loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 1509 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

ترفندهای داشتن همسر عاشق و تقویت عشق در زندگی

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.

محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

راه و روش همسر عاشق و رومانتیک بودن

امن باشید

همه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.


همسر عاشق ، افزایش محبت بین همسران ، تقویت رابطه با همسر

راه و روش داشتن همسر عاشق

به آزادی اش احترام بگذارید

در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید.
با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می کند.

به او احساس حمایت بدهید

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید.
نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

به او نگاه کنید

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، 75 درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به یکدیگر نگاه می کنند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در گفتگوهای معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

دادن حس خوب را فراموش نکنید

تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.


همسر عاشق ، تقویت رابطه با همسر ، راههای دوست داشتن همسر

 داشتن همسر عاشق و افزایش محبت در زندگی مشترک

برایش بهترین باشید

به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید. به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید و او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد.
رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند.
اگر چه ما معتقدیم لباس شرافت نمی آورد ولی انضباط شرافت می آورد. حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند.
چرا که ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است. زیبایی درون و آرامش و نظم درونی شما هم می تواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود.درباره اسرار طرف مقابل، عیب پوش و رازدار باشید. عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید.
آیه قرآن می فرماید: «هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد شما هم قسم بخورید که خیر، از این عیب دور است و اینطور نیست.

 

 

 

 

 

 

 

چکار کنم شوهرم عاشقم بشه - تــــــــوپ تـــــــــاپ

www.toptoop.ir/468064.../1278706-چکار-کنم-شوهرم-عاشقم-بشه.html
چکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟! بله سوالی که بارها و بارها توسط کاربران و اعضای سایت توپ تاپ و در سایر سات ها و انجمن ها از طرف خانم های مطرح میشود |این سوال و این مسعله ...
۵ دقیقه پیش - چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد برای آنکه همسرتان را عاشق خود کنید باید راهش را بلد ...

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه - نمناک

namnak.com/27875-چیکار-کنم-همسرم-عاشقم-بشه-.html
همسر عاشق و چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و راههای عاشق کردن مردان و زنان و چطور همسر عاشق باشم و افزایش عشق در زندگی مشترک رفتار با همسر برای محبت درنمناک.
۱۲ دقیقه پیش - چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد برای آنکه همسرتان را عاشق خود کنید باید راهش را بلد ...
۳۰ دقیقه پیش - چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد برای آنکه همسرتان را عاشق خود کنید باید راهش را بلد…
۱ ساعت پیش - عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد برای آنکه همسرتان را عاشق خود کنید باید راهش را بلد باشید . راه و روش هایی که ترفند داشتن همسر ...

راهکار عاشق کردن یه مرد به زن چیه؟ • دونفره

2nafare.com/question/راهکار-عاشق-کردن-یه-مرد-به-زن-چیه؟/
کلاً همسرم بهم بي توجه شده و فقط شبا اونم گاهي بهم ابراز علاقه مي کنه. ... به یک نحو فقط تاسف میخورم ولی واقعا یکی مثل من که دنبال یک رابطه سالمه آیا باید تنها بمونه ؟ ... من عاشق یک دکتر شده ام باید چکار کنم که اونم عاشقم بشه سنم کمه 14 سالمه.

چیکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏8 نویسنده
چیکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ ... عاشق بودن نیازی به ژل و این چیزا نداره که! ... میدم بجای این خرجای بیخود سیرتم رو خوب نگه دارم شوهرم عاشقم بمونه.

چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../چیکار-کنم-همسرم-عاشقم-بشه-و-عاشقم-بمونه/
۳ روز پیش - چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد برای آنکه همسرتان را عاشق خود کنید باید راهش را بلد ...

چه کار کنم که شوهرم دوستم داشته باشه - انجمن تخصصی مشاور ...

forum.moshaver.co/.../چه-کار-کنم-که-شوهرم-دوستم-داشته-باشه-17981/
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 11پست
چه کار کنم که شوهرم دوستم داشته باشه سلام دوستان من حدود 10 ماه پیش با ... چیکار کنم شوهرم عاشقم بشه, چكار كنم شوهرم دوسم داشته باشه, چکار کنم ...

چیکار کنم دوباره عاشقم بشه

hitit.mahak.xyz/+چیکار+کنم+دوباره+عاشقم+بشه
اگه عاشقت بشه چیکار کنی چیکار کنم عاشقم بشه - صفحه 1 چرا همسرم دیگه عاشقم نیست ؟ چیکار کنم ... صفحه 1 روان - چی کار کنم تا عشقم عاشقم شه و کنارم بمونه؟
۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - دوست داشتن و عاشق یکدیگر بودن لزوما موجب سازگاری افراد نمی‌شود. ..... دارم چیکارکنم که زندگیم ازهم نپاشه اونم عاشقم بشه توروخدا هم راهنماییم .... خدای همسرم خیلی غرغر های منو تحمل میکنه نمی دونم چیکار کنم که با این ..... با اینکه دیوونه وار دوستش دارم و خودشم میدونه فقط آرزو میکنم بی من تو این دنیا بمونه و زندگی کنه.
ولی خودم پندهایی که از موضوع گرفتم رو شمردم و دلم خواست باهاتون شریک بشم. ... من چند روز پیش یه مهمونی برگزار کردم به مناسبت اینکه خاله همسرم که مادرشوهر ..... 6- مدیریت، مدیریت، مدیریت در زندگی و رفتار (عاشق رفتارهای پدر و مادرشوهرمم وقتی با هم حرف ... یا چی کار باید کنن، من آدم فضولی نیستم ولی رو رفتارهاشون خیلی دقت کردم ...

چگونه شوهرمان را مجذوب کنیم ؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=186954
۲۳ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چرا قلب همسرش را جذب نکرده، بلکه از دست داده است؟ .... کمکم کنید توروخدا شوهرم مدام میره توتلگرتم من مخالفم چیکارکنم ... من تازه ۳ماه نامزد کردم عاشق شوهرم هستم او من خیلی روش حساسم حتی اگه اسم یخ زن دیگه بیاره ... بگم محبت کردن زحمت کشیدن نیست محبت کن تا بهت محبت بشه احترام بزار روی حرف شوهرت حرف نزن ...

محبوب شدن برای شوهر

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=117501
۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟ ... بهترین لباسها و پوششها را نزد همسر خود داشته باشید ، نه اینکه .... سر یکی باشه از خدا میخوام اخلاقش درست بشه بتونم راحتتر زندگی کنم ... برا زندگیم همه کار میکنم ولی شوهرم نمیتونه عاشقم باشه،هیچوقت این .... اگه من این کارا رو بکنم پس حضرت آقا چکار کنن که بنده بفهمم عاشقمن.

هنر زن بودن - Mandana In Red

mandanainred.persianblog.ir/post/227/
۳۰ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - محترمانه خدمتتون عرض کنم که نمی شه! .... زنه می گه شوهرم منو دوست نداره، یه دعایی بنویس که شوهرم عاشق من بشه و جز من به هیچ زن دیگه ای نگاه نکنه.
۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - RE: چگونه همسرتان را برای همیشه عاشق نگه دارید. (۵-بهمن-۱۳۹۱ ۰۴:۳۲ ... که باعث میشه الکی گیر بدم و عصبیش کنم. ... نه اینکه اصلا نباشی تا نبودنت عادت بشه Heart. جستجو .... همیشه به همسرم روحیه میدم و میگم که بهش افتخار می کنم.

حرفهای دلم عاشقم - بلاگفا

ashegshekaste.blogfa.com/8907.aspx
حرفهای دلم عاشقم - ... دوست داشتم اما نه اونقدر که باید، نه اونقدر که پیرم کنه رفتن تو. نه اونقدر که چشمام برایت ... همون بهتر عاشق شدی پر کشیدی، پرنده نمیتونه یک جا بمونه. من از روزگار تو ..... برگرفته از همسر آیندم ..... وقتی هیشکی رو ندارم بشه سنگه صبورم ... سر دو راهی موندم بگو برم یا باشم*** چیکار باید میکردم تا تو دل تو جا شم.

چه کنم همسرم به من بیشترعلاقه مند شود ؟ - سوال و جواب های ...

ravanshenasi.ravabet.com/.../چه-کنم-همسرم-به-من-بیشترعلاقه-مند-شود-؟
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در بسیاری از جلسات مشاوره به کرات با این سوال خانم ها مواجه شده ام که می پرسند چه کنم همسرم به من بیشترعلاقه مند شود و فکر خیانت به سرش نزند؟

چه کار کنم که شوهرم بهم وابسته بشه؟؟ - انجمن مشاوره ازدواج ...

www.taahod.com › ... › مشاوره خانواده › اختلاف یا درگیری با همسر
۲۴ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 7پست - ‏4 نویسنده
و میخوام کاری کنم که شوهر منم بهم وابسته بشه یه چیز دیگه که منو زیادی آزار .... اما نمیدونم در این باره چیکار کنم یعنی نمیدونم که با این همه اختلافی که بین .... رفت و آمد کنیم ولی میترسم همینطور بمونه و گذشت زمان اوضاع رو بدتر بکنه.
ببخش، بابا طفلی فشار کار مریضش کرده بود مامان ازم خواست بیشتر بمونم. ... نمی دونم چه کار کنم آخه نمی تونم برم راس راس تو چشاش زل بزنم و بگم دوست دارم؟ ... گفتم از کجا معلوم که همسر داره، واسه اینکه دوس داره زیبا جلوه کنه شاید این کارو می کنه. ..... پسری که واقعا بتونه عاشقم بشه و به پایبندیهام احترام بذاره و خودشم اونجوری باشه.

چکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ ️

ahmadgh75-ba.avenblog.ir/.../چکار+کنم+شوهرم+عاشقم+بشه؟++❤️⚜❤️⚜...
۶ روز پیش - وقتی که عاشقم شدی پاییز بود و تو آسمون آرزوت هزارتا بادبادک بود .... نمیدونم چکار کنم به نظرم برای بچه8ساله خیلی زوده که من اجازه بدم هروقت خواست بره بیرون. ... زیاد داشته باشم ولی خوشحال میشم اون مختصر دوستامم باقی بمونن.

چگونه فردی را عاشق خود کنیم؟ - آلامتو

www.alamto.com › سبک زندگی › ازدواج
۲ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چگونه یک فرد خاص را عاشق خودمان کنیم,چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم,چطوری یک ... بخاطر کس دیگری ترکتان میکند · 7 رازی که یک زن می‌خواهد همسرش بداند · تور لحظه ..... من با خودم گفتم جوری بهش کم محلی می کنم تا ادم شه و هم از ترکشاش دور بمونم … ...... چیکار کنم دوس پسرم بیشتر وابستم بشه و دوسم داشته باشه.

12 راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
۱۱ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 12 راز زنانی که شوهرشان عاشقشان است همسر داری،زناشویی،ازدواج،همسر صادق باشید. ... حالا مي‌خواهيم يك راز بزرگ را برايتان فاش كنيم. .... اگر اين‌طور باشد بايد بگوييم كه او يك مرد عاشق است. ..... اون هرچی وابستگی مون بیشتر میشه سرد تر باهام برخورد میکنه و اسرار داره همین ا رابطه رو کات کنه واسه من سخته چه کار کنم؟
یعنی تا اندازه ای می توانیم تعیین کنیم که چه کسی را جذب خواهیم کرد. ... اما جذب دوستان و همسر مسئله ای است که تا اندازه ای می توان در آن به صورت اختیاری عمل نمود. ما همیشه افرادی .... اره عزیزم من با استفاده از قانون جذب کاری کردم ک با تمام غیرممکنا عاشقم بشه . ..... واردم تورو خدا دعام کنید و راهنمایی که چکار کنم چون دارم از غصه دق می کنم.
آنها عاشق «آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا»هایی هستند که شهریار بعد از شکست .... باز گیر داده باهام دوس شو بازم اومد تو زندگیم دست بردار نیست نظر بدین چیکار کنم .... تو همسر اینده ی پسرمی تا اینکه پارسال بهم گفت میخواد با دخترخالش ازدواج کنه ..... عشق واقعی که طرف واقعا با تموم وجودش عاشق باشه و عاشقت بمونه اصلا وجود نداره.
۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فهمیدن این موضوع که همسرتان خیانت می‌کند سخت است زیرا همسر خیانت کار برای .... کنم زندگی موًدوست دارم اما شوهرم کلا از چشمم افتاده چیکار کنم برم یا بمونم ... منم دقیقا مثل شما هستم یه پسر ۴ ساله دارم و عاشق شوهرم بودم ۵ ساله با یه زن ... بهش نگفتم میترسم بگمو پرده های بینمون برداشته بشه نمیدونم چیکار کنم.

مهر 1391 - روزهاي بعد از ازدواج

mahdodeyeeshgh.blogfa.com/9107.aspx
اينهارو فقط مي تونه يك زن عاشق درك كنه كه من چي مي گم ... نبودم دختره بدي هم نبودم كمكم كن عاشقم باشه عاشقش باشم عاشقم بمونه و بهم ثابت كن . ... اين حتي باعث مي شه اونم بفهمه پسرش منو دوست داره و دلش قرص بشه ولي دريغ. ... نمي خوام همسرم دعوا كنه نمي خوام گله كنه فقط دوست داشتم بهشون بگه دوستم داره همين و همه اون .... نمي دونم چي كار كنم.
چیکار کنم عاشقم باشه؟ ساینا سافت ... میخواین همسرتون عاشقتون بشه ؟ میخواین عشق بین خودتونو همسرتون پایدار بمونه ؟ میخواین همسر آیندتون در همه حال عاشقتون باشه ؟ این برنامه به شما میگه که چجوری این جمله یعنی میخوام عاشقم باشه رو عملی کنین.
خواستم داستان خودمو تعریف کنم شاید برای بقیه عبرتی بشه ،اگه دوست داشتی بزار ... ازم خواست که کنارش بمونم و بشناسمش بعد هر تصمیمی میخوام بگیرم ... بهترین دوران زندگیم، به چشم همسرم بهش نگاه میکردم و با اصرار های اون راضی شدم .... پ ن3:آدم ها عاشق میشن و این دست خودشون نیست اما طرز رفتارشون و برخوردشون به فطرت و ...
۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - حالا نمیدونم چیکار کنم از طرفی دارم به شوهرم خیانت میکنم که منو میترسونه. ... اون میگه منتظر من میمونه وامکان نداره عاشق یکی دیگه بشه یا ازدواج کنه و ... 3- اگر خیانت بده، همیشه بده و این حرف که اول همسرم به من خیانت کرده،‌ ... ودر ضمن شاید بعد طلاق گرفتنت نظرش عوض شد و گفت میخوام که عاشقت باشم و دوستت بمونم ...

چطور دل یه پسر رو بدست بیاریم؟! - دنیایی به نام «من»

donyaeebenameman.blogsky.com/.../چطور-دل-یه-پسر-رو-بدست-بیاریم...
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... پسر فک میکنی یه دختر چیکار کنه کسی رو که دوس داره بهش علاقه مند بشه؟ ... کاری کنی که به زور کسی بخواد دوستت داشته باشه یا عاشقت بشه.
خلاصه الان سعی کردم از نظر احساسی ازشون مستقل بشم و دلم میخاد یه جای نقلی اجاره کنم و دور ... منم دوسش داشتم اما اون خیلی عاشق بود و واقعا از جون برام مایه میذاشت. .... من یه دختر 24 ساله هستم که 4 سال با همسرم دوست بودم و الان هم 7 ماهه که عقد کردیم ولی در ... امید دارم که درست شه اما نمیشه من باید چی کار کنم دیگه نمیدونم باید برم یا بمونم ؟

راسخون - یار همیشه همراه : عقد و عروسی

rasekhoon.net › مشاوره › ازدواج › عقد و عروسی
سلام خسته نباشید اینجانب حدود 6 ماه است که عقد کردم اما همسرم مدام در کارهای من فوضولی ... لطفا توضیح بدین که من میتونم چیکار کنم که اون به منعلاقه مند بشه تشکر ... شاغل بودن مادرو پدرم گاها حتی از سنین کم مثل5سالگی مجبور بودم تنها خونه بمونم. ... برام سخت تر شده و اینکه مردها تو دوران نامزدی خیلی عاشق نامزدشون هستند اما شوهر من ...

چرا همسرم عاشقم نیست؟ - مجله گیزمیز

gizmiz.com/why-does-not-my-husband-love-me/
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - X چگونه همسر خود را عاشق کنیمX عشق به همسرX دلزدگی در ازدواجX همسران ... آدم باید خیلی گستاخ بشه راحت حرمت شکنی کنه و یسری حرفایی که نباید بزنه رو بزنه . ..... تا حالا شده یه مرد زندار بهت بگه بابا جان مگه عقلتو از دست دادی زن میخوای چیکار هیچی توش نداره از مجردیت استفاده کن ؟ ..... امیدوارم همیشه همینجور بمونه.

چطور بفهمی کسی دوستت داره یا نه؟ - صفحه اول

justloveyou.vcp.ir/...عاشقانه/275729-چطور-بفهمی-کسی-دوستت-داره-یا-...
ما ذاتا عاشق کسی میشیم که بهمون محبت کنه و اینم یعنی عاشق یه دختر میشیم یا هم اگه ..... یا نه چیکار کنم داداش تا قبل از اینکه بهم خبر نظرشو بده بتونم مخشو بزنم از چه ... ولی هنوز یه کم کوچولووووووییی بزار احساستون پختهتر بشه ولی به هر حال من ...... خوبه و کوچیک نیستین باهاش حرف بزن بگو عاشقی نزار حرف تو دلت بمونه بگو ...
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - باید از مردانی که در همان قدم اول قصد و نیت‌شان را می‌گویند تشکر کنیم. .... چه بمونه چه بره آدم رو میسازه اونی که میگه عشق نابودم کرد اصلا عاشق نبوده یک مرد ... سلام من با همسرم دوران عقد مشکلات زیادی داشتیم همسرم زیاد دوست نداشت وقتشو .... بیشتر میشه من چیکار کنم که نسبت بهم سرد بشه اخه باید خودش بره من نمیتونم ...
سلام من از پسرا متنفر بودم ولی نا خواسته ی هو عاشق شدم واون عاشقم نیست دوسدارم ... متنفر بشم خدایا خودت میدونی زندگیم چفدر شیرینه کمکم کن به شوهرم وفادار بمونم.

چیکار کنم دوست پسرم باهام ازدواج کنه؟ | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2015/07/.../چیکار-کنم-دوست-پسرم-باهام-ازدواج-کنه...
۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من مي خوام كه دوست پسرم باهام ازدواج كنه بايد چيكار كنم خيلي … .... ابد باهات بمونه کاش عزیزه منم برگرده البته می دونی خودم با رفتارام دورش کردمتقصیره … .... 24 سالمه, 1 ساله که ازدواج کردم توی این 1 سال با همسرم مشکلی ندارم خیلی همو دوس … .... سلام دوستان من عاشق شدم ولی میخوام ازش جدا بشم چیکار کنم دوستش دارم.
۱ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همسر مهربانی دارم ولی به زن دیگری علاقه مند شده ام که نمی توانم فراموشش کنم! ... منم ده سال قبل عاشق شدم تاحدی که آرزوی مرگ کردم ولی به شوهر آینده ام که الان جونم ... حاضر نیستم به کسی جز عشقم فکر کنم چه برسه به اینکه عاشقش بشم. .... اجازه بدید کسی رو که باهاش عهد بستید توقلبتون بمونه وبسسسسسسسسسسس.

گفتگوی آزاد

www.goftogooyeazad.blogfa.com/
سلام من عاشق مردی شدم که متاهله نمیدونم باید چیکار کنم. ... تازگي ها دلم آشوب شده خيلي دوس دارم با ايميل با يه دختر دوست بشم تا بتونم عواطف و احساساتم رو بيان كنم .
مشاوره خانواده(همسرم فکر میکنه بهش خیانت میکنم) · بی توجهی خانم به همسرشان ، زمینه ساز مناسبی برای خیانت مرد به همسر ... با این مشکل با خانواده شوهر چکار کنم ؟
من عاشق کسی شدم که نه واسه من ارزش قائله و بیشتر از هرچیزی واسه خوش هیچ ... بذارید نابود بشم که بهتره چون آدم بی اراده ای هستم چون هنوز نتونستم فراموشش کنم ... اما امیدوارم روزی منم مثل دوست پسرش واسم مهم نباشه اون کیه و داره چیکار میکنه ..... با من بمونه اما بعد بیست روز بهم گفت گذشته ها گذشته و من هیچ تعهدی نسبت به تو ندارم.

94 - www.razavi.tv|پخش زنده و مستقیم تصاویر حرم مطهر امام ...

razavitv.aqr.ir/index/delneveshte_module/show_all/50.xhtml/4650
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... برس یا ضامن اهو قربونت برم یه شخص مناسب رو عاشقم کن همسرم بشه خسته شدم ... بهم کمک کردی زنده بمونم تو میدونی این روزا چقدر ناراحتم لطفا کمکم کن از ... امام رضا دلم شکسته نمیدونم چیکار کنم دستم به هیچ جا نمیرسه هر چقدر دعا ...
یک تولد دوباره یک سال بازاز عمرم گذشته اونی که عاشقم بوده رفته دیگه ... تنها بمونم رفتی سراغ زندگیت نگفتی شاید نتونم، دلم سبک نشد ازت میدونم که دیگه ..... زیادیم، باشه میرم چکار کنم من اینجوریم نمیتونم عوض بشم ، چیزیه که خدا میخواد و تو ...
سوال: با عرض سلام وخسته نباشید من دختری 20 ساله هستم که 9 ماه پیش عاشق ... راستش من از يك جهت خيلي دوست دارم كه همسر آيندم بشه. ... هم کلا میگه واسه ضررداره نمیتونم بیشتر از 1ساعت بمونم،4ماه از سربازیش مونده که 4ماهو ... آقای دکتر من چیکار کنم؟
... بودنه مردانه راستشو به خانمت بگو بزار خودش انتخاب کنه بمونه یا رهات کنه (12675) ... اگه همسرشما هم بااون همه بسراي خيابوني ارتباط داشت شما چيكار ميكردين؟ ... من خودم تازه نامزد کردم و نامزدم واقعا عاشق منه خیلی بده آدم نتونه جلوی خودش رو میون ... از نظر من همسر شما هم مثل خود شما باید خیانت کنه تا عدالت بینتون برقرار بشه،وگرنه اون ...
۱ ساعت پیش - چیکار کنم همسرم عاشقم بشه و عاشقم بمونه پنجشنبه 13 اسفند ... فقط و فقط 5 هزار تومن · نرم افزار و بازی آندروید کلیک کن!!! آخرین مطالب ارسال شده.
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در زیر به چند نشانه اشاره می کنیم که نشان می دهد مردی از شما فقط رابطه جنسی می خواهد: ... از قبل بهم گفته بود اگه یک روز مجبور شم پاکت کنم چکار میکنی من تو این دو ماه عکس شماره .... با ادامه این بحثا اونو به مرور نسبت به خودش سرد کنه و باعث از دست دادنش بشه. .... یک دخترم و عاشق پسری شدم ولی عشقمون یک طرفه هست ...
۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بازنشسته ام و از مهماني هاي هر روز همسرم خسته ام مردي50ساله و بازنشسته ام. ... میترسم با این کار دخترعموم به ایشون علاقه مند بشه و عشق یکطرفه من به کل از بین بره. ... از اون به بعد نخواسته که خودش حساب کنه لطفا بگید چیکار کنم که خودش .... ای که خانواده ام می گویند شاید دیگه کسی تو دنیا به این اندازه عاشقت نباشه.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 309
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,105
  • بازدید ماه : 4,105
  • بازدید سال : 102,515
  • بازدید کلی : 456,873
  • کدهای اختصاصی