loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 486 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

چه کسی برای ازدواج مناسب است؟

این یک شعار نیست بلکه واقعیتی است که زوجینی که سالهاست زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند آن را باور دارند ، اینکه اخلاق در ازدواج حرف اول را می زند و ملاک های مهم دیگر ازدواج در رده های بعدی قرار می گیرند.بهتر است در ازدواج با عشق ها و هوس های گذرا قدری تامل کنید و در این مورد بیشتر فکر کنید و تصمیم به تشکیل زندگی مشترک به این خاطر نگیرید چون ازدواج بدون پایه و اساسی خواهد بود و ممکن است با شکست مواجه شوید.

قصد ازدواج داشتن کافی نیست؟

روانشناس خانواده عنوان کرد: یکی از نکاتی که در برخورد با شخصی که قصد ازدواج با شما را داشته و باید دقت شود این است که خواستگارتان هر چه سریع تر شما را به خانواده اش معرفی و موضوع را با آنها در میان گذارد.

ازدواج ، نکات مهم ازدواج ، انتخاب همسر و ازدواج

مهمترین نکته در ازدواج و انتخاب همسر

اهمیت اخلاق در ازدواج

اگر بعد از گذشت چند ماه از رابطه شما هنوز آن را در خانواده اش علنی نکرده و به بهانه های مختلف به تعویق می اندازد نشانه عدم مسئولیت پذیری و تصمیم جدی او برای ازدواج است.

هرگز جذابی، خوش مشربی، زیبایی خوش تیپی و گذراندن اوقات خوش را در خواستگار خود دلیلی بر خوب و بی نقص بودن او ندانسته بلکه این موارد نمونه هایی از یک احساس و هیجان زودگذر بوده و برای تصمیم گیری در امر مهم ازدواج نباید تسلیم موارد ظاهری فرد شویم.

 این روانشناس در پایان خاطر نشان کرد: شخصی که برای ازدواج انتخاب شده فردی باید باشد که از او قوت قلب گرفته و پشتیبان شما در مراحل مختلف زندگی و در شرایط سخت بوده نه اینکه از ابتدا به بهانه های بی ارزش شما را از خانواده و دوستان خود مخفی کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با کی ازدواج کنم خوشبخت می شم؟ - جوونی

www.javuni.ir/news/58494
۳۰ دقیقه پیش - خیلی سخت است که در یک جمله بگوییم ازدواج با چه کسی برابر است با خوشبختی اما توصیه ای کوتاه ولی کلی روانشناختانه راه را برای تصمیمی ...
من که ام و از زندگی چه می خواهم و با چه کسی ازدواج کنم و تعریف ازدواج موفق چیست؟ ... ازدواج كني حتما خوشبخت مي شي و گر نه با هر كي ازدواج كني حتما بد بخت مي شي! ... استحكام زندگي مي شه تفاهم و دركه كه باعث مي شه عشق بعد از ازدواج و انس با همسر به ...


با کی ازدواج کنم خوشبخت می شم؟ | عکس های داغ جدید

kosmodisk.ir/با-کی-ازدواج-کنم-خوشبخت-می-شم؟2016-03-17/
۶ ساعت پیش - خیلی سخت است که در یک جمله بگوییم ازدواج با چه کسی برابر است با خوشبختی اما توصیه ای کوتاه ولی کلی روانشناختانه راه را برای تصمیمی ...

خسته شدم از شنيدن سركوفت و احساس سربار بودن؛ پس کی ...

moshavereh.porsemani.ir/.../خسته-شدم-از-شنيدن-سركوفت-و-احساس-سر...
خسته شدم از شنيدن سركوفت و احساس سربار بودن؛ پس کی وقت ازدواج من میشه؟ .... هميشه اين فكر را به خود تلقين كنيد كه من خوشبخت هستم و خوشبخت تر نيز خواهم شد. ... اگر در بوجود آمدن مشكل خود يا خانواده مان مقصر بوديم سعي مي كنيم با برطرف كردن ...
۱۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏57 نویسنده
حالا کی حاضره بامن ازدواج کنه (سنت پیغمبر)؟ .... من متوجه منظورتون شدم درست میگید الان فرصت ندارم اما فقط بگم که ... به خدا توکل کن، هست کسی که با این شرایط بتونه شمارو خوشبخت کنه به شرطی که از هوای نفست پیروی نکنی.

listکیمیا با کی ازدواج می کند ایا با ارش خوشبخت میشود

mobina-atashi.dl-irani.ir/.../listکیمیا+با+کی+ازدواج+می+کند+ایا+با+ارش...
من اگه ازدواج کنم خوشبخت ميشم چون هر کسی توی خیابان و دانشگاه آشنا بشه طلاق ميگیره من با توکل و توسل و تحت نظر خانوادم ازدواج ميکنم خدا دلش نمياد من بدبخت بشم ...

کیمیا با کی ازدواج می کند ایا با ارش خوشبخت میشود - وب سایت

story-stiry.dl-irani.ir/.../کیمیا+با+کی+ازدواج+می+کند+ایا+با+ارش+خوشب...
من اگه ازدواج کنم خوشبخت ميشم چون هر کسی توی خیابان و دانشگاه آشنا بشه طلاق ميگیره من با توکل و توسل و تحت نظر خانوادم ازدواج ميکنم خدا دلش نمياد من بدبخت بشم ...
آخه من دردمو به كی بگم ایها لناس! .... پیدا بكنه ولی با كسی ازدواج كنه كه خوشبختش كنه،حالا این خوشبختی را كی تعریف كرده و به چه قیمتی بدست بیاد را دیگه . .... من اول فکر می کردم با ازدواج این عادت ترک می شه ولی با تحقیقی که کردم دیدم افراد متاهل ...
کی باورش میشه من پسری 29 ساله با دختری 5 ساله ازدواج کردم؟ ... پریدن روی تخت بیدارم میکنه منم با فکر اینکه داره زلزله میادا از خواب بلند میشم. .... خوشبخت باشید.
بله و از زندگیم راضیم و خدارو شکر می کنم که همیشه با من در واقع با همه مخلوقاتش هست ..... کی دوست نداره که خوشبخت شه اما ازدواج یه ریسکه که ممکنه تویی که فکر می ...

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/.../نیاز-جنسی-مرد-کی-تموم-میشه-شرش-کنده-بشه
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راهنمای ازدواج موفق ( دکتر فرهنگ ). (۶۱) .... زمانی که عذر شرعی دارم و تحریک میشم زیر دلم درد میگیره. ۹۴/۱۲/۲۲ ... دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است. ۹۳/۰۳/۲۲ .... بهش میگم: آخه روابط زن و شوهری با غذا خوردن قابل قیاس نیست. ..... خدا انشالله همه زوجهای جوون رو خوشبخت کنه و آرامش و لذت نصیبشون کنه. مجرد ها هم ...

مشــــــــــــــاوره

moshaver8990.blogfa.com/
با سلام یه سوالی داشتم که نمیدونم از کی بپرسم .دردوران عقد ونامزدی ... ممنون میشم اگه کامل جواب بدید یا یه سایت مشاوره پیشنهاد بدید. باسلام و درودخدمت شما .... 22 هست ازدواج کردم. وقتی 15 سالم بود با شوهرم که خیلی با دختران رابطه داشت ازدواج کردم. ..... رابطه تلفنیش رو باهام قطع کرده تا مثلا من ازدواج کنم و خوشبخت بشم.داره داغون می شه.

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما - آلامتو

www.alamto.com › سبک زندگی › ازدواج
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قبل از هر چیز باید بدانید که ازدواج با فردی دیگر، پاسخ خوبی به ... بسیار پیش می آید که نمی توانیم خیلی از چیزها را فراموش کنیم به ..... درسته دختر قحطی نیس ولی از کی تا حالا ب دختری ک اویزون پسر میشه میگن خوب؟ ... خوشبخت ترین مرد زمینم! ... و اوایل ازدواج همش حرف اونو می زد منم حساس شدم و به خواهراش گفتم .

خوشبختی

happy-marriage.blogfa.com/
با کسی ازدواج کنیم که دوستش داریم یا ازدواجمان عاقلانه باشه؟ ... "دوست داشتن" متاسفانه خیلی وقتها با "هیجان" و "هوس" اشتباه می شه و باید خیلی مراقب این مساله بود.
می توانید از اسم مستعار استفاده کنید و آدرس ایمیل الزامی نیست. .... یه مردی میشم که متارکه کرده و تو حقته که با یه پسر مجرد ازدواج کنی و خوشبخت بشی و و .... بیشتری داشتیم از بقیه ولی میدونستیم کی وقت بازیه کی باید اروم باشیم که بزرگترا ...
داشتم ولی وقتی ازدواج کردم توبه کردم و پای توبه ام هم ایستادم و نماز میخونم و حتی ... 24سالمه تو 17 سالگی با تنها عشقم وبا لج کردن با والدیینم ازدواج کردم؛خدارو شکر الان خوشبخت ترین ادم ... همیشه به شوهرم میگفتم که با نگاهش منو اذیت می کنه شوهرمم با گفتن این کلمه فکر .... و من حتی نمیدونم به کدام گناه دارم این قدر بی ابرو میشم
۳ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هر چه دعا می کنم که خداوند همسری در شأن و مقام من نصیبم کند، گویی خدا اصلاً ... 6- دخالت و نظرات دیگران نباید در تعارض با نظرات مشاور ازدواج باشد. ... سلام عزیزانم امیدوارم که همه خوشبخت شین و ازدواج موفق داشته باشین ، منم 34 سالمه ازدواج نکردم ... هر کی میاد خونمون خیلی زود بدون اینکه من چیزی بگم میگه شما که با هر ...
۱۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پس وقتی حرکتی را توجیه می کنیم یعنی با آن راحت نیستیم و در پی توجیه خودمان هستیم. مسئله این است که این .... مشخص کن چه کسی هستی و می خواهی چه کسی باشی! ... سلام منو دوست پسرم قصد ازدواج داریم باهم خیلی مشکل پیدا کردیم. همدیگرو ..... من واقعا از زندگی که دارم نا امید شدم همچنین از نامزدم دلسرد . با اینکه ...
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دو سال پیش به اجبار خانواده ازدواج کردم اما دلم با این رابطه نبود. ..... اخه تا کی باید کسی رو که دوست ندارم، تحمل کنم. ..... می شه آدم پانزده سال با کسی زندگی کنه خسته و کج دار مریض و ببینه هیچ وقت مورد محبت شوهرش .... خواهرم، این را بدانید که خوشبخت بودن، با احساس خوشبختی داشتن ممکن است بسیار متفاوت باشد.

کي با کي خوبه ازدواج کنه؟طالع بيني ازدواج ماهها - تالار ...

forum.hammihan.com › ... › تفریح و سرگرمی › سرگرمی
۱۲ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 15پست - ‏14 نویسنده
... کنه؟طالع بيني ازدواج ماهها پیوند زناشویی فروردین با سایر ماه ه. ... خرداد با آبان : ( متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند خرداد با آذر ..... من هرچی سعی می کنم از ماه های دیگه خوشم بیاد میبینم نمی شه فقط همون آذر .

طرح الهی ازدواج | قانون جذب

ghanunejazb.ir/طرح-الهی-ازدواج/
عزیزم حالا فعلا جملات طرح الهی رو استفاده کن بعد ببین چی می شه. مینا آبان ۱۴ ..... و حالا که فکر می کنم می بینم اصلا اردواج با اون آدم نمی تونست برای من خوشبختی به همراه بیاره . چون بعد از یه مدت زد .... کیفیت و زمان بموقع ازدواج مهمه. در مورد خودتون از ...
۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طبق بررسی هایی که کردم متوجه شدم که بیش از نیمی از دختر خانوم ها به دلیل ادامه تحصیل ازدواج نمیکنند ، آقا پسر ها هم به دنبال شغل مناسب هستند و می گن تا خونه و ماشین نباشه ازدواج نمیکنم ..... جناب سامان خان اول تفکر و عمل بعد توکل کی گفته فقط با یکیش میشه کار پیش برد! .... پول هرگز ضمانت خوشبختی نیس.

مسائل مالی - پیش از ازدواج!

pishazezdevaj.blogfa.com/tag/مسائل-مالی
مسائل مالی - چه جوری می شه فهمید رابطه مون به یه ازدواج موفق ختم می شه یا نه؟ ... من با خواستگارم ازدواج کنم یا با دوست پسرم ادامه بدهم تا روزی که شرایطش برای ... می تونین بدون حمایت عاطفی یا کمک های دیگه خانواده ها خوشبخت زندگی کنین؟ ... اگر خانواده رضایت ندن با شرایط فعلی شما که نمی تونی تا ابدالدهر بمونی تا ببینی ایشون کی می ...
دختراي اين دورو زمونه اكثرا هر كي پول و خونه داشته باشه ميرن. ... من فرهنگی..هستم..و32سالمهههههههههههههههههه قصددارم باهمکارخودم ازدواج.کنم؟؟؟ فقط. ... سوالی دارم اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم حدود دوماه پیش با آقایی آشنا شدم ایشون برای ازدواج پا پیش گذاشته بودن ... پدر و مادرها همیشه خوشبختی فرزندانشونو می خوان و حتما پدرشما هم همینطوره.

درددل اصلي دختران وپسران آماده ازدواج! - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/140189/درددل-اصلي-دختران-وپسران-آماده-ازدواج
۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - -:«وقتي خودم را با دوستان و دخترهاي فاميل مقايسه مي کنم، بسيار عذاب مي کشم، ... برای تو و همه دختر خانم ها و آقا پسرهای دم بخت، آرزوی خوشبختی می کنم. ...... اخازی می کنه به اسم ازدواج می یاد جلو وبعد با کس دیگری درست دوستت دوس می شه ..... یکی بگه شور و اشتیاق جوونیم که رفت کی میخواد ازدواج کنه بیخیال ازدواج.

ازدواج با اروپایی در حین تحصیل در اروپا [بایگانی] - ...

www.applyabroad.org › ... › اروپا › آلمان › زندگی و اقامت در آلمان
۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 46پست - ‏29 نویسنده
میخواستم بدونم که امکان ازدواج با یک اروپایی در حین تحصیل هست و یا مشکلات ویزا به وجود میاد؟ ... برای هر دوتون آرزوی خوشبختی می کنم. ... اگر از بچه ها موردی از دوستاش سراغ داره،بتونه بیشتر این موضوع رو باز کنه ممنون میشم. ..... میشه گواهی تجرد رو گرفت در ایران و الزاما کسی نمی پرسه با کی می خواهی ازدواج کنی.
بعدازکلی جروبحث پاسخ داد "3ساله باهاشم و میخام باهاش ازدواج کنم وهیچوقتم باهاش رابطه ...... قبول نكردن بعدش ميام با تو چون تو خيلي خوبي ميدونم با تو خوشبخت ميشم
وقتی میبینم امسال هم تموم شد و هنوز نتونستم بهش برسم دیوونه میشم. ..... هر کی پیامم رو میخونه خواهش میکنم فقط چندثانیه سرشو بگیره رو به اسمون و به خدا بگه این ..... اومد یعنی از این ازدواج پرهیز کن دلت به ایا خوش نکن ببین خودت خوشبختی تو چی میبینی ... خالا با این حساب من با هر دوتا دختر که براشون خواستگار رفتم ازدواج کنم ؟

۱۰ نشانه یک خواستگارخوب - به دخت

behdokht.ir/10-نشانه-یک-خواستگارخوب/
واگر احیانا او تربیت خوبی ندارد و می خواهید حتما با او پیوند ازدواج داشته باشید ..... کسی که با شما وصلت کنه اگر این چیزایی که فرمودید بهش معتقدید آدم خوشبختی میشه. ..... (ورود ماهواره و همه گیر شدن دانشگاه- هر کی یه کیف میگیره دانشجو می شه توی ...
۲۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - انگیزه‌های ذهنی- روانی پسران برای ازدواج با دختران بزرگ‌تر ..... همگي برامون دعا كنيد تابه هم برسيم مرسي براي همتون آرزوي خوشبختي ميكنم ..... نمی دونم چرانمی شه باهاش ازدواج کنم می خوام جلو تر برم می ترسم خواهش می ... برخورد میکنن که نیاز,به همفکری دارن و این مشاور کی بهتر از همسر خود ادم که داره باهاش,زندگد میکنه.
۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعد از مدت کوتاهی وارد مرحله نفرت می شوید و فقط دوست دارید فریاد .... بیاد باس کی !!!) ..... منم شرایطم دقیقا مثل شماست با همکارم دوست شدم با کلی وعده دروغ بهش ... یک ماهه که با هم ازدواج کردیم و من الان احساس می کنم خوشبخترین آدم روی زمینم ! .... شک نکن یه روز انقدر خوشبخت میشى ک تمام این روزها رو فراموش میکنى…
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نمی دونم چشماش باهام چکار کرد ک نفهمیدم چجوری رامش شدم ولی اون همیشه کارش ... کی مشکلاتم با شوهرم تموم میشه و می تونم طعم خوشبختی رو حس کنم؟

ازدواج مجدد پس از جدایی - کدبانوی ایرانی

kadbanoo.net/ازدواج-مجدد-پس-از-جدایی/
این ازدواج تنها حاصل حماقت هایی بود که خودم مرتکب شدم. ... بیشتر که با او صحبت می کنم کمی نرم تر می شود و اولین شرط ازدواج مجددش را داشتن شرایط خوب مالی عنوان می کند. .... مطمئن باشید هیچکداممون هم به نتیجه نمیرسیم و خوشبخت نمیشیم . ... کم بود درک درستی از زندگی نداشتیم خدامیدونه تقصیر کی بودبعد جداییم هم همسرم وخانوادش ...

ازدواج با کسی که دوست پسر یا دوست دختر داشته ؟ نظرت چیه ...

www.momtaznews.com/ازدواج-با-کسی-که-دوست-پسر-یا-دوست-دختر-د/
اما درست زمانی که همه به خوشبختی این زن و شوهر غبطه می‌خوردند، آنها از هم جدا شدند.طولی نکشید .... طی این ۳ سال من تا حدودی همسرم رو شناختم و مطمئن شدم که به درد زندگیم می خوره!!!و البته ..... قرار نیست که هرکی با هر کی دوست شد باهاش ازدواج کنه. پاسخ دادن.
۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر مردی تصمیم ازدواج با شما را داشته باشد علائم و نشانه هایی دارد که در این ... بفهمید مرد زندگی‌تان کی برای برداشتن قدم بزرگ بعدی و ازدواج آمادگی دارد، بسیار دشوار است. .... طوری که باید درکت کنم ولی از ته دلم برات آرزوی خوشبختی دارم امیدوارم .... اینو منی دارم می گم که با اولین دختری که دوست شدم ازدواج کردم و بهش ...
۹ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند ... خرداد با آبان : ( متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر راتحمل کنند .... براي نزديك شدن به كيفيت و كميت مطلوب دوره شناخت همچنان شاهد موانع فرهنگي‌‌اي ... پشيمان شده و خانواده را از پشيماني و تغيير تصميمم آگاه كردم، پس از آن از مادرم ...
۲۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من توصیه می کنم ، دخترانی که می خواهند با پسران کوچکتر از خودشان ازدواج کنند ... من الان عاشق یه دختر بزرگتر از خودم شدم و داریم ازدواج می کنیم ...... پیامبرمونم با حضرت خدیجه که بزرگتر بودن ازدواج کردن اما چون با خدا بودند خوشبخت شدند. .... بسیاری در این زمینه داشته اند تماس بگیرند که اثری با کیفیت تهیه شود.

گفتگوی آزاد

www.goftogooyeazad.blogfa.com/
سلام من عاشق مردی شدم که متاهله نمیدونم باید چیکار کنم. ... مردی متاهل هستم که در محیط کارم دایما با خانمها سر و کار دارم و خیلی اوقات تحریک میشم. ... دوست دارم باهاش ازدواج کنم اما پولشو ندارم. .... آخه تا کی میتونم اینجوری ادامه بدم. ... شاید ما بدنبال خوشبختی نیستیم، بدنبال این هستیم که خوشبخت تر از دیگران باشیم و فکر می کنیم ...

Preparation for childbirth

www.iranbirth.com/MahtabMemory.htm
آخه مي خواستم بعد از انجام کارهاي اساسي به ازدواج فکر کنم ، يعني بعد از اينکه استاد دانشگاه ... و من وقتي اين حرف ها پيش مي آمد حرس مي خوردم و ناراحت مي شدم . ... ممکنه تو با کس ديگري ازدواج کني که بچه دار بشه ولي با او شاد و خوشبخت نشوي ولي ممکنه با ... زانو هايم شل شد افتادم روي صندلي و زدم زير گريه، حالا گريه نکن کي گريه کن.
همسر مومن من - در ازل بست دلم با سر زلفت پیوند. ... آخه وقتی عقد کردیم من فکر می کردم یه مرد خیلی باید به زنش گیر بده و سر هر ... که محمدحسین گفت شما خودتون انقدر فهمیده هستید که بدونید کی قابل اعتماده و کی ... آدم قبل از ازدواج باید به ایده آلش فکر کنه اما بعد از ازدواج به همسرش. ... برای خوشبختی همین بهانه های کوچیک کافیه.

خانه | کی ازدواج کنیم؟؟ با چهی ازدواج کنیم؟؟؟ | جستجو |

9452.tk/list/کی+ازدواج+کنیم؟؟+با+چه+کسی+ازدواج+کنیم؟؟؟.html
️قرار نیست با ازدواج به آرمان هایمان برسیم یا کسي ما را خوشبخت کند.❇ ❇️به ... فکر می کنه من برای راحته که بیام با یکي که میاد خاستگاریم ازدواج کنم. من اصلن نمی خوام با هیشکي باشم از مردا بدم میاد. اگه یه روز ازدواج کنم حتمن از مامان خسته شدم.
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زوجين قهر را با بي توجهي به مسئله و مشکل اصلي تمام نکنند و با هم صحبت ... مرديه که با همچنين فمنيسم هايي ازدواج مي کنه چي داريد آخه اينقدر ادعاتون مي شه .... و برادرم تنهاشدن پدرم منو باأمید اینکه اگه زن این بشم خوشبخت میشم عروس کرده ..... مگر اینکه خیلی بی غیرت باشی و برات مهم نباشه که زنت با کی ارتباط داره .
دوس دارم ازدواج کنم - درد ودل. ... داره از خودم بهم میخوره دستمو بگیر دارم نابود میشم خدایااااااااااااااااااااااااااااا خدایا خدایا ارومم کن .... من که خودمو با هر کی مقایسه کردم بخدا ... خدای من تورو به یگانگیت قسم بختمو به همین زودی باز کن با خوشبختی و ارامش الهی امین.

ماه تولد شما + ماه تولد معشوقه تان = سرنوشت رابطه - یادداشت‌های ...

saraku.ir/1390/10/26/ماه-تولد-شما-ماه-تولد-معشوقه-تان-سرنوش/
کی خوب خوب می شه ؟ ... من نمیدونم که معشوقه ام متولد چه ماهی هست ولی خودم ماه دی متولد شدم ..... ما مردادیا انقدر گلیم که با هر کی ازدواج کنیم خوشبختش میکنیم :* :x.

بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند

www.afkarnews.ir/.../152064-بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواجم...
۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بمیره هر کی خیانت می کنه بجا رابطه جنسی برید ۲رکعت نماز بخونید و با خدا ..... تو بودند من که بهت افتخار میکنم انشالله که خوشبخت و عاقبت بخیر بشی ..... چون بعدش اون شخص میره و با یکی دیگه ازدواج می کنه اون وقت می شه دو نفر!

آیا همسران قد کوتاه مشکل سازند؟! | بهترین مشاور قبل ازدواج ...

مشاوره-ازدواج.com/آیا-همسران-قد-کوتاه-مشکل-سازند؟/
۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بنابرایم برای جلوگیری از هر مشکلی می توان با دقت انتخاب کرد و همچنین در ..... آخه مگه کی گفته اختلاف قد میتونه رو خوشبختی تأثیر بزاره ..... این افراد است که نمی شه خرده گرفت واین افراد باید با مثل خودشان کوتاه قد ازدواج کن تا ...

دل نوشته ها - سمت خدا

samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...
خدایا خسته شدم کم آوردم دیگه توان ادامه دادن این زندگی با زجر رو ندارم. .... خوشبخت نشم میترسم زندگیم اونطورکه میخادنشه کمکم کن نمیدونم چیکارکنم خدازندگیموخودت ... بابا خدا کار من که همش سربالایی پس کی به سر پایینی میفته ، خسته شدم . ..... راستش من حدود 5 ماه هست ازدواج کردم و شاغل هستم ولی جدیدا خیلی خسته میشم صبح ساعت 8 ...

نمایش پرسش و پاسخ

www.hawzah.net/fa/Question/View/55802
من هم مجردم ودوست دارم ازدواج کنم اما با تمام وجودم اعتقاد دارم و قلبم روشنه که به ... ازدواج نکردم خواستگارم داشتم ولی جور نشده خیلی هم نذر و نیاز کردم که خسته شدم .... ولی برا همتون دعا کردم شمام منو دعا کنید که زودبخت و خوشبخت بشم وبه خدام نزدیکتر بشم .... سلام من مجردم و حدود سي سالم است و به همه مي خواهم بگويم با فرستادن ذكر صلوات به ...

۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خانمهایی که با مرد کم سن ازدواج می کنند و زندگی ماندگار دارند معمولا یک .... اگر اشتباه نکنم شما معتفدید که این ازدواج ها آسیب نیست پس چرا کی ..... برای همه زوج های جوان و پیر و میان سال آرزوی خوشبختی و دوام ازداوج دارم البته اگر خودشان می خواهند. ..... نگاه کنم تو دانشگاه با دختری آشنا شدم که یک سال و نیم از من بزرگتر ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,262
  • بازدید ماه : 4,262
  • بازدید سال : 102,672
  • بازدید کلی : 457,030
  • کدهای اختصاصی