loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 325 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

 

رژلب را نخورید

متاسفانه درصد بالایی از رژلب‌ها دارای مواد اکسیدآهن، پلی اتیلن و دی‌اکسید تیتانیوم هستند و خطر ابتلا به سرطان‌های ریوی و سینه هنگام استفاده از آن بالاست.

دکتر حمید رضا آبایی متخصص پوست ومو در مجله زیبایی نوشت: رژلب، به عنوان اولین ابزار آرایشی و بهداشتی شناخته شده است و تا به امروز همچنان مورد استفاده بانوان قرار مي‌گیرد. رژلب‌هاي شیمیایی که امروزه مصرف بسيار زيادي دارند، داراي سرب زيادي براي ماندگاري رنگدانه هستند.

سرب ماده‌اي است سمي که از طريق پوست جذب مي‌شود و براي بدن بسيار ضرر دارد.

متاسفانه درصد بالایی از رژلب‌ها دارای مواد اکسیدآهن، پلی اتیلن و دی‌اکسید تیتانیوم هستند و خطر ابتلا به سرطان‌های ریوی و سینه هنگام استفاده از آن بالاست.

رژلب,لوازم آرایشی

 

ترکیبات مضر

فرمالدئید که در خیلی از محصول‌ها مثل رژلب، لاک ناخن و.. یافت مي‌شود، باعث التهاب و تحریک پوستی و درصورت تماس مزمن باعث ضعف عمومی مي‌شود. رنگ‌های شیمیایی متعددی که در محصول‌های مختلف به ویژه محصول‌های زیبایی و آرایشی مصرف مي‌شود، مي‌تواند درصورت رعایت نکردن استانداردهای خاص، مشکل ساز باشد. گاهی این رنگ‌ها برای ایجاد رنگ خاصی با هم ترکیب مي‌شوند که علاوه بر عوارض پوستی، مي‌تواند عوارض متعدد داخلی نیز داشته باشد. به ویژه در مورد رژلب که در طول روز چند بار تکرار مي‌شود و احتمال دارد با خوردن هر نوع ماده غذایی مقداری از آن مستقیما نیز وارد بدن شود.

 

مواد تشکیل دهنده رژلب

اگرچه مقدار هر یک از این مواد در ساخت رژهای لب متفاوت است، اما مواد اصلی تشکیل دهنده انواع رژلب به اين شرح است:

موم: موم به دلیل حالت‌پذیری زیادی که دارد، به عنوان عنصری شکل‌دهنده در رژهای لب مورد استفاده قرار مي‌گیرد. ترکیبی از سه موم را مي‌توان در رژهای لب یافت: موم زنبور عسل، موم گیاه کندلیلا و موم کارنابا که از برگ‌های نخل برزیلی گرفته مي‌شود و گران‌تر از بقیه موم‌ها است.

روغن: روغن کرچک، روغن نباتی، لانولین و روغن معدنی در تهیه رژهای لب استفاده مي‌شوند. همچنین کره کاکائو نیز از اجزای تشکیل دهنده رژها است.

موم و روغن از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده رژلب هستند و حدود ۶۰ درصد وزن آن را شامل مي‌شوند.

رژلب,لوازم آرایشی

مواد سمی موجود در برخی رژلب‌ها

سرب: عوارض سرب در صورت استفاده غیر مجاز این ماده سمی در ترکیب رژلب و خورده شدن آن شامل ناباروری، کم‌خونی، عقب ماندگی ذهنی و سرطان است.

قطران زغال سنگ: به عنوان رنگدانه برای رنگ‌آمیزی رژهای قرمز استفاده مي‌شود. این مخلوط سمی درصورت بلع باعث تهوع، سردرد و سوزش پوست مي‌شود.

رنگ‌های دریاچه‌ای: استفاده از رنگ‌های محلول در آب دریاچه‌ها (که در اثر واکنش‌های شیمیایی، گیاهان و سنگ‌های موجود در رودخانه‌ها به وجود مي‌آيند، بسیار سمی و سرطان‌زا هستند که باعث تحریک پوست و ایجاد سرطان‌های پوستی مي‌شوند.

خوشبوکننده‌ها: این نوع عطرها به دلیل دارا بودن ترکیبات شیمیایی، مي‌توانند التهاب، خشکی و ترک‌خوردگی لب‌ها را باعث شوند.

بر اساس آمار جمع‌آوری شده، صرف نظر از جذب پوستی مواد آرایشی، زنان در طول زندگی خود حدود ۲ کیلوگرم رژلب را مي‌بلعند که خطر ابتلا به سرطان‌های ریه و سینه را در زنان به طرز چشمگیری افزایش مي‌دهد.

اکنون که به مواد تشکیل دهنده رژلب‌ها پی بردید، موقع انتخاب آن بیشتر دقت کنید و رژلبی را برگزينيد که تا حد امکان حاوی ترکیبات طبیعی باشد و مواد سمی در آن به کار نرفته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوردن رژ لب | عوارض سرطان زای خوردن رژ لب های سمی - نمناک

namnak.com/27505-سرطان-خوردن-رژ-لب.html
خوردن رژ لب چه عوارض و خطراتی دارد. اکثر شما تا حدودی از ... خوردن رژلب وارد بدن می شود. سرب ماده ای است سمی که از طریق پوست جذب می شود و برای بدن بسیار ضرر دارد.

رژلب را نخورید - بیتوته

www.beytoote.com/attire/service-attire/lipstick2-do-not.html
به ویژه در مورد رژلب که در طول روز چند بار تکرار مي‌شود و احتمال دارد با خوردن هر نوع ... سرب: عوارض سرب در صورت استفاده غیر مجاز این ماده سمی در ترکیب رژلب و خورده ...

آیا خوردن رژ لب برای خانم ها کشنده است - تک فارس

www.takfars.ir/آیا-خوردن-رژ-لب-برای-خانم-ها-کشنده-است/
۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به ویژه در مورد رژلب که در طول روز چند بار تکرار می‌شود و احتمال دارد با ... سرب: عوارض سرب در صورت استفاده غیر مجاز این ماده سمی در ترکیب رژلب و ...

این ماجرای سرب در رژ لب چیست؟ - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/25029_این-ماجرای-سرب-در-رژ-لب-چیست؟.html/
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امروز می خواهیم تکلیف ” سرب ” و ” رژ لب ” را برای همیشه معلوم کنیم پرسش این است که آیا سرب در رژ لب ها وجود دارد ؟ اگر سرب وجود دارد آیا سرطان زاست ...
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرب موجود در رژ لب ها می تواند باعث آسیب مغزی، افزایش فشار خون و مشکلاتی ... عوارض مصرف مواد آرایشی- بهداشتی غیراستاندارد یا استفاده نامناسب از این مواد نام ... روزانه و نامناسب از مواد بهداشتی و آرایشی احتمال نفوذپذیری آنها به بدن وجوددارد. ... فراموش هم نکنید در مواقعی که رژلب دارید از خوردن مواد غذایی و نوشیدنی‌ها ...

استقبال از سرطان با رژ لب ها

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=71309
۱۲ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - توجه به SPF رژ لب و برق لب، وجود سرب در آن و اصلي يا تقلبي بودن آن، از جمله مواردي ... چون پوست لب‌ها بسيار نازک است و عروق خوني فراواني دارد، به آساني در برابر اشعه ... اثرات و عوارض مواد آرايشي يا درماني و حساسيت هاي پوستي.

خطر رژلب های حجم دهنده بیشتر است - آفتاب

www.aftabir.com › دانستنی ها › بهداشت › بهداشت و زیبایی › آرایش
۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - برخی خانم‌ها فکر می‌کنند هر چه رنگ رژکم‌رنگ‌تر باشد ضرر کمتری دارد. این موضوع ... یکی از رایج‌ترین عوارض مصرفرژلب واکنش‌های حساسیتی است.

کدام رژلب سرطان زاست؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/articles/details/9188/کدام-رژلب-سرطان-زاست؟
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ایمن و غیرسمی هم باشید که هیچ‌گونه خطری برای سلامت شما نداشته باشد. ... که نشان می‌دهد یکی از مواد هم‌خانواده این ماده مضر در رژ لب وجود دارد. ... و علاوه بر عوارض پوستی، می‌تواند عوارض متعدد داخلی نیز داشته باشد. ... دارد و بسیار شنید‌ه‌ایم که می‌تواند لب را از آفتاب‌سوختگی و ترک خوردن حفاظت کرده و آن را تغذیه کند.
( نگاهی به عوارض لوازم آرایشی – بهداشتی و روشهای زیبایی متداول در جامعه امروزی) ... استفاده می کنند که این موضوع موجب افزایشخطرات ناشی از مصرف این نوع مواد می گردد. .... گروهی از متخصّصان اعلام کرده اند که بیش از نیمی از رژ لب ها حاوی سرب هستند. .... شخصی که به لاک ناخن حساسیت دارد ممکن است در انگشتان، پلک، صورت، گردن و ...

۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حال تان خوب نيست و عوارض بارداري حسابي كلافه تان كرده و حال و حوصله آشپزي نداريد. ... البته سرب و جيوه در ۹۰ درصدرژ لب هاي تقلبي وجود دارد.

خطرات خوردن رژلب | ایرونسل

ironcell.ir/24132-خطرات-خوردن-رژلب
خطرات خوردن رژلبReviewed by نعتی on May 3Rating: 4.0خطرات خوردن ... سرب ماده‌ای است سمی که از طریق پوست جذب می‌شود و برای بدن بسیار ضرر دارد. ... گاهی این رنگ‌ها برای ایجاد رنگ خاصی با هم ترکیب می‌شوند که علاوه بر عوارض پوستی، می‌تواند ...

استفاده زیاد رژ لب و عوارض آن | دنیالار

donyalar.com/استفاده-زیاد-رژ-لب-و-عوارض-آن.html
برای بیشتر خانم‌ها خرید لوازم آرایشی و استفاده از رژ لب وغیره بسیار مهیج است حق هم .... دارد كه جذب مواد شيميايي از طريق پوست خيلي خطرناك‌تر از خوردن رژ لب است. .... از رژلب,عوارض رژلب,خطرات استفاده زیاد از رژلب,استفاده زیاد از رژلب و عوارض آن, ...
۶ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - مصرف لوازم آرايشي زنان باردار باعث شكاف كام و لب شكري نوزادان مي‌شود به گزارش سلامت ... خطرات استفاده از تافت یا اسپری مو در بارداری .... هرگونه ماده شیمیایی قطعا عوارضی در پی دارد و حتی كرم‌های مرطوب‌كننده نیز ممكن است موجب ... شركت‌های تولید كننده حاضر نیستند سرب موجود در رژ لب را كاهش دهند زیرا سرب موجب جلا ...

آیا سرب رژ لب ضرر دارد - free download app

appdl.hostik.ir/آیا-سرب-رژ-لب-ضرر-دارد.html
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا سرب رژ لب ضرر دارد,Für Mobiltelefone optimiert · ... مواد سازنده ... ضرر دارد ... سرب: عوارض سرب در ... ... Für Mobiltelefone optimiert · سرب موجود در رژلب چه خطراتی برای سلامتی دارد؟ ... Für Mobiltelefone optimiert · آیا خوردن رژ لب .

بايد و نبايدهاي آرايش در دوران بارداري - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/.../بايد-و-نبايدهاي-آرايش-در-دوران-بارداري-39497...
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ... از اين مواد آرايشي و بهداشتي در دوران بارداري، خطري براي جنين آن ها ايجاد نمي‌ کند؟ ... برخي از مواد آرايشي مانند برخي از رژلب‌ ها حاوي مقادير بيش از حد فلزات ... که امکان جذب مخاطي و پوستي آن ها وجود دارد و لذا در دوران بارداري از مصرف اين لوازم ... ظاهري تاكيد كرد: هرگونه ماده شيميايي قطعا عوارضي در پي دارد و حتي كرم‌هاي ...

استفاده از ریمل استخری چه عوارض و خطراتی دارد؟

litemode.ir/.../the-use-of-a-pool-mascara-what-duties-and-risks-%3F.html
365. استفاده از ریمل استخری چه عوارض و خطراتی دارد؟ ... عوارض و خطرات استفاده مداوم از ریمل استخری و ریمل معمولی ... جلوگیری از ترک خوردن رژ روی لب +تصویری.
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خطرات ناشی از مصرف نادرست لوازم آرایشی ... رژ لب های مایع براق مقاومت کمی در برابر اشعه خورشید دارند و می توانند اشعه مخرب UV را به لب جذب کنند. ... شدت افزایش میدهد که درمان این گونه عوارض پیچیده بوده و نیاز به صبر و تحمل دارد.
حتی مارک‌های خیلی معروف رژلب نیز به سرب و فلزات سنگین آلوده هستند و برعکس ... در واقع استفاده از رژلب به‌‌دلیل موادی که دارد، در کنار دیگر علل زمینه‌ساز این بیماری‌ها ... مسمومیت با سرب در کودکان مشکلی جهانی است که عوارضی مانند عقب‌ماندگی ذهنی و تاخیر رشد جسمانی را به دنبال دارد. .... خوردن تخم کبوتر در لکنت زبان تاثیر دارد؟
۲۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ویروس تبخال لب HSV۱ نام دارد و نوع دیگر این ویروس یعنی HSV۲ عامل ... شستن مرتب دست‌ها بخصوص قبل از خوردنغذا و دست نزدن به چشم‌ها با .... سلام میخواستم بدونم ویروس تبخال لب تا چه مدت روى اجسام مخصوصا رژ لب زنده مى ماند؟

رژ لب‌هايي كه باعث سرطان مي‌شوند! (+روش تست رژ لب سالم) - ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۱۱ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 20پست - ‏13 نویسنده

اگر رژ لب شما مدت طولاني روي لبتان مي‌ماند بخاطر مقدار بالاي سرب آن مي‌باشد. .... اطمينان از ايمني و بي خطري محصولات مورد استفاده مصرف كنندگان ضروريست ... بدن خود را حركت دهد بطوريكه درزمان سوزش شديد امكان تكان خوردن نداشته باشند. ... صحيح و نادرست نياز به صرف وقت و مطالعه درخصوص هر كدام از اين شايعات دارد .

تاتو ابرو عوارض بیشتری دارد یا هاشور؟ - نیک صالحی

www.niksalehi.com/zibaee/archives/019868.php
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عوارض تاتو ابرو , عوارض تاتو , تاتو ابرو , عوارض هاشور , عوارض تاتو چیست , هاشور ابرو , زیبایی ابرو , مدل ... تاثیرات منفی رژلب ها را روی اطفال!

خطرات و عوارض خوردن خیارشور بر روی دستگاه گوارش

faro.ir/2962/خطرات-و-عوارض-خوردن-خیارشور-بر-روی-دستگ.html
خوردن خیارشور لذتبخش است ولی عوارض و مضراتی هم دارد که اخیرا با عنوان سرطان ... گوارش و کبد با تأکید بر اینکه مصرف بی رویه لوازم آرایشی از جمله رژ لب نیز به ...

عوارض و خطرات و مزایای مصرف نيفديپين - پارسیان لب

persianlab.com/عوارض-و-خطرات-و-مزایای-مصرف-نيفديپين/
اثرات و عوارض مصرف نيفديپين,نحوه مصرف و خوردن نيفديپين,فواید داروی نيفديپين ... به دارو، در شوك كارديوژنيك و مبتلايان به آنژين حاد ناپايدار منع مصرف دارد.

رژ لب برای خوردن نیست !

mybanu.ir › آرایش و زیبایی › آرایش لب
گاهی این رنگ‌ها برای ایجاد رنگ خاصی با هم ترکیب می‌شوند که علاوه بر عوارض ... به ویژه در مورد رژلب که در طول روز چند بار تکرار می‌شود و احتمال دارد با خوردن هر نوع ماده ...
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - كه نشان می‌دهد یكی از مواد هم‌خانواده این ماده مضر در رژ لب وجود دارد. ... باشد و علاوه بر عوارض پوستی، می‌تواندعوارض متعدد داخلی نیز داشته باشد. ... لب وجود دارد و بسیار شنید‌ه‌ایم كه می‌تواند لب را از آفتاب‌سوختگی و ترك خوردن حفاظت كرده و ...
موضوعات : خانم هاي باردار - فواید جويدن آدامس -مراقبت از لب ها- مشاركت مردان در ... اين عوارض تا چه اندازه جدي هستند و چه زماني بايد براي رفع آنها ... بارداري، بايد، علاوه بر خوردن قرص‌هاي ضدبارداري، از روش ديگري نيز .... در اين ميان، پوست لب‌ها خصوصيات ويژه‌اي دارد كه باعث مي‌شود آسيب‌هاي ... پيش از مصرف رژلب از محافظ لب استفاده كنيد.
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خطرات لوازم آرایشی، ... كه نشان می‌دهد یكی از مواد هم‌خانواده این ماده مضر در رژ لب وجود دارد. ... و علاوه بر عوارضپوستی، می‌تواند عوارض متعدد داخلی نیز داشته باشد. ... وجود دارد و بسیار شنید‌ه‌ایم كه می‌تواند لب را از آفتاب‌سوختگی و ترك خوردن ...
۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درما فیلر چیست و چه عوارض و خطراتی دارد؟ ... جراحی و تزریق یک اسکراب خوب و بعد از آن یک رژ لب حجم دهنده مطبوع همه چیزی است که می تواند لب های شما ...

سرطان را از رژ لب هدیه بگیرید

vista.ir/article/343208/سرطان-را-از-رژ-لب-هدیه-بگیرید
بعد از آزمایشات صورت گرفته مشخص شد که رژلب Y.S.L حاوی بالاترین میزان سرب ... تر شود و رژ گونه هایشان خیلی شکیل تر توی ذوق بزند، کلی غصه می خورند، زیرا به ... سرب مواد آرایشی مو خطر بیشتری دارد ... از خطرات کاشت گونه و ابرو چه می‌دانید؟ ..... سال ۲۰۱۶؛ قطاری که دوباره وارد ریل خود می‌شود / فارس نیوز · 13:30 -آدامس هم عوارض دارد!

اخبار > مسمومیت با سرب و - پایگاه جامع آموزش و فرهنگ‌سازی ...

salamat.gov.ir/news/.../مسمومیت+با+سرب+و+راههای+پیشگیری+از+آن

زیرا استفاده از این فلز در زندگی روزمره انسان از محل کار تا خانه وجود دارد و همچنین .... عدم رعایت بهداشت صحیح با خوردن و آشامیدن، دخانیات، کار در باطریسازی، جوشکاری، ... داروهای گیاهی حاوی سرب، مواد آرایشی حاوی سرب(خصوصاً رژ لب)، استفاده از ظروف کریستال و ... به پنج دلیل عوارض تماس با سرب در کودکان بیش از بزرگسالان است:.

دنیای سلامت - ضرر های رژلب

mahdirelax.blogfa.com/tag/ضرر-های-رژلب
دنیای سلامت - ضرر های رژلب - روغن شترمرغ، جوش آکنه، كك و مك، مسایل جنسی، ... در مورد رژ لب بیشترین خطری که خانم ها را تهدید می کند، میزان سرب به کار رفته در آن است. ... شما می توانید از قهوه ای کاراملی تیره که زمینه صورتی دارد، استفاده کنید. .... ضرورت مصرف ویتامین D (3) , عوارض کمبود ویتامین D (3) , فواید آب خوردن (3) , 8 لیوان ...

تاثیر استفاده از رژلب در یائسگی زودرس | کمیاب نیوز

kamyabnews.ir/تاثیر-استفاده-از-رژلب-در-یائسگی-زودرس
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش کمیاب نیوز به نقل از مجله سلامت: سمیه مقصود علی: درباره مصرف رژ لب خانمها و عوارض استفاده از آنها ...رژ لب غیر از سرب، حاوی ترکیب هایی مثل آهن، پلی اتیلن و تیتانیوم است که به ... درواقع استفاده از رژلب به دلیل موادی که دارد، در کنار دیگر علل زمینه ساز این .... خطرات استفاده طولانی مدت از استامینوفن.

ده چیز که در کمال تعجب برایتان بد است - عجایب جهان

7ww.ir/904/ده-چیز-که-در-کمال-تعجب-برایتان-بد-است.html
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با این حال برخی چیز ها نیز وجود دارد که بنظر طبیعی و سالم می رسند ... با این حال دندان پزشکان جویدن یخ را بسیار خطرناک تر از خوردن پاپ کورن می دانند. ... رژ لب، خمیر دندان و به طور شاخص در محصولات چوب فشرده کاربرد دارد. ... با این حال دانشمندان در خصوص سرطان زا بودن فرمالدئید و مشکلات و عوارض آن هشدار داده اند.

لوازم آرایش مرگبار - P30World Forums - انجمن های تخصصی ...

forum.p30world.com › ... › موارد ديگر › سـَـبـک زنـدگــی
۱۰ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - واژه فتالات که به صورت Phthalates ممکن است روی برچسب رژ لب دیده شود ماده ای ... شوند که علاوه بر عوارضپوستی، می تواند عوارض متعدد داخلی نیز داشته باشد. به ویژه در مورد رژلب که در طول روز چند بار تکرار شده و احتمال دارد با خوردن هر ..... مردم در مورد معیارهای کالای آرایشی بهداشتی سالم و خطرات و عواقب مصرف کالاهای ...
کیف لوازم آرایشی میکروب دارد; مواد آرایشی نامرغوب آکنه می‌آورد; لوازم آرایش ضد ... لوازم آرایشی مرگبار را بشناسید; این خطرات جدی در کیف آرایشی شما وجود دارد; انواع برس به چه دردی می خورند؟ ... عوارض طبيعي مژه‌هاي مصنوعي; عوارض رنگ مو ، لاک ناخن و لوازم آرایشی را جدی ... خطراتی که شما را در آرایشگاه تهدید می‌کند; رژ لب سرطانی نخرید!

ایا استفاده زیاد از لوازم آرایشی عوارض و ضرر دارد ؟ - پزشکین

pezeshkin.ir/ایا-استفاده-زیاد-از-لوازم-آرایشی-عوارض/
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غیر از این 4 مورد، ترکیب‌های دیگری هم وجود دارد که عوارض مربوط به خود را ... مصرف برخی مواد آرایشی بسیار شایع است؛ مثلا رژلب طرفداران زیادی دارد.

آیا عکس سلفی گرفتن عوارض و خطراتی هم دارد؟ - فراناز

www.faranaz.com/do-salafi-picture-of-the-effects-and-risks-are.html
زیباترین مدل های رژ لب رنگ سال 1395|2016 · تقویت قوای جنسی با خوردن آلت تناسلی ببر نر (عکس) ... آیا عکس سلفی گرفتن عوارض و خطراتی هم دارد؟ مجموعه : ...

راهنماي لوازم آرايشي in Cafe Bazaar for Android

https://cafebazaar.ir/app/com.roj.lavazemarayesh/?l=en
این خطرات جدی در کیف آرایشی شما وجود دارد 14. انواع برس به چه دردی می خورند؟ 15. چطور پنکیک ... عوارض رنگ مو ، لاک ناخن و لوازم آرایشی را جدی بگیرید 20. عوارض خط چشم 21. رژ ... ۱۵ رنگ ، ازمناسب ترین رژ لب ها برای پوست های روشن 31. ریمل‌ هایی که ...

oriflame

kermanshah1oriflame.blogfa.com/
آن چه صحت دارد این است که اوریف لیم از آن جا که با قوانین و مقررات بازاریابی شبکه ای در ... این عوارض در مواد آرایشی تقلبی بیشتر است و در نتیجه مصرف آنها خطرات ... آزمایش روی محصولات 33 شركت تجاری تولید كنندة رژ لب نشان داد كه 61 درصد از این ...

رژ لب سرطان زا نخرید!

tasalamati.com/e/8PvZj/

... یک ماده‌ آرایشی ایمن و غیرسمی هم باشید که هیچ‌گونه خطری برای سلامت شما نداشته ... که نشان می‌دهد یکی از مواد هم‌خانواده این ماده مضر در رژ لب وجود دارد. ... به وجود آورنده عوارض داخلیماده خطرناک 5: فرمالدئیدفرمالدئید که در خیلی از این محصول‌ها مثل رژ لب، لاک ... به لب وجود دارد و بسیار شنید‌ه‌ایم که می‌تواند لب را از آفتاب‌سوختگی و ترک خوردن ...

دکتر دائر - خشکی لب ها و شیوه های محافظت از لب ها

www.drdaer.com/index.aspx?siteid=138&pageid=3455
"این مطلب در شماره ی26 سال 2012 مجله ی دو زبانه ی Unique چاپ شده است." لب ها قسمت مهمی از زیبائی و ظاهر خوشایند صورت را تشکیل می دهند و از دیرباز داشتن لب های ...
برق لب بیشتر برای زیباتر نشان دادن رژلب روی لب ها وجلوگیری از پوسته پوسته ... درادامه مطلب زیر خطرات خط چشم را برای شما عزیزان بازگو میکنیم. توضیحات بیشتر » · درباره عوارض اسپری و حالت دهنده های مو بیشتر بدانید ... در این قسمت میخواهیم ببینیم که ایا مصرف لوازم آرایشی با سردرد ارتباط دارد یاخیر. ... خوردن رژلب ممنوع.

لوازم آرایشی

www.abanak.ir › آرایشی و زیبایی
برق لب بیشتر برای زیباتر نشان دادن رژلب روی لب ها وجلوگیری از پوسته پوسته ... برای بیرون رفتن رژلب را مورد استفاده قرار میدهیم ولی به خاطر داشته باشید که خوردن آن ... از این مژه ها به طور دایم خطراتی دارد که در زیر برای شما عزیزان بازگو میکنیم. ... آن را مصرف می کنند وهزینه های زیادی می کنند تا پوستی صاف و بدون چروک داشته ...
۱۹ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - تاتو کردن ابرو، چشم و لب به صورت‌ آرايش دايم و ترسيم نقوش مختلف بر روي ... تاتو کردن براي بعضي افراد درد کميدارد، ولي شايد براي ديگران .... مشکلات و عوارض ناشی از تاتو کردن چیست؟ .... خطرات عفونت و انتقال بيماري و غيره رو هم نداره. ..... اصولاً امروزه استفاده از خط لب توجیه چندانی ندارد، خصوصاً اگر رژ لب شما ...

لوازم آرایش|خطرات لوازم آرایش|برندهای تقلبی لوازم آرایش|پاک ...

www.clinictm.com/خطراتی-که-لوازم-آرایش-ایجاد-می-کند/
در حال حاضر، بیش از 5 هزار ماه معطر مختلف وجود دارد که در ادکلن ها، کرم ها، صابون ها، ... یک رژ لب ساده یا خط چشم ، ممکن است آنقدر مهم به نظر برسد که برای آن هزینه قابل توجهی پرداخت .... رژلب های تقلبی ، باعث پوسته پوسته شدن و ترک خوردن لب می شوند.

نکات مهم برای کاهش عوارض لوازم آرایشی

www.loxonline.ir/index.php/postvemo/119-2013
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما اینجا هستید: خانه پوست و مو نکات مهم برای کاهش عوارض لوازم ... با پاسخ به یک آزمون ساده می توان این خطراترا به حداقل رساند. ... برق لب ب. خط لب ج. رژلب های روغنی بدون رنگ د. رژلب های مات و تیره 3. ... کسانی که ادعا می کنند محصول های آرایشی آن ها خواص درمانی دارد، متخلف و .... خوردن این غذاها شما را کم کم می کشد ...

خوردن پوست لب - وبگردها

https://www.webgardha.com/tag/خوردن-پوست-لب/?page=4
نتایج جستجوی عبارت خوردن پوست لب در سایت وبگردها - صفحه 4. ... مـحصولـاتـی کـه بـا کـمـک مواد طبـیعـی موجـود در طبیعت تـهیه و تولـید می‌شـود تا کمترین عـوارض و اثر سـویی را روی .... و به صورت دوره ای مصرف می شود، خطراتی دارد که گاه سلـامت [بیشتر بخوانید...] .... از روی مدل رژ لب می توان به شخصیت خانمها تا حدودی پی برد.

هفت مورد عجیبی که باعث سقط جنین می‌شوند - دانلود آهنگ جدید

naslemusic.com/هفت-مورد-عجیبی-که-باعث-سقط-جنین-می‌شون.html
۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حال تان خوب نیست و عوارض بارداری حسابی کلافه تان کرده و حال و حوصله آشپزی ندارید. ... البته سرب و جیوه در 90 درصد رژلب های تقلبی وجود دارد.
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اين در حالي است که بعضي مواد به کار رفته در رژ لب، لاک ناخن، ريمل، کرم‌هاي ... مي‌تواند به بدن شما آسيب برساند و در طولاني مدت عوارض زيادي از جمله ... به‌خصوص در مورد رژ لب که طي روز چندين بار استفاده مي‌شود و احتمال دارد با خوردن هر نوع ماده ... ماه گرفتگي / از خرافات تا واقعيت · خطرات ارتدونسي · كارهايي كه بدتر ما را ...

sirjanpnu.ac.ir [مصاحبه 1]

www.sirjanpnu.ac.ir/section10/page34.aspx?lang=Fa

وی به کثرت مضرات و سمیت سرب و عوارض شدید آن در خون و ارگانهای مختلف بدن، از جمله ... مدیر تیم تحقیقاتی مذکور با اشاره به گزارشات و زنگ خطری که اخیرا به دلیل مقدار زیاد ... دکتر محمد علی کریمی به سابقه استفاده از رژلب در مصر باستان اشاره کرد و ... بد خانم ها در خوردن رژلب یا تلاش برای ماندگاری بیشتر آنها بر روی لب ها، بسیار ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,182
  • بازدید ماه : 4,182
  • بازدید سال : 102,592
  • بازدید کلی : 456,950
  • کدهای اختصاصی