loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 444 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

دروغ های بزرگ تبلیغ ماهواره ای در زمینه پزشکی و آرایشی

مدام در میان پخش فیلم و برنامه های دیگر ، تبلیغاتی با تیزرهای خوش رنگ و لعاب بر روی صفحه می آیند. از قرص های لاغری تا کفش های جادویی ولی به راستی کدام یکی از اینها راست و کدام یک دروغ هستند؟

7 دروغ بزرگ پزشکی شبکه های ماهواره ای

داروهای کاهش وزن در 2 هفته

این داروها فاجعه بارند! این جمله را باید اول از همه می آوردم تا مبادا حتی یک درصد به فکر استفاده از آنها بیفتید! اگر کمی، فقط کمی به مدل های این تبلیغات دقت کنید متوجه می شوید که همگی بدون استثنا ورزشکار هستند و برای همین اندام شان لاغر و متناسب است. ادعاهایی مثل «دیگر احتیاجی به ورزش های سخت و نفسگیر نیست» یا «ظرف یک ماه 8 تا 10 کیلو لاغر شوید» را بشنوید ولی باور نکنید! آنهایی که باور کردند دچار دردسرهای وحشتناکی شدند که دکتر محمد هاشمی دبیر انجمن پیشگیری از چاقی درباره آنها به همه افراد هشدار می دهد؛ «اساسا تبلیغات دارو غیر مجاز و غیر قانونی است. دارو باید با توجه به شرایط بیمار و توسط پزشک متخصص تجویز شود.» دکتر هاشمی می گوید: «تحقیقاتی در پژوهشکده غدد دانشگاه شهید بهشتی روی داروهای مدعی لاغری انجام شده که نتایج بسیار تکان دهنده ای دارد. این داروها نه تنها به هیچ وجه گیاهی نیستند بلکه به دلیل داشتن هورمون تیروکسین و ایجاد پرکاری تیروئید به صورت مصنوعی باعث لاغری می شوند. بعضی از این داروها هم حاوی ماده ای است به نام گرد فرشته که نوعی مخدر است و باعث بی اشتهایی فرد می شود. جالب است بدانید شاید این قرص ها در کوتاه مدت باعث لاغری شود اما بعد از مدتی نه تنها تمام وزنی که از دست رفته دوباره برمی گردد، بلکه ممکن است وزنتان بیشتر از قبل هم شود.»

تبلیغ ماهواره ، دروغ های ماهواره ای ، دروغ های بزرگ در تبلیغات

دروغ های پزشکی در تبلیغ ماهواره

به تبلیغات ماهواره ای اعتماد نکنید

یادتان باشد که تبلیغاتچی ها هر کاری می کنند که شما را تحت تاثیر قرار دهند. از آوردن مدل های زیبا با پوست های صاف و شفاف و مردانی که موهایشان پرپشت است گرفته تا دستکاری های بزرگ در واقعیت. مثل همان تبلیغی که درباره قرص های افزایش قد انجام می دهند. شما منبع درآمد این تبلیغات هستید. قبل از اینکه تحت تاثیرشان قرار بگیرید کمی فکر کنید، از خودتان بپرسید اگر هزینه تهیه این محصولات را به معاینه شدن توسط یک پزشک متخصص اختصاص دهید بهتر نیست؟ قطعا بهتر است. دارو، ماکارونی یا برنج نیست که برای همه افراد مناسب باشد، باید توسط پزشک متخصص و با توجه به شرایط فرد تجویز شود نه با یک تبلیغ ساده. به قول دکتر هاشمی حتی اگر دارویی که می خواهید مصرف کنید را از داروخانه و با مجوز وزارت بهداشت تهیه کرده اید سر خود این کار را انجام ندهید. یک داروی خیلی ساده و تایید شده ممکن است برای شما زیانبار باشد. دکتر باریک بین هم می گوید معلوم نیست این داروها کجا تولید شده اند:«خیلی وقت ها مراجعان ما با استفاده از این کرم ها دچار حساسیت های تماسی و اگزما شده اند.» مطمئن باشید هیچ کس به اندازه خودتان و پزشک متخصص تان نگران سلامت شما نیست. به بقیه اعتماد نکنید!

کرم رفع دائمی موهای زائد

درباره کرم هایی که مدعی رفع دائمی موهای زائد بدن هستند هم از پزشک متخصص این زمینه سؤال کردیم. دکتر بهروز باریک بین به ما گفت:« اصولا هیچ دارویی وجود ندارد که بتواند به صورت دائمی فولیکول های موی زائد را از بین ببرد.» البته داروی معروفی به نام «ونیکا» وجود دارد که به دنبال استفاده از آن رشد مو کاهش پیدا می کند. اما کاهش مو تا زمانی ادامه خواهد داشت که از این دارو استفاده شود. زمانی که مصرف دارو قطع شود، رشد موهای زائد دوباره شروع می شود.»

بنابراین ادعای این تبلیغ هم دروغین است! اگر اسپری ها یا کرم های از بین برنده دائمی موهای زائد وجود داشتند اول از همه در مقالات و کتاب های علمی تایید می شدند و دیگر این همه کلینیک های رفع موهای زائد توسط لیزر افتتاح نمی شد! تبلیغات زیبایی بخش بزرگی از تبلیغات ماهواره ای را تشکیل می دهند. چرا که تبلیغاتچی ها از اهمیت زیبایی برای مخاطبان شان آگاه هستند. اما شما جزو دسته ای باشید که گول نمی خورند! 

دستگاه های ورزشی جادویی

تعداد دستگاه های ورزشی که در ماهواره ها تبلیغ می شود روز به روز بیشتر می شود. در این تبلیغات شما اغلب افراد ورزشکار و خوش اندام را می بینید که خیلی راحت با دستگاه کار می کنند. بیشتر وقت ها، تصاویر افرادی که چاق بوده اند و بعد «مثلا» با استفاده از این دستگاه ها لاغر شده اند هم ضمیمه این تبلیغات می شود. با نشان دادن این تصاویر، افراد چاق با این عکس ها احساس همذات پنداری می کنند و درست در این لحظه است که ممکن است گرفتار تبلیغات شوند. اما نظر متخصص ما در این مورد چیست؟ آیا این دستگاه ها می توانند خطرآفرین باشند؟ جواب او مثبت است؛ «هر فردی با توجه به میزان انعطاف پذیری و آمادگی جسمانی اش باید ورزش کند. ممکن است دستگاهی برای افراد ورزشکار یا بعضی از سنین مناسب باشد، ولی مشخصا نمی تواند برای همه خوب باشد.» استفاده از این دستگاه های ورزشی متاسفانه تاثیراتی دارد که می تواند باعث دیسک ستون فقرات و گرفتگی های عضلانی شود. دکتر امید ظهور اسم دستگاه را نمی گوید، اما جمله ای می گوید که تکان دهنده است؛ «به جرات می گویم که بعضی از این دستگاه ها تعداد بیماران ما را بیشتر کرده اند.»

رفع موهای زائد ، دروغ های بزرگ در تبلیغات ، تبلیغ ماهواره

کرم های رفع موهای زائد و دروغ های ماهواره ای در تبلیغات محصولات آرایشی

قرص های افزایش قد

ترفند تبلیغ این محصولات خیلی ساده اما تاثیرگذار است. آنها ابتدا جملات و سؤالاتی را مطرح می کنند که مخاطب را به همراهی با تبلیغ وا می دارد مثلا آیا شما هم از کوتاهی قد رنج می برید؟ یا اینکه آیا شما هم به دلیل داشتن قد کوتاه نمی توانید با فرد مورد علاقه تان ازدواج کنید؟ کافی است جواب مخاطب مثبت باشد تا به قلاب گیر کند! حالا وقت آن می رسد که تبلیغ برای حل این مشکلات محصول خودش را معرفی کند. این محصول ادعا می کند، می تواند باعث رشد قد افراد در هر سنی شود (برای همین هم تصویر افراد بالغ را نشان می دهد که ناگهان قد کشیده اند!) اما آیا چنین چیزی ممکن است؟

دکتر امید ظهور، متخصص طب فیزیکی در این باره جواب کوتاه اما کاملا قانع کننده ای دارد: «چنین چیزی اصلا امکان ندارد و دروغ محض است، چون بعد از یک سنی اپی فیزها بسته می شوند.» آخرین سن برای رشد استخوان ها و اصطلاحا قد کشیدن 17 تا 18 سالگی است، البته این سن با توجه به مسائل ژنتیک و نژادی می تواند کمی متفاوت باشد بنابراین خاصیت این قرص ها نه تنها دروغ است بلکه ممکن است باعث ایجاد عوارض هم شود.

کفش های طبی لاغرکننده

آدم های خندان در حالی که کفش های سفیدی را به پا کرده اند و خیلی راحت راه می روند و ورزش می کنند محتوای این تبلیغ را تشکیل می دهند؛ تبلیغی که اولا ادعا می کند کفش هایش «طبی» است و ثانیا می گوید بر اثر نیرویی که به زمین وارد می کند باعث «لاغر شدن» افراد می شود! از متخصص این زمینه دکتر امید ظهور در این باره هم سؤال کردیم. جالب است بدانید این ادعا هم دروغ است؛ «کفش طبی مثل عینک است و با توجه به هر فردی باید اسکن شود.» دکتر می گوید استفاده از کلمه طبی به خیلی از محصولات ارزش افزوده می دهد. برای همین هم در این تبلیغات خیلی از این عبارت استفاده می شود. طبی بودن وقتی این معنی را می دهد که زیر نظر پزشک و برای شرایط بیمار ساخته و ضمنا اسکن هم شده باشد در غیر این صورت کفش طبی بودن معنایی جز دروغ بودن ندارد!

اسپری ضد واریس

واریس مشکل خیلی هاست؛ مشکلی که در این تبلیغ ادعا می شود تنها با یک اسپری قابل حل شدن است! اما واقعیت با ادعاهای این تبلیغ خیلی فرق می کند. دکتر بهروز باریک بین، متخصص پوست می گوید برای اینکه علت واریس مشخص شود باید حتما بررسی هایی صورت بگیرد؛ «با سونوگرافی داپلر و معاینات محل نارسایی وریدی مشخص می شود.» بعد از آن با توجه به کوچک یا بزرگ بودن واریس، نحوه معالجه هم فرق خواهد داشت. اگر واریس کوچک باشد لیزر، درمان مناسبی خواهد بود اما اگر بزرگ باشد، جراحی و در موارد ورود به رگ ها لیزر و سوزاندنشان بهترین روش درمان است. هر دو نحوه درمان باید کاملا تحت نظر پزشک متخصص صورت بگیرد؛ «چطور می شود شما از یک دارویی استفاده کنید و آن دارو آنقدر نفوذ و قدرت داشته باشد که وارد پوست شود، داخل رگ برود و آن را از بین ببرد؟ اصولا این تبلیغات کذب هستند.»

شانه لیزری؛ پر پشت کننده مو

ریزش مو یکی دیگر از مشکلاتی است که به خصوص بین آقایان شایع است. تعجبی ندارد اگر مخاطبان این تبلیغ بیشتر آقایان باشند. یکی از تصاویری که در این تبلیغ دیده می شود تصویر سر مردی است کهموهایش ریخته و بعد با استفاده از شانه لیزری که نور قرمزی دارد موهایش دوباره می رویند و پرپشت می شوند! راستش کذب بودن این تبلیغ در این نیست که شانه های لیزری وجود ندارند، بلکه در تصویر موهای پر پشت مرد حاضر در تبلیغ است!

واقعیت این است که شانه های لیزری واقعا وجود دارند و نوع معتبر آنها تحت تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده است . این شانه ها با لیزر کم توان فولیکول های مو را تحریک می کنند اما تاثیرشان آنقدر نیست که تبلیغات ادعا می کنند. دکتر باریک بین درباره میزان این تاثیر می گوید:«کلاه یا شانه لیزری در حد خیلی کم یا متوسط تاثیر دارد، اینطور نیست کسی که موهایش ریخته با استفاده از این کالاها خرمنی از مو به دست بیاورد. اگر دستگاه استاندارد و توان لازم را داشته باشد می تواند باعث قطور شدن موهای کرکی شود.» اگر قرار است از این شانه ها استفاده شود بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و به دنبال موارد استاندارد و تایید شده باشید. هیچ تضمینی وجود ندارد که شانه های ماهواره ای دستگاه های اصل باشند، اشعه لیزرشان استاندارد باشد یا حتی از لامپ های ال ای دی به جای لیزر استفاده نکرده باشند!

شماره تلفن های موقت؛ویژگی تبلیغات

اگر دقت کرده باشید تلفن هایی که برای تهیه این محصولات ارائه می شود بیشتر شماره هایی موقتی هستند که ممکن است طی چند روز بعد عوض شوند. دکتر هاشمی می گوید: «اگر برای تهیه این محصولات تماس بگیرید متوجه می شوید که هیچ جای خاصی برای ارائه آنها وجود ندارد و محصول قرار است با پیک به دست شما برسد. حتی اگر راجع به پیک پیگیری کنید تا ببینید که محصول را از کجا تهیه کرده، متوجه می شوید که او هم بی خبر است، چون فردی محصول را به محل پیک تحویل داده و رفته است! بنابراین هرگز به چنین مواردی که معلوم نیست از کجا آمده اعتماد نکنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تبليغ دروغ ماهواره اي پزشکي و آرايشي

zanboorijoon.rozblog.com/post/37
۵۶ دقیقه پیش - 7 تبليغ دروغ ماهواره اي پزشکي و آرايشي 1 . هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/KeywordNews/307?PageNum=4&PageNum=8سخنگوی…,7 تبليغ ...
۲ ساعت پیش - 7 دروغ بزرگ پزشکی شبکه های ماهواره ای. داروهای کاهش وزن در 2 هفته. این داروها فاجعه بارند! این جمله را باید اول از همه می آوردم تا مبادا حتی یک درصد به ...
۱۳ دقیقه پیش - دروغ های بزرگ تبلیغ ماهواره ای در زمینه پزشکی و آرایشی. مدام در میان پخش فیلم و ... 7 دروغ بزرگ پزشکی شبکه های ماهواره ای. داروهای کاهش وزن در 2 ...
۳ ساعت پیش - دروغ های بزرگ تبلیغ ماهواره ای در زمینه پزشکی و آرایشی. مدام در میان پخش فیلم و برنامه های دیگر ، تبلیغاتی با تیزرهای خوش رنگ و لعاب بر روی ...

7 تبلیغ دروغ ماهواره ای! پزشکی و آرایشی | News File

newsfile.ir/news/7+تبلیغ+دروغ+ماهواره+ای!+پزشکی+و+آرایشی
آنچنان با اشتیاق پای برنامه های ماهوراه ای می نشینیم و به تبلیغات آنها توجه می کنیم که هرچیزی را به راحتی قابل باور می دانیم. آشنا شوید با بزرگترین دروغ های ...

7 تبلیغ دروغ ماهواره ای! پزشکی و آرایشی - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../7-تبلیغ-دروغ-ماهواره-ای-پزشکی-و-آرایشی
خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-zn-Images-salamat-21.jpg- ...

۷ دروغ پزشکی شبکه‌های ماهواره‌ای - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../۷-دروغ-پزشکی-شبکه‌های-ماهواره‌ای
۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تبلیغات ماهواره‌ای مثل داستان‌های باورنکردنی هستند؛ داستان‌هایی که آدم منتظر است آخرشان یک ... 1421; 0; پنج شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 09:29.

راست و دروغ تبلیغات ماهواره ای را بدانید!(قسمت دوم) - قطره

www.ghatreh.com/news/.../راست-دروغ-تبلیغات-ماهواره-بدانید-قسمت-دوم
بررسی منع تبلیغات محصولات غیرمجاز شبکه های ماهواره ای در دستورکار خانه ملتی ها ... یکشنبه، 23 اسفند 1394 ساعت 17:022016-03-13پزشكي ... (قسمت اول)در خصوص محصولات آرایشی و بهداشتی، دبیر انجمن .... 7 راه حل برای محافظت از ناخن های شکننده ...
سیاست وزارت ارشاد، ممنوعیت تبلیغات ماهواره ای کالاهای ایرانی و خارجی بدون مجوز بوده و ... مجوزی برای تبلیغات ماهواره ای دارو، تجهیزات و مواد مصرفی آرایشی، بهداشتی و پزشکی نداده است. ... حدود 7 هزار پرونده درخصوص تبلیغات ماهواره ای به نتیجه رسیده است ... تبلیغاتی &"کاهش وزن&" 7 دروغ پزشکی شبکه های ماهواره ای تبلیغات ممنوع!
۳ ساعت پیش - 7 تبلیغ دروغ ماهواره ای! پزشکی و آرایشی. تبلیغات. تبلیغات ... داستان و عکس های بازیگران سریال عشق اجاره ای – سری اول. عیدانه عموپورنگ برای ...

ماهواره - آکاایران

www.akairan.com/health/tag/ماهواره/
آیا داروهایی که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، قابل اعتمادند؟ ... به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، درمان ریزش مو. .... کردن این داروها بپردازند، در حالی که تمام این تبلیغات فقط اغوا کننده بوده‌ اند و کاملا دروغ هستند. ... بی‌کیفیتی محصولات آرایشی تبلیغی در ماهواره‌ها عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خرید ...

تبلیغات انتخاباتی - جستجو پیشرفته تبیان

search.tebyan.net/newindex.aspx?pid=19608...%22تبلیغات‌%22
قبل123456789بعد. Pause. 12345 ... حاشیه پزشکی. آرایشی در بازار به وسیله‌ تبلیغات ماهواره ای و . ... فرق بین تبلیغات پزشکی و آگاهی دادن بسیار است وقتی بحث سلامت بدن به میان می آید باید تبلیغات بر .... تازه‌‌ترین دروغ‌ رسانه‌های غربی.

وزیر بهداشت:داروی رشد قد دروغ است ،مردم فریب تبلیغات ...

www.khabaronline.ir/(X(1)S(a5lwjrdw4bpruvpuiazgi1kz))/detail/.../healt...
۵ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - وزیر بهداشت:داروی رشد قد دروغ است ،مردم فریب تبلیغات ماهواره ای را نخورند ... امروز درباره تبلیغات ماهواره ای دارو و مواد بهداشتی و آرایش توضیح داده: "تبلیغات اقلام آرایشی ... اینجانب ابراهیم افشین فرد بازنشسته علوم پزشکی به شماره ... عدد از آن را به سختی جور کردم 7 تای دیگر باقی میماند خواهش میکنم کمکم کنید از ...
7 اصل مهم در نگهداری ‌ماهی‌قرمز هفت‌سین ... امروزه طب ماهواره ای کم کم دارد یک رشته ای از پزشکی می شود. شما لابد جملاتی نظیر ... این طب، واقعی، علمی و آكادمیك نیست، بلكه طبی مبتذل، مبتنی بر دروغ گوئی و عوام فریبانه است. ..... آرایش عروس آگهی رایگان.

نتایج جستجو برای تبلیغات ماهواره ای؛ شعر طنز - صفحه 10 ...

khabarfarsi.com/search?...تبلیغات%20ماهواره%20ای؛%20شعر%20طنز...
تبلیغات ماهواره ای درمان دیابت با جراحی دروغ است .... آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و ملزومات پزشکی که از طریق شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، فاقد مجوز از وزارت ...
۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این را یک کارشناس دارویی در دادسرای ویژه جرایم پزشکی می گوید. .... دروغ آشکاری که تبلیغات داروهای ماهواره‌ای تکرار می‌کنند ... صابون ها و لوازم آرایشی متداول موجب افزایش چشمگیر اختلال هورمونی در بدن می شوند · محو تومور ... افتتاح دوباره بخش ویژه بیمارستانی که 7 سال از شروع بکارش میگذرد تنها برای اضافه شدن دو ...

درد پستان یا ماستالژی چیست؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/articles/details/2141/درد-پستان-یا-ماستالژی-چیست؟#!
به طوری که از هر 10 خانم 7 نفر در طول زندگی آن را تجربه می کنند. ... به هر دلیلی در مورد سرطان سینه نگران هستید به پزشک مراجعه کنید تا مشکل شما بررسی شود. ... درد سینه غیر دوره ای همچنین ممکن است از خارج از پستان ها مثل مفاصل و عضلات قفسه سینه و یا ... راست و دروغ تبلیغات ماهواره ای را بدانید! ... آیا معتاد محصولات آرایشی هستید؟

گزارشي از نحوه تبليغات بازرگاني برخي محصولات

64040.ir/fa/news/.../گزارشي-از-نحوه-تبليغات-بازرگاني-برخي-محصولا...
۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بررسي و تحليل نحوه تبليغات بازرگاني شركت سپيده ماهان كيش. ... پوست" و "کفش پیاده‌روی" و "دستگاه لاغری" را باید در شبکه‌های ماهواره‌ای سطح پایین می‌دیدیم و به دنبال آن، هشدارهای مکرر و فراوان متخصصان و پزشکان که این محصولات به هیچ ... پشتوانه اي علمي براي آن وجود ندارد واين حرف فقط يك دروغ تبليغاتي است.

برچسب ها - تبلیغات ماهواره ای

www.parsine.com/fa/tag/1/تبلیغات%20ماهواره%20ای
بازار آشفته لوازم آرایشی و بهداشتی/دخالت در وظایف متخصصین پوست. دخالت های نادرست و بی ... وظایف وزارت بهداشت است که دانشگاه های علوم پزشکی در... حال افزایش ... تصویب آن هستیم تا با تبلیغات ماهواره ای طبق ضوابط... آئین نامه ای به ... دروغ اعطای پناهندگی به رضازاده را دروغ خواند . .... آمار جراحی زیبایی در ایران 7 برابر اروپاست.
۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سوال – در خصوص تبلیغات ماهواره ای و داروهایی که در این شبکه ها در ارتباط با ... حتی برخی از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی به بیماران توصیه می کنند که دارویی که پزشک برای ... بعد از آن مطمئن شدم که این تبلیغات دروغ است .

طب ماهواره ای - وب سایت تخصصی اطلاعات دارویی و پزشکی مرهم

marham.ir/حقوق-بیماران-2/264-طب-ماهواره-ای.html
تبلیغات بخش اعظمی از برنامه های ماهواره ای را به خود اختصاص داده است (در بعضی موارد تا ... اين طب، واقعی، علمي و آكادميك نيست، بلكه طبي مبتذل، مبتنی بر دروغ گوئی و عوام .... بهداشتی و آرایشی که مجوزها و استانداردهای مراجع رسمی و مراکز معتبر پزشکی و ... 7- تضعیف نهادها و سازمان‌ های کنترل‌ کننده کیفیت و صادرکننده مجوزهای رسمی ...
اداره بهداشتی-آرایشی دانشگاه علوم پزشکی کرج (البرز) محل دیگری بود که بازرسی .... که برای به دست آوردن پول مقداری هم دروغ پخش کنند اما ایرانی‌هافکر می‌کردند که رسانه ملی آنها که ... ماجرای نمایش تبلیغات ماهواره‌ای از صداوسیما فقط به کرم حلزون محدود نمی‌شود و .... + نوشته شده در پنجشنبه بیستم تیر ۱۳۹۲ساعت 23:7 توسط Abdolkarim ...

سرقت وقت و پول افراد توسط تبلیغات خوش رنگ و لعاب ماهواره ...

il-bano.ir/.../سرقت-وقت-و-پول-افراد-توسط-تبلیغات-خوش-رنگ-و-لعاب-ماه...
7. مرداد 1393 - 20:40. کد مطلب: 156050. نسخه مناسب چاپ. تبلیغات ماهواره و ... یک کارشناس مسائل جامعه با بیان اینکه سازندگان تبلیغات ماهواره ای با ... وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اکثر تبلیغات ماهواره ای خصوصا کالاهای بهداشتی و درمانی دروغ است و روزی ... ای اشرافی گر، مُدگرایی، تجملات و زیاده روی در خرید خصوصا لوازم آرایش را ...

به کدام مرجع اطلاعات پزشکی اعتماد کنیم(اخبار و گزارشات) - ...

forum.iransalamat.com/.../به-کدام-مرجع-اطلاعات-پزشکی-اعتماد-کنیم-اخ...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۵ ه‍.ش. - مسلما برای همه ما مواردی پیش میاد که نیازمند اطلاعات پزشکی باشیم. ... نمایش نتایج 1 تا 7 از 7 مجموع ... ریزش مو- نادرست بودن تبلیغات کانال های ماهواره ای(گزارشات) ... دارويي، غذايي، آرايشي و بهداشتي مورد تبليغ در شبكه‌هاي مختلف ماهواره‌اي افزايش .... اما بعد معلوم شد كه اين دانشمند درباره كل قضيه دروغ گفته است و حتى ...

فرآورده تقلبی کاهنده وزن اسلیمینگ عوارض خطرناکی دارد

www.bultannews.com/.../فرآورده-تقلبی-کاهنده-وزن-اسلیمینگ-عوارض-...
۲۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اهواز - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از عوارض خطرناک به ... تو خارج هر چیزی آرایشی بهداشتی تستر داره اگر مورد قبول خریدار بود بعد ... سلام همه تبلیغات دروغ منم خریدم اما متاسفانه تاثیری نداشت تازه وقتی .... آره همه ی تبلیغات ماهواره ای مزخرفه حتی اون نایسر دایسر که دستگاه خورد ميشه اما سیب زمینی نه!

ارتباطات - ماهواره

ertebatat82.blogfa.com/cat-20.aspx
شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغات فریبنده‌ای برای محصولات آرایشی و بهداشتی انجام می‌دهند، در ... پزشکی و با ذکر ترکیبات و عوارض داروی مورد نظر و مواردی به غیراز تبلیغ دارو باشد. ... 7- تضعیف نهادها و سازمان‌های کنترل‌کننده کیفیت و صادرکننده مجوزهای رسمی .... را كه دلخواه باشد، خواه دروغ و مضر و خواه صحيح وسودمند و به هر شكلى، بيان نمود؟
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این میان، برخی از تولیدکننده‌های محصولات آرایشی و بهداشتی هم از این موضوع ... موضعی هستند که به ‌تازگی شاهد تبلیغ گسترده آنها در شبکه‌های ماهواره‌ای هستیم. ... نشستیم تا با راست و دروغ عملکرد این کرم‌های لاغرکننده موضعی آشنا شویم. ... با کمک این روش‌های علمی، پزشکی و مکانیکی، ما راه نفوذی به داخل سلول‌های ...

خبرگزاری تسنیم - از داروهای ماهواره‌ای تا تخریب پوست صورت ...

www.tasnimnews.com/.../از-داروهای-ماهواره-ای-تا-تخریب-پوست-صورت-ت...
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: پرونده‌های مختلفی از شکایت درباره داروهای ماهواره‌ای تا ... قاضی پرونده را به کمیسیون پزشکی تجدید نظر که متشکل از 5 تا 7 نفر از پزشکان .... دارویی، آرایشی و بهداشتی که از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغ می‌شود، غیرمجاز ... طب ماهواره‌ای، واقعی، علمی و آکادمیک نبوده بلکه طبی مبتذل، مبتنی بر دروغ ...

روزنامه اعتماد93/2/29: جنون لاغري، تب زيبايي

www.magiran.com/npview.asp?ID=2953244
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - magiran.com > روزنامه اعتماد > شماره 2964 29/2/93 > صفحه 7 (جامعه) > متن ... دروغ، شاخص ترين ويژگي تبليغات دارويي در شبكه هاي ماهواره هاي فارسي زبان است. ... شبكه هاي ماهواره اي، رضا لاري پور: مديركل روابط عمومي سازمان نظام پزشكي به ... هر مطلب پزشكي، بهداشتي، درماني، آرايشي بايد مجوز سازمان نظام پزشكي و اداره ...

دروغ اول آوریل فاکس نیوز چه بود؟! - یک پزشک - یک پزشک

1pezeshk.com/archives/2011/.../دروغ-اول-آوریل-فاکس-نیوز-چه-بود؟.htm...
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آرایش مجازی کنید! ... 4-7-2011 10-58-33 AM ... راستش را بخواهید «یک پزشک» و «وبلاگینا» بدشان نمی‌آمد که یک دروغ اول آوریل درست و حسابی جور کنند. .... این در حالی است که شبکه ماهواره‌ای GEM این کانال را تبلیغ می‌کند و زمانی که ...
تبليغات ماهواره اي، بازار گرم مصرف شبه داروها. ... 7. 8. 9. 10 ... محصولات بهداشتي و آرايشي تقلبي و همچنين داروهايي که در شبکه هاي ماهواره اي تبليغ مي شود بسيار ... معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي شيراز نيز با تاکيد بر لزوم اعتماد مردم به توليدات دارويي .... حال که همه آدم و عالم مي گويند آقا تقلب است، دروغ است، کلاهبرداري است و.
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1 هفته ago خبر پزشکی ... دیناروند افزود: فرآورده هایی که در شبکه های ماهواره ای خارج کشور تبلیغ می شوند عمدتا دارو نیستند و بیشتر فرآورده های آرایشی بهداشتی و مکمل هستند و با قاطعیت اعلام می ... دروغ است. ما بارها ... 7 ساعت ago ...

دکتر ماهواره ای فقط "قربونت برم" بلد است - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › علوم پزشکی
۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خوش مان بیاید یا نه، پزشک های ماهواره ای وجود دارند و عده ای از مردم هم پای صحبت ... تبلیغ به معنای معرفی خوب خویشتن در مفهوم فردی یا سازمانی است و در تمام ... تا آسیبی به مصرف کنندگان نرسید و صاحبان کالا به مردم دروغ نگویند. ... مدل آرایش اروپایی و لایت 2016; تعیین وقت سفارت کانادا; هر خانمی باید کجا سفر بره؟

جردن نیوز » TweakBit FixMyPC 1.7.0.4 + Portable رفع ...

jordannews.ir/tweakbit-fixmypc-1-7-0-4-portable-رفع-سریع-مشکلات-و...
۳ ساعت پیش - تکه چوب هایی که مجسمه های زیبا شدند · ازدواج بازیگران مشهور ایرانی در سال ۹۴ + تصاویر · ۷ تبلیغ دروغ ماهواره ای! پزشکی و آرایشی · واریز عیدی ۲۰۰ ...

جردن نیوز » TweakBit Driver Updater 1.7.0.4 + Portable به ...

jordannews.ir/tweakbit-driver-updater-1-7-0-4-portable-به-روز-رسانی-د...
۳ ساعت پیش - تکه چوب هایی که مجسمه های زیبا شدند · ازدواج بازیگران مشهور ایرانی در سال ۹۴ + تصاویر · ۷ تبلیغ دروغ ماهواره ای! پزشکی و آرایشی · واریز عیدی ۲۰۰ ...

از داروهای ماهواره‌ای تا تخریب پوست صورت توسط آرایشگر

shafaonline.ir/.../از-داروهای-ماهواره‌ای-تا-تخریب-پوست-صورت-توسط-آرای...
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شفاآنلاین : پرونده‌های مختلفی از شکایت درباره داروهای ماهواره‌ای تا ... را به کمیسیون پزشکی تجدید نظر که متشکل از 5 تا 7 نفر از پزشکان متخصص است، ارسال می‌کند. .... آرایشی و بهداشتی که از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغ می‌شود، غیرمجاز ... طب ماهواره‌ای، واقعی، علمی و آکادمیک نبوده بلکه طبی مبتذل، مبتنی بر دروغ ...

قرص افزایش قد (کلاه برداری به شیوه جدید لطفن توجه کنید) - ...

forum.shopkeeper.ir › انجمن › بخش متفرقه › گفتگوی آزاد
۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏8 نویسنده
... ها در افزایش قد دروغ محض بوده و کلابرداری می کنن اونم به شیوه ای جدید ... بیشتر هم توی محصولات آرایشی و بهداشتی که تو ایران توجه خاصی بهش میشه . ... مجازات اسلامی و دخالت در امور پزشکی اینها باید دکتر باشند تا بتونند ... 2013-04-25 #7 ... توی داروخونه ها حدود 20 الی 30 تومن هست ولی با تبلیغات ماهواره ای و .
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سنندج, 7°, 3.2m/s به سمت جنوب‌-جنوب‌غرب‌ ... دیناروند افزود: فرآورده هایی که در شبکه های ماهواره ای خارج کشور تبلیغ می شوند عمدتا دارو نیستند و بیشتر فرآورده های آرایشی بهداشتی و مکمل هستند و با قاطعیت اعلام می کنیم ... دیناروند گفت: این فرآورده ها هیچگونه مجوزی از وزارت بهداشت ندارند و ادعاها در این مورد دروغ است.

دخترانی در صدف

dokhtaranidarsadaf.blogfa.com/
X. تبلیغات ... کــه بتـونمـ پزشـکـی قبـول بـشـمـ شـآیـد تویکـی ازاین برنـامـه هـآهمـ دعـوتـمـ کـردن ... برچسب‌ها: ماهواره, شبکه های ماهواره ای, حجاب وعفاف, دخترانی درصدف, دختران ایرانی ... دروغ میگم؟؟!!بگو دروغ میگی. از پاهايي که نمي توانند تو را به اداي نماز ببرند، انتظار نداشته باش ... خــودمو توآرآیــش خفـه نمیکنــمـ وآسـه جـلـبــ تـــوجـــه!
میوه خیار تلخ حاوی ماده ‌ای شبیه انسولین است و مصرف روزانه حدود 60 گرم شیره این گیاه به کاهش مختصر ... 7-پسیلیوم یا اسفرزه ... هفت دروغ پزشکی که رسانه های جهانی به خورد شما می دهند!(قسمت اول. هفت دروغ پزشکی که رسانه های جهانی به خورد شما... تبلیغات ماهواره‌ای مثل داستان‌های باورنکردنی هستند. ... آیا معتاد محصولات آرایشی هستید؟
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخیرا در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، تبلیغاتی در مورد درمان قطعی دیابت از طریق اعمال جراحی متابولیک شده ... تصویر ۷ دروغ پزشکی شبکه‌های ماهواره‌ای ...
خبر پزشکی,اخبار سلامت,جدیدترین خبرهای پزشکی و سلامت ایران و جهان,اخبار پزشکی و سلامت روز,آخرین اخبار ... هفت دروغ پزشکی که رسانه های جهانی به خورد شما می دهند! ... 7 چای عالی برای سم زدایی بدن تان .... چطور بهترین برس‌های آرایشی را انتخاب کنیم-قسمت دوم .... مشکلات تناسلی مردان با تبلیغات ماهواره ای درمان پذیر نیست!

صد خبر

sadkhabar.ir/
جزیره ای زیبا در یونان · بازار فروش ماهی قرمز ... چرا باید عوامل ۸ ماه آشوب در تهران و عاملین شهادت۴۵نفر و دروغ زنندگان به انتخابات در فتنه ۸۸رفع حصر شوند؟ .... آگهی استخدام ورود اعضا ... قیمت گلکسی اس 7 در بازار ایران + تصاویر ... مرگ زن 50 ساله در مطب پزشک/طبابت با مجوز ابطال شده+سند ... عکس جدید فقیهه سلطانی بدون آرایش.
۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تبلیغات ... به گفته اين پزشك عمومي، آبهاي نيم‌گرم (30 درجه) مسكني براي ... آرایش عروس جدید 2016 + عکس .... 7 دروغ پزشکی شبکه‌های ماهواره‌ای !
جلد پنجشنبه گل/ شماره 7 استقلال به این بازیکن می‌رسد؟ .... فعالیت مافیایی تولید و توزیع کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی ... وی درباره 70 درصد باقیمانده نیز اظهار می‌دارد: 70 درصد دیگر تبلیغات ماهواره‌ای نیز دروغ محض است و بر اساس مطالعات و ... همچنین می‌توان با سفارش اینگونه محصولات که از ماهواره تبلیغ می‌شود، آدرس پستی ...

سرطان، بیماری پوستی و نازائی هزینه سنگین آرایش‌های افراطی

radkana.ir/سرطان،-بیماری-پوستی-و-نازائی-هزینه-سنگ/
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چرا دروغ می گوییم؟ ... سرطان، بیماری پوستی و نازائی هزینه سنگین آرایش‌های افراطی. تعداد بازدید: 97 تاریخ ارسال: ساعت 7:00 ب. ... مراکز درمانی به دنبال بهترین بیمارستان‌ها و پزشکان برای وضع حمل ایمن می‌گردند اما در عین حال ... شبکه‌های ماهواره‌ای که از هر فرصتی برای فروش محصولات نامرغوب خود با سریع‌ترین صورت ...
جنجال حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال پر ... مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت · مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن · پیش .... ایران عمدتاً از این برنامه به عنوان فرصتی برای تبلیغ کنسرت‌هایش استفاده کرد. .... دروغ سیزده خانواده ایرانی را به شهرت جهانی رساند (عکس).
... (8)keyomarssa · (8)zahrai22 · (7)1180062396 · (7)abolfazl1321 · (7)behsam ... پزشكي و سلامت ... پر و پا قرص برنامه‌های ماهواره‌ای باشند پخش تبلیغات پر زرق و برق و ... از انتشار و تبلیغ محصولات آرایشی و زیبایی و داروهای لاغری از طریق ماهواره انجام ... این فرآورده‌ها هیچگونه مجوزی از وزارت بهداشت ندارند و ادعا‌ها در این مورد دروغ است.
اداره بهداشتی-آرایشی دانشگاه علوم پزشکی کرج (البرز) محل دیگری بود که بازرسی شد و .... بعید نیست که برای به دست آوردن پول مقداری هم دروغ پخش کنند اما ایرانی‌هافکر می‌کردند که رسانه ملی آنها ... ماجرای نمایش تبلیغات ماهواره‌ای از صداوسیما فقط به کرم حلزون محدود نمی‌شود و کفش‌های .... خطیب جمعه سمنان: پیروز 7 اسفند مردم ایران هستند ...
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سازمان غذا و دارو: هرمحصولی از ماهواره تبلیغ شود، غیرمجاز می‌شود ... در انتظار تصویب آن هستیم تا با تبلیغات ماهواره‌ای طبق ضوابط برخورد کنیم. ... نمی‌شناسیم، اگر هر محصولی مجاز به تبلیغ باشد (مثل محصولات آرایشی و ... دروغ شاخ‌دار حضور همسر و فرزند سردار احمدی مقدم در یک پارتی! ... آتش زدن 7 نفر به اتهام جادوگری!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,080
  • بازدید ماه : 4,080
  • بازدید سال : 102,490
  • بازدید کلی : 456,848
  • کدهای اختصاصی