loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 288 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

زنده شدن زن بعد از 2 سال

زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، زنده شده است.

ابرق محمد که تصور می کرد همسرش دوسال پیش در سانحه رانندگی فوت شده، با اطلاع از حضور وی در یک برنامه تلویزیونی بهت زده شده است.

پزشکان مرگ این زن را بر اثر سانحه رانندگی در سال 2014 تائید کرده بودند.

این زن که نامش فاش نشده بعد از تصادف به یمارستانی در کازابلانکا منتقل شده که در آنجا به تشخیص پزشک معالج احتمال زنده بودن وی ضعیف اعلام شده بوده است. همسر این زن که سفری 4 ساعته به روستای کوهستانی کوچک خود داشته در راه بازگشت با خبر فوت همسرش مواجه شده است.

به گفته وی جسد همسرش را کفن پوش و در داخل یک تابوت تحویل گرفته و در سال 2014 در زادگاه اش به خاک سپرد.

دوستان این خانواده تصویر این زن را در برنامه ای با نام «گمشده» دیده اند که دنبال یافتن همسرش است. وی در این برنامه شماره تماس و آدرس خود را به امید پیدا کردن ردی از همسرش اعلام کرده است.

دفن کردن زن دیگری توسط این مرد در اذهان عمومی تشویش ایجاد کرده است، اما ابرق محمد گفته نمی دانسته پیکر فردی دیگری را تشییع کرده و همسرش زنده است.

جزئیات اتفاقات بعد از تصادف هنوز مشخص نشده است. احتمال می رود این خانم بعد از این سانحه حافظه خود را از دست داده باشد. رسانه های مراکش با بازتاب گسترده ای در خصوص این اتفاق نادر مواجه شده است.

حالا این مرد در سردرگمی به سر می برد که آن جسدی که 2 سال پیش تحویل گرفته و دفن کرده است متعلق به چه کسی بوده.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!! - هفته

rk9.ir/news/3180
۳۹ دقیقه پیش - مرد فکر می کرد که همسرش 2 سال پیش در یک سانحه رانندگی کشته شده است اما حالا زنده شدن زنش او را شوکه کرد.

زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!! - تیتر24

www.titr24.com/...==/زنده-شدن-یک-زن-پس-از-2-سال-از-دفن-شدن-توسط-...
۱ ساعت پیش - زنده شدن زن و زنده شدن زن عرب بعد از 2 سال و پیدا شدن زنی که به خیال همسرش مرده بود در نمناک.
۲ ساعت پیش - زنده شدن زن بعد از 2 سال زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، زنده شده است. ابرق محمد که تصور می کرد همسرش دوسال ...

زنده شدن یک زن پس از دو سال از دفن توسط شوهرش!! | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../زنده-شدن-یک-زن-پس-از-دو-سال-از-دفن-توسط-ش...
۲ ساعت پیش - زنده شدن زن بعد از 2 سال. زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، زنده شده است. ابرق محمد که تصور می کرد همسرش دوسال ...

زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن | مدل جدید 95 | عکس ...

nowruz95-model2016.ir/.../زنده-شدن-یک-زن-پس-از-2-سال-از-دفن-شدن/
۴۱ دقیقه پیش - زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!! rekor.rozblog.com/post/937 ۵۷ دقیقه پیش - زنده شدن زن بعد از 2 سال زنی که به تصور همسرش ...
مرد فکر می کرد که همسرش 2 سال پیش در یک سانحه رانندگی کشته شده است اما حالا زنده شدن زنش او را شوکه کرد.

زنده شدن زنی بعد از 2 سال! / شوهرم کجاست؟ | زد ایکس ان

www.zxn.ir/زنده-شدن-زنی-بعد-از-2-سال-شوهرم-کجاست؟.html
۱ ساعت پیش - زنده شدن زن بعد از 2 سال زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، ... زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!

زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!! - یاس کمپ

yascamp.ir/زنده-شدن-یک-زن-پس-از-2-سال-از-دفن-شدن-توسط-ش.html
زنده شدن یک زن پس از ۲ سال از دفن شدن توسط شوهرش! ... مرد فکر می کرد که همسرش ۲ سال پیش در یک سانحه رانندگی کشته شده است اما حالا زنده شدن زنش او را شوکه کرد.
نمناک/ زني که به تصور همسرش دو سال پيش در سانحه رانندگي کشته شده بود، زنده شده است. ... زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!! ترين ها/ بزرگ ترين ...

استفتائات - احکام اموات‏ - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=19
س 229: استخوان مرده ای که حدود چهل یا پنجاه سال از دفن آن می گذرد و مقبره او از بین ... 2. آیا دفن قلب و بعضی از اعضای جسد جدای از بدن میّت جایز است؟ 3. آیا با توجه به این ... س 233: اخیراً جنازه زنی در یک قبر قدیمی که تاریخ آن به حدود هفتصد سال پیش بر .... ج: دست زدن به عضوى که از بدن مرده جدا شده، پس از سرد شدن و پيش از غسل دادن، در ...

زنده شدن زن مرده داخل قبر! - پیکس یاب

www.pixyab.ir/زنده-شدن-زن-مرده-داخل-قبر.html
۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از بیرون کشیدن جنازه پدر از قبر توسط پسرطعمکار تا زنده شدن مرده! .... س 229: استخوان مرده ای که حدود چهل یا پنجاه سال از دفن آن می گذرد و مقبره او از بین . ... یک زن مکزیکی که زنده به گور شده بود 10 روز پس از دفن شدن در قبر، توانست ... شاهد زنده زنده شدن مرده ای پس از 2 روز در سردخانه +عکس زنده شدن دختر در داخل قبر .
زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، زنده شده است. ... زنده شدن زنی بعد از 2 سال! / شوهرم کجاست؟ ... جواب زوج هنرمند به یک شایعه داغ.

لحظه هک شدن برنامه زنده تلویزیون اسراییل فیلم | News File

newsfile.ir/.../لحظه+هک+شدن+برنامه+زنده+تلویزیون+اسراییل+++فیلم
هکرهایی که گفته شده فلسطینی هستند، هنگام پخش مسابقه ای در شبکه 2 تلویزیون ... خبرپو - 7 دقیقه پیش; زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!

1. اگر زن و شوهری چندین سال متمادی از هم دور باشند، آیا خود به ...

www.islamquest.net › ... › فقه و احکام › روابط مرد و زن و خانواده › ازدواج
[1] پس چنان‌چه زن یقین کند که شوهرش فوت کرده و یا با حکم مراجع قضایی و یا ... 2. اگر زنی از سلامت همسر خود خبر نداشته و مطمئن از زنده یا مرده بودنش نیست ... چرا با مفقود شدن شوهر، زن باید چهار سال برای تفحص صبر کند؟ .... آیا وصلت پیامبر(ص) با ابوبکر، عمر و عثمان و انتخاب اسامی آنان توسط ائمه(ع) دلیل بر رضایت از آنان نیست؟
یک مرد مصری هنگامی که زن خود را در آغوش معشوقه اش می بیند، او را در حالی که زنده است، دفن میکند برنامه مصر الجدیده در شبکه الحیاه 2، افسر پل ز. ... کشور را نشان می داد که در باره زنده به گور شدن یک زن به دلیل خیانت به شوهر خود صحبت می کرد. ... خود افزود: این زن پس از کتک خوردن تظاهر به مردن کرد تا شوهرش از کتک زدن وی خودداری کند.

تشييع و دفن - آیت‌الله بهجت

v0.bahjat.ir/index.php/ahkam/esteftahat/187-2011-09-06-10-12-20.html
1) خنديدن و شوخى و لهو در هنگام تشييع؛ 2) سخن گفتن و مشغول شدن به غير ياد خدا ... مستحبّ است مباشر دفن زن، شوهر او يا محارم او باشد و با عدم آن ها، اقرب ارحام از مردان و پس از آن زنان و ... وصيّت دفن در قبر پدر يا مادر بعد از چهل سال ... كه ديگرى را دفن نكنند؛ مگر با اجازه او، يا آن كه مصرف و استفاده از آن قبر توسط ... دفن ناخن و دندان فرد زنده.
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایست قلبی ، هندوراس ، زنده شدن ، زنده شدن مرده ، بیرون آوردن از قبر ، بیرون ... تنها یک روز پس از خاکسپاری این زن نوجوان شوهرش که بشدت از غم از دست دادن وی ... زنده شدن مرده در هنگام مراسم دفن +تصویر ... قویترین و موثر ترین محصولات لاغری در ۱۰ سال گذشته ... کمپین تحریمی که توسط پرویز پرستویی ایجاد شد!
پزشکان در ایالت مینه‌سوتا می‌گویند که کودک یک ساله‌ای که بر اثر سقوط از طبقه ... قبلی...1234567. ... های درون یخچال توسط شوهر این زن · دفاعیات جنجالی عروس نوجوان در قتل شوهرش ... دیدار این خواهر و برادر بعد از ۱۶ سال دوری · دوربین مخفی این دو زن را لو داد! ... خودکشی زن برهنه بالای برج ۱۲ طبقه · متهم شدن نوزاد ۶ ماهه به جرم قتل ۳۰ نفر ...

دختر نوجوان پس از خاکسپاری زنده شد! :: تهران نیوز - اسفند 94

tehrannews.blog.ir/1394/06/05/دختر-نوجوان-پس-از-خاکسپاری-زنده-شد
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تنها یک روز پس از خاکسپاری این زن نوجوان شوهرش که بشدت از غم از دست .... یک زن مکزیکی که زنده به گور شده بود 10 روز پس از دفن شدن در . ... بدن دختر جوان هندی شبیه به کودک 2 ساله است + تصاویر ..... گربه ای که پس از تصادف زنده مانده بود به اشتباه توسط صاحبش خاک شد ..... قربانی سونامی، پس از ده سال زنده شد!
۲۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نوزاد یک‌روزه‌ای که توسط پدرش برای دفن به آرامستان بوشهر برده شده بود، .... همه ان شخاصی که مستقیما صحنه زنده شدن نوزاد را دیدن شکایت کنند و شهادت ... بعنوان یک پدر که فرزند اولش را از دست داده پس از خواندن خبر فقط پشت مانیتور خشکم زد . ..... يا در لحظات حياتي 2- نيروي انتظامي خيلي فعال و پيگير است در اين ...
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصور زنده‌به‌گور شدن، ترس وحشتناکی را در انسان برمی‌انگیزد. ... ارسال شده توسط امیر امامی ... یک یا دو روز قبل، جسد او را جهت انتقال به یک محل دفن دیگر، از خاک بیرون ... «دیتون، ۸ فوریه – برملا شدن این موضوع که دوشیزه هاکوالت، زن جوانی با ... نکته‌ی جالب: در سال ۱۸۲۲، دکتر آدولف گاتسماث چندین بار زنده دفن شد تا ...
۱۳ ساعت پیش - زنده شدن زنی بعد از 2 سال! - شوهرم کجاست؟ راه فردا · فیلم نجات خواننده جوان لس آنجلسی از داخل خودرویی در آتش · سقوط یک جوان 20 ساله از بالای مجتمع ...

خبرهای توصیه شده | خبر فارسی

khabarfarsi.com/top_recommended_news
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران دولتی از سال آینده حداقل یک میلیون و 50 هزار تومان می شود. +2 ... +2. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از مشخص شدن مشکلات روانی گزارش نشده خلبان .... از 18 ماه از سانحه هواپیمای آنتونف 140 و صرف هزاران نفر ساعت کار کارشناسی توسط تیم بررسی ... زنده شدن زنی بعد از 2 سال! - شوهرم کجاست؟

پیرزن مرده، زنده شد و پس از 2 روز دوباره مرد! - فرادید

faradeed.ir/fa/news/1967/پیرزن-مرده-زنده-شد-و-پس-از-2-روز-دوباره-مرد
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این زن پس از اینکه از خواب مرگ بیدار می شود، شروع به سروصدا و جیغ زدن می کند. ... این خانم هم توسط پزشک مرده اعلام می شود و حتی ۱۱ ساعت هم در سردخانه می ماند؛ تا ... در قرن های ۱۸ و ۱۹ برای حل این معضل و جلوگیری از این دفن های زودرس از «تابوت های ایمن» ... گرچه به درستی مشخص نیست که ترس بیدار شدن در یک سردخانه ...
۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زنده شدن یک مرجع تقلید پس از مرگ /عالمی که استاد امام و موسس حوزه ... امّا حاج شيخ مرتضي حائري فرزند شيخ، اعتقاد دارد كه پدرش در سال 1280 ه. ... ايشان بسبب داشتن استعداد ويژه مورد توجّه شوهر خاله اش ميرابوجعفر قرار گرفت و ... الله حائري به قم، حوزه علميه قم در شرايطي دشوار، به طور رسمي توسط ايشان تأسيس شد.
در این حال، یک مقام پولیس ولایت جوزجان از سر بریده شدن یک زن توسط شوهرش خبر داد. ... هشت سال در زندان سپری کرده است.» (2). در مورد زنده به کردن یک دختر جوان توسط پدر ... بدخشان می گویند که پدر و برادر این بانوی جوان پس از زنده به گور کردن این بانو از ... ولسوالی، جسد دختر را از خانۀ پدرش پیدا کردند که در محوطۀ حویلی دفن شده بود.

10 نمونه‌ي ترسناك از زنده به گور شدن | شگفتیها

www.shegeftiha.com › دنياي جن و ارواح
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ... ۷ بهمن ۱۳۸۹ توسط admin. تصور زنده به گور شدن، ترس وحشتناکی را در انسان برمی‌انگیزد. ... از آن»، نوشته شده در سال ۱۹۰۵، که شامل چندین مورد واقعی از زنده به گور شدن است. ... به یک محل دفن دیگر، از خاک بیرون آورند و مشخص شد که این دختر، زنده به گور شده است.

تا عید اورژانسی جوان و خوشگل شوید ( قسمت دوم ) | بروز باش

berozbash.ir/1394/12/.../تا-عید-اورژانسی-جوان-و-خوشگل-شوید-قسمت-2/
۱ ساعت پیش - زنده شدن یک زن پس از ۲ سال از دفن شدن توسط شوهرش!! بازداشت متهم اصلی ... جوان و خوشگل شدن پوست با ماسک بستن منافذ باز پوست. جوش شیرین: ...

جنایت - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/tag/1303/جنایت.html
زن جوان پس از سال‌ها فروخته‌شدن ازسوی شوهرش، سناریوی یک جنایت را اجرا کرد. .... سه قاتل که بعد از کشتن مردی جوان و مادرش در سال ٨٧ فرار کرده بودند، سرانجام با .... متخصصان پزشکی قانونی فاش کردند زن جوانی که در اقدام جنون‌آمیز مردی به قتل رسیده بود در زمان سوزانده شدن زنده بوده ... مردی که زن و 2 فرزند خود را کشت درخواست اعدام کرد.
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زنده شدن مرده , زنده شدن یک زن , تشییع جنازه‌ , زنده شدن در قبر , زن هندوراسی , جنازه در قبر , نیک صالحی , niksalehi,زنی که یک روز پس از دفن زنده شد. ... قلیان توهین‌آمیز 2 دختر روسی! +عکس ... پیگیری وصیت فرج الله سلحشور توسط کارگردان کشور! ... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته ...

مادری پس از زنده شدن پسرش درگذشت! - تاپ ناز

www.topnaz.com › سرگرمی › عجیب ترین ها
۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ماجرای زنده شدن مردگان بعد از دفن از اتفاقاتی است گاهی در گوشه کنار جهان اتفاق می‌افتد. اما در سال 1989 میلادی یک مرد عربستانی که به عنوان یک مرد.
زنده ماندن عجیب نوزادی پس از 3 روز دفن شدن+عکس ، www.irannaz ... این در حالی ... زن نوجوان یک روز پس از خاکسپاری، زنده از قبر بیرون آمد ایران نوشت: زن ... فیلم/ .... گم شدن وی را گزارش کرده بود که حدود ۳ ماه در کنار جسد دفن شده شوهرش زندگی می کرد! ...... نوزاد .... زنده به گور کردن یک دختر پس از آزار جنسی گردآوری شده توسط گروه وب .

تعبیر خواب مرده - دیدن جنازه در خواب - آلامتو

www.alamto.com › تعبیر خواب › تعبیر خواب م
تعبیر جنازه, تعبیر دیدن مرده در خواب, تعبیر خواب جنازه, تفسیر جنازه,زنده شدن مرده, تفسیر ... کسی که چند سال پیش فوت کرده دوباره مراسم خانه اشان بگیرند بگن تازه مرده ... پدرم در خواب دید او را در قبر قرار دادن و در دو طرفش یک زن زنده و یک پیر زن مرده .... میان زنده ها چه کسانی مرده اند و دور خودشون میچرخند تا لحظهء کفن و دفن شو با حمام ...

زنده شدن زنی بعد از 2 سال! / شوهرم کجاست؟

sorena1345-ba.atrimblog.ir/.../زنده+شدن+زنی+بعد+از+2+سال++شوهرم+ک...
۱۰ دقیقه پیش - زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، زنده شده است. ... فوت شده، با اطلاع از حضور وی در یک برنامه تلویزیونی بهت زده شده است. ... دفن کردن زن دیگری توسط این مرد در اذهان عمومی تشویش ایجاد کرده است، اما ...

زنده به گور کردن زن شوهردار به علت خیانت و فاحشگی

www.samatak.com/.../married-woman-buried-alive-due-to-infidelity-and...
زنده به گور کردن زن شوهردار به علت خیانت و فاحشه بودن در مصر انجام شد هنگامی که پلیس به همراه قاتل به محلی که این زن در آن دفن شده بود، می رود ن. ... نجات کودک 2 ساله ای که هشت ماه در بیابان ها سرگردان بود + تصاویر .... پلیس استان منیا این کشور را نشان می داد که در باره زنده به گور شدن یک زن به دلیل خیانت به شوهر خود صحبت می کرد.

سازمان بهشت زهرا (س) > احکام میت

beheshtezahra.tehran.ir/default.aspx?tabid=79
٥٣٩ - مستحب است براى راحت شدن محتضر بر بالين او سوره مباركه "يس" ... ٥٤٧ - ولى زن كه در غسل و كفن و دفن او دخالت مى كند شوهر اوست، و بعد ازاو، مردهايى كه از ..... 2- آيا دفن قلب و بعضى از اعضا جسد جداى از بدن ميّت جايز است؟ ... س 252 : اخيرا جنازه زنى در يك قبر قديمى كه تاريخ آن به حدود هفتصد سال پيش بر مى گردد، كشف شده است.
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زن نوجوانی که با ایست قلبی در هندوراس مرده بود، یک روز پس از خاکسپاری زیر ... شوهر نیسی که از زنده شدن همسرش همچنان بهت‌زده است، می‌گوید ... آقا كوچمير پيربازار هم چند سال پيش مردي كه سكته كرده بود را دفن كردند و رويش را ..... ویدیو/ خلاصه بازی تراکتورسازی 3- 2 فولاد ... توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“.
زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، زنده شده است. ... با یک استکان آبغوره خودتان راچکاپ کنید ! ... زنده شدن زنی بعد از 2 سال! / شوهرم ...
۱ ساعت پیش - زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی کشته شده بود، زنده شده است. ... و در داخل یک تابوت تحویل گرفته و در سال 2014 در زادگاه اش به خاک سپرد. ... دفن کردن زن دیگری توسط این مرد در اذهان عمومی تشویش ایجاد کرده است، ...

عاملین زنده به گور کردن سه پاسدار چه کسانی هستند+ فیلم

www.mashreghnews.ir/.../عاملین-زنده-به-گور-کردن-سه-پاسدار-چه-کسان...
سازمان مجاهدین خلق ایران نام یک گروه سیاسی- نظامی است که در سال 1344 توسط سه تن از .... پس از مفقود شدن برادران پاسدار مرکزی انقلاب اسلامی و برادر کفاشی؛ ابتدا ... آمده از لانه تیمی وی، محل دفن و اختفای اجساد شکنجه شده 3 تن از برادران کشف می گردد. .... 2- محمدجعفر هادیان: شرکت در ربودن و زنده به گور کردن پاسدران شهید طالب طاهری، ...

احكام طلاق

www.gerami.org/istifta/10.html
سؤال : 1 زن و شوهرى از يكديگر جدا مي گردند ،‌در زمان جارى شدن صيغه طلاق دختر به ... مى دهد ،ولى پس از مدتى دختر يكدفعه ، حتماً بر اثر پيدا شدن خواستگارى ديگر به شوهر ... سؤال : 2 مردى زن خود را طلاق خلع مي دهد زن ايام عده را در منزل مرد سكونت داشته و در ايام ... برود و بعد از 10 سال برگردد در صورتيكه نفقه داده باشد زن حق اعتراض ندارد !

زندگی نامه حضرت محمد(ص)

emaman.blogfa.com/page/mohammad-z.aspx
پیامبر (ص) از یک خاندان شریف، از شاخه دودمان قریش به دنیا آمد، پدران و مادران او تا ... ها نشانه بر پا شدن قيامت است كه يهوديان و مسيحيان از ان سخن ميگويند يكي از كاهنان زبر ... 6- اتشكده سرزمين فارس، پس از هزار سال روشنايي خاموش شد. ... خديجه دختر خويلد، از خاندان قريش، بانويي بسيار پاكدامن و ارجمند بود، او دو شوهر ..... واجب شدن حج
تغییر قیافه بازیگران ایرانی در گذر سال ها (+عکس) .... یک مرد مصری هنگامی که زن خود را در آغوش معشوقه اش می بیند، او را در حالی که زنده ... می داد که در باره زنده به گور شدن یک زن به دلیل خیانت به شوهر خود صحبت می کرد. ... پلیس در ادامه گزارش خود افزود: این زن پس از کتک خوردن تظاهر به مردن کرد تا شوهرش از کتک زدن وی خودداری کند.
آمریکا رسما از برجام 2 رونمایی کرد/ از مهار «سپاه» و «مقاومت» تا راهبرد «شرطی سازی» ایران ... یک روزنامه اصلاح طلب با تاکید بر این که لحن حجه الاسلام روحانی رئیس جمهور این روزها ... بلعیده شدن 53 درصد حقوق سرپرست خانوار برای سبد غذایی ... پس از حدود 7 سال که تنظیم بازار شب عید توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شد؛ در ...

کیفر سقط جنین و ضرورت اصلاح مادة 622 قانون مجازات اسلامی

www.hawzah.net/.../کیفر-سقط-جنین-و-ضرورت-اصلاح-مادة-622-قانون-...
درکتب فقهی و روایی از این مرحله یعنی چهارماه و نیم یا پنج ماهگی و محسوس شدن حرکات ... آن دیه نمی برد، شوهر او نیز به جهت معاونت درسقط مطابق مادة 880 قانون مدنی و ملاک مادة 487 قانون ... برای زنی که اقدام به سقط جنین خود کرده بود، یک تا سه سال حبس در نظر گرفته می شد. ... وآیا اسقاط جنین توسط زن به صورت عمدی زنده به گور کردن است؟
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زن جوان: در خانه مادر شوهرم دچار تشنج می شدم ... مرگ مرد جوان توسط همسر سابقش ... دختری نوجوان با اشتباه پزشکان داخل تابوت گذاشته و دفن شد. ... تابوت زنده شدن عروس نوجوان یک روز بعد از مرگ! ... به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، نِیسی پِرِس تنها 16 سال داشت که به اشتباه ... آشتی 2 طایفه پس از 12 سال نزاع مرگبار.

محمد مصدق - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/محمد_مصدق
به همین دلیل طرح سقوط دولت او توسط انگلستان (که تا قبل از ملی شدن نفت، صاحب ... پس از تحمل سه سال زندان، مصدق به دستور محمدرضا شاه پهلوی به قلعهٔ احمدآباد تبعید ... به علت مخالفت محمدرضاشاه پهلوی باوصیت مصدق مبنی بر دفن او در جوار مزار .... مصدق بیش از یک سال در تبریز زندگی کرد و آشنایی او به زبان آذری در این دوران بود.
خواهران 2 قلویی که بیش از حد شبیه هم هستند + عکس ... تحقیر کردن یک زنان مسلمان در هواپیما + عکس · زنی که بدون ... کوسه ای که بعد از 40 سال دوباره کشف شد (عکس) ... زنی که شوهرش را با زنجیر به خود می بندد (عکس) ... پیدا شدن صد ها سوسک زنده و مرده در پیتزا فروشی + تصاویر ... برداشت شلغم 5 کیلویی توسط این مرد (عکس).

حامله كردن دختر باكره - مركز تعليمات اسلامي واشنگتن

ketaab.iec-md.org/NAHJOLBALAAGHA/ketaab_ali_shahidi_18.html
دو تاجر حيله اى انديشيده هر يك ديگرى را به نام غلام فروخته شهر به شهر مى گريختند و ... زنى در حالى كه از جماع با شوهرش فارغ مى شود با دختر باكره اى نيز مساحقه مى كند آلودگى ... حضرت دستور مى دهد زن مهر دختر را بپردازد چه زاييدن دختر منوط به پاره شدن ... زن رفته پس از دو سال و در حالى كه تكه نانى در دست بچه اش بود به حضور على " ع" ...

عکس/ علی دایی و همسرش در کنار کارگردان زن معروف - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../عکس-علی-دایی-و-همسرش-در-کنار-کارگردان-زن-معرو...
خبر-آنتایم-در-روزهای-آخر-سال-علی-دایی-مانند-عده-زیادی-از-مردم-نوع-دوست-کشورمان-با-حضور-در-بازارچه-های-خیریه ... زنده شدن یک زن پس از 2 سال از دفن شدن توسط شوهرش!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,990
  • بازدید ماه : 3,990
  • بازدید سال : 102,400
  • بازدید کلی : 456,758
  • کدهای اختصاصی