loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 251 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

پسر پرحاشیه تلگرام

سردار هادیان فر فرمانده پلیس فتای ایران صبح دیروز در جمع خبرنگاران با تکذیب شایعه حکم اعدام این مرد 26 ساله گفت: پرونده این متهم در واقع پیچیده شده است، وظیفه پلیس سایبری مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی و تحویل آن به دادگاه بود که انجام شد.

وی افزود: این متهم در حال حاضر با سپردن وثیقه و سند تا روز دادگاه که حکمش معلوم شود، آزاد است و هنوز هیچ رأیی برایش صادر نشده و حکم اعدام وی شایعه است.
 
 
پسر پرحاشیه تلگرام ، تلگرام ، جوان پرحاشیه تلگرام
 
سردار سید کمال هادیان فر همچنین درباره پرونده یکی از هنرمندان که گفته بود تلگرامش هک و عکس های وی در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: انتظار مردم از شخصیت های فرهنگی و هنری کشور بیش از این است. این افراد باید خود را از بدی ها دور کنند زیرا الگوی جوانان هستند.
 
فرمانده پلیس فتا با بیان اینکه این پرونده جزو رصدهای پلیس فتا بوده افزود: در این پرونده هک در کار نبوده و واقعیتی بوده که در رصد های پلیس فتا به آن رسیده ایم که به محاکم قضایی ارجاع داده شده است.
 
وی درخصوص شعار «پلیس فتا حواسش به همه چی هست»، گفت: مدتی با همکاران به فکر آن بودیم که شعاری برای پلیس فتا انتخاب کنیم که در نتیجه «پلیس فتا سایه سار امنیت در فضای مجازی» را انتخاب کرده و ترویج دادیم اما دست بر قضا شرایطی اتفاق افتاد که مردم خودشان «پلیس فتا حواسش به همه چی هست» را به عنوان یک شعار عنوان کردند که این موضوع تکلیف ما را سنگین تر کرد.
 
سردار هادیان فر با بیان اینکه پلیس فتا به فضای مجازی اشرافیت دارد، گفت: 83 کلاسه را در این فضا به عنوان جرم رصد می کنیم. فرمانده پلیس فتا افزود: برخی جرم ها برای مالباخته ها ایجاد می شود که شکایت می کنند و ما رسیدگی می کنیم ولی برخی دیگر از رصدهای پلیس فتا درمورد موضوعات مجرمانه در فضای مجازی پیگیری می شود که مغایرت قانونی دارد.
 
وی بیشترین پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا را برداشت های غیر مجاز عنوان کرد و گفت: درسال گذشته، 52 درصد پرونده ها برداشت های غیر مجاز بود و بعد از آن با برنامه ریزی هایی که در قالب پیشگیری وضعی، اجتماعی و هماهنگی با مردم، سازمان ها و بانک ها انجام دادیم توانستیم تاکنون 10 درصد جرایم را کاهش دهیم.
 
سردار هادیان فر، پلیس فتا را پلیس جوانی عنوان کرد و افزود: متوسط سن افسران 23 تا 28 سال است و 82 درصد افرادی که در پلیس فتا حضور دارند فنی و مهندسی هستند. وی افزود: در دنیا در سال 2001 موضوع جرایم رایانه ای مطرح شد در حالی که ما در آ گاهی پیش از این انجام داده بودیم.
 
سردار هادیان فر با بیان اینکه برای حضور در فضای اینترنتی تمایلی ندارم، افزود: امنیت در شبکه ها در کمترین سطح خودش است مثل تلگرام که همه چیز در این شبکه رایگان است و باید پرسید که کمپانی این شبکه درآمد خود را از کجا می آورد که مطمئناً این درآمد با فروش اطلاعات مردم حاصل می شود، با تجمیع اطلاعات افراد یک کشور ذائقه مردم سنجیده می شود که این اطلاعات به دستگاه های اطلاعاتی بیگانه فروخته می شود و درآمد شبکه تلگرام از همین فروش اطلاعات است.
 
وی افزود: پس مصوبه کمیسیون امنیت فضای مجازی است که دستگاه های امنیتی مجاز به استفاده از این شبکه ها نیستند اما پلیس در پوشش های مختلف و به منظور رصد این شبکه ها در این فضا حضور دارد.
 
فرمانده پلیس فتا با بیان اینکه شبکه های اجتماعی نیاز جامعه است، گفت: اعتقاد دارم که باید از این فضا استفاده شود ولی با افزایش ظرفیت داخلی و حمایت از شبکه های اجتماعی وطنی این کار باید صورت بگیرد تا مردم با خیال راحت در این فضا حضور پیدا کنند.
 
سردار هادیان فر به کاربران فضای مجازی توصیه کرد اپلیکیشن های خود را از مکان های معتبر دانلود کنند زیرا بسیاری از این برنامه ها طبق آزمایشی که ما در آزمایشگاه پلیس فتا انجام می دهیم حامل بدافزار و هکر ها هستند.

الف - پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد

alef.ir/vdchkmnxx23nxid.tft2.html?335243
۱ ساعت پیش - مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات ...


پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../پسر-پرحاشیه-تلگرام-آزاد-شد
۲۴ دقیقه پیش - مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است.

پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد - برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15918378
۳۹ دقیقه پیش - روزنامه ایران: مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است.
پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد. زمان دریافت خبر : یکشنبه 09 اسفند 1394 ساعت 9:10. ایستانیوز:مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر ...

یوز - آخرین اخبار پسر پرحاشیه تلگرام ازاد

yooz.ir/news/?t=0...پسر%20پرحاشیه%20تلگرام%20ازاد
نمودار رشد پدیده پسر پرحاشیه تلگرام ازاد در گذر زمان. پسر پرحاشیه تلگرام ازاد شد. مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی ...
مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام که به پسر پرحاشیه تلگرام مشهور شده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است.

پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد! - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=پسر+پرحاشیه+تلگرام+آزاد+شد!
ناگفته نماند سیگنال یک نرم‌افزار آزاد و متن‌باز برای پیامرسانی فوری است که در ios .... پسر پرحاشيه تلگرام آزاد شد/ «پلیس فتا حواسش به همه چیز است» شعار پلیس ...
پسر پرحاشیه تلگرام با سپردن وثیقه آزاد شد. ... پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد/ «پلیس فتا حواسش به همه چیز است» شعار پلیس سایبری ایران. - خبرآنلاین ...

هفت صبح | پسر پرحاشیه تلگرام با سپردن وثیقه آزاد شد

7sobh.com/content/پسر-پرحاشیه-تلگرام-با-سپردن-وثیقه-آزاد/
مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است. سردار‌هادیان‌فر فرمانده پلیس ...

پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد - پرسپولیس

bealaveh1.ir/news/detail/پسر-پرحاشیه-تلگرام-آزاد-شد-/229032/view/
۲۳ دقیقه پیش - روزنامه ایران: مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است.

پسر پرحاشیه تلگرام با سپردن وثیقه آزاد شد | News File

newsfile.ir/news/پسر+پرحاشیه+تلگرام+با+سپردن+وثیقه+آزاد+شد
مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است. به گزارش ایران نوشت: سردار ...

پسر پرحاشیه تلگرام آزاد شد «پلیس فتا - SPI News

spinews.ir/social/70670-پسر-پرحاشیه-تلگرام-آزاد-شد-پلیس-فتا.html
ایران نوشت: مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی.

آزادی پسر پرحاشیه تلگرام - تیتر24

www.titr24.com/News-xKMih309VW...==/آزادی-پسر-پرحاشیه-تلگرام
پسر پرحاشیه تلگرام و پسر تلگرامی و شایعه اعدام پسر پرحاشیه تلگرام و جوان حاشیه ساز تلگرام را در نمناک بخوانید.

ابعاد پیچیده ماجرای "پسر پرحاشیه تلگرام" - فرارو

fararu.com/fa/news/253661/ابعاد-پیچیده-ماجرای-پسر-پرحاشیه-تلگرام
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش فرارو، وحید یا همان پسر پرحاشیه تلگرام پس از آن‌که ...... او مفسد فی العرض است ولی بابک زنجانی نیست و اگر پولهایش را بدهد آزاد است؟

اظهارنظر سخنگوی قوه قضائیه در خصوص حکم پسر پرحاشیه ...

www.mizanonline.ir/.../اظهارنظر-سخنگوی-قوه-قضائیه-در-خصوص-حکم-...
۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آزادی ۳۸ زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی در دهه فجر ... پسر پرحاشیه این روزهای تلگرام بازداشت شد/توسط پلیس فتا! + فیلم · بازدید از صفحه اول.
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند. ... واکنش اژه ای به ماجرای پسر پرحاشیه تلگرام و موارد مشابه: قانون برای این کارها افساد فی ...

حکم اعدام برای پسر پرحاشیه تلگرام + عکس - فان پاتوق

www.funpatogh.com/حکم-اعدام-برای-پسر-پرحاشیه-تلگرام-عکس.html
واکنش اژه ای به ماجرای پسر پرحاشیه تلگرام. ... پشت بام تهران در آغوش هم +عکس اعتراض اندیشه فولادوند در مقابل سینما آزادی + عکس زمان تحویل سال 95 چه ساعتی است؟
عکس(پلیس فتا حواسش به همه چیز هست) ... + عکس. حکم اعدام برای پسر پرحاشیه تلگرام حقیقت دارد؟ واکنش اژه ای به ماجرای پسر پرحاشیه تلگرام و موارد مشابه: قانون .
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جوانی که پخش شدن 28 عکس از وی به همراه 14 دختر در شبکه‌های اجتماعی و تلگرام وی را حسابی مشهور کرده بود، پس از ... گفتگو با پسر پرحاشیه تلگرام و دو نفر از شاکیانش + فیلم ..... اولین تصویر سوشا بعد از آزادی از زندان!

نظر اژه‌ای درباره حکم پسر پرحاشیه تلگرام - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../نظر-اژه‌ای-درباره-حکم-پسر-پرحاشیه-تلگرا...
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در خصوص بازداشت پسری که در برخی از گروه‌های تلگرامی عکس‌های ... جمهوریخواهان پیام دادند زندانیان را تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آزاد نکنیم ... نظر اژه‌ای درباره حکم پسر پرحاشیه تلگرام.

آخرین خبرها از دستگیری پسر پرحاشیه تلگرام - جوان

javanonline.ir/fa/news/.../آخرین-خبرها-از-دستگیری-پسر-پرحاشیه-تلگ...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین خبرها از دستگیری پسر پرحاشیه تلگرام. پسر جوانی که به همراه تعداد ... آزاد سازی فلوجه سریع تر از الرمادی خواهد بود · ارتش ترکیه وارد خاک ...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - » ترکیه ۲ روزنامه‌نگار بازداشتی را آزاد کرد ... این فرد که حالا "به پسر پرحاشیه تلگرام" معروف شده همچنان نقل محافل مجازی و واقعی است. ... به گزارش فرارو، وحید یا همان پسر پرحاشیه تلگرام پس از آن‌که تصاویرش در کنار دختران متفاوت ...
پسر پرحاشیه تلگرامی گفت: تروخدا به جوون ها بگین از این خبط و خطاها نکنن. بهشون بگین خیلی مراقب باشن. گول تلگرام رو نخورن که ایشالا زودتر فیلتر شه همه ...

جزییات بازداشت پسر پرحاشیه تلگرام+عکس - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../جزییات-بازداشت-پسر-پرحاشیه-تلگرامع...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پسر جوانی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به اغفال دختران کرده بود، دستگیر شد.

آسیب شناسی نقش ما در ماجرای پسر پرحاشیه تلگرام - پارسینه

www.parsine.com/.../آسیب-شناسی-نقش-ما-در-ماجرای-پسر-پرحاشیه-تل...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آسیب شناسی نقش ما در ماجرای پسر پرحاشیه تلگرام ... دارند تلاش می‌کنند حق دسترسی آزاد ما به فضای مجازی و فضای ارتباطی، تهدید و تحدید نشود.

گسترده شدن ابعاد ماجرای «پسر پرحاشیه تلگرام « ...

persiansolidarity.com/.../گسترده-شدن-ابعاد-ماجرای-پسر-پرحاشیه-تل/
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای "پسر پرحاشیه تلگرام" به نشست خبری محسنی اژه​ای، دادستان تهران، ... آزادی بقایی از زندان بدون توضیح درباره اتهام ۲۰ هزار میلیارد تومانی.

اژه‌ای:حکم پسر پرحاشیه تلگرام می تواند مفسدفی الارض باشد ...

vakilemelat.ir/.../+اژه‌ای:حکم+پسر+پرحاشیه+تلگرام+می+تواند+مفسدفی...
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اژه‌ای:حکم پسر پرحاشیه تلگرام می تواند مفسدفی الارض باشد, اژه‌ای:حکم ... محسنی اژه‌ای در خصوص بازداشت پسری که در برخی از گروه‌های تلگرامی ... مرکز دانلود رایگان دانشجویی راه‌اندازی شد/ سرویسی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی.
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پسر پرحاشیه این روزهای تلگرام بازداشت شد. ... پربیننده ها. بهنوش بختیاری با تیپ جدید قرمزش در سینما آزادی! + عکس · درگذشت مانکن جذاب ...
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از آنکه پسر پرحاشیه تلگرام با عکس‌هایش شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد خبر دستگیری او نیز به همان سرعت جایگزین عکس‌ها شد.

حکم اعدام برای پسر پرحاشیه تلگرام + عکس

www.iq9.ir/1394/09/.../حکم-اعدام-برای-پسر-پرحاشیه-تلگرام-عکس.htm...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام این عکس ها چند روزی است که بین کاربران تلگرام دست به دست می چرخد تا شاید اگر حکم پسر پر حاشیه تلگرام اعدام است ، از اعدام آن جلوگیری ...

نظر اژه‌ای درباره حکم پسر پرحاشیه تلگرام - آرمان پرس

armanpress.ir/fa/news/.../نظر-اژه‌ای-درباره-حکم-پسر-پرحاشیه-تلگرام
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظر اژه‌ای درباره حکم پسر پرحاشیه تلگرام. حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در خصوص .... کری:آزادی تفنگداران به خاطر رابطه او با ظریف بوده!

(تصاویر) بازداشت پسر پرحاشیه تلگرام - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/.../341046-تصاویر-بازداشت-پسر-پرحاشیه-تلگرام
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پسری که در شبکه اجتماعی تلگرام در روزهای اخیر خبرساز شده بود، توسط پلیس فتا دستگیر شد. ... (تصاویر) بازداشت پسر پرحاشیه تلگرام. Print Email Short Link. کد خبر: ..... استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است. سامانه خبری ...

صدور کیفرخواست برای پسر پرحاشیه تلگرام - پایگاه ...

ghodskhabar.ir/صدور-کیفرخواست-برای-پسر-پرحاشیه-تلگرا/
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صدور کیفرخواست برای پسر پرحاشیه تلگرام ... این پرونده جنجالی زمانی شکل گرفت که ۲۸ عکس مختلف از این پسر ۲۶ ساله .... دانشگاه آزاد شهر قدس.

کاریکاتور/ شاکیان پسر پرحاشیه تلگرامی - فرادید

faradeed.ir/fa/news/6309/کاریکاتور-شاکیان-پسر-پرحاشیه-تلگرامی
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاریکاتور/ شاکیان پسر پرحاشیه تلگرامی. کد خبر: ... تصاویر+16/ ضرب و شتم دختر مورد علاقه در شب تولدش ... تکرار رویه نزولی بازار آزاد ارز ...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پسری که با ده ها دختر عکس گرفته بود از سوی پلیس فتا بازداشت شد.

نظر اژه‌ای درباره حکم پسر پرحاشیه تلگرام - آناج

anaj.ir/News/28390/نظر-اژه‌ای-درباره-حکم-پسر-پرحاشیه-تلگرام/?id...
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظر اژه‌ای درباره حکم پسر پرحاشیه تلگرام حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در خصوص بازداشت پسری که در برخی از گروه‌های تلگرامی عکس‌های ...

- حکم اعدام براي پسر پرحاشيه تلگرام حقيقت دارد؟ + عکس

www.chekhabar.ir/.../حکم-اعدام-براي-پسر-پرحاشيه-تلگرام-حقيقت-دارد...
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش اژه اي به ماجراي پسر پرحاشيه تلگرام و موارد مشابه: قانون براي اين کارها افساد في الارض پيش ... بقايي در کنار احمدي‌نژاد پس از آزادي + عکس ...

آنا | پرحاشیه تلگرام

www.ana.ir/search.aspx?k=پرحاشیه%20تلگرام
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی - آنا ... مجازات پسر پرحاشیه تلگرام، اعدام است؟ ... پس از آنکه پسر پرحاشیه تلگرام با عکس‌هایش شبکه‌های اجتماعی را ...

حکم اعدام برای پسر تلگرام که عکسش با دخترا پخش شده بود ...

www.fastcamp.ir/.../حکم-اعدام-برای-پسر-تلگرام-که-عکسش-با-دخت.htm...
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکم اعدام برای پسر پرحاشیه تلگرام حقیقت دارد؟/عکس … ..... دوم برنامه‌ای با عنوان بحث آزاد درباره عملکرد رادیو تلویزیون پس از انقلاب پخش شد.

پسر پرحاشیه تلگرام بازداشت شد، متهم در اختیار پلیس فتا ...

porcesh.ir/11719/پسر-پرحاشیه-تلگرام-بازداشت-شد/
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پسر پرحاشیه تلگرام بازداشت شد، متهم در اختیار پلیس فتا،شکایت ... ۲۳ کارگر بازداشتی مس خاتون آباد آزاد شدند، پنج نفر همچنان در بازداشت اند ...
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پسر پرحاشیه به چه بیماری روانی مبتلاست؟ چند هفته پیش عکس‌های یک پسر با تعدادی دختر و زن جوان در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص تلگرام پخش ...
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در همین راستا پسر پرحاشیه تلگرام علاوه بر اینکه به شهرت رسید، تبدیل به ... ماجرای این پسر پرحاشیه، چندان هم پیچیده نبود: پسری عکس‌های متعددش با .... وسعتِ این ائتلاف فراگیرِ اصلاح‌طلبانه از لوازم بسط دموکراسی، آزادی، عدالت و ...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری شستون: در پی انتشار تصاویر خلاف اخلاق برخی از خانم ها در فضای مجازی که نقطه مشترک آنها حضور یک شخص در آنهاست، این ...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شخص پر حاشیه این روزهای فضای مجازی با دستور قضایی بازداشت شد.

دمادم | بازداشت پسر پرحاشیه تلگرام +تصاویر

damadam.ir/اقتصاددان-eqtesaddan/...پسر-پرحاشیه-تلگرام.../1172017
۳ روز پیش - پسری که در شبکه اجتماعی تلگرام در روزهای اخیر خبرساز شده بود، توسط پلیس فتا دستگیر شد. ... افزایش قیمت 9 هزار تومانی سکه تمام بهار آزادی ...

تصویری از بازداشت پسر پرحاشیه تلگرام

shomanews.com/.../تصویری-از-بازداشت-پسر-پرحاشیه-تلگرام-
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصویری از بازداشت پسر پرحاشیه تلگرام. شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری پسر جنجالی فضای مجازی خبر داد و افزود: متهم با .... ارتش سوریه منطقه «الرضوانیه» در ریف حلب را آزاد کرد ...
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکم اعدام برای پسر پرحاشیه تلگرام حقیقت دارد؟ ... واکنش اژه ای به ماجرای پسر پرحاشیه تلگرام و موارد مشابه: قانون برای ... سد "آزادی" کرمانشاه سرریز کرد · جلسه بستن لیست انتخاباتی اصلاح طلبان کرمانشاه بازهم به درگیری کشید!

طنز/ جدیدترین اظهارات پسر پرحاشیه تلگرامی و دختران اغفال ...

diyarmirza.ir/1394/08/طنز-جدیدترین-اظهارات-پسر-پرحاشیه-تلگر/
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خبر انلاین ،پسر پرحاشیه تلگرامی گفت: تروخدا به جوون ها بگین از این خبط و خطاها نکنن.
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قاسم سلیمانی در سلامتی کامل پیگیر آزادی قدس است ... گیل نگاه:هنوز مدت زیادی از ماجراهای پسر پرحاشیه تلگرام نگذشته، آن هم درست در شرایطی که ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 470
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,266
  • بازدید ماه : 4,266
  • بازدید سال : 102,676
  • بازدید کلی : 457,034
  • کدهای اختصاصی