loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 1395 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

رفع ترک شکم پس از زایمان با روش های طبیعی

تغییرات ایجاد شدن در مادر باردار گاهی تا دوران پس از زایمان هم باقی می ماند. یکی از این تغییرات ترکهایی هستند که روی شکم ایجاد می شوند و با تغییر رنگ به صورت تقریبا ثابت می مانند. استفاده از چندین روش طبیعی برای رفع ترک شکم پس از زایمان می تواند گزینه ی مناسبی برای حل این مشکل باشد.محصولات آرایش بهداشتی زیادی از قبیل کرم ها و لوسیون ها در داروخانه ها برای رفع این ترک ها وجود دارند. عمل های جراحی زیبایی نیز در این زمینه صورت می گیرند که هم هزینه آن زیاد است و هم ممکن است نتیجه اش آنطور که انتظارش را دارید از آب در نیاید. بهتر است بدانید که ترک های پوستی به سرعت و به طور کامل از بین نمی روند. اما می توان اثر آنها را کمتر کرد. بهترین زمان برای درمان ترک های پوستی در اسرع وقت و به محض مشاهده آنهاست، زمانی که اولین ترک ها را در بارداری روی شکم خود مشاهده می کنید و یا حتی به نظر برخی دیگر پیش از ایجاد و رؤیت ترک ها باید دست به کار شد. برای پیشگیری و رفع ترک ها باید پوست را مرطوب نگه داشت و از خشک شدن آن جلوگیری کرد. هرچه پوستتان نرم تر و منعطف تر باشد، ترک های کمتری ممکن است روی پوست شما پدیدار شود.

ترک های پوست ناشی از حاملگی مشکل رایج اکثر بانوان در این دوران است. دلایل زیادی برای ایجاد این ترک ها وجود دارد که از میان آنها می توان به تغییرات هورمونی، کاهش چربی در ناحیه شکم پس از زایمان، انعطاف کم پوست، و ... اشاره کرد. در نواحی مختلف بدن به دلیل تجمع چربی خط هایی ایجاد می شوند. این خط ها معمولاً در ناحیه شکم، سینه، ران ها، باسن، پشت بازوها قابل رؤیت هستند. برای رفع ترک های پوستی باید صبر و شکیبایی به خرج دهید.

رفع ترک شکم با روغن درمانی

ماساژ منظم نواحی شکم، ران ها، سینه، باسن، و ... با روغن ها به نرم شدن پوست شما کمک می کند و می تواند از ایجاد ترک های پوستی جلوگیری کند. روغن های رایجی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر هستند.

* روغن زیتون

یکی از پر طرفدارترین روغن ها در دوران بارداری برای جلوگیری و رفع ترک های پوستی روغن زیتون است. مقداری روغن زیتون کف دستان خود بریزید و ناحیه شکم، و دور ناف و پهلوهای خود را به طور منظم ماساژ دهید. بلافاصله پس از مالیدن روغن روی ترک های پوستی حمام کنید. ممکن است این کار یک فرآیند زمان بر باشد، اما ارزشش را دارد.

همچنین می توانید روغن زیتون را با آب و سرکه مخلوط کنید و به عنوان کرم شب از آن استفاده کنید. استفاده از روغن زیتون باعث لایه برداری و رطوبت پوست می شود.

رفع ترک شکم ، روغن رفع ترک بدن ، رفع ترک روی شکم

برای رفع ترک شکم روغن درمانی کنید

* ماساژ با روغن های معطر

این روش یکی از مؤثرترین درمان های خانگی است. شما می توانید به روغن هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، مانند روغن نارگیل و روغن بادام، چند قطره از روغن های معطر نظیر روغن اسطوخودوس، رز، ژرمانیوم، و سایر روغن های معطر اضافه کنید. با این کار روغن بادام و نارگیل رقیق تر می شوند و به راحتی تمامی مناطق مورد نظر را ماساژ دهید.

* روغن کرچک

روغن کرچک را روی ترک های پوستی بمالید. سپس روی آن را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید. حال یک بطری حاوی آب داغ روی آن بگذارید. 30 تا 40 دقیقه به همین وضع باشید این کار به درمان ترک های پوستی کمک می کند. گرما باعث می شود منافذ پوست باز شوند و جذب روغن راحت تر انجام شود.

* ویتامین E

روغن ویتامین E را با مرطوب کننده مورد علاقه خود ترکیب کنید و به طور منظم روی ترک های پوستی بمالید.

* سایر روغن ها

شما همچنین می توانید از سایر روغن ها مانند روغن بادام، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن آواکادو، و روغن ویتامین E استفاده کنید. می توانید همه این روغن ها را با هم و به نسبت یکسان ترکیب کنید، و یا فقط یکی از آنها را روی پوست خود ماساژ دهید.

رفع ترک شکم با ژل آلوئه ورا

این گیاه پر طرفدار به از بین برنده ترک های پوستی معروف است. می توانید ژل آلوئه ورا را از داروخانه یا به طور طبیعی و تازه از خود گیاه بدست آورید. ژل را از گیاه تازه آلوئه ورا خارج کنید و به طور روزانه روی نواحی مورد نظر بمالید. این ژل باعث التیام و نرمی پوست شما می شود.

سفیده تخم مرغ برای رفع ترک روی شکم

سفیده تخم مرغ منبع غنی از پروتئین است، و استفاده از آن روی ترک های پوستی یک راه حل درمانی مؤثر به شمار می رود. این باور وجود دارد که پروتئین موجود در سفیده تخم مرغ باعث جوان سازی پوست می شود. سفیده تخم مرغ را با طور منظم روی ترک های پوستی بمالید و تأثیرش را مشاهده کنید.

رفع ترک شکم پس از زایمان با کره کاکائو

همانند روغن درمانی، می توانید از کره درمانی هم بهره ببرید. استفاده از کره کاکائو یا کره شیا به عنوان یکی از روش درمانی پر طرفدار برای ترک های پوستی به شمار می رود. استفاده از کره روی ترک های پوستی انعطاف پوست را افزایش داده و از خشکی آن جلوگیری می کند. کره شیا یا کره کاکائو را مستقیماً و به طور منظم روی ترک ها بمالید پس از استعمال کره روی نواحی مورد نظر، آن را بشویید.

آب معجزه ای برای رفع ترک شکم

بدن خود را کاملاً هیدراته نگه دارید. هر روز 10 تا 12 لیوان آب بنوشید. هیدراته و مرطوب نگه داشتن پوست از بسیاری از مشکلات پوستی از جمله ترک های پوستی جلوگیری می کند. همچنین توصیه می شود که میزان مصرف قهوه، چای، و نوشابه را کاهش دهید. زیرا این مواد باعث کم شدن آب بدن می شوند.

برای رفع ترک شکم آب لیمو ترش عالی است

آب لیمو ترش ، رفع ترک روی شکم ، درمان ترک روی شکم

آب لیمو ترش داروی رفع ترک شکم

آب لیمو اسیدی است و می تواند باعث بهبود و یا کاهش ترک های پوستی شود. روی ترک های پوستی آبلیمو بمالید. بگذارید آبلیمو جذب پوستتان شود. سپس با آب سرد آب بکشید. این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه دلخواه را ببینید.

آب سیب زمینی برای رفع ترک شکم

یک سیب زمینی سایز متوسط را از وسط به 2 قسمت تقسیم کنید. یک تکه را بردارید و روی ترک های پوستی بمالید. بگذارید آب سیب زمینی جذب پوستتان شود. سپس ناحیه مورد نظر را با آب بشویید.

رفع ترک روی شکم با اسکراب شکر 

اسکراب شکر یک درمان دیگر برای ترک های پوستی است. 1 قاشق غذاخوری شکر را با چند قطره لیمو ترش و مقدار کمی روغن بادام به خوبی مخلوط کنید. حال این مخلوط را روی ترک های پوستی بمالید. این اسکراب باعث لایه برداری پوست های مرده می شود. هر روز پیش از حمام این کار را انجام دهید و شاهد کاهش ترک های پوستی باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درمان ترک های پوستی شکم بعد از زایمان

www.irannaz.com/treatment-of-postpartum-belly-skin-cracks.html
آیا ترک های پوستتان در حال عمیق تر شدن است زمانیکه به باردار شدن و داشتن ... در پوست ظاهر می شوند، بهترین کار این است که هر چه زودتر برای درمان آنها اقدام کنید.

ترک‌ شکم در بارداری را با درمان های خانگی از بین ببرید ...

www.zanjefil.com/ترک‌-شکم-در-بارداری-را-با-درمان-های-خان/
این دستور خانگی پر از بهترین مواد برای پوست است که به راحتی قابل تهیه هستند. یادتان باشد این ترکیب را در همه قسمت های بدن می‌توانید استفاده کنید و تنها مختص ...
راهکار های موثر در کمرنگ کردن و یا از بین بردن ترک شکم. ... برای از بین بردن ترک ها، بهترین زمان همان مرحله ی آغازین این اتفاق است که رگه های ارغوانی روی پوست ... و تمام این مطلب برای درمان ترکهای اضافه کم شدن وزن ناگهانی و ترکهای حاملگی هستش.

راههای درمان ترک های پوستی دوران بارداری - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/bardari/leave1-stomach-pregnancy.html
زناشوییبارداری و زایمانراههای درمان ترک های پوستی دوران بارداری ... بهترین روش خوابیدن در بارداری · باردار شدن,راههای باردار ... استریا در ۹۰% از زنان حامله درناحیه ی شکم وسینه ها دیده می شود. کاهش یا .... برای رفع مشکلات جنسی ویاگرای طبیعی بخورید!
پوست پوست صورت پوست و موآیا راهی برای از بین بردن ترکهای پوستی که در ... این خطوط بیشتر در نواحی شکم ، پستان ( بعد از شیردهی ) ، باسن و ران ها پدید می آیند ... در عین حال باید دانست که در بیشتر موارد این درمان ها تأثیر چندانی ندارد و اثرات آنها محدود است ... برترین های وبگردی ..... موهای ضخیم،درمان و رفع ریزش مو،ریزش موی ارثی ...

ترک های پوستی سفید رنگ قابل درمان هستند ؟ :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/.../ترک-های-پوستی-سفید-رنگ-قابل-درمان-هستند
متاسفانه هیچ درمان قطعی برای رفع کامل استریا وجود ندارد و اغلب درمان‌ها باوجود ... آیا راهی وجود دارد که بتوان از به وجود آمدن خطوط شکمی (استریا) در حاملگی ..... برای موضوع درمان بستگی به ترک هاش ویتامین cموضعی مصرف کنه یالیزر کنه که بهترین کار ...
رتبه: ۲٫۸ - ‏۳۶ رأی
۲۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کشیدگی و ترک پوست خود را به صورت طبیعی درمان کنید. (36 رای ... ران‌ها; باسن; بازوها (عموما در اطراف زیر بغل); سینه‌ها; شکم. گرچه در ابتدا علائم ...

چگونه از شر ترک های پوست راحت شویم؟ - مجله بانوان باغ دارو

baghdaroo.com/چگونه-از-شر-ترک-های-پوست-راحت-شویم؟/
ترک های پوست معمولاً روی دیواره ی شکم ایجاد می شوند اما می توانند در ران ها، ... خاصیت تسکین دهنده و درمانی آن می تواند به از بین بردن ترک های پوستی کمک کند. ... به توصیه ی کارشناسان، نوشیدن ۸ تا ۱۰ لیوان آب در روز، بهترین راه حفظ آب بدن است.

روغن های گیاهی مفید در درمان و از بین بردن ترک های پوستی ...

www.hidoctor.ir/94788_روغن-های-گیاهی-مفید-در-درمان-و-از-بین-بر.html/
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روغن های گیاهی مفید در درمان و از بین بردن ترک های پوستی سینه,:ترک های ... نود درصد از زنان باردار این تر ک ها را در اطراف شکم، باسن و راندارند ، و ...
بهترین چربی سوزهاچقدر کالری باید مصرف کنید؟اندازه نرمال دور کمر زنان و ... در لاغری شکمروزانه چند کالری بخورم؟ افزایش وزن با روش های سالمچاق کننده هایی که نمی شناختید! ...... 5 ماده غذایی برای رفع چربی های شکم ..... ترک های پوستی علل و درمان ...

نوارهای سفید روی شکم بعد از بارداری - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/29630_نوارهای-سفید-روی-شکم-بعد-از-بارداری.html/
۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خطهاي روي شكم بعد از زايمان را چگونه برطرف کنیم؟ ... و دانلود کتابمعرفی و دانلود جدیدترین و بهترین کتاب های پزشکی, زیبایی, سلامت, ورزشی, ... او ادامه می‌دهد: در یکی دیگر از روش‌های درمان ترک پوست، کلاژن‌‌سازی تحریک می‌شود که ... کمک طب سنتی برای رفع لاغری ( 2302 ) · برطرف کردن مشکلات جنسی مردانه ( 1876 ) ...
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا راهی برای از بین بردن ترک های پوستی که در اثر چاقی و لاغری بوجود می آید وجود دارد؟ ... جدید ترین و بهترین روش برای از بین بردن جرم دندان ... تفاوت رد بشم، من جزو کسایی هستم که کاملا درمان شدم ، من زیر نظر خانمی بودم که محقق ترک پوست در المان و ترکیه بود .... خيلي شكم افتضاح شده خواهشا يه رَآه مطمئن بكييييد.

درمان ترک و شل شدگی پوست شکم پس از زایمان | مه شو

mahsho.com/درمان-ترک-و-شل-شدن-پوست-شکم-پس-از-زایمان/
۱۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از دست دادن سریع وزن، باعث شل شدن و افتادگی پوست شکم و نیز ایجاد چین و چروک می گردد. ... ۳- کرم های ضد ترک جهت درمان ترک های پوست شکم.
راه هایی برای درمان ترک‌هایی که به خاطر بزرگ شدن شکم در بارداری ایجاد می شوند، وجود دارد؛ آن ها را بهتر بشناسید. ترک‌های بارداری، خطوطی فشرده روی پوست هستند که.
۲ روز پیش - بهترین زمان برای درمان ترک های پوستی در اسرع وقت و به محض مشاهده آنهاست، زمانی که اولین ترک ها را در بارداری روی شکم خود مشاهده می کنید و یا حتی ...

رفع ترک‌ شکم بارداری با درمان های طبیعی - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/.../رفع-ترک‌-شکم-بارداری-با-درمان-های-طبیعی
۱۱ ساعت پیش - بهترین زمان برای درمان ترک های پوستی در اسرع وقت و به محض مشاهده آنهاست، زمانی که اولین ترک ها را در بارداری روی شکم خود مشاهده می کنید و یا حتی ...

6 راه برای محو ترک های ناشی از رژیم و زایمان | مجله تخصصي ...

lifemag.ir › پوست › درمان و مراقبت از پوست
لیف لایه سطحی پوست های مرده بدن را بر میدارد و این یکی از بهترین روش ها برای محو خطوط و ترک بدن است . ... روغن زیتون یکی دیگر از موارد کابردی در رفع این ترک ها است. ... استفاده از روغن های طبیعی هم یکی از موارد مفید در درمان ترک های پوست است .

با ترک های پوستی بعد از زایمان چه باید کرد؟ - آبی روز

www.abirooz.com/.../730-با-ترک-های-پوستی-بعد-از-زایمان-چه-باید-کر...
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترک های پوستی یا استریا خطوط و ردهایی بر روی پوست هستند و زمانی رخ می ... و باید دقت داشت که درمان لیزری بهترین گزینه برای همه افراد نیست.

نمناک

namnak.com/
مردی که از طریق هک 72 حساب جیمیل و 50 حساب آی کلود اقدام به انتشار عکس های خصوصی بازیگران کرده بود به جرم خود اعتراف کرد. ... بهترین های درمان و رفع ترک شکم
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/4/16

بهترين كرم يا ژل رفع ترك شكم بعد از زايمان ؟؟ - صفحه 1 - نی ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۷ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 11پست - ‏3 نویسنده
بهترين كرم يا ژل رفع ترك شكم بعد از زايمان ؟؟ ... چند نفر هم تو سايت دكتر پيام گذاشته بودند كه ترك هاي پوست شون رفع شده. دعاي باران چرا ؟

ترکهای پوستی | دکتر مریم ملکی - متخصص پوست و مو

www.doctormaleki.com/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=4367
... قرار می گیرند؟ در هنگام بلوغ ، ترک های پوستی روی ران ها ، باسن و سینه ها ایجاد می شوند. د. ... در دوران حاملگی این ترک ها بیشتر در نواحی شکم و سینه ها بروز می کنند. ترک های ... هرچه درمان سریع تر آغاز شود، نتایج حاصله مطلوب تر خواهد بود. ۵) در چه مواقعی ... رفع قرمزي و منافذ پوست تاریخ انتشار ... بهترین رژیم غذایی برای پوست شما

ترک های شکم در بارداری - پارسه گرد

www.parsegard.com/childchildcare/ترک-های-شکم-در-بارداری.html
راه هایی برای درمان ترک‌هایی که به خاطر بزرگ شدن شکم در بارداری ایجاد می شوند، وجود دارد؛ آن ها را بهتر بشناسید. ... بر شیر دهی وجود ندارد؛ بنابراین بهترین کار این است که در دوران شیر دهی از آن استفاده نکنید. ... برای خرید کرم جلوگیری از ترک های بدن در بارداری از فروشگاه شاپ گرد اینجا کلیک کنید. ... رفع موهای زائد در دوران بارداری.
از جمله مطالب سایت پارسه گرد، می توان به دوران بارداری، رفع ترک های پوستی در دوران بارداری، رفع ترک های شکم بعد از دوران بارداری و رفع ریزش مو پس از زایمان و . ... بهترین روش برای جلوگیری از این ترک‌ها چیست؟ ... برخی مشکلات پوستی در بارداری به سادگی بر طرف می شوند و برخی نیاز به درمان جدی دارند، در این باره بیشتر بدانید.

ترک و خطوط بعد از حاملگی ، چاقی و لاغری - کلینیک زیبایی ...

beautyclinics.ir/ترک-و-خطوط-بعد-از-حاملگی-،-چاقی-و-لاغری/
بعد از زایمان و لاغر شدن ترک هایی بر روی پوست شکم و باسن ایجاد می شود که ظاهر نا زیبایی به پوست می دهد. بهترین روش برای از بین بردن این ترک ها لیزر می باشد. ... استفاده از این روش باعث رفع سریع ترک می شود و هیچ گونه درد یا عارضه ای برای ... روش های زیر از اصلی ترین روش های درمانی موجود برای بهبود ظاهر ترک های ایجاد شده بر ...

از بین بردن ترک های بعد از بارداری - جوان فا

www.javanfa.ir › سرگرمی › دانستنی ها
۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راه های درمان ترک شکم: روغن نارگیل: مالیدن روغن نارگیل بر روی پوست و ماساژ موضع,برای کمک به جذب روغن به داخل پوست بهترین کار برای از بین ...

درمان تركهاي شكم

www.divi.ir/درمان-تركهاي-شكم/
ترک های شکم در بارداری - پارسه گرد براي تركهاي روي شكم بعد از زايمان چه كار ميشه كرد؟ - … كاهش وزن تپل ها - تركهاي پوستي و درمان آن بهترين كرم يا ژل رفع ترك شكم ...
استریا یا ترکهای پوستی ضایعات پوستی هستند که به دلیل نازک شدن لایه درم و اپیدرم ... بهترین راه برای دسترسی ب ... شدن لایه درم و اپیدرم پوست به شکل بریدگی اغلب در نواحی تحت فشار مثل ران، باسن، شکم و سینه ها ایجاد میشود. ... از لیزر های مختلفی مثل IPL و PDL و فرکشنال ( فراکسل ) نیز در درمان استریا استفاده شده است.
۱۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - قدس آنلاین-کاظمی:ایجاد ترک روی پوست اندام های مختلف بدن را نمی توان تنها به چاق و لاغر ... باید بدانیم که ترک ها در برخی شرایط زندگی روی پوست ظاهر شده و بهترین راه درمان این .... ترکای من قرمز ارغوانی هستن و من ازامروز دارم کرم رفع ترک . ... سلام به همگی منم هم دستان هم شکم پهلوترک داره الان 3جلسه فرکشنال میکنم به ...

درمان ترک پوست | کاشت ابرو - Dr. Ahmad Ghanbari

draghanbari.com/درمان-ترک-پوست/
بهترین روش برای پیشگیری از این موضوع ، کنترل اضافه وزن و چاق شدن میباشد. ... نکته مهم این است که اگر ترک های پوستی درمان نشوند، امکان بهبود خود به خود آنها وجود ندارد، .... ببخشید برای رفع ترک پوستی به چه علت بعضی ها رو فقط قبول میکنید؟ ... روی برخی از قسمتهای بدنم از جمله سینه و زیر شکم دارای ترکهای پوستی میباشد.

مقابله و درمان ترک های پوستی یا خطوط ایجاد شده روی شکم ...

www.forum.zibatan.ir › پوست، مو، زیبایی و مد › پوست و مو
پوست و مو. مقابله و درمان ترک های پوستی یا خطوط ایجاد شده روی شکم(استرچ مارک) .... در نهایت باید گفت، برای انتخاب بهترین روش درمان ترک های پوست، با پزشک خود مشاوره کنید. مطالبی که در .... آیا ترک های قرمز پوست قابل رفع شدن هستند؟ این واقع ...

حقایقی درباره ترک پوست شکم در دوران بارداری | شفاجو

shafajoo.com/content/.../حقایقی-درباره-ترک-پوست-شکم-در-دوران-باردا...
۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درمان ترک پوست شکم در بارداری بسیار طولانی مدت است. زیبایی ... ترک های روی شکم زمانی اتفاق می افتند که کودک شما سریع تر از آنی رشد می کند که پوستتان بتواند با آن همراه شود. این اتفاق ... بهترین زمان برای درمان آنها وقتیست که هنوز قرمز هستند. استفاده از ژل ... اگر شما عضو ناظر هستید لطفا راه نمای رفع ایراد.

روش برطرف کردن ترکهای شکم بعد از زایمان | سایتی به وسعت ...

sun.hitit.ir/tag/روش-برطرف-کردن-ترکهای-شکم-بعد-از-زایمان
۳ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... برطرف کننده ترک شکم | ترکهای پوستی | درمان ترک حاملگی | رفعدرمان گیاهی ترک و افتادگی پوست پیشگیری از ترک های دوران بارداري درمان ... پوست و روش های درمان آن از بین برنده ترک های پوست برطرف کننده ترک شکم و کشاله ران ... کنون به عنوان بهترین محصول مؤثر در درمان ترک های پوستی به شمار میرود.
استفاده از ویتامین E و A در رفع ترکهای پوستی: ... با ارائه بهترین مراقبتها و مواد مغذی به پوست در هنگام تنشهای وارده بر پوست، می توانید میزان آسیب و اسکارهای پوستی را به حداقل ... ترک های پوستی شکم و پهلو،باسن،ران پا و بازر و درمان طب.

راه های قطعی درمان بیماری پوستی استریا - تک فارس

www.takfars.ir/tag/راه-های-قطعی-درمان-بیماری-پوستی-استریا/
عکس, همه چیز درباره علت ایجاد ترک های پوستی و درمان آن ... به شکل بریدگی اغلب در نواحی تحت فشار مثل ران، باسن، شکم و سینه‌ها ایجاد می‌شود. ... بهترین لیزرهایی که برای این کار استفاده می‌شود لیزرهای PDL Pulse Dye Laser با طول موج ۵۸۵ و ۵۹۵ است.

ترک‌هاي پوستي؛ علل و درمان - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=185976
۱۷ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ترک های پوستی بیشتر بر روی شکم، زیر بازو، ران، پستان یا باسن دیده می شود ... هدف از درمان ترک پوستی بهبود قابل توجه آن است، زیرا درمان کامل ترک ها ..... دوست مهربان شما ترکهاتون سفید و قدیمی بود که با کرم سینره رفع شده یا ...

رفع ترک شکم - درمان ترک های پوستی شکم بعد از زایمان

www.goodafter.ir/msdsnjmjyqrnjdsdsncnsnmdmnvcrctdnmf.html
همانطور که می دانیم بارداری باعث کشیدگی پوست شکم می شود.کرم خاویار و حلزون ESSENCE بهترین کرم مخصوص رفع ترک های بدن ...آیا ترک های پوستتان در حال ...
کرم خاویار و حلزون ESSENCE بهترین کرم مخصوص رفع ترک های بدن BODY FIRMING CREAM ... ماندگار و دائمی. رفع ترک های شکم و بدن. 100 ٪ خالص و طبیعی.

ترکهای شکم در دوران بارداری

wiki.zibarou.site/+ترکهای+شکم+در+دوران+بارداری/
ترک های شکم در بارداری - پارسه گرد دوران بارداری, رفع ترک های پوستی, رفع ... به وسعت خورشید درمان ترک شکم حاملگی | سایتی به وسعت خورشید بهترین کرم ...

ترکهای شکم در بارداری

avayemelal.ir/+ترکهای+شکم+در+بارداری
ترک های شکم در بارداری - پارسه گرد دوران بارداری, رفع ترک های پوستی, رفع ترکهای شکم … راههای پیشگیری و درمان ترک های پوستی در دوران بارداری بهترین کرم ...

درمان ترک های پوستی شکم بعد از زایمان - مجله اینترنتی ...

tehrantitr.ir › پزشکی › بهداشت و زیبایی و فشن
چگونه از ترک های پوستی در دوران بارداری رهایی یابیم ؟ وقتی آثار کشیدگی در پوست ظاهر می شوند، بهترین کار این است که هر چه زودتر برای درمان آنها اقدام کنید.

از بین بردن ترک های پوست | takandam.ir | سایت بدنسازی ...

takandam.ir/4093/از-بین-بردن-ترک-های-پوست.html
۲۲ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این مقاله نشان می‌دهد چگونه از ترك های پوستی جلوگیری كنید و چگونه با ... باعث درمان و تجدید حیات پوست می‌شوند و در آن موقع شما بهترین نتایج را ...

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان - ترک های

www.drdaer.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=140&pageid=5393
پیشگیری از چاقی در خانمهارژیم دوکان دایتترک های پوستی ناشی از تغییرات وزنکاهش وزن در محل کارتعطیلات و اضافه ...... 5 ماده غذایی برای رفع چربی های شکم ...

از بین بردن ترک های شکم ناشی از بارداری

lipbud.rozblog.com/tag/از-بین-بردن-ترک-های-شکم-ناشی-از-بارداری
کرم ضد چروک و ترک شکم بعداز زایمان و ترکهای پوستی بعد از رژیم کرم رفع ترک شکم بعد از زایمان از بین برنده ترک های وچروک های قبل وبعد از زایمان…,از بین بردن ترک های شکم ناشی از ... بهترین روش درمان دردهای مفصلی با روغن شترمرغ امگا 5
درمان استریا یا ترک پوستی استریا: استریا یا ترکهای پوستی ضایعات ... بریدگی اغلب در نواحی تحت فشار مثل ران، باسن، شکم و سینه ها ایجاد میشود. ... بدون ایجاد ترکهای پوستی طی میشود ولی در بارداری های بعدی بیمار دچار است. راه های پیشگیری: بهترین روش برای پیشگیری از این موضوع کنترل اضافه وزن و چاق شدن میباشد.
اسهال نوزاد,درمان اسهال کودکان در طب سنتی,درمان اسهال کودکان,درمان اسهال کودکان زیر 2 سال,درمان ... بهترین مایع آب و او.آر. .... رفع ترک شکم بارداری با درمان های طبیعی ...

کرم رفع ترک بدن - محصولات - سینره

cinere.ir › محصولات › مراقبت از پوست › مراقبت از بدن
از بین برنده ترک های بدن و ترمیم کننده پوست. ... کرم رفع ترک بدن سینره یک محصول جدید و مؤثر در پیشگیری و درمان استریا است که از یک سو ... تسریع سوخت چربی های انباشته شده و جلوگیری از تجمع چربی های جدید در نواحی شکم، ران، باسن و بازو.

ترکهای شکم در حاملگی

hitit.mahak.xyz/+ترکهای+شکم+در+حاملگی
ترک های شکم در بارداری - پارسه گرد ترک شکم در دوران حاملگی | سایتی به وسعت خورشید دوران بارداری, رفع ترک های پوستی, رفع ترکهای شکم … موثرترین و بهترین درمان ترک حاملگی یا استریا | … چین و چروکهای ناشی از کش آمدن پوست در حاملگی , ...
رفع ترک‌ شکم بارداری با درمان های طبیعی. ... سفر غیررسمی وزیر راه و شهرسازی و بازدیداز پروژه های شهرستان پردیس. - مهر ... حیوانات مشهور در تاریخ هنر! - برترین ها ...

روغن های طبیعی موثر در کاهش ترک های بارداری - آفتاب

www.aftabir.com › دانستنی ها › بهداشت › دانستنی‌های پزشکی
۱۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گفته می شود، بهترین راه کاهش این ترک ها، ماساژ دادن پوست با روغن های طبیعی است. ... استوقودوس:شیوه دیگر برای رفع ترک های بارداری، استفاده از ۵قطره روغن استوقودوس و ۲قطره ... ترک پوست شکم در بارداری ... درمان طبیعی اسکارها.

۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترک های روی شکم زمانی اتفاق می افتند که کودک شما سریع تر از آنی رشد می کند که ... بهترین زمان برای درمان آنها وقتیست که هنوز قرمز هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,042
  • بازدید ماه : 4,042
  • بازدید سال : 102,452
  • بازدید کلی : 456,810
  • کدهای اختصاصی