loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 320 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

جزئیات انفجار در بازار تهران از زبان فرمانده ناجا

سردار اشتری گفت: مسئولیت فرماندهی ناجا مسئولیت فوق العاده سنگین است و شاید قبل از حضورم در این سمت شاید نمی دانستم چقدر سخت است البته با همکاری همکارانم کارها خوب پیش رفت.

وی درباره حادثه عصر امروز بازار تهران گفت: بعد از ظهر انفجاری در بازار رخ داد همکاران ما سریعا در محل حاضر شدند تیم چک و خنثی سازی و کارشناسان محل را بازدید کردند اما آخرین اطلاعات حکایت از انفجار مواد شیمیایی بوده است و احتمالا برای ساخت مواد محترقه برای آخر سال بوده است.

محل انفجار در بازار تهران ، انفجار ، بازار تهران

محل حادثه انفجار در بازار تهران


فرمانده ناجا گفت: یک نفر به دلیل ظن و اتهام دستگیر شده است البته 39 نفر هم مجروح شده اند که دو نفر از آنها حالشان خوب نیست اما مابقی سرپایی معالجه شده اند یا وضعیت مشکل داری ندارند.

وی درباره چهارشنبه آخر سال نیز گفت: این موضوع ابعاد مختلفی دارد ما سنوات گذشته حوادثی که رخ می داد و تلفاتی که وجود داشت امسال به نسبت سال های گذشته کمتر بود و 3 نفر متأسفانه کشته شدند و البته این موضوع هم سخت است تعدادی هم قطع عضو شدند و نابینا شدند اما آمار بیمارستان حکایت از کاهش تعداد مصدومان دارد.

سردار اشتری گفت: بیش از 40 درصد کاهش داشته است حوادث.

وی درباره امنیت شهرها گفت: ما ا مطلوب و ایده آل حتما فاصله داریم ولی وضعیت را می توانم بگویم خوب است و هم خود شهرها و هم در مرزها وضعیت مناسب است و آماری که من می گویم برحسب اطلاعات روزانه است. و 24 ساعت یکبار مطالعه می کینم و مرورشان می کینم وضعیت امنیت مان خوب است.

فرمانده ناجا درباره سارقان و معتادان متجاهر هم گفت: در بحث معتادان ما معتادان متجاهر را اعلام کردیم و گفتیم که اگر محل های نگهداری و کمپ ها آماده شود نیروی انتظامی آمادگی دارد در کمتر از ده روز اینها را جمع آوری کند و تحویل کمپ ها بدهد و در برخی از شهرها هم در کمتر از 48 ساعت افراد را جمع آوری کردیم.

مشکل امروز ما کمبود محل های نگهداری است البته برخی از دستگاه های همکاری لازم را داشته اند اما امیدواریم در سال آینده این روند برای اختصاص مکان نگهداری بهبود پیدا کند.

وی گفت: ما بیش از 5 هزار نفر را در تهران با هماهنگی شهرداری تهران جمع آوری کردیم و برخی از این پارک ها و مکان هایی که محل جمع آوری شان بود را پاک سازی کردیم.

سردار اشتری درباره سارقان نیز گفت: ما بیش از 50 درصد از سرقت هایمان سرقت خورد است و بالای 50 درصد همین سارقان خرد معتادان هستند که دست به سرقت می زنند و بعضا هم اموال سرقتی شان قیمت زیادی ندارد و صرفا می خواهند مشکل روزانه شان را حل کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی کشور هم برای نگهداری این افراد قطعا محدودیت هایی دارد متأسفانه از آنجایی که محل های مناسبی برای نگهداری اینها نیست نمی توان کاری کرد.

فرمانده ناجا گفت: باید توضیح بدهم درباره قرارگاه نوروزی و اقداماتی که از روز گذشته شروع شده است و قرارگاه نوروزی امام علی هم امروز شروع به کار کرد.

وی افزود: در بحث ترافیکی ملاحظه کردید در سال های قبل و امسال هم با برنامه ریزی بیشتر همکاران ما در جاده ها هستند و خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: فرهنگ ترافیکی در کشور ما ارتقا پیدا کرده است و مردم هم مقیدتر شده اند نسبت به رعایت مسائل ترافیکی که البته به آن بخش اندکی که رعایت نمی کنند توصیه می کنیم قانونی رانندگی کنند.

وی درباره امنیت شهرها هم گفت: برخی شهرها مسافر پذیر و برخی مسافر فرست هستند که البته هر دو دسته از این شهرها باید از امنیت لازم برخوردار باشند تا نظم حاکم شود.

فرمانده ناجا گفت: در تمام محلات تهران محل هایی را برای حضور مأموران در نظر گرفته ایم و همچنین ایستگاه های سیاری را هم برنامه ریزی کرده ایم و هدفمان پیشگیری از بروز ناامنی است.

وی درباره ارتقای وضعیت کلانتری ها و نحوه برخورد با شهروندان و طول کشیدن رسیدگی ها گفت: خوشبختانه رفتار سازمانی همکاران ارتقا پیدا کرده است البته بدانید کار سخت است و فشار کار باعث می شود خستگی مفرط باعث کاهش دقت شود اما مأموران ما و آمارهای موجود نشان می دهد که وضعیت مأموران بهتر شده است.

وی درباره تخلفات گفت: بیش از 450 هزار تماس با 197 گرفته شده است وقتی تقسیم می کینم بخشی انتقاد بخشی پیشنهاد و تشکر بوده است که سهم انتقادات بیش از 30 درصد بوده است.

سردار اشتری گفت: البته برخی از تماس گیرندگان هم شکایت دارند و ما خیلی سریع بر روی این مسائل بررسی های لازم را انجام می دهیم و اگر کوتاهی شده باشد حتما اقدام لازم انجام می شود.

فرمانده ناجا درباره برخورد با دست فروشان نیز گفت: اینکه باید نیروهای پلیس افزایش پیدا کند حتما درست است و در تمام دنیا هر هزار نفر 5 تا 7 نفر پلیس هستند اما ما حدود 3 نفر را داریم ما باید این تعداد را دو برابرش کنیم و تجهیزات را افزایش دهیم چون کشور ما پهناور و گسترده است.

وی گفت: ما در برخی از شهرها هنوز نتوانسته ایم که کلانتری داشته باشیم البته این به معنای این نیست که جایی و نقطه ای از دید پلیس پنهان مانده باشد. حتما گشت ما در آن نقطه حضور دارد و از تجهیزات لازم هم استفاده می کینم.

سردار اشتری درباره فضای مجازی نیز گفت: پلیس فتا با اینکه نوپا است و چند سال است شکل گرفته اما خوشبختانه نقش خوبی ایفا پیدا کرده است به همان اندازه ای که ما رشد پیدا می کینم و مردم از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند جرائم افزایش پیدا می کند.

وی گفت: 17 درصد جرائم فضای مجازی نسبت به سال 93 افزایش پیدا کرده و قطعا سال بعد هم افزایش بیشتری خواهیم داشت. البته خوشبختانه بیش از 85 درصد جرائم کشف شده است که این امیدوار کننده است.

فرمانده ناجا افزود: بیشتر جرائم در حوزه فضای مجازی مسائل مالی است و کلاهبرداری ها را شامل می شود. البته ما باید در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم.

سردار اشتری درباره کلاهبرداری از داخل زندان هم گفت: سازمان زندان ها اقدامات خوبی در جهت پاکسازی زندان انجام داده اند البته باید این روند بهبود بهتری داشته باشد.

وی درباره برخورد با ناامنی ها هم گفت: امروز احساس امنیت از خود امنیت ارزشش بیشتر شده است وضعیت امنیتی ما خوب است اما متأسفانه برخی جاها وضعیت احساس امنیت مان خوب نیست. به گفته رهبری مردم باید در آرامش و آسایش باشند همه ما باید تلاش کنیم این امنیت روانی ایجاد شود.

فرمانده ناجا گفت: برخی موارد ما فرافکنی می کنیم و مشکل را به گردن کس دیگری می اندازیم اما ما در حوزه کاری خودمان تلاش کردیم تا با برنامه ریزی بهتر عمل کنیم.

وی گفت: براساس موازین شرعی و قانونی وظایفمان عمل می مکنیم و بین شرع و قانون فاصله ای نداریم و نیروی انتظامی حافظ ارزش هاست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب و ارزش ها وظیفه ما است و همه کارهای ما هم طبق قوانین است.

سردار اشتری درباره خودروهایی که کشف حجاب می کنند سرنشینان آن گفت: من در شهریور ماه این موضوع را گفتم و گفتیم سرنشینان باید این موضوع را رعایت کنند. همچنین خودروهایی که ایجاد آلودگی صوتی می کنند و همکاران ما این ها را اعمال قانونی می کنند.

وی افزود: خودروهایی بوده اند که توقیف شده اند و بیش از یک ماه در توقیف مانده اند البته به دستور مقام قضایی و این موضوع براساس بررسی های ما اثرگذار هم بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی درباره نرخ جریمه ها هم گفت: این افزایش براساس قانون بوده است و قرار بوده هر سال براساس نرخ تورم افزایش پیدا کند ما هدفمان از جریمه کردن اذیت مردم نیست بلکه می خواهیم کاری کنیم که بازدارندگی داشته باشد. قطعا راننده ای که بداند خودرو اش به واسطه تخلف توقیف می شود بازدارندگی خواهد داشت و از تخلف پرهیز می کند.

وی گفت: آنچه از سوی هیات دولت به ما ابلاغ شود ما آن را اجرا می کنیم. نماینده پلیس هم در جلسات تصمیم گیری نرخ جریمه ها حضور داشته است و قطعا این بر روی تصادفات و تخلفات تاثیر می گذارد.

سردار اشتری گفت: در سال 94 به تعداد 3 درصد یعنی حدود 450 نفر کاهش تلفات داشتیم و در نوروز 94 نسبت به نوروز 93 حدود 10 درصد کاهش داشتیم که امیدواریم در نوروز 95 هم کاهش چشم گیری داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از 95 درصد رانندگان ما قوانین را رعایت می کنند و تنها 5 درصد رعایت نمی کنند.

وی درباره معیشت کارکنان ناجا گفت: حضرت آقا در حکم شان برای بنده به موضوع معیشت پرداختند ما هم براساس این تدبیر و فرمان کارگروهی را مشخص کردیم تا برخی مسائل را بررسی کنند البته افزایش حقوق چیزی نیست که ما یک شبه درباره آن تصمیم بگیریم باید از برخی فیلتر ها بگذرد البته ما گام را برداشته ایم تا بتوانیم برخی از کاستی ها را برطرف کنیم.

سردار اشتری درباره کمک دولت هم گفت: هر کجا با منطق و استدلال پیش رفتیم دولتی ها هم با ما کنار آمدند البته با یک مکاتبه و یک جلسه همه چیز حل نمی شود بلکه چندین بار رفتیم و آمدیم تا حل شده است.

فرمانده ناجا درباره حقوق یک مرزبان در جنوب شرق کشور گفت: میانگین حقوق کارکنان ناجا یک میلیون 400 است و این در حالی است که بیشتر کارکنان حقوقشان زیر 3 میلیون تومان است.

وی درباره حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در این باره در یک جلسه صحبت کردیم و گفتیم مجازات باید بازدارنده باشد و اگر کسی تخلف انجام داد بداند که باید هزینه بالایی پرداخت کند. اگر فکر کند که نباید هزینه ای بدهد قطعا فایده نخواهد داشت.

سردار اشتری گفت: باید یک کارگروهی بنشینند و بررسی کنند آن چیزی که نیروی انتظامی دنبال می کند این است که باید مجازات ها بازدارندگی داشته باشد.

فرمانده ناجا درباره استرداد خاوری هم گفت: از طریق اینترپل پیگیری این موضوع هستیم و باید آن کشور مربوطه هم با ما همکاری کند ما این آمادگی را داریم. اگر آن طرفی ها با ما همکاری کنند مشکلی برای استردادش مشکلی نداریم.

وی گفت: از مردم تشکر می کنم این یک سالی که بنده در خدمت شان بودم زیرا مردم اعتماد کردند به پلیس و با ما همکاری خوبی داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ... - عصر ...

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۴ ساعت پیش - انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. ... به یک نفر مشکوک شدند و با هماهنگی مسئولان قضایی این فرد دستگیر شد.

PressTV-دستگیری مظنون انفجار بازار تهران

www.presstv.ir/DetailFa/2016/03/16/456116/iran-tehran-market-blast
۱ ساعت پیش - فرماندهی نیروی انتظامی ایران می‌گوید در پی وقوع انفجار در بازار تهران یک نفر با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شده است. سردار حسین اشتری شامگاه ...

انفجار در بازار تهران - نمناک

namnak.com/28420-انفجار-در-بازار-تهران.html
۲۰ دقیقه پیش - مظنونانفجار در بازار تهراندستگیر شد ... فرمانده ناجا گفت: یک نفر به دلیل ظن و اتهام دستگیر شده است البته 39 نفر هم مجروح شده اند که دو نفر از ...
۱۵ ساعت پیش - انفجار در بازار تهران/ دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ... امام خمینی (ره) محدوده بازار تهران به مرکز اطلاع رسانی اورژانس اعلام شد.

بازداشت یک مظنون در حادثه انفجار بازار - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/بازداشت-مظنون-حادثه-انفجار-بازار.html
۲ ساعت پیش - ... نیروی انتظامی در تشریح آخرین جزئیات به دست آمده از حادثه انفجار بازار تهران از دستگیری یک مظنون خبر داد. ... علت انفجار در بازار تهران اعلام شد.

انفجار در بازار تهران/ دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار ...

www.ghatreh.com/.../انفجار-بازار-تهران-دستگیری-مظنون-حادثه-انفجار...
۱۰ ساعت پیش - فرمانده ناجا: یک مظنون در حادثه انفجار بازار دستگیر شد ... سردار حسین ساجدی نیا با حضور در محل انفجار در بازار تهران اظهار کرد: عصر امروز وقوع این ...

یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/snn/news20163162394853512.html
۱۰ ساعت پیش - آکاایران: یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد. آکاایران یک مظنون در حادثه ..... انفجار در بازار تهران/ حال ۱۲ نفر از مصدومان وخیم است.

یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد

stagemanoto1.rozblog.com/.../یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار-تهران-دس...
۷ ساعت پیش - ۳ ساعت پیش - انفجار در بازار تهران / 39 مصدوم تاکنون / اعلام علت حادثه ... به دست آمده از حادثه انفجار عصر امروز بازار تهران، از دستگیری یک مظنون ...
۹ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در انفجار بازار ... فرمانده ناجا گفت: یک نفر به دلیل ظن و اتهام دستگیر شده است البته 39 .... علت انفجار در بازار تهران اعلام شد.
۱۵ ساعت پیش - **حال مصدومان انفجار وخیم گزارش شده است/ ساعت 18:30 ... به آخرین آمار مجروحان انفجار در بازار تهران گفت : متاسفانه آمار مجروحان این حادثه در حال افزایش است و تاکنون 39 ... فرمانده ناجا :دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار/ 12:00

انفجار در بازار تهران دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار ...

newsfile.ir/.../انفجار+در+بازار+تهران++دستگیری+یک+مظنون+در+حادثه...
انفجار در بازار تهران دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار فرمانده ناجا: ... و ششم اسفند در یکی از پاساژ‌های طلا در بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد.
۲ ساعت پیش - فرمانده ناجا گفت: یک نفر به دلیل ظن و اتهام دستگیر شده است البته ۳۹ نفر هم مجروح شده اند که .... کلمات کلیدی : سردار اشتری+انفجار در بازار تهران.

انفجار در بازار تهران/ دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار ...

khabarfarsi.com/n/16077368
۱۰ ساعت پیش - علت این انفجار مشخص نیست ولی برخی مسؤولان و نیز شبکه خبر صدا و سیما می گویند که یک کپسول گاز منفجر شده است.سخنگوی آتش نشانی هم ...

انفجار مهیب در پاساژ قیصریه بازار تهران/آمار مجروحان 39 نفر ...

social-news.nahane.ir/.../انفجار-مهیب-در-پاساژ-قیصریه-بازار-تهرا-5/
۸ ساعت پیش - **حال مصدومان انفجار وخیم گزارش شده است/ ساعت ۱۸:۳۰ ... خبرنگار ما با اشاره به آخرین آمار مجروحان انفجار در بازار تهران گفت : متاسفانه آمار مجروحان این حادثه در حال افزایش ... فرمانده ناجا :دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار/ ۱۲:۰۰.
فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از مواد ... منبع : جهان نيوز - آخرين عناوين جامعه :: نسخه کاملدستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار ... توضیحات سردار اشتری درباره انفجار در بازار تهران و شناسایی محل زندگی خاوری ...

یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد شب ...

khabarche.ir/خبر/.../یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار-تهران-دستگیر-ش...
۱۰ ساعت پیش - ... و ششم اسفند ماه 1394 خبر یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد. ... انفجار در بازار تهران · زلزله شبانگاهی در قوچان/ ۴.۳ ریشتر لرزید ...

دستگیری یک مظنون در انفجار بازار - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../دستگیری-یک-مظنون-در-انفجار-بازار
۹ ساعت پیش - فرمانده ناجا گفت: یک نفر به دلیل ظن و اتهام دستگیر شده است البته 39 نفر هم مجروح شده اند .... انفجار در بازار تهران / افزایش مجروحان به 39 تن +عکس.
990؛ شماره اعلام شده از سوی آل سعود برای بازداشت حامیان حزب الله ... انفجار در بازار تهران/ دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی شیمیایی ...
۹ ساعت پیش - پهپاد داعش در آسمان الانبار سرنگون شد .... انفجار در بازار تهران/ دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی شیمیایی علت انفجار بوده است + ... انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار/.

یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد - پارست

www.parset.com/.../46098_ik_maznon_dar_hadseh_anfajar_bazar_thara...
۲ ساعت پیش - یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد ... فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از .... انفجار در بازار تهران.

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار-جهان نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار...
۸ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار-جهان نیوز|خبرپو, مرجع اخبار و ... شبکه شما از دیشب تعطیل شد ... آخرین اخبار از انفجار در بازار تهران.
به روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹. عصر ایران ... دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی شیمیایی علت انفجار بوده است ... انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. علت این انفجار مشخص نیست ...
۱۰ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی شیمیایی علت ... انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. ... و نیز شبکه خبر صدا و سیما می گویند که یک کپسول گاز منفجر شده است.

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار - خبر زنده

khabarezendeh.com/.../دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار-380...
۴ ساعت پیش - آفتاب : سردار حسین اشتری با اشاره به وقوع انفجار عصر امروز در محدود بازار تهران در تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: پس از وقوع این ...

از انفجار یک کپسول گاز تا مواد شیمیایی محترقه/39 مصدوم و ...

shomanews.com/.../از-انفجار-یک-کپسول-گاز-تا-مواد-شیمیایی-محترقه-...
۳۰ دقیقه پیش - شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): علت وقوع انفجار در بازار تهران که موجب ... دلیل وقوع این حادثه بوده و یک مظنون نیز در این باره دستگیر شده است.

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار-پارس نیوز|لاودان

lavdan.ir/l.php?u=دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار...
دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار-پارس نیوز|لاودان, مرجع اخبار و نيازهای ... 10 در سال 1395 اعلام شد · تخلف یک طلا فروش علت انفجار در بازار تهران/تعدادی زن و ...

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار - پایگاه خبری ...

55online.irancloob.net/دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار/
۶ ساعت پیش - همچنین محدوده محل انفجار از جمعیت تخیله شده است. ... به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا با حضور در محل انفجار در بازار تهران اظهار کرد: عصر امروز ...
۴ ساعت پیش - فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از مواد شیمیایی که در ساخت ... علت حادثه انفجار در بازار تهران -20 دقيقه قبل

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا ...

www.toranjnews.com/دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار/
۱۰ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی شیمیایی علت ... انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. ... و نیز شبکه خبر صدا و سیما می گویند که یک کپسول گاز منفجر شده است.
۳ ساعت پیش - ... مجروحان ۳۹ نفر/ فرمانده ناجا:دستگیری یک مظنون در حادثه +فیلم و تصاویر ... یک دستگاه موتور آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که ۵ دقیقه پس از دریافت ... با اشاره به آخرین آمار مجروحان انفجار در بازار تهران گفت : متاسفانه آمار مجروحان ...
**حال مصدومان انفجار وخیم گزارش شده است/ ساعت 18:30. حسن عباسی،سخنگوی ... رئیس اتحادیه طلا و جواهر:تخلف یک طلا فروش علت انفجار در بازار تهران/ ساعت 20:10. بر اساس گزارش‌های ... فرمانده ناجا :دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار/ 12:00.
۱۴ ساعت پیش - ... امروز در محدوده بازار ۱۲ نفر مصدوم شدند که حال آنها وخیم گزارش شده است. ... یک مظنون در حادثه انفجار بازار تهران دستگیر شد; النصر جای ذوب آهن در ...
۶ ساعت پیش - علت حادثه مشخص شد/ ساعت 20:00سردار ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ... علت انفجار در بازار تهران/ ساعت 20:10بر اساس گزارش‌های خبری منتشر شده رئیس ... فرمانده ناجا :دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار/ 12:00تسنیم ...

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار - جهان نیوز - پارسی جو

khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...دستگیری...مظنون...
۸ ساعت پیش - آخرین اخبار از انفجار در بازار تهران ... فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از مواد شیمیایی که در ساخت مواد محترقه ...
۳ ساعت پیش - تهران- ایرنا- علت وقوع انفجار در بازار تهران که موجب مصدومیت 39 تن از ... محترقه دلیل وقوع این حادثه بوده و یک مظنون نیز در این باره دستگیر شده است.
۸ ساعت پیش - ... به دست آمده از حادثه انفجار عصر امروز بازار تهران، از دستگیری یک مظنون خبر داد. ... علت انفجار در بازار تهران اعلام شد انفجار،بازار،قیصریه،پاساژ ...

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار - مرجع مقالات و ...

www.rahta.com/idn/.../دستگیری_یک_مظنون_در_حادثه_انفجار_بازار
۸ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار ... فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از مواد شیمیایی که در ساخت مواد محترقه به کار می‌رود عامل انفجار ... علت انفجار در بازار تهران «مواد شیمیایی» بوده است.

گذارنیوز | ۳۹نفر در حادثه آتش سوزی بازار تهران مصدوم شده اند ...

gozarnews.ir/۳۹نفر-حادثه-آتش-سوزی-بازار-تهران-مصد/
۹ ساعت پیش - یک مظنون در حادثه انفجار بازار دستگیر شد ... ۳۹نفر در حادثه آتش سوزی بازار تهران مصدوم شده اند/علت آتش سوزی در دست بررسی است ... دلار گران شد
۹ ساعت پیش - یه گزارش انتخاب ، فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده ... برچسب ها: مظنون ، انفجار ... مواد شیمیایی علت حادثه انفجار در بازار تهران.
۱۰ ساعت پیش - ... آمده از حادثه انفجار عصر امروز بازار تهران، از دستگیری یک مظنون خبر داد. ... 1395 اعلام شد · تخلف یک طلا فروش علت انفجار در بازار تهران/تعدادی زن ...

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار | 55 آنلاین

www.55online.ir/news/دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار
۶ ساعت پیش - انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. ... به یک نفر مشکوک شدند و با هماهنگی مسئولان قضایی این فرد دستگیر شد.

انفجار مهیب در پاساژ قیصریه بازار تهران/آمار مجروحان ۳۹ نفر ...

yjc.irwordpress.com/2016/.../انفجار-مهیب-در-پاساژ-قیصریه-بازار-تهرا-...
۹ ساعت پیش - **حال مصدومان انفجار وخیم گزارش شده است/ ساعت ۱۸:۳۰ ... خبرنگار ما با اشاره به آخرین آمار مجروحان انفجار در بازار تهران گفت : متاسفانه آمار مجروحان این حادثه در حال افزایش ... فرمانده ناجا :دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار/ ۱۲:۰۰.

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار | ایراتو

irato.ir/fa/news/2453349/دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار/
۹ ساعت پیش - فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از مواد شیمیایی که در ساخت مواد محترقه به ... علت حادثه انفجار در بازار تهران.
۸ ساعت پیش - **حال مصدومان انفجار وخیم گزارش شده است/ ساعت 18:30 ... گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین آمار مجروحان انفجار در بازار تهران گفت : متاسفانه آمار مجروحان این حادثه ... فرمانده ناجا :دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار/ 12:00

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا - خبر ...

khabarzende.ir/.../دستگیری...مظنون...-/-فرمانده-ناجا-ترکیبی-شیمیای...
۵ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی شیمیایی علت ... انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. ... و نیز شبکه خبر صدا و سیما می گویند که یک کپسول گاز منفجر شده است.

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا ...

rozanenor.ir/دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار/
۹ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار / فرمانده ناجا: ترکیبی شیمیایی علت ... انفجار در بازار تهران/ 22 آمبولانس به محل اعزام شدند/ اعلام علت انفجار. ... و نیز شبکه خبر صدا و سیما می گویند که یک کپسول گاز منفجر شده است.

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار - چیتوا

www.chitva.com/news/.../دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار
۹ ساعت پیش - تصاویر/ انفجار در بازار تهران ... دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار ... فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از مواد شیمیایی که در ساخت مواد محترقه به کار می‌رود عامل انفجار بوده است.
۳ ساعت پیش - به گزارش عصر امروز انفجار در یکی از پاساژ‌های بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد. این انفجار دیروز چهارشنبه در پاساژ سه طبقه طلا در ...

دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار - خبرهای مرتبط

khabargo.ir/دستگیری-یک-مظنون-در-حادثه-انفجار-بازار/
۹ ساعت پیش - دستگیری یک مظنون در حادثه انفجار بازار ... فرمانده ناجا افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که ترکیبی از .... تصاویر/ انفجار در بازار تهران · بازی در کشور ثالث را نمی‌پذیریم/ AFC تحت تایر فشارهای عربستان قرار نگیرد ...

ضرورت افزایش ۲برابری نیروهای ناجا/ دستگیری یک مظنون در انفجار بازار/ ضرورت بازدارندگی مجازات/ وضع مطلوب امنیت ... وزیر خزانه‌داری آمریکا: پول‌های آزاد شده ایران پس از برجام، سریع برگردانده نمی‌شوند ... انفجار در بازار تهران به روایت فارس.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 338
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,134
  • بازدید ماه : 4,134
  • بازدید سال : 102,544
  • بازدید کلی : 456,902
  • کدهای اختصاصی