loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 439 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

شرایط ازدواج با مرد مطلقه و بچه دار

انتخاب فرد مناسب برای شروع زندگی که در آن با مشکلات اندک مواجه شوی از دغدغه های تمام افرادی است که در سن ازدواج به سر می برند.بالا رفتن سن ازدواج دختران و حضور خواستگارانی که طلاق گرفته اند می تواند خود موضوع مهمی در این مبحث باشد.

در کلام پیشوایان دین و قرآن، ازدواج امری پسندیده و مورد تأکید است، تا آنجا که در اسلام هیچ چیز نزد خداوند محبوب تر از خانه ای که به ازدواج آباد شود نیست (وسایل الشیعه).

پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله وسلم) ازدواج درست را سبب خوش اخلاقی، وسعت روزی و جوانمردی می داند (ابحارالانوار، ج 3) و از کسی که از سنت وی دوری گزیند بیزار است (مستدرک وسائل الشیعه) و در سخنی دیگر ازدواج را سبب عفت چشم و شهوت می داند و آن را وسیله ای برای پاکدامنی و شرافتمندی معرفی می کند.
 
مشاوره ازدواج با مرد مطلقه ، ازدواج با مرد مطلقه و بچه دار ، مشکلات ازدواج با مرد مطلقه
 
ساقدوس عروس ، عروس و داماد
 
همسر خواستن، نیاز به همراز و هم دل، فرزند داشتن و... همه و همه نیازهای فطری و روحی انسان است، بنابراین دوری از آن و خلوت گزینی، خلاف دستورات الهی و پیشوایان معصوم است و انسان را از دستیابی به کمال و معنویت حقیقی باز می دارد.
اما همه این مطالب منوط بر آن است که انتخاب شایسته، بررسی شده و منطقی باشد. هرچه در امر همسر گزینی شناخت و بررسی بیشتر درگیر شود، امر انتخاب همسر و ازدواج با موفقیت و شادکامی بیشتری توأم خواهد بود.
لذا مراحل شناخت قبل از ازدواج و کسب آمادگی برای ورود به آن و همچنین یادگیری و تقویت مهارت های زندگی از ضرورت های یک ازدواج موفق و حساب شده است.
توجه به معیارهای انتخاب همسر و تقویت مهارت های زندگی در هر دوره ای و در هر سن و سالی و حتی برای کسانی که تجربه ازدواج مجدد را می خواهند پشت سر بگذارند، توصیه می شود. تأخیر در ازدواج، اقدام برای ازدواج مجدد، ایجاد عشق و علاقه قبل از ازدواج، ازدواج های فامیلی و... هیچ یک دلیل نمی شود تا از این مهم (یعنی توجه به انتخاب درست) غفلت کرد.
توجه به معیارهای انتخاب همسر و تقویت مهارت های زندگی در هر دوره ای و در هر سن و سالی و حتی برای کسانی که تجربه ازدواج مجدد را می خواهند پشت سر بگذارند، توصیه می شود.
 
دختر خانمی 38 ساله چنین یادداشتی را برای ما ارسال کرده اند و طلب کمک نموده اند:
 
خواستگاری 48 ساله دارم که دارای یک پسر 18 ساله است. از طریق یکی از اقوام که همکار این آقاست با ایشان آشنا شده ام. در طی چند ماهی که با ایشان صحبت کردم از اخلاق، طرز بیان، مسئولیت پذیری و آرامش بسیار خوشم آمده است. ایشان دلیل جدایی خود از همسرش را عدم مسئولیت پذیری ایشان بیان کرده است.
معرف، از اخلاق و رفتار این آقا بسیار تعریف و تمجید می کند اما من هنوز بسیار نگران فرزند نوجوان ایشان هستم. نمی دانم می توانم با وی کنار بیایم؟ از طرف دیگر بسیار نگران تجرد طولانی مدت خود شده ام و تنهایی زاید، مرا خسته کرده است.
 
در پاسخ به این خانم باید بگوییم که توجه به چند نکته، اکیداً به شما توصیه می شود:
 
1- به نظر می رسد که این آقا بعد از سال ها زندگی مشترک، اقدام به طلاق کرده است لذا شناخت انگیزه اصلی طلاق بسیار مهم است. این چه عاملی بود.
که ایشان بعد از این همه سال زندگی، حاضر شده در میانسالی یعنی در دورانی که همه نیاز به آرامش زیاد دارند، از همسرش جدا شود؟ در این زمینه معضل با خود این آقا صحبت کند و از ایشان دلایل روشن و واضح و حتی مثال موردی بخواهید. با همسر قبلی ایشان حتماً صحبت داشته باشید و دلایل طلاق را از دید خود این خانم هم بررسی کنید. شناخت اخلاق و روحیات این آقا بسیار مهم است و همسر سابق ایشان منبع اطلاعات بسیار خوبی است.
 
2- نکته مهم دیگر این است که فرزند این آقا در اوج تغییر و تحولات نوجوانی است و قطعاً با ازدواج پدرش با چالش جدی مواجه می شود. اگر برای ازدواج با ایشان به توافق رسیدید حتماً چندین جلسه صحبت با فرزند ایشان داشته باشید.
او و روحیاتش را بشناسید. احساس او از این ازدواج ارزیابی کنید. ببینید می تواند شما را بپذیرد؟ کلاً سعی کنید با اخلاق و روحیاتش (خصوصاً از طریق پدرش) آشنا شوید.
در هر حال شما یک خانم جوان هستید که تجربه ازدواج نداشته و طبیعتاً مواجه شدن با یک نوجوان پسر برایتان سخت و چالش ساز خواهد بود. حتی من توصیه می کنم حتماً چند جلسه مراجعه نزد روان شناس کودک و نوجوان هم داشته باشید.
مساله ازدواج و تشکیل خانواده امر بسیار مهمی است و فواید بسیاری به همراه دارد. اما مهم ترین فایده و هدف ازدواج عبارتست از تشکیل خانواده
 
3- نکته اصلی و اساسی دیگر این است که تنها براساس نوع گفتار این آقا و تعریف و تمجید معرف دست به انتخاب نزنید توجه کنید همه ما هنگام ارتباط با اطرافیان قطعاً بخشی از شخصیت خود را سانسور می کنیم.
 
بنابراین کاملاً طبیعی است که این آقا در ارتباط با شما و حتی در محیط کارش رفتاری مثبت داشته باشد. رفتار افراد در محیط کار نمی تواند نشان دهنده کلیت شخصیت آنها باشد لذا تأکید جدی به شما دارم که در مورد نوع رفتار، اخلاق، خلق وخور صفات و شخصیت این آقا در میان دوستان، آشنایان، اطرافیان خصوصاً دوستان صمیمی و حتی اعضای خانواده وی، تحقیق و بررسی جدی کنید.
مراجعه نزد مشاوره قبل از ازدواج به همه افرادی که در آستانه انتخاب همسر هستند اکیداً توصیه می شود. این اقدام به افرادی مثل شما که قصد ارزیابی و بررسی فردی را دارند که سابقه طلاق هم دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
دوست من توجه کنید که مساله ازدواج و تشکیل خانواده امر بسیار مهمی است و فواید بسیاری به همراه دارد.
اما مهم ترین فایده و هدف ازدواج عبارتست از تشکیل خانواده. نفس این علقه زوجیت و تشکیل یک واحد جدید، مایه آرامش زن و مرد و مایه کمال و اتمام شخصیت آنهاست که بدون آن هم زن و هم مرد ناقص هستند اگر این کانون، سالم و پایدار باشد، هم روی آینده و هم بر روی وضعیت فعلی خود فرد و حتی جامعه تأثیر خواهد گذاشت.
ازدواج در حقیقت اساس همه تربیت های اجتماعی و انسانی است. نوع پایه گذاری و میزان اندیشه و تدبر در آن پیشرفت و انحطاط شخصیت شما و طرف مقابل و حتی فرزندانی که خواهید داشت نقش بسیار جدی دارد. لذا در این امر مهم نهایت توجه و دقت را به خرج داده و بسیار نکته سنج برخورد کنید.
 
این روزها با تغییر فرهنگ عمومی جامعه، تغییر الگوهای ازدواج و تغییر سن و سال و معیارهای آن و همچنین تغییر نگرش و سطح دید افراد جامعه، ازدواج با افرادی که تجربه تلخ یک جدایی را داشته اند، چندان دور از ذهن نبوده و حتی گاهی می تواند نتایج و سرانجام بسیار خوبی را هم برای طرفین رقم بزند.

با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟ - نمناک

namnak.com/28410-با-مرد-مطلقه-که-فرزند-دارد-ازدواج-بکنم.html
تا چند سال پیش ازدواج با افرادی که تجربه تلخ طلاق را پشت سر گذاشته بودند، آنقدرها رایج نبود.با این وجود ازدواج دوباره با تمام محاسنی که دارد مشکلاتی را پیش روی زن ...
۱۹ ساعت پیش - تا چند سال پیش ازدواج با افرادی که تجربه تلخ طلاق را پشت سر گذاشته بودند، آنقدرها رایج نبود.با این وجود ازدواج دوباره با تمام محاسنی که دارد ...
درباره ازدواج پسر با خانمی که قبلاً ازدواج کرده و جدا شده و گاه دارای فرزند است و حتی بزرگ ... وجود دارد که مرد از بچه خانمش ناراحت شود یا برخورد تندی با وی داشته باشد. .... ميكنه ن ازم جدا ميشه ن رو اخلاقش كار ميكنه هيچ جوره درست نميشه من بايد چيكار كنم.
اما زمانیکه مردی با زن مطلقه ازدواج می‌کند؛ با خود چنین ذهنیت نادرستی دارد که ... و می خواد با خودش زندگی کنه مرد باید خودشو برای این وضعیت آماده کنه که فرزند او رو به عنوان ..... خاک کل عالم تو سر مردی که بااینکه زن دارد باغیر همسر ارتباط برقرار بکنه.

با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟ | سایت کلیک جوان ...

clickjavan.ir/با-مرد-مطلقه-که-فرزند-دارد-ازدواج-بکنم؟/
۵ روز پیش - شرایط ازدواج با مرد مطلقه و بچه دار. انتخاب فرد مناسب برای شروع زندگی که در آن با مشکلات اندک مواجه شوی از دغدغه های تمام افرادی است که در سن ازدواج ...

با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟ – اخرين اخبار

news.tkfa.ir/2016/03/16/با-مرد-مطلقه-که-فرزند-دارد-ازدواج-بکنم؟/
۱۵ ساعت پیش - شرایط ازدواج با مرد مطلقه و بچه دار. انتخاب فرد مناسب برای شروع زندگی که در آن با مشکلات اندک مواجه شوی از دغدغه های تمام افرادی است که در سن ازدواج ...

ازدواج با کسی که فرزند دارد - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/danestani/married3-one-child.html
ازدواج با کسی که فرزند دارد ازدواج سابق,ازدواج دوباره,فردی برای ازدواج,همسر سابق,همسر جدید, واقعیت زندگی, رابطه با همسر سابق.

با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟ | عکس های داغ جدید

kosmodisk.ir/با-مرد-مطلقه-که-فرزند-دارد-ازدواج-بکنم؟2/
۱ روز پیش - تا چند سال پیش ازدواج با افرادی که تجربه تلخ طلاق را پشت سر گذاشته بودند، آنقدرها رایج نبود.با این وجود ازدواج دوباره با تمام محاسنی که دارد ...
ایشون آلان به من گفتن که تو سن 20 سالگی ازدواج کردن و دارای دو فرزند 10 و 6 ساله ... با مردی كه 12 سال از من بزرگتر است ویك بار ازدواج كرده و بچه هم دارد ازدواج كنم .... دادم 3سال گذشته حضانت با خودمه حالا یك زن مطلقه روستایی برام پیدا كردن اهل زندگی ...

ازدواج با مرد بیوه دارای فرزند ! :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/3299/ازدواج-با-مرد-بیوه-داری-فرزند
۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ازدواج با مرد بیوه داری فرزند ! ... که آدم باید برای خودش زندگی کنه یه وقت ممکنه آدم کار اشتباهی بکنه بقیه تذکر ... زیرا خداوند متوکلان را دوست دارد. ..... من الان حدود 50 روز میشه با یه اقایی که قبلا طلاق گرفته و بچه داره و حزانت بچه اش هم ...

ازدواج با مردی که قبلا زن داشته درسته یا غلط - انجمن مشاوره ...

www.taahod.com › ... › مشاوره ازدواج › تردید و دودلی در انتخاب همسر
۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست - ‏3 نویسنده
تجربه من نشون میده ازدواج مرد طلاق گرفته با یه دختر هرچند هم سن بالا باشد به مشکل بر ... هم وجود دارد قطعا ایشان تمایل دارند فرزندش را یک مادر صبور نگهداری کند. .... اما خودم که تو این وضعیت قرار گرفتم نمیدونستم چیکار باید بکنم

ازدواج مجدد براي زنان مطلقه - پارسی طب

fa.parsiteb.com/ازدواج-مجدد-براي-زنان-مطلقه/
طلاق یک بحران اجتماعی است چون عوارضی بهشدت اجتماعی دارد. ... طبعا مردان مطلقه هم ترجیح میدهند با دختر ازدواج کنند تا زن مطلقهای که ممکن است تجربه ..... ای و تایید صلاحیت از مشاور و دکتر و حتی گواهی شرکت در کلاس پرورش فرزند را داشته باشند.

پنج نکته طلایی در هنگام ازدواج با مرد صاحب فرزند

www.gisgolabetoon.ir/.../5points-before-getting-married-man-with-child
۱۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر می‌خواهید با مردی صاحب فرزند ازدواج کنید، این پنج نکته را جدی بگیرید : ... ۱ - اگر با مردی آشنا شدید که فرزند دارد، سه جلسه با او بیرون بروید و پس از آن تقاضا .... اگر ممکنه واضح تر بنوییسید تا این مطلب را یک پست بکنم.

مشاوره ازدواج با مرد مطلقه | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ...

مشاوره-ازدواج.com/مشاوره-ازدواج-با-مرد-مطلقه/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راهنمایی و مشورت در رابطه با مردی که قبلا ازدواج کرده است نتخاب خود شوند. ... برای این که این افراد از ازدواج با مرد مطلقه این دو راهی رهایی یابند و با ..... هر شخصی همواره کسانی را اذیت می کند که دوستش دارد؛ اشخاصی که هرگز نباید .... ولی اون هنوز در اینکه این تصمیم گیری رو بکنه که چطور جدایی را زیر بارش بره میترسه.

با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟

download.funbag.ir/با-مرد-مطلقه-که-فرزند-دارد-ازدواج-بکنم؟/
با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟ ۱۳۹۴-۱۲-۲۷. تا چند سال پیش ازدواج با افرادی که تجربه تلخ Source: دانلود ایرونی. تا چند سال پیش ازدواج با افرادی که تجربه ...

طلاق - آرشیو شبکه سوم سیما

ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
مثلا یک دختر خانم پنج ساله از مادرش جدا بشود چه احساسی دارد ؟ ... گاهی اوقات می بینیم که آقا با خانمی ازدواج کرده که 15 نمره از همسر قبلی خودش پایین ... در جوامعی از دنیا هست که از مرد و زن ازهم جدا می شوند ، آب از آب تکان نمی خورد یعنی .... چکار باید بکنم ؟ .... که بخاطر خیانت همسرم با وجود دو فرزند دختر از ایشان جدا شده ام و طلاق گرفته ام .
۱۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من زنی را می شناسم که بیماری ام اس دارد و دو فرزند دختر دارد و چند سال قبل ...... با یک مرد زن مرد یا طلاق گرفته ازدواج کنن خداروشکر همون قد که زن طلاق ... کمک مالی اندکی بکنم و این باعث شده که زندگی من به مشکلات بسیاری روبرو شود .

با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟ - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../با-مرد-مطلقه-که-فرزند-دارد-ازدواج-بکنم-
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-sf-aup-9412-350.jpg- ...

من همسردوم هستم - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=151845
۲۵ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - همسرتان به این دلیل با شما ازدواج نکرده که شما نسخه دوم همسر اولش بوده اید. ..... را مطالعه کردند به عنوان زن دوم باید بگویم ازدواج با مرد زن دار که فرزند هم دارد اماده ... اون رو بگیرم حالا هم دیگه من كاری نمیتونم بكنم اگه بخوام جداشم میشم مطلقه.
آيا مرد مى تواند در آنِ واحد با اعتقاد به اين كه اين كار لذت بيشترى دارد، با همسران خود آميزش كند؟ .... و چرا زنا حرام است در صورتى كه ازدواج موقت حلال و جايز مى باشد؟ ... به همين علت است كه غربيان به فرزند زنازاده على رغم به رسميت شناختن مادر و پدر وى ..... اگر طلاق رجعى باشد، زن مطلّقه ناگزير است كه عدّه ى خود را در خانه ى شوهر بگذراند چون زن ...

-پرسشهاي متداول - سازمان ثبت احوال کشور

https://www.sabteahval.ir/kharejeh/tab-1130.aspx
اگر امکان گرفتن شناسنامه وجود دارد به کجا باید مراجعه کرد؟ ... پاسخ: برای ثبت مشخصات فرزندان زنان ایرانی که با مردان خارجی ازدواج نموده اند در ... میتوانید با در دست داشتن اصل شناسنامه مادر و گواهی ولادت و گذرنامه خارجی فرزند به ..... چکار باید بکنم؟

احکام طلاق و ازدواج

ahkam.tv3.ir/index.php/matni/160-talagh-o-ezdevaj
اگر طلاق ثبت نشده ،اما شرعاً این خانم مطلقه است، با شرایطی که گفته شد شرعاً می ... اگر مردی زنش را طلاق بدهد ، باز هم بچه هایش واجب النفقه هستند و باید هزینه ی زندگی آنها را بپردازد . اگر فرزند در حدی است که خودش هزینه ی زندگی اش را تامین می کند و در آمدی دارد و ... برای طلاق همسرم نمی توانم از دفاتر ثبت طلاق ایرانی استفاده بکنم . من با ...

عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل - فرارو

fararu.com/fa/news/204926/عوامل-گرایش-دختران-مجرد-به-مردان-متاهل
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با مردی ۳۱ ساله که همسر و فرزند دارد، آشنا شده‌ام. ... گریبانگیر بعضی از خانم‌های مجرد و مطلقه شده و در حقیقت یک آسیب اجتماعی است. ..... واقعا این مردایی که به خاطر رفع نیاز جنسی ازدواج می کنند و بعدش یه بچه پس می ندازن و ...... ببینه و از طرفی چون بچه داره و به خاطر بچه ش نخواد زن اولش را طلاق بده چکار باید بکنه؟
۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این مصاحبه با مردی سی ساله است که اکنون متأهل است و در این مصاحبه با صراحت، ... کسی که نکته‌ها و دغدغه‌هایی درباره ازدواج موقت دارد و به بیان آن‌ها می‌پردازد. .... نگران نبودید که در این مدت صاحب فرزند شوید و برای‌تان مشکلاتی به وجود بیاید؟ ..... که میبینین تا چند ساله دیگه هیچ کس نمیتونه با کسی ازدواج بکنه
۱۵ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این خانمهایی هم که ادعای مطلقه بودن و تن ندادن به ازدواج مجدد با مرد متأهل و .... هر وقت رشد جمعیت کاهش پیدا کنه تعداد زنها کمتر میشه، مجلس از الان یه فکری هم برا اون موقع بکنه. ... کرده ام و با داشتن دو فرزند بزرگ همسرم مخفیانه زن صیغه نموده و 6 ماهه که ... که مردا میرن صیغه 99 ساله میکنن خوب این چه تفاوتی با ازدواج دائم دارد ...
البته در مورد اینکه ایشان فرزند دارد یا نه حرفی نزدید که در صورتی که بچه هم دارد ... ابدا با مرد مطلقه ازدواج نکن در حالیکه کم سنی و کم تجربه و خودتم باکره هستی ... سنت کم است به خودت فرصت بده که با کسی ازدواج بکنی که همه چیز براش مثل تو تازه ...
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 20پست - ‏11 نویسنده
... انقدر دلسوز باشي و ارزوهات را فداي ببيخشيد تخم و تركه يك زن ديگه بكني؟ ... سلام آي دي عزيزم ، من 31 ساله هستم و 5 سال پيش با مردي كه يه پسر داشت ازدواج كردم. ... دوستان بياييد قبول كنيم كه ازدواج با زن يا مرد بچه دار عواقب سختي دارد. ... البته عمه ي من هم خيلي سال قبلش ازدواج كرده بود و از همسرش طلاق گرفته بود و ...

خواستگار دارم ولی پرده بکارتم را از دست داده ام - خانه - پرسمان

www.moshavereh.porsemani.ir/.../خواستگار-دارم-ولی-پرده-بکارتم-را-از...
... داريم كه بدين منظور لازم است شناخت و قدرت ذهن و توانايي هاي متناسب با سن فرزند خود ... اگر بريم آزمايش، بدبخت روزگار ميشم. خواهش مي كنم راهنماييم كنيد. چيكار كنم؟ ... زنان ازدواج کرده، خارج می سازد و شما در حال حاضر نه یک دختر هستید و نه یک زن مطلقه و ... اما این امکان نیز وجود دارد که مرد مورد نظر ازدواج با شما را نپذیرد، در این صورت می ...
۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اما خانم‌هایی که با ما همکاری می‌کنند مهریه‌های مختلفی را با توجه به ویژگی‌های که ... به ما معرفی کنند و در سایت‌ خودمان اعلام کرده‌ایم که اگر زنی مطلقه است و شرایط آن را دارد برای .... در ازدواج موقت تاکید شده که زن باید عده نگه دارد و مرد تا 40 روز او را ترک نکند. ..... باید دولت یه فکری برای جوون ها بکنه که بتونن ازدواج کنن.

زنان مطلقه ازدواج - فردا

www.fardanews.com/.../یک-زن-مطلقه‌-دوستان-متاهلم-من-را-برای-زندگی‌...
۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وجود قبح ازدواج دائم مردان با زنان مطلقه مسئله ای است که باعث می شود که زنان سالم و جوانی ..... مطلقه هستم با يك فرزند و شوهرم با زن ديگر ازدواج كرده وقتي ديدم او را دوست دارد گفتم برو با او خوش باش حالا هم با خيال راحت زندگيم را مي كنم ...

ازدواج (درج ، حذف ، ... ) - نمايش

www.golestancr.ir/faq/showchoice.asp?choice=12
6 - ازدواج کرده ام و طلاق گرفته ام میخواهم ازدواج مجدد کنم چگونه میتوانم قبل از عقد اسم ... 7 - با سلام من میخواهم با دختری که حاصل ازدواج مرد افغان با زن ایرانی بوده ازدواج .... كردند اكنون ميخاهم ازدواج كنم آيا امكان دارد نام شوهر قبلي ام از شناسنامه ام پاك شود؟ ... 35 - چطور ميشه نام مادر را از شناسنامه فرزند حذف كرد ايا امكان داره چجوري ميشه اين كارو كرد.
با مرد مطلقه که فرزند دارد ازدواج بکنم؟ شرایط ازدواج با مرد مطلقه و بچه دار انتخاب فرد مناسب برای شروع زندگی که در آن با مشکلات اندک مواجه شوی از دغدغه های تمام افرادی ...
۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این سومین مصاحبه‌ی زنان‌پرس با کسی است که تجربه عقد موقت دارد؛ پیش از ... خانمی ۲۹ ساله، تهرانی، با یک بار سابقه‌ی ازدواج و طلاق و ۴ بار تجربه‌ی عقد موقت… .... فرد مطلقه یا بیوه این امکان را ندارد که گزینه‌هایی مثل خود را بیابد و با واسطه ..... زن و مرد هیچ مسئولیت شرعی نسبت به هم و به فرزند احتمالی ندارن درحالی که ...

طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - آيا زن شوهر دار بخاطر ...

www.t-pasokhgoo.ir/...ازدواج.../1281-آيا-زن-شوهر-دار-بخاطر-رفع-نیاز-ج...
۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر نه من چه كنم كه به گناه آلوده نشوم اسلام براي امثال من چه تدبيري دارد؟ ..... (جواب 6 ملیون زن مطلقه و بیوه که همجنس های خودتون هستند و شوهر براشون نیست رو چی می دید؟ ... اما چرا مرد میتواند ازدواج موقت داشته باشد با اینکه تعهد دارد ولی زن نمیتواند . .... مردی هستم متاهل و دارای فرزند با زنی شوهر دار رابطه پیدا کردم که شوهرش ...

روایت تلخ از زندگی دو زن مطلقه/ نگاه منفی جامعه به مطلقه ها

www.shafaf.ir/.../روایت-تلخ-از-زندگی-دو-زن-مطلقه-نگاه-منفی-جامعه-به-...
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیگر نه شادابی دختر جوان 25 ساله را دارد و نه شوقی به موفقیت در زندگی. ... عمل می‌کنند به گونه‌ای که مردانی که یک بار ازدواج کرده‌اند حتی با وجود داشتن فرزند هم ... با رواج این فرهنگ، طبعا مردان مطلقه هم ترجیح می‌دهند با دختر ازدواج کنند تا زنی که ..... من که اگه قراره همسرم از این کارا بکنه امیدوارم هیچ وقت پول نداشته باشه.
ازدواج نهادی است که از طریق آن مرد و زن با هم پیمان زناشویی می بندند، اما این پیوند .... یکی دیگر از مسائلی که مردان طلاق گرفته با آن روبه رو هستند، پرداخت مهریه است. ... قانون نانوشته فرهنگی وجود دارد که زنی که فرزند دارد تا آخر عمر همان مهر مادری برایش ...

زن در هر شرایطی می‌تواند خود را مطلقه کند - دخت ایران

www.dokhtiran.com › آرشیو › شنبه، ۰۱ تیر ۱۳۹۲ › گزارش
۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با توجه به این که حق طلاق در قانون ما به مردان اختصاص دارد و زنان تنها در شرایط معدود و محدودی می‌توانند ... مزبور نباشد، در ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر بنمایند، مثل این که شرط شود، هرگاه شوهر، زن دیگری بگیرد یا در ..... در عوض مرد مجبور نشه یک سری کارهارو بکنه و طلاق داده بشه و . .... فرزند نطلبیده برکت خانواده است.
۱۹ فروردین ۱۳۸۷ ه‍.ش. - خواهش مي كنم سرگذشت مرا بخوانيد و كمكم كنيد. من 25 ساله و ... تا جايي كه او ميخواهد زنش را طلاق دهد و با من ازدواج كند. اولش از حق و ناحق ... خانواده من را چطور را راضي كند براي ازدواج با مردي كه قبلاً ازدواج كرده و حالا فرزند 4 ساله دارد؟ كمكم كنيد.

نکاتی مهم درباره ازدواج با کسی که دارای فرزند است - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/.../نکاتی-مهم-درباره-ازدواج-با-کسی-که-دارای-فرزند-ا...
۱۴ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اماطرف‌مقابلتان از ازدواج سابق خود بچه دارد، بچه‌هایی که می‌توانند نقش ... چرا این زنان با این مردان ازدواج کردند • ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه؛ آری یا ...
ش::بخش گذرنامه ::شناسنامه ::ازدواج و طلاق ::وکالت ::دانشجویی ::اجتماعی ::تابعيت :: ... ام در گذرنامه نروژيم با نام خانوادگي ام در گذرنامه ايراني ام مغايرت دارد و عازم ايران می باشم. ... برای اخذ شناسنامه فرزند در ايران، اصل گواهی ولادت تائيد شده توسط سفارت،به .... از تابعيت می باشد با مرد ايرانی كه كماكان درتابعيت ايران مي باشد ازدواج نمايد می ...
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و معمولا زمانی که فرزند قبل از تعیین ملاک ها عاشق شده باشد چنین مشکلی خواهند داشت. ...... دختری ۲۴ساله هستم و حدود ۱.۵ از علاقه مردی به خودم مطلع شدم اول بهش شک داشتم ..... به هر حال ازدواج با دختر بزرگتر از خود الزاماتی دارد از قبیل؛
به عنوان مثال مادری که حضانت کودک با او است و پدر طفل یا پدربزرگ طفل در قید ... برای زنی که قصد ازدواج مجدد دارد شرایط برای نگهداری فرزندش مهیا باشد و شوهر ... سوی دیگر گرفتن شانس ازدواج مجدد از زن مطلقه و اعمال محدودیت‌هایی در این مورد ..... مرد حق داره دوباره ازدواج بکنه و زندگی جدید شروع بکنه ولی مادر فقط به خاطر حس مادری و بچه اش ...

وقتی مردی شما را بخواهد... - مردمان

www.mardoman.net/family/وقتی-مردی-شما-را-بخواهد
اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی تواند نگهش دارد. ... نیازی نیست که با هر کس که دوست می شوید همان فرد موردنظر شما برای ازدواج باشد. ... هیچ اظهار محبتی بکنه اما اون یکی که الان همسرم شده بشدت خودآگاهی داشت و حتی با آدم شناسی فوق .... من دختری هستم که تو یه چت با یه مرد مطلقه و بچه دار دوس شدم اولاش اون خیلی اسرار به ازدواج با من کردولی من ...
اگر خواستگاری دارید که با شما اختلاف سنی زیادی دارد نکات مثبت و منفی این ازدواج را بدانید. ... باشه،از نظر سنی چندین سال ازمن بزرگتر باشه،دارای فرزند باشه و غیره میتونم کنار بیام .... سلام من با یه مرد مطلقه اشنا شدم که 15سال ازم بزرگتره. .... ای رو پیدا کردم که ده سال ازم کوچکتره و واقعا بهش علاقه پیدا کردم ونمیتونم ازش دل بکنم .
کمپ های ترک اعتیادی وجود دارد آیا آنها را هم امتحان کرده اید؟ .... اخیرا چند ماهه متوجه شدم ایشون با خانمی در ارتباط هستند که دو تا بچه داره و احتمالا این خانوم مطلقه باشن .... اما فرزندش که جوان مومنی است، با توجه به اینکه میداند مادرش با یک مرد محرم ازدواج .... حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله ، فكر مي كنم حوصله كنيد.

ازدواج دختر با مرد مطلقه و برعکس - انجمن نوعروس

www.nowaroos.com › کلوپ › دل مشغولیهای من...
۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ازدواج دختر با مرد مطلقه و برعکس ... -گذاشتن عکس ایرانی مطلقا ممنوع و پیگرد قانونی دارد ... مثل همین چیزی که داریم هر روز میبینیم پسر جوون 25 ساله میره با زن مطلقه 45 ساله! .... تمام جوانب قضیه رو بسنجی حرف HiddenBride عزیز هم خیلی خوبه مشاوره میتونی کمک خوبی بهت بکنه. ... در واقعا شما با بچه طرف نیستی

حامله كردن دختر باكره - مركز تعليمات اسلامي واشنگتن

ketaab.iec-md.org/NAHJOLBALAAGHA/ketaab_ali_shahidi_18.html
زنى در حالى كه از جماع با شوهرش فارغ مى شود با دختر باكره اى نيز مساحقه مى كند آلودگى بدنش به دختر رسيده وى باردار مى شود. ... بنده اى كه بدون اجازه صاحب ازدواج كرده بود ... گرديد و آخر كه على "ع" فرمود اينك طفل تو صغير است و احتياج به نگاهدارى و حضانت دارد، ... مرد گفت من كفالت فرزند ترا قبول مى كنم و با هم به حكم گاه على "ع" آمدند.
سوالات متداول ازدواج و طلاق - گروه وکلای یاسا 87132 - 021. ... با سلام. آیا پدری حق قانونی دارد که شناسنامه برای فرزند خود نگیرد. (پسر الان 4 ساله است) قبلا به دادگاه ... برای طلاق توافقی نیاز به ازمایش ضد بارداری است من ایران نیستم باید جكار كنم؟ در صورت عدم ... اگر زن تقاضای طلاق بدهد و مرد به قصد اذیت کردن قبول نکند چه می شود؟
بواسطه عقد ازدواج، زن به مرد حلال می‌شود و آن بر دو قسم است: دائم و غیر دائم. ... ازدواج موقت تمام احکام ازدواج را دارد به جز نفقه و بعضی از جزئیات دیگر، اما فرزند از آنها ارث می برد و مسئولیت ... از به گناه افتادن دارم آیا مى توانم بدون اذن همسرم در مسافرتها ازدواج موقت با اهل كتاب بكنم؟ ... ازدواج موقت با زن مسیحى كه قانوناً مطلقه است چه حكمى دارد ؟

سخنان قرائتی درباره زنان جوان بیوه - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
۵ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عزیزم لازمه که در رابطه با وظیفه همسری بیشتر مطالعه بکنی چون خانم ها با ازدواج ... آیا این زنها حاضرند با مرد مسن تر از خودشان که زن و بچه هم دارد ازدواج کنند ؟ ...... کنید با شرایط خودتون (یعنی یک مرد که زنش رو از دست دااده یا طلاق گرفته) .... نمی کردی وبه عنوان فرزند فردی که با زنان متعدد ازدواج موقت دارد آسوده اینجا اینجا ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,035
  • بازدید ماه : 4,035
  • بازدید سال : 102,445
  • بازدید کلی : 456,803
  • کدهای اختصاصی