loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 325 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

نشانه بیماری کلیه در بدن چیست

 گاهی دهها نشانه بیماری کلیه در بدن شما وجود دارد و شما هرروز آنها را می بینید اما بی اطلاع از ریشه همه چیز را نادیده می گیرید.

کلیه می تواند مشکلات مختلفی داشته باشد از جمله عفونت کلیه، نارسایی کلیه، بیماری پلی کیستیک کلیه، سرطان و سنگ کلیه. اگر مبتلا به هر کدام از این مشکلات کلیوی باشید، پزشک می تواند با آزمایش خون، ادرار یا هر دو آن را تشخیص بدهد.

کلیه های شما تصویر یکدیگر در آینه هستند و در پشت حفره ی شکم در دو طرف ستون فقرات، درست بالای کمر قرار دارند. آنها از طریق ادرار مواد زائد و مایعاتی را که قرار نیست توسط سلول های بدن استفاده شوند، حذف می کنند.

فاکتورهای خطر مرتبط با نشانه های بیماری کلیه عبارتند از دیابت، استعمال دخانیات، بالا بودن کلسترول و فشار خون بالا. تشخیص زودهنگام مهم است زیرا کمک می کند اقدامات لازم را برای جلوگیری از پیشرفت بیماری صورت دهیم.

شما می توانید ریسک ابتلا به بیماری کلیه را با اعمال تغییراتی در سبک زندگی تان، کاهش دهید. با انتخاب یک برنامه ی غذایی متشکل از سبزیجات که حاوی چربی کمی است، محدود کردن مصرف نمک و الکل و همین طور انجام آزمایشات منظم نزد پزشک شروع کنید.

پیامدهای ابتلا به بیماری پیشرفته ی کلیه می تواند منجر به دیالیز، نیاز به پیوند کلیه یا مرگ زودهنگام شود. قطعا برای سلامتی تان مفید است که 10 نشانه ی هشداردهنده ی موجود در این نوشتار را ببینید و اگر یکی از آنها را دارید، سریعا به پزشک مراجعه کنید.

 

بیماری کلیه ، علائم بیماری کلیه ، کمردرد بیماری کلیه

اصلی ترین نشانه های بیماری کلیه با درد و تغییرات در ادرار بروز می کند

10 نشانه هشداردهنده ی بیماری کلیه

1. کمردرد

درد کمر و مفاصل ممکن است نشانه ی آسیب باشد، اما می تواند علامت عفونت کلیه نیز باشد.

 2. ادرار تیره

ممکن است خون وارد ادرار شود اما در اغلب موارد، فقط به وسیله ی میکروسکوپ می توان این را تشخیص داد. هرچند، کم شدن آب بدن هم باعث تیرگی رنگ ادرار می شود. احساس درد در هنگام دفع ادرار علامت دیگری از بیماری کلیه است.

 3. تغییر مقدار ادرار

زیاد یا کم رفتن به دستشویی می تواند نشانه ای از وجود مشکل در کلیه باشد. حتی ممکن است احساس کنید باید به دستشویی بروید اما نتوانید دفع ادرار کنید.

 4. طعم فلز در دهان

تجمع مواد زائد که از بدن خارج نمی شوند، می تواند باعث ایجاد طعم فلز در دهان شما بشود. همچنین، برخی ممکن است متوجه شوند که نفس شما به شدت بوی آمونیاک می دهد.

 5. تهوع یا استفراغ

تجمع مواد زائدی که کلیه ی بیمار قادر به دفع آنها نیست در شما حالت تهوع و استفراغ ایجاد می کند. تهوع می تواند به حدی شدید شود که استفراغ کنید. این هم روش دیگری است که بدن به کار می برد برای خلاص شدن از غذایی که به درستی پردازش نمی شود.

 6. عدم تمایل به خوردن پروتئین

وقتی بدن قادر نیست مواد مغذی را که مصرف می کنید، پردازش کند، تجمع این مواد در بدن رخ خواهد داد. تجمع پروتئین و ناتوانی بدن در پردازش آن باعث می شود تمایلی به خوردن پروتئین نداشته باشید. در واقع پروتئین اصلا خوب به نظرتان نمی رسد.

بیماری کلیه همچنین می تواند به طور کلی اشتها را از بین ببرد. زمانی که کلیه خوب عمل نمی کند، ممکن است تمایل به خوردن چیزهای عجیب و غریب داشته باشید، مثلا جویدن یخ یا میل به خوردن مواد غیر خوراکی مثل خاک و گچ.

 7. ادرار کف آلود نشانه بیماری کلیه است

زمانی که برای دفع ادرار به دستشویی می روید، دقت کنید که ادرارتان کف آلود یا پرحباب نباشد. حباب ها می توانند نشانه ای از وجود پروتئین باشند که با ادرار دفع می شود. معمولا پروتئین توسط بدن استفاده می شود؛ پس اگر متوجه این علامت هشداردهنده شوید، مبتلا به بیماری دفع پروتئین توسط کلیه هستید.

 8. خستگی

ضعف می تواند دلایل زیاد داشته باشد، اما اگر با علائم دیگر در این نوشتار ترکیب شود، قطعا موجب نگرانی است. کم خونی می تواند با بیماری کلیه مرتبط باشد و شاید همین باعث بروز خستگی در شما شود.

 9. اغتشاش ذهنی

کم خونی یکی از علائم بیماری کلیه است زیرا کلیه ها به حمل اکسیژن در خون کمک می کنند. وقتی کلیه ها بیمار باشند، تعداد سلول های قرمز خون کاهش می یابد. خستگی شدید می تواند باعث اغتشاش ذهنی شود.

 10. ورم کردن صورت یا دست و پا

ورم کردن نشان می دهد مایعات در بدن انباشته شده اند در حالی که باید از طریق ادرار دفع شوند. زمانی که کلیه خوب کار نکند، نمی تواند مایعات اضافی موجود در بدن را مدیریت کند.

ورم می تواند در هر قسمتی از بدن رخ بدهد. این نوع ورم "خیز یا ادم" نیز نامیده می شود. کلیه نمی تواند مایعات را از بدن خارج کند و بدن آب و نمک را حفظ می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید - نمناک

namnak.com/27913-نشانه-های-بیماری-کلیه-که-دارید-ولی-خبر-ندارید.h...
نشانه بیماری کلیه و نشانه بیماری کلیه که نمی دانید و علامت مشکل کلیه در بدن و ورم دست و پا بیمار کلیوی و ادرا تیره و طعم فلز در دهان و ادرار کف آلود نشانه چیست ...
۱۱ ساعت پیش - نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید ! بیماری های کلیوی با علائم و زنگ خطرهایی خود را نشان می دهند . تغییرات در رنگ و حجم ادرار ، احساس مزه ...

نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید ! | News File

newsfile.ir/news/نشانه+های+بیماری+کلیه+که+دارید+ولی+خبرندارید+!
نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید ! بیماری های کلیوی با علائم و زنگ خطرهایی خود را نشان می دهند . تغییرات در رنگ و حجم ادرار ، احساس مزه های خاص در دهان و ...

نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید ! - روتوس

www.rotos.ir/105021/نشانه-های-بیماری-کلیه-که-دارید-ولی-خبرن/
نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید ! ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | خبر های جدید. بیماری های کلیوی با علائم و زنگ خطرهایی خود را نشان می دهند . تغییرات در رنگ و حجم ادرار ...
به کودکان عزیز آموزش دهید که با کاغذ مقوایی و مقداری پارچه نمدی یک حاجی فیروز زیبا برای عید نوروز بسازند. ... نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 18 نشانه سبک زندگي صحيح که کمتر به آن توجه کرده ايد. ... اگر به راحتي در جمع هاي گوناگون اجتماعي جاي مي گيريد، شما يک زندگي موفق داريد.
۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بخش اعظمی از سنگ های کلیوی به خودی خود و بدون اقدام خاصی از بدن دفع ... این بیماری به گونه ای عمل می کند که اگر سنگ ایجاد شده داخل کلیه باقی بماند، درد خاصی ندارد و فرد زندگی طبیعی خود را ادامه می دهد؛ ولی زمانی که سنگ در مسیر مجاری ادراری ..... در صورتیکه تمایل به دریافت خبرنامه سلامت نیوز را دارید، آدرس ایمیل ...
nورزش طولانی مدت می‌تواند برای بیماران SMA که دچار تحلیل عضلات ستون فقرات می‌شوند مفید باشد. ورزش می‌تواند ... نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !

خمیر دندانی که دندانپزشکان را بیکار می‌کند! - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../خمیر-دندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می‌کند-
خمیر-دندانی-که-دندانپزشکان-را-بیکار-می‌کند- ... رشد و تکامل کودکان در جامعه نیازمند سرمایه گذاری است · نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !

آجیل بخورید و دو سال بیشتر زندگی کنید - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../-آجیل-بخورید-و-دو-سال-بیشتر-زندگی-کنید
خبر-آنتایم-دولت-بهار-پژوهشگران-دانشگاه-هاروارد-اعلام-کردند-که-با-تعداد-انگشت-zwnj;شماری-آجیل-در-روز-می-zwnj ... نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !

حدیث روز/چرا امام زمان(عج) را مهدی نامیده‌اند؟ - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../حدیث-روز-چرا-امام-زمان-عج-را-مهدی-نامیده‌اند-
ناگفته های ظریف از مصاحبه پخش نشده با نود ... برخورد با دو پزشک متخلف در اصفهان در ماجرای بیماری MS ... نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !

واشنگتن: حمایت ایران و روسیه از سوریه افزایش می یابد

khabarontime.ir/.../-واشنگتن-حمایت-ایران-و-روسیه-از-سوریه-افزایش-می...
خبر-آنتایم-دولت-بهار-سرویس-اطلاعات-نظامی-آمریکا-پیش-بینی-کرد-که-ایران-و-روسیه-در-سال-۲۰۱۶-حمایت-های-خود-از- ... نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !

هکرها می گویند که حتی پهپادهای گرانقیت پلیس هم به راحتی ...

jalebnak.com/هکرها-می-گویند-که-حتی-پهپادهای-گرانقیت/
۱۰ ساعت پیش - با هک کردن این پرنده های بدون سرنشین می توان آنها را برای انجام عملیات های خرابکارانه و یا به منظور ... نشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !

این ۷ بیماری خاموش را جدی بگیرید - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › بیماریها
۲۷ اسفند ۱۳۸۴ ه‍.ش. - بعضی بیماری های تهدیدکننده حیات با علایم کمی همراهند و در حالی که شما به ظاهر مشکلی ندارید و احساس سلامت می کنید، به این بیماری ها مبتلا هستید و خبر ندارید. ... آیا این جمله قدیمی را به یاد دارید که «همیشه آنچه نمی دانیم بر سرمان می آید؟» البته اگر این جمله درباره مسائل عادی باشد، چندان مساله مهمی نیست ولی اگر ...

گسترش عفونت دندان خطر دارد

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=216818
۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عفونت های دندانی، شایع‌ترین عفونت‌ها در میان عفونت‌های سر و گردن است. ... در بسیاری موارد، یک دندان پوسیده که مدت‌ها درمان نشده می‌تواند علت عفونت .... سلام من چند روز پیش دندان عقل کشیدم ولی احساس میکنم چرکی شده ... اگه عفونت دندان دارید یک: خمیر دندان مورد نظرتون رو روی مسواک بزنید و ... خبرندارید ناشکری نکنید.
پاسخ: بخش‌های مختلف دستگاه ادراری- تناسلی که گرفتار بیماری می‌شوند علائم خاص خود را ... تب از علائم مهم وجود عفونت در کلیه‌ها، پروستات و بیضه‌ها است ولی عفونت مثانه همراه ... آیا موخوره قابل درمان است همان طور که برخی محصولات مربوط به مو ادعا می کنند؟ ... متخصص زنان باید فردی باشد که شما به او اعتماد دارید و احساس راحتی می کنید.
این موارد در کنار هم می تواند به بالا رفتن میزان اسیداوریک بدن منجر شود که ... عوارض ناشی از چنین اختلالی یعنی عوارض کلیوی چون سنگ های کلیه یا مشکلات ... بیماری نقرس بود که یکی از انواع بیماری های التهاب مفاصل یا آرتریت است. ... است یعنی اسیداوریک خون را خیلی افزایش نمی دهد، ولی باعث افزایش دردهای ناشی از نقرس می شود.

اين 7 بيماري خاموش را جدي بگيريد - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../اين-7-بيماري-خاموش-را-جدي-بگيريد
آیا این جمله قدیمی را به یاد دارید که «همیشه آنچه نمی دانیم بر سرمان می آید؛» البته اگر این ... پس متن زیر را بخوانید تا 7 بیماری را که گل سر سبد بیماری های خاموش محسوب می ... بسیاری از مردم به دیابت مبتلا هستند، ولی از آن اطلاعی ندارند. ... اگر علایم مذکور مشاهده شد، باید به پزشک متخصص زنان یا پزشک کلیه و مجاری ادرار مراجعه شود.
بسیاری از اختلالاتی که در سالمندان منجر به عوارض و اثرات گاها غیر قابل جبران می شود، ... اگر این جمله درباره مسائل عادی باشد، چندان مساله مهمی نیست ولی در مورد سلامت مهم است. ... ندارید و احساس سلامت می کنید، به این بیماری ها مبتلا هستید و خبر ندارید. .... از سلامتی برخوردار هستید، تنها هر چهار یا پنج سال یك بار چكاپ عمومی نیاز دارید.

تکذیب ازدواج 50 دانش آموز پارسیانی در یک شب - تیتر24

www.titr24.com/...==/تکذیب-ازدواج-50-دانش-آموز-پارسیانی-در-یک-شب
۸ ساعت پیش - درمان تضمینی بیماری های مقعدی و زوائد بعد از زایمان ... لاغری خانگی و گیاهی بسازید + طرز استفادهنشانه های بیماری کلیه که دارید ولی خبرندارید !

12 عشقی که زندگی شما را سیاه می کند - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/zanashoe/black3-love-life.html
شاید خودشما هم الان درگیر همین نوع رابطه هستید اما خودتان خبر ندارید و یا نمی خواهید ... آیا چنان مبهوت ویژگی های ظاهری یا رفتاری او شده است که باعث می شود بسیاری از .... اسکیزوئیدها خیلی به درمان جواب نمی دهند چون منزوی بودن مهمترین مکانیسم دفاعی ..... البته اینکه سختکوش هستند؛ خیلی خوب است ولی وقتی هیچ زمانی برای تفریح ...
ولی امکانات این نرم افزار به نوشتن پیام و فرستادن آن ختم نمی شود. امکانات بسیار زیادی در WhatsApp وجود دارد که می می تواند پیام های شما را بسیار لذت بخش تر کند و ... به همین علت دکمه Enter گوشی شما خیلی پر کاربرد نیست. ... هر آن چیزی که برای زیباترشدن نیاز دارید ..... درمان بیماری پوستی .... All Rights Reserved - © 2013.

باغ دارو - سیب سرخ

hesezibaee.persianblog.ir/tag/باغ_دارو
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این حال، اگر این مشکل ژنتیکی نباشد و به دنبال درمان سریع آن باشید، .... این مسئله باعث افزایش وزن، چربی خون و در نهایت ابتلا به بیماری های .... ولی این صفات در یک فرد خودشیفته به طور افراطی وجود دارد. .... وقتی می فهمید سنگ کلیه دارید که دچار دوره های درد شدید و پیچشی (متناوب) به فاصله هر چند دقیقه شوید.
جامعه جراحان آمريكا پيشنهاد مي‌كند كه از سن 50 سالگي، از طريق آزمايش<خون مخفي در مدفوع> ... اگر سابقه خانوادگي اين بيماري را داريد، با پزشكتان مشورت كنيد. ... با وجودي كه هيچ درمان كاملي براي بيماري پوكي‌استخوان وجود ندارد اما داروهايي هستند كه ...... كه كاملا نيز طبيعي است ولي آنچه مهم است تغيير در عادات هاي دفع افراد است كه ممكن است ...

چرا دهان بوی بد می دهد؟ - لیدیز

ladieez.com/bodyhealth/7-sectioinhealth/.../2261-bad-breath
بسته به علت به وجود آورنده، این بوی ناخوشایند ممکن است در بازه های زمانی مختلف ... بهداشت دهانی ضعیف در نهایت باعث بیماری های لثه میشوند که نتیجه در بوی بد دهان دارند. ... بیماری ها: دیابت، بیماری های کبد، بیماری های کلیه، بیماری های ریه، بیماری های ... دهانی مناسبی دارید اما با لین حال نفستان بوی بدی میدهد با دندانپزشک یا پزشک ...
شمایی که الان دارید توی خانه هایتان راحت زندگی می کنید به خاطر این است که یک عده بچه ... اصلا علت این که خداوند یهود را اسیر و پراکنده در کل دنیا کرد یکی از دلایلش همین ... این که بیماری شدت پیدا نکند سریع می‌گویند آب را برای آشامیدن بجوشانید. ..... این بچه سه ساله که آدامس می‌خورد این بچه الکلی شده ولی خبر ندارید این الکل روی ...
در صورتی‌ که‌ علت‌ شناسایی‌ شده‌ باشد، می‌توان‌ آن‌ را حذف‌ یا درمان‌ نمود. ... اگر شما یا یک‌ از اعضای‌ خانواده‌ تان علایم‌ اریتم‌ گرهی‌ را دارید. ... از همه ی دوستام معذرت می خام که این مطلبو تو وبلاگ مقدس پرستاری گذاشتم ولی شما از قلب من خبر ندارید. ... 9- فاصله‌ میان‌ دفعات‌ مصرف‌ جنتامایسین، در بیماران‌ مبتلا به‌ ناراحتی کلیه‌ باید افزایش‌ داده‌ شود ...

شاید موفقید ولی خبر ندارید! -آکا - آکاایران

www.akairan.com/khanevadeh/.../news201621922274621269.html
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شاید موفقید ولی خبر ندارید! ... علائم مهم بیماری کلیوی را بشناسید .... مطلب به سراغ بعضی نشانه های موفقیت می رویم که شاید کمتر به آن ها توجه کرده اید. ... ۱۰ -نظم و ترتیب دارید: داشتن نظم و ترتیب در زندگی نشانه ای از موفقیت است و درس گرفتن از تجربیات گذشته. .... چشم و همچشمی در جامعه نابهنجاری هایی به وج.

چكاپ سلامتي و ضرورت و زمان لازم و راه هاي آن [آرشيو] - ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › زیست شناسی، پزشکی
۶ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - جامعه جراحان آمريكا پيشنهاد مي‌كند كه از سن 50 سالگي، از طريق آزمايش<خون مخفي در مدفوع> و ... اگر سابقه خانوادگي اين بيماري را داريد، با پزشكتان مشورت كنيد. ... با وجودي كه هيچ درمان كاملي براي بيماري پوكي‌استخوان وجود ندارد اما داروهايي هستند كه ...... بسیاری از مردم به دیابت مبتلا هستند، ولی از آن اطلاعی ندارند.
۹ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آیا امکان وجود دارد که فردی مبتلا به بیماری مقاربتی باشد ولی خود نداند؟ .... کردید که درد یا سوزشی در ناحیه تناسلی و یا سایر قسمت های بدن دارید و به ...... 4- كنترل بهتر مثانه: رابطه جنسي تمرينات كگل طبيعي مي باشند و ...... از آن خبر ندارید – پس اگر دچار ناتوانی جنسی هستید، سریعاً دنبال درمان های تخصصی باشید.
مثال ۲ : اگر ما از بیماری می ترسیم کافی است با خود تصور کنیم که هزاران نفر مانند ما ... ابتدا بدانیم که مغز انسان بهترین داروها را می سازد و بهترین درمان ها را در خودش گنجانده است. .... من به همه قسمتهای بدنم مشکوک شدم تو این چند سال از معده روده و مغز تا کلیه . ...... گذشته ولی به امید خدا فکر میکنم با توجه به روحیه مثبتی که دارید برطرف ...

drhra - دانش پزشکی

drhra.persianblog.ir/pages/10/
زمينه بروز بيماريهاي عفوني به دنبال خالكوبي‌ها خالكوبي هاي عوارض متعددي دارد كه ابتلا به ... بنابراين جز در برخي موارد معدود درباره بيماريهاي مادرزادي يا ارثي كه به واقع .... حدود چهل درصد مردم جامعه، حداقل هر ماه يك مرتبه ترش مي كنند و سوزش پشت جناغ سينه ... بيماري برگشت معده به مري در سنين بالاتر از 40 شايعتر است ولي زنان باردار ...

همه چیز درباره اکستروفی مثانه - مسائل پزشکی اکستروفی

bladderexstrophy.blogfa.com/category/5/مسائل-پزشکی-اکستروفی
مث یه فیلم سینمایی مهیج برای دکتر و یه شکنجه ی بامزه برای بیمار! ... برای کسانی که با مثانه و ناهنجاری های متنوع اون مثل اکستروفی مثانه سر و کار دارن، ... میتروفناف ( Mitrofanoff ) شایع ترین و تکامل یافته ترین نوع درمان اکستروفی مثانه است. .... همیشه اما میخوام به شما اکستروفر های مثانه بگم که شما لیاقت یه زندگی خوب رو دارید.

شاید موفقید ولی خبر ندارید! - تی نیوز

tnews.ir/news/6F5A46359317.html
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موسيقي درمانی؛ شيوه جديد درمان بیماران صرع ... 8 -پشتکار داريد: اگر شما حاضريد که آستين ها را بالا بزنيد و نگران کثيف شدن دست هايتان ...
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون وزیر بهداشت پیش بینی کرد که شیوع آنفولانزا در آذربایجان شرقی و ... های کلیه برای بیماری مستعد ترند و ابتلای این بیماران به آنفولانزا می ... علت نامگذاری این بیماری ها به علت منشا پیدایش این بیماری بوده است. ... تعداد بیماران زیاد شده است، به طوری که ما روزانه ۳۰۰ بیمار را پذیرش می کنیم ولی مشکل خاصی ...

بیماری پانیک (فوبیا ) و اضطراب چیست و راه های درمان ان کدام ...

rhodium.blogsky.com/بیماری-پانیک-فوبیا-و-اضطراب-چیست-و-راه-های-...
این ترس،اضطرابی بیمار گونه است که در جوامع غری حدود 40درصد مردم بدان مبتلا هستند .بنابراین بعد از افسردگی بیماری های اختلالات اضطرابی و پانیک یکی از ...

نشانه های سرطان+روده - وبگردی

https://www.webgardha.com/tag/نشانه-های-سرطان+روده-
نتایج جستجوی عبارت نشانه های سرطان+روده در سایت وبگردها. ... باشد، ولـی اغلب اوقات در طی خواب اتفـاق می افتد و به عـلت کـج بودن دندان، نبودن دندان ... آیا دچار تـخریب روحی هسـتـید و خودتان هم از آن خبـر ندارید؟ ... دکـتـر پژمـان عـلـوی‌نـژاد اظهار کـرد: بیماری کبـد چرب زمـانی ایجـاد می‌شـود که ..... این علائم نشان می دهند که شما افسردگی دارید.

شاهین نجفی | دوئل

www.duelfa.com/2163/شاهین-نجفی
سلام آقا میثم دمت گرم ولی باید به شما و سایر بچه غیرتی های شیعه بگم که ( آیت الله ...... خوب شما نیاز به دشمن دارید تا بتوانید براین مردم حکومت کنید یک روز آمریکا و ... والله برخی بی عدالتی هایی که در جامعه در حق مستضعف میشود سزاوارتر است به این عکس العمل ها… ..... آقای دکتر خیراندیش از درمان بیماران شیمیایی صحبت میکرد.

طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - میل جنسی زیادی دارم و ...

www.t-pasokhgoo.ir/مشاوره-و-خانواده/319.../853-میل-جنسی-عذاب.html
من ادم خیلی زیاد معتقدی هم هستم و دلم راضی به خیلی چیزها نمیشه ولی واقعا موندم چی کار کنم؟ .... راهی باشد که سرانجام آن بیماری های متعدد را بدنبال دارد که مورد تأیید پزشکان و ... مواردی که ذکر کردید و برخی از مواردی که بیان خواهیم کرد، علت تمام و کمال و از ..... هستيد که ميگيد فقط ازدواج.انگار از حقايق وضعيت جامعه خبر نداريد.حق هم داريد.

اگر کلیه سنگ سازی دارید دوغ شور نخورید / سلامت نیوز

khabarfarsi.com › تغذیه › محصولات غذایی
۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلامت نیوز: یک متخصص جراحی کلیه، مجاری ادراری و ناباروری گفت: احتمال ... اظهار کرد: دوغ یکی از ترکیبات غذایی است که سرشار از کلسیم، پروتئین و نمک ... وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین علت سنگ سازی کلیه، نمک است، اظهار .... درمانی شیوه جدید معالجه بیماران مبتلا به صرع · شايد موفقيد ولي خبر نداريد!

علمی - راه زن دلهـا

taymaznader.blogfa.com/category/8
وی از اقطی سیاه به عنوان جعبه دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها نام می برد و معتقد .... از آن‌جا كه سنگ كليه اغلب به سبب كمبود آب در بدن، تعريق زياد، زندگي در مناطق خشك و .... اگر به پوشیدن لباس های نیم تنه و تاپ علاقه دارید ولی تیرگی زیر بغل، شما را از .... خبر ندارید زیر این پوست زیبا که خداوند روی بدنمان کشیده چه خبر است!
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بمردم بگو: بمن بگوئید: اگر آبى كه در دسترس دارید در زمین فرو رود كیست كه آب روان براى شما بیاورد؟. از حضرت امام .... نشانه های وجود امام هست ولی شما نمیبینید. سوره قدر نمونه .... خودکشی نکردند و بیماری جنسی نگرفتند و با نا امیدی نمردند؟ ..... شما اهل سنت حتی خبر ندارید که دست بسته نماز خوندن شما واجب هم نیست
۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درمان عفونت , عفونت‌هاي قارچي , عفونت ادراری , گياهان دارويي , ضدعفوني كردن ریه ... اين گياه قادر است اكثر عفونت‌هاي بدني را از‌بين ببرد، حتي گاهي اوقات شما خبر نداريد كه در بدن‌تان چه مي‌گذرد، اما ... درمان عفونت مثانه با عصاره گياهي .... ازدواج کرده ام ولی پدر و مادرم خبر ندارند! .... این 5 مورد را از تخت خواب دور نگه دارید.
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصرف عرق نعناع و عرق بادرنجبویه هم برای درمان نفخ بسیار مفید و موثر است. ... اگر به مصرف سبزی خوردن علاقه دارید و با خوردن تربچه یا حتی تره و شاهی .... ولی همراه با رعایت مقدار مصرف غذا و یا به عبارتی پیروی از رژیم غذایی لازم است که .... به طور کلی از آنجا که نفخ بیماری عملکردی روده و معده است و اختلالات حرکت ...

نشانه های رسیدن زمان زایمان را بشناسید – سلامت دات لایف

salamat.life › ازدواج و خانواده › بارداری و شیردهی سالم
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما ممکن است از این که از هیچ جیزی خبر ندارید، ناراحت و نگران باشید، به ... هنگامی که شما در روز زایمان یا نزدیک به آن قرار دارید، پزشک ممکن است واژن شما ... به یاد داشته باشید که اگر نشانه های گفته شده در شما واضح و روشن نبودند ولی شما .... چهار شکل از تظاهر بیماری ام اس 2+; اینفوگرافی طرح تحول سلامت | اهداف طرح…

عفونت مثانه - s2a.ir

s2a.ir/tag/عفونت+مثانه.html
۱) نیاز حاد به دفع ادرار نشانه عفونت یا سندروم بیش فعال بودن مثانه است؛ اگر ... عفونت های تناسلی مکانیسمی متفاوت از عفونت های ادراری دارند و ممکن است که در ... است ولی اغلب افراد مبتلا از بیان آن خجالت می کشند و یا به علت درمان نامناسب، ... این گیاه قادر است اکثر عفونت‌های بدنی را از‌بین ببرد، حتی گاهی اوقات شما خبر ندارید که در ...
۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خانواده زن ۵۱ساله تصور نمی‌کردند عمل جراحی برداشتن کیسه صفرا که قرار ... در گواهی فوت مادرم نوشته شده علت مرگ: خونریزی بر اثر پارگی عروق .... من هم پدرم بردم یکی از مجهز ترین بیمارستان های شیراز ((خصوصی)) که نمونه برداری از کبد ..... است اشتباه کند ولی بعضی وقتها عوارضی در سر عمل رخ می دهد که کاری از ...

آیا می خواهید سالم بمانید؟ این 5 کار را انجام دهید

www.hidoctor.ir/65602_آیا-می-خواهید-سالم-بمانید؟-این-5-کار-را-ا.html/
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این 5 کار را انجام دهید,:دوست دارید در سال جدید تغییراتی در خودتان بوجود آورید و ... همانطور که در وقت خواب زخم هایمان درمان می شوند، ذهنمان نیز می شود». ... درست است که زود خوابیدن کار زیاد آسانی نیست، ولی نخوردن غذا از دو ساعت قبل ... شما به بیماری دارند، این یکی از تصمیمات هوشمندانه ای است که امسال می توانید بگیرید.
۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بسیاری از اختلالاتی که در سالمندان منجر به عوارض و اثرات گاها غیر قابل ... جمله درباره مسائل عادی باشد، چندان مساله مهمی نیست ولی در مورد سلامت مهم است. بعضی بیماری های تهدیدکننده حیات با علایم کمی همراهند و در حالی که ... و احساس سلامت می کنید، به این بیماری ها مبتلا هستید و خبر ندارید. ..... بررسی عملکرد کلیه:.

داروی لوزارتان برای فشار خون بالا - جدیدترین و برترین ...

generalmedical.mihanblog.com/post/tag/فشار%20خون%20بالا
داروی فشار خون بالا موسوم به Toprol XL كه با یك داروی دوز پایین ادرارآور با عنوان ... اگر تمام این اطلاعات را در اختیار دارید، عوامل خطرزای بیماری های قلبی عروقی را ... لوزارتان در درمان فشارخون بالا به تنهایی یا همراه با سایر داروهای پایین‌آورنده ... مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می کند، ولی مقدار مصرف معمول این دارو در بیماری های مختلف ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,364
  • بازدید ماه : 4,364
  • بازدید سال : 102,774
  • بازدید کلی : 457,132
  • کدهای اختصاصی