loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 275 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

 راز بازیگر نشدن احسان علیخانی در برنامه سه ستاره

برنامه سه ستاره پنج شنبه شب به کاندیداهای مجموعه تلویزیونی اختصاص داشت و سیروس مقدم ، جواد افشاری ، لعیا زنگنه و آزاده صمدی از جمله مهمانهای این برنامه بودند.

سیروس مقدم کارگردان سریال های پایتخت 4 و میکاییل در حرفهایش درباره جایگاه «پایتخت» در کارنامه کاری اش گفت:«پایتخت برای من عزیزدردانه است. این نظرسنجی برای من دو لایه دارد یکی اینکه با آن متوجه می شوم مردم چه نظری نسبت به کار من و عواملم دارند و لایه درونی اش این است که اگر رای بالا بیاوریم به این معنی است که مردم دوست دارند «پایتخت» ادامه پیدا کند.» علیخانی از او پرسید که چرا «پایتخت5» را برای نوروز امسال نساختید که این کارگردان در پاسخ به چند دلیل اشاره کرد یکی فیلمنامه و قصه جدید دیگری درخواست مدیران فرهنگی و آورده خوبی که باید برای این قضیه داشته باشند. او همچنین درباره سریال جدیدش به نام «سنگ پا» گفت:«صحبت هایی شده که این سریال را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم. محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول نگارش فیلمنامه هستند.»

جواد افشاری و احسان علیخانی ، ‌ سیروس مقدم ، برنامه سه ستاره

احسان علیخانی قرار بود در سریال نرگس بازی کند اما...

اما پس از پخش آیتمی آرش ظلی پور از سیروس مقدم خواست که برای اولین درباره سریال «نرگس» افشاگری کند. آن موضوع هم این بود که گویا در زمان پیش تولید سریال «نرگس» مقدم از احسان علیخانی خواسته بود که به عنوان بازیگر در کارش حضور داشته باشد و ایفای نقش احسان را برعهده بگیرد. علیخانی که از یادآوری این خاطره شوکه شده بود گفت:« یادم می آید آن موقع مجری برنامه «صبح آمد» بودم و خودم دوست داشتم که در کار آقای مقدم بازی کنم اما آقای پورمحمدی در آن زمان به من اجازه ندادند که برنامه «صبح آمد» را ترک کنم.»

مقدم در ادامه حرف او گفت:« حتی آن زمان ما خواستیم یکی دیگر جای آقای علیخانی در آن برنامه بگذارند تا ایشان بتواند همراه ما باشد اما آقای پورمحمدی اجازه نداد. ما می خواستیم که اتفاقی مشابه شهاب حسینی در «پلیس جوان» برای احسان علیخانی رخ بدهد اما نشد. من معتقدم او بسیار جذاب و کاریزماتیک است و می توانست در بازیگری موفق باشد.» علیخانی در تکمیل حرفهای این کارگردان گفت:« آقای مقدم که واقعاً به من لطف دارند اما من باید از آقای پورمحمدی تشکر کنم که در آن زمان این اجازه را به من ندادند چون الان بعد از سالها می دانم که من این کاره نیستم.»

سیروس مقدم و احسان علیخانی ، برنامه سه ستاره ، لعیا زنگنه

تعریف های بازیگر از تهیه کننده و برعکس

لعیا زنگنه به عنوان بازیگر «پشت بام تهران» همراه با تهیه کننده از میهمانان دیگر پنج شنبه شب «سه ستاره» بودند. لعیا زنگنه در بخشی از حرفهایش گفت:«من به آقای سعید نعمت الله اطمینان کامل دارم و وقتی ایشان در کاری حضور داشته باشند من خیالم راحت است. در زمان پیش تولید با ایشان گپ زدم مطمئن شدم که این سریال مخاطب خودش را پیدا می کند چون دیدم که از اقشار مختلف بازیگری در این سریال قرار است استفاده شود مثل خانم ثریا قاسمی که واقعا در این کار بی نظیر ظاهر شدند.» تقوایی در ادامه حرفهای بازیگر سریالش گفت:« بازیگران این کار همگی عالی بودند و این سریال جزو پربازیگرترین سریال ها بود و همگی فوق العاده بودند و لعیا زنگنه هم که محشر!» علیخانی پس از شنیدن این حرف گفت:«همین که یک بازیگر بعد از کارش یک جایی با تهیه کننده اش چایی بخورد جزو عجایب خلقته و این اتفاق الان درباره شما دو نفر افتاده!» زنگنه در پایان این بخش رو به دوربین از دخترش تشکر کرد و گفت:« یک تشکر از کسی دارم که در جهان هستی به من نزدیک ترین است و آن دخترم است که امیدوارم کوتاهی های من را در طول کارها ببخشد.»

لعیا زنگنه و احسان علیخانی ، لعیا زنگنه ، بازیگری احسان علیخانی

مازیار میری: امیدوارم دوباره حسن فتحی به تلویزیون برگردد

تهیه کننده و کارگردان های دو مجموعه «تنهایی لیلا» و «کیمیا» میهمان احسان علیخانی و آرش ظلی پور شدند. در میان این گفتگو مازیار میری کارگردان «گاهی به پشت سر نگاه کن» که با این مجموعه در میان کاندیداهای مجموعه های نمایش سال 94 است روی خط برنامه آمد و گفت:«خیلی خوب است که این اتفاق ادامه پیدا کند. من امیدوارم فضایی بین ما فیلمسازان شکل بگیرد که بتوانیم همه با هم بدون هیچ مشکلی در تلویزیون کار کنیم و مخاطب را راضی نگه داریم.» مهم ترین گفته او در طول این تماس تلفنی برمی گشت به آرزوی امیدواری که درباره یکی از چهره های سال 94 داشت. او گفت:« من امیدوارم که شرایطی پیش بیاید تا دوباره حسن فتحی بتواند برای تلویزیون سریال بسازد و کار کند.»

به خواهر و مادر و عمه و خاله خودتان نگاه کنید نه دیگران

جواد افشار کارگردان «کیمیا» در پاسخ به سوال علیخانی مبنی براینکه چرا فاز سوم به نسبت ضعیف تر بود ، آیا اواخر کار خسته شده بودید گفت:« نه واقعاً خسته نشده بودیم اما انگار فاز سوم از فاز اول و دوم کاملاً جدا و مستقل بود. دوران پختگی کیمیا را سعی داشتیم دنبال کنیم نه آن جور که مخاطبان می گویند دوران پیری! ما قرار نبود با گریم کیمیا را پیر کنیم و مخاطبان با این اشتباه است که گریم را ضعیف می دانند. الان به خواهر و مادر و عمه و خاله ها نگاه کنید ببینید وقتی به سن چهل و چندسالگی می رسند چهره شان چه تغییری می کند.» در همین حین علیخانی به شوخی گفت:« البته به خواهر و مادر و عمه و خاله خودتان نگاه کنید نه دیگران !»

کنایه لطیفی به سیروس مقدم و برزو نیک نژاد

در میان این گفتگو محمد حسین لطیفی عنوان کرد که چه خوب است به جای ادامه و سری سازی برندهایمان سراغ سوژه های جدید و برندسازی برویم مثل ما که الان به جای دودکش 2 ، «پادری» می سازیم. موضوعی که باعث شد آرش ظلی پور به درستی درباره آن به نکته ای اشاره کند. این مجری گفت:« البته تا آن جایی که من می دانم شما به این خاطر نتوانستید عنوان «دودکش2» را روی سریال بگذارید چون صاحب مجموعه های نمایشی تهیه کننده هایشان هستند و از آنجایی که تهیه کننده این سریال عوض شده شما نمی توانید از عنوان «دودکش 2» استفاده کنید.» لطیفی اما سعی کرد که از کارش دفاع کند و این موضوع را کتمان کرد و درنهایت علیخانی به این بحث پایان داد. در این میان محمدرضا شفیعی نیز توضیحاتی درباره این دو مجموعه ارائه داد.

قول آزاده صمدی برای کمک به بیماران معتاد

آزاده صمدی یکی از بازیگرانی است که برای ایفای نقش در «پشت بام تهران» کاندیدای نظرسنجی مردمی «سه ستاره» است. او با حضور در این برنامه و در دفاع از عملکردش در این سریال گفت:«این سریال کار همدلانه ای بود و کار خیلی سختی بود. ما تقریباً 6 ماه سرکار بودیم و در شرایط سختی فیلمبرداری داشتیم. این یکی از سخت ترین نقش های من بود و من از کامنت های مردم در اینستاگرام فهمیدم که چقدر از کار راضی بودند.» علیخانی به کارهای خیر آزاده صمدی اشاره کرد و این بازیگر توضیح داد:« برای این سریال به کمپ اعتیاد سر می زدم و چند روز پیش دیدم به من پیام دادند که بچه ها دلشان برای شما تنگ شده و من رفتم که به آنها سر بزنم. می خواهم خواهش کنم که هرکسی هرچقدر که می تواند به بیمارانی که دچار اعتیاد هستند و در کمپ ها هستند کمک کنند.» علیخانی این قول را از صمدی گرفت که به کمک هایش در این راستا ادامه بدهد و از مردم خواست که این بیماران را هرگز قضاوت نکنند.

آزاده صمدی و احسان علیخانی ، بازیگری احسان علیخانی ، ‌ جواد افشاری

به نیت شش تایی ها ، «دردرسرهای عظیم6» را می سازم

مهران مهام و برزو نیک نژاد کارگردان و تهیه کننده دردسرهای عظیم هم آخرین میهمانان «سه ستاره» بودند. علیخانی که هرشب میزبان ستاره ها و میهمانان زیادی در «سه ستاره» است در ابتدای بخش آخر گفت:« خب این بخش آخر برنامه امشب است و ما هرشب اینقدر میهمان داریم که به نظرم هرشب داریم «سال تحویل» روی آنتن می بریم.» مهام که با هیجان زیادی از مجموعه اش حمایت می کرد رو به دوربین گفت:« من از مردم می خواهم به ما رای بدهند و عدد شش را به نیت «شش تایی ها» ارسال کنید. من هم از این حمایت می فهمم که شما سریال را دوست داشتید و تا قسمت 6 آن را می سازم!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احسان علیخانی|حاشیه های سه ستاره “احسان علیخانی” - نمناک

namnak.com/28306-بازیگر-نشدن-احسان-علیخانی.html
علت بازیگر نشدناحسان علیخانی” از زبان سیروس مقدم ... سیروس مقدم در برنامه سه ستاره از انتخاب “احسان علیخانی” در سریال نرگس و علت ساخته نشدن سریال پایتخت ...
۳ روز پیش - سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردانی ... از «سه ستاره» در شب سریال‌های برگزیده سال 94/ چرا احسان علیخانی بازیگر نشد؟
وارد نشده: زبان
۲ روز پیش - پايگاه خبری تحلیلی سوره سینما-چرا «احسان علیخانی» بازیگر نشد؟-در برنامه پنجشنبه شب «سه ستاره» آرش ظلی پور از سیروس مقدم خواست که برای اولین ... بهزاد خداویسی: جشنواره فیلم ۱۰۰ باید به زبان جهان‌شمول دست پیدا کند · «مرد ...
۲ روز پیش - سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردانی ... تولید سریال «نرگس» مقدم از احسان علیخانی خواسته بود که به عنوان بازیگر در ...

جدیدترین اخبار سریال پایتخت 4 از زبان ریما رامین‌فر

www.doostiha.ir/1394/03/11/اخبار-جدید-سریال-پایتخت-4.html
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریما رامین فر بازیگر مجموعه پایتخت 4 که قرار است ماه رمضان امسال ار ... احسان علیخانی در یک برنامه تلویزیونی از بیژن به عنوان مهمان دعوت ... فیلم بگیرد و آن فیلم پس از دست به دست شدن، در فضای مجازی منتشر می شود ... آقای سیروس مقدم گفته بود که دیگر «پایتخت» نمی سازد اما اکنون شاهد ساخت سری چهارم آن هستیم ...

احسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با ... - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
اخباراخبار فرهنگی و هنریاحسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با برندهایشان می آیند! ... بزرگ آقاهای بازیگری و فیلمبرداری در برنامه سینمای ایران چه گفتند؟ ... در سال گذشته با وجود تداخل جام جهانی با ایام رمضان حرف و حدیث های زیادی پیرامون دیده شدن برنامه ها و سریال ها به وجود آمد اما پس از ..... مشکلات اصلی زبان آموزان دوره آیلتس ...
دلیل بازیگر نشدن آزاده نامداری از زبان خودش - بیتوته. ... برنامه ماه عسل ویژه ماه رمضان 1392 با اجرای احسان علیخانی با لینک مستقیم و . ... سیروس مقدم سریال «مدینه» را برای رمضان 93می‌سازد - بانی فیلم برنامه آینده مدیری؛«مهاجرت»،«آگاهی» و«پايان» .

علت جدا شدن آزاده نامداری و فرزاد حسنی + مصاحبه با آزاده نامداری

www.biographyy.ir/1393/07/علت-جدا-شدن-آزاده-نامداری-و-فرزاد-حسنی/
مثال بارزش آشنا شدن با کسی است که به هر دلیلی به نظر جذاب می‌رسد. ... من سه سال مجری سال تحویل بودم، سال اول با جعفر خسروی، سال دوم با احسان علیخانی و سال سوم با فرزاد حسنی. .... انتقادات ازمصاحبه اش با صبا گفت در این مصاحبه‌ها کلمه «طلاق» را به زبان نیاورده و توضیح داد:«من یک ... مصاحبه با سیروس مقدم کارگردان سریال «مدینه».

قبلی - فان پرس - بلاگ

funpress.blog.ir/?page=28
دلیل و علت ازدواج نکردن احسان علیخانی از زبان خودش ... پس از باز شدن دکور، یک زوج سالمند به همراه 6 مهمان دیگر در قاب کهکشانی «ماه عسل» جای گرفتند. .... گفتگو با امیر حسین صدیق بازیگر نقش منصور سریال دردسرهای عظیم 2 ...... سریال «پایتخت 4» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در شب های ماه مبارک رمضان روی ...
در زمان ساخت سریال پایتخت سه احمد مهرانفر بازیگر نقس ارسطو به علت حضور در پروژه شاهگوش ... ساخت سریال پایتخت ۴ برای ماه رمضان ۹۴ خبر داد در سکانس بعدی برنامه احسان علیخانی از بیژن استرس که ..... واقا پایتخت چهار باحال بود من که نفهمیدم سارا و نیکا عوض شدن ... فیلم عالی بود وخیلی خنده دار دوستت تون دارم آقای سیروس مقدم.

علت پخش نشدن سريال پايتخت 4 | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/tag/علت-پخش-نشدن-سريال-پايتخت-4
علت پخش نشدن پايتخت 4 از زبان سيروس مقدم · سيروس مقدم. یک نت سیروس مقدم در مورد آخرین ساخته اش که یک ملودرام پلیسی اکشن به نام«میکائیل» است، به فارس ...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیروس مقدم خیلی زیرکانه توانسته این موضوع را بیان. کند و تا پایان این سریال ... گفتگویی را با این بازیگر ترتیب داده که در ادامه می خوانید:.

دانش آموز ویدئوی «شیب، بام!؟» بازیگر «پایتخت4» شد

jamejamonline.ir/.../دانش-آموز-ویدئوی-شیب،-بام-؟-بازیگر-پایتخت4-ش...
۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از سوی محسن تنابنده نویسنده و بازیگر مجموعه پایتخت به عنوان یکی از بازیگران ... برنامه سال تحویل شبکه سه سیما با نام «بهار نارنج» و با اجرای «احسان علیخانی» میزبان مهمانان متنوع و فشرده ای بود. .... تصویر دلیل ساخته نشدن «پایتخت ۴» به روایت سیروس مقدم .... تصویر خساست از زبان پرویز پرستویی+ عکس ...
۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - منگ هان چانگ، بازیگر نقش راحله همسر ارسطو در پایتخت‌۳، بیش از چهار سال است که در ایران زندگی می‌کند. او دانشجوی ترم دوم دکترای زبان و ادبیات فارسی در. ... اصلا نمی‌دانستم چه خبر است، نمی‌دانستم آقای سیروس مقدم کیست یا مثلا ... نامزد احسان علیخانی ممنوع التصویر شدن احسان علیخانی ماه عسل احسان علیخانی مادر ...

- دليل پخش نشدن ناگهاني اين برنامه تلويزيوني فاش نشد!

www.chekhabar.ir/.../دليل-پخش-نشدن-ناگهاني-اين-برنامه-تلويزيوني-...
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به دنبال پخش نشدن اين برنامه حاشيه‌ها آغاز شد؛ برخي علت لغو پخش «نقد فيلم» را ... از امشب احسان عليخاني به تلويزيون مي آيد! ... تنابنده و مهران فر بازيگران قطعي سريال جديد سيروس مقدم ... اشکالات سريال کيميا از زبان مخاطبان!

- صدف طاهريان دليل اصلي پخش نشدن آمين بود؟! - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../صدف-طاهريان-دليل-اصلي-پخش-نشدن-آمين-بود؟!
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تکذيب حضور بازيگر کشف حجاب کرده در "آمين" ... يکي از بازيگراني که به تازگي در خارج از کشور کشف حجاب کرده، دليل پخش نشدن سريال در شب گذشته بوده، تصريح ... از امشب احسان عليخاني به تلويزيون مي آيد! ... تنابنده و مهران فر بازيگران قطعي سريال جديد سيروس مقدم ... اشکالات سريال کيميا از زبان مخاطبان!

در آخرین برنامه ماه عسل چه گذشت؟ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ...

www.mehrnews.com/news/2861556/در-آخرین-برنامه-ماه-عسل-چه-گذشت
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی در آخرین قرار ماه عسل در ویژه برنامه روز عید فطر به ... مهمان دیگر این قاب میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون بود که برای ... اما جوان ها امروز نگاه درون دینی دارند و شاید علت ارتباط جوان ها با برنامه ... اتفاقی که با همراهی سیروس مقدم رقم خورد و امروز همان هایی که بیژن را مسخره می کردند از او امضا می گیرند.
بازیگر آتقی سریال آینه عبرت در زندان چه می کند ؟! + عکس دیدار با مادر مهربان ... پریوش نظریه: معروف شدن را دوست ندارم / گفتگو با وی + عکس ... زنانه‌ترین اثر سیروس مقدم ، سلطان سریال ایران زنان بازیگر ... اخبار جدید در مورد برنامه «ماه عسل ۹۳ » از زبان احسان علیخانی ... شهاب حسینی از علت واقعی بستری شدنش در بیمارستان می گوید
شواهدی مبنی بر ممنوع‌ التصویری بازیگر نقش ستایش نظرات متفاوت هنرمندان ... احسان علیخانی از دلیل تکراری شدن برنامه اش می گوید هادی ساعی در ... زنانه‌ترین اثر سیروس مقدم ، سلطان سریال ایران ... اخبار جدید در مورد برنامه «ماه عسل ۹۳ » از زبان احسان علیخانی ... شهاب حسینی از علت واقعی بستری شدنش در بیمارستان می گوید آیا سفر ...

ممنوع الکار شدن بازیگر سینما به دلیل شباهت به احمدی نژاد + ...

www.momtaznews.com/ممنوع-الکار-شدن-بازیگر-سینما-به-دلیل-شب/
توهین مجری شبکه من و تو ( سالومه ) به احسان علیخانی +عکس ... ممنوع الکار شدن بازیگر سینما به دلیل شباهت به احمدی نژاد +‌عکس ... کی‌مرام، جهانبخش سلطانی، جعفر دهقان، جهانگیر الماسی، سیروس مقدم، سیدضیاء هاشمی، امین حیایی، کامران ... جنجالی «لاله» خبر داد و گفت به من گفتند برای حضور در این پروژه باید زبان انگلیسی بلد باشم.

احسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با برندهایشان می آیند!

www.goodmoney.ir/cfdsfyspfrnjdsdsncdtdsdqndcdrctdscd.html
احسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با برندهایشان می آیند!سیروس مقدم «علی‌البدل» را برای ماه رمضان می‌سازد17 ژوئن 2015 ... مهدی مقدم خواننده‌ی پاپ و بازیگر در ...

کلکسیونی از بازیگران دوست داشتنی!

vista.ir/article/305652/کلکسیونی-از-بازیگران-دوست-داشتنی!
نویسنده: محسن تنابنده ▫ کارگردان: سیروس مقدمبازیگران: محمدرضا شریفی نیا، سروش ... دلایل کافی را برای مطرح شدن سریال سیروس مقدم در میان برنامه های نوروزی فراهم می آورند. .... آموزش زبان انگلیسی در مرکز زبان گات ◊ higlc.com ... احسان علیخانی بر بالین سارا عبدالملکی / فیلم - احسان علیخانی بزرگ ترین آرزوی مشهورترین دختر ...

هفت صبح | خبرهای فرهنگی

7sobh.com/cat/culture/page/67/
تصاویری از شخصیت‌های سریال «پایتخت۴» به کارگردانی سیروس مقدم به ... فرج‌الله سلحشور کارگردان، در مراسم تجلیل از خود باز هم حرف‌های پرحاشیه‌ای بر زبان راند. ... کتاب «آدری در خانه» که به قلم لوکا دوتی پسر این بازیگر بریتانیایی منتشر شده ... مهراب قاسم‌خانی در جواب منتقدان احسان علیخانی عنوان کرد: صورت پلاستیکى، اشک ...

ساعت پخش پایتخت 4 + عکس های بازیگران سریال پایتخت 4

www.amazing.ir/.../interview-with-mohsen-tnabndh-about-making-capit...
ساعت پخش سریال پایتخت 4 عکس بازیگران پایتخت 4 داستان سریال پایتخت 4 ساخت ... تا امروز در چین جلوی دوربین سیروس مقدم رفتند و گروه تا یک هفته دیگر ... او رونمایی شد اما حالا در قسمت چهارم مجموعه قرار است بحث پدر شدن ارسطو مطرح شود. ...... چهل سال پیش سمنان از مازندران جدا شد برخی از مناطق مازندرانی زبان مثل شهمیرزاد و ...
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی در یک برنامه تلویزیونی از بیژن به عنوان مهمان دعوت کرد و پس از آن محسن تنابنده طراح قصه پایتخت قول داد که او را به عرصه بازیگری ... دانش آموز خود فیلم بگیرد و آن فیلم پس از دست به دست شدن، در فضای مجازی منتشر می شود. ... آقای سیروس مقدم گفته بود که دیگر «پایتخت» نمی سازد اما اکنون شاهد ...

حاشیه نگاری نوروزی؛از اعتراف احسان علیخانی تا به حرف آمدن ...

www.ghatreh.com/.../حاشیه-‏نگاری-نوروزی-اعتراف-احسان-علیخانی-حرف-آمد...
۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حاشیه نگاری نوروزی؛از اعتراف احسان علیخانی تا به حرف آمدن قلقلی! ... علت فراری شدن مجیدی و علی کریمی ... در یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان اعلام کرد از عرصه بازیگری کناره گیری کرده است. ... دارد، نشان از آن داشت که جای خالی سریال محبوب سیروس مقدم و گروهش در کنداکتور نوروز به این راحتی پر نخواهد شد.

چرا «احسان علیخانی» بازیگر نشد؟ | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

various.pegahonline.ir/news/.../چرا-احسان-علیخانی-بازیگر-نشد/
سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردانی «پایتخت 4» و ... بر اثر واژگون شدن قایق حامل پناهجویان در سواحل غربی ترکیه پنج ایرانی که یکی از ..... به علت وابستگی شدیدی که به خانوادم دارم نمیتونم قبول کنم و خانوادم هم میترسن. .... از مجریان شبکه پرس‌تی‌وی – شبکه خبري انگليسي زبان صدا و سیما– تایید کرده ...

يالثارات | تیتر دانلود

downloadtitreha.ir/tag/يالثارات/
جنایت اخلاقی بی‌سابقه در آمریکا/ بازیگر هالیوود «سونامی ایدز» به راه ... علت مسدود شدن کانال های غیر اخلاقی تلگرام از زبان مدیر تلگرام .... سیروس مقدم پاسخ داد دلیل انتخاب ناکجا آباد برای سریال میکائیل/ «۶۰, مصاحبه خواندنی با فهیمه و رحمت سریال پایتخت!, ناراحتی خانم بازیگر ... نویسنده «آن ۲۳ نفر» به‌ احسان علیخانی نامه نوشت

نسخه چاپی - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/print/423576
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات پایتخت4 از زبان ریما رامین‌فر ... احسان علیخانی در یک برنامه تلویزیونی از بیژن به عنوان مهمان دعوت کرد و پس از آن محسن تنابنده طراح قصه پایتخت قول داد که او را به عرصه بازیگری بکشاند تا این بار به جای ... آقای سیروس مقدم گفته بود که دیگر «پایتخت» نمی سازد اما اکنون شاهد ساخت سری چهارم آن هستیم.

اختصاصی سید علی ضیا - احسان علیخانی

star64.blogfa.com/tag/احسان-علیخانی
علی ضیا و احسان علیخانی / برنامه سال تحویل شبکه 3 سیما در سال 1393 ... در این گروه می توان افرادی همچون سیروس مقدم، احسان علیخانی و عادل فردوسی پور را ... آزاده نامداری، فرزاد حسنی، مرتضی حیدری و بازیگران سریال آوای باران جزو این گروه هستند. ..... که می‌خوانید با یک سری جملات هم برخورد کردیم که مدام از زبان احسان علیخانی تکرار ...
۳ روز پیش - سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردان. ... سپتامبر صادر کرده است · عوامل موثر لکنت زبان در کودکان · دندان درد در کودکان ... سه ستاره،احسان علیخانی*** سه ستاره برای رسانه بی ستاره! ... دفاع امیرجعفری از حقوق حیوانات و واکنش تنابنده به بازیگر شدن فوتبالیست‌ها- در «سه ستاره» چه گذشت؟
بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکس متفاوتی از ... افزایش کرایه تاکسی ها که امسال برخلاف سال های گذشته به دلیل تک نرخی شدن .... سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردانی «پایتخت 4» و .... در روزهای سخت تأکید کرد گفت: برخی کسانی که در دوران مبارزه زخم زبان و طعنه می زدند ...

احسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با - تاپ 3

top3download.ir/p/db2249fbb39e108e803d720aee63ddd418
درد سر های عظیم 2 به گونه ای است که با پیدا شدن بچه ای در ماشین خانواده لطیف که برای ... باید منتظر ماند و دید احسان علیخانی و سیروس مقدم با برند هایشان و برزو نیک نژاد با سری ... چهره های مشهور با همسرانشان (82) ایرج نوذری سکوت چندساله خود را شکست / از علت کم کاری ... ویژگی های سریال شهرزاد از زبان پریناز ایزدیار و گلاره عباسی!
... را دارند · مهاجمان تیم ملی اسپانیا تصاویر · پروژه رشته کامپیوتر به زبان sql و vb (سیستم داروخانه) ... ناکامی علیخانی برملا خبر خوش کارگردان «پایتخت»/ مجری «سه ستاره» بازیگر نشد؟ ... برنامه ستاره,احسان علیخانی,سریال کیمیا ... در ادامه، «سه ستاره» که شب پر مهمانی را پشت سر گذاشت، ابتدا سیروس مقدم جلوی دوربین آمد و عنوان ...

نقد سریال پایتخت 4 - رها ماهرو

doorbiin.blogsky.com/1394/03/27/post-108
در زمان ساخت سریال پایتخت سه احمد مهرانفر بازیگر نقس ارسطو به علت حضور در پروژه ... بعدی برنامه احسان علیخانی از بیژن استرس که کلیپ خنده دارش در بین ایرانیان ... کمک کرد گفت تا سختی که برای کم کردن وزن خود و کشتی گیر شدن کشیده است. ... فقط سه نفر با ساخت پایتخت ۳ موافق بودند، من، سیروس مقدم و الهام غفوری.
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل قطع شدن شبکه پرشین تون و فرکانس جدید ۲۶ دی ۹۳. 101,080 بازدید ... خبرهای جدید درباره ماه عسل ۹۳ از زبان احسان علیخانی. ۶۷ نظر .... سریال میکائیل سیروس مقدم بزودی از شبکه یک سیما در فروردین ۹۴ پخش می شود . متین ستوده یکی از بازیگران این سریال است که عکس سلفی او را قرار داده ایم . عکس های سلفی ...
احسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با برندهایشان می آیند! ... در سال گذشته با وجود تداخل جام جهانی با ایام رمضان حرف و حدیث های زیادی پیرامون دیده شدن برنامه ها و ... امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگر بازیگران سریال «گاهی به .... خرید و فروش اتومبیل به زبان Asp.net | کدنویسی قالب Psd شما (فقط چتروم) !

دلیل جدا شدن سیروس از در حاشیه 2 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=دلیل+جدا+شدن+سیروس+از+در+حاشیه+2
سيروس تقی نژاد بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون دار فانی را وداع گفت. نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه ی شخصی اینستاگرامش از ...
میکائیل عنوان سریال جدید سیروس مقدم می باشد که به قلم سعید نعمت اله نوشته شده و تهیه ... برچسب ها: , بازیگر نقش یاس در سریال میکائیل, بازیگران سریال میکائیل, بازیگران .... بعد از اعلام رسمی پخش قطعی برنامه «ماه عسل» در ماه رمضان امسال، احسان علیخانی روز قبل از .... عاشق شدن ساده ولی رهایی از شكست عشقی دردآور است.

علت حذف "بهبود" از "پایتخت"/قول تنابنده به بیژن چه میشود ؟

www.parsine.com/.../علت-حذف-بهبود-از-پایتختقول-تنابنده-به-بیژن-...
محسن تنابنده - بازیگر و نویسنده «پایتخت» - درباره‌ی عدم حضور مهران احمدی در سری ... علت حذف "بهبود" از "پایتخت"/قول تنابنده به بیژن چه میشود ؟ ... محسن تنابنده ، احمد مهران فر ، مهران احمدی ، سیروس مقدم ، پایتخت ، شیب بام .... به نظر من این سریال اصلا جالب نیست چرا که اقای مقدم خواستن مردم روبخندونن ولی .... از زبان قم تا زبان قوم.

نه بازیگری که ممنوع التصویر - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=نه%20بازیگری%20که%20ممنوع%20التصویر&page...
احسان علیخانی : یک جاهایی خیلی بی پروا هستم که اصلا خوب نیست! ... کمرنگ شدن حضورش در سینما، بازخورد مردم و خلاصه دور شدنش از دنیای بازيگري و . ... علت سفر فاطمه معصومه(س) به قم چه بود؟ ... تابوشکنی سیما درکشف حجاب بازیگر زن فارسی زبان در سریال کیمیا / .... تنابنده و مهران فر بازیگران قطعی سریال جدید سیروس مقدم.

عکس های سریال پایتخت ۴ ماه رمضان ۹۴ زمان پخش سیروس مقدم

www.masiryaban.ir/ctdtfyspfrdtnsvctdxdnsnfnsdqrctdycd.html
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رمضان,احسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با برندهایشان ...3 آوريل 2015 ... بازیگران زن و مرد سریال پایتخت 4 ماه رمضان 94, جزئیات اطلاعات ...
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فحاشی مجری من و توبه احسان علیخانی · مذاکرات ایران و 1+5 تمدید شد .... جدیدا که مد کردن مثل پسرا تیپ میزنن پسرا شدن زن دخترها هم شدن پسر اخر زمان که میگن همینه ... با لادن طباطبایی درباره وظیفه مادری اش، دوری از بازیگری و فعالیتش در مورد .... سیروس مقدم، یک کارگردان درجه یک است؛ می‌گویم درجه یک به این خاطر که ...

جهان نيوز - غیبت «بهبود» در «پایتخت۴»

jahannews.com/fa/doc/.../غیبت-بهبود-پایتختÛ...
به گزارش جهان، «نسرین نصرتی» بازیگر نقش فهیمه در سریال «پایتخت۴» در گفت‌وگو با ... نصرتی که در «پایتخت ۲ و ۳» نیز حضور داشته است، درباره ادامه دار شدن این سریال ... انتخاب شده است که باید در این زمینه به سیروس مقدم و عواملشان احسنت گفت. ... سال تحویل آقای احسان علیخانی بهش قول داد نقش پسر بهبودو بهش بدن چی میشه؟
شبی که ستاره ها کنار پدر علی طباطبایی اشک ریختند/شریفی نیا، سیروس مقدم، آرمین زارعی، اشکان خطیبی و ... پرده برداری میلاد کی مرام از قرارداد بزرگش با یک برند مشهور پوشاک/هنوز هم مرگ علی طباطبایی را باور نکردم/به احسان علیخانی پیشنهاد بازیگری دادم اما قبول نکرد/من .... فیلمی از لحظه دلخراش له شدن یک گدا زیر چرخ‌های خودرو.
hodana.ir/fa/news/89132/سوژه‌های-ماه-عسل-94-در-مرحله-نهایی-شدن - ذخیره شده. 2 ساعت قبل . ... احسان علیخانی و سیروس مقدم در ماه رمضان با برندهایشان می آیند! - شمسه ... اخبار جدید در مورد برنامه «ماه عسل ۹۳ » از زبان احسان علیخانی · عکسی که احسان علیخانی در ... بازیگران اردیبهشت 94, عکس جدید بازیگران ایرانی اردیبهشت 94. مشاهده ادامه ...

دانلود سریال پایتخت 4 - دانلود فیلم 2016

salamdl.com › سريال › ايراني
در زمان ساخت سریال پایتخت سه احمد مهرانفر بازیگر نقس ارسطو به علت حضور در ... پایتخت ۴ در تعطیلات نوروزی ۹۴ نبود و این موضوع از زبان عوامل سریال پایتخت بارها ... که در برنامه بهار نارنج احسان علیخانی محسن طنابنده از ساخت سریال پایتخت ۴ برای ... و کارگردانی همسرش سیروس مقدم زمزمه هایی برای ساخت سریال پایتخت ۴ آغاز شد.

عکس های اشکان خطیبی و سیروس مقدم در شیراز · جدید 94 -گهر

gahar.ir/عکس-های-اشکان-خطیبی-و-سیروس-مقدم-در-شیرا/
۷ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از بازیگران ایرانی : در کافی شاپ من برای ابراز عشق دست همدیگر را نگیرید! ۱۸ اسفند ... اشکان خطیبی و سیروس مقدم جمعه ۱ آذر ۹۲ میهمان برنامه خوشا شیراز بودند. عکس های ... علت ازدواج نکردن جورج کلونی ... رامبد جوان مهمان برنامه سه ستاره احسان علیخانی شد ... حواشی جالب دید در شب دکتر ظریف از زبان رشیدپور.
هومن برق نورد و جواد عزتی از اهالی دودکش همراه با احسان علیخانی کسانی بودند که ... شاید انتخاب بعضی سوژه های خوب و تاثیرگذار، «ماه عسل» امسال را بدجوری سر زبان ها انداخت و ... مهمترین ویژگی بازی برق نورد این است که برخلاف بسیاری از بازیگران کمدی .... کارگردانانی چون سیروس مقدم و محمد مهدی عسگرپور تا چه اندازه در پوشاندن ضعف ...

کافه سینما - «پایتخت ۴» ساخته نمی‌شود/ گلایه‌ شدید محسن ...

www.caffecinema.com/.../1690-«پایتخت4»-ساخته-نمی‌شود-گلایه‌-شدید...

کافه سینما- سیروس مقدم درخصوص ادامه ساخت سریال «پایتخت» توضیح داد: همین جا اعلام می‌کنم ... بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال «پایتخت» درخصوص خبر ساخته نشدن .... ما تمام این تکه کلام‌ها را از زبان مازندرانی‌ها شنیده‌ایم و به دلیل این که خودم شخصا .... سال تلویزیون، در برنامه "سه ستاره" احسان علیخانی، چه افراد و نهادهایی هستند؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,122
  • بازدید ماه : 4,122
  • بازدید سال : 102,532
  • بازدید کلی : 456,890
  • کدهای اختصاصی