loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 526 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

بهترین روش های گیاهی و خانگی قرمز کردن لب

 داشتن لبهایی تیره یا خشکیده و بی رنگ اصلا خوش آیند نیست از طرفی هم استفاده از رژلب هایی با برندهای مختلف هم تنها راه چاره نیست چرا که هر روز مضرات جدیدی از مواد شیمیایی موجود در رژلب ها کشف می شود که برای سلامتی بدن همانند سم عمل می کنند پس چه باید کرد؟ بهترین راه وروش استفاده از مواد طبیعی و گیاهی برای قرمز کردن لبها و رنگ و روح بخشیدن به انهاست.

برای قرمز کردن لب ها بدون آرایش چه کنیم؟

ماساژ با روغن زیتون

قبل از حمام، کمی روغن زیتون را به کمک یک پد پنبه ای به لب های خود بمالید. بعد از چند دقیقه لب های خود را بشویید و بگذارید خشک شوند. با این عمل، به هیچ بالم لب ی در تمام طول روز، نیاز ندارید.

اسکراب لب خانگی
1 قاشق چای خوری قند سائیده شده را با یک قاشق چای خوری عسل ویک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید تا اسکراب خانگی برای لب های شما ساخته شود . این مخلوط را خوب به هم بزنید سپس برای یک تا دودقیقه لب های خود را با آن ماساژ دهید. تیرگی و ماتی لب ها از بین خواهد رفت ولب های شما به رنگ صورتی قبل در خواهد آمد .

گل سرخ برای قرمز کردن لب ها

چهار یا پنج عدد گلبرگ رز قرمز را کاملا له کنید و لب های خود را با آنها بپوشانید. گلبرگ ها نه تنها فورا باعث قرمز شدن لب می شوند بلکه آن را نرم و صاف نیز می کنند. روزانه این عمل را 2 تا 3 بار انجام دهید. شما می توانید با مخلوط کردن گلبرگ های خرد شده با خامه شیر ( سرشیر) بالم لب تهیه کنید. فقط کافیست آنها را کاملا با هم مخلوط کرده و به مدت 20 دقیقه روی لب های خود قرار دهید. سپس لب های خود را بشویید. با این کار، لب ها نرم می شوند.

قرمز کردن لب ، چگونه لبهای زیبا داشته باشیم ، رفع تیرگی لب

روش قرمز کردن لب با برگهای گل رز

ماسک خانگی قرمز کردن لب

1- برای قرمز کردن لب ها آب لیمو و مقداری وازلین را با هم مخلوط کنید و در طول شب روی لبها قراردهید. در طول چند شب به صورت مکرر انجام دهید.

2- ماست ساده با لیمو به روشن شدن و قرمزی رنگ لب کمک میکند همچنین میتوانید فقط چندقطره آب لیمو بزنید بدون ماست.

3- شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه بسیار خوبی برای روشن کردنشان است! فقط کمی پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی می تواند باشد) ترکیب کنید. حالت خمیر گونه ای پیدا خواهد کرد، این ترکیب را برای 5 دقیقه روی لب هایتان قرار دهید. این کار را برای یک تا دو هفته انجام دهید تا به وضوح زیبایی و قرمز شدن لبهایتان را ببینید.

4- موم عسل، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفی را با هم خوب مخلوط کرده و کمی با بخار آن را گرم نمایید. سپس چند قطره اسانس پرتقال به آن اضافه نمایید. می توانید این ترکیب را در ظروف شیشه ای نگهداری کنید.

5- برای اینکه لب ها را به رنگ صورتی وبسیار نرم و درخشان در آورید ، سعی کنید به آرامی هرشب با مسواک مرطوب شده خود ،لبها را ماساژدهید اما به یاد داشته باشید این کار را به آرامی انجام دهید زیرا پوست لب بسیار نرم وحساس است . انجام این کار در داشتن لب های زیبا وصورتی بدون آرایش کمک خواهد کرد .

مسواک زدن لب ، رفع تیرگی لب ، زیبایی لب ها

طرز مسواک زدن لب برای قرمز کردن لبها

قرمز کردن لب با لایه برداری با شکر و روغن زیتون

1- روغن زیتون و شکر را به مقدار مساوی کاملا با هم مخلوط کنید. به آرامی و به حالت ضربه ای این ترکیب را روی لب بگذارید. سپس به کمک یک مسواک، خیلی آرام لب هایتان را لایه برداری نمایید.

2- از ترکیب آب لیمو و شکر نیز برای لایه برداری استفاده کنید. اجازه دهید این ترکیب به مدت 30 دقیقه روی لب بماند و سپس با یک مسواک آن ترکیب را روی لب بمالید تا پوست شما لایه برداریشود. سپس با آب سرد لب هایتان را بشویید.

3- استفاده از یخ برروی لب و ماساژ لب بسیار خوب است

استفاده از میوه ها برای قرمز کردن لب

1- استفاده از پوست پرتقال برای لب های تیره وکدر که رنگ طبیعی خود را از دست داده اند می تواند بسیار مفید باشد .بنابر این دفعه بعد که پرتقال خوردید پوست آن را نگه دارید و پوست آن را روی لب های خود مالش دهید به مدت یک تا دو دقیقه می بینید که لب های شما را روشن تر وسرخ تر خواهد کرد .

2-ماساژ یک برش از خیار ر روی لب در روز به مدت چند دقیقه باعث تغذیه وروشن تر شدن لب های شما می شود .اینکار لبهای شما را به طور طبعی صورتی خواهد کرد .

3- آب چغندر نه تنها رنگ زیبا وطبعی دارد بلکه غنی از ویتامین ها وآنتی اکسیدان هاست .اگر شما آب چغندر را در شب قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید در صبح روز بعد ودر تمام طول روز بعد می توانید لب های قرمز و طبیعی داشته باشید وتا زمانی که آن را نشویید از روی لب شما نخواهد رفت .

4- دانه انار را له کنید وآب آن را روی لب های خود بزنید این کار لب های قرمز روشن تری به شما خواهد بخشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قرمز کردن لب ها به روش های خانگی، گیاهی و طبیعی - نمناک

namnak.com/27970-قرمز-کردن-لب.html
قرمز کردن لب و روش قرمز كردن لب ها در خانه و مواد طبیعی برای قرمز كردن لب و نسخه های گیاهی رفع تیرگی لبها و ماسک های زیبایی لب با عسل و میوه های قرمز کننده لب در ...
۳۱ دقیقه پیش - برای زیبایی لب و رفع خشکی یا تیرگی لبها استفاده همیشگی از رژلب خطرآفرین خواهد بود . بهتر است قرمز کردن لب ها را با مواد طبیعی در خانه انجام ...

چگونه طبیعی لب قرمز داشته باشیم؟ | مای اپرا

myopra.ir/چگونه-طبیعی-لب-قرمز-داشته-باشیم؟.html
روش طبیعی لب صورتی اسکراب روشن کننده لب خانگی ا بین بردن سیاهی لب ... استفاده از ضد آفتاب در زیر رژلب می تواند در کم شدن وکم کردن تیرگی لبها به مرور ... آب چغندر می تواند به یک رنگ طبیعی زیبا برای قرمز کردن لب های شما تبدیل شود .
برطرف کردن ترک لب, صورتی نگه داشتن لب, لب های طبیعی, زنگ طبیعی لب ها ... عکس آتلیه ای خانم بازیگر کشورمان از حیوان خانگی اش! ... البته مرطوب کردن لب ها همچنین راهی عالی برای صورتی نگه داشتن لب‌ها نیز به شمار .... ژلوفن گیاهی ویژه خانم ها!

قرمز کردن لب ها به روش های خانگی، گیاهی و طبیعی | عکس های ...

kosmodisk.ir/قرمز-کردن-لب-ها-به-روش-های-خانگی،-گیاهی/
۶ ساعت پیش - برای زیبایی لب و رفع خشکی یا تیرگی لبها استفاده همیشگی از رژلب خطرآفرین خواهد بود . بهتر است قرمز کردن لب ها را با مواد طبیعی در خانه انجام ...

بهترین روش های خانگی برای داشتن لب هایی خوش رنگ و زیبا ...

mahsho.com/بهترین-روش-های-خانگی-برای-داشتن-لب-هایی/
۲۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۱- استفاده از آب چغندر، بهترین راه صورتی کردن لب به شکل طبیعی می ... گلبرگ ها نه تنها فورا باعث قرمز شدن لب می شوند بلکه آن را نرم و صاف نیز ...
در این پست از سایت روش های بزرگ کردن لبها به طور طبیعی را به شما آموزش می دهیم : ... این روش فقط باید از خط لب صورتی یا قرمز استفاده کنید و رژ همرنگ آن را به کار ببرید و ... روش سوم، استفاده از براق کننده های گیاهی که باعث تحریک جریان خون می شوند ... عطسه در شبکه نمایش خانگی · بیوگرافی حمزه زرینی + عکس های جدید و شخصی ...

داشتن لب های خوش رنگ و زیبا با روش خانگی | سایت آرایشی و ...

www.tak-roj.ir/داشتن-لب-های-خوش-رنگ-و-زیبا-با-روش-خانگی.html
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای پیشگیری از هر گونه ترک و خشکی لب‌ها و داشتن لب‌هایی نرم و صاف و ... ۱- استفاده از آب چغندر، بهترین راه صورتی کردن لب به شکل طبیعی می‌باشد. ... ۳- چهار یا پنج عدد گلبرگ رز قرمز را کاملا له کنید و لب‌های خود را با آنها بپوشانید. .... رشد سریع و رویش مجدد موها با معجزه گیاه گزنه · از بین بردن جای جوش با چند ...

قرمز کردن لب ها به روش های خانگی، گیاهی و طبیعی - یاس کمپ ...

yascamp.ir/قرمز-کردن-لب-ها-به-روش-های-خانگی،-گیاهی.html
۱۳ دقیقه پیش - برای زیبایی لب و رفع خشکی یا تیرگی لبها استفاده همیشگی از رژلب خطرآفرین خواهد بود . بهتر است قرمز کردن لب ها را با مواد طبیعی در خانه انجام ...

آموزش نکات ساده برای برجسته کردن لبها

www.hidoctor.ir/10689_آموزش-نکات-ساده-برای-برجسته-کردن-لبها.html/
۲۷ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش نکات ساده برای برجسته کردن لبها,:داشتن لب های برجسته میتواند تاثیر ... در عوض اگر فقط مقدار کمی از خط طبیعی بالا روید، لبتان بزرگ و زیباتر بنظر خواهد آمد. ... توجه و داغ داشته باشید، از رژ قرمز خاصتان برای قرارهای خاصتان استفاده کنید. ... در این صورت لب‌های شما به صورت خودکار نرم و حجیم خواهد شد.

چگونه بطور طبیعی لب های بزرگتری داشته باشیم؟ - مجله ...

www.zibazan.com/.../چگونه-بطور-طبیعی-لب-های-بزرگتری-داشته-ب
۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روش های گوناگونی برای حجیم و بزرگتر نشان دادن لب ها وجود دارد,از پروتز ... می خواهیم به شما نشان دهیم چگونه با روش های طبیعی مثل استفاده از اسکراب های خانگی و ... یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده حجم دهنده های طبیعی دارچین است که باعث بهبود عملکرد گردش خون در لب ها شده و به .... دستور تهیه ترشی کلم قرمز.
چگونه به صورت طبیعی لب هایی به رنگ صورتی داشته باشیم تیرگی لب,رفع ... از لب ها,اسکراب خانگی,پوست روشنی در ناحیه لب, لب های نرم ,لب های تیره,داشتن لب های خوشرنگ. ... با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی .... بیماری ها و راه درمان · پیشگیری بهتر از درمان · داروهای گیاهی و طب سنتی ...

درمان خانگی روشن کردن لب های تیره - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/14148_درمان-خانگی-روشن-کردن-لب-های-تیره.html/
۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درمان خانگی روشن کردن لب های تیره,:بدون شک، لب گلگون طبیعی از ... شما لازم نیست این ژل را از فروشگاه بخرید اگر به این گیاه دسترسی دارید ... 6- مسواک زدن به لبها ... هیچ درمانی بهتر از روشهای طبیعی وجود ندارد چون درمانهای طبیعی ...
با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان ... 1 – برای آنکه لب های شما تیره نشوند و صورتی به نظر برسند باید آنها را آبرسانی کنید ... 2 – برای لایه برداری از لب ها اسکراب خانگی درست کنید

راه طبیعی برای روشن کردن لب ها :: تهران نیوز - اسفند 94

tehrannews.blog.ir/1394/06/05/راه-طبیعی-برای-روشن-کردن-لب-ها
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راه طبیعی برای روشن کردن لب ها با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ ... اگر لب های شما تیره شده و این موضوع شما را آزار می دهد و به دنبال راه حلی برای رفع تیرگی لب و روشن ... روش های طبیعی قرمز کردن لب | مای اپرا ... درمان خانگی روشن کردن لب های تیره,:بدون شک، لب گلگون طبیعی از .
۲۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لب , حجیم سازی لب ها , دارچین ,حجیم کردن لب ها با استفاده از دارچین. ... جالب است بدانید با مواد طبیعی نیز می‌توانید به لب‌ها حجم دهید مثلا استفاده از دارچین. .... لب های تان را با این روش های بدون درد و ساده حجیم کنید! ... عکس جالب و با نمک از سگ خانگی پرستو صالحی ... مدل لباس های شیک فرش قرمز اسکار2016 +عکس(2) ...
۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - لازم نیست برای خرید کرم، لوسیون، لوازم آرایش و تونرهای گران قیمت هزینه زیادی متقبل شوید به راحتی می توانید با خوراکی های ساده ای همچون قهوه، م.
۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما لب‌های تیره و تجمع رنگ‌دانه‌ها در بافت‌ لب‌ها و رنگی شدن لب‌ها، از زیبایی شما خواهد کاست. ... یک چغندر قرمز را تکه تکه کنید و آن‌ها را در یخچال انبار کنید. ... این به صورت طبیعی، تیرگی را از لب‌ها برطرف خواهد کرد و همچنین لب‌های ... از یک ویتامینه لب گیاهی ملایم برای دستیابی به لب‌های نرم بدون تیرگی، استفاده کنید.

روش های طبیعی و چگونگی چاق و تپل کردن صورت و برجسته ...

mod20.ir/.../روش-های-طبیعی-و-چگونگی-چاق-و-تپل-کردن-صورت-و-برج...
ديگر نيازي به تزريق هاي مضر براي حجم دادن به لب ها نيست .... در ادامه روشهای طبیعی و روشهای فیزیکی برای چاقتر کردن گونه ها را ذکر می کنیم. .... این ماسک های طبیعی و خانگی می توانند بسیار موثر باشند اگر علاوه بر عسل حاوی سر ... اگر تصمیم به استفاده موضعی روغن ها بر روی پوست را دارید، می توانید روغن های گیاهی سالم را بعد از ...
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیرگی لب,علت تیرگی لب,چرا لب ها تیره می شوند,روشن کردن لب,ماسک ... یا قرمز کمرنگ ملتحمه به سفیدی تبدیل می‌شود و در کم‌خونی‌های شدید لب‌ها ... گیاه دسترسی دارید کمی‌از برگ آ ن را برش دهید و ژل آن را برروی لب قرار ... هیچ درمانی بهتر از روشهای طبیعی وجود ندارد چون درمانهای طبیعی ... درمان خانگی تغییر رنگ لب :.

خشکی و ترک خوردگی لبها و درمان های خانگی | مرجع سلامت و ...

parsivenus.com/?q=خشکی-و-ترک-خوردگی-لبها-و-درمان-های-خانگی
۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علائم معمولش خشکی، قرمزی، ترک، پوسته دار شدن و لب های حساس و خشن است. .... محتوای بالای چربی شیر آن را به کرمی طبیعی برای مرطوب کردن لب تبدیل می ... آلوورا به عنوان یک گیاه آبدار خانگی شناخته شده است و برای معالجه همه درد ها ... استفاده مستقیم آن روی لب ها یک روش طبیعی برای برگرداندن رطوبت به لبها است.

ساورا - حجیم کردن لبها با مواد طبیعی

www.savra.blogfa.com/post/1243/حجیم-کردن-لبها-با-مواد-طبیعی
ساورا - حجیم کردن لبها با مواد طبیعی - نامی با ریشه ی آشوری در زبان فارسی به معنای امید - ساورا. ... اگر لک قرمز باشد : باید رنگ فون با پایه رنگ سبز استفاده کنید و بعد روی ... برای پوشاندن لک های بزرگ : بعد از زدن فوندیشن کرم گریم، مواد پوشاننده را روی لک ... با این روش می توانید مطمئن باشید چهره تان همان گونه می شود که می خواهید.

آموزش درست کردن رژ لب خانگی با مواد طبیعی (تصویری)

www.ashpaziha.com/.../training-just-the-lipstick-lips-home-with-food-nat...
توی این کاردستی می خوام روش درست کردن رژ لب با مواد طبیعی رو بهتون آموزش بدم؛ ... قسمت زیادی از رژ لب از همبن مواد پایه تشکیل شده و بعداً با اضافه کردن رنگدانه ها، می تونیم اون رو به رنگ دلخواه خودمون در بیاریم. ... بسیاری از مواد طبیعی هستن که می تونید ازشون برای ایجاد انواع رنگ های قرمز، .... گیاهان دارویی | خواص گیاهان دارویی ...

آموزش ساخت لوازم آرایشی خانگی و طبیعی - انجمن نوعروس

www.nowaroos.com/Thread-آموزش-ساخت-لوازم-آرایشی-خانگی-و-طبیعی...
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طرز تهیه ی برق لب خانگی ابتدا تمام ... براي فرم دادن به رژ لبي كه ساختيد روش‌هاي مختلفي وجود دارد. يك راه ساده ... علاوه بر اين شيوه به روش ديگري نيز مي‌توانيد ضد‌آفتاب گياهي بسازيد. .... به منظور گل انداختن گونه و قرمز کردن لب ها .

روش بزرگ كردن لب - مزون لباس

niazmezon.ir/روش-بزرگ-كردن-لب/
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... سعی کنید روش های خانگی و طبیعی را امتحان کرده و نتیجه را ببینید. روش بزرگ کردن لب. در این پست از سایت روش های بزرگ کردن لبها به طور طبیعی را به شما ... از خط لب صورتی یا قرمز استفاده کنید و رژ همرنگ آن را به کار ببرید و خط لب ... روش سوم، استفاده از براق کننده های گیاهی که باعث تحریک جریان خون می ...

رژ لب دست ساز .. - تالار گفتگوی هم میهن - Hammihan Forum

forum.hammihan.com › خانواده و زندگی › بانوان › آرایشی و زیبایی
۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 5پست - ‏4 نویسنده
یک چغندر قرمز انتخاب کنید ، خوب بشویید و با آب کم آن را بپزید . ... با همین روش از دانه‌های سرخ انار، توت‌فرنگی و آلبالو هم می‌توانید ، مایعی سرخ رنگ و ... بدون استفاده از یک رنگ‌دهنده طبیعی هم می‌توانید برق‌لب خانگی داشته باشید . ... براق کردن لب ها به وسیله آرایش در منزل و توسط خودتان کار سختی نیست، کافی ...
بدون شک، لب گلگون طبیعی از ویژگی های جذاب زیبایی یک زن است . ... فروشگاه بخرید اگر به این گیاه دسترسی دارید کمی از برگ آ ن را برش دهید و ژل آن را برروی لب قرار دهید ... روش های خانگی بهبود بی نظمی تپش قلب · بکاربردن رژلب قرمز را اینگونه امتحان کنید ... برای از بین بردن تیرگی لب‌ها این شیوه های بینظیر را امتحان کنید.

ترفندهایی برای بزرگ کردن لب - بیست ستون

www.bistsotoon.com/p/ترفندهایی-برای-بزرگ-کردن-لب
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر دوست دارید لب های بزرگ و پهنی داشته باشید اما از روش های شیمیایی می ترسید با ما همراه باشید تا روش هایی خانگی و طبیعی برای شما بیان کنیم ...
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آفت و تبخال دهانی ، تفاوت ها و نحوه درمان آن ... با دانه ی قرمز رنگی شناخته میشود که معمولا در ناحیه لب یا لثه و بعضی مواقع ... توصیه ما به شما این است که اگر این شیوه​های طبیعی را برای درمان ... و گیاهی برای درمان تبخال به ویژه تبخال هایی است که روی لثه و لب دیده ..... کوچک کردن شکم و پهلو با ارزانترین ورزش در خانه!
روزانه از یک پاک کننده ی ملایم برای پاک کردن پوست خود استفاده نمایید . ... تکراری مثل جمع کردن لب ها را انجام دهید که این کار چین و چروک اطراف لب را زیاد می کند . ... برای پیشگیری و درمان آکنه علاوه بر درمان دارویی و روشهای طبیعی مواردی از رژیم .... ی آلوی قرمز را در آورید و سپس آلو ها را له کنید و چند قطره روغن بادام شیرین به آن اضافه ...
۱۸ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - در سالهای اخیر روشهای مختلفی برای برجسته کردن لب‌ها معرفی شده و مورد ... در بعضی از این روشها با وارد کردن موادی طبیعی (مثل چربی) یا مصنوعی (مثل ژل) به درون لب، .... ۱- قرمز/ صورتی: باعث می شود تا چهره شما گرمتر، قوی تر و بانفوذ تر به ..... است که در سم گیاه پاپیتال هم وجود دارد و ممکن است به لب آسیب برساند.

چگونه به صورت طبیعی لب هایی به رنگ صورتی داشته باشیم ...

www.momtaznews.com/چگونه-به-صورت-طبیعی-لب-هایی-به-رنگ-صور...
با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم. اگر لب های شما ... ۱ – برای آنکه لب های شما تیره نشوند و صورتی به نظر برسند باید آنها را آبرسانی کنید پس کمی روغن ... ۲ – برای لایه برداری از لب ها اسکراب خانگی درست کنید .... الناز شاکردوست پس از ۴۰ روز گیاه خواری! عکس.
با توجه به اینکه کاکتوس ها اغلب بومی سرزمین های خشک بوده اند برای بقا در شرایط ... از لب پنجره به نور مستقیم و درخشان باعث آفتاب سوختگی گیاه می شود واین برای .... پس اگر شما گیاه را به مقدار طبیعی آبیاری نمایید بعید است که گیاه بتواند اب ..... بهترین و کم هزینه ترین راه استفاده از آب فشار بالا برای جدا کردن شته هااست و ...

حجیم کردن لب ها با استفاده از دارچین - تک فارس

www.takfars.ir/حجیم-کردن-لب-ها-با-استفاده-از-دارچین/
۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جالب است بدانید با مواد طبیعی نیز می‌توانید به لب‌ها حجم دهید مثلا استفاده از دارچین. دارچین ، جریان خون را در ... جدیدترین مطالب. عکس, چه روش هایی برای بلند شدن سریع مژه وجود دارد ... ۱۲ اسفند۱۳۹۴; عکس, رژیم های غذایی که باعث ریختن موی سر میشوند .... ۱۲ اسفند۱۳۹۴; آلوئه‌ ورا خطرناک ترین گیاه برای خانم های باردار

10 راهکار ساده و طبیعی برای رهایی سریع از دست جوش های صورت

https://www.club.cloudsaz.com/.../10-simple-and-natural-ways-get-rid-ac...
همه ما در شرایطی بوده ایم که روز قبل از یک رویداد مهم یک جوش زشت و قرمز روی صورتمان ... برخی از داروهای ساده و طبیعی خانگی را که برای درمان جوش های مزاحم مفید است امتحان کنید. ... خمیر دندان برای خشک کردن و کاهش حجم جوش در مدت یک شب شناخته شده است. ... برای از بین بردن جوش های صورت به دو روش می توانید از سیر استفاده کنید.

انواع ماسك گياهي براي زيباتر شدن پوست - پارسی طب

fa.parsiteb.com/انواع-ماسك-گياهي-براي-زيباتر-شدن-پوست/
شست وشوی صورت با آب میوه های طبیعی در بسیاری موارد باعث از بین رفتن لک های ... حرکات دایره وار دهان و لب ها به تقویت ماهیچه های این ناحیه کمک کرده و از افتادگی آن ... یکی از مناسب ترین راه ها برای سالم و زیبا ساختن پوست استفاده از ماسک میوه است. ... مرکبات، فلفل قرمز، حبوبات و کلم برای افرادی که به دلیل استعمال سیگار و ...

رژ لب طبیعی و مفید در خانه بسازید. - زنجفیل

www.zanjefil.com/رژ-لب-طبیعی-و-مفید-در-خانه-بسازید/
این مواد اولیه یک رژ لب طبیعی خیلی نرم و مقوی برای پوست لبها می‌سازد که لبها را به رنگ طبیعی اما ... از بین بردن لکه های قهوه ای روی پوست به روشهای خانگی.

15 درمان خانگی خشکی لب ها

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=199972
۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خشکی و ترک‌خوردگی لب ها در زمستان بسیار شایع است. ... لب های شما به دلیل کاهش رطوبت هوا در زمستان شروع به ترک خوردن می کنند. ... 11- برای مرطوب کردن لب می توانید مقداری گل سرخ خشک خردشده را با ... 6 راه درمان ترک‌خوردگي لب‌ها ... دونم باید دیگه چکار کنم ایا داروی تقویتی بخورم یا دارو های گیاهی استفاده کنم.

7 روش طبیعی برای چاقی صورت و گونه ها - که

www.irannaz.com/7-natural-ways-to-obesity-face-and-cheeks.html
در این مقاله راههایی طبیعی برای چاق تر شدن گونه ها صورت و همچنین راههای درمانی برای این منظور بیان می کنیم. روش اول – چاق کردن ... کمی گوشه های دهانتان را به عقب کشیده و هر دو را تا یک سطح و تا دندان مولر عقب بکشید. ... روش دوم – چاق کردن گونه ها با نیشگون. به ... سیب های قرمز و سیب های زرد و قرمز یکی از بهترین گزینه های می باشند.

روشهای خانگی پرپشت و بلند کردن مژه

9sobh.ir/fa/news/6731/روشهای-خانگی-پرپشت-و-بلند-کردن-مژه
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر به دنبال روش‌های خانگی و روغن‌های طبیعی برای بلند و پر پشت شدن مژه‌هایتان هستید در این مطلب چندین روش خانگی + روغن‌های طبیعی و گیاهی جهت پر پشت شدن ... B,E ، مفید در ضخیم و پرپشت شدن مو ، برطرف کننده خشکی و ترک لب ، مفید برای پوست‌های مستعد آکنه می‌باشد. ... آکنه ای شایع در خانم ها و شدید در آقایان.

ماسک گیاهی و رژ لب برای لایه برداری و رفع چین چروک پوست ...

medplant.ir/14751/ماسک-گیاهی-لایه-برداری-پوست-صورت-چین-و-چ
۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آشنایی با بهترین ماسک های گیاهی برای پوست صورت .... روش تهیه: برای تهیه این ماسک به آلوی قرمز و روغن بادام شیرین و گلاب تازه احتیاج دارید.
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روش های درمان خانگی عفونت قارچی و خارش واژن در زنان ... ***تذکر: ترشحات طبیعی واژن در زنان را نباید با عفونت قارچی اشتباه ... منجر به رشد قارچ در ناحیه تناسلی می شود، با سشوار اقدام به خشک کردن ... ۱۵ دقیق در اب خیسانده با اب گرم و شستن ناحیه واژن با این داروی گیاهی ... شایع ترین علل دردهای زیر شکم در خانم ها.

آموزش ساخت لوازم آرایش طبیعی و خانگی - مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/lifestyle/.../28879-ساخت-لوازم-آرایش-طبیعی-و-خانگ...
۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای تهیه شامپو خانگی کافی است یک مشت گیاه «غاسول صابونی» تهیه کرده. یک لیتر آب ... به منظور گل انداختن گونه و قرمز کردن لب ها ... این ماده را ...
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش روش های طبیعی برای سفید کردن دندان, روش های طبیعی خانگی برای از بین بردن جرم و سیاهی دندان و سفید شدن آن. ... دانلود آهنگ فوق العاده زیبای کارتون آنشرلی با موهای قرمز 886 views ... معمولا در داروخانه ها و عطاری ها، پودر کربن گیاهی به فروش می رسد. .... آرایش · ابرو · اندام · بینی · پوست · چشم · دندان · لب · مو · ناخن.
میوه ها رو که میخوردم ولی سبزی رو اصلا لب نمیزدم یا غذاهایی که سبزی داشتن رو با اکراه میخوردم. ... اگر صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورتتون هست. ... شک نکنید که ماسک های طبیعی و میوه ها بهترین انتخاب برای پوست هستن. ماسک میوه. برای تهیه انواع ماسک های خانگی به موارد زیر هم توجه کنید :.

درمان های طبیعی و سنتی نیش زنبور - مجله بانوان باغ دارو

baghdaroo.com/natural-and-traditional-remadies-for-wasp-stings/
خوشبختانه، راه های مختلفی برای درمان جای نیش زنبور وجود دارد. اکنون چند راه طبیعی برای رفع این مشکل را به شما معرفی می کنیم… ... این مواد به خنثی کردن سم کمک می کنند. در کنار آب ... در بین گیاهان هم، گل همیشه بهار، ریحان، مرزه و بارهنگ مفید هستند. ... علائم حسّاسیت عبارت اند از: تورّم لب ها و زبان، جوش های پوستی و مشکل در تنفس.

درمان سریع و گیاهی خشکی لب عامل اصلی خشکی لب

love18x26.rozblog.com/.../-درمان-سریع-و-گیاهی-خشکی-لب---عامل-اصل...
۱۲ ساعت پیش - درمان خانگی لب های خشکی زده | زیباشو دات کام ... علل و درمان خشکی ترک پوسته شدن قرمز شدن لب ها. mod20.ir/makeup/194. علل و درمان خشکی ترک . ... راههای درمان خانگی برای برطرف کردن خشکی لب ها ... کرم ها، اسپری ها و روشهای درمانی گیاهی ... » درمان ... عسل به خاطر طبیعی بودن ، یک مرهم فوق العاده و یک عامل ... اصلی ...

علل تیرگی لب و راه های روشن کردن آن · جدید 94 -گهر

gahar.ir/علل-تیرگی-لب-و-راه-های-روشن-کردن-آن/
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیرگی لب,علل تیرگی لب,درمان تیرگی لب,روشن کردن تیرگی لب,راه های ... قرمز کمرنگ ملتحمه به سفیدی تبدیل می‌شود و در کم‌خونی‌های شدید لب‌ها ... گیاه دسترسی دارید کمی‌از برگ آ ن را برش دهید و ژل آن را برروی لب قرار ... هیچ درمانی بهتر از روشهای طبیعی وجود ندارد چون درمانهای طبیعی ... درمان خانگی تغییر رنگ لب :.
راهکار های ساده خانگی برای درمان خشکی لب ... زیبایی پوست و مو با روش های طبیعی ... لک های پوستی را با گیاهان دارویی رفع کنید ... چاق کردن گونه ها به روش طبیعی.

روش های قطعی درمان دو هفته ای جوش های صورت - شیلی ناز

www.shilinaz.com/.../a-definite-method-of-treating-acne-in-two-weeks/

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دستگاه تصفيه آب خانگي .... ظرفیت نگه داری 8 کیف قابلیت آویزان کردن در کمد قابلیت آویزان کردن ... جوش صورت و آکنه اغلب به صورت نقاط سرسیاه، نقاط سرسفید و جوش‌های ... چربی به سطح پوست راه یافته و به طور طبیعی روی پوست را می‌پوشاند. .... مدیپیل، همچنین قادر است، خطوط عمیق خنده دور لب‌ها را کاهش دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,142
  • بازدید ماه : 4,142
  • بازدید سال : 102,552
  • بازدید کلی : 456,910
  • کدهای اختصاصی