل پیش بینی بود.

- نمی دانم. ما اینجوری فکر نمی کردیم. یک زمانی شبکه دو به عنوان شبکه کودک و نوجوان جا افتاد و شاید همین مسئله ما را ترسانده بود.

چه شد که قرار شد از شبکه دو پخش شود؟

- از اول هم قرار بود از شبکه دو پخش شود ولی آقای دارابی به ما قول داده بودند این سریال را از شبکه سه پخش کنند.

آقای پورمحمدی به مراسم تقدیر از عوامل کیمیا نیامدند؟

- چرا، آمدند.

به سریال انتقادی داشتند؟

- هم تشکر کردند و هم انتقادهایی را که به سازمان درباره کیمیا گفته شده بود را برای ما خواندند. همه می گویند آقای پورمحمدی شوخ طبع و رک و صریح اللهجه است. آقای شفیعی هم دو مورد را پاسخ دادند. درباره گریم و حضور نیروهای دریایی در زمان جنگ.

اینکه می گویید نزدیکان شما این سریال را بیشتر دیدند شاید به این دلیل باشد که نام سریال کیمیا بود و شما نقش اول آن بودید. من هم اگر یک آشنایی داشته باشم که نقش اول یک سریال صد قسمتی پرستاره باشد، حتما آن را می بینم.

- نه اینطور نیست. به نظر من بهترین باکس برای پخش یک سریال ماه رمضان است. یعنی وقتی کاری برای باکس ماه رمضان به من پیشنهاد می شود اینطوری آن را می خوانم که ان شاءالله خوب است و بازی می کنم. در بقیه موارد می گویم ان شاءالله جوری باشدکه نروم. «خداحافظ بچه» در ماه رمضان و شبکه سه پخش می شد. «روز حسرت» هم همینطور... ولی نشاندن مخاطب عام پای تلویزیون در باکسی به غیر از ماه رمضان، آن هم وقتی که به رنگ و لعاب شبکه جم عادت کرده اند، کار آسانی نیست.

منظورم این است که حتی نزدیکان خودم هم که از طرفداران سریال های ترکیه ای بودند، کیمیا را بدون اینکه بگویم، می دیدند. آنقدر به سریال های جم عادت کرده بودند که مثلا می گفتم، عمه تو رو خدا سریال من را یک قسمت ببین، ببین چه شکلی شده ام، می گفت نه، یاسمین (کاراکتر یکی از سریال های جم) خیلی خوشگل است! نمی توانم تو را ببینم. خب کاری نمی توانستم بکنم. بعد هم رفتم دیدم راست می گوید، واقعا خوشگل است! (خنده)

حاشیه های ماجرای گریم چه بود؟ مسائل دیگر مربوط به طراحی صحنه و عوامل دیگر است ولی مردم واقعا حساس شده بودند که این بازیگر الان واقعا 47 ساله است؟ یا چرا بازیگرها وقتی پیر می شوند فقط عینک می زنند و ...؟

- این هم واقعا به من ربطی ندارد. من نمی دانم امیر اسکندری چرا آن مصاحبه را انجام داد. در فاز سه آقای عبدالله اسکندری برای گریم من لطف کردند و تشریف آوردند چون نسبت به ابروهای دوره نوجوانی من انتقادات بسیاری شد، ... و من این مشکل را از همان ابتدا می گفتم... ولی کسی گوش نکرد.

مهراوه شریفی نیا و مادرش ، آزیتا حاجیان ، محمدرضا شریفی نیا

حرف های جالب آزیتا حاجیان درباره دخترش مهراوه شریفی نیا - ...

namnak.com/23613-حرف-های-آزیتا-حاجیان-درباره-مهراوه.html
پس از 3 دهه از فیلم دزد عروسک ها بار دیگر شاهد بازی آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه شریفی نیا این بار در یک سریال تلویزیونی به نام کیمیا هستیم. در ادامه ناگفته هایی ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر - نمناک

namnak.com/26733-مهراوه-شریفی-نیا-کیمیا.html
مهراوه شریفی نیا و عکسهای مهراوه شریفی نیا و مهراوه شریفی نیا بازیگر کیمیا و سفر مهراوه شریفی نیا به آذربایجان و گفتگو با مهراوه شریفی نیا را در نمناک ...
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روایت تکان دهنده مهراوه شریفی نیا از کیمیا! , ناگفته های مهراوه شریفی نیا ... می‌دانستیم اتفاقات فیلم واقعى نیست ولی از ترس به خودمان مى‌لرزیدیم.
۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهراوه شریفی نیا: گفته های آقای امیر اسکندری درباره من، مادرم و آقای کیانیان چیزی ... وقتی آقای شفیعی تصاویر ابروهای کیمیا را به ایشان نشان داد و ابراز ..... حرف های ناگفته سحر قریشی و امید علومی از ازدواجشان - قسمت دوم + تصاویر.

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر | مدل جدید 95 ...

nowruz95-model2016.ir/.../ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمیا-ت/
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هراوه شریفی نیا | عشق مهراوه شریفی نیا به کیمیا - نمناک namnak.com/26733-مهراوه-شریفی-نیا-کیمیا.html مهراوه شریفی نیا و عکسهای مهراوه ...
۱۶ ساعت پیش - ... مهراوه شريفي نيا از کيميا + تصاوير 1 . ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر…,ناگفته هاي مهراوه شريفي نيا از کيميا + تصاوير,بوم !
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر برای ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیاگزارش تصاویر تصاویر بیشتر برای ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا حرف های جالب ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا | نوروز 95

www.promdress95.ir/2016/02/.../ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمی...
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حرف های جالب آزیتا حاجیان درباره دخترش مهراوه شریفی نیا - ... namnak.com/23613-حرف-های-آزیتا-حاجیان-درباره-مهراوه.html پس از 3 دهه از فیلم دزد ...
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سریال کیمیا با بازی مهراوه شریفی نیا یکی از سریال های پرطرفدار این شبهای شبکه دوم سیما است که قسمت های پایانی خود را سپری میکند، ...
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهراوه شریفی نیا , بیوگرافی مهراوه شریفی نیا , بازیگر نقش کیمیا , عکس ... ناگفته های فاطمه معتمدآریا از اتفاقات کاشان و حواشی آن (2) +تصاویر.
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر جذاب و جدید مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا .... ناگفته های فاطمه معتمدآریا از اتفاقات کاشان و حواشی آن (2) +تصاویر · ناگفته های ...
مهراوه شریفی نیا , شریفی نیا , مهراوه , عکس های مهراوه شریفی نیا , سری جدید عکس های مهراوه شریفی نیا , ,سری جدید عکس ... ناگفته های فاطمه معتمدآریا از اتفاقات کاشان و حواشی آن (2) +تصاویر .... گلوریا هاردی و چگونگی بازی کردنش در سریال کیمیا!
۲۰ ساعت پیش - مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در مصاحبه ای با ما از حاشیه های سریال کیمیا گفت.

عكسهاي مهراوه در مراسم تقدير از سريال كيميا - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=عكسهاي+مهراوه+در+مراسم+تقدير+از+سريال+كيميا
مهراوه شریفی نیا در مراسم جشنواره فیلم فجر خبر انلاین اخبار مرتبط: تیپ مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ در نشست خبری سریال کیمیا + تصاویر ناگفته های ...
ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر ... مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اصلی سریال پر طرفدار کیمیا در حاشیه سفرش به جلفا از عشقش به کیمیا گفت.

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر - یاس کمپ ...

yascamp.ir/ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمیا-ت.html
ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر ... مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در مصاحبه ای با ما از حاشیه های سریال کیمیا گفت.

سبد بلاگ | ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا تصاویر ...

sabad-blog.ir/.../ناگفته+های+مهراوه+شریفی+نیا+از+کیمیا+%5C++تصا...
X ناگفته هاي مهراوه شريفي نيا از کيميا + تصاوير X خانم شريفي نيا، تجربه سفر به جلفا چطور بود؟ X سفر مهراوه شريفي نيا به آذربایجان X مهراوه شريفي نيا ، عشق ...
مهستان » عکس های شخصی همراه زندگینامه مهراوه شریفی نیا , را در ادامه مشاهده نمایید. مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا , طولانی ترین سریال تلویزیونی در ایران.
ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر. www.niazshoma.com/matlab/2239/91/... سفر مهراوه شریفی نیا به آذربایجان سریال کیمیا با بازی مهراوه شریفی نیا ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر | پگاه آنلاین ...

sport.pegahonline.ir/news/.../نگاهی-به-حضور-123-روزه-کلوپ-در-لیورپ...
ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اصلی سریال پر طرفدار کیمیا در حاشیه سفرش به جلفا از عشقش به کیمیا گفت.

عکس های مهراوه شریفی نیا کیمیا 2016 95 - فروش ویژه

www.scriptux.ir/.../عکس_های_مهراوه_شریفی_نیا_کیمیا_2016_95.html
ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا | نوروز 95; جستجو. ناگفته های مهراوه شریفی ... واکنش مهراوه شریفی نیا به سوتی و گاف های سریال کیمیا … واکنش مهراوه شریفی ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر

www.newsair.ir/.../27896-ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمیا-تصاو...
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار فرهنگی و هنری - مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اصلی سریال پر طرفدار کیمیا در حاشیه سفرش به جلفا از عشقش به کیمیا گفت. سریال کیمیا ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا تصاویر | News File

newsfile.ir/news/ناگفته+های+مهراوه+شریفی+نیا+از+کیمیا+++تصاویر
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اصلی سریال پر طرفدار کیمیا در حاشیه سفرش به جلفا از عشقش به کیمیا گفت.
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر جدید مهراوه شریفی نیا +پشت صحنه سریال کیمیا. ... آزیتا حاجیان | ناگفته های کیمیا از زبان آزیتا حاجیان :: یولاور ulover.blog.ir/.

حرف های جالب آزیتا حاجیان درباره دخترش مهراوه شریفی نیا

www.fastcamp.ir/1394/.../حرف-های-جالب-آزیتا-حاجیان-درباره-دخترش.html
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او یکی از انتخاب های اول نقش مهری در سریال «کیمیا» بود. انتخابی که بعدها ... آزیتا حاجیان ، مهراوه شریفی نیا ، سریال کیمیا. بگذارید ... من قبل از شروع فیلم برداری خودم یک پیش تولید برای «کیمیا» داشتم. .... در ادامه ناگفته هایی …

عکسهای مهراوه شریفی نیا با گریم کهنسالی سریال کیمیا

dosaboo.com/tag/عکسهای-مهراوه-شریفی-نیا-با-گریم-کهنسال/
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های جدید مهراوه شریفی نیا و دیگر بازیگران سریال کیمیا ... ناگفته های علی ضیاء از دوران ممنوع التصویری اش / عکس جنجالی اخیرش که از ...

گفته های تکان دهنده مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیا! + عکس

www.ghatreh.com/.../گفته-های-تکان-دهنده-مهراوه-شریفی-نیا-سریال-ک...
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگر نقش کیمیا در مجموعه کیمیا عنوان کرد: از ته دلم به همه شهدا، جانبازان و مفقودالاثرهایی که هنوز خانواده های آنان چشم انتظار بدن بی جانشان هستند، ...
مهراوه شریفی نیا سکانسی از سریال کیمیا مهراوه شریفی نیا و پدرش محمدرضا شریفی نیا عکس اینستاگرام مهراوه شریفی نیا بازیگر کیمیا ماجرای جالب عکس مهراوه ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر

download.funbag.ir/ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمیا-ت/
ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر. ۱۳۹۴-۱۲-۲۷. مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آ& Source: دانلود ایرونی. مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا ...

عکس های مهراوه شریفی نیا و مادرش

wiki.zibarou.site/+عکس+های+مهراوه+شریفی+نیا+و+مادرش/
مهراوه شریفی‌نیا و مادرش در کیمیا + عکس (عکس های مهراوه شریفی نیا و مادرش) ... ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر; شوخی کودکانه مهراوه شریفی نیا با ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمیا-تصا/
ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویراخبار فرهنگی و هنری مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اصلی سریال پر طرفدار کیمیا در حاشیه سفرش به جلفا از عشقش ...

از بدقلقی‌ مهراوه شریفی‌نیا تا ناز کردن رضا کیانیان در ...

cinemacinema.ir/tv/از-بدقلقی‌-مهراوه-شریفی‌نیا-تا-ناز-کر/
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر اسکندری طراح گریم سریال «کیمیا» شمه‌ای از مشکلات خود در این ... از بدقلقی‌ مهراوه شریفی‌نیا تا ناز کردن رضا کیانیان در ناگفته‌های طراح گریم «کیمیا» ... مجبور شدیم برای دختر خارجی در فیلم کلاه گیس بگذاریم اما نوعی کلاه ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیا | سایت اخبار ...

miad-rodsar.ir/ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-سریال-کی/
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر دلخراش از انفجار بمب دست ساز در اسلامشهر 16+ ... ناگفته های مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیا ... مهراوه شریفی‌نیا بازیگر مجموعه کیمیا در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: ما مى دونستیم واقعى نیست، مى دونستیم شب مى ...

برچسب ها - مهراوه شریفی نیا - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/مهراوه%20شریفی%20نیا
مهراوه شریفی نیا عکسی سلفی میان گل های شقایق شهر... و خواستار حمایت ... تصویر از این نوع عکس ها در دنیای وب از... خاطرات آن سال هاست مهراوه ... آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا برای نقش های کیمیا... و مهراوه کیمیا و ... ناگفته های آزیتا حاجیان از کیمیا.

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیا - پورتال غروب

www.sunsetclub.ir/fun/ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-سریال-کی
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ناگفته های مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیاReviewed by Feed on Dec 31Rating: ... مهراوه شریفی‌نیا بازیگر مجموعه کیمیا در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: ... تصاویر فاش شده از ویندوز ۱۰، اپلیکیشن ایکس‌باکس را نشان می‌دهد.

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیا! - نت شهر

www.netshahr.com › هنر › رادیو و تلویزیون
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ناگفته های مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیا! ... نت شهر: مهراوه شریفی‌نیا بازیگر مجموعه کیمیا در صفحه شخصی ... تصویر امنیتی جدید. ارسال. لغو ...

تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران | مهراوه شریفی نیا: ...

plus.ir/.../مهراوه-شریفی-نیا-بازی-در-سریال-کیمیا-خیلی-بیشتر-از-این...
مهراوه شریفی نیا: بازی در سریال کیمیا، خیلی بیشتر از این حرف ها می ارزید ... از حمایت از فیلم هایی سینمایی تا حضور در سریال پر بازیگر و البته طولانی کیمیا. ... نیکی کریمی، حامد بهداد، کیانیان و شریفی نیا؛ ستاره های سینما تنور شب های ... گفتند صدایتان درنیاید/رییس من و تو عصبانی شد و سوتی داد/ناگفته هایی تکان دهنده از ...

تصویر مهراوه شریفی نیا

avayemelal.ir/+تصویر+مهراوه+شریفی+نیا
الف - تصویر/ مهراوه شریفی‌نیا و مادرش در «کیمیا» مهراوه شریفی‌نیا که این شب‌ها سریال «کیمیا» با بازی او در حال پخش است عکسی از ... ناگفته های مهراوه شریفی نیا از ...

عکس های مهراوه شریفی نیا و مادرش - دانلود آهنگ مهلت

blueformen.brandsara.site/+عکس+های+مهراوه+شریفی+نیا+و+مادرش/
عکس مهراوه شریفی نیا و مادرش مهراوه شریفی نیا و مادرش در سریال کیمیا + عکس - آکا ... ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر; شوخی کودکانه مهراوه شریفی ...
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش صدای میانه به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ مهراوه شریفی نیا بازیگر ... ترین حال ممکن از سکانسی مربوط به خواندن وصیت نامه مادر خود در مجموعه کیمیا را منتشر کرد. ... انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر +تصاویر ۱ بازدید، ۰ نظر ... قاضی پور از زنان مجلس +تصویر ۲۳۳ بازدید، ۰ نظر; ناگفته های پزشک مصدق بعد ...
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر ... مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش اصلی سریال پر طرفدار کیمیا در حاشیه سفرش به جلفا از عشقش ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر - سئوی چت ...

www.goldtarh.ir/2016/03/.../ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمیا-ت-...
۱۳ ساعت پیش - مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در مصاحبه ای با ما از حاشیه های سریال کیمیا گفت. برچسب ها : 1 views; ۲۶ام اسفند ۱۳۹۴ ...
تصاویر برای جدیدترین عهای مهراوه شریفی نیاگزارش تصاویر ... ملیکا شریفی نیا این عکس را به به بهانه حضور خواهرش مهراوه در سریال کیمیا که این شب ها در حال ... عاشقانه ناگفته های عاشقانه ء بیوگرافی · عکسهای جدید نفیسه روشن و مهراوه شریفی نیا.

:: روایت تکان دهنده مهراوه شریفی نیا از سریال کیمیا +عکس

www.rcamp.ir/2016/01/.../روایت-تکان-دهنده-مهراوه-شریفی-نیا-از-س.htm...
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش به تصاویر کشف حجاب کیمیا مهراوه شریفی نیا در … ..... ۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ناگفته های مهراوه شریفی نیا از خودش و کیمیا را در اینجا بخوانید.
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا در آخرین پست اینستاگرام خود با اشاره به سرقت عکس های خصوصی اش ، نسبت به این عمل زشت واکنش نشان ...

واکنش مهراوه شریفی‌نیا به طنز های «کیمیا» - اخبار سینمای ...

cinemapress.ir/news/72732/واکنش-مهراوه-شریفی-نیا-به-طنز-های-کیمیا
۲۲ ساعت پیش - جام جم: برای مهراوه شریفی‌نیا بازیگری همزمان با یادگیری الفبای زندگی ... هشت سال داشت در فیلم سینمایی «دزد عروسک‌ها» به کارگردانی محمدرضا هنرمند دیده ... ناگفته های «کلهر» از نقش مدیران دهه ۶۰ در حذف عنوان بین المللی از جشنواره ...

ناگفته های مهراوه شریفی نیا از کیمیا + تصاویر | دانلود ایرونی

download.ironi.in/.../6729_ناگفته-های-مهراوه-شریفی-نیا-از-کیمیا-تص...
مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در مصاحبه ای با ما از حاشیه های سریال کیمیا گفت. ادامه را مطالعه کنید در نمناک ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,259
  • بازدید ماه : 4,259
  • بازدید سال : 102,669
  • بازدید کلی : 457,027
  • کدهای اختصاصی