loading...
نایس پاتوق
ali بازدید : 235 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

عرض به دختر جوان توسط کارگردان مشهور

انتشار آن خبر از یک طرف مواجه شد با کامنت های بسیاری از مخاطبان که می خواستند از هویت فرد محکوم که نام و نام خانوادگی احتمالی اش در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود اطمینان پیدا کنند و از طرف دیگر نیز برخی مخاطبان به طرح پرسش درباره آنچه فریب دختر جوان قلمداد شده بود پرداخته بودند.

سوال این مخاطبان این بود که چطور می شود دختری جوان و دانشجو آن هم در روزگار ما به راحتی این چنین به سبک داستان پاورقی های دهه های پیش فریب داده شود؟! برای رسیدن به پاسخ این سوال به سراغ این دختر جوان رفتیم.

این دختر شاکیه که از اینجا به بعد وی را «ع» می نامیم در جواب سوال ما که از ناباوری مخاطبانمان حکایت داشت کوشید با اشاره به خاستگاه خانوادگیش و البته چگونگی آشنایی با فرد موردنظر، به این پرسش پاسخ دهد.

یک دهه هفتادی هستم

وی گفت: من یک دهه هفتادی هستم و متولد 1374 در یکی از شهرهای جنوبی کشور. پدرم مردی معتقد است و خانواده ای مذهبی دارم که همواره ما را به رعایت اصول اخلاقی تشویق کرده اند. به دلیل شغل پدرم و به دلیل سکنی گزیدن در یک مجتمع ارگانی حتی در خانه پدری ام ماهواره هم نداشتیم.

وی ادامه داد: من از نوجوانی با فضای هنر و ادبیات مأنوس بودم و بعد از آن که در سال 93 در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد شهری حوالی تهران پذیرفته شدم در خوابگاه دانشجویی مستقر شدم و در کنار تحصیل بد ندیدم علاقه خودم به بازیگری را هم از طریق آکادمیک دنبال کنم.

این دختر جوان با اشاره به عدم موافقت ابتدایی پدرش با تحصیل بازیگری اش بیان کرد: به هر حال نگاه خانواده من طوری بود که در ابتدا موافق حضور من در این حیطه نبودند اما بعد از مدتها گفتگو با پدرم بالاخره ایشان را راضی کردم و ایشان هم بعد از آمدن به تهران و تحقیق در میان آموزشگاه های مختلف به سراغ آموزشگاه آقای بازیگر رفت و در آنجا ثبت نام کردیم. (منظور از آقای بازیگر همان بازیگر برخی از آثار تاریخی سال های ابتدای انقلاب و آثار مناسبتی سالهای اخیر است).

هنگام اجرای یک تئاتر در آموزشگاه موردنظر سروکله فرد موردنظر پیدا شد

«ع» درباره آشنایی خود با کارگردان موردنظر گفت: در این آموزشگاه سه ترم تحصیل کردم. ترم آخر تحصیل در آموزشگاه که مقارن ابتدای سال 94 بود مشغول اجرای تئاتری بودم که آن فرد برای دیدن اجرا ی ما آمد و بعد از تماشای اجرا گفت برای بازی در پروژه جدیدش که «قو» نام داشت قصد دارد از من استفاده کند و این ابتدای آشنایی ما بود.

استادمان در آموزشگاه این کارگردان را تأیید کرد

وقتی از این دختر جوان پرسیدیم که آیا درباره این کارگردان با مدیر آموزشگاهش یعنی همان آقای بازیگر مشورت نکرده، گفت: اتفاقا هم با مشاور ایشان در آموزشگاه و هم با استادمان در آموزشگاه که یکی از چهره های بنام تئاتر است درباره این فرد صحبت کردم و هر دو ایشان را تأیید کردند و مرا تشویق کردند به همکاری وگرنه من هم که آدمی نبودم بی تحقیق درباره سوابق کارگردان پاسخ مثبت دهم.

برای صحبت درباره فیلمنامه مرتب در جلسات مختلف حضور داشتم

او سپس با بیان مراودات بعدی خود با این فرد اظهار داشت: به واسطه فیلمنامه \"قو” که ایشان بنا بود با مضمون میزان امنیت در ایران آن را بسازد مرتب در جلسات مختلفی حضور داشتم که به غیر از وی بازیگران دیگری هم در آن حضور داشتند از جمله فرزند یکی از کارگردانان شناخته شده ژانر تاریخی.

وی ادامه داد: مرتب به بهانه آشنایی با کاراکتر و دورخوانی فیلمنامه دور هم جمع می شدیم و در این مدت ایشان مرتب مرا به عنوان بازیگر اصلی فیلم «قو» معرفی می کرد؛ فیلمی که طبق ادعای ایشان بنا بود با سرمایه گذاری یک آلمانی تولید شود! در نهایت نیز به بهانه یکی از همین جلسات کاری، آن اتفاق برایم رقم خورد.

تولید فیلمنامه ای که وجود امنیت در ایران را زیر سوال می برد با سرمایه گذاری یک آلمانی!

«ع» با اشاره به اینکه فیلمنامه «قو» درباره دختر جوانی بوده که از آلمان به ایران می آید و در این بین کشمکشی صورت می گیرد میان وی و نامزدی که بزرگ شده ایران است درباره میزان امنیت در داخل کشور گفت: فیلمنامه این کار ماهیتی ضدایرانی داشت و در طول فیلمنامه سعی می شد القاء شود زنان در ایران امنیت ندارند. شاید یکی از دلایلی که فیلم سرمایه گذار ایرانی پیدا نکرده بود همین بود و البته دلیل دیگرش به سوابق این کارگردان در تولید دو فیلم توقیفی قبلی بازمی گشت.

از او پرسیدیم که آیا همین مضمون شما را به نگرفتن پروانه ساخت توسط وی مشکوک نکرده بود، او اظهار داشت: در ابتدا که مرتب می گفت ظرف روزهای آینده پروانه ساخت خواهیم گرفت ولی در نهایت هم پروانه ساخت نگرفت.

من در خانواده معتقدی بزرگ شده بودم

«ع» درباره ماجراهای پس از آن حادثه بیان داشت: من در خانواده معتقدی بزرگ شده بودم و برای همین از هر گونه رابطه قبل از ازدواج پرهیز می کردم و فعلی که از ایشان رخ داد مصداق بارز تعرض بود. ضمن اینکه پیگیری قضایی هم از طریق پزشکی قانونی و هم آزمایش دی.ان.ای تأیید این امر بود.

وی با اشاره به وضعیت روحی خرابش در روزهای بعد از آن اتفاق گفت: بعد از آن اتفاق حدودا 10 روزی طول کشید تا از ایشان شکایت کنم؛ دلیل اش هم این بود که در شوک روحی بدی به سر می بردم و واقعا قدرت تحلیل این شرایط را نداشتم. بعد از آن اما خیلی زود از ایشان شکایت کردم و وی هم بلافاصله بعد از تأییدیه پزشکی قانونی احضار شد اما منکر قضیه شد و به دنبال آن دستور انجام آزمایش دی.ان.ای صادر شد. انجام این آزمایش حدودا 6 ماه طول کشید و در این مدت ایشان مرتب برای من پیغام می فرستاد.ابتدا پیغام ها از جنس تطمیع بود و وعده های مالی و ازدواج اما بعد کار به پیغامهای تهدیدآمیز رسید که همین مرا در پیگیری قضیه راسختر کرد.

روز دادگاه ادعا کرد من صیغه اش بوده ام

وی افزود: در نهایت اواخر دی ماه به دادگاه رفتیم و نتیجه آزمایش دی.ان.ای که علیه ایشان بود به او ابلاغ شد. یادم می آید در آن جلسه به ایشان تأکید شد که اگر صادقانه برخورد کند به ایشان تخفیف مجازات میخورد اما ایشان باز هم ماجرا را کتمان کرد و وقتی نتیجه دی.ان.ای به او ابلاغ شد ادعا که من همسر صیغه ای اش بوده ام! اینجا بود که به ایشان تأکید شد دوشیزه بدون اذن پدر نمی تواند حتی صیغه کسی شود که مجددا وی سفسطه کرد و از این گفت که مرا صیغه کرده بود تا حین همکاری به گناه نیفتم که البته هیچ کدام از این گفته ها هم کارگر نیفتد و در نهایت همان روز دادگاه ایشان را بازداشت کردند.

«ع» خاطرنشان ساخت: از اواخر دی ماه تا اواخر بهمن ماه که حکم صادر شود فرد موردنظر در بازداشت موقت به سر می برد اما سعی می کرد صفحه اجتماعی اش را از طریق برادرش به روزکند تاکسی متوجه ماجرای محکومیتش نشود.

او درباره چرایی اعتراضش به حکم صادره که 100 ضربه شلاق و دو سال محرومیت از فعالیت های هنری است گفت: اعتراض کردم چون فکر می کردم آسیبی که ایشان به من زده به شدت بالاتر است. ایشان نه تنها با آبروی من بازی کرد که با آبروی پدر و خانواده ام هم بازی کرد. حتی در خوابگاه دانشجویی هم از آزارهای ایشان در امان نبودم. این را بگذارید کنار تهدیدات مختلفی که از جانب ایشان حین آغاز پیگیری قضایی شکل گرفت.

«ع» تأکید کرد: من به لحاظ روحی به شدت آسیب دیده ام و این آسیب دیدگی حالا حالاها با من است پس نباید به من خرده بگیرند که چرا در پیگیری شکایتم این قدر راسخ هستم.

یک کارگردان زن صاحب نام از جسارتم تشکر کرد

او درباره برخورد اهالی هنر با این ماجرا هم روایت جالبی را ارائه داده است.

وی گفت: اخیرا تماسی با یکی از کارگردانان زن صاحب نام که در همین سالهای اخیر فیلمی درباره تجاوز به دختران ساخته است داشتم و ایشان به شدت از من تشکر کرد که جسارت به خرج داده ام و جلوی این اتفاق ایستاده ام. وی صراحتا به من گفت راهم درست است. با این حال بودند برخی چهره های نه چندان مطرح هم که مرا از عاقبت پیگیری قضایی ترساندند که خوشبختانه حرفهای آنها خللی در اراده من ایجاد نکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله/ روز دادگاه ادعا ...

www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
۸ ساعت پیش - هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و البته بعد از پیگیری ...

نمناک

namnak.com/
جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر جوان تعرض به دختر جوان از سوی کارگردان مشهور هفته پیش در رسانه ها منعکس شد و البته دختر جوان بعد از پیگیری ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/3/16

نام کارگردانی که به یک دختر بیست ساله تعرض کرد - سایت ...

naziha.rozblog.com/.../نام-کارگردانی-که-به-یک-دختر-بیست-ساله-تعر...
۲ ساعت پیش - جزییات فریب و تعرض به دختر 20 ساله توسط کارگردان مشهور . .... جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر جوان | مدل جدید .

تعرض به دختر جوان توسط کارگردان مشهور | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/.../تعرض-به-دختر-جوان-توسط-کارگردان-مشه...
۵ ساعت پیش - ۷ ساعت پیش – جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله/ روز دادگاه ادعا کرد … دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد ...

جزییات فریب و تعرض به دختر 20 ساله توسط کارگردان ...

www.ghatreh.com/.../جزییات-فریب-تعرض-دختر-ساله-توسط-کارگردان...
۱ روز پیش - هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرف.
۲ ساعت پیش - جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر جوان تعرض به دختر جوان از سوی کارگردان مشهور هفته پیش در رسانه ها منعکس شد و البته دختر جوان بعد ...

جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر ۲۰ ... - دیوانگاه

www.divangah.ir/.../جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-دختر-۲۰...
۴ ساعت پیش - هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و البته بعد از پیگیری ...

جزییات تعرض به دختر جوان توسط کارگردان مشهور | News File

newsfile.ir/news/جزییات+تعرض+به+دختر+جوان+توسط+کارگردان+مشهور
جزییات تعرض به دختر جوان توسط کارگردان مشهور. ... می گوید ممکن است فساد در سینمای ایران وجود داشته باشد اما این فساد متعلق به بدنه حرفه ای و مشهور سینما نیست.

جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر جوان | عکس های ...

kosmodisk.ir/جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-دخ/
۱۶ ساعت پیش - تعرض به دختر جوان از سوی کارگردان مشهور هفته پیش در رسانه ها منعکس شد و البته دختر جوان بعد از پیگیری قضایی توانسته حکم محکومیت وی را هم ...

جزییات فریب و تعرض به دختر ۲۰ ساله توسط کارگردان مشهور ...

peykneka.ir/p-34160-جزییات-فریب-و-تعرض-به-دختر-۲۰-ساله-توسط-...
جزییات فریب و تعرض به دختر ۲۰ ساله توسط کارگردان مشهور سینما و تلویزیون. شناسهٔ خبر: 34160 - 1394-12-16 18:28:01. مدتی است برخی افراد کلاهبردار با ...

ماجرای تجاوز کارگردان معروف به دختر جوان چیست؟ - تیک

tik.ir/fa/news/.../ماجرای-تجاوز-کارگردان-معروف-به-دختر-جوان-چیست
۵ روز پیش - انتشار اخباری در خصوص تعرض یک کارگردان سینما به یک دختر ... طریق مسئولان مختلف در حوزه سینما به مشخصات کارگردان مورد اشاره دست یابد اما ...

جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر جوان - یاس کمپ ...

yascamp.ir/جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-دخ.html
۳ ساعت پیش - تعرض به دختر جوان از سوی کارگردان مشهور هفته پیش در رسانه ها منعکس شد و البته دختر جوان بعد از پیگیری قضایی توانسته حکم محکومیت وی را هم ...

جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر 20 ساله/ روز دادگاه ادعا ...

khabarfarsi.com/n/15996188
۵ ساعت پیش - هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و البته بعد از پیگیری ...
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش صدای میانه؛ کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده ... این دختر جوان كه عاطفه نام دارد می‌‌گوید: «سال 93بود كه پس از قبول شدن در ...

نام كارگردان معروف كه به دختر تجاوز كرده - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=نام+كارگردان+معروف+كه+به+دختر+تجاوز+كرده
جزئیات دقیق تجاوز جنسی کارگردان سرشناس کشور به دختر 19ساله! ... این دختر جوان كه عاطفه نام دارد می‌‌گوید: «سال 93بود كه پس از قبول شدن در دانشگاه، راهی تهران شدم. ... کارگردان معروف سینما و تلویزیون به ۱۰۰ضربه شلاق و ۲سال محرومیت محکوم شد ...

جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر ۲۰ ساله/کودک ۲ ...

yjc.irwordpress.com/2016/.../جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-...
۳ ساعت پیش - جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله/ روز دادگاه ادعا کرد صیغه اش هستم هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی ...

دمادم | جزئیات ماجرای تجاوز کارگردان معروف به دختر جوان

damadam.ir/تالار-خبر.../جزئیات...کارگردان...به-دختر-جوان/.../1878278
۴ روز پیش - جزئیات ماجرای تجاوز کارگردان معروف به دختر جوان تجاوز جنسی کارگردان به بازیگر زن. کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار ...

جزئیات دقیق تجاوز جنسی کارگردان سرشناس کشور به دختر ...

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر ... با شكایت دختر جوان در دادگاه كیفری یك استان تهران، رسیدگی به این پرونده ...
۳ ساعت پیش - جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله/ روز دادگاه ادعا کرد صیغه اش هستم. هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی ...
۵ ساعت پیش - هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و البته بعد از پیگیری ...

جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-به-دختر-۲۰-س...
جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ سالههفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار ...

جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر ۲۰ ساله-کودک 2 ...

www.wikipg.com/.../جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-دختر-۲۰...
۶ ساعت پیش - هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و البته بعد از پیگیری ...

تعرض به دختر جوان توسط کارگردان مشهور - تفریحی

tafrihy.net/post/42689-تعرض+به+دختر+جوان+توسط+کارگردان+مشهور
۳ ساعت پیش - 20 ساعت قبل تعرض مشهور به دختر از او پرسیدیم که آیا همین مضمون شما را ... جزییات فریب و تعرض به دختر ۲۰ ساله توسط کارگردان مشهور سینما و.

نام کارگردانی که به یک دختر بیست ساله تعرض کرد - سایت ...

01.pop-music.biz/2016/.../نام-کارگردانی-که-به-یک-دختر-بیست-ساله-...
۱ ساعت پیش - جزییات فریب و تعرض به دختر ۲۰ ساله توسط کارگردان مشهور … ... جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر جوان | مدل جدید …

صراط نیوز | Seratnews.ir | فرهنگ

www.seratnews.ir/fa/culture
حاتمی‌کیا: از سینما بُت نسازید/ تهیه‌کننده «بادیگارد»: مردم جنتلمن‌های فستیوال‌چی ... سینمای ایران، قدر این نقش ها را ندانست (1) ... تعرض کارگردان مشهور به دختر جوان ...

تالار خبر | جزئیات ماجرای تجاوز کارگردان معروف به دختر جوان

talarekhabar.com/جزئیات-ماجرای-تجاوز-کارگردان-معروف-به/
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات ماجرای تجاوز کارگردان معروف به دختر جوان تجاوز جنسی کارگردان به بازیگر زن. کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
داستان دختری آیینه به دست ... زندگی نامه مورگان فریمن ، بازیگر و کارگردان صاحب‌نام + عکس ... جزییات هتك حیثیت خانم جوان توسط فامیل نزدیک ... بازیگران مشهور در مراسم روز درختکاری توسط هنرمندان در خانه سینما +تصاویر · بازیگران مشهور در مراسم ...

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/
جزییات درگیری شبانه 2 شرور شمال تهران ... تینا آخوندتبار و سارا منجزی پور و سایر بازیگران مشهور در جشنواره مد و لباس فجر ... اگر دوست دارید رضا عطاران را از نزدیک ببینید امشب به اینجا بروید! ... کارگردان سینما : لباس‌های عجیب در جشنواره فجر برای خودنمایی بود! ... ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از ساعت‌ها تعرض + تصاویر.

اخبار سینما - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
اخبار سینما,اخبار بازیگران,زنان زیبای هالیوود,خبرهای روز سینما,سینمای ایران و جهان,خواننده,تئاتر ... این دختر زیبا و مشکلات لنگ درازترین دختر جهان ... درگذشت ناگهانی خانم بازیگر جوان ایرانی +عکس ... جزئیات حمله و فحاشی به فاطمه معتمد آریا در کاشان و واکنش وی+عکس ... کار کارگردان مشهور ایرانی به تنفس مصنوعی کشید +عکس.

جزئیات دقیق تجاوز جنسی کارگردان سرشناس کشور به دختر ...

www.momtaznews.com/جزئیات-دقیق-تجاوز-جنسی-کارگردان-سرشنا/
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر ... با شکایت دختر جوان در دادگاه کیفری یک استان تهران، رسیدگی به این پرونده ...

سایت خبری نیک گوجزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به ...

nikgo.ir/1394/12/17/جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-دخ-2/
۳ ساعت پیش - قرعه کشی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ... جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر ۲۰ ساله/استرس، دزدان طلا را رسوا کرد+تصاویر.

یوز - آخرین اخبار جزییات تعرض کارگردان مشهور

yooz.ir/news/?...جزییات%20تعرض%20کارگردان%20مشهور
جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر 20 ساله/ روز دادگاه ادعا کرد صیغه اش هستم ... دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و ...

جزئیات دقیق تجاوز جنسی کارگردان سرشناس کشور به دختر ...

www.parsi1.com/archive/39815/rape8-daughter-legendary-director/
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان سرشناس کشور که به جرم تجاوز و رابطه جنسی به یک دختر بازداشت شده بود, ... کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر ... این دختر جوان كه عاطفه نام دارد می گوید: «سال 93بود كه پس از قبول شدن در دانشگاه، راهی تهران شدم. .... تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (147) ...

ماجرای تجاوز کارگردان معروف ایرانی به دختر 19 ساله · جدید 94 ...

gahar.ir/ماجرای-تجاوز-کارگردان-معروف-سینما-و-تل/
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر ... با شکایت دختر جوان در دادگاه کیفری یک استان تهران، رسیدگی به این پرونده شروع شد. ... جزییات تجاوز کارگردان ایران ماجرای تجاوز کارگردان ایرانی به دختر.
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون ... دی ۱۳۵۷ در لاهیجان) در سال ۱۳۸۶ با هومن سیدی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر بود. .... هیوندای آیونیک (Ioniq) معرفی شد +عکس و مشخصات ... زیباترین و مشهورترین آبشارهای جهان + تصاویر .... کشف جسد برهنه پسر جوان در اتاقش.

دستگیری کارگردان معروف به جرم تجاوز جنسی! +عکس :: بر ...

khabarontime.blog.ir/.../دستگیری-کارگردان-معروف-به-جرم-تجاوز-جنس...
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر جنجالی تجاوز کارگردان معروف به دختر جوان ... گفت که ... م) کارگردان سینما و تلویزیون که به اتهام تجاوز بهیکی از بازیگران، در بازداشت به سر می برد، تایید . .... جزئیات تازه از پرونده اخلاقی کارگردان مشهور - عصر ایران.

اسم کارگردان معروف که به دختر تجاوز کرد - خبر روز

khabareruz.ir/search/?q=اسم+کارگردان+معروف+که+به+دختر+تجاوز...
جشن ازدواج این بازیکن و دختر کارگردان مشهور کشور به خاطر فوت کاپیتان پرپسولیس به ... کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده بازی در فیلم سینمایی، دختر 19 ساله ... پلیس در ادامه افزود: مردان جوان در مکان عمومی اقدام به تعرض به این دو دختر کردند که خلوت ... جزئیات هولناک تجاوز به کودک 4 ساله و پناهنده به نام محمد جانوسی …

جزییات تازه از ماجرای تعرض جنسی کارگردان سرشناس به ...

https://kurdistanazad.wordpress.com/.../جزییات-تازه-از-ماجرای-تعرض-جن...
۲۰ ساعت پیش - جزییات تازه از ماجرای تعرض جنسی کارگردان سرشناس به دختر عاشق بازیگری ... بود که «کارگردان معروف به بهانه بازی کردن در یک فیلم سینمایی، او را ... این دختر جوان درباره‌ی شروع حضورش در ساخت فیلم «قو» نیز گفته: «مرتب به ...
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راز جسد خونین دختر جوان در جنگل‌های شمال فاش شد/ دستگیری قاتل در کمتر .... جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر ۲۰ ساله/کودک 2 ساله 20 ...

تماس با ما - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-دختر-۲۰-...
جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-سینما-به-دختر-۲۰-ساله-کودک-2-ساله-20-مایل-با-مرگ-حرکت-کرد-تصاویر. ... فندک‌برقی مرد جوان را آتش زد +عکس ...
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر شهرستانی را به آپارتمانی در پایتخت ... با شكايت دختر جوان در دادگاه كيفري يك استان تهران، رسيدگي به اين پرونده شروع شد. ... جزییات جنایت پیچیده در مشهد.
... دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و ... وی/ سخنان ضد و نقیض روحانی و صالحی · جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ...
جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله/ روز دادگاه ادعا کرد صیغه اش هستم ... دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و ...
کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده سوپراستار شدن، دختر شهرستانی را به ... با شكایت دختر جوان در دادگاه كیفری یك استان تهران، رسیدگی به این پرونده ...
... بودند، برای قضات دادگاه یک‌بار دیگر از جزییات ماجراهای پر از ترس گفتند. ... دستگیری کارگردان مشهور به جرم تجاوز به یک بازیگر در اسلامشهر ... م) کارگردان سینما و تلویزیون که به اتهام تجاوز به یکی از بازیگران، در بازداشت به سر می برد، تایید شد. ... پرونده شش پسر جوان که دختری را در خانه زندانی کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده ...

محبوبترین‌ها

www.mahbobtarinha.com/
گلایه کارگردان «ابد و یک روز» از عملکرد انجمن سینمای جوان. سینما خبر .... جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله/ روز دادگاه ادعا کرد صیغه اش هستم. جام.
هشتمین جشنواره جوان سرباز در اردیبهشت ماه 95 به میزبانی... هشتمین .... جزییات تعرض کارگردان مشهور سینما به دختر ۲۰ ساله/استرس، دزدان طلا را رسوا کرد+تصاویر.

تجاوز کارگردان ایرانی یه دختر شهرستانی - واکنش - irancloob

vakonesh.irancloob.net/تجاوز-کارگردان-ایرانی-یه-دختر-شهرستان/
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرتال خبری واکنش: کارگردان معروف سینما و تلویزیون که با وعده ... با شکایت دختر جوان در دادگاه کیفری یک استان تهران، رسیدگی به این پرونده ...

دیوار نیوز - جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله ...

www.divarnews.com/شرح-خبر/?...جزییات-تعرض-کارگردان-مشهور-به-د...
جزییات تعرض کارگردان مشهور به دختر ۲۰ ساله/ روز دادگاه ادعا کرد صیغه اش هستم .... فرخنده‌کیش: سینمای ایران از طریق جوانان بیمه خواهد شد/ روستایی: مدیران جواب سلام ...

بازیگر زن مشهور به اتهام تجاوز جنسی به یک دختر دستگیر ...

nicestar.ir/11264/بازیگر-زن-مشهور-به-اتهام-تجاوز-جنسی-به-ی.html

۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازداشت بازیگر مشهور به اتهام تعرض جنسی به یک دختر +عکس … ... بازیگر پیشکسوت سینما داریوش ارجمند دختر مرحوم عباسپور را به مدرسه برد · آشنایی با ۱۰ محصول جدید و مدرن ... دستگیری کارگردان ایرانی به جرم تجاوز به یک بازیگر. .... “ستاره ورزش هاکی” بازداشت شد/ تعرض به زن جوان در مهمانی شبانه + تصاویر ...ن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت نایس پاتوق را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,177
  • بازدید ماه : 4,177
  • بازدید سال : 102,587
  • بازدید کلی : 456,945
  • کدهای اختصاصی