loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 326 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

جزییات فیلم کوروش کبیر

کوروش کبیر عنوان تازه ترین پروژه جعفری جوزانی است که با بازیگران بین المللی و در استودیو جهانی ساخته میشود. در ادامه توضیحات کارگردان این فیلم را درباره جزییات آن میخوانید.

مسعود جعفری جوزانی که قصد دارد فیلم «کوروش کبیر» را بسازد با اشاره به اینکه برای اولین بار آرت بوک برای یک اثر سینمایی طراحی شده است، تاکید کرد نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می کند.

مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما که به دنبال ساخت پروژه «کوروش کبیر» است در حاشیه رونمایی از فیلمنامه این فیلم که شب گذشته جمعه چهاردهم اسفند ماه برگزار شد درباره تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این پروژه گفت: سناریوی «کوروش کبیر» به یک سرمایه گذار واگذار شده است تا شرایط ساخت این فیلم را فراهم کند. البته تا امروز این پروژه را با هزینه شخصی خود جلو برده ام و تا یک ماه دیگر آرت بوک فیلم «کوروش کبیر» نیز آماده می شود.

به گزارش سینما سینماوی با اشاره به اینکه با تعدادی از سرمایه گذاران صحبت شده است، بیان کرد: قرار است این دوستان به ما کمک کنند تا بتوانیم این پروژه سینمایی را جلوی دوربین ببریم ولی تا زمانی که به نتیجه، امضای قرارداد و رد و بدل کردن پول نرسیده ایم نمی توان اطلاع رسانی کرد و ترجیح می دهم اسامی آنها را نگویم، اما قرار براین است که از اواخر خرداد ماه پیش تولید کار شروع شود. بخشی از سرمایه گذارانی که می خواهند در این پروژه حضور داشته باشند، واردکنندگان بزرگی هستند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

جعفری جوزانی ، مسعود جعفری جوزانی ، آرت بوک کوروش کبیر

جعفری جوزانی کارگردان کوروش کبیر

جوزانی با اشاره به طراحی «آرت بوک» برای این پروژه سینمایی توضیح داد: این کار برای اولین بار در ایران رخ می دهد. در واقع آرت بوک در روند تولید فیلم در سینمای مدرن همیشه مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در صرفه جویی بودجه بسیار تاثیرگذار باشد. این کتاب تنها به تهیه کننده و کارگردان نشان داده می شود و بعد از پایان فیلم، قابل انتشار است.

کارگردان فیلم سینمایی «شیر سنگی» بیان کرد: این کتاب به گونه ای است که قبل از ساخت فیلم متوجه می شویم که چه چیزی قرار است ساخته شود. در این کتاب از استوری بورد، طراحی گریم و لباس، ابزار آلات جنگی و حتی گونه های گیاهی زمانی که فیلم در آن ساخته می شود و توجیه اقتصادی فیلم، اشاره شده است.

کارگردان فیلم «در مسیر تندباد» ادامه داد: سناریو از طرف من به شخصی واگذار و براساس قراردادی که بسته شده است اگر پس از6 ماه اتفاقی برای ساخت این فیلم رخ ندهد و پیش تولید این فیلم شروع نشود، سناریو به مولف باز می گردد.

جعفری جوزانی کارگردان کوروش کبیر ، آرت بوک کوروش کبیر ، بازیگران کوروش کبیر

جعفری جوزانی 

لوکیشن های فیلم در ایران است

وی در پاسخ به پرسش دیگر که لوکیشن های فیلم در ایران خواهد بود یا در خارج از کشور، توضیح داد: تمام لوکیشن های این فیلم در ایران انتخاب شده است، بخش اصلی کامپیوتری فیلم صد در صد توسط هنرمندان ایرانی انجام می شود اما جمع کردن فیلم در یکی از بزرگترین استودیوهای جهان در خارج از کشور انجام می شود.

کارگردان سریال «در چشم باد» تاکید کرد: این فیلم کاملا به شیوه مدرن و به صورت دیجیتالی فیلمبرداری می شود و با توجه به اینکه ما در ایران باندی با پهنای وسیع نداریم که بتوانیم برای این فیلم از آن استفاده کنیم مجبور شدیم تا این بخش را در خارج از کشور انجام دهیم. البته پیش از این طرحی را برای ساخت چنین استودیویی برای پروژه «پوریا ولی» به تلویزیون داده بودم که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و انتخاب استودیو خارجی تنها به دلیل اجبار انجام شده است.

وی درباره انتخاب بازیگران این اثر سینمایی توضیح داد: ما در این فیلم از هنرپیشه های بین المللی استفاده می کنیم ولی نقش کوروش کبیر را قطعا یک ایرانی بازی می کند.

کارگردان فیلم سینمایی «جاده های سرد» ادامه داد: در حال حاضر نیازی به دریافت مجوز ساخت فیلم نیست. این کتاب برای حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی فرستاده شده و او هم این کتاب را خوانده است، پیش از این نیز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده بودم و خوشبختانه تا این لحظه کسی با این فیلمنامه مشکلی نداشته است.

جعفری جوزانی با اشاره به اینکه از زمان پروانه موقت این فیلم گذشته است، گفت: برای ساخت این فیلم باید همه کارهای آن از قبل انجام شود، گرفتن یک برگه از وزارت ارشاد نه می تواند عامل بازدارنده ما باشد و نه عاملی برای تشویق برای ساخت این فیلم. به هر حال من این فیلم را می سازم و فکر می کنم حق قانونی این کار را دارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقش کوروش کبیر را قطعا یک ایرانی بازی می‌کند

www.setaresobh.ir/index.php/fa/2014.../8798-2016-03-05-16-30-20
۱۴ ساعت پیش - مسعود جعفری جوزانی گفت: «ساخت فیلم «کوروش کبیر» اواخر خرداد ماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقش «کوروش» آغاز می‌شود.» این کارگردان که ...

پایتخت - نقش کوروش بزرگ را یک ایرانی بازی می‌کند

www.paytakhtpress.ir/fa/.../نقش-کوروش-بزرگ-یک-ایرانی-بازی-می-کند
۱۴ ساعت پیش - سناریوی «کوروش کبیر» به یک سرمایه گذار واگذار شده است تا شرایط ساخت این ... طراحی شده است، تاکید کرد نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می کند. ... وی درباره انتخاب بازیگران این اثر سینمایی توضیح داد: ما در این فیلم از ...

نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند عصر شنبه 15 اسفند ...

khabarche.ir/خبر/4157996/نقش-کوروش-را-یک-ایرانی-بازی-می-کند
۱۷ ساعت پیش - 7 ساعت پیش نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می‌کند/ همکاری با استودیوی ... «کوروش کبیر» اواخر خرداد ماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقش ...

نمناک

namnak.com/
کوروش کبیر بازیگر ایرانی نقشکوروش کبیر” را بازی میکند مسعود جعفری جوزانی که این روزها در حال فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم “کوروش کبیر” است تاکید کرد ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/4/16

بازیگر ایرانی نقش “کوروش کبیر” را بازی میکند | News File

newsfile.ir/news/بازیگر+ایرانی+نقش+“کوروش+کبیر”+را+بازی+میکند
مسعود جعفری جوزانی که این روزها در حال فراهم کردن مقدمات ساخت فیلم “کوروش کبیر” است تاکید کرد یک ایرانی نقش اول این فیلم را بازی می کند.

نقش کوروش کبیر را قطعا یک ایرانی بازی می کند | جستجو | -

ag1.ir/.../نقش+کوروش+کبیر+را+قطعا+یک+ایرانی+بازی+می+کند.html
۱۵ ساعت پیش - مسعود جعفری جوزانی گفت: «ساخت فیلم «کوروش کبير» اواخر خرداد ماه با حضور يک بازيگر ايراني در نقش «کوروش» آغاز مي شود.» این کارگردان که ...
توسط حمیدرضا123; بازیگرانی که تاکنون نقش بتمن را بازی کرد. ... از كودكي مانند هر ايراني به اسم كوروش فكر كردم، ‌با آن رويا بافتم، انديشيديم در واقع بخشي ... مثبت ايجاد مي‌كند، ساخت اين فيلم لازم است و تاثير ژرف براي نشان دادن ايران به جهان دارد.
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جعفري جوزاني , فيلم سينمايي کوروش کبير , بازيگران هاليوود , فتح الله جعفري جوزاني , کوروش کبير,نقش آفرینی بازیگران هالیوودی در فیلم ایرانی کوروش کبیر! ... آیا محمدرضا عارف نقش ابراهيم حاتمی‌كيا را بازی می كند؟

ایفای نقش "آل پاچینو" در "کوروش کبیر"!+عکس - ...

www.cinemajournal.ir/ایفای-نقش-آل-پاچینو-در-کوروش-کبیرعکس/
سینماژورنال: علی معلم تهیه کننده سرشناس ایرانی چند سالی میشود به دنبال فراهم ... از “آل پاچینو” از امیدواریش برای حضور این بازیگر سرشناس در پروژه “کوروش کبیر” ... وی ادامه داده است: امیدوارم در “کوروش کبیرنقش “استیاک” یا “اژدهاک” را بازی کند.
۱۹ ساعت پیش - تلکس دولت بهار: جعفري‌جوزاني: نقش‌كوروش را يك ايراني بازي مي‌كند ... يك اثر سينمايي طراحي شده است، تاكيد كرد نقش كوروش كبير را يك ايراني بازي مي كند. ... خود جلو برده ام و تا يك ماه ديگر آرت بوك فيلم «كوروش كبير» نيز آماده مي شود. ... وي درباره انتخاب بازيگران اين اثر سينمايي توضيح داد: ما در اين فيلم از ...

سرنوشت کوروش کبیر به روایت جوزانی - همشهری آنلاین

hamshahrionline.irancloob.net/سرنوشت-کوروش-کبیر-به-روایت-جوزانی/
۱۶ ساعت پیش - سرنوشت کوروش کبیر به روایت جوزانی سینما و تلویزیون > سینمای‌ ایران – همشهری ... اواخر خرداد ماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقشکوروش” آغاز می‌شود. ... داشت اما کوروش کبیر را قطعا یک ایرانی بازی می‌کند و اینکه از هنرپیشه‌های ...

سینما - هنرآنلاین

www.honaronline.ir/Pages/Cat-92-0.aspx
مسعود جعفری جوزانی که قصد دارد فیلم ˝کوروش کبیر˝ را بسازد با اشاره به اینکه برای ... طراحی شده است، تاکید کرد نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می‌کند. ... بازیگر پیشکسوت می‌گوید تلویزیون ایران آیینه جامعه نیست و این خیلی بد است.
با این اوصاف برای نقش کوروش بزرگ راسل کرو بازیگر مشهور فیلم گلادیاتور در ... دو فیلم متفاوت از کوروش کار میکنند یکی در ایران و دیگری در نیوزلند و حامی مالی ...

نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند

irannewsagency.ir/1394/12/15/نقش-کوروش-را-یک-ایرانی-بازی-می‌کند/
۱۶ ساعت پیش - سناریوی «کوروش کبیر» به یک سرمایه گذار واگذار شده است تا شرایط ساخت این ... شده است، تاکید کرد نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می کند. .... زورگیر تهرانی به خاطر شباهت به بازیگر سریال پایتخت به دام افتاد (+عکس).

نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند

zooya.ir/news.php?...نقش%20کوروش%20را%20یک%20ایرانی%20بازی...
نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند ... سناریوی «کوروش کبیر» به یک سرمایه گذار واگذار شده است تا شرایط ساخت ... بازیگر مشهور آقا در لباس عروس + عکس (10).
۱ روز پیش - مسعود جعفری جوزانی که قصد دارد فیلم «کوروش کبیر» را بسازد با اشاره به ... نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند/ همکاری با استودیوی خارجی. .... وی درباره انتخاب بازیگران این اثر سینمایی توضیح داد: ما در این فیلم از هنرپیشه های ...

تالار گفتگوی بیداری اندیشه-راسل کرو،بازیگر گلادیاتور ...

forum.bidari-andishe.ir › ... › صنعت سینما و هالیوود › سینمای ایران
۲۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 10پست - ‏8 نویسنده
راسل کرو،بازیگر گلادیاتور نقش کوروش کبیر را بازی خواهد کرد! .... دو فیلم متفاوت از کوروش کار میکنند یکی در ایران و دیگری در نیوزلند و حامی ...
۲۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - راسل کرو،بازیگر گلادیاتور نقش کوروش کبیر را بازی خواهد کرد! .... دو فیلم متفاوت از کوروش کار میکنند یکی در ایران و دیگری در نیوزلند و حامی ...

کتاب مسعود جعفری جوزانی رونمایی شد/ نقش «کوروش» را یک ...

news.kodoom.com/iran-culture/کتاب-مسعود-جعفری.../5602914/
به گزارش سینماپرس، این کارگردان که کتاب فیلمنامه «کوروش کبیر» را ۱۴ اسفندماه در ... ... ساخت فیلم «کوروش کبیر» اواخر خرداد ماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقش ... مهر: نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می‌کند/ همکاری با استودیوی خارجی ...
وی دختر کورش کبیر، و خواهر خوانده کمبوجیه، و همسر دو پادشاه هخامنشی کمبوجیه و داریوش یکم، و مادر خشایار شاه بود ... و داریوش یکم و مادر خشایار شاه برجسته ترین زن در تاریخ ایران قدیم است. ... می‌توان گفت که در نمایشنامه آشیلوس پس از خشایار، آتوسا بیشترین نقش را بازی می‌کند. ... جدیدترین عکس های خانم بازیگر بریتنی اسپیرز.

فیلم 70 میلیاردی کوروش بزرگ!!با حضور راسل کرو (در نقش ...

forum.persiantools.com › انجمن › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد
۱۷ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏19 نویسنده
البته برای بازیگران ایرانی نیز نقشهایی در نظر گرفته شده است. ... یعنی بازیگرانی که وقتی نام انها روی جلد فیلم دیده میشود خریدار فیلم را بدون در نظر گرفتن موضوع و قیمت میخرد. با این اوصاف برای نقش کوروش بزرگ راسل کرو بازیگر مشهور فیلم گلادیاتور ... نقش کوروش بزرگه رو باید محمد صادقی بازی میکرد.

نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند | اخبار شمال - اخبار ...

news.shomalgardi.com/fa/news/.../نقش-کوروش-را-یک-ایرانی-بازی-می‌ک...
۱۷ ساعت پیش - سناریوی «کوروش کبیر» به یک سرمایه گذار واگذار شده است تا شرایط ساخت این ... شده است، تاکید کرد نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می کند. ... زورگیر تهرانی به خاطر شباهت به بازیگر سریال پایتخت به دام افتاد (+عکس).
۲۲ ساعت پیش - مسعود جعفری جوزانی که قصد دارد فیلم ˝کوروش کبیر˝ را بسازد با اشاره به اینکه ... شده است، تاکید کرد نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می‌کند.

سرنوشت «کوروش کبیر» به روایت جوزانی | فصلنامه سمرقند

www.samarkandmagazine.ir/سرنوشت-کوروش-کبیر-به-روایت-جوزانی/
۱ روز پیش - مسعود جعفری جوزانی گفت: ساخت فیلم «کوروش کبیر» اواخر خرداد ماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقش "کوروش" آغاز می‌شود. ... سرنوشت «کوروش کبیر» به روایت جوزانی ... وقتی خرس از دی کاپریو بهتر بازی می کند
۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - واقعا براي كساني كه در ساخت اين فيلم سنگ انداز مي‌كنند متاسفيم اصلا .... چرا داخل ایران کسی نیست که بتونه نقش کورش بزرگ رو بازی کنه ایا ...
۷ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - پژوهشگران ایرانی با همکاری مشاوران هالیوودی، فیلمنامه کوروش کبیر را می‌نویسند ... انتخاب نویسندگان هالیوودی و بازی «راسل کرو» در نقش کوروش کبیر سخن ... بازیگر نقش کوروش باشد بیان می‌کند: «کرو و شان‌پن، بهترین گزینه‌ها ...

نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند | ایراتو

irato.ir/fa/news/2389303/نقش-کوروش-را-یک-ایرانی-بازی-می‌کند/
۸ ساعت پیش - سناریوی «کوروش کبیر» به یک سرمایه گذار واگذار شده است تا شرایط ساخت این فیلم را فراهم کند.

بازیگران سریال معمای شاه قبل و بعد از گریم + عکس - پارسینه

www.parsine.com/.../بازیگران-سریال-معمای-شاه-قبل-و-بعد-از-گریم-ع...
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گیتی ساعت‌چی در این سریال ایفاگر نقش مادر شاه ایران است. اشرف پهلوی، .... داریوش ارجمند نقش آیت‌الله بروجردی را بازی می‌کند؟ برچسب ها: معمای شاه ..... خدابا این مملکت را از دوغ ،خشکسالی و دشمن در امان دار(کوروش کبیر) متاسفانه الان ...
... کورش کبیر اواخر خردادماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقش کورش آغاز می‌شود. ... هم حضور خواهندداشت، اما نقش کورش کبیر را قطعا یک ایرانی بازی می‌کند و اینکه از ...
۳۰ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - موزه ملی ایران در دست رژیمی‌ست که کاملا دشمن تاریخ پیش از اسلام کشور و ... روی شانه یک بازیگر که نقش کوروش کبیر را بازی می‌کرد، انداخت. ... ایرانی اجازه داده می‌شود به منشور کوروش حتی با یک انگشت دست بزنند، دلخور می‌شوند؟
راسل کرو نقش " کوروش کبیر " را بازی می کند | هزینه ساخت فیلم بیش از 70 ... چند روز گذشته سینمای ایران رو علی معلم داد و اعلام کرد پروژه ساخت فیلم کوروش کبیر از ... است راسل کرو، بازیگر نقش کوروش باشد بیان می*کند: کرو و شان* پن، بهترین ...
۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی معلم تهیه کننده سرشناس ایرانی چند سالی میشود به دنبال فراهم کردن ... برای حضور این بازیگر سرشناس در پروژه “کوروش کبیر” حرف زده است ... وی ادامه داده است: امیدوارم در “کوروش کبیرنقش “استیاک” یا “اژدهاک” را بازی کند.
۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سی نت: فیلمنامه «کوروش کبیر» نوشته مسعود جعفری جوزانی توسط نشر «تریتا» منتشر شد و به زودی رونمایی می‌شود. ... تلویزیون ایران بعد از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «کوروش کبیر» ... این تهیه کننده حتی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که بهترین گزینه برای بازی در نقش کوروش کبیر، راسل کرو بازیگر ...

راسل کرو،بازیگر گلادیاتور نقش کوروش کبیر را بازی خواهد ...

generalha.ir › اطلاع رسانی › اخبار › اخبار علمی,فرهنگی,هنری
۲۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 6پست
موضوع: راسل کرو،بازیگر گلادیاتور نقش کوروش کبیر را بازی خواهد کرد! .... فیلم متفاوت از کوروش کار میکنند یکی در ایران و دیگری در نیوزلند و ...

لیلا حاتمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/لیلا_حاتمی
لیلا حاتمی (زاده ۹ مهر ۱۳۵۱، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. ... به پنج زبان انگلیسی و فرانسه و فارسی و آلمانی و ایتالیایی صحبت می‌کند. ... چک شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن این جشنواره را نیز به خاطر بازی در این فیلم کسب کرد.

پشت بام تهران نقطه ی عطفی دیگر برای بازیگری بزرگ که ...

31nama.com/.../پشت-بام-تهران-نقطه-ی-عطفی-دیگر-برای-بازیگری-ب...
۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سی و یک نما – هنوز هم خیلی ها از این بازیگر بزرگ سینمای ایران مکدرند که ... بام تهران" بازی متفاوتی از نقش تکرار شده ی مادر عرضه می کند که نشان می .... رونمائی از "کوروش کبیر" مسعود جعفری جوزانی با حضور هنرمندان و سینماگران.

تازه ترین اخبار از ساخت فیلم کورش کبیر - مهرمیهن

www.mehremihan.ir/.../2085-تازه-ترین-اخبار-از-ساخت-فیلم-کوروش-ک...
۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مسعود جعفری جوزانی از ساخت فیلم سینمایی «کورش کبیر» به عنوان یکی از ... تولید آن نداریم و اگر منابع مالی فیلم تامین شود، کار ساخت آن شروع می‌شود. ... بی گمان ساخت فیلمی از کورش بزرگ که بیش از نیمی از تاریخ پرشکوه ایران را رقم .... امیدوارم راسل کرو نقش کوروش را بازی کنه چون خیلی تو این نقش ها استاده.

نقش‌كوروش را يك ايراني بازي مي‌كند - روزنامه آرمان

www.armandaily.ir/fa/Main/.../نقش‌كوروش-را-يك-ايراني-بازي-مي‌كند
مسعود جعفري جوزاني كه قصد دارد فيلم «كوروش كبير» را بسازد با اشاره به اينكه براي ... يك اثر سينمايي طراحي شده است، تاكيد كرد نقش كوروش كبير را يك ايراني بازي مي‌كند. ... وي درباره انتخاب بازيگران اين اثر سينمايي توضيح داد: ما در اين فيلم از ...
۱۴ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - علی معلم تهیه‌کننده‌ فیلم سینمایی "کوروش کبیر" گفت: همان‌گونه که در خبرهای گذشته ... بودجه است و این فیلمنامه هم اکنون مراحل پیش تولید را سپری می کند. .... پیشنهاد یک تهیه‌کننده ایرانی و تمایل آنجلینا‌ جولی برای بازی در فیلم ایرانی. ... با آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی برای ایفای نقش در فیلمی ایرانی خبر داد و ...
مي‌شود مثل يکي از همين فيلم‌هايي که امروز ساخته مي‌شود و تا رامهرمز و کرج هم برد ندارد! ... راسل کرو،بازیگر گلادیاتور نقش کوروش کبیر را بازی خواهد کرد! ... معلم در پایان جزییات بیشتر درباره فیلم «کوروش کبیر»، بازیگران بین المللی و ایرانی و ...

بالاخره کوروش کبیر فیلم می‌شود - روزنامه شرق

www.sharghdaily.ir/News/30333/بالاخره-کوروش-کبیر-فیلم-می‌شود
فرانک آرتا: ماراتن ساخت فیلم‌های Big Production، در ایران با اعطای مجوز موافقت ... وی درباره بازیگری که قرار است نقش «کوروش» را بازی کند، گفت: «خب به‌دلیل ...
دختری که بازیگر نقش پسر شد/ باور کردم اصغر هستم نه آزاده. ... نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می‌کند/ همکاری با استودیوی خارجی. - مهر ...
۷ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کوروش کبیر(۱) ..... دوست دارم نقش هایی را بازی کنم که مشکلات مردم را بیان می کند ، همچنین دوست دارم در سناریویی بازی کنم که فیلم نامه .... مهران غفوریان (زاده ۱۳۵۳ تهران) بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی سینما و تلویزیون است.

بازیگرانی که بزرگترین سورپرایز فیلم مجیدی شدند ...

www.cinematicket.org/?p=newsdet&nid=2222&t=بازیگرانی...
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شجاع نوری بازیگر گزیده کار سینما در این فیلم نقش حضرت عبدالمطلب ... فیلم با دیگر آثار ایرانی این بود که فیلم‌های ایرانی اول ساخته می‌شدند بعد جهانی ... الله (ص)» نقش ابوطالب عموی پیامبر و پدر حضرت علی (ع) را بازی می‌کند که فیلم ... حضور عوامل «کوچه بی نام» امشب در پردیس کورش و پنجشنبه در سینما آزادی ...
۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگران هالیوود در فیلم کوروش کبیر نقش آفرینی می‌کنند ... تا از بازيگران خارجي نيز در اين پروژه عظيم سينمايي ايران استفاده شود تا بتوانيم ...

نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند - آفتاب دنا

aftabedena.ir/نقش-کوروش-را-یک-ایرانی-بازی-می‌کند/
۱۷ ساعت پیش - سناریوی «کوروش کبیر» به یک سرمایه گذار واگذار شده است تا شرایط ساخت این ... شده است، تاکید کرد نقش کوروش کبیر را یک ایرانی بازی می کند. .... زورگیر تهرانی به خاطر شباهت به بازیگر سریال پایتخت به دام افتاد (+عکس).

گفتگو با "بزرگ آقا" ی بازیگری - فرادید

faradeed.ir/fa/news/6816/گفتگو-با-بزرگ-آقا-ی-بازیگری
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای همین، حرف بازی زیبایش در نقش بزرگ آقا دیوان‌سالار در «شهرزاد» را پیش ... استاد ادامه پاسخ خود را با استناد به سریال شهرزاد بیان می‌کند و می‌گوید: در ... مواجهه آقای بازیگر و بزرگ آقای بازیگری ایران را در ذهن مرور کنم و لذت ببرم.

سرنوشت «کوروش کبیر» به روایت جوزانی | هنر سینمای ایران ...

art.yurdweb.ir/item/136175_سرنوشت-کوروش-کبیر-به-روایت-جوزانی
مسعود جعفری جوزانی گفت: ساخت فیلم «کوروش کب&# ... جعفری جوزانی گفت: ساخت فیلم «کوروش کبیر» اواخر خرداد ماه با حضور یک بازیگر ایرانی در نقش "کوروش" آغاز می‌شود. ... نقش کوروش را یک ایرانی بازی می‌کند/ همکاری با استودیوی خارجی.
۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جوان که با نقش «فرید صباحی» در مجموعه خانه سبز شناخته شد، این روزها به خاطر ... بدن نرم و نوع بازی نیما فلاح او را از سایر بازیگران متمایز می‌کند و ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,052
  • بازدید ماه : 4,052
  • بازدید سال : 102,462
  • بازدید کلی : 456,820
  • کدهای اختصاصی