loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 401 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

قهر و آشتی علی دایی و استیماچ

در جریان بازی سپاهان و صبا که با نتیجه 2 - 2 به پایان رسید، یک سوءتفاهم باعث شد علی دایی و ایگور استیماچ به هم بپرند.

علی دایی  ، آخرین اخبار ، اخبار

عصبانیت علی دایی در کنار زمین

دایی در حال اعتراض به ناظر بازی و داور چهارم بود که استیماچ احساس کرد دایی می خواهد داور بازی را با فریادهای خود تحت تاثیر قرار بدهد. سرمربی سپاهان با این تصور سمت سرمربی صبا رفت و از او خواست شلوغ نکند که دایی از هم کوره در رفت و با لحن تند و به او گفت SHUT UP! 

بعد از پایان بازی هم دایی گلایه کرد و گفت: «سرمربی سپاهان که حرفه ای است نباید چنین اشتباهی مرتکب شود و این قدر را باید بداند که حق ندارد موقع بازی با سرمربی حریف حرف بزند.» 

این انتقاد دایی به گوش استیماچ رسید و سرمربی سپاهان موقع خروج اتوبوس صبا از ورزشگاه فولادشهر خودش را به دایی رساند و او را بوسید و عذرخواهی کرد و شهریار هم بلافاصله بابت حرفی که از روی عصبانیت زده بود، معذرت خواست! 

بازیکنان صبا به شوخی می گفتند دایی به استیماچ فحش داد و استیماچ به دایی ماچ! 

گفتنی است دایی نسبت به قضاوت محسن ترکی به شدت اعتراض داشت. دایی به سمت ترکی رفت و درگیری لفظی تندی میان این دو نفر رخ داد که اطرافیان نگذاشتند این درگیری شدید تر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

www1.jamnews.ir/detail/News/642756
۲ ساعت پیش - فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! در جریان بازی سپاهان و صبا سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی ...

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

www.paytakhtpress.ir/.../فحش-انگلیسی-علی-دایی-پاسخ-استیماچ-ماچ-ای...
۱ ساعت پیش - در جریان بازی سپاهان و صبا سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد.

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! | در

www.ghatreh.com/.../فحش-انگلیسی-علی-دایی-پاسخ-استیماچ-ماچ-ایران...
۳ ساعت پیش - در جریان بازی سپاهان و صبا سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد.


فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! - ...

jamnews.irancloob.net/فحش-انگلیسی-علی-دایی-و-پاسخ-استیماچ-با-م/
۲ ساعت پیش - به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در جریان بازی سپاهان و صبا که با نتیجه ۲ – ۲ به پایان رسید، یک سوءتفاهم باعث شد علی دایی و ایگور استیماچ ...

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با م-پایتخت|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=فحش-انگلیسی-علی-دایی-و...استیماچ-با-م...
۰. توصيه مطلب. قهر و آشتی سرمربیان صبا و سپاهان؛. فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!/عکس. تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۱.

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با م-جام نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=فحش-انگلیسی-علی-دایی-و...استیماچ-با-م...
ست کردن کت و شلوار بهاری به پیشنهاد کیت وینسلت!! فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! خیز شهرداری برای خرید خانه کودکی دکتر مصدق.
۳ ساعت پیش - فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! ... وضعیت نابسامان یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران. - شهر خبر ...

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! - خانه

newsfile.ir/.../فحش+انگلیسی+علی+دایی+و+پاسخ+استیماچ+با+ماچ+ایران...
در جریان بازی سپاهان و صبا سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد.

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

spinews.ir/.../154765-فحش-انگلیسی-علی-دایی-و-پاسخ-استیماچ-با.htm...
در جریان بازی سپاهان و صبا سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد.

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی ...

www.titremomtaz.ir/.../فحش%20انگلیسی%20علی%20دایی%20و%20پا...
0. فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! گل‌های بازی اینترمیلان 3 - 1 پالرمو؛ پیروزی پر گل اینتر در خانه مقابل پالرمو * فیلم · از پرسپولیسی تیم ...

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! - ...

feed.tpanel.ir/.../فحش-انگلیسی-علی-دایی-و-پاسخ-استیماچ-با-ماچ-ایران...
اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> ورزشی >> فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! - تی‌پنل: جعبه ابزار وب.

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

www.artonlines.com/.../فحش_انگلیسی_علی_دایی_و_پاسخ_استیماچ_با...
فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

linkbiar.com/.../فحش-انگلیسی-علی-دایی-و-پاسخ-استیماچ-با-ماچ-ایرانی
در جریان بازی سپاهان و صبا سرمربی صبای قم به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد....
۲۲ دقیقه پیش - ویکی فید بزرگترین آرشیو مطالب سایت های ایرانی می باشد که به ... ايران در پايان هفته 22 · فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان! - تیتر24

www.titr24.com › ... › فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان!
۳ ساعت پیش - فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان! ... به سرمربی کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد. ... دایی در حال اعتراض به ناظر بازی و داور چهارم بود که استیماچ احساس کرد دایی می خواهد داور ...

جواب سنگین دایی به اعتراض استیماچ - روتوس - مجله ای خبری

www.rotos.ir/106609/جواب-سنگین-دایی-به-اعتراض-استیماچ/
۵ دقیقه پیش - علی دایی سرمربی صبا در بازی پرماجرای امروز مقابل سپاهان درگیری لفظی ... ۱۵ دقیقه پیش; فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی!

آرازپرس- فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان!

www.arazpress.ir › ... › فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان!
۳ ساعت پیش - این انتقاد دایی به گوش استیماچ رسید و سرمربی سپاهان موقع خروج اتوبوس ... به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد.

فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان! –

www.motenave.com › ... › فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان!
۳ ساعت پیش - فحش انگلیسی علی دایی به سرمربی سپاهان! ... کروات سپاهان به زبان انگلیسی فحش داد و در مقابل به رسم ایرانی ها ماچ دریافت کرد. ... 2 - 2 به پایان رسید، یک سوءتفاهم باعث شد علی دایی و ایگور استیماچ(Igor Štimac) به هم بپرند.
۲ ساعت پیش - شوهریابی 5 دقیقه ای داعش برای دختران خارجی!+عکس · داعش دو مدرسه ... فحش انگلیسی علی دایی و پاسخ استیماچ با ماچ ایرانی! علائم غلظت خون/ برای ...
۱۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کولی‌بالی: عابدزاده به من انگلیسی فحش داد/ بازیکنان ایرانی در زمین ... اگر بلد بودم هم این کار را نمی کردم چون شنیده ام که ایشان و دایی از اسطوره های فوتبال ایران هستند. ... علي پروين؟ ... هی میگیم ملت با فرهنگ نمونه ای از فرهنگ رو نشون ما بدیم. ... اسکوچیچ به داور تا استیماچ که می گوید بازیکن سالاری آزارش نمی دهد!

از لجم می‌خواستم به استقلال بروم/ چون دایی توپ را لو می‌داد ...

www.mashreghnews.ir/.../از-لجم-می‌خواستم-به-استقلال-بروم-چون-دایی-...
۱۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته زبان انگلیسی من زیاد قوی نیست و فقط در چند سالی که خارج از ایران بازی می‌کردم ... مسئله آشنا هستم، مالدینی اصلا با انگلیسی آشنا نبود می‌خواستم به او بگویم در ایران به من .... ما هر بار توپ را می‌دادیم علی دایی، او می‌چرخید و توپ را از او می‌گرفتند. .... اینکه می‌گویند علی پروین فحش می‌دهد نه به این شکل نیست.

شرم آورترین صحنه‌های تاریخ جام‌جهانی + تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../شرم-آورترین-صحنه‌های-تاریخ-جام‌جهانی-تصاوی...
۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - استیماچ: بلاژوویچ برای جلب توجه آن حرف‌ها را زد .... این که ما با تقلب غنا را شکست دادیم واقعا بی‌انصافی است. .... متاسفانه در جام جهانی بود و دعوای آن دو بازیکن ـآبرویی برای ایران نگذاشت. ... اون اندازه که حرکت زیدان به ضرر مسلموا شد، فحش ماتراتزی به ضرر ..... لژیونر معروف علی کریمی زیر گوش بداوی زد چرا نیست !

برانکو: درتیمم دایی راکم دارم، مثل تیم ملی/ فوتبالیستها ...

www.arteshesorkh.com/.../برانکو-درتیمم-دایی-راکم-دارم،-مثل-تیم-ملی-...
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنید که علی دایی با آن شخصیت ... برانکو ایوانکوویچ که همواره از زمان حضور دوباره اش در ایران و روی نیمکت ... آقای رنجبر را به عنوان یک پدر تلقی می کردم و به هر حال چون از ما مسن تر بودند ... (مترجم برانکو: ایشان برای من ترجمه فحش ها را ممنوع کرده) بازیکنان که لاتهای ...
اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران .... گل محمدی: خط دفاعی ذوب‌آهن روز خوبی را پشت سر گذاشت/ استیماچ: به بازیکنانم هشدار داده بودم .... وقتي علي دايي تبرئه مي‌شود / كجا رفت آن همه انتقاد؟ ... آذری: باند اصفهانی‌ها از فوتبال ایران دفاع کرد / به جای حمایت از ما به استقلال پول دادند! ..... "بيرانوند" پارسال هم فحش خورده بود ...

پایگاه اطلاع رسانی مثلث | انتقاد تتلو از رفتار علی ضیا

mosalas.ir/fa/home/.../انتقاد%20تتلو%20از%20رفتار%20علی%20ض...
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر تتلو از رفتار و گفتار علی ضیا در ویدئویی که به تازگی از او منتشر شده انتقاد کرد. ... آقاى مظلومى از مربيان خوب ما هستند و واقعا زحمت كشيدن واسه استقلال و همين عدد ... ميكنن از اون جوونايى كه تو استاديوم هستن واقعا توقع فحش دادن ميره. ... های پیاپی ملی پوش ایرانی برای تیم قطری فرکی: کنار گذاشتن استیماچ ...

دمادم | مجید صالح: تماشاگری که خانواده داشته باشد فحش ناموس ...

damadam.ir/آنا-ana/اخبار...تماشاگری...فحش.../1453889
مربی استقلال گفت: زمانی می‌گفتند در بازی‌های اروپایی اوباشگران انگلیسی از ... در فرهنگ اصیل ایرانی که آمیخته با دین مبین اسلام است جایی برای این حرف‌ها وجود ندارد. ... صالح تاکید کرد: «با تمامی این اشتباهات ما اعتراضی به داوری نداریم. ... عکسی متفاوت در اینستاگرام علی دایی ... استیماچ: تراکتورسازی یک تیم ملی کوچک است.
راز یک لبخند زیبا- دندانپزشک زیبایی- دکتر علیرضا میرزایی ... سالار عقیلی در مراسم تازه‌ترین اثرش گفت: این آلبوم عیدی ما به مردم ایران است تا در سفرهای .... مهران رجبی: بگویم که فحش بخورم؟ ... که آن را لیست انگلیسی یا دخالت انگلیس در انتخابات مردم می دانستند مخالفت کرده بودند. ...... استیماچ: دیدن دایی برای من افتخار است.

دایی : شما محبوبها را به تیم ملی دعوت کنید! - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › ورزشی › فوتبال
۲۲ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - باید بگویم اگر ما قانونی را تصویب می کنیم، باید آن را اجرا کنیم. ... نخستین نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور ... شاید در این بین فحش و ناسزا بشنوم اما، اجازه بدهید اگر کسی می خواهد فحش بدهد، به من بدهد. ... اما، متأسفانه برخی می آیند و نتیجه نگرفتن تیمشان را به علی دایی منسوب می کنند.
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی دایی یک بار دیگر تیغ تند انتقاد و فحاشی هواداران پرسپولیس را در ... چیزی که البته فرهنگش هنوز برای هواداران ایرانی جا نیفتاده . ... با پرسپولیس هم مثل همیشه اش بود ، به همین دلیل هم بود که حسابی فحش خورد . ... استیماچ: به خاطر فرار از شکست به تیم پدیده تبریک می‌گویم ... مکانی: ما داخل زمین حرف می‌زنیم ...
روزنامه نود · 12/12 -90/ برانکو: ایران برای ما شکموها جای خطرناکی است! .... 12/09 -90/ پای صحبت علیرضا حقیقی گلر شماره یک تیم ملی / روزنامه نود · 12/09 -90/ .... نکند / روزنامه نود · 12/05 -90/ به خاطر تراکتور 10 کیلو لاغر کردم ، فحش هم خوردم ! ..... تیم علی دایی سپاهانی ها را غافلگیر کرد - لیگ برتر - مسابقه تیم های سپاهان و صبای ...

قلعه نویی: چند هفته است از داوری ضربه می خوریم/ پرسپولیس ...

www.esteghlaltehranfc.com/.../قلعه-نویی-چند-هفته-است-از-داوری-ضربه...
۱۲ ساعت پیش - کانون هواداران باشگاه ورزشی استقلال. English. یکشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۴, ۲۰:۳۹. صفحه نخست · باشگاه استقلال ... بانک حکمت ایرانیان - 240 در 180 ... استیماچ در آستانه اخراج از سپاهان · منصوریان ... قهرمانی: از علی دایی گذشتم ... این نشان می دهد که ما به خوبی تیم حریف را آنالیز کردیم. ... از ما بود. اما امروز فحش هم خوردیم.
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مروری بر یکی از قدیمی ترین لیگ‌های واترپلوی ایران - ایسکانیوز .... با ما به پاتوق علی دایی در بازار بزرگ تهران بیایید؛ اینجا یکی از قدیمی ترین ... ایرانی که تمام مردان را جا ..... فحش خیز ترین استادیوم های ورزشی ایران ! ... خاطره جالب جهانگرد انگلیسی از یک پیرزن در ایران ! ... قطره - Today; استیماچ: یک بازی
۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران , آزمون: فحاشی کره‌ای‌ها به غیرت ما برخورد و جوابشان را دادیم. ... بازیکنان کره به زبان انگلیسی فحش دادند و به غیرت ما برخورد. ... در جام جهانی علیرضا جهانبخش توانست عملکرد خوبی داشته باشد و .... استیماچ: به دنبال تکرار پیروزی مقابل النصر هستیم .... تکذیب خبر تصادف علی دایی.
... برنده بود،پرسپولیس دود شد،درگیری شدید دایی و استیماچ،تاج:یگان ویژه پاسخ ... خوشحالم داعش جرات ندارد به ایران نزدیک شود | خبرگزاری فارس - سه ساعت پيش ... ساعت پيش; عالمیان: انگلیسی که سال 2010 بردیم، سوم جهان شد و ما هنوز به دسته ... بانک ورزش - چهار ساعت پيش; علی کریمی و ادعایی که ثابت شد/ بفرمایید فحش بدهید!

مشق آبی‌ها از روی دست پرسپولیس و فرار قلعه‌نویی - دولت بهار

www.dolatebahar.com/.../مشق-آبی‌ها-از-روی-دست-پرسپولیس-و-فرار-قل...
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تازه ها: نفوذ‌ی‌های انگلیسی در ایران + عکس ... در این هفته البته سپاهان با استیماچ همچنان روی نوار ناکامی گام برمی ... صبای قم که نیم فصل اول با علی دایی نتایج قابل قبولی کسب کرده ... تاریخ کشور ما همیشه مملو بوده از این خیانت ها . .... سوال کیهان از عباس آخوندی/ چند نفر را صاحب‌خانه کردی که به مسکن مهر فحش می‌دهی؟

قلعه‌نویی: برخی می‌توانند در مورد تیم ملی بگویند اما درخشان ...

www.tarafdari.com/.../قلعه‌نویی-برخی-می‌توانند-در-مورد-تیم-ملی-بگو...
وی افزود:" علی کریمی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی و خداداد عزیری و . .... هواداران و ذوب شدگان کیروشیزم به جای اینکه فحش بارونش کنید، یه کم به مغزتون ... این نتایج رو ما همیشه با همین مربی های ایرانی هم میگرفتیم تازه قشنگتر هم بازی میکردیم. ... صدرنشین باقی ماندنداستیماچ: از جایی که قبلا هشدارداده بودیم ضربه خوردیم.

ایران ما | منصوریان: صالح به بیرانوند گفت منصوریان می خواهد ...

news.iranema.ir/source/.../%20او%20فحش%20داد%20و%20فرار%20کرد
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - English · العربیه · آگهی · درباره ما · آرشیو · تماس با ما ... ورزش > لیگ برتر - علی منصوریان به شدت از دستیار پرویز مظلومی ... سرمربی نفت ادامه داد: «به پسرم می گویم فحش را یاد بگیر ولی استفاده نکن. ... به استیماچ بگویند که شانسی برد! ... اهواز توسط حنطه/ استیماچ: اعتمادبه‌نفس نداریم · جمله دوپهلوی دایی درباره ...

خداداد عزیزی - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی

www.khabarsport.com/tags/105/خداداد-عزیزی
خداداد عزیزی: ناصر محمد خانی از هر سه تای ما بهتـر بود ... از کروش و ایوانکوویچ حمایت کنید اما استیماچ و اسکوچیچ را هم ببینید! ... 2 هزار نفر می‌روند ورزشگاه که فحش بدهند ... خداداد: رحمتی ذخیره کریم باقری و علی دایی است! ... یک-یک انجامیده بود که تری ونبلز سرمربی انگلیسی و مغرور تیم ملی استرالیا قبل از آن بازی، ایران را کشوری ...

واکنش علی کریمی به یک شایعه/من کی هستم برای مردم شرط ...

footlive.ir/1394/05/28/واکنش-علی-کریمی-به-یک-شایعهمن-کی-هستم-ب/
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - English · العربیه · آگهی · درباره ما · آرشیو · تماس با ما ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران به ... ازهمه آقایان می خواهم بازی قهر و آشتی را تمام کنند چون ما برای هدف مهم تری دور هم جمع می شویم. .... منصوریان: صالح به بیرانوند گفت منصوریان می خواهد خرابت کند/ او فحش داد و فرار کرد ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صفحه نخست · آرشیو · شناسنامه روزنامه · تماس با ما · اشتراک · Rss. search ..... استیماچ می‌رود تا محرم سرمربی شود پرینت; اخبار پرینت; ‌استعفای مرد ...

فحش کاپتان پرسپولیس به دهنوی - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=فحش+کاپتان+پرسپولیس+به+دهنوی
عصبانیت هواداران پرسپوليس علی رضوانی در برنامه خارج از گود شنبه شب خبر 20:30 .... واکنش گل‌محمدی به اشتباه داور/ از شانس بدم داوران جلوی پرسپولیس به نفع ما ... ورزش > لیگ برتر - بگوویچ می گوید برانکو تجربه بیشتری از استیماچ در فوتبال ایران دارد. .... بیگ‌زاده و دهنوی در لیست مازاد علی دایی/تیم صبا به دنبال یک هافبک.

بلاغ مازندران - ویسی: معنی موی ژیگولی و فیس‌بوک را من می‌دانم ...

bloghnews.com/.../ویسی-معنی-موی-ژیگولی-فیس-بوک-می-دانم-نه-وین...
۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی در مورد حواشی فوتبال ایران و مسائل مختلف این روزهای استقلال ... امتیاز‌های ما خیلی خوب بود و 4 پیروزی پشت سر هم به دست آورده بودیم اما بعد از ... شاید بتوان گفت علی دایی هم تاوان همین مسئله را می‌دهد. ..... او وقتی پشتش به نیمکت راه‌آهن است و فاصله زیادی دارد به آنها فحش دهد. ... استیماچ:سپاهانی متفاوت را خواهیم دید.

کاپ | خبر مهم درباره فرهاد مجیدی

cup.ir/sport/iranianfootball/487/خبر-مهم-درباره-فرهاد-مجیدی/70365
دسته بندی: فوتبال ايران تاریخ: ۱۲:۵۹:۳۶ ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ ... ما مثله شما لنگی ها نیستیم که به اسطورمون فحش بدیم یادتون رفت چیکار دایی و مهدوی کیا کردین یا علی کریمی.
ما در چهارصددستگاه زندگی می‌کردیم و از چنین موهبت بزرگی برخوردار بودیم که بتوانیم فوتبال را .... پروین به عقیده من تکنیکی‌ترین بازیکن تاریخ ایران است. ... من وقتی می‌بینم علی دایی در اردبیل مدرسه ساخته کیف می‌کنم. ..... از صدای ایشون شده بود (خصوصا در سریال وفا)مادرم معلم زبان انگلیسی است و پدرم شرکت نفتیدو خواهر و ...
آخرین اخبار لیگ برتر ایران، باشگاه های ایرانی و اروپایی، لیگ خلیج فارس و دسته یک و سایر لیگ های خارجی را فقط در ... 0 نظر کلوپ: اگر تیمی به دنبال قهرمانی است نباید روی کمک ما حساب باز کند ... 0 نظر استیماچ: علی کریمی من را یاد لمپارد می‌اندازد ... 0 نظر ماسچرانو: به خاطر لیورپول پیشنهاد یک تیم انگلیسی دیگر را رد نمی‌کنم.

از زندانی که کویت بود تا ماجرای خودکشی مایلی‌کهن - پارس

www.parsnews.com/.../342173-از-زندانی-که-کویت-بود-تا-ماجرای-خودک...
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرفنی سابق تیم فوتبال امید ایران با ذکر خاطراتش از زندان اوین و اینکه روی ... اصرار به رفتن‌تان می‌تواند سوال اول باشد چون می‌توانستید از علی دایی رضایت بگیرید. ... اما جریان اوین، این بود که ما رفتیم دادگاه فرهنگ و رسانه. .... جریانات انگلیسی در آستانه انتخابات در حال رادیکال شدن/ کف خیابان آرزوی اصلاح ...

آنلاینا | تیتر جدیدترین و تازه ترین و آخرین اخبار ایران و جهان

onlinea.ir/?go=6946
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورزش > لیگ برتر - علی منصوریان به شدت از دستیار پرویز مظلومی ... اینکه مجید صالح دستش را حواله ما می کند واقعا تاسف آور است. ... سرمربی نفت ادامه داد: «به پسرم می گویم فحش را یاد بگیر ولی استفاده ... به استیماچ بگویند که شانسی برد! ... ادعای بازیکن جوان تیم ملی/ زمان علی دایی قرار بود پرسپولیسی شوم ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «علی دایی»

magifa.com/detail/1559094/article/5
دانلود فایل دعوای دایی و پروین - علی دایی در جمع دوستانش:عابدزاده و خداداد صبر من ... تماشاگران ایرانی فوق العاده بودند و تا لحظه آخر تیم شان را تشویق کردند. ... سرمربی تیم فوتبال صبای قم: ملاک ما شایستگی بازیکنان است نه بومی و .... علی دایی برای بازی با پرسپولیس هم مثل همیشه اش بود ، به همین دلیل هم بود که حسابی فحش خورد .

نگاه به مقوله نماز، شخصی نیست بلکه حاکمیتی است ...

www.samarkandmagazine.ir/نگاه-به-مقوله-نماز،-شخصی-نیست-بلکه-حا...

۲ ساعت پیش - روزنامه تلگراف: ایران برای توسعه اقتصادی خیز برداشته است · نگاهی به طرحِ موضوع «حق الناس» در بیانات رهبری و دفاع عملی از آن در عرصه انتخابات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 592
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,388
  • بازدید ماه : 4,388
  • بازدید سال : 102,798
  • بازدید کلی : 457,156
  • کدهای اختصاصی