loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 380 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

 

متین ستوده ، بازیگر

“متین ستوده” از جمله بازیگران جوان تلویزیون است که بیشتر با سریال میکاییل شناخته شد و به تازگی در سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخت در ادامه گفتگوی ما را با این بازیگر جوان و خوش آتیه را میخوانید.

بازدید : 109 نفر

 

 گفتگوی خواندنی با متین ستوده

متین ستوده با اغلب کارگردان های مطرح تلویزیون مثل سیروس مقدم، مهدی فتحی، ابوالحسن داوودی، محمدرضا آهنج و... همکاری داشته است.

او بازیگر مستعد وجوان سینما و تلویزیون دانش آموخته آموزشگاه بازیگری امین تارخ است و در سریال هایی همچون سه دونگ سه دونگ، سریال چمدان، سریال فاخته، راستشو بگو، زمانه، زمین انسان ها و عملیات 125 بازی کرده است.

بازی های ستوده در سریال هایی مثل میکائیل و غیرعلنی نشان از پیشرفت بازیگریش در قالب نقش های متفاوت دارد که اغلب زنانی پرتحرک و جسور هستند.

شخصیت هایی که با تنش درونی جذابی بین انتخاب کردن عاقلانه و احساسی تردید دارند. با متین ستوده درباره مسائل مختلف بازیگری و نقش هایی که بازی کرده است گفت وگویی کرده ایم.

پس از یک دهه فعالیت با حضور در سریال هایی مثل میکائیل یا غیرعلنی حضورتان به عنوان یک بازیگر مستعد جوان تثبیت شد . چقدر به این موضوع اذعان دارید؟

می توانست بهتر از این هم باشد و علاقه دارم در یک فیلم خوب سینمایی همبازی کنم. شاید وقت چنین حضوری در آینده نزدیک باشد.

از خردسالی در تلویزیون به عنوان بازیگر فعالیت می کنید. تلویزیون خانه اصلی شماست؟

من با تلویزیون بازیگری را شروع کرده ام و تعصب ویژه ای به آن دارم و فرزند تلویزیون هستم .پدرم هم به عنوان فیلمبردار سال ها در تلویزیون فعالیت کرده است و علاقه دارم در سایر مدیوم ها هم تجربه بازیگری داشته باشم.

برخی از کارهای تلویزیونی مخاطبان میلیونی دارد. داشتن این تعداد مخاطب چقدر برای شما حائز اهمیت است؟

از روزی که وارد عرصه بازیگری شدم، آخرین مساله مورد اهمیت برایم شهرت بود، اما جایی با شهرت و تبعاتش روبه رو شدم.

البته نوع جنسش با شهرتی که سوپراستارها دارند متفاوت است. این تبعات هم در فضای مجازی بود و هم در بطن جامعه.

متین ستوده و بهنوش طباطبایی ، بازیگر ، عکسهای متین ستوده

بعد از بازی در کدام سریال چنین شرایطی برای شما به وجود آمد؟

بعد از حضور در سریال یادآوری این مساله آغاز شد و به تدریج مردم من را می شناختند و متوجه شدم با چه مسئولیت سنگینی مواجه هستم و بارها با واکنش صمیمی مردم روبه رو شدم که انگار سال هاست من را می شناسند.

شهرت باعث محدود شدن حضورتان در جامعه و این که برای مثال نتوانید با وسایل نقلیه عمومی تردد کنید، نشد؟

من هنوز با مترو برخی از کارهایم را انجام می دهم و دوست دارم در کنار مردم باشم.

برای ایفای نقش هایی که بازی می کنید از مشاهدات زندگی مردم عادی هم استفاده می کنید؟

بله، معمولا در نقش هایی که بازی کرده ام از مابه ازاهای ذهنی خود استفاده کرده ام. برای مثال سریال غیر علنی فضای طنز دارد و سراغ دانسته های ذهنیم در مورد این نوع دختران رفتم.

آیا از دخترانی از جنس ریحانه شناخت داشتید؟

کم و بیش، تلاش کردم برای بازی در این نقش قالب متفاوتی را دنبال کنم. به همین خاطر دقیق رفتار دخترانی که تند تند صحبت می کنند را دیدم و این تلاشم به این جهت بود که از قالب شخصی خود دور شوم و ریحانه غیرعلنی متفاوتی را ارائه کنم.

معمولا شخصیت هایی را بازی می کنید که آرام و با طمانینه هستند؟

بله و البته تلاش کردم نقش ریحانه با کاراکترهایم در میکائیل و یادآوری متفاوت باشد و در ضمن خیلی گل درشت و اگزجره به نظر نرسد و بابت این قضیه خیلی احتیاط کردم.

برزو ارجمند و بهاره رهنما سوار بر تجربه شان بودند و بک گراند طنز بازی کردن داشتند، درحالی که من چنین تجربه ای نداشتم.

در سه دونگ سه دونگ در کار طنز بازی کرده بودید؟

فضای کار متفاوت بود، نقش ریحانه لب مرز بود و نگران نظرات مخاطبان بودم که نگویند چرا متین ستوده کار طنز بازی کرده است. در ادامه اعتماد به نفسم زیاد شد و نقش را ایفا کردم.

متین ستوده و برزو ارجمند ، عکسهای متین ستوده ، ‌ بازیگر زن

آیا تند تند صحبت کردن ریحانه در فیلمنامه وجود داشت یا شما آن را پیشنهاد دادید؟

من این ویژگی را پیشنهاد دادم و مهرداد خوشبخت استقبال کرد.

به نظر می رسد بیشتر تمایل دارید نقش های درونگرا را بازی کنید؟

جنس بازی من درونی است. البته نقش های درونی فشار زیادی را به بازیگر تحمیل می کنند و من در غیرعلنی خیلی رهاتر از سریال میکائیل بودم.

در کارهای پلیسی زن ها چه جایگاهی در ایجاد درام دارند؟

در سریالی مثل میکائیل شخصیت زن های قصه روند تاثیر گذاری در داستان دارند و در خیلی از اتفاقاتی که رخ می دهد یک پای قضیه هستند.

به نظرم شخصیت زن های قصه پرداخت مناسبی داشتند و فراخور داستان کنش مند هم عمل می کردند و می توانستند با برخوردهای بیرونی که انجام می دهند شرایط را تغییر بدهند

و مسیر داستان و کنش شخصیت های مرد را مورد بازنگری قرار دهند و در پایان قصه هم می بینیم مهری باوجود ضربه های روحی که متحمل شده به زندگی عادیش برمی گردد.

مــعـمولا در کارهایی که بازی مــی کنید مثل سریال فاخته نقش دختران مثبت و مهربان را بازی می کنید. آیا به این دلیل در سریال میکائیل بازی کردید که نقش مهری خاکستری بود؟

قبل از بازی در میکائیل کمتر نقشی بازی کردم که به طور کامل قابلیت های بازیگریم را نشان بدهد. یکی از خواسته هایم در بازیگری همکاری با سیروس مقدم بود و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

نقش مهری نقش متفاوت و چالش برانگیزی برایم بود و به صورت کامل و پرو پیمانی در فیلمنامه
نوشته شده بود.

سبک کاری و هدایت سیروس مقدم برای اغلب بازیگرانی که با او همکاری داشته اند جذاب و قابل توجه است؟

سبک کاری سیروس مقدم بواسطه تجارب ارزنده اش در مجموعه سازی بسیار پخته و کامل است.

به نظر شما زن ها در سریال میکائیل قربانی بودند؟

فکر می کنم زنان سریال میکائیل دارای اکت و انگیزه هستند و منفعل ندیدمشان و قربانی نیستند. مهری دنبال عشقش می رود و آگاهانه مسیرش را انتخاب می کند.

البته انتخابش نادرست است و خودش هم می داند و این کاری است که خیلی از دختران ایرانی انجامش می دهند و با انتخاب غلط همسر آینده شان به کج راه می روند.

 

متین ستوده  ، ‌ بازیگر زن ، بازیگر میکاییل

 

آیا دوست دارید در آینده بازهم نقش های کمدی بازی کنید؟

دوست دارم از قالب هایی که بازی کرده ام دور شوم و فرم های دیگری را در بازیگری تجربه کنم. در همین راستا در فیلم تلویزیونی بنام گلنار بازی کرده ام و در این سریال نقش یک پیرزن ملایری را بازی می کنم. نقشی که لهجه هم دارد.

شهرت را مخرب می دانید یا مفید؟

بسته به شرایط خود بازیگر دارد که شهرت را در زمان بلوغ فکری به دست آورده باشد یا قبل از آن .بازیگر باید جنبه شهرت داشته باشد.

برای قبول نقش هایی که برای بازی به شما پیشنهاد می شود چقدر با پدرتان مشورت می کنید؟

رابطه دوستانه ای با پدرم دارم و در مورد پیشنهادهای کاری با ایشان مشورت می کنم.

اگر با حضور شما در سریالی مخالفت کنند. بازی در سریال را قبول نمی کنید؟

بحث این حرف ها در میان نیست. ایشان نظراتشان را بیان می کنند و براساس این شرایط تصمیم می گیرم.

در این سال های اخیر چهره متفاوت و اکتیوتری از زنان ایرانی در سریال های تلویزیونی به تصویر درمی آید و شما چند نقش با چنین ویژگی هایی بازی کرده اید. چقدر به این موضوع اعتقاد دارید؟

شرایط زنان در جامعه تغییر پیدا کرده و در اغلب مسائل تصمیم گیری بر عهده زنان است و نسبت به گذشته حتی زنان را فعال در شغل های به ظاهر مردانه ای مثل رانندگی می بینیم.

من هم معمولا چنین شخصیت مستقلی دارم و طبیعی است این ویژگی به مجموعه های تلویزیونی اضافه می شود.

نکته حائزاهمیت دیگر در این بحث این است که هر نقشی که بازیگر ایفا می کند بخشی از خود واقعی بازیگر نیز به نقش اضافه می شود. البته این مساله ربطی به بایگرانی که نقش منفی بازی می کنند ندارد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“متین ستوده” از مهری میکاییل تا ریحانه غیرعلنی + عکس - ...

www.javuni.ir/news/49716
۴۴ دقیقه پیش - متین ستوده” از جمله بازیگران جوان تلویزیون است که بیشتر با سریال میکاییل شناخته شد و به تازگی در سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخت در ...

“متین ستوده” از مهری میکاییل تا ریحانه غیرعلنی + عکس ...

yascamp.ir/متین-ستوده-از-مهری-میکاییل-تا-ریحان.html
۲۷ دقیقه پیش - متین ستوده” از جمله بازیگران جوان تلویزیون است که بیشتر با سریال میکاییل شناخته شد و به تازگی در سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخت در ...


عکس های جدید از متین ستوده بازیگر زن سینما و تلویزیون + بیوگرافی اش بیوگرافی متین ستوده ... که این شب ها در نقش ریحانه در سریال غیرعلنی (شبکه دو ) حضور دارد متولد ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ می باشد. ... وی پیش از این در سریال های : میکائیل / یاد آوری / سه دنگ سه دنگ / فاخته … ... عکس های جدید بازیگران ایرانی ویژه مهر ماه ۹۴.
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیرعلنی ... تصویر بهاری متین ستوده بازیگر سریال میکائیل+عکس .... ناگفته های محمد جواد ظریف در برنامه دید درشب / از دست دادن با اوباما تا .... فيلمبرداري «آلزايمر» پنجم مهر تمام مي‌شود.

عکس های جدید از متین ستوده بازیگر زن سینما و تلویزیون ...

dlnews18x32.rozblog.com/.../-عکس-های-جدید-از-متین-ستوده-بازیگر-ز...
۲ روز پیش - عکسهای متین ستوده بازیگر سریال میکائیل + بیوگرافی ... عکس جدید متین ستوده. ... تا با سینما و تلویزیون . ... جدید و متفاوت متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل + بیوگرافی. ... سینما و ... عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در … .... مجموعه عکس های جدید از پشت صحنه سریال غیر علنی
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیرعلنی. ... یک سوپرایز فوق العاده تا شب عید !! + عکس .... اخبار مرتبط: تصاویر جدید و متفاوت متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل + بیوگرافی · عکس های جالب نفیسه روشن و ...

متین ستوده:زن ها در «میکائیل» تاثیر گذارند+عکس – تاپک

topak.ir/other/.../متین-ستوده-زن-ها-در-«میکائیل»-تاثیر-گذارند-عکس
یکی از این زنان مهری با بازی باصلابت و درونی متین ستوده است. ... آدم تا در موقعیت عشق و عاشقی قرار نگیرد نمی‌تواند درباره چنین موضوعی حکم کلی صادر کند و تکرار می‌کنم عشق ... عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال غیرعلنی ...

دانلود تله فیلم متین ستوده - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=دانلود+تله+فیلم+متین+ستوده
عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال غیرعلنی ... وی پیش از این در سریال های : میکائیل / یاد آوری / سه دنگ سه دنگ / فاخته … ... پس از پایان دوره به عنوان منشی صحنه در یک تله فيلم حضور پیدا کرده تا با سینما و تلویزیون ... آکاایران: آکا ایران دانلود مداحی شهادت حضرت زهرا (س) حاج سید مهدی میرداماد دوتا خورشید دو تاه ماه ...
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیر علنی که از شبکه دو پخش می شود ... وی تا کنون در سریالهای سه دونگ سه دونگ,سریال چمدان,سریال یادآوری ( شبکه ... این بازیگر اخیرا در نقش مهری در سریال میکائیل از شبکه یک ایفای نقش ...

بیوگرافی متین ستوده + عکس - بیوگرافی

www.biograph.ir/1394/11/bio-matin-sotoudeh-photos/
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی تا کنون در سریالهای سه دونگ سه دونگ,سریال چمدان,سریال یادآوری ( شبکه ای فیلم) ... این بازیگر اخیرا در نقش مهری در سریال میکائیل از شبکه یک ایفای نقش کرده و ... متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیر علنی + عکس.

سرگرمی جدید

downloadfun7.ir/category/9
۵۳ دقیقه پیش - در این مقاله از سایت فراناز روش های معاینه سینه به همراه یک عکس آموزشی از نحوه انجام دادن .... “متین ستوده” از مهری میکاییل تا ریحانه غیرعلنی + عکس.

شهرت آخرین مسئله ام است/ مترو سوار هستم - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sima/.../شهرت-آخرین-مسئله-ام-است-مترو-سوار-هستم
۱ روز پیش - یکی از این بایگران جوان مستعد و خوش‌نقش متین ستوده است که از کودکی با ... به گزارش جام جم سیما،ستوده با اغلب کارگردان‌های مطرح تلویزیون مثل سیروس مقدم، مهدی فتحی، ... بازی‌های ستوده در سریال‌هایی مثل میکائیل و غیرعلنی نشان از ... جهت بود که از قالب شخصی خود دور شوم و ریحانه غیرعلنی متفاوتی را ارائه کنم.

عکس های جدید و زیبای متین ستوده ۹۴|پورتال تفريحي ...

www.funjoo.ir › گالری عکس › عکس های بازیگران
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاربر گرامی لطفا درصورت مشاهده تصاویر غیر اخلاقی از بخش پاسخ دهید در پایین سایت اعلام کنید تا حذف شود ... عکس متین ستوده در پشت صحنه سریال میکائیل عکس سلفی متین ... عکس های متین ستوده,اسم و عکس بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل,عکس های ... عکسهای متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در غیرعلنی.
از اجرای نمایشی برای سندروم دان‌ها تا 15 کیلومتری تهران. رهنما متین ... به غیرعلنی نگاه نکردم متین ستوده بازیگر نقش ریحانه درباره... توانمند و ... مهری یک روز خوش در زندگیش نخواهد دید/ قصد بازیگر شدن نداشتم. "متین ... بازیگر میکائیل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: مهری یک ... تصویری خاص از ایستگاه راه آهن در سریلانکا +عکس.
کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. ... غیرعلنی برزو ارجمند بهاره رهنما متین ستوده علی دهکردی علیرضا... کد خبر: ۵۴۹۸۲۳۶ ... داخلی با بازی متین ستوده در نقش ریحانه افشین نخعی... متین ... مهری یک روز خوش در زندگیش نخواهد دید/ قصد بازیگر شدن نداشتم. "متین ... بازیگر میکائیل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: مهری ...

عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال ...

www.shafaghnews.com/.../عکس_های_جدید_متین_ستوده_بازیگرنقش_ر...
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... اخبار عکس RSS متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیرعلنی عکس های جدید متین ستوده متین ... رابعه اسکویی و چکامه چمن ماه در فیلم مهدی مظلومی! ... هتل داران مشهور دنیا/از کلینت ایستوود تا لئوناردو دی کاپریو+ تصاویر ... تصاویر جدید و متفاوت متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل + بیوگرافی.

بیوگرافی متین ستوده + عکس پدر ، مادر و برادرش - مدیکال ...

medicalsanat.ir/بیوگرافی-متین-ستوده-عکس-پدر-،-مادر-و-بر/
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیر علنی که از شبکه دو پخش می شود ... وی تا کنون در سریالهای سه دونگ سه دونگ,سریال چمدان,سریال یادآوری ( شبکه ... این بازیگر اخیرا در نقش مهری در سریال میکائیل از شبکه یک ایفای نقش ...
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک سوپرایز فوق العاده تا شب عید !! + عکس ... متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیرعلنی. عکس های جدید متین ستوده ... اخبار مرتبط: تصاویر جدید و متفاوت متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل + بیوگرافی.

عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال ...

vista.ir/.../عکس-های-جدید-متین-ستوده-بازیگرنقش-ریحانه-در-سریال-غی...
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیرعلنی. ... پربیننده ترین خبرها. یک سوپرایز فوق العاده تا شب عید !! + عکس · زیباترین لباسهای عروس ...

عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال ...

www.irannp.com/.../in_persianv.comr5.lpicr5.lviewr5.l012528.php_ts1_...
عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال غیرعلنی-پرشین وی. MENU. صفحه اصلی ... رابعه اسکویی و چکامه چمن ماه در فیلم مهدی مظلومی! +تصاویر ... هتل داران مشهور دنیا/از کلینت ایستوود تا لئوناردو دی کاپریو+ تصاویر ... تصاویر جدید و متفاوت متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل + بیوگرافی · عکس های ...
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های جدید از متین ستوده بازیگر زن سینما و تلویزیون + بیوگرافی اش ... عکس‌های جدید از متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در غیرعلنی. همه دسته ها ...

ادامه عکس‌های جدید از متین ستوده + بیوگرافی | همکلاسی|آرشیو ...

www.hmct.ir/link/34202_عکس-های-جدید-از-متین-ستوده-بیوگرافی
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس‌های جدید از متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در غیرعلنی. همه دسته ها, گالری عکس بازیگران مرد, گالری عکس بازیگران زن, گالری عکس فیلم و ...

عکس‌های جدید از متین ستوده + بیوگرافی

live.safheiran.ir/عکس‌های-جدید-از-متین-ستوده-بیوگرافی/
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 118. عکس بازیگران · 358. مراسم و برنامه‌ها · 162. فیلم و سریال · 74. عکس خوانندگان ... عکس‌های جدید از متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در غیرعلنی.
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیر علنی که از شبکه دو پخش می شود با ... و متین ستوده با انشتار عکس زیر نوشت : من و دوقلوهام ...... ... تعیین مکان اصلی خط تولید جدید پژو تا یک ماه آینده ... این بازیگر اخیرا در نقش مهری در سریال میکائیل از شبکه یک ایفای نقش کرده و استعداد خود را به رخ کشیده است.
متین ستوده از مهری سریال میکائیل میگوید | … khabar95.ir/list/... ... مهر ماه ۹۴. عکس های جدید متین ... متین ستوده فروردین ... متين ستوده-جدیدترین .... عکس‌های جدید از متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در … ... متین ستوده و دوقلوهایش در سریال «غیر علنی» .... Senior Member IEEE and · دانلود قسمت 1 تا 13 سریال شهرزاد · عکسهای لو رفته ...

عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال ...

khabarontime.ir/.../عکس-های-جدید-متین-ستوده-بازیگرنقش-ریحانه-در-...
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس-های-جدید-متین-ستوده-بازیگرنقش-ریحانه-در-سریال-غیرعلنی. ... رابعه اسکویی و چکامه چمن ماه در فیلم مهدی مظلومی! +تصاویر ... هتل داران مشهور دنیا/از کلینت ایستوود تا لئوناردو دی کاپریو+ تصاویر ... تصاویر جدید و متفاوت متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل + بیوگرافی · عکس های جالب نفیسه ...
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس‌های جدید از متین ستوده + بیوگرافی. ... عکس‌های جدید از متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در غیرعلنی. همه دسته ها, گالری عکس بازیگران مرد ...

بیوگرافی متین ستوده + عکس پدر ، مادر و برادرش-بیتوته کن

bytoote.niloblog.com/.../بیوگرافی-متین-ستوده-+-عکس-پدر-،-مادر-و-ب...
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در سریال غیر علنی که از شبکه دو پخش می شود ... وی تا کنون در سریالهای سه دونگ سه دونگ,سریال چمدان,سریال یادآوری ( شبکه ... این بازیگر اخیرا در نقش مهری در سریال میکائیل از شبکه یک ایفای نقش ...

عکسهای سریال تلویزیونی غیر علنی

www.campec.ir/tag/عکسهای+سریال+تلویزیونی+غیر+علنی
عکسهای جدید از سریال غیر علنی,عکسهای سریال تلویزیونی غیر علنی,کامپک | ناب ترین عکس های هنرمندان. ... می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید ... عکس های مهناز افشار در اکران مردمی فیلم نهنگ عنبر عکس های الناز شاکردوست در مراسم ... در مراسم اکران فیلم سایه روشن عکس های جذاب لیندا کیانی مهر 94 تک عکسهای زیبا و جدید ...

تصاویر جدید از متین ستوده - شیک دانلود

shiq.ir/p/fb8ccf094f7bc177a7ed79909e0cae2801
تصاویر جدید از متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل صفحه اصلی تالار ... تصویری دیده نشده از پشت صحنه از کرخه تا راین یک سفید پوست مایکل جکسون می‌شود! ... عکس های پشت صحنه سریال غیر علنی به همراه خلاصه داستان ... مهناز افشار با ریحانه و آیدا +عکس واکنش جالب امیر مهدی ژوله به باخت تیم ملی امید برابر ژاپن!

دانلود آهنگ تیتراژ سریال زمانه گروه سون - عکس هنرمندان و ...

ariapix.irancloob.net/دانلود-آهنگ-تیتراژ-سریال-زمانه-گروه-سو/
۲۸ بهمن ۱۳۹۴; عکس های هنرمندان ... عکس بازیگران در جشنواره فجر ۹۴ ... فیلم فجر ۹۴ + پوستر جشنواره · عکس‌های جدید از متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در غیرعلنی ...

تاثیر بازیگران زن درسریال میکائیل تاثیرگذارند

pug.ir/RSS_264478_تاثیر-بازیگران-زن-درسریال-میکائیل-تاثیرگذا...
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاثیر بازیگران زن درسریال میکائیل تاثیرگذارند. MENU ... یک سوپرایز فوق العاده تا شب عید !! + عکس ... این 5 عادت را ترک کنید تا لاغر شوید!

دانلود سریال بال های خیس - ترانه فا

www.taranefa.com/دانلود-سریال-بال-های-خیس/
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگران : علی عمرانی، فاطمه گودرزی، حبیب دهقان‌نسب، حسین مهری، صادق هاتفی، کیهان ملکی، جمشید جهانزاده، مهران رجبی، شیوا خسرومهر، محسن ...
دانلود رایگان مینی سریال تلویزیونی غیر علنی با کیفیت عالی TVRip 720p ... برزو ارجمند، متین ستوده، بهاره رهنما، علی دهکردی، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، ...

سیروس پهلوان - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=سیروس%20پهلوان&page=6
سیروس همتی به دنبال خلق حرف‌‌ها و اندیشه‌های جدید با «ریحانه» ... به گزارش مشرق، مینی سریال غیرعلنی به قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تولید شده است. در این اثر برزو ارجمند، متین ستوده، بهاره رهنما، علی دهکردی، علیرضا ... فضانورد روس و همسرش در کنار رضا کیانیان و حسین پاکدل +عکس.

سوتی پا مهری در سریال کیمیا - خبر روز

khabareruz.ir/search/?...سوتی%20پا%20مهری%20در%20سریال%20کیم...
به گزارش خبرگزاری تسنیم، برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده، علیرضا جلالی ... عوامل پشت دوربین مینی سريال «غیرعلنی» عبارتند از: تصویربردار: سیروس عبدلی، ... اعلام کرد: تمایل ساخت ادامه‌ی «پایتخت» وجود دارد اما تا زمانی که یک قصه درست و درمان، ... عکس های نشست خبری و دیدار مردمی با عوامل سريال شهرزاد با حضور جمعی از ...
عکس های جدید علی ضیا مجری خوشگل,اینستاگرام سید علی ضیا,علی ضیا و دوست دخترش ... بیوگرافی و جدیدترین عکس مهدی یغمایی, 0, 72, mohammad ... که علی به تهران دارد به فکر مهاجرت به تهران افتاده اند تا اینطوری به علی نزدیک تر باشند. . .... Nafise Roshan · متین ستوده: مثل مهری «میکائیل» تصمیم نمی‌گیرم،می‌گویند قصه‌های ...

بعد از غیر علنی کدام فیلم از شبکه دو پخش می شود ؟ - ساینا وب

www.sainaweb.com/.../بعد+از+غیر+علنی+کدام+فیلم+از+شبکه+ی+دو+...
ريحانه تاکي نشان ... افزودن چند شبکه به عنوان شبکه مرور و جادادن چند کانال (مثلا شش يا نه تا) _از طرف صداوسيما_ ... بازيگران: برزو ارجمند، متين ستوده، بهاره رهنما، علي دهکردي، عليرضا جلالي تبار، شهرام عبد .... شما در شبکه اجتماعي اينستاگرام مي توانيد عکس و فيلم به اشتراک بگذاريد و همچنين ... حسين مهري هم در کاخ جشنواره ديده شد.

عکس های جدید متین ستوده

allnews18x131.shiektarinha.ir/
تا همین امروز هم علی رغم همه ی مشکلات، حقوق ها را پرداخت کرده است و معوقه هم نداریم. ...... عکس‌های جدید از متین ستوده بازیگر نقش ریحانه در … ... Related posts: تصاویر جدید و متفاوت متین ستوده بازیگر نقش مهری در سریال میکائیل + بیوگرافی ...... 17 | دانلود سریال غیر علنی | عکیهای خسرو شادی درشبکه نپرشین استار | دانلود آهنگ باغ ...

متین ستوده در زمانه

avayemelal.ir/متین+ستوده+در+زمانه
متین ستوده در سریال یادآوری متین ستوده بازیگر نقش مهری سریال میکائیل عکس های ... عکس های جدید متین ستوده بازیگرنقش ریحانه در سریال غیرعلنی متین ستوده ...

عکس بازیگران جدید - عکس ها Axha.Org

www.axha.org/cat/51/عکس-بازیگران-جدید.html
۲ روز پیش - ایرنا - تهران - سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 94 ... در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در تالار وحدت تهران از مهدی فخیم زاده، رضا کیانیان و رویا . ...... عکس های پشت صحنه سریال غیر علنی به همراه خلاصه داستان · عکس های جدید . ...... عکس های جدید و دیده نشده متین ستوده سری دوم. ...... ریحانه جباری کیست؟

خرداد ٩٤ - خبرنامه ایران

khabarnamehiran.persianblog.ir/1394/3/
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیرمردی که قاب عکس جوانِ شهیدش را بالا گرفته بود تا فشار جمعیت آسیبی به عکس نزند. .... چگونگی افزایش محکومیت ۱۵ ساله مهدی هاشمی به 25 سال.

معرفی سریال های نوروز 92 شبکه های سیما | پگاه آنلاین - ...

various.pegahonline.ir/news/.../معرفی-سریال-های-نوروز-92-شبکه-های-س...
مهر. 4. 811:16. سیروس همتی «ریحانه» را به بازار کتاب معرفی کرد ... دیگر زمان زیادی تا عرضه یکی از مشهورترین بازی های مبارزه ای تاریخ یعنی Street Fighter V باقی نمانده .... عکس بامزه ریما رامین فر و امیر جعفری در حاشیه روز پنجم جشنواره فیلم فجر. .... متین ستوده و دوقلوهایش در سریال «غیر علنی» که این روز ها شاهد پخش آن هستیم.

اسامی کاندیداهای شورای شهرتهران - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش...3/233949-اسامی-کاندیداهای-شورای-شهرتهران
۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۲۱۸ ایلخانی متین دخت حسن ۱۸۲۷ ۲۱۹ بابائی محسن ... ۲۶۳ بری مهربانی محمدمهدی احمد مهدی مهربانی ۱۹۴۵ ۲۶۴ بزاز .... ۴۷۵ حاجی زاده ملاحونی میکائیل کرامت ۲۷۴۹ .... ۸۰۳ ستوده رحمت اله محمدتقی ۴۸۴۵ .... ۹۷۹ صالحی پور بی تا محمد ۵۴۷۸ .... ۱۲۱۸ فمی تفرشی ریحانه حسین ۶۲۵۷ ..... اظهارات بهاره رهنما درباره «غیرعلنی» همسرش+عکس.

a ab abc abs ac acrobat add adobe adsl afc all am amd

https://www.cryptool.org/trac/CrypTool2/export/4843/trunk/.../fa.txt
تا استÙ?تاء استÙ?تائات استÙ?راغ استÙ?سار استÙ?ساريه استÙ? ...... ريتم ريحان ريحاني ريحانه ريخت ريختن ريختند ريخته ريختگي ريد ريز ريزان ريزد .... ستودن ستودند ستودني ستودنی ستوده ستون ستوني ستونهاي ستونهای ستونی ..... عكاظ عكس عكسبرداري عكسي عكسها عكسهاي عكسهايي عو عوارض عوارضي عوارضی عواطÙ?

بیوگرافی بازیگران و هنرمندارن | Recreatieve Mhrsl

www.livetop.ir/tag/بیوگرافی-بازیگران-و-هنرمندارن/?lang=nl
به گزارش سینماخبر،تیزر این جشنواره براساس ایده، طراحی و کارگردانی مهدی مقدم به ... لازم به یادآوری است جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ و همزمان ...... دیرباز بازیگر مجموعه هایی چون در چشم باد، نابرده رنج، میکائیل، پشت بام تهران و ...... سینماخبر، متین ستوده بازیگر در خصوص حضور خود در سریال «غیرعلنی» ...

مجموعه والپیپر و پس زمینه جدید ویژه سال نو میلادی ۲۰۱۵ | فان ...

www.news.func.ir/مجموعه-والپیپر-و-پس-زمینه-جدید-ویژه-سال.html
فیسبوک گوگل پلاس اینستاگرام. آریا پیکس را دنبال کنید. 118. عکس بازیگران · 358. مراسم و برنامه‌ها · 162. فیلم و سریال · 74. عکس خوانندگان · 52. بیوگرافی ...

biger | عکسهای جدید علی ضیا مجری برنامه امشب

www.q2p.ir/item-55134-عکسهای-جدید-علی-ضیا-مجری-برنامه-امشب.html
عکسهای جدید علی ضیا مجری برنامه امشب. گالری عکس و فال 12-8-2015 عکس بازیگران 40 حذف فریم. با ما به روز باشید ... q2p.Ir. آریا پیکس; صفحه اصلی · تبلیغات ...

اخبار فرهنگی

www.iranbanou.com/tag/-اخبار-فرهنگی
بار طنز سریال «غیر علنی» را بر عهده دارم/تجربه اجرای «صندوق» خوب بود · دغدغه‌های فضای مجازی در یک ...... تیکه انداختن لیلا اوتادی به بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست! ..... عکس الناز شاکردوست درحال اتوبوس سواری در لندن! ...... به صورتشان دست بزنند + تصاویر · آیا«میکائیل»تا پایان«ایام نوروز»ماموریت خود را به پایان می رساند؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,202
  • بازدید ماه : 4,202
  • بازدید سال : 102,612
  • بازدید کلی : 456,970
  • کدهای اختصاصی