loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 236 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

برترین ها: شمارش آرای انتخابات نمایندگان دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه 31 استان کشور آغاز شد.

12:31: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از مجموع ۱۲۲۶۲۴ رای صحیح ماخوذه خانم شهلا میرگلوبیات با کسب ۲۳۸۸۱ رای و آقای محمدرضا منصوری با کسب ۲۲۷۶۲ رای به مرحله دوم راه یافتند.



12:30: نمایندگان ۳ شهرستان دیگر در مجلس دهم مشخص شدند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴۴ اعلام کرد: اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا دقایقی پیش که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم ارای صحیح در حوزه انتخابیه شده اند به شرح زیر است:

در حوزه انتخابیه اقلید استان فارس آقای سید حسین افضلی از مجموع ۵۵ هزار و ۹۷۲ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۲۰ هزار و ۸۸۳ رای به مجلس راه پیدا کرد.

در حوزه انتخابیه بیجار آقای حمدالله کریمی از مجموع ۴۸ هزار و ۶۵۴ آرای صحیح ماخوذه با کسب ۱۵ هزار و ۹۱۹ رای موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان آقای علی محمد مرادی از مجموع ۹۷ هزار و ۲۵ رای صحیح ماخوذه با کسب ۳۹ هزار و ۳۰۲ رای به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.



12:29: منتخبان آستانه اشرفیه و طالش

تاد انتخابات کل کشور، نتایج انتخابات مجلس دهم در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، طالش و رزن را اعلام کرد.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۴۴ آخرین اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را که موفق به کسب اکثریت حداقل یک‌چهارم آراء صحیح در حوزه انتخابیه شدند، به شرح زیر اعلام کرد:

در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، آقای محمدحسین قربانی از مجموع ۵۴۵۷۴ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۱۹۳۱۱ رأی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

در حوزه انتخابیه طالش، رضوان‌شهر و ماسال، آقای محمود شکری از مجموع ۱۸۲۵۹۴ آراء صحیح مأخوذه با کسب ۴۸۸۸۶ رأی موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه رزن، از مجموع ۶۳۸۲۰ آراء صحیح مأخوذه، آقایان حسن لطفی با کسب ۱۵۰۱۳ رأی و عطاءالله سلطانی‌صبور با کسب ۱۴۸۹۹ رأی به مرحله دوم راه یافتند.



12:13: آخرین اخبار نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری

کهگیلویه و بویر احمد: سیدشرف‌الدین ملک حسینی

بوشهر: سیدهاشمی حسینی

هرمزگان: غلامعلی نعیم آبادی

خراسان رضوی: سید احمد علم الهدی- سید محمود هاشمی شاهرودی

آذربایجان شرقی: محسن مجتهد شبستری

همدان: سیدمصطفی‌موسوی فراز-غیاث‌الدین طه‌محمدی

سیستان و بلوچستان: عباسعلی سلیمانی - مولوی نذیر‌احمد سلامی

اصفهان: سیدیوسف‌طباطبایی‌نژاد-مرتضی‌مقتدایی-عبدالنبی‌نمازی-سیدابوالحسن‌مهدوی-عبدالمحمودعبدالهی

خراسان جنوبی: سیدابراهیم رییس‌الساداتی(رئیسی)

قم: محمد دانش‌زاده (مومن)

گلستان: سیدکاظم نورمفیدی- عبدالهادی مرتضوی شاهرودی

خراسان شمالی: حبیب‌الله مهمان نواز

سمنان: سیدمحمد شاهچراغ

خوزستان: عباس کعبی‌نسب-سیدمحمدعلی موسوی-عبدالکریم فراحانی-محسن حیدری آل‌کثیری-محمدحسین احمدی-سیدعلی شفیعی

مرکزی: محسن اراکی - کاظم سپاسی آشتیانی

یزد: ابوالقاسم وافی

مازندران: نورالله طبرسی-صادق اردشیر لاریجانی-علی‌اکبر سیفی کناری-علی معلمی

چهارمحال و بختیاری: علیرضا اسلامیان

گیلان: علی حسینی اشکوری-زین العابدین قربانی-احمد پروایی-رضا رمضانی

کرمانشاه: امان نریمانی- علیرضا مستشاری

اردبیل: عاملی-سید فخرالدین ننه کران

آذربایجان غربی: قریشی

فارس: ایمانی-دستغیب-بهشتی



12:05: رقابت تنگاتنگ نامزدهای جامعتین و «امید» در مازندران

آیت‌الله طبرسی، آیت‌الله لاریجانی، آیت‌الله توکل و معلمی طبق اخبار غیررسمی به‌عنوان منتخبان مردم مازندران برگزیده پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند.

آیت الله طبرسی، نامزد مشترک در تمامی لیست های انتخاباتی در این استان بود. آیات لاریجانی و معلمی نامزدهای مورد حمایت جامعتین بودند و آیت الله توکل هم عضو لیست امید و خبرگان مردم است.



12:02: کاندیدای اصلاح طلبان از قوچان به مجلس رفت

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی از کسب اکثریت آرای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج توسط هادی شوشتری خبر داد.

محمدرحیم نوروزیان پیش از ظهر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا هادی شوشتری نماینده کنونی قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اکثریت آر را کسب کرد.
 
هادی شوشتری گرایش اصلاح‌طلبی داشته و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.
 
گفتنی است،‌ فاروج در شرق خراسان شمالی قرار دارد.



11:57: شمارش آرا در بیش از ۴۰ هزار حوزه به پایان رسید

 حسینعلی امیری سخنگو و قائم مقام و وزارت کشور با بیان اینکه در کل کشور ۵۱۷۰۴ حوزه اخذ رای وجود داشت که شمارش آر در ۴۲۱۶۱ حوزه مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.



11:54: بهرام نیا از حوزه انتخابیه نهاوند به مجلس دهم راه یافت

در شهرستان نهاوند 147 شعبه اخذ رأی فعال بود که بیش از 3 هزار نفر از عوامل مختلف اجرایی، پشتیبانی و... در این دوره کار برگزاری انتخابات را برعهده داشتند، در مجلس خبرگان نیز آیت‌الله موسوی اصفهانی با 34 هزار و 962 رأی و آیت‌الله غیاث‌الدین طه‎محمدی با 20 هزار و 711 رأی به ترتیب حائز بیشترین آرا شدند.

حسن بهرام‌نیا با 31 هزار و 132 رأی از 90 هزار و 423 رأی مأخوذه از حوزه انتخابیه نهاوند به مجلس شورای اسلامی راه یافت.



11:51: ولی‌الله قلی‌زاده هم با ۳۶ هزار و ۹۳۶ رای از مجموع آرای ۶۳ هزار و ۴۸۰ رای به عنوان نماینده مردم ازحوزه انتخابیه کلیبر انتخاب شد.



11:44: "پورمختار" نماینده بهار و کبودرآهنگ شد

در حوزه انتخابیه "مرند و جلفا" از مجموع 158 هزار و 324 رای صحیح اخذ شده، آقای کریم شافعی با کسب 29 هزار و 672 رای و آقای محمد حسن‌نژاد با کسب 29 هزار و 63 رأی به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیه "بهار و کبودرآهنگ" آقای محمدعلی پورمختار از مجموع 142 هزار و 363 رأی صحیح مأخوذه، با کسب 39 هزار و 725 رأی به مجلس دهم راه یافت.



11:35: وزارت کشور: 33 میلیون رای شمارش شده

سخنگوی وزارت کشور گفت: حدود 33 میلیون رأی تا به حال شمارش شده است.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در تشریح آخرین نتایج اعلام شده از انتخابات گفت: حدود 33 میلیون رأی تا به حال شمارش شده است.

وی افزود: ما حدود 55 میلیون واجد شرایط برای انتخابات داشتیم که تاکنون حدود 33 میلیون از آرا شمارش شده است.

وی ادامه داد: شمارش آرا در تهران و کلانشهرها به اتمام نرسیده و این آمار نمی‌تواند آمار قطعی باشد.

امیری در ادامه در رابطه با اعلام نتایج مجلس خبرگان گفت: همکاران ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت نتایج این انتخابات را اعلام کنند که به محض آماده شدن نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا  بازه زمانی برای شمارش ارای کل کشور تعیین شده است، گفت: در جایی که فرایند قانونی کار به اتمامرسیده از طریق اطلاعیه های ستاد انتخابات نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی می کنیم در اکثر حوزههای انتخابیه به جر تهران و برخی کلانشهرها نتایج با شهرهای کوچک متفاوت باشد.

امیری گفت: سعی میکنیم آرا در اسرع وقت شمارش شده و اعلام شود.

سخنگوی وزارت کشور درباره آمار تعرفه های مصرف شده تصریح کرد: وقتی صورتجلسه تهیه و آرا شمارش می شود تعرفه ها تطبیق داده خواهد شد و در جاهایی که تعرفه اضافه داشته باشند، صورتجلسه و این تعرفه ها داخل صندوق مانده و اعاده می شود.



11:29: انتخابات در برخی از کلان‌شهرها به مرحله دوم کشید

سخنگوی وزارت کشور گفت: در تهران شمارش آرا کماکان ادامه دارد و در تعدادی از کلانشهرها انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شود، ملاک انتخاب برابر قانون اخذ تحصیل یک چهارم آرای صحیح است که البته باید برابر قانون صحت انتخابات کل کشور به تایید شورای نگهبان برسد که این موضوع جزو مراحل بعدی خواهد بود.



11:13: «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شد

‌بنا به اعلام نتایج نهایی توسط وزارت کشور در حوزه انتخابیه تویسرکان دکتر «محمدمهدی مفتح» در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاترین آرا را کسب کرد.

بر‌اساس نتایج اولیه شمارش آرا، نتایج رسمی از وزارت کشور ستاد انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تویسرکان از 54 هزار و 436 رأی موجود در صندوق‌های رأی دکتر «محمدمهدی مفتح» با 39 هزار و 623 رأی به عنوان نماینده منتخب انتخاب شد.

‌مفتح بیش از 75 درصد آرا مأخوذه را به خود اختصاص داده است.



11:11: علی اسدی کرم» از حوزه انتخابیه شهربابک راهی بهارستان شد

فرماندار شهربابک گفت: آقای «علی اسدی کرم» با کسب 16 هزار و 956 رای، از حوزه انتخابیه شهربابک راهی بهارستان شد.

«محمدرضا شریفی» دقایقی پیش در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: 45 هزار و 566 نفر در شهرستان شهربابک در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با بیان این‌که «علی اسدی کرم» با کسب 16 هزار و 956 رأی، از حوزه انتخابیه شهربابک راهی بهارستان شد، تصریح کرد: «مصطفی رضاحسینی» 13 هزار و 983 رای و «حسین فتاحی» 12 هزار و 764 نیز کسب کردند.

فرماندار شهربابک گفت: «فتاحی» در دوره پیشین که دو نفر در صحنه رقابت شهرستان حضور داشتند، 25 هزار و 600 رأی داشته است.

در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و فاریاب انتخاب «احمد حمزه» و در حوزه انتخابیه بافت، ارزوئیه و رابر نیز «علی برز بختیاری» قطعی شده و این دو کاندیدا علاوه‌بر کسب یک چهارم آراء، فاصله زیادی با رقبایشان دارند.



11:09: سید جواد ساداتی نژاد از کاشان بهارستانی شد

سید جواد ساداتی نژاد با کسب بیش از 68 هزار رای ماخوذه در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل راهی بهارستان شد.

براساس آمار رسیده از فرمانداری آران و بیدگل، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سید‌جواد ساداتی‌نژاد با کسب 68 هزار رأی موفق شد به عنوان دهمین منتخب مردم حوزه کاشان و آران و بیدگل راهی مجلس شورای اسلامی شود.

پس از سید جواد ساداتی نژاد رقیب اصلی او در انتخابات با 52 هزار رای ماخوذه دوم شد. در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 16 نامزد حضور داشتند که در 242 شعبه اخذ رأی در کاشان (بخش مرکزی، نیاسر و برزک) و 68 شعبه اخذ رأی در آران و بیدگل (بخش مرکزی و کویرات) به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیش از هفت هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی نیز در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزاری انتخابات در کاشان و آران و بیدگل را بر عهده داشتند.



11:08: سید‌صادق طباطبایی‌نژاد از اردستان وارد مجلس شد

سید صادق طباطبایی‌نژاد با کسب اکثریت آرای مردم اردستان به عنوان نماینده این شهر راهی مجلس شورای اسلامی شد.

با اعلام علیرضا غیور، فرماندار اردستان و پس از شمارش آرای ماخوذه این شهرستان نماینده جدید مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

بر این اساس در حوزه انتخابیه اردستان کل آرای ماخوذه 31 هزار و 126 رای بود که حجت‌الاسلام سید صادق طباطبائی‌نژاد با کسب اکثریت آرا معادل 16 هزار و 33 رای راهی بهارستان شد.

پس از وی احمد بخشایش اردستانی نماینده فعلی اردستان با 6 هزار و 979 دوم و احمد رمضانی با 6 هزار و 363 مقام سوم را در این رقابت انتخاباتی کسب کرد.



11:06: اعلام نتایج انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان، نتایج انتخابات در سه حوزه گنبدکاووس، علی آبادکتول و رامیان را اعلام کرد.

علی‌اصغر طهماسبی، صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌ها، گفت: بر اساس آراء شمارش شده در حوزه انتخابیه گنبدکاووس، قره‌جه طیار موفق شد مستقیم راهی مجلس شورای اسلامی شود.

وی افزود: در حوزه انتخابیه علی‌آباد کتول هم اسدالله قره خانی با پیشی گرفتن از رقبای انتخاباتی خود به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

طهماسبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر علیرضا ابراهیمی فرد به‌طور قطعی به مجلس راه یافت.

وی با بیان این که نتایج سایر حوزه‌های انتخابیه استان گلستان هنوز قطعی نشده و با احتمال زیاد به مرحله دوم کشیده می‌شود، ادامه داد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز آیت‌الله نورمفیدی ۳۳۳ هزار و ۵۴۳ رأی، آیت‌الله شاهرودی ۲۶۶ هزار و ۳۷۳ رأی و آیت‌الله سعدی ۲۱۶ هزار و ۲۱۴ رأی کسب کرده‌اند.

طهماسبی گفت: نتایج شمارش آرا در گرگان هنوز مشخص نشده است.

‌استان گلستان یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دارد که از این تعداد ۵۷ هزار و ۵۰۰ نفر رأی اولی هستند. استان گلستان ۶ حوزه انتخابیه و هفت نماینده مجلس شورای اسلامی و دو نماینده مجلس خبرگان رهبری دارد.



11:02: منتخبان دامغان، خرمشهر و اردستان نیز مشخص شدند

بر اساس اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور اولین نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس دهم اعلام شد.

در حوزه‌های انتخابیه‌ای که شمارش آرای آن‌ها به پایان رسیده است افراد زیر حائز اکثریت آراء شدند:

دامغان :ابوالفضل حسن بیگی از مجموع 49 هزار و 402 رای ماخوذه صحیح 17 هزار و 244 رای کسب و حائز اکثریت آراء شد.

بروجن: خدیجه ربیعی فرا دنبه و علی نادری فرد از مجموع 64 هزار و 162 رای ماخوذه صحیح بترتیب 14 هزار 642 و 10 هزار و 108 رای کسب و به مرحله دوم راه یافتند .

ساوه و زرندیه: شهلا میر گلو بیات و محمد رضا منصوری از مجموع 122 هزار 624 رای ماخوذه صحیح بترتیب 23 هزار 881 و 22 هزار 762 رای را کسب و به مرحله دوم راه یافتند.

خرمشهر:عبدالله ثامری از مجموع 60 هزار و 541 رای ماخوذه صحیح 19هزار 318 رای کسب و حائز اکثریت آراء شد.

بندر لنگه بستک و پارسیان : خالد زمزم نژاد و احمد جباری از مجموع 124 هزار و 342 رای ماخوذه صحیح بترتیب 29 هزار و 799 و 29 و 150 هزار رای را کسب و به مرحله دوم راه یافتند .

گرمی: سید حمایت میرزاده از مجموع 47 هزار و 803 رای ماخوذه صحیح 21 هزار و 399 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

مریوان و سرو آباد: منصور مرادی و امید کریمیان از مجموع 84 هزار و 925 رای ماخوذه صحیح بترتیب 15 هزار و 815 و 12 هزار و 819 رای کسب و به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

اردستان: سید صادق طباطبایی نژاد از مجموع 30 هزار و 75 رای ماخوذه صحیح 16 هزار و 100 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

دشتی و تنگستان: سید کمال‌الدین شهریاری از مجموع 85 هزار و 16 رای ماخوذه صحیح 54 هزار و 208 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

دشت آزادگان و هویزه: قاسم ساعدی از مجموع 68 هزار و 53 رای ماخوذه 20 هزار و 643 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

زرند و کوهبنان: حسین امیری خامکانی از مجموع 79 هزار و 89 رای ماخوذه 35 هزار و 691 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

نائین ،خور و بیابانک: عباس‌علیپور بافرانی از مجموع 39 هزار و 529 رای ماخوذه صحیح 11 هزار و 154رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

سیرجان و بردسیر: شهباز حسن پور بیگلری از مجموع 144 هزار و 701 رای ماخوذه صحیح 54 هزار و 970 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

قائنات و زیرکوه: فرهاد فلاحتی از مجموع 87 هزار و 687 رای ماخوذه صحیح 30 هزار و 12 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

تویسرکان: محمد مهدی مفتح از مجموع 54 هزار و 436 رای ماخوذه صحیح 39 هزار و 623 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

شهربابک: علی اسدی از مجموع 45 هزار و 66 رای ماخوذه صحیح 16 هزار و 956 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

کلیبر، خداآفرین و هوران: قلی الله قلی‌زاده از مجموع 63 هزار و 480 رای ماخوذه صحیح 36 هزار و 936 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

تفرش، آشتیان و فراهان: محمد حسینی از مجموع 48 هزار و 463 رای ماخوذه صحیح 13 هزار و 42 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

نطنز و قمصر: مرتضی صفاری نطنزی از مجموع 37 هزار و 644 رای ماخوذه صحیح 9 هزار و 842 رای کسب و حائز اکثریت آرا شد.

اخبار لحظه به لحظه از نتایج آرای انتخابات مجلس و خبرگان ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
۳۳ دقیقه پیش - اخبار لحظه به لحظه از نتایج آرای انتخابات مجلس و خبرگان انتخابات مجلس دهم. ... برترین ها: شمارش آرای انتخابات نمایندگان دو مجلس خبرگان رهبری و شورای .... کشور ستاد انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ...

آخرین نتایج شمارش آراء انتخابات مجلس به تفکیک استان‌ها + ...

www.fardanews.com/.../آخرین-نتایج-شمارش-آراء-انتخابات-مجلس-به-تف...
۲ ساعت پیش - لحظه به لحظه با نتایج آرای انتخابات: ... حوزه انتخابیه, نامزد(ها), گرایش سیاسی, دور دوم, تعداد کرسی ... مشکین شهر, ولی ملکی, اصولگرا, *, 1.

نتایج لحظه به لحظه از انتخابات مجلس و شمارش آرای شهر ها 7-8 ...

model2016-download95.blogsky.com/.../نتایج-لحظه-به-لحظه-از-انتخابا...
۸ ساعت پیش - اعلام نتایج و شمارش رای گیری شورای شهر مجلس 7 8 9 10 اسفند 94 نتایج ... ها***اخبارلحظه به لحظه از نتایج انتخابات مجلس 7 اسفند,,اخبار لحظه به .

آخرین نتایج شمارش آرای مجلس دهم و خبرگان پنجم - سایت خبری ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
۱۳ ساعت پیش - آخرین آمار و نتایج اعلام شده از شمارش آرای انتخابات را در این مطلب بخوانید. ... لحظه به لحظه با نتایج انتخابات ... سونامی تغییر نماینده ها به عجب شیر رسید و سیدحمزه امینی با 15 هزار و 34 رای به مجلس راه یافت. ... نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان از پیشتازی ابوالفضل حسن بیگی حکایت دارد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه از انتخابات/آغاز شمارش آراء در سراسر کشور ...

aftabnews.ir/fa/news/351620
۱ روز پیش - رای‌گیری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضور مردم در ... گزارش لحظه‌به‌لحظه از انتخابات/آغاز شمارش آراء در سراسر کشور/نتایج .... به استاداران سراسر کشور به ویژه استانداران کلان شهر‌ها و استان تهران ابلاغ ...

نتایج شمارش آرای مجلس شورای اسلامی تهران مشهد اصفهان یزد 7 ...

photos95model.ir/2016/02/.../نتایج-شمارش-آرای-مجلس-شورای-اسلامی-ته...
۲۳ ساعت پیش - اخبار لحظه به لحظه از شمارش آراء انتخابات مجلس 7 8 هشتم اسفند 94. نتایج ... ۱ ساعت پیش – نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس 7 اسفند 94 تمام شهرها ...

نتیجه ی شمارش آرای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی

srchyar.ir/rzb/citysport/1456480753r63a4
۱۵ ساعت پیش - نتایج شمارش آرای مجلس دهم شورای اسلامی کیش نتایج لحظه به لحظه از .... نتیجه انتخابات شهر های ایران مجلس دهم 10 سال 94 اعلام نتایج و شمارش آرای رای ...

آخرین نتایج شمارش آرا انتخابات مجلس دهم/اصلاح طلبان و ...

www.iscanews.ir/news/603312
۸ ساعت پیش - طبق اخبار رسیده از سراسر کشور شمارش آرا در برخی از شهرستان ها به اتمام ... تا این لحظه در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان بعد از شمارش آراء ...

نتایج شمارش آرای مجلس دهم شورای اسلامی کرمان

srchha.ir/rzb/newpanjereh/1456475930j5ya7
آمار لحظه به لحظه شمارش آرای انتخابات 7 اسفند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبریآمار لحظه ... نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس اسفند 94 / شهر تهران! ... برچسب ها: نتایجانتخابات مجلس دهم 10 در اسفند 94، انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در 7 .

نتایج انتخابات مجلس دهم 10 - رز وان

www.shahrzadseriesdownload.mihan1.com/post/2
۱ روز پیش - آمار “رای اولی ها”ی انتخابات مجلس و خبرگان 7 اسفند 94 مجلس شورای اسلامی . نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر .

نسیم آنلاین | آخرین اخبار از نتایج غیررسمی انتخابات

www.nasimonline.ir/Content/.../آخرین-اخبار-از-نتایج-غیررسمی-انتخابا...
۱۳ ساعت پیش - «نسیم آنلاین» لحظه به لحظه گزارش می‌دهد؛ ... مختلف خبری در سطح کشور به دست می‌آید، در اسرع وقت نتایج شمارش آرا در حوزه ها و شعب مختلف اخذ را منتشر نمایند. .... ساعت 08:26- اولین نتایج رسمی شمارش آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی .... ساعت 06:02- در حوزه انتخابیه شهر قم از مجموع 464071 رای شمارش تاکنون:

گلستان ما - اخبار لحظه به لحظه از نتایج شمارش آرا انتخابات ...

golestanema.com/.../28220-اخبار-لحظه-به-لحظه-نتایج-آرا-در-شعب-اخذ-را...
۶ ساعت پیش - اخبار لحظه به لحظه شمارش آراء در شعبه های اخذ رای استان گلستان را در ادامه بخوانید . ... 01:25 نتایج شمارش آرا مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه علی آباد کتول : آیت الله شاهرودی اول- آیت نورمفیدی .... کلیپ / حماسه سازی گلستانی ها در انتخابات 7 اسفند · تصاویر/ حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان مینودشت در انتخابات ...

لحظه به لحظه با شمارش آرا انتخابات مجلس شورای ... - نامه نیوز

namehnews.ir/.../لحظه-به-لحظه-با-شمارش-آرا-انتخابات-مجلس-شورای-اسلام...
۱۳ ساعت پیش - لحظه به لحظه با شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان/ ... 01:55: نتایج اولیه شمارش آراء در برخی از شهرستان ها و روستاهای استان همدان ...

نتایج لحظه به لحظه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان ...

www.ghatreh.com/.../نتایج-لحظه-لحظه-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-خ...
۶ ساعت پیش - به گزارش"توریسم آنلاین" پس از پایان رای گیری اکنون شمارش آرا آغاز شده و نمایندگان برخی از شهرها مشخص شده اند. برای اطلاع یافتن از نتایج لحظه ...

لحظه به لحظه با شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس ...

srchyaran.ir/blg/entehkhab/1456498891yu472
۸ ساعت پیش - نتایج شمارش آرای مجلس دهم شورای اسلامی کیشنتایج لحظه به لحظه از انتخابات مجلس و شمارش آرای شهر ها 7-8 ... model2016-download95.blogsky.com/ ...

لحظه به لحظه با نتایج انتخابات آخرین نتایج شمارش آرای ...

www.tabnakazargharbi.ir/.../لحظه-به-لحظه-با-نتایج-انتخابات-آخرین-نتا...
۵ ساعت پیش - لحظه به لحظه با نتایج انتخابات آخرین نتایج شمارش آرای مجلس دهم و خبرگان پنجم ... برای دیدن آخرین نتایج انتخابات در هر استان روی اسم استان ها کلیک کنید ... نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان از پیشتازی ...

آخرین نتایج شمارش آرای مجلس دهم و خبرگان پنجم در خوزستان

www.khouznews.ir/.../آخرین-نتایج-شمارش-آرای-مجلس-دهم-و-خبرگان-پنج...
۱۰ ساعت پیش - خوزنیوز: با پایان یافتن مهلت اخذ رأی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ... اهواز حدود ساعت ۴ بعد از ظهر از سوی ستاد انتخابات شهرستان اعلام خواهد شد. ... شنیده ها حکایت دارد از آرای شمارش شده تا این لحظه جلیل مختار به عنوان نفر اول ...

اخبار لحظه به لحظه از شمارش آرا انتخابات مجلس 7 . 8 . 9 . 10 ...

www.newphoto95.ir/2016/02/.../اخبار-لحظه-به-لحظه-از-شمارش-آرا-انتخاب...
۱۱ ساعت پیش - نتایج لحظه به لحظه از انتخابات مجلس و شمارش آرای شهر ها 7–8 . … شهر مجلس 7 8 9 10 اسفند 94 نتایج شمارش آرای مجلس شورای اسلامی 7 اسفند 94 ...

نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر ...

modelmanto95.ir/2016/02/.../نتایج-لحظه-به-لحظه-شمارش-آرای-رای-گیر...
۱۱ ساعت پیش - نتایج و تعداد اراء انتخابات مجلس دهم 10 (همه استان ها) – جوونی ... مجلس دهم سال 94، آمار لحظه به لحظه شمارش آرای انتخابات 7 اسفند مجلس شورای، آمار …

نتایج اولیه شمارش آرا انتخابات مجلس و خبرگان+جدول

www.entekhab.ir/fa/.../نتایج-اولیه-شمارش-آرا-انتخابات-مجلس-و-خبرگان
۱۱ ساعت پیش - با پایان اخذ رأی در شعب، شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه کشور و شهرستان‌های تهران ... اخبار لحظه به لحظه از نتایج انتخابات در زیر می آید: .... شاهین شهر و میمه و برخوار ..... اقلیت ها. مسیحیان ارمنی جنوب ایران. ۱. مسیجیان ارمنی شمال ایران.

آخرین اخبار شمارش آرا در سراسر کشور+جزئیات - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/.../آخرین-اخبار-شمارش-آرا-در-سراسر-کشور-جزئیات
۱۲ ساعت پیش - با پایان یافتن انتخابات، شمارش آرا در حوزه های انتخاباتی شروع شده است. لحظه به لحظه، نتایج آرای اعلام شده از شبکه خبر به آگاهی می رسد. ... محمد وحدتی‌هلان با کسب اکثریت آرای مردم بستان‌‌‌آباد به عنوان نماینده این شهرستان راهی مجلس شورای اسلامی شد. 5 و 31 دقیقه بامداد ... اروپایی ها عربستان را تحریم کردند · لحظه به ...

نتایج شمارش تا این لحظه

srchbaran.ir/blgsky/talesh-voice/1456489495bwqty
۱۲ ساعت پیش - نتایج شمارش آرای مجلس دهم شورای اسلامی کیش نتایج لحظه به لحظه از انتخابات مجلس و ... ها*** اخبار لحظه به لحظه از نتایج انتخابات مجلس 7 اسفند,,اخبار لحظه به لحظه از نتایج ... نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس اسفند 94 / شهر تهران!

نتایج لحظه به لحظه شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در ...

mersadnews.ir/.../نتایج-لحظه-به-لحظه-شمارش-آرا-انتخابات-مجلس-شورای-ا...
۱۰ ساعت پیش - به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، انتخابات در استان کرمانشاه تا ساعت 22 ... نتایج لحظه به لحظه شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه 6 گانه ... حضور پر شور مردم شهرستان جوانرود در انتخابات هفتم اسفند ماه+ تصاویر ... کرمانشاه/ از ارسال صندوق های رای به دورترین نقاط تا استقبال از رای اولی ها.

نتیجه آرا انتخابات مجلس دهم | برترین های نت

toplord.bistarinha.ir/page-120044.html
نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس 7 اسفند 94 تمام شهرها - کلیک کنید. نتایج .... نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر مجلس روز دوشنبه دهم ...

نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر ...

noraoz95.nasrblog.com/post/5/
۱ روز پیش - ۱۲ ساعت پیش - اعلام نتایج و شمارش رای گیری شورای شهر مجلس 7 8 9 10 … ... سازي شيوه هاي اخذ رأيو شمارش ... اخبار لحظه به لحظه از شمارش آرا انتخابات مجلس 7 . 8 . 9 . 10 . ... نتایج و تعداد اراء انتخابات مجلس دهم 10 (همه استان ها) - جوونی.

نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری تمام شهرها 8 اسفند 94

new95.rozblog.com/.../نتایج-لحظه-به-لحظه-شمارش-آرای-رای-گیری-تمام-...
۱۲ ساعت پیش - انتخابات شورای شهر مجلس 7 8 9 10 اسفند 94، نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری ... نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس 7 اسفند 94 تمام شهرها ...

نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به تفکیک ...

www.mashreghnews.ir/.../نتایج-دهمین-دوره-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-...
۹ ساعت پیش - آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استانها تا این لحظه به شرح زیر است: (لازم به ذکر است که این نتایج هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است) .... شاهین شهر،میمه و برخوار ...... برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی ، نتایج انتخابات مجلس ، نتیجه لحظه به لحظه انتخابات مجلس ...

نتیجه ی انتخابات مجلس دهم شهر شیراز | خبرخوان

newpanjereh.pishkhabar.ir/page-602026.html
۱۶ ساعت پیش - ۱ روز پیش - نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر ... دوره مجلس ... و 484 رأی . ... اخبار لحظه به لحظه ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات . ... اعلام کاندیداهای احتمالی مجلس دهم و مجلس 94 در مراکز شهرها .

نتایج لحظه به لحظه شمارش آرا در حوزه های انتخابیه 6 گانه ...

basijnews.ir/.../نتایج-لحظه-به-لحظه-شمارش-آرا-در-حوزه-های-انتخابیه-6-گا...
۱۲ ساعت پیش - در این خبر نتایج لحظه به لحظه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کرمانشاه اطلاع ... تنها در شهرستان گیلانغرب از مجموع 12 هزار رای.

اخبار لحظه به لحظه از شمارش آراء انتخابات مجلس 7 8 هشتم ...

model95-photo2016.ir/2016/.../اخبار-لحظه-به-لحظه-از-شمارش-آراء-انتخا...
۱ روز پیش - اعلام نتایج و شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر مجلس … ... نتایج لحظه به لحظه از انتخابات مجلس و شمارش آرای شهر ها 7-8 …

لحظه به لحظه با نتایج انتخابات آخرین نتایج شمارش آرای ...

tnews.ir/news/943c58421193.html
۵ ساعت پیش - لحظه به لحظه با نتایج انتخابات آخرین نتایج شمارش آرای مجلس دهم و ... ها به عجب شیر رسید و سیدحمزه امینی با 15 هزار و 34 رای به مجلس راه یافت.

خبرگزاری تسنیم - پوشش زنده/ابتدا شمارش آرای مجلس ...

www.tasnimnews.com/.../پوشش-زنده-ابتدا-شمارش-آرای-مجلس-خبرگان-...
گزارش لحظه به لحظه تسنیم از متن و حاشیه انتخابات ۷ اسفند ... وی افزود: نتایج انتخابات خبرگان رهبری زودتر از مجلس شورای اسلامی اعلام می‌شود. ... از شهرستان ها مثل پاکدشت کار رای گیری تمام شده است، اما هنوز در حوزه‌های انتخابیه مردم حضور دارند.

اسامی برندگان مجلس دهم 94 به تفکیک شهر ها و تعد رای ها ...

majles1394-rzb.khabar95.ir/page-415206.html
۴ ساعت پیش - 1 day ago - نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر . ... تعداد رای ... اسامی برندگان انتخابات مجلس دهم سال 94 اراک و شهرستان ها.

نتایج شمارش آرای مجلس دهم شورای اسلامی مشهد - آران وب

newpanjereh-rzb.aranweb.ir/page-712078.html
۱۶ ساعت پیش - ۸ ساعت پیش - برچسب ها: نتایج انتخابات مجلس دهم 10 در اسفند 94، انتخابات دوره ... نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر .

نتایج لحظه به لحظه انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان فارس

shiraze.ir/.../نتایج-لحظه-به-لحظه-انتخابات-مجلس-خبرگان-رهبری-استان-...
۱۵ ساعت پیش - شمارش آراء 15 حوزه انتخابیه استان فاس در دهمین دوره انتخابات مجلس دهم و ... در حال انجام است و نتایج آن لحظه به لحظه اعلام می‌ شود که شیرازه آن را به اطلاع ...

آمار لحظه به لحظه شمارش آرای انتخابات 7 اسفند مجلس شورای ...

police10.blog.ir/post/619/amar-entekhabat-majles-esfand94
۲ روز پیش - آمار لحظه به لحظه شمارش آرای انتخابات جمعه هفتم اسفند 1394 نتایج شمارش آرای 7 اسفند 94 نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم ...

لحظه به لحظه با انتخابات/ روحانی: دولت آرای مردم را امانت ... - آنا

www.ana.ir/news/87075
۹ ساعت پیش - او افزود: امیدواریم خداوند توفیق دهد انتخابات قانونی سالم به گونه ای .... امور اجرایی و نظارت در شعبه اخذ رای تا پایان زمان اخذ رای و شمارش آرا و تنظیم ... بود که بعد از پایان انتخابات مسئولان آستین ها را بالا بزنند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند. .... شهر آمل ، در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس ...

آخرین نتایج شمارش آرای مجلس دهم و خبرگان پنجم - صدای ایران

sedayiran.com/fa/.../آخرین-نتایج-شمارش-آرای-مجلس-دهم-و-خبرگان-پنجم
۱۰ ساعت پیش - با پایان یافتن فرآیند اخذ رأی انتخابات مجلس دهم و دوره پنجم خبرگان ... نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه قم، تا این لحظه به شرح زیر است: ... ها به عجب شیر رسید و سیدحمزه امینی با 15 هزار و 34 رای به مجلس راه یافت ... نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان از پیشتازی ابوالفضل حسن بیگی حکایت دارد ...

نتایج و تعداد اراء انتخابات مجلس دهم 10 (همه استان ها) - جوونی

www.javuni.ir/news/44028
۱ روز پیش - نتایج انتخابات مجلس دهم سال ۹۴ (همه استان ها). برای مشاهده اخرین تعغیرات در شمارش ... نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر .

نتایج شمارش آرااختصاصی حوزه انتخابیه ازنا و دورود - اخبار ...

aznadorod.ir/page-28
پس از شمارش آرا لحظه به لحظه در این صفحه درج خواهد شد .................................. با کانال تلگرامی ما همراه باشید. کانال تلگرام اخبار لحظه ای انتخابات لرستان ... (ازنا و دورود) باهر سیستم یا گوشی فقط یک رای قابل ثبت است ... آیا از عملکرد نماینده ازنا و دورود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی راضی هستید؟ ... شهرستان های کوهدشت و رومشگان.

خبر لحظه به لحظه/ آخرین اخبار از نتایج انتخابات 7 اسفند

www.mizanonline.ir/.../خبر-لحظه-به-لحظه-آخرین-اخبار-از-نتایج-انتخابا...
انتشار اخبار غیر رسمی نتایج اولیه انتخابات در برخی رسانه ها ... مشارکت 3 میلیون و 750 هزار تهرانی در انتخابات تا ساعت 22/ آغاز شمارش آرا به ... شهرستان لنجان با کسب بیشترین آرا به عنوان نماینده مردم این شهرستان راهی مجلس شورای اسلامی شد.

گزارش اختصاصی وارش نیوز از نتایج اولیه انتخابات مجلس ...

www.vareshnews.ir/detail/News/28815
۱۱ ساعت پیش - لحظه به لحظه از نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران: ... خبرنگاران وارش نیوز در شهرهای مختلف استان مازندران لحظه به لحظه آخرین نتایج حاصله از شمارش آرای مردم را به ... صورت باقی باشد احتمالا انتخابات در این حوزه ها به دور دوم کشیده شود. .... مهدی عبوری دو روز مانده به انتخابات استعفا داد/ کیادهی : شورای شهر ...

لحظه به لحظه باانتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان درایلام ...

www.tabnakilam.ir/.../لحظه-به-لحظه-باانتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-وخ...
۱۲ ساعت پیش - ... انتخابات درایلام /شمارش آرا آغاز شد/نتایج غیررسمی شمارش آرا در بعضی از شعب اخذ رای ... مردم در این انتخابات، نمایندگان خود در "دهمین" دوره مجلس شورای اسلامی و "پنجمین" ... رییس حوزه انتخابیه شهرستانهای دهلران ، آبدنان ،دره شهر وبدره اظهار داشت ... رای فراهم شده است، اظهار کرد: از زمان آغاز به کار ستاد انتخابات، رسانه ها ...

نتایج لحظه به لحظه انتخابات مجلس | سایت خبری تحلیلی ...

www.lorestankhabar.com/.../74068-نتایج-لحظه-به-لحظه-انتخابات-مجلس
۱۱ ساعت پیش - نتایج لحظه به لحظه انتخابات مجلس به تفکیک شهرستان در پایگاه خبری ... به گزارش لرستان خبر، نتایج لحظه به لحظه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ... آغاز شمارش رای ها در لرستان · نتایج انتخابات خرم آباد و دوره · نتایج شمارش آرا در ... خیز مردم لرستان برای خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ / صفوف طولانی رأی در ...

لحظه به لحظه با شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس ...

lblb.feedsco.ir/page-551196.html
لحظه به لحظه با شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان/ تابش برای ... 01:55: نتایج اولیه شمارش آراء در برخی از شهرستان ها و روستاهای استان همدان از ...

نتیجه ی انتخابات مجلس دهم شهر شیراز | فیسبوک ایران

newpanjereh.dj98.ir/page-509509.html
۱۷ ساعت پیش - ۱ روز پیش - نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر ... دوره مجلس ... و 484 رأی . ... اخبار لحظه به لحظه ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات . ... اعلام کاندیداهای احتمالی مجلس دهم و مجلس 94 در مراکز شهرها .

نتیجه ی انتخابات مجلس دهم شهر تهران - ساینا وب

newpanjereh-rzb.sainaweb.com/page-632077.html
۱۶ ساعت پیش - ۱ روز پیش - نتایج لحظه به لحظه از شمارش آرای شورای شهرتهران جمعه ۷ اسفند ۹۴ ... انتخابات .... آمار “رای اولی ها”ی انتخابات مجلس و خبرگان 7 اسفند 94 ...

لحظه به لحظه با شمارش آرا انتخابات مجلس و خبرگان - بوشهرنیوز

www.bushehrnews.com › صفحه نخست › اخبار ایران و جهان
۹ ساعت پیش - 01:55: نتایج اولیه شمارش آراء در برخی از شهرستان ها و روستاهای استان همدان از پیشتازی آیت الله موسوی اصفهانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ...

نتیجه ی انتخابات مجلس دهم شهر مشهد | خبرخوان - صفحه اصلی

newpanjereh.wisi.ir/page-682932.html
۱۶ ساعت پیش - اعلام نتایج و شمارش آرای رای گیری انتخابات شورای شهر مجلس . ... نتایج انتخابات مجلس دهم 10 در اسفند 94 – یک لحظه آرامش – رز … .... 10– مشهد، ... فرماندار تهران خاطرنشان کرد: معترضان بهنتیجه احراز صلاحیت ها از روز چهارشنبه ۱۶ .

الف - اعلام نتایج غیررسمی انتخابات مجلس دهم در سراسر کشور

alef.ir/vdcjvxet8uqethz.fsfu.html?334912
۱۶ ساعت پیش - مخاطبین می‌توانند از اینجا اخبار روز انتخابات را به صورت لحظه به لحظه ملاحظه نمایند. * شنبه هشتم اسفند ... ساعت ۰۶:۰۲- در حوزه انتخابیه شهر قم از مجموع ۴۶۴۰۷۱ رای شمارش تاکنون: ... ساعت ۰۴:۴۳- نتایج آخرین شمارش آرا مجلس خبرگان رهبری در برخی از حوزه های انتخابیه بدین شرح است: ..... ۱۶. حق آب و گل تهرانی ها کجاست؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,209
  • بازدید ماه : 4,209
  • بازدید سال : 102,619
  • بازدید کلی : 456,977
  • کدهای اختصاصی